dnia 10 kwietnia załoga samolotu z Punta Cana do Warszawy najgorsze (usunięte przez administratora) i (usunięte przez administratora) !!! Które jeszcze bezczelnie patrzy w oczy i klamie ! Z 1, 5 rocznym synkiem 10 godzin męczyliśmy się na kolanach który prawie cala podroz spal , wyobraźcie sobie teraz dziecko które musi spac poskładane bo Panie które jak twierdza w samolocie dbają o nasze bezpieczeństwo nie potrafią zadbać o to ze dziecko do 10 kg ma prawo do łóżeczka w samolocie tylko meczy sie u rodziców na kolanach a one jeszcze bezczelnie przechodzą i co chwile popychają mojego dziecka stopki ktore delikatnie wystaja z fotela ! I jeszcze te smieszne Panie stiuardessy ( damy wielkie )nie potrafią rozróżnić ile dziecko ma lat i wmawiają człowiekowi ze na przednich fotelach siedzi para z dzieckiem które nie ma 2 lat . A tam okazuje się że jest dziecko które ma 7 albo 8 lat . Haha . Nikt za miejsca dla dzieci niedoplacil a to (usunięte przez administratora) nie potrafiło zrobic z tym porządku. Lataliśmy juz kilka razy z dzieckiem i zawsze było ok . Ale z takim dziadostwem i tak smieszna załoga lotnicza sie nie spotkałam.
Taka jesteś mądra, więc powinnaś była zauważyć, że na portalu GoWork zamieszcza się opinie o PRACODAWCACH. Idź na skargę gdzie indziej.
Zapotrzebowanie na dziecko w kołysce należy zgłosić przed lotem i jest ona dostępna za darmo w ramach dostępności. Jeżeli podróżuje Pani z niemowlakiem i wybrała Pani opcję aby lecieć z nim na kolanach (czyli otrzymała Pani na niego 99% zniżki) to proszę się nie dziwić, że nie ma Pani miejsca na dziecko.
Tylko bezrozumni ludzie zabierają takie małe dziecko w tak daleka podróż samolotem ,
xDD jeszcze pewnie darł mordę ten kaszojad. Takich małych dzieci nie powinno się zabierać w takie podróże!
Słuchaj, ja wiem że to anonimowe forum ale nazywanie dzieci kaszojadami to chyba lekka przesada, co?
W pełni się z tym zgadzam. Ale niewielu jest tu opinii o aktualnych warunkach zatrudnienia. Mnie interesują zwłaszcza te w dziale operacji naziemnych. Prawdą jest, że preferowaną formą zatrudnienia obecnie jest umowa B2B, lub zlecenie? Co z opinią o dużej rotacji personelu i jakości obsługi? Jak kształtują się zarobki?
Zdaje się, że jest to strona dla opinii o pracy w danej firmie nie o jej usługach ????
Opinia typowego (usunięte przez administratora)o paxa czarterowego, o ktorych sa juz tysiace memow. To nie zaloga pokladowa jest od oceniania ile lat ma Twoj dzieciak i gdzie powinien siedziec. Miejsca przydziela system, a takie rzeczy zalatwia sie w checkinie lub na etapie bookowania podrozy. No ale jak sie placi kilka tysiecy za wakacje, a nie chce doplacac do konkretnego miejsca zeby miec pewnosc ze kolyska bedzie, tylko sie leci na darmowy bilet dla dzieciaka pozniej 2 roku zycia, to tak sie wlasnie dzieje. Skad wiesz, ze nikt do tych miejsc nie doplacil? Widzialas ich potwierdzenie? Nie wydaje mi sie. Nie lataj juz, prosze. Jedz do Mielna.
widać że na damę trafiło, mnie tam na Punta Cana nie stać , jadę nad jezioro w Otmuchowie i nie mam tych prolemów
(usunięte przez administratora) Wybrała się z bachorem za ocean, 10,5h lotu z pólora rocznym dzieckiem - (usunięte przez administratora) żeby dziecko brać w taka podróż i jak jeszcze jej nie zapewnili czego chciała to się musi wyżyć w internecie.. bo cała linia teraz będzie kminić łóżeczko dla bachora...
