Opinie o Telbridge sp. z o.o. sp.k. w Częstochowa Dąbrowskiego

Poniżej zobaczysz opinie byłych i aktualnych pracowników o pracodawcy Telbridge sp. z o.o. sp.k.. Znajdziesz tutaj też opinie kandydatów do pracy w Telbridge sp. z o.o. sp.k. na temat rozmowy kwalifikacyjnej.


Najnowsze opinie pracowników, klientów i kandydatów do pracy o Telbridge sp. z o.o. sp.k. w Częstochowa Dąbrowskiego

anonim
Pracownik

(usunięte przez administratora)

Ziomus
Pracownik
 Pytanie

Dlaczego piszesz imię nazwisko człowieka a sam się nie podpisujesz ? (usunięte przez administratora)

Pracownik
Pracownik

Atmosfera w pracy jest jednym z ważniejszych elementów, a w grupie, w której miałam przyjemność pracować była ona świetna. Zarówno pomiędzy współpracownikami jak i pomiędzy przełożonym. Moim liderem był Bartek, z którym dało się bardzo dobrze dogadać w każdej sprawie, wiec komunikacja była na odpowiednio wysokim poziomie poziomie. Zawsze starał się tez pomoc i podchodził do drugiej osoby po ludzku z wyrozumiałością, chyba każdy myśląc o pracy chciałby mieć właśnie taki kontakt ze swoim przełożonym. Pracownicy w zespole byli w rożnym wieku i z reguły bardzo pozytywnie do siebie nastawieni, pomocni, również łatwo było się z każdym dogadać czy nawiązać nowe znajomosci. Jeśli chodzi o premie, to rzeczywiście były one słabe i tylko nieliczni mogli się cieszyć małymi dodatkowymi pieniędzmi do wypłaty. Uważam, ze jest to świetna praca dla osób, które chcą sobie dorobić w rożnym wieku.

batbat
Pracownik

Teraz całkiem obiektywnie. czytałem te komentarze i pozytywne i negatywne. Mówię spróbuje, czemu nie. Wszedłem tutaj tylko poczytać kiedy byłem jeszcze w trakcie szkolenia. Nigdy jakoś specjalnie nie sugeruje się opiniami innych, zawsze chce ewentualnie przejechać się na własnej skórze, teraz też tak zrobiłem. Co prawda nie pracuje długo, są plusy i minusy - jak wszędzie. Ale przy mnie nikt nie został wyproszony z pracy za brak wyniku czy komuś zostały ucięte przerwy. Nie mam zastrzeżeń ani do ludzi, którzy tu pracują ani do całokształtu firmy. Pozdrawiam !

anonim
Pracownik

(usunięte przez administratora)

cvbnm
Były pracownik

To się zwolnij, idź na produkcję, rób na 3 zmiany, pracuj fizycznie, nie spij po nocach a zarobisz niewiele więcej. Sa ludzie stworzeni do tej pracy i nie, wiele zalezy od charakteru. Jesli cos nie gra- zrezygnować i tyle.

4
Qwerty
Pracownik
@cvbnm

Owszem są ludzie stworzeni do tej pracy, ale podstawa w pracy jest szacunek, a nie (usunięte przez administratora) Wyrzucanie wcześniej, darcie mordy. Bo najbardziej jesteś winny temu, ze twoje połączenia trwają po 10 sekund. Nie dosz że gnoją cię ludzie do których dzwonisz, to gnoi cię całe szefostwo w pracy. Brak jakiejkolwiek stabilizacji bo wyrzuca cię wcześniej i nic sobie zaplanować człowiek nie może. Robota za 1500zł! Nikomu nie polecam

2
HAVEANICEDAY
Pracownik
 Pytanie

czasami tutaj zajrzę, aby zobaczyć jak plujecie jadem. Nigdy nie reaguję, ale bez przesady. studiuje w trybie zaocznym i mogę poświęcić się pracy po 8h dziennie ( w miesiącu przepracuje +/- 160godzin) na konto wpływa mi jakieś 2900zł I TO JEST SAMA PODSTAWA. Nie jestem najlepsza w grupie, a moja premia wynosi ok 300-600zł miesięcznie. To złe zarobki ? Nie sądzę .... Siedzą przy mnie osoby starsze ode mnie i nie narzekają, wszyscy są zgrani, pomocni i nikt mi nigdy nie zwrócił uwagi, że mam nie ruszać 'firmowej kawy' - ba! pije ją sobie nawet dwa razy dziennie ;) @qwerty bardzo brzydko tak wtykać nos w nieswoje prywatne sprawy.... ale ! W internecie każdy jest cwany. Weź się po prostu za pracę - moja rada. A wstyd to kraść - tak na przyszłość. Pozdrawiam i życzę więcej radości z życia.

4
Qwerty
Pracownik
 Pytanie
@HAVEANICEDAY

Zarabia pani 2900zł bo nie płaci pani podatku i jest na ubezpieczeniu rodziców. Jeśli mi pani nie wierzy, zapraszam pokaże przelewy z firmy? Premia 600zł miesięcznie? Za co? Skoro za 3 zamówienia masz 6zł BRUTTO? Ja płace podatek to przy 3 zamówieniach mam 3zł pracując 25 dni w miesiącu premia to 75zł A to zaskoczę bo ja słyszałam uwagi na zebraniu, może nie konkretnie do mojej osoby ale na ogół „Mam wrażenie ze niektórzy przychodzą sobie leżakować, odpoczywać i pić kawę firmy”. Zbytnio mnie to nie rusza, bo ani kawy, ani herbaty w tej firmie nie pijam, co najwyżej kupuje w automacie. Więc takie teksty mnie nie ruszają, ale są nieco nie na miejscu jak mają problem niech tej kawy nie kupują. W okresie wakacji, ludzie mają domy na utrzymaniu i wyrzucają po 4h do domu, bo przychodni tona studentów. Cieszę się ze robi pani za 2900zł, ale ja płace podatek, na utrzymaniu rodziców nie jestem a wyrzucają mnie do domu cały czas. Nie liczą się z człowiekiem wcale, bo do Częstochowy mam 30km i nieraz wyrzucili mnie po 4 godzinach to straciłam tylko na paliwie (usunięte przez administratora)

2
Pracownik
Pracownik

Tu się zgodzę, szwcunek do pracownika w tej firmie jest ZEROWY. Ludzie zniechęcają sie już podczas rekrutacji, jak widzą jak to wygląda. Przychodzi 5 osob, a po dwoch tygodniach zostaje max 1. Jeżeli się szanujesz to nie daj się poniewierać za marne pieniądze i śmieciówke.

