Opinie o Royal-Star Sp. z o.o. w Mielec

Poniżej znajdziesz opinie byłych oraz aktualnych pracowników o pracodawcy Royal-Star Sp. z o.o.. Znajdziesz tutaj również opinie kandydatów do podjęcia pracy w Royal-Star Sp. z o.o. o przebiegu rozmowy kwalifikacyjnej.


Branże: Linie lotnicze

Najnowsze opinie pracowników, klientów i kandydatów do pracy o Royal-Star Sp. z o.o. w Mielec

Suseł

Zagadka: Co to jest? W locie z Mielca do Krosna ma średnicę 74 cale, natomiast z Krosna do Mielca już tylko 70.

5
Piskorz rybka
@Suseł

Czy waszym zdaniem bicie na wale korbowym w tym locie przekroczyło dopuszczalną górna graniczną wartość? A może limit bezszczelności też został przekroczony?

2
Nanometr
@Piskorz rybka

Już dwie setki bicia stwarza problemy a co dopiero metrową wartość.

1
Mielec
@Piskorz rybka

Był występek, będzie i kara. In progress. Kres już blisko.

Śpioch
@Mielec

A ULC nadal nie złowił tej rybki? Czy może jakiś polityk zabrania tam na górze zarzucić sieci? To jakiś unikat na skalę światową i skandal zarazem, że egzaminator LKE ma nadal uprawnienia po czymś takim

Pytający
 Pytanie

Ciekawy jestem - czy dalej są OPR-y pracowników w hangarze czy jakaś nowa, inna forma wyżywania się jest teraz na topie?

1
panstwowa inspekcja pracy

gdzie wyplata dla pracowników dracy jape skurwysynku? NIK sie juz wami interesuje :>>>????

3
Daniel
@panstwowa inspekcja pracy

Ja rozumiem że można nie płacić bo ktoś nie zapłacił czy nie opłacił szkolenia ale przecierz harty receptionistki nie wypószcza bez opłacenia za lot. Więc o co chodzi?

1
Euzebiusz

Królewscy to firma mityczna, a w niektórych miejscowościach nawet autentyczna, gdy inne firmy sprzedawały łuski, naboje to królewscy wystawiali faktury na podkłady kolejowe. I taka to opowieść o firmie drucik, Co chciała latać na samolotach typu andrucik. Czasem się zdarzy, że nie ma karty czy śmigła, Nie ma się co smucić to przecież jest igła. Mechanik już śpieszy zrobić samolocik, Tylko zabrali mu jego podręczny pierdo lotocik. Części zmienili czy też zabrali, Kartę do gpsa również nagralii. Możesz przyjeżdżać, samolot jest sprawny, Wsiadasz do środka, a tu problem prawny. Nie ma trasy, nie ma drogi, Szef ci mowi wsiadaj bo pokaże ci rogi. Lataj poprawnie, byleby tanio, A ja obniżę płace, na sknerstwo to ja anioł.

2
 Rozmowa kwalifikacyjna
Jak długo czeka się na odpowiedź od firmy Royal-Star Sp. z o.o. po przesłaniu CV? Podziel się opinią z rozmowy o pracę na stanowisku Technolog — Konstruktor w zakresie obróbki blach. Jaki był jej rezultat?
logo firmy Kierowca kat. C+E (Kontenery BDF)
Wykroty
Logiserv Group Sp. z o.o. sp.j.
(40 opinii)
Wyślij CV
logo firmy Magazynier
Jędrzejów
DP CLEAN TECH POLAND SPÓŁKA AKCYJNA
(2 opinie)
Wyślij CV
logo firmy Operator CNC
Żary
Profesjonalny Kierowca Sp. z o.o.
Wyślij CV
Aplikuj na wiele ofert
Robert Putas
 Pytanie

Koledzy, gdzie lepiej zrobić instruktorkę FI(A) - Zua czy Rojal? Prosiłbym tylko o poważne odpowiedzi i porównanie za i przeciw w obu ośrodkach - naprawdę chciałbym dobrze wydać swoje ciężko zarobione pięniądze Pozdrawiam i dziękuję

FI FI
@Robert Putas

Ani tu, ani tu. Zua po łebkach rozpiszą ci szkolenie, Rojal nie ma samolotów i jakość szkolenia niska. Polecam aeroklub w Tuszynie. Szybko, sprawnie i na temat a przy tym atmosfera super, las blisko extremalne przeżycia, po prostu super, wieczorem grill, śpiew, kobiety i to nie takie sluzbistki jak w Rojalu.