Przelot Warszawa / Stockholm . Najpierw glowny steward tlumaczy jak dzieciakom o kamizelkach o bagazu podrecznym . Tak jakby nikt z podroznych nigdy nie latal samolotem . Wydaje sie ,ze chyba sam odbywal pierwszy lot. Pierwszy raz zapewne mowil przez mikrofon pokladowy bo denerwujaco glosno i do przesady dlugo.Widac facet nie dalby nam spokoju gdyby nie to ,ze byl czas na wzbicie sie w powietrze. Uf! ulga! Zaczeli isc z wozkiem serwujac napoj i ciasteczko a steward majac okazje znow dorwac sie do mikrofonu , zapomnial widocznie powiedziec nam jedno slowo > POCZESTUNEK od LOTU. Ladny gest ale nie zrozumialy dla cudzoziemcow i nas. Jak juz mineli co niektorych- to mniej roztropni sie zorientowali ze bylo to za darmo. Czyli cala koncepcja LOTU nie wypalila przez brak jednego slowa zapowiadajacego . Na tym nie koniec bo wyladowalismy i znow steward dlugimi wywodami dal znac o sobie. Ludzie maja nie duzo czasu aby nacieszyc sie samym przelotem bo jest krotki, maja rozne przemyslenia zanim wyladuja a tu facet malo brakowalo aby krzyczal do mikrofonu i uprzykrza nam lot. Latam duzo i tu i tam ale prosze o troche milego spokoju , usmiechu i bez tej zbednej gadaniny.
Pani najpierw narzeka, że steward tłumaczył o kamizelkach jak dzieciom, zakładając, że każdy pasażer już latał samolotem (co jest absurdalne). Jednak, skoro Pani zdaniem każdy człowiek na pokładzie na pewno już latał, to dlaczego Pani się frustruje o to, że steward nie poinformował głośno o poczęstunku? Ludzie, którzy latają, wiedzą, że darmowy poczęstunek jest codzienną praktyką w każdej linii regularnej, i dla takich ludzi nie jest to żadnym zaskoczeniem, jak również nie wymaga wcześniejszego informowania. Powala mnie Pani brak logiki, a tak duża pretensjonalność.
A ja tutaj w kwestii pracy do personelu pokładowego. Na stronie jest oferta Młodszy Personel Pokładowy. To co mnie ciekawi to ile LOT daje zniżki pracownikom na loty? Bo oferują bilety lotnicze w bardzo preferencyjnych cenach, ktoś napisze jak to procentowo wychodzi? No i ile taka osoba w ciągu miesiąca ma w grafiku lotów?
Nie masz gwarantowanych lotów, jeżeli akurat będą wolne miejsca to się załapujesz, zniżki są dosyć spore..Zazwyczaj ma się ok 70-80h, natomiast podstawa jest mała, plus B2B-jesteś chora/y nie zarabiasz. Zawód wysokiego ryzyka, więc tym bardziej trzeba się liczyć z większym ryzykiem powikłań. Czy to praca marzeń? Nie sądzę..
O to urlop i chorobowe niepłatne. Innej umowy niż B2B się nie wynegocjuje? A te zniżki to tylko dla pracownika czy rodzina też ma jak podróżuje się razem?
Nie ma żadnych negocjacji. Bierzesz co dają albo się żegnacie. Tak wygląda ogólnie cała współpraca z nimi. Warunki umowy są narzucane jednostronnie, wszystko z czym pójdziesz do kierownictwa spotka się z odmową. Od tematu podwyżek, problemu z mundurem, konfliktów między ludźmi, po brak wolnych dni, o które prosisz na studia czy ważną uroczystość. Urlop w teorii Ci przysługuje, ale jako kontrahent nie masz żadnej gwarancji, że pozwolą Ci go wykorzystać i po prostu przepada. Były takie sytuacje chociażby w zeszłym roku. Super przygoda na 2-3 lata jeśli ktoś jest w stanie akceptować takie warunki, ale to tyle.
To ile jest się w stanie tak mniej więcej wyciągnąć mając te 70-80h pracy? Pewnie szału nie ma, bo nie jest to też zbyt wiele godzin... Czy chociaż można liczyć jeszcze na jakieś inne benefity?
zarówno urlop jak i "chorobowe" jest płatne. Wszystko jest zależne od tego, co masz w kontrakcie, a nie od samego faktu, że jesteś na B2B.