2
HAVENICEDAY
Pracownik
@Qwerty

Rozumiem Pani sytuację, aczkolwiek w każdej pracy i na każdym stanowisku musi Pani odprowadzać podatek. To nie jest zależne od firmy. Ale to Pani przecież wie... Powinna też Pani wiedzieć, że firma dofinansowuje części kosztów dojazdu. To pewnie też źle :) :) :) Wśród moich znajomych czy rodziny jest masa przypadków, gdzie ludzie potracili pracę, super stanowiska i swoje działalności przez COVIDA. Pani pewnie też zna takie osoby... Ma Pani zatrudnienie, co ważne- jest Pani ubezpieczona, PRZYPOMINAM ŻE TAKĄ MOŻLIWOŚĆ DAJE PANI WŁAŚNIE TELBRIDGE :) Proponuje wziąć się w garść i przede wszystkim za pracę, aby Pani premia była na zadowalającym poziomie ;) Aby 'dostać' proponuje najpierw 'coś dać' - tak łatwiej się żyje. Polecam ;)

Qwerty
Pracownik
@HAVENICEDAY

Wiem, o dofinansowaniach z firmy do biletu jeśli ktoś dojeżdża z daleka, natomiast nie w każdym przypadku to działa. Owszem, podatek odprowadza się w każdej firmie, i nie zarzucam firmie Telbridge, że to ich wina. Absolutnie. Jestem ubezpieczona, większość call center w Częstochowie oferuje ubezpieczenie, więc to zbyt hojne nie jest. Wśród pani znajomych dużo osób potraciło prace i serdecznie współczuje. Natomiast firma Telbridge tez nie do końca oferuje stabilizację pracy. Bo jak nie masz wyniku kończysz po 4h i nikt ci za więcej nie zapłaci. Co więcej wszystkie wylogowywanie i awarie są bezpłatne, nieważne czy braknie prądu w firmie, czy internet się zatnie, bo informatycy w tej firmie to chyba nawet na informatykę nie chodzili, bo problem jak ktoś o cokolwiek poprosi, bo pan taki nieuprzejmy, że problem bo ktoś do niego zapuka, bo nikt nie ma pojęcia o co chodzi i jedyna pomoc to „proszę się przesiąść” Proszę mi wierzyć, że chcąc robić po 8h, wyrzucają mnie do domu po 4:) I nikogo nie obchodzi. Brak szacunku do czasu ludzi. Bo ktoś przyjeżdża w sobotę, bo każą mu przyjść w weekend i wstaje rano a w pracy wywalają go wcześniej skoro dzień wcześniej podając grafik człowiek poprosił o dzień wolny. Cyrk na kółkach co w tej firmie się odprawia. Zadumani w sobie leaderzy, (usunięte przez administratora) straszny, wyrzucanie do domu wcześniej, wydzieranie się. A następnego dnia, „Godziny kochani, Play, T-mobile, wydłużamy godziny wszyscy” wcale się nie dziwie ze tyle osób odeszło. I może mieć pani swoje zdanie, ja mam swoje. I najgorszemu wrogowi nie życzę aby trafił do tego miejsca. Pozdrawiam

2
Zoska
Pracownik

Awarię to masz w mózgu!!! Wynagrodzenie zawsze a czas, jak się pracuje w miesiącu 50 h, to wypłata 1100 zł. Nigdy nie miałam żadnych potrąceń związanych z wylogowaniem. Wszystkim polecam pracę w Telbridge

2
Ula
Były pracownik
@Zoska

Jak pracujesz 50h to masz 1100zł bardzo możliwe nie płacąc podatku 915zł podstawy + premia. Ale jak CHCE pani pracować po 8h i pani cel miesięczny to 160h, a przepracuje pani 80 bo wywalają codziennie po 4 godzinach. A w mózgu awarie to ma chyba pani, gdyby mózgiem trzeba było pracować to by pani pieniędzy nie miała, bo za awarie nie płaca. Zwłaszcza jak wprowadzili prace zdalną to człowiek po 5h robił. Bo codziennie, nie będzie siedział i odrabiał godzin które mu system zabierze. Awarie, bezpłatne wylogowywania, zebrania na których mówią o wyniku. Najgorsze Call Center w Częstochowie, o ile nie na Śląsku ????

 Rozmowa kwalifikacyjna
Firma Telbridge sp. z o.o. sp.k. poszukiwała pracowników. Wziąłeś udział w procesie rekrutacyjnym? Ile etapów obejmował ten proces? Podziel się swoimi przemyśleniami dotyczącymi przebiegu rozmowy kwalifikacyjnej.
logo firmy Specjalista ds. Wentylacji Mechanicznej (Rekuperacja)
Częstochowa
Oem Energy Sp. z o.o.
(2 opinie)
Wyślij CV
logo firmy Opiekun Osób Starszych (Pan Kurt 79 lat)
Częstochowa
Avanti Medic Plus Spółka z Ograniczoną Odpowiedzialnościa Sp.K.
Wyślij CV
logo firmy Inżynier Serwisu Obrabiarek Laserowych
Częstochowa
Polscy Inżynierowie Rafał Janowski
(3 opinie)
Wyślij CV
logo firmy Spawacz MIG MAG TIG
Częstochowa
TEKTRUM Sp. z o.o. Sp. k.
(74 opinii)
Wyślij CV
Aplikuj na wiele ofert
Ola
Były pracownik