Robert Putas
@FI FI

Dobrze, a tak konkretnie, bez prześmiewczości i schodzenia na jakieś tematy aeroklubowo ogniskowo kiełbaskowe? Mnie polecali i Rojala i Zua, w tym ostatnim mówili tylko żebym unikał jednego z instruktorów, bodajże jakiegoś Piotrka bo podobno słabo szkoli i jakieś tam z nim są inne problemy. Czy któraś z tych szkół dałaby możliwość pracy lub praktyki?

Marcin
@Robert Putas

Nie znam go ale słyszałem że na kursie z nim zamiast uczyć lata sobie a to do Krosna, a to do Kielc i wszędzie indziej byleby nie przemęczać się, a to za aprobatą szefa szkolenia. Wogole na szkoleniu Mepl wycieczki zamiast latania.

1
Robert Putas
@Marcin

No własnie też słyszałem że totalna pomyłka. A w Rojalu? Są fajni, doświadczeni instruktorzy? Dostępność samolotu przeżyję, w dobie tego co się dzieje na rynku nie zależy mi na czasie, choć fajnie byłoby to w 2 tygodnie ukończyć

Lotnik
@Robert Putas

Tak są. Ja miałem z instruktorem który nazywal się jak najlepszy polski piłkarz, gra też w Bundeslidze. Świetne wrażenia, niezapomniane, wręcz cudowne. Best of the best, filar tej firmy.

Michał

W mojej opinii dobrze ze ktoś zgłosił do ulc co się dzieje w tej szkole. Takie mocne stanowisko i zdecydowana reakcja wladzy zawsze podnosi bezpieczenstwo co jest z korzyścią dla latających. Podnosi komfort latania po prostu.

1
Uczciwy

Ta szkoła to (usunięte przez administratora) ! Uwaga wyszkolenie PPL kosztowało mnie o kilkanaście tysięcy więcej niż podają w cenniku. Sami pod koniec szkolenia w czasie rozmowy stwierdzili ,że ....no tak wychodzi jakoś . Idź i się przekonaj sam jak nie wierzysz, powodzenia dla tych ,którzy myślą ,że to ściema. pozdrawiam

1
sknera
@Uczciwy

Hm, oszczędności na kartach GPS, na obsługach samolotów, na częściach, na pensjach i jeszcze to.

1
anonim

(usunięte przez administratora)

Andrzej

https://www.youtube.com/watch?v=kyp65ip8MP0

1
Herman
@Andrzej

Jakbym Tomaszka słyszał, wypisz wymaluj.

Ditma

Tak się kończą rządy Pana prezesa. Trzy samoloty miały katastrofę w trzy lata rok po roku. Poziom szkolenia marny. Może trzeba zatrudnic profesjonalistów. Tak się kończą szkolenia gdzie uczeń ma latać solo a lata z bezpiecznikiem, uczeń szkolony przez pięciu instruktorów. Królewska Szkoła Nie lotów.

Pietia

I mamy kolejny pretekst aby uciąć pracownikom pensje. Wystarczy o 20% i cessne się szybko wyklepie, śmiglo się drutem opatuli, silnik się na imadle przekręci i nasmaruje, kadłub się zaszpachluje i będzie jak nowa na chodzie. Poziom nam dobrze znany. Do dzieła.

Szybownik aeroklubowy

Faktycznie coś nie tak, najpierw Seneka, potem Cessna i znów Cessna. . Obok mamy szkoły takie jak ZUA - 0 wypadków od naprawdę długiego czasu oraz Air Res (również podobnie). O żadnej z tych szkół nie ma żadnego szkalującego wątku na forum, więc coś musi być na rzeczy. Może w takim razie warto skorzystać z usług konkurencji?