Chialbym goraco podziekowac na tym forum Pani Monice Mówka, za Jej perfekcyjna reprezentację Lotu. Za Jej kompetencje, odpowiadanie na moje pytania i wszędzie tam byla widoczna uprzejmość i dbanie o dobre imię przewoźnika Lot. Linie Lotu powinny być dumne ze maja takich pracowników. Dziękuję Pani Moniko.
Opis atmosfery ktoś poda? Widzę teksty ze starają sie tu przyćmić nieprzychylne opinie. nawet jeśli komuś praca nie odpowiada to przecież można ja zawsze zmienić a ludzie wola jednak dalej siedzieć
Administraturq stara sie usunac nieprzychylne opinie nie informujac o tym dokonujacego wpisu.Zostalem jak wielu ludzi na tej stronie (usunięte przez administratora) przez LOT, ktory skasowal mi lot miedzykontynentaln yz Krakowa do Chicago pod pretekstem nie skorzystania z krajowego lotu, ,zabierajac z mojej kieszeni ponad $2,200.Oczywiscie nie zostalem o tym poinformowany przed zakupem biletu a specjalista z obslugi kliente tez nie wiedzial o takiej nieuczciwej opcji, pierwsza reakcja na moj telefon byla " zaraz przywrocimy bilet za niewielka court class action lawsuit".W zwiazku z zaistniala sytuacja skontaktowalem sie ze znana firma adwokacka w Chicago i bedzie robiony zbiorowy pozew o odszkodowanie przeciwko LOT. Jesli ktos czuje sie oszukony przez LOT prosze o kontakt , bedzie mozna przystapic do zbiorowego pozwu bez zadnych oplat. Angielskie "court class action lawsuit".
Pytanie do pracowników - jak oceniacie stan wyposażenia w biurze - czy firma zapewnia regulowane biurka, ergonomiczne krzesła, dwa monitory?
Chyba żartujesz. W Locie nawet myszki nowej nie chcą dać a co dopiero takie luksusy.
Czemu od razu luksusy? Chyba powinni zadbać o komfort pracy. inaczej kto by chciał w ogóle u nich pracować?
A czy firma zapewnia jakieś jeszcze benefity oprócz tańszych biletów?
Fajnie by było bo nie każdy ma czas żeby latac jednak. mogliby oddać ewentualnie równowartość tego dodatku. Ktoś próbował już negocjować?
LOT to firma nieprzychylna dla Klientow, starajaca sie na kazdym kroku wykorzystac klienta.Za najdrobniejsza rzecz lupia klienta po kieszeni a sami boja sie jak diabel swieconej wody zaplacic za wlasne bledy i uchybienia.Wczoraj ograbili mnie na ponad $2,200kasujac moj bilet na trasie Krakow Chicago a pretekstem bylo to, ze nie skorzystalem z powodu spoznienia z krajowego przolotu. do glowy by mi nie przyszlo , ze tak moga zrobic nie informujac o tym w momencie wykupywania biletu. Zwykli (usunięte przez administratora)
Oto piosenka o stewardesie, która bała się wysokości: [Verse 1] Stewardesa w samolocie, Lecz lęk ją ogarnia. Boi się wysokości, Nie chce latać już. [Chorus] Lecz w końcu zdecydowała, Że musi pokonać swój strach. Bo w końcu to jej praca, I musi być na niej fach. [Verse 2] Wsiadła na pokład samolotu, Z trudem powstrzymując łzy. Lecz w końcu odważyła się, I zaczęła latać wysoko. [Chorus] Lecz w końcu zdecydowała, Że musi pokonać swój strach. Bo w końcu to jej praca, I musi być na niej fach. [Outro] Teraz lata wysoko, Bez lęku i bez strachu. Bo w końcu pokonała swój strach, I jest dumna z siebie sama.
co słychać u twojej mamy?
-
Poziom rozmowy:
- Rezultat: Dostałem pracę
![logo firmy](http://www.gowork.pl/media/cache/company_logo_profile_square_80/uploads/company_profile_image/1/d/e/1de7445b73093fea1016f57ce5ab3dc3.png)
![logo firmy](http://www.gowork.pl/media/cache/company_logo_profile_square_80/uploads/alfa/employee/max/129617.png)
Nikt tu z was ostatnio nawet o podwyżce nie wspomniał. sa na tyle oczywiste ze je dają i dlatego nie chwalicie czy może dali tak mało ze szkoda gadać?