Jeśli chcecie zarobić normalne pieniądze, to napewno nie polecam tej firmy. Bo wyrzucają do domu, jak nie masz wyniku po 4 godzinach, wiec twoja „dniówka” to 50zł. Wiec w skali miesiąca 1500zł, śmieszna kwota w obecnym czasie. Pod pretekstem fajnego klimatu, jest wyzysk, brak szacunku, brak kultury, marne pieniądze, grzyb w klimatyzacji, przez co ludzie latem, siedzą w czapkach i szalikach, bo nikogo nie obchodzi jak poprosisz o to aby tą klimatyzacje wyłączyć. Pan z końca sali, który prowadzi kampanie sprzedaży ubezpieczeń w T-Mobile - najbardziej niekulturalny ze wszystkich leaderów, myśli ze krzykiem i straszeniem podniesie wynik. Ale zastraszanie pracowników, to nie jest dobry sposób motywacyjny, bo zamiast skupić się na sprzedaży, konsultant siedzi i się zamartwia, czy nikt na niego nie nakrzyczy, czy ktoś czasem nie ma gorszego dnia. Bezczelni leaderzy strasznie, to jak odzywają się do osób starszych od siebie nawet o 40 lat, to serio porażka. Jeśli chodzi o panią, która prowadzi Alior - mimo że ma ładny akcent, to strasznie piskliwy głos. Konsultanci rozmawiają a ktoś stanie nad głowa i krzyczy „Play, robimy sztuki, bo potrzebujemy”, a człowiek rozmawia przez telefon, to naprawdę, pokazuje brak szacunku do cudzej pracy. Nie wiem czy pani ta, pracowała wcześniej na słuchawce, ale jeśli posiada doświadczenie i wie jak trudno jest być na kampanii sprzedażowej, to powinna okazać szacunek swoim agentom, i nie krzyczeć za uszami, gdy próbują pracować. Słuchawki naprawdę nienajlepszej jakości, spadają z głowy, niedopasowane wgl, słuchawka znajduje się tylko po jednej stronie, co moim zdaniem pracując w hałasie nie jest dobre, bo powinny być słuchawki wygłuszające, które wśród tych krzyków pomogły by się pracownikowi skupić. W dodatku na słuchawkach brakuje gąbek, i każdy powinien mieć swoj komplet, zwłaszcza w czasach pandemii, a przychodzi agent który ma większą głowę i później słuchawki spadają z głowy. Nie są one najlepszej jakości, można naprawdę uszkodzić sobie słuch. No i w moim odczuciu najistotniejsza, każdy przychodzi do pracy aby zarobić, nie przychodzi się obijać, bo przynajmniej w moim odczuciu nikt nie chce chodzić na bezpłatne szkolenia i słuchać krzyków, że nie pracuje, wiec znaczna cześć konsultantów, aby nie być wyrzuconym wcześniej do domu, naprawdę się stara. Natomiast nie oszukujmy się - czasem naprawdę nie da się ludziom nic wcisnąć. Skoro wiedzą, że jest to ta sama baza klientów która była miesiąc i dwa miesiące temu, to powinni wykazać trochę zrozumienia, napewno odsłuchują tych połączeń i czasem choćby człowiek na głowie stawał to nie da się nic nikomu wcisnąć. Momentami człowiek świadomie robi zamówienia, które mu wycofają, bo może nie będzie miał premii, ale zrobi zaplanowaną ilość godzin. Więc lepiej zrobić 3 zamówienia i pracować cały dzień, i niech wycofają te zamówienia bo człowiek straci tylko 6 złotych brutto. A przynajmniej zrobi swoj wymiar pracy. Myślę, że na dłuższa metę, praca dla osób bardzo zdesperowanych, którzy chcą zarobić cokolwiek, bo mając dom na utrzymaniu człowiek będzie żył w biedzie i ciągłym stresie. Zanim zechcecie w tej firmie pracować, poszukajcie innego rozwiązanie, zastanawiając się czy warte jest to waszych nerwów. Bo w tej pracy ciagle miałam problemy z gardłem od grzyba w klimatyzacji, i dodatkowo narobiłam sobie naprawdę poważnych problemów zdrowotnych odnośnie nerwów, które przeżyłam przez około pół roku w tej firmie.

Masz rację
Były pracownik
@Ola

Nie jestem w stanie zrozumieć dlaczego jest tam, aż tak wiele starszych osób, które pozwalają się tak traktować. W większości to pewnie osoby, które nie mogą sobie pozwolić na brak dochodów. Przykre. Krzyki nad głową nie zachęcają i uturdniają pracę. Wszyscy się na to skarżą i na brak szacunku, a firma nic z tym nie robi :( Z tymi zamówieniami to też prawda, za moich czasów też niektórzy tak robili, aby zostać. Traktowanie starszych osób też godne krytyki. Za moich czasów przyszedł starszy Pan ok 60 lat, który chciał dorobić do emerytury, więc wiadomo że na początku mim większe problemy z komputerem. Został zostawiony samemu sobie po 3 dniach, team leaderzy nawet nie raczyli podejść i pomoc mu, gdy ma jakieś problemy w obsłudze, jedynie się śmiali albo kazali robić zamówieni (był tam dopiero z tydzień bądź dwa, więc oczywiste jest ze jeszcze nie potrafił wszystkiego )

Całkiem obiektywnie
Pracownik
 Pytanie
@Masz rację

słuchajcie, nie wiem skąd ten jad u was... i chęć pisania tych rzeczy ... cierpicie na brak czasu ? Ktoś już tu napisał - do pracy przychodzi się po to aby pracować, a nie siedzieć. Nie mówię tylko o Telbridge tylko ogólnie. Jak będziesz pracować w butiku, schowasz się za ladą i będziesz udawać, że Cię nie ma to Twój przełożony nie podziękuję Ci za pracę ? podziękuję ... Jak zostaniesz adwokatem i będziesz miała umówione spotkanie na którym się nie pojawisz to Twój Klient będzie zadowolony ? No niestety nie będzie i finalnie pewnie Ci podziękuje. Mogłabym wymieniać takich przykładów dziesiątki .... Mam nadzieję, że wiesz co mam na myśli. Oczywiście są jakieś rzeczy które mogłyby zostać zmienione, ale uważam że to praca jak każda inna w której masz jakieś tam obowiązki i musisz je spełnić i wykonać. Jeśli nie robisz wymaganego wyniku czyli nie wywiązuje się ze swoich obowiązków to normalne że w końcu podziękują. Myśle że w każdej pracy to tak wygląda. Bo to jest praca. Nie jestem osoba ktora ma 20 czy 25lat jesli chodzi o szacunek nie spotkały mnie tutaj żadne przykrości, wręcz przeciwnie - wszyscy są mili i pomocni choć tak jak napisałam wcześniej nie mam juz 25lat. Pozdrawiam ciepło !

1
Nick
Były pracownik
@Całkiem obiektywnie

Nikt mi nie podziękował, bo nikt mnie nie zwolnił. Uważam ze szacunek do pracownika mieć szefostwo powinno. A nie 25 letnie osoby odnoszą się z chamstwem do ludzi przed emeryturą.

Masz rację
Były pracownik
 Pytanie
@Całkiem obiektywnie

A jak pójdziesz do pracy w sklepie, i przyjdzie tylko 10 klientów i zamiast obrotu 5000 będziesz mieć 150 to jest to twoja wina?

Kate
Pracownik
@Ola

Co za bzdury! Jak beznadziejnym i sfrustrowanym trzeba być człowiekiem, żeby pisać takie klamstwa???????????? Ludzie weźcie się do pracy, bo na podstawie tego, co czytam wywnioskowałam, że tylko renta była by dla was zbawieniem????

2
To ja
Były pracownik
@Kate

Do pracy trzeba mieć jeszcze odpowiednie warunki.

Loczek
Były pracownik

Atmosfera pracy bardzo przyjazna. Grafik elastyczny, możliwość dopasowania go do innych obowiązków. Zbiór ciekawych ludzi z różnych światów co daje nowe znajomości i miło spędzone przerwy. Wynagrodzenie spełniające oczekiwania jako dodatkowy zarobek. Grupa Bartka i Pauliny to grupa ludzi młodych jak i starszych, dzielących się doświadczeniem pracowników. Zawsze można liczyć na pomoc liderów poprzez rozmowę, informację zwrotną, motywację, a nawet zrozumienie. Szukają dogodnych rozwiązań dla wszystkich. Jeśli chodzi o wylogowania to zdarzają się bardzo rzadko, nawet, jeżeli nie spełniasz minimalnej skuteczności liderzy starają się dać szansę jeśli tylko mają taką możliwość. Sugestią jest ewentualne zwiększenie dodatkowych konkursów, które zmniejszyłyby monotonność codziennej pracy i zwiększyłyby motywację pracowników. Miłe byłoby również regularne podsumowanie efektów pracy pracowników, to znaczy, jedno, krótkie zdanie na koniec miesiąca z informacją co mogłoby spowodować zwiększenie naszej skuteczności na przyszły miesiąc. Jest to praca, do której chodzi się z miłym nastawieniem, a jej efektywność zależy w większości od Ciebie i tego jak wykorzystasz czas w niej spędzony.