Latający z gracją
@Szybownik aeroklubowy

Ja myślę że trzeba obniżyć jeszcze pensje i wziazc instruktorów z erka za darmo. Oni zrobią robotę. I z in plus zrobi się in minus, a w najlepszej szkole awiacji przez duże A będzie można polatac jedynie w kabinie symulatora. Co do szkół konkurencyjnych to w obu wymienionych ceny niższe, sprzęt o niebo lepszy i instruktorzy milsi. Ofertę można dostać w godzinę jak i fachową poradę od ręki a nie tylko 'proszę przesłać maila' a jak się dostanie ofertę to można z krzesła spaść.

Leszek
@Latający z gracją

Nie jest tak to do konca, wsz3dzie zdarzają się wypadki. Air-res lądował na autostradzie, a w wychwalanej na tym forum konkurencji ZUA również miał miejsce poważny wypadek po ktorym arrow był uziemiony całą zime i musiał dostać nowy silnik i śmigło. W innych szkołach tez coś sie co jakiś czas wydarzy wystarczy spojrzeć na rejestr wypadków na stronie PKBWL, wcale nie ma tam "ogniska epidemi" w Royal Star. Znam tą szkołe, szkoli bardzo dużo pilotów i po prostu się zbiegło w czasie, nic szczególnego. Za młodu szkoliłem na lotniach i paralotniach - do dzis pamiętam wypadek ucznia, nikt nie zaczynal od kwestionowania moich umiejetności instruktorskich czy też metodyki szkolenia - po prostu błąd jeden na milion i ryzyko jakie podejmujemy szkoląc kogokolwiek jako instruktor czy trener.

Alojzy świderek
@Leszek

Masz rację, w każdej szkole co roku kasuje się samolot jak w Rojalu. W ZUA dolecieli z Krosna na krzywym śmigle co uważam za głupotę i nieodpowiedzialność i brak chęci przyznania, notabene egzaminator, a AirRes wylądował na autostradzie ale wylądował.

Leszek
@Alojzy świderek

Egzaminator przyleciał z Krosna na krzywym smigle ??? Panowie, nie róbcie jaj, bo poziom tego wątku podupada. Co do "kasowania samolotu" moim zdaniem naprawdę zdarzyły się 3 pechowe lata przed którymi nie było nic i po których przez kolejne kilkanaście (a niech bóg da jak najwięcej) rowniez nic się nie wydarzy. W totolotka można wygrać wczoraj, dzis i jutro z takim samym prawdopodobieństwem, obstawiającte same liczby

yyyy
@Leszek

No, wiem, że brzmi to absurdalnie, ale to prawda. ;-/

Mirko
@Leszek

I ten sam położył mewę bez podwozia bo nie wyszło, tejże firmy.

Leszek
@yyyy

To ten "wątpliwej jakości lotnik" nadal ma papiery?

Zajadły i wściekły szybownik
@Leszek

Oczywiście że ma - dalej lata, egzaminuje i ma się świetnie. Leszku a czego się spodziewałeś? Żyjemy przecież w Państwie z dykty, którym rządzi kolesiowstwo. Ta osoba miała więcej szczęścia niż rozumu, dobrze że nikomu nic się nie stało

Ciekawy

A co tam się dokładnie stało? Może ktoś przybliżyć?

Krosno 2019 egzamin

(usunięte przez administratora) Wyobraź sobie, było podobnie tylko powodem nie był szczeniak, a brak snu lub cukrzyca.

Pracownik rojal

Panowie i panie przestańcie opowiadać tutaj o tajemnicach rojala. Ulc czyta wszystko, dziś do mojego ucznia po ppl zadzwonił ulcownik z zapytaniem czy na lotach samodzielnych latał z bezpiecznikiem i jak przebiegało szkolenie. Wydaje mi się że Rojal czeka poważna kontrola.

Retrospekcja
@Pracownik rojal

ULC to się lepiej niech zajmie swoim egzaminatorem bo jak kolejny raz przydzwoni to już może nie mieć tyle szczęścia i ktoś zdrowie albo życie straci. Tym co doczepili się tego Rojala, radzę spojrzeć na siebie i swoje ośrodki bo jak widać też są niezłe jaja.