Ej, serio tu też pracuje się na B2B? Już wszędzie to wciskają. Czemu tak nie chcą się wiązać z ludźmi na dłużej czy o co chodzi? Myślałam że to praca na lata.
@pracodawca jak wygląda ilość pracy zdalnej? Wiele ogłoszeń ma wpis pracy hybrydowej jednak mało konkretów.
Chialbym goraco podziekowac na tym forum Pani Monice Mówka, za Jej perfekcyjna reprezentację Lotu. Za Jej kompetencje, odpowiadanie na moje pytania i wszędzie tam byla widoczna uprzejmość i dbanie o dobre imię przewoźnika Lot. Linie Lotu powinny być dumne ze maja takich pracowników. Dziękuję Pani Moniko.
okropny. 7 Marca zostałem zaproszony na rozmowę z Panią (usunięte przez administratora)(z HR - przynajmniej z nazwy stanowiska) oraz z Panią bodajże (usunięte przez administratora). Odbyliśmy miłą rozmową i do tej pory nie mam zarzutów. Otrzymałem informację że wrócą do mnie z odpowiedzią pod koniec tygodnia. Dostałem odpowiedź na koniec miesiąca (zdaża się). "Jesteśmy zdecydowane Pana zatrudnić, proszę zakładać działalność i wysyłam umowę do zatwierdzenia prezesowi. Zacznie Pan od razu po świętach Wielkanocnych." Przed świętami zadzwoniłem się dopytać o umowę do wglądu. W odpowiedzi dostałem, że umowa jest w zatwierdzeniu i otrzymam od razu jak zostanie zatwierdzona. Pracę zacznę od razu po świętach Wielkanocnych. Dziwne, ale przyjąłem do wiadomości. Po świętach dzwonię, słyszę te samą śpiewkę, umowa w zatwierdzeniu, minął tydzień, dzwonię znowu i znowu umowa w zatwierdzeniu, bo prezes od tygodnia na dwutygodniowym urlopie. Poprosiłem o wysłanie draftu abym mógł się zapoznać. Otrzymałem. Myślę ok, rzeczywiście może tyle to trwać. W połowie kwietnia wyjechałem na krótkie wakacje, w między czasie napisałem jeszcze jednego maila. Wszystko w zatwierdzeniu przepraszam itd., ale po majówce na pewno zacznę. Na 100% zacznie Pan po majówce. Jesteśmy w kontakcie. Przypomnę, że wszystkie telefony i maile wychodziły ode mnie, ponieważ Pani z "HR" się nie chciało poinformować o przebiegu rekrutacji. Zatem mija cały miesiąc kwiecień, po majówce otrzymuję telefon. Niestety, zmiany strukturalne, chciałybyśmy ale nie możemy, przepraszam do widzenia. Zróbcie Państwo z tą informacją co chcecie, opisałem swoje nie miłe doświadczenie z firmą. Abstrahując, iż zrezygnowałem z rekrutacji na rzecz zatrudnienia w PLL LOT. Mea Culpa, ostatni raz tak zrobiłem na gębę. Co do firmy jako przewoźnika, właśnie w trakcie tych krótkich wakacji jakie miałem korzystałem PLL LOT, pierwszy raz po 10 latach. Ogólnie jest lekka poprawa w jakości przelotu i kadrze, jednak jeszcze wiele brakuje do zachodnich przewoźników.
Nie ma się co dziwić że tak wyszło. Nie wiesz co znaczy skrót LOT? Later Or Tomorrow. Jakbyś tu popracował to niestety byś to zrozumiał. Nie masz czego żałowac z wyjątkiem utraconej szansy gdzie indziej.
Szukam osób, które odbywały tu swoje praktyki studenckie. Szukają studentów do działu Finansowo-Ekonomicznego i jestem bardzo zainteresowana:) Praktyki są bezpłatne, ale ponoć jest możliwość nawiązania współpracy. Tylko tak piszą, czy komuś z was się to udało?
Na jakie zarobki może liczyć początkująca cabin crew?