1
Daria
Były pracownik
@Loczek

Grafik elastyczny, to prawda. Czasem przymuszają do przychodzenia w soboty. Aczkolwiek są Wylogowania wcześniej jeśli nie masz wyniku i wysyłanie do domu, oraz na bezpłatne szkolenia to sposób Liderów, na nie zaniżanie już i tak niskiego wyniku. Więc na co komu „elastyczny grafik”, skoro nie można wypracować swoich godzin, bo wyrzucają cię wcześniej do domu, jest to stały sposób firmy, więc kolejny ustawiony komentarz przez kadry, aby firma nie miała aż tyle negatywnych opinii. Bo przeglądając fora internetowe, firma od lat zbiera tylko negatywne opinie.

Johny
Były pracownik
 Pytanie

Miało być tak pięknie. Na rozmowie o prace da się wyczuć że są zdesperowani i potrzebują ludzi do pracy. Potrzebowałem kasy wiec stwierdziłem że zobaczę czy coś z tego będzie. Pani prowadząca rozmowę rekrutacyjną ma bardzo duże mniemanie o sobie, da się wyczuć że na start traktują ludzi słabo. Później było tylko gorzej. Bezpłatne szkolenie, później wylogowywanie jak nie masz wyniku. Jak ktoś ma robić wynik jak dopiero zaczął prace? Miał być okres na wdrożenie do pracy i jej poznanie. A jak nie robisz wyniku po 2-3 tygodniach to rozwiązują umowę. Strata czasu, nie polecam. Cała kadra to porażka, nie wspomnę już o tym że nie potrafią pracować z ludźmi tylko traktują nas jak pionki. Nie polecam!

Prawda
Były pracownik
@Johny

Zgadzam się w 100%, nie szanują ludzi ani tych co zaczęli prace ani tych co pracują kilka lat.

Ola
Były pracownik

Pracowałam krótko bo znalazłam pracę w zawodzie co było moim celem. Z czystym sercem i sumieniem polecam pracę w tej firmie. Przykro się było rozstawać bo podobało mi się to. Ludzie okej, kadra zarządzająca okej, dopasowałam grafik do zajęć na uczelni. Dziękuję również Oli i Paulinie za zdobycie nowych umiejętności które przełożą się w życiu prywatnym. Dziękuję :)

Zła
Były pracownik
@Ola

Fejk w stu procentach. Z tej grupy każdy ucieka, ludzie uciekają stąd. (usunięte przez administratora)Cieszę się że złożyłam jakiś czas temu wypowiedzenie. Nie pracuje już tam jakieś 3 tygodnie i nie uwierzę że ona się zmieniła. Każda praca daje lepsze warunki.(usunięte przez administratora) Ludzie się boją odezwać, zobaczymy jak zostanie sama!

1
Ola
Były pracownik
@Zła

Mimo wszystko mam inne zdanie. Probujecie wciagac obcych ludzi w wasz chory hejt a juz mówiłam że zło wraca z podwójną siłą I to co robicie jest karane...przeciez nie jesteście anonimem tylko firma ma wasze dane ????

Odpowiedź
Były pracownik
 Pytanie
@Ola

Firma ma nasze dane, ale co jest złego w zostawianiu merytorycznej opinii? Nie zawsze każdemu musi się wszystko podobać, a w tej firmie z tego co widać po komantarzach to bardzo bardzo bardzo dużo rzeczy jest na minus. Dzięki takim opinią firma może szukać pola do poprawy. Jedynym mankamentem jest to, że musiałaby chcieć coś zmienić, a jak widać nie chce. Od lat dzieje się to samo.

Sara
Były pracownik
 Pytanie

TEBRIDGE- możecie być lepszym i bardziej przyjaznym miejscem do pracy. Wystarczy zająć się wprowadzaniem zmian, zamiast pisaniem pochlebnych kentarzt tutaj. Najmniej przyjazne call center w tym mieście. Większość team liderów ma braki kulturowe, co można wywnioskować z dosyć częstych krzyków czy wyzwisk, w szczególności ze strony jednego Pana. Ludzie non stop przychodzą i w ciągu tygodnia odchodzą, jak zobaczą jaka atmosfera panuje na projekcie. "Motywacja" pracowników do zwiększa i sprzedaży polega na wyrzucaniu ich wcześniej do domu bądź na skracaniu przerwy do pięciu minut, chodź na rozmowie rekrutacyjnej jasno było powiedziane, że przysługuje po 10 minut przerwy na każdą godzinę pracy i nikt nie uprzedzał, że dosyć często, właściwie to chyba codziennie zdarzają się zmiany w długości przerw. Jeżeli ta firma chce stanowić jakąkolwiek konkurencję dla kogoś powinna pomyśleć o porządnych zmianach. Co powinno być zmienione według mnie? - Wymiana wszystkich team liderów bądź szczególne zwrócenie uwagi na ich kulturę osobistą, by było widać szacunek do pracownika - Zakazać skracania przerwy, bo w pięć mi u nic nie zrobisz. Gdy jest kolejka do toalety to nawet nie zdążysz skorzystać, nie mówiąc już o zjedzeniu czegokolwiek. -Często wyrzucali do domu, a następnego dnia zmuszali do nadgodzin, bo brakowało osób, - Nie wyrzucanie pracowników przed ustalonym czasem. Po co tworzyć grafiki i podawać godziny pracy, jeżeli nikt się tego nie trzyma? W moim odczuciu jest to bezpośrednie pokazanie braku szacunku do pracowników. - Atrakcyjne benefity. Może umowa o pracę, która dawniej nie była możliwa, chyba wszyscy za moich czasów pracowali na zleceń niu przedłużanym co jakiś czas. Tak samo premia dawniej wynosiła zaledwie 3 zł i to BRUTTO, co w zestawieniu z krzykami i wyzwiskami nie jest w ogóle motywujące. A konkursy "motywacyjne" za sprzedaż z reguły nje były atrakcyjne. Często można było wygrać długopis, ołówek, zakładkę (czasami leżały za darmo na recepcji) czy jednego cukierka. - Pani kierowniczka powinna nie wydzierać się od samego wejścia na salę. Ludzie próbują pracować i rozmawiać, a Pani kierownik nic sobie z tego nie robi. Nie wiem jak teraz to wygląda, ale na początku pandemii często brakowało chusteczek dezynfekcyjnych czy jakichkolwiek środków. Czasami jedynie oferowali popsikanie biurka jakimś cifem czy innym środkiem do mycia łazienek. Firma od tylu lat zbiera negatywne opinie i z tego co widzę nic sobie z tego nie robi.