Dowódca statku powietrznego
@Retrospekcja

A czy panu nie zdarzyło się zasnąć za kierownicą? Czy panu nie zdarzyło się wypuścić podwozia? Czy Panu nie zdarzyło się przydzwonić śmigłem o beton? Proszę odpuścić. Przecież można wrócić z Krosna na konwalijce, mogło troszkę trząść ale to tylko małe drgania po kręgosłupie, równoznacznie mogły pochodzić od źle wyregulowanego silnika, czy krzywego skrzydła. Tym zajmie się PKBWL, przecież to musiało być zgłoszone i w najbliższym czasie pojawi się raport i będziemy wiedzieć jak Pan HT ożenił śmigło z betonem. Dziwi mnie jedynie fakt, że taka osoba praworządna, a nie wylądował choćby sprawdzić czy coś poważnego się nie stało? Słyszałem, że można beton ciąć piłą diamentową ale żeby śmigłem, to chyba stara szkoła murarsko szuferska. Mam nadzieje, że zrobią mu koło pióra za to bo to kryminał.

Gagarin

Dziś historyczna chwila - kapsuła Dragon zmierza właśnie z załogą na Międzynarodową Stację Kosmiczną. 28 sierpnia 2019r. również miał miejsce historyczny i rekordowy lot - samolot Pa-28 na pogiętym śmigle pokonał trasę z Krosna do Mielca. Załoga w składzie egzaminator LKE i uczeń po kilkudziesięciu minutach walki bohatersko zadokowała w bazie macierzystej. Od tamtego okresu przerwano program lotów kosmicznych na parę miesięcy, gdyż wahadłowiec kwalifikował się do generalnej naprawy.

Też mam kolegów w partii

"To mały krok dla człowieka ale wielki skok dla śmigła" Najpóźniej we wrześniu b.r. powinniśmy doczekać się raportu końcowego bądź przynajmniej oświadczenia na stronie PKBWL. Wątpię aby ktoś tego zdarzenia nie zgłosił, każdy byłby świadomy konsekwencji. Można by było sprawdzić w rejestrze (https://pkbwl.gov.pl/index.php/rejestry), ale rejestru za rok 2019 po prostu nie ma - wyparował :-)

Uczciwy
@Ditma

Ditma ja byłem szkolony przez siedmiu instruktorów tam , co jeden to lepszy, dbali o własne sprawy. Nigdy nie leciałem solo i tak naprawdę pierwszy raz leciałem sam gdy po odebraniu licencji wypożyczyłem samolot w innym klubie. Szef wciskał mi kity ,że to dla bezpieczeństwa itp. Szkoła do kitu nie polecam.

Tańczący na śmigle
@Uczciwy

A czy u Ciebie w tym innym klubie jak robią w samolocie naprawę główna silnika to robią przy pomocy klucza, żabki i śrubokręta czy tylko za pomocą długopisu na papierze?

Były

W rojalu byli kiedyś dobrzy instruktorzy i pracownicy i atmosfera było (usunięte przez administratora) aż tu nagle postanowił wszystko ulepszyć Tomcio i Krzysio.Czyli dokąd się nie wpier...było ok

Mechanik
@Były

Szkoła nie ma dobrej opinii. Szefowie tej firmy nie są godni zaufania. Wogole nie można im ufać i trzeba na nich uważać. Trzeba uważać na czym się lata i czy to jest w pełni sprawny sprzęt, jak się coś zepsuje to w pierwszej kolejności wina spada na pilota, a nie na to że jakiś agregat został umiejscowiony w samolocie jako sprawny a był niesprawny i to z premedytacją. Latanie z przedartymi oponami to norma. Jak się zgłasza usterki to Tomasz jest zły i szuka dziury w całym. Wymieniają części na zużyte z innych samolotów, remontują stere po x razy, dorabiają. Usterki w locie nie są zgłaszane a wręcz ukrywane. Tylko patrzeć ja będzie katastrofa. I w pupie mam co powiedzą.