+\- 5000zl odjąć od tego ZUS i podatek dochodowy. Na czysto wyjdzie około 4000zl, a w pracy jesteś non stop ????
dnia 10 kwietnia załoga samolotu z Punta Cana do Warszawy najgorsze (usunięte przez administratora) i (usunięte przez administratora) !!! Które jeszcze bezczelnie patrzy w oczy i klamie ! Z 1, 5 rocznym synkiem 10 godzin męczyliśmy się na kolanach który prawie cala podroz spal , wyobraźcie sobie teraz dziecko które musi spac poskładane bo Panie które jak twierdza w samolocie dbają o nasze bezpieczeństwo nie potrafią zadbać o to ze dziecko do 10 kg ma prawo do łóżeczka w samolocie tylko meczy sie u rodziców na kolanach a one jeszcze bezczelnie przechodzą i co chwile popychają mojego dziecka stopki ktore delikatnie wystaja z fotela ! I jeszcze te smieszne Panie stiuardessy ( damy wielkie )nie potrafią rozróżnić ile dziecko ma lat i wmawiają człowiekowi ze na przednich fotelach siedzi para z dzieckiem które nie ma 2 lat . A tam okazuje się że jest dziecko które ma 7 albo 8 lat . Haha . Nikt za miejsca dla dzieci niedoplacil a to (usunięte przez administratora) nie potrafiło zrobic z tym porządku. Lataliśmy juz kilka razy z dzieckiem i zawsze było ok . Ale z takim dziadostwem i tak smieszna załoga lotnicza sie nie spotkałam.
Taka jesteś mądra, więc powinnaś była zauważyć, że na portalu GoWork zamieszcza się opinie o PRACODAWCACH. Idź na skargę gdzie indziej.
Zapotrzebowanie na dziecko w kołysce należy zgłosić przed lotem i jest ona dostępna za darmo w ramach dostępności. Jeżeli podróżuje Pani z niemowlakiem i wybrała Pani opcję aby lecieć z nim na kolanach (czyli otrzymała Pani na niego 99% zniżki) to proszę się nie dziwić, że nie ma Pani miejsca na dziecko.
Tylko bezrozumni ludzie zabierają takie małe dziecko w tak daleka podróż samolotem ,
xDD jeszcze pewnie darł mordę ten kaszojad. Takich małych dzieci nie powinno się zabierać w takie podróże!
Słuchaj, ja wiem że to anonimowe forum ale nazywanie dzieci kaszojadami to chyba lekka przesada, co?
W pełni się z tym zgadzam. Ale niewielu jest tu opinii o aktualnych warunkach zatrudnienia. Mnie interesują zwłaszcza te w dziale operacji naziemnych. Prawdą jest, że preferowaną formą zatrudnienia obecnie jest umowa B2B, lub zlecenie? Co z opinią o dużej rotacji personelu i jakości obsługi? Jak kształtują się zarobki?
Zdaje się, że jest to strona dla opinii o pracy w danej firmie nie o jej usługach ????
Opinia typowego (usunięte przez administratora)o paxa czarterowego, o ktorych sa juz tysiace memow. To nie zaloga pokladowa jest od oceniania ile lat ma Twoj dzieciak i gdzie powinien siedziec. Miejsca przydziela system, a takie rzeczy zalatwia sie w checkinie lub na etapie bookowania podrozy. No ale jak sie placi kilka tysiecy za wakacje, a nie chce doplacac do konkretnego miejsca zeby miec pewnosc ze kolyska bedzie, tylko sie leci na darmowy bilet dla dzieciaka pozniej 2 roku zycia, to tak sie wlasnie dzieje. Skad wiesz, ze nikt do tych miejsc nie doplacil? Widzialas ich potwierdzenie? Nie wydaje mi sie. Nie lataj juz, prosze. Jedz do Mielna.
widać że na damę trafiło, mnie tam na Punta Cana nie stać , jadę nad jezioro w Otmuchowie i nie mam tych prolemów
(usunięte przez administratora) Wybrała się z bachorem za ocean, 10,5h lotu z pólora rocznym dzieckiem - (usunięte przez administratora) żeby dziecko brać w taka podróż i jak jeszcze jej nie zapewnili czego chciała to się musi wyżyć w internecie.. bo cała linia teraz będzie kminić łóżeczko dla bachora...
Ktoś może coś powiedzieć na temat pracy w księgowości w PLL? Jakiej pensji można się spodziewać?