Agaa
Pracownik

Szczerze polecam pracę w firmie Telbridge

Agaax2
Były pracownik
@Agaa

Ja natomiast szczerze nie polecam. Nie dajcie sobą pomiatać

anonim
Pracownik

(usunięte przez administratora)

Pracownik
Pracownik
 Pytanie

Dlaczego jesteś dobrym pracownikiem ? Bo przychodzisz do pracy ? Jak nie masz wyniku to zabierają Cię na coaching żebyś go podniósł. Faktycznie potwory. .

Ellos
Były pracownik
@Pracownik

Jeśli idzie ci w pracy 2 tygodnie a potem masz gorszy dzień to masz racje niech zapłacą za 4 godziny.

with
Pracownik
@Pracownik

no właśnie, tu się zgodzę ! :) POZDRAWIAM WSZYSTKICH !

with
Pracownik
 Pytanie
@Ellos

COOOO ? TERAZ TOŚ WYMYŚLIŁ :D nie róbcie jaj, seeeeerio ! Nie pasuje to idź sobie gdzieś indziej, po co się męczyć. mi tam pasuje wszystko. Widziałem taką maść w internetach na ból (wiesz czego) polecam wysmarować się od stop do glow :d

Alek
Były pracownik
@with

Wybacz ze wymagam szacunku, bo co miesiąc martwię się czy będę miał co jeść a kadra nic nie robi tylko ubliża

with
Pracownik
@Alek

Oczywiście, rozumiem. Nie wiem kto Ci ubliżył, ale w życiu nie słyszałam, żeby Szef Zespołu był dla kogoś niemiły czy opryskliwy. Wiadomo, że tez bym kilka rzeczy zmieniła, ale reasumując jestem zadowolona. I mam nadzieję, że zostanę tu na dłużej ;)

cvbnm
Były pracownik
@with

Dokładnie, nigdy nie słyszałam żeby ktoś komuś ubliżał, a wiadomo że jakies rezultaty pracy być muszą, więc zwrócenie uwagi co do efektywności to chyba normalne w każdej pracy. Wszyscy narzekający niech pomyślą, że nie ma pracy idealnej, ewentualnie moga się zwolnić, a nie wylewać żale na forum i zniechęcać innych podczas gdy naprawdę jest wielu zadowolonych pracowników

roman
Pracownik
@Pracownik

Jestem dobrym pracownikiem, robie od x lat wynik, a nie ma bazy - bo nie ma taka jest prawda, to i tak robia coaching i do domu, 4 godziny za free.

niedoszły pracownik
Były pracownik

Mieszają Cię z błotem na każdym kroku M 0 B I NG jawny i nikt nic z tym nie robi. Nie ma sprzedaży nie ma przerwy - chociaż się zesrasz i zsikasz. A najlepsza to jest ta krzycząca cały czas I Pani Ola, która zapomniała jak to jest być konsultantem, teraz ma do wszystkich problem i nikogo nie szanuje. Nawet starych dobrych pracowników, Pranie mózgu. Pan K. Nie uczy nic konsultantów, tylko zagaduje wszystkie dziewczyny i podrywa. A wynik się sam nie zrobi. I ma pretensje do konsultantów. NIE POLECAM. KRZYK, GRZYB W KLIMATYZACJI, M O B I N G.

4
Telbridge
Były pracownik
@niedoszły pracownik

Jeszcze warto dodać, że praca za 1500-1800zł, bez żadnego wsparcia i poczucia zabezpieczenia finansowego! Bo wyrzucają do domu i zabierają premie.

1
MAKAR
Pracownik
 Pytanie
@niedoszły pracownik

Grzyb w klimatyzacji ? Skąd wiesz ? lata jeszcze nie ma :D Lepsza byłaby opinia pt: ''Co prawda klimatyzacja w tym sezonie nie była jeszcze włączona, ale na BANK jest zagrzybiała. WIEM CO PRZECIEŻ WIEM WSZYSTKO'' Osoby przez Cb wymienione pracują całkiem na innych powierzchniach... wiec domyślam się, ze kolejna osoba z kategorii - WSZYSTKO WIEM. Rozumiem też, że skoro nie miałeś sprzedaży to się naprawdę ''posrałeś i posikałeś czy /aś/ ?'' bo pracuje tu trochę i na oczy nie widziałam ani mokrej wykładziny, ani co gorsza - wiesz czego ;) ALE TY WSZYSTKO WIESZ ;D HAHAHAHAHAHAHA NO TO BUŹKA ! ;)

Oki
Były pracownik
@MAKAR

Klimatyzacja działa nie tylko latem, i mówię co widzę. Grzyb był bo prawie 4 lata tam robiłem ;) buźki

Pracownik :)
Były pracownik
@niedoszły pracownik

Nie szanując pracownik, nie zachęcamy go do poprawy wyniku. A niestety często taki sposób wykorzystywali w tej firmie, widzę bez zmian. Może kiedyś będzie tam batdziej "ludzko", a kadra będzie bardziej profesjonalna. Trzymam kciuki, abyś znalazł godna pracę :)

Były Pracownik
Były pracownik
@Pracownik :)

No za najniższa krajowa trzeba się szanować. A traktują pracowników jak najgorszy sort firmy, mimo ze gdyby nie było tylu pracowników to nie potrzebne by było tylu leaderów i nie mieli by pracy ????????‍♀️

wodpowiedzi
Pracownik
@Oki

@Oki skoro pracowałeś tam 4 lata to chyba nie było tak źle ;) pozdrawiam ;)

Oki
Były pracownik
@wodpowiedzi

Było tragicznie!!!

ROLSA
Były pracownik
@MAKAR

Widać najbardziej boli prawda. xdd takie teksty były jak tam pracowałem - nie ma sprzedaży, nie ma przerwy.

GOSIX
Pracownik
@MAKAR

O zagrzybialej klimatyzacji to jest tutaj kazdy komentarz prawie, należy jeszcze dodać o tej brudnej wykładzinie, popsutych krzesełkach (uszkodzone oparcia) i o braku odpowiednio zdezynfekowanych słuchawek i przede wszystkim gąbek na nich.