Szklisty pompon
@Mechanik

A mnie się podoba jak lata w tych wypolerowanych mokasynkach i zmienia te karty z jednego samolotu do drugiego. Jakby nie można było kupić do każdego ale to już koszt. Szkłem tyłka się nie podetrze niestety, taka to firma. Zagadka: mamy 10 samolotów ale jedna karta do gps. ILE samolotów jest sprawnych? A) 10 B) 5 C) 1 D)14 Prawidlowa odpowiedź to D. Rojal.

Były uczeń

Szkolenie IR wstrzymywane ze względu na brak bazy danych w samolocie. Symulator nowoczesny, samolot też taki miał być a awionika wogole nie podobna do kabiny symulatora. Brak wytłumaczenia tego systemu na samolocie, ten samolot jest trudny do nauczenia się IR w połączeniu z instruktorem, efekt marny. Na symulatorze podwójna nawigacja, na samolocie tylko jeden zestaw, na egzaminie wymagają od ucznia posługiwaniem się dwoma zegarami VOR ILS. Nauka na samolocie, wsiadaj lecimy, jakoś to będzie. Z czystym sumieniem nie polecę nikomu szkolenia. To nie jest poziom, który oczekuje się przyjeżdżając i patrząc na budynek tej firmy.

Pilot bez widocznosci

Ale (usunięte przez administratora) nawet jest kwas z bazą danych w samolotach do lotów Ifr i druk aktualnych podejściowek.

Szef podwóra
@Pilot bez widocznosci

Nie pierwszy, nie drugi, nie dziesiąty raz. Zresztą po co ci baza w gps? W Rojalu będziesz kimś, jak polecisz, oblecisz, wrócisz i nie będziesz miał problemu ze bazy nie ma. Jedna baza na 6 samolotów to mało i to jeszcze nie aktualizowana. Omijać z daleka tą firmę.

Pylot
@Szef podwóra

Święta racja, wtedy będzie pylot pierwsza klasa. A nie daj boze jak coś zepsujesz to będzie na Ciebie, bo przecież tam serwisują samoloty z 'nowych' tfu używanych, kanibalizowanych części.

przyszły lotnik
 Pytanie

Dzień dobry, szukając ośrodka do szkolenia natknąłem się właśnie na Royal Star Aero. Chciałbym poznać OBIEKTYWNĄ opinię na temat tego ośrodka? Czy warto zaczynać tam szkolenie PPL, a potem kolejne aż do ATPL-a? Czy sobie odpuścić i szukać innej szkoły?