Mogę raz jeszcze wrócić i poprosić o konkrety odnośnie form zatrudnienia specjalistów? jak sprawdzam obecne oferty specjalistów np. ds. logistyki, to mają podane dwie formy zatrudnienia, w tym Umowę o pracę. A tutaj ktoś kto już usunął wpis, pisał o 5,000 zł na B2B. Więc można wybrać opcję UoP lub B2B, czy nie?
Jakich zarobków można się spodziewać na stanowisku juniorskim space control?
I czy jest tu możne ktoś kto pracuje jako junior flight analyst i jest w stanie się wypowiedzieć na temat wynagrodzeń?
Czy ktoś orientuje się jakich zarobków można się mniej więcej spodziewać na administracyjnych stanowiskach, młodszy specjalista/specjalista w biurze, analizach itd?
Dzięki za informację, ale rozumiem, że z tego musiałbym jeszcze odliczyć podatek i działalność? Gra chyba nie warta świeczki :/
To administracyjne stanowiska są też na B2B? Wow, myślałam, że na działalność wypychali tylko cabin crew i ogólnie "latających", a ci na ziemi pracują jak drzewiej bywało - na umowę o pracę. Piątka bez VAT to wyjdzie najniższa krajowa, a może i mniej nawet :0
W ofercie na młodszego specjalistę ds administracji sprzedaży jest informacja o umowie zlecenie albo kontrakt b2b. Po jakim czasie oferują umowę o prace?
super linia obsługa bardzo miła jedzenie pyszne ,czyściutko i co najważniejsze dobre ceny biletów
Ciekawe, bo szukają UX/UI Designera do aplikacji. Chciałam się tutaj dowiedzieć, czy decyduje portfolio z doświadczeniem, czy w rekrutacji dają jakieś zadanie i jak to z grubsza wygląda, jaki jest czas na nie itp. Widełki w PLN też będą cenne ;)
A ja tutaj w kwestii pracy do personelu pokładowego. Na stronie jest oferta Młodszy Personel Pokładowy. To co mnie ciekawi to ile LOT daje zniżki pracownikom na loty? Bo oferują bilety lotnicze w bardzo preferencyjnych cenach, ktoś napisze jak to procentowo wychodzi? No i ile taka osoba w ciągu miesiąca ma w grafiku lotów?
Nie masz gwarantowanych lotów, jeżeli akurat będą wolne miejsca to się załapujesz, zniżki są dosyć spore..Zazwyczaj ma się ok 70-80h, natomiast podstawa jest mała, plus B2B-jesteś chora/y nie zarabiasz. Zawód wysokiego ryzyka, więc tym bardziej trzeba się liczyć z większym ryzykiem powikłań. Czy to praca marzeń? Nie sądzę..
O to urlop i chorobowe niepłatne. Innej umowy niż B2B się nie wynegocjuje? A te zniżki to tylko dla pracownika czy rodzina też ma jak podróżuje się razem?
Nie ma żadnych negocjacji. Bierzesz co dają albo się żegnacie. Tak wygląda ogólnie cała współpraca z nimi. Warunki umowy są narzucane jednostronnie, wszystko z czym pójdziesz do kierownictwa spotka się z odmową. Od tematu podwyżek, problemu z mundurem, konfliktów między ludźmi, po brak wolnych dni, o które prosisz na studia czy ważną uroczystość. Urlop w teorii Ci przysługuje, ale jako kontrahent nie masz żadnej gwarancji, że pozwolą Ci go wykorzystać i po prostu przepada. Były takie sytuacje chociażby w zeszłym roku. Super przygoda na 2-3 lata jeśli ktoś jest w stanie akceptować takie warunki, ale to tyle.
To ile jest się w stanie tak mniej więcej wyciągnąć mając te 70-80h pracy? Pewnie szału nie ma, bo nie jest to też zbyt wiele godzin... Czy chociaż można liczyć jeszcze na jakieś inne benefity?
zarówno urlop jak i "chorobowe" jest płatne. Wszystko jest zależne od tego, co masz w kontrakcie, a nie od samego faktu, że jesteś na B2B.
Kim jest Sygnalista?
Sygnalista w firmie, to osoba, której zadaniem jest zgłaszanie nieprawidłowości i nadużyć w firmie. Zadania i ochronę Sygnalistów opisuje dyrektywa Parlamentu Europejskiego oraz ustawa o Ochronie Sygnalistów, które zapewniają
![logo](/assets/images/go_whistle/flag_eu.png)
Dyrektywa Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2019/1937 z dnia 23 października 2019 r. w sprawie ochrony osób zgłaszających naruszenia prawa Unii.