Olaf
Były pracownik
@wodpowiedzi

Odpowiedź, którą osoby z kadry tej firmy mogły sobie darować. Pokazuje to właśnie wasz poziom. Niektórzy nie mają wyboru i pracują tam dłużej niż by chcieli. Współczuję Wam, dobrze ze juz tam nie pracuje.

anonim
Pracownik

(usunięte przez administratora)

Pracownik
Były pracownik

Pracując w tej firmie non stop miałem problemy z gardłem, co wynikało z tej zagrzybionej klimatyzacji. Team leaderzy na pomarańczowej sali z reguły nikogo nie szanują, najgorszy jest Pan z końca sali, który mam nadzieję, że kiedyś się przejedzie na swoim zachowaniu, bo to czysty (usunięte przez administratora) Potrafią znienacka zmienić ci projekt na kilka dni, bo u innych brkauje wyniku. Z tego co opisujesz widze, że zupelnie nic sie nie zmienilo od czasów, kiedy tam pracowałem. Ludzie non stop przychodzą i odchodzą, uważam, że xa minimalną pensje i umowę zlecenie to trzeba się szanować i nie dać sie jeszcze dodatkowo poniżać, przez ludzi, którzy tez znalezli sie tam przypadkiem i wydzierają się na wszystkich jak leci. Może inne projekty są lepsze, ja mam doswoadczenie tylko na tym i jest to jedynie rozwiązanie krótkotrwałe i lepiej szybko

Anubis
Pracownik
 Pytanie

Polecam zapoznanie się ze słownikiem. Od kiedy to lider bierze kogoś w miejsce gdzie nie ma kamer i ubliża? Może jeszcze bije co? Każda kampania jest mi znana, pracuje już tam prawie rok i ani razu nie spotkałem się z czymś w stylu ,, jesteś beznadziejny " Polecam zmienić też informatora ponieważ redukcji nie było już od bardzo dawna szczególnie w grupie Oli. Ludzie ogarnijcie się bo to jest śmiech na sali. Ile razy się słyszy teksty typu : i tak siedzisz na (usunięte przez administratora) a ci za to płacą. A osoby które tak gadają nawet nie starają się podnieść wyniku, także nie ma o czym gadać. Pozdrawiam cieplutko. Nie zapomnij o słowniku :)

Okej
Pracownik
@Anubis

Hahahahhaha fake straszny. Wyrzucają do domu cały czas. Bić nie bije, nie przesadzajmy ale ludziom w owej firmie się ubliża. I wyrzuca do domu nie szanując ich czasu i pieniędzy wydanych na paliwo i dojazd do pracy.

Nara
Pracownik
 Pytanie
@Okej

Jak coś komuś nie pasuje, zawsze może się zwolnić a nie użalać się w internecie jak ty to robisz. Jeśli pracujesz to droga wolna, nikt cię tu nie trzyma, jeśli już nie pracujesz w tej firmie to po prostu zamknij mor*ę. Pracownik który nie daje z siebie wszystkiego i zbija obiekcje po łebkach jak ma siedzieć i ładnie pachnieć to nie ma potrzeby aby siedział w firmie. Poza tym nie ma już takiej redukcji jak kiedyś więc uaktualnij swoje dane hehe. Kolega dobrze napisał, większość ludzi siedzi bezczynnie i tylko gadają między sobą że za siedzenie im się płaci, także o czym my tu mamy rozmawiać? A jak masz problem to przestań bawić się w anonimowość i zrób coś a nie tylko się użalasz w internecie bo coś Ci nie wychodzi. Jeżeli liczysz że coś tym osiągniesz to naprawdę uważaj bo się przeliczysz.

????
Były pracownik
@Nara

To nie moja opinia, ale zgadzam się w 100% i to co zostało tu napisane to prawda, a mordę to ma pies :)

asasa
Pracownik
@Anubis

Redukcji w grupie roli może nie ma, wszyscy już się zwolnili. Nikt nikogo nie bije, ale miesza sie pracownika z błotem, wyzywa się i uświadamia, że jest beznadziejny.

Telbridge
Pracownik

Zacznijmy od tego, że przyjmując się do pracy aplikujesz na stanowisko „Doradcy Klienta”, nikt na szkoleniu nie informuje, że podstawą nie jest „doradzanie” klientowi, tylko wciskanie bardzo nieatrakcyjnych ofert ubezpieczeniowych, na siłę. (usunięte przez administratora) straszny, baza przemielona 1000 razy, i dzwoni się do człowieka który posiada już ubezpieczenie z naszej firmy, to trzeba robić z niego idiotę. Nie oszukujmy się, ale te programy ubezpieczeniowe są kompletnie nieatrakcyjne, bo ubezpieczenia na 10tyś, za 30zł miesięcznie i mnóstwo wyłączeń po drodze. Twoim zadaniem nie jest „doradzanie” klientowi, ale na siłe sprzedawanie mu produktów, często wprowadzając człowieka błąd, do czego sami leaderzy zachęcają. Wszyscy pracownicy „wyższych” stanowisk się ze sobą znają, i działają tylko dla swojego dobra. Chodząc minimum raz na godzinę na papieroska. Robiąc sobie paczki, kosze na święta, prezenty, firmowe koszulki. A pracownika nawet który pracuje kilka lat, szefostwo kompletnie nie szanuje. Ubliżają człowiekowi, krzyczą bardzo, chamsko się odzywają. Nawet młodsi leaderzy, którzy maja po 20-30 lat, nie mają szacunku do 50 letnich osób. Zagrzybiała klimatyzacja, (usunięte przez administratora) wyrzucanie wcześniej do domu, wyzysk straszny, atmosfera bardzo niesympatyczna. Minusy: -Bezczelne szefostwo -Zero człowieczeństwa w nich, bo zadumani w sobie -Grzyb w klimatyzacji -Ubliżanie Człowiekowi -Ucinanie premii -Zabierane przerwy -Awarie bezpłatne -Mnóstwo bezpłatnych szkoleń -Wyrzucanie wcześniej do domu -Krzyk (usunięte przez administratora) -Nerwowa Atmosfera -Brak stabilizacji -Dzielenie na równych i równiejszych -Manipulowanie pracownikami (usunięte przez administratora) Nie polecam pracy w tej firmie, praca nie mająca poczucia stabilizacji finansowej i dla naaaaaprawdę odpornych psychicznie.

1
Paulla
Kandydat
@Telbridge

Co za stek bzdur, atmosfera super, szkolenia zawsze płatne, tylko trzeba też cos dać od siebie. Premia za poprawnie zrealizowane sprzedaże, zawsze wypłacane. Dojeżdżam do pracy ponad 30 km, zwrot za dojazdy zawsze wyplacany na czas. Ludzie ogarnijcie się, bo jak czytam te klamstwa to mam wrażenie, że piszą je osoby, które z pracą to nigdy nie miały nic do czynienia. Pozdrawiam ekipę Telbridge????

Weronika.wiemy.ze.to.Ty
Pracownik

Sylwia, daj już spokój naprawdę. Pozdrów Weronikę i weźcie się za pracę. PA

1
Pracownik
Były pracownik
@Weronika.wiemy.ze.to.Ty

Jest tu więcej osób niż ta Sylwia na którą się uwzieliscie. Zrzucanie na nią wszystkich negatywnych komentarzy sądzę że stanowi dziwną formę obrony. Firma jest świetna 10/10 tylko uparta Sylwia się uwzięła i niszczy opinię. Ja nie pracowałem w teamie Konrada, a również przychodzę zostawić tutaj swoją opinię, bo uważam że szacunek do innego człowieka jest istotny, a niestety w tej firmie tego brakuje.