2
Mielecki pilot Szuwarek
@przyszły lotnik

Jak to ująć aby cie nie zniechęcić. Oto kilka rad: Po pierwsze : nigdy nie wpłacaj pieniędzy za całość szkolenia nikomu, a jeśli jest to Royal to tym bardziej. Po drugie: Jeśli Royal obiecuje Ci coś podziel to przez trzy albo cztery i pomnóż przez 0,5. Po trzecie: Zaczynając PPL będziesz kuszony lotami na Cessnie glass cockpit, nie wierz w to, ta cessna to samolot wystawowy, będzie stał na cokole jako pomnik, przed budynkiem. Ty dostaniesz starą zdezelowaną ceśkę. Po czwarte: Szkolenie MEPL, chwalą się że posiadają 6 czy 7 samolotów wielosilnikowych, z czego w porywach jeden jest dobry i to czasami. Samoloty pamiętają początek lat 80-tych, wyobraź sobie jak to wygląda. Po piąte: Szkolenie IR, brakuje instruktorów, nie chcą szkolić po tym jak ich szef potraktował w ostatnim czasie. Po szóste: Jak zapłacisz za szkolenie, to zaczną traktować Cie jak już złapanego klienta i tak jak to było ostatnio, nie będziesz planowany, bo będą potrzebować kasy i będą planować jedynie osoby które będą płacić na bieżąco. Nawet zachowali się nie fair do swoich uczniów gdyż pobierali za loty na tzw. przedpłatę, czyli polecisz jak zapłacisz za lot przed. To po to abyś nie myslał o ucieczce po locie jakby ci to przyszło na myśl. Po siódme: Nigdy nie ufaj szefowi Royal, to czy latasz zależy od jego kaprysów, gadkę ma piękna ale nie ufaj, po prostu sprawdzaj. Po ósme: Jak zdecydujesz się na szkolenie tam, uczul się na niecenzuralne słowa krzyczącego szefa do swoich pracowników, czy to na hangarze czy to w biurze. Szkoła ta znana jest z tego w całej Polsce. Po dziewiąte: Sprawność samolotów jest bardzo zła, zawsze coś nie działa, dostępność samolotów w porównaniu do tego co mają na stronie to 15%, 20% stanu, przesadne oszczędności szefostwa odbija się na sprzęcie. Zdarta opona w samolocie to ich dewiza przewodnia, samolot jeszcze polata. Po dziesiąte: Personel tam pracujący jest młody i niekoniecznie kompetentny w tym co robi, nie odpisują na maile, nie mają żadnych informacji, nie ma żadnej przewidywalnej polityki gdy za rządy bierze się szef więc go unikaj. Pracowała tam fajna dziewczyna kiedyś, Pani Kingo proszę wrócić. Po jedynaste: Jeśli będziesz ustalał coś z szefem to radzę dograć wszystko w szczegółach, nie dopuszczaj stwierdzenia że da ci dobrą cenę, bo się zdziwisz, bądź twardy i nieustępliwy, nie daj się zwieść. Jak nie ty jego to on ciebie wiesz co... Po dwunaste: 500 m dalej jest fajna szkoła ZUA Mielec, podjedź tam, tam masz wykwalifikowana kadrę, sprawne samoloty, miłą obsługę, wszystko jest na swoim miejscu. Szkolenie zrobisz szybko i sprawnie, egzamin w tym samym dniu po szkoleniach, sprawdź, warto. UNIKAJ ROYAL STAR AERO jeśli nie chcesz popaść w kłopoty i potem żałować.

Joe
@przyszły lotnik

Szukaj innej szkoły. W Royalu jest bardzo niestabilnie.

Fly Poland
@przyszły lotnik

Zbyt dużo nieporozumień w tej szkole. Odpuść sobie. Kaprysy szefa nie pozwolą Ci na normalne latanie, co z tego że instruktor chce szkolić jak nie może sam przeskoczyć pewnych barier. Bariera też jest biuro, zbyt dużo niedoświadczonych pracowników, którzy nie potrafią uporządkować spraw związanych z funkcjonowaniem szkoły. Mało samolotów, jest problem z dostaniem samolotu na dolot, a i do prawidłowego ich działania jest wiele zastrzeżeń. Jeśli masz już zrobić szkolenie, to zapłać po locie, pozwoli Ci to na kontrolę tego co robisz. Nie wpacaj za całe szkolenie, zwłaszcza teraz przy kryzysie, nie wiadomo czy szkoła przetrwa, różnorakie słuchy krążą w otaczajacym środowisku. Poczytaj komentarze poprzedników, wszystkie negatywne opinie są prawdziwe i nie przsadnie opisują panującą tam atmosferę. Nie wdepnij w (usunięte przez administratora) bo potem ciężko będzie Ci buty wyczyścić.

1
nick
@Mielecki pilot Szuwarek

"jak zdecydujesz się na szkolenie tam, uczul się na niecenzuralne słowa krzyczącego szefa do swoich pracowników, czy to na hangarze czy to w biurze. Szkoła ta znana jest z tego w całej Polsce." 100 procent prawda

nicki

Praca dla nich to jakiś koszmar. Współpracownicy w miarę w porządku ale im wyżej, tym gorzej. Pan od mechaniki - człowiek z secem na dłoni i ogromnym doświadczeniem. Cała reszta-dom wariatów.(usunięte przez administratora). Krzyki, bluzgi, furia, kłamstwo, unikanie odpowiedzialności. Zarobki to jakiś żart. Atmosfera w pracy zależy od "humorków". PRACA? NIGDY W ŻYCIU.