![logo](/assets/images/go_whistle/flag_pl.png)
![logo](/assets/images/go_whistle/flag_eu.png)
![logo](/assets/images/go_whistle/flag_pl.png)
Dyrektywa Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2019/1937 z dnia 23 października 2019 r. w sprawie ochrony osób zgłaszających naruszenia prawa Unii.
Jak działa GoWhistle?
Odpowiedz Sygnaliście i załóż darmowe konto Compliance Officera
Skorzystaj z usługi GoWhistle i porozmawiaj z autorem wpisu. Dowiedz się więcej o usłudze GoWhistle tutaj.
![logo](/assets/images/go_whistle/logo-GoWhistle.png)
Jak działa GoWhistle?
Zostań Sygnalistą w Polskie Linie Lotnicze LOT - Warszawa
Informacje dla GoWhistle Compliance Officera:
POTWIERDŹ EMAIL
Aby założyć konto, musisz jeszcze potwierdzić adres e-mail.
Wysłaliśmy wiadomość z linkiem aktywacyjnym na podany przez Ciebie adres. Po naciśnięciu w niego, poinformujemy Cię o kolejnych krokach.
Nie otrzymałem e-maila, wyślij ponownieZałóż darmowe konto Compliance Officera i odpowiedz Sygnaliście
Skorzystaj z usługi GoWhistle i porozmawiaj z autorem wpisu. Dowiedz się więcej o usłudze GoWhistle tutaj.
Skontaktuj się z nami
Pracodawco, skorzystaj z naszych usług
Drogi Użytkowniku,
Pamiętaj, przed dodaniem opinii o Pracodawcy, koniecznie zapoznaj się z poniższą informacją:
NIE dodawaj opinii, która:
Każda merytoryczna opinia jest ważna, każda z nich może być zarówno pozytywna jak i negatywna, dlatego zachęcamy do tego by dzielić się swoimi przemyśleniami, które dotyczą Pracodawcy. Nie pisz jednak pod wpływem negatywnych emocji.
Zadbaj o kulturę pozytywnego feedbacku, nie pisz tylko negatywnych informacji o Pracodawcy, zwróć uwagę na stosowne aspekty i realia w swojej opinii. Wszystkie oceny są wartościowe. Wspólnie zadbajmy o sens merytorycznych opinii.
Dodaj pomocną opinię, którą sam chciałbyś przeczytać o swoim potencjalnym Pracodawcy. Podziel się swoimi przemyśleniami, a poniższe przykłady możesz potraktować jako podpowiedzi o czym Użytownicy lubią czytać odwiedzając profile firm.
Dziękujemy za wypełnienie formularza zarobków.
Chcesz być na bieżąco z odpowiedziami?
Zapisz się na powiadomienia o nowej opinii już teraz
Psst! To jeszcze nie koniec!
Potwierdź swoją subskrypcję!
Odbierz maila
Na podany adres e-mail wysłaliśmy wiadomość z prośbą o potwierdzenie subskrypcji (RODO)
Potwierdź subskrybcję
Kliknij w link potwierdzający subskrypcję w mailu i bądź na bieżąco!
Oceń firmę
Dziękujemy za wypełnienie formularza zarobków.
Chcesz być na bieżąco z odpowiedziami?
Zapisz się na powiadomienia o nowej opinii już teraz
Psst! To jeszcze nie koniec!
Potwierdź swoją subskrypcję!
Odbierz maila
Na podany adres e-mail wysłaliśmy wiadomość z prośbą o potwierdzenie subskrypcji (RODO)
Potwierdź subskrybcję
Kliknij w link potwierdzający subskrypcję w mailu i bądź na bieżąco!
Oceń firmę
![Polskie Linie Lotnicze LOT](/assets/images/company/nologo-150.png)
Znajdź firmę
Zapisz się na powiadomienie o nowej opinii już teraz!
Zapisz się na powiadomienie już teraz
![Polskie Linie Lotnicze LOT](/assets/images/company/nologo-150.png)
Otrzymuj powiadomienia na temat firmy
Często zadawane pytania
-
Jak się pracuje w Polskie Linie Lotnicze LOT?