1
asasa
Pracownik
@Paulla

NIGDY W TEJ FIRMIE NIE BYŁY PŁATNE SZKOLENIA XDDD JAKIS (usunięte przez administratora) OD LAT SA BEZPLATNE, WIECZNE WYLOGOWANIA, WYCHODZENIE DO DOMU JAK NIE WYNIKU - MIMO ZE NIE JEST TO WINA KONSULTANTA, TYLKO BRAKU BAZY. Juz teraz wyrzucaja wszystkich po 3h do domu, za brak wyniku - mlodych/straych bez/z doświadczeniem.

Krl
Pracownik

Nie wiem skąd tyle negatywnych opinii. Pracuję tu trzeci miesiąc będąc w grupie u Oli, która jest bardzo dobrym team leaderem, zawsze się można dogadać, a w razie problemów zawsze pomoże. Co do Konrada również nie rozumiem dlaczego takie pociski, facet ma taki charakter ale jest bardzo w porządku, a osoby, które się skarżą że krzyczy, są chyba zbyt delikatne nawet jak ktoś uniesie głos. Praca bardzo w porządku i atmosfera również, więc bardzo dziwią mnie niektóre opinie...

Cally
Były pracownik
@Krl

Uważam ze trzeba nauczyć się z ludźmi rozmawiać. A nie krzyczeć. Bo skoro nie umieją rozmawiać z ludźmi to jakim cudem są w tej pracy i ich zadaniem jest „uczyć” jak to robić i rozmawiać z klientami.

P. K
Pracownik
@Krl

Przecież te wszystkie negatywne komentarze pisze jedna osoba i jest s to Sylwia. Jest to osoba ktora na każdej chyba kampanii siedziała z marnym skutkiem dlatego była przenoszona na różne kampanie. Patrząc po profilu na fb ta oosba nie ma życia prywatnego i swój czas poświęca na pisaniu dziwnych i nieprawdziwych informacji Jedyne z czego zasłynęła w naszej firmie to w obgadywaniu ludzi oraz marudzeniu ile to ona ma km do pracy.

????????‍♀️
Były pracownik
@P. K

Akurat najlepiej wiesz ile mam do pracy i kto pisze, akurat nie trafiłeś. Masz swoją opinie i każdy ma prawo ją mieć.

...
Pracownik
@P. K

No to nieźle się tam bawicie. Pozdrawiamy cieplutko S.B i P. K

asasa
Pracownik
@Krl

Ola byla konsultantem kiedys, zaczynala jak kazdy na słcuhawce i chyba zapomniala o tym. W tej firmie nie szanuje sie żadnego konsultanta.

LordNelson

moim skromnym zdaniem uwazam ze atmosfera to fundament kazdej pracy i tu polecam najbardziej. Naprawdę milo sie tu pracuje mimo ze kazdy przeciez ma lepszy czy gorszy dzien. Zawsze kazdy jest sklonny do pomocy i to sie ceni w dzisiejszych czasach. Nie jestem juz studentem i to oczywisnie nie jest moja pierwsza praca, ale polecam kazdemu. Akurat w tej branzy nie mialem doswiadczenia ale na szkoleniu wdrożeniowym nauczyli mnie wszystkiego, ba! jeszcze mi za nie zaplacili !

9
Bogdan
Inne
@LordNelson

Super, że tak dobrze piszesz o pracodawcy i jesteś zadowolony z atmosfery w pracy. Taka opinia na pewno zainteresuje osoby szukające pracy. Napisz jeszcze, czy wynagrodzenie jest równie zadowalające i możesz ubiegać się o dodatki finansowe takie jak premie?

8
LordNelson
@LordNelson

Myśle ze jakbym nie byl zadowolony z wynagrodzenia to sama atmosfera by nie wystarczyla, aczkolwiek uwazam, ze jest ważna. Polecam

6
Tikitaki
Pracownik
 Rekomendacja
@LordNelson

Super napisane ! Mam takie samo zdanie ! Polecam :)))))))))

7
qwq
Były pracownik
@LordNelson

Niestety, tyle osob znam z otoczenia i nikt nie mowi, ze atmosfera jest fajna

1
Anabel
Były pracownik
 Pytanie

Chcesz zarobić ? To tu nie przychodz. Wymagania jak z kosmosu, a w zamian dostajesz bardzo mało. Coaching darmowy, szkolenia i jakieś testy również darmowe. Skoro to jest praca to powinno się za to płacić! Atmosfera wśród pracowników jak najbardziej super i... tylko tyle. Straszenie wylogowaniem jak nie zrobi się wyniku (nie obchodzi nikogo, że dzień wcześniej zrobiło się spory wynik). Szacunek do pracownika w tym call center jest baaaardzo mały. Chcesz przeżyć niesamowity stres? To to call center jest jak najbardziej odpowiednie. Stracony cenny czas i tyle w temacie.Tej firmie stanowczo mówię NIE.

1
ANABEL WEZ SIE ZASTANOW
Pracownik
 Pytanie
@Anabel

Pracuje w tej firmie od maja tego roku, nie jest to moja pierwsza praca, może ostatnia? kto wie.... ale jak w każdej pracy trzeba po prostu...PRACOWAĆ (usunięte przez administratora)

Ostatnia praca
Pracownik
@ANABEL WEZ SIE ZASTANOW

Nie wyobrażam sobie tej pracy, jako ostatniej. Gdyby była możliwość otrzymani umowy o pracę byłoby zdecydowanie lepiej i stabilniej. Przez to że niestety chyba większość jak nie wszyscy są na zleceniu to jest to bardziej praca na chwilę.

Pytanie
 Pytanie

Jaki jest styl zarządzania kadrą w TELBRIDGE?

Antoś
@Pytanie

Dyktatura i ciągłe krzyki , styl nakazowy delikatnie mówiąc... zarządzanie przez strach

1
wiewiórka
Pracownik
@Antoś

Nie przesadzaj... w każdej firmie dostajesz kasę za wykonaną pracę, a nie za siedzenie. Widocznie jesteś lebrem, któremu się pracować nie chce :-) idź pracować do fabryki, tam też pewnie Ci nie będą potrafili dogodzić. Telb jest spoko :-) świetni ludzie i atmosfera również!!!

1
Prawda
Pracownik
@Antoś

I mamy 2021 rok i nadal nic się tam nie zmieniło :)

Zabawne
Pracownik

Zabawne, (usunięte przez administratora)jak im się coś zabierze, nie potrafiąc jednocześnie docenić tego, jak coś dostaną. Nikt Wam przerwy NIE ZABIERA skracając ją do 5 minut, tyle przewiduje prawo.