Kolega

Koledzy. Postanowiłem napisać tego posta gdyż pojawiają się głosy na tym forum nieprzychylne instruktorowi, który nadzorował ucznia co niefortunnie przyłożył, co się może zdarzyć każdemu. Otóż znając tego Pana i widząc jak przykłada się do pracy stwierdzam że to nie jego wina. Człowiek ten poświęcał zawsze dużo czasu na przygotowanie swojego ucznia. Zawsze był wcześniej przed lotem, tłumaczył, robił solidny briefing i solidny debriefing po locie, sam słyszałem jak to wygląda i powiem ze robił to fachowo i z pasją. Sprawa druga to teraz, wiemy kto, będzie szukał winnego. A wiemy jak to jest w Rojal. Szybko, po łebkach, nie zawsze na sprawnym sprzęcie, choć nie zawsze instruktor o tym musiał wiedzieć. Instruktorze nie wdaj się teraz w polemikę z tym Panem i nie daj się pouczać. Ten Pan co najwyżej może wymienić koło w twoim samochodzie, bo ma ku temu predyspozycje i doświadczenie. Trzymaj się i nie daj się, jesteśmy z Tobą, ucz tak dalej i nie załamuj się. A jak ci coś będą szemrać to powiedz mu żeby szkolili instruktorzy z erka z ostatniego naboru. Głowa do góry. Pamiętajcie piloci dzielą się na tych co przyłożyli i co przyłożą, szefowie na tych normalnych i tych nie... no :) ja bym poszedł teraz po podwyżkę Pozdro

Najlepszy szef

Czy Pan prezes dalej tak nędznie płci jak 6 lat temu? Czy może się coś zmieniło na lepsze?

Najlepszy przyjaciel

To Pani Kinga więcej zarobiła x lat temu.

2
discount

Więcej w biedronce można zarobić.

Absolwent

Chciałbym wszystkich ostrzec przed tą pseudo szkołą . Jako osoba , która ukończyła tam PPL , nigdy nie latałem sam , nawet gdy wymaga tego regulamin i przepisy ULC jako loty samodzielne. Jednym słowem na każdym kroku wyłudzają pieniądze dodatkowe opłaty za instruktora. Kiedyś ktoś po zdaniu egzaminu zrobi sobie krzywdę to wtedy szefunio zrozumie ,że zachłanność i żądza pieniądza nie popłaca. Ta szkoła to (usunięte przez administratora) Radzę wszystkim osoba wybrać jakakolwiek inną szkołę . Proszę się nie dać zwieść ładnej stronce internetowej . Koszta całego szkolenia były nie porównywalne z ofertą , którą mi na początku przedstawiono. Podejście do klienta (usunięte przez administratora) i (usunięte przez administratora) prezentowane głównie przez szefa jednego z braci ( kłamca i ściemniacz ) oraz stara blondi sekretarka, cwaniara. Jeżeli chodzi o stan techniczny samolotów cessna bez zastrzeżeń. Ale to chyba raczej zasługa szefa mechaników , spoko gość. Wiadomo mi ,że chciał on kiedyś odejść z powodu marnych wypłat . Firma bazuje i wyłącznie na dofinansowaniach z ULC oraz oszukiwaniu klientów. TA SZKOŁA TO KUPA ODRADZAM !!

Damiano
@Absolwent

Cała prawda w jednym poście o Royal i o personelu. Sam lepiej bym tego nie napisał. Personel bez serdecznego podejścia wogóle.

Ex

Firma siara.

Mielec

Witam, niestety miałem do czynienia z szefem tomaszem, pracując od strony technicznej. Samoloty latają z usterkami, oszczędność na częściach, zero szacunku do pracowników. Chaos w organizacji wszystkiego. Osobiście odradzam.

Rojalowski
@Mielec

Pan prezes obniżył stawki instruktorom za loty do stawek nędznych, a przecież litr paliwa coraz niższy. Chytry dwa razy traci, bo wyciąganie starych i zepsutych części z samolotu a potem ich z powrotem założenie do samolotu cudownie ozdrowionych, Matko BYsko Rojalowsko - biznes w wykonaniu królewskich.