Pracownik :)
Były pracownik
@Zabawne

Oczywiście, że jest to zabieranie. Gdyby dało się ciągiem wykorzystać przerwę i tak by było mówione na start to okej. Bo jednak w ciągu pięciu minut na godzinę nie zjesz na spokojnie, na papierosa nie wyjdziesz, a jak będzie kolejka w damskiej toalecie to też nie zdążysz.

NIE POLECAM
Były pracownik

Leaderzy i cała kadra to porażka. Jak w obozie koncentracyjnym. Nie patrz tam, masz 5 minut przerwy, jak nie masz wyniku, odwróć się. Nie wspominając już że (usunięte przez administratora) jest na porządku dziennym, brak szacunku do ludzi. Wstajesz codziennie zastanawiając się co przyniesie ci dzień, czy będziesz pracować 8 godzin, czy cię wyrzuca, czy może ktoś przyszedł z gorszym humorem i zacznie krzyczeć.. Strach cokolwiek powiedzieć... (usunięte przez administratora) i tyle. Każdy z tej firmy ucieka, i jeśli to czytasz chcesz tam pracować to odradzam, nie daj sobą pomiatać za najniższa krajową. Za 3 zamówienia masz 6 złotych brutto, jeśli zamówienie ci zaakceptują, więc pieniędzy w tej firmie nie zarobisz. Jedno wielkie NIE POLECAM nawet NAJGORSZEMU WROGOWI. Firma to PORAŻKA! Brak szacunku najmniejszego!!

1kwiecień
Pracownik
@NIE POLECAM

wiem ze jest dzisiaj prima aprilis ale nie rob zartow. mam w grupie osoby ktore potrafia miec po 180 godzin w miesiacu :D na przerwe chodzi kazdy i nie slyszalem nigdy ze ktos ma sie wrocic spowrotem. patrzac na temat calkiem obiektywnie jak w kazdej chyba pracy trzeba po prostu pracowac :D a nie zbijac przyslowiowe bąki. podstawa godzinowa gwarantowana + premie za efektywność. dla osób wlasnie nieefektywnych wezcie sie normalnie za prace bo jak pojdziecie ukladac kostke brukowa a klasc jej nie bedziecie to mysle ze pracodawca wam podziekuje. Jak pojdziecie na tasme i bedziecie miec rece w kieszeni to tez wam podziękuja :d ja to mam wrazenie ze te negatywne komentarze pisze wiecznie ta sama sfrustrowana osoba. dooooooooo roboty! i kasa bedzie sie zgadzac :)

Oki
Pracownik
@1kwiecień

A to niespodzianka:) Bo ja słyszałam ze skracają przerwy i ucinają premie która sama w sobie jest (usunięte przez administratora).

1kwiecień
Pracownik
 Pytanie
@Oki

słyszaleś/aś ? magia plotek ;) ja mówie co widze i jak jest naprawde a nie co mi ktos pepla.

Oki
Pracownik
@1kwiecień

Przepraszam bardzo, ale ja wyraziłem swoje zdanie i DOŚWIADCZYŁEM tego na własnej skórze. Jak nie masz wyniku wielokrotnie wylatywałeś do domu, a na T-Mobile osoby które nie zrealizowały wyniku następnego dnia miały 5 minutowe przerwy :)

Pracownik
Były pracownik
@1kwiecień

To może ja potwierdzę :) Tak Przerwy są ucinane i to nie żadne plotki. Zdarzyły się też sytuacje, że ktoś był cofany z przerwy, bo nagle leaderowi nie spodobało się, że dwie osoby wychodzą, ale to akurat rzadkość. Przerwy były ucinane nie tylko gdy Ty zrobisz słaby wynik, ale także w przypadku gdy ty masz dobry, alee reszta grupy sobei nie radzi, o taka zbiorowa kara. Były też sytuację, gdy zakazywali przerwy mówiąc, ze w tej godiznie nie wychodizmy na przerwe w ogóle, bo wynik jest slaby. I nie to nie są plotki

Zostaw merytoryczną opinię o Telbridge sp. z o.o. sp.k. - Częstochowa

Możesz oznaczyć pracodawcę w treści opinii wpisując znak @ np: @Pracodawca

Administratorem danych jest GoWork.pl Serwis Pracy sp. z o.o. Dane osobowe przetwarzane są w celu umożliwienia ... Czytaj więcej


Drogi Użytkowniku,

Pamiętaj, przed dodaniem opinii o Pracodawcy, koniecznie zapoznaj się z poniższą informacją:

NIE dodawaj opinii, która:

ikona dobre praktyki
łamie prawo polskie
ikona dobre praktyki
jest niezgodna z regulaminem serwisu GoWork.pl
ikona dobre praktyki
jest wulgarnym komentarzem
ikona dobre praktyki
jest niemerytoryczna

Każda merytoryczna opinia jest ważna, każda z nich może być zarówno pozytywna jak i negatywna, dlatego zachęcamy do tego by dzielić się swoimi przemyśleniami, które dotyczą Pracodawcy. Nie pisz jednak pod wpływem negatywnych emocji.

Zadbaj o kulturę pozytywnego feedbacku, nie pisz tylko negatywnych informacji o Pracodawcy, zwróć uwagę na stosowne aspekty i realia w swojej opinii. Wszystkie oceny są wartościowe. Wspólnie zadbajmy o sens merytorycznych opinii.

Dodaj pomocną opinię, którą sam chciałbyś przeczytać o swoim potencjalnym Pracodawcy. Podziel się swoimi przemyśleniami, a poniższe przykłady możesz potraktować jako podpowiedzi o czym Użytownicy lubią czytać odwiedzając profile firm.

ikona dobre praktyki
przebieg on-boardingu nowego pracownika
ikona dobre praktyki
proponowane przez Pracodawcę wartości wynagrodzenia
ikona dobre praktyki
codzienna praca, również w relacji z przełożonymi
ikona dobre praktyki
panująca atmosfera w pracy
#TwójGłosMaZnaczenie

Często zadawane pytania

  • Jak się pracuje w Telbridge sp. z o.o. sp.k.?

    Zobacz opinie na temat firmy Telbridge sp. z o.o. sp.k. tutaj. Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy oraz kandydaci do pracy to 144.

  • Jakie są opinie pracowników o pracy w Telbridge sp. z o.o. sp.k.?

    Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy to 131, z czego 74 to opinie pozytywne, 33 to opinie negatywne, a 24 to opinie neutralne. Sprawdź tutaj!

gemius

Na podstawie badań Mediapanel prowadzonych przez Gemius w okresie od 1 marca do 31 marca 2024: wskaźniki "Real Users" platforma internet.

Ranking Użytkownicy
(real users)
  1. GoWork.pl 3 634 470
  2. Pracuj.pl 3 137 130
  3. LinkedIn 3 035 232
  4. Olx.pl 2 564 298
Telbridge sp. z o.o. sp.k.
Przejdź do nowych opinii