Sknera centuś
@Rojalowski

To może kosztem instruktorów w końcu zacznie naprawiać te samoloty a nie dziadować

Mateusz

Dzien dobry jestesm osobą z gre mz włascicielam z bliższymupa Inwalidzka pracowałem w tej firmie niemiej jednak byłem z włascicielam z stosunkowych kontaktach w formie umiarkowanej

Pilotka
 Pytanie

Jakieś wieści czy Royal lata? Czy nadal siedzi zamknięty w swojej twierdzy antywirusowej?

Pilot
@Pilotka

Nie, latają, ale tylko ulubieńcy szefa, ci porządni nie latają, maja zakaz pod pretekstem Covid. Czego to nie robi się dla pieniędzy.

Co i jak
@Pilot

Kto jest tym ulubieńcem szefa bo nie rozumiem instruktorzy? uczniowie? Bez uczniow nie ma kasy to o co chodzi

Mielecki lotniskowy pudel
@Co i jak

A latają wszyscy po równo czy tylko ci z pupilską rekomendacja?

Zostaw merytoryczną opinię o Royal-Star Sp. z o.o. - Mielec

Możesz oznaczyć pracodawcę w treści opinii wpisując znak @ np: @Pracodawca

Administratorem danych jest GoWork.pl Serwis Pracy sp. z o.o. Dane osobowe przetwarzane są w celu umożliwienia ... Czytaj więcej


Drogi Użytkowniku,

Pamiętaj, przed dodaniem opinii o Pracodawcy, koniecznie zapoznaj się z poniższą informacją:

NIE dodawaj opinii, która:

ikona dobre praktyki
łamie prawo polskie
ikona dobre praktyki
jest niezgodna z regulaminem serwisu GoWork.pl
ikona dobre praktyki
jest wulgarnym komentarzem
ikona dobre praktyki
jest niemerytoryczna

Każda merytoryczna opinia jest ważna, każda z nich może być zarówno pozytywna jak i negatywna, dlatego zachęcamy do tego by dzielić się swoimi przemyśleniami, które dotyczą Pracodawcy. Nie pisz jednak pod wpływem negatywnych emocji.

Zadbaj o kulturę pozytywnego feedbacku, nie pisz tylko negatywnych informacji o Pracodawcy, zwróć uwagę na stosowne aspekty i realia w swojej opinii. Wszystkie oceny są wartościowe. Wspólnie zadbajmy o sens merytorycznych opinii.

Dodaj pomocną opinię, którą sam chciałbyś przeczytać o swoim potencjalnym Pracodawcy. Podziel się swoimi przemyśleniami, a poniższe przykłady możesz potraktować jako podpowiedzi o czym Użytownicy lubią czytać odwiedzając profile firm.

ikona dobre praktyki
przebieg on-boardingu nowego pracownika
ikona dobre praktyki
proponowane przez Pracodawcę wartości wynagrodzenia
ikona dobre praktyki
codzienna praca, również w relacji z przełożonymi
ikona dobre praktyki
panująca atmosfera w pracy
#TwójGłosMaZnaczenie

Często zadawane pytania

  • Jak się pracuje w Royal-Star Sp. z o.o.?

    Zobacz opinie na temat firmy Royal-Star Sp. z o.o. tutaj. Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy oraz kandydaci do pracy to 57.

  • Jakie są opinie pracowników o pracy w Royal-Star Sp. z o.o.?

    Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy to 43, z czego 5 to opinie pozytywne, 21 to opinie negatywne, a 17 to opinie neutralne. Sprawdź tutaj!

Royal-Star Sp. z o.o.
1.7/5 Na podstawie 54 ocen.
  • Zobacz wywiad
  • Drogowców 7
    39-200 Mielec
  • NIP: 8722352646 REGON: 180461827 KRS: 0000335051
gemius

Na podstawie badań Mediapanel prowadzonych przez Gemius w okresie od 1 marca do 31 marca 2024: wskaźniki "Real Users" platforma internet.

Ranking Użytkownicy
(real users)
  1. GoWork.pl 3 634 470
  2. Pracuj.pl 3 137 130
  3. LinkedIn 3 035 232
  4. Olx.pl 2 564 298
Royal-Star Sp. z o.o.
Przejdź do nowych opinii