Zobacz opinie na temat firmy Polskie Linie Lotnicze LOT tutaj. Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy oraz kandydaci do pracy to 70.
-
Jakie są opinie pracowników o pracy w Polskie Linie Lotnicze LOT?
Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy to 28, z czego 6 to opinie pozytywne, 17 to opinie negatywne, a 5 to opinie neutralne. Sprawdź tutaj!
-
Jak wygląda rekrutacja do firmy Polskie Linie Lotnicze LOT?
Kandydaci do pracy w Polskie Linie Lotnicze LOT napisali 6 opinii na temat procesu rekrutacyjnego. Zobacz szczegóły tutaj.
- 17 Stycznia 43
02-146 Warszawa - NIP: 5220002334 KRS: 0000056844
![gemius](/assets/images/company/profile/gemius.png)
Na podstawie badań Mediapanel prowadzonych przez Gemius w okresie od 1 marca do 31 marca 2024: wskaźniki "Real Users" platforma internet.
(real users)
- GoWork.pl 3 634 470
- Pracuj.pl 3 137 130
- LinkedIn 3 035 232
- Olx.pl 2 564 298
Aktualne oferty pracy w pobliskich miastach
Opinie o firmach w pobliskich miastach
Linie lotnicze - Warszawa
- Transport Lotniczy Gabriela Drózd
- Vai It Igor Wiścicki
- Magdalena Majcher
- Rafał Morawiec Aero
- Syrena International Hotels Sp. z o.o.
- Brussels Airlines Société Anonyme S.A. Oddział w Polsce
- Stolarski Aviation Solutions Mikołaj Stolarski
- Katarzyna Kapitan Aviation Services
- Katarzyna Rusztecka
- Marek Dajczak F.H.U. Tea Taste
Obowiązek informacyjny przedsiębiorcy
Szanowny Przedsiębiorco!
Poniżej znajdują się informacje na temat przetwarzania Twoich danych osobowych przez GoWork.pl Serwis Pracy Sp. z o. o.
- 1. Kto jest administratorem Twoich danych osobowych?
- Administratorem Twoich danych osobowych jest GoWork.pl Serwis Pracy Sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, ul. Wirażowa 124 A, 02-145 Warszawa.
- 2. Jak skontaktować się z wyznaczonym w GoWork.pl Inspektorem Ochrony Danych?
- Przestrzeganie zasad ochrony danych w GoWork.pl Serwis Pracy Sp. z o. o. nadzoruje wyznaczony Inspektor Ochrony Danych, z którym możesz skontaktować się poprzez adres e-mail: iod@gowork.pl
- 3. W jakim celu oraz w oparciu o jaką podstawę prawną przetwarzamy Twoje dane osobowe? Jak długo przechowujemy Twoje dane?
- W zakresie swojej działalności zajmujemy się pozyskiwaniem informacji na temat sytuacji panującej w przedsiębiorstwach. Umożliwiamy Użytkownikom Serwisu zapoznanie się z opinią oraz dokonanie oceny przedsiębiorcy, w szczególności jego wiarygodności i rzetelności jako pracodawcy lub partnera biznesowego.
Kategorie osób | Cel przetwarzania | Podstawa prawna | Retencja danych |
---|---|---|---|
Osoby fizyczne prowadzące własną działalność gospodarczą | Utworzenie i udostępnienie profili przedsiębiorców w serwisie GoWork.pl, w celu umożliwienia zapoznania się z opinią oraz dokonania oceny przedsiębiorców. | art. 6 ust. 1 lit. f) RODO (prawnie uzasadniony interes administratora - prowadzenie portalu internetowego umożliwiającego jego użytkownikom wyrażanie opinii o przedsiębiorcach) art. 6 ust. 1 lit. f) RODO (prawnie uzasadniony interes osób trzecich - możliwość zdobycia przez przedsiębiorców opinii na swój temat przydatnych do podnoszenia jakości warunków pracy oraz polepszania wizerunku) art. 6 ust. 1 lit. f) RODO (prawnie uzasadniony interes administratora lub osób trzecich – ustalanie, dochodzenie roszczeń, obrona przed roszczeniami związanymi z prowadzoną działalnością gospodarczą) | Dane będą przetwarzane do momentu wniesienia skutecznego sprzeciwu, z przyczyn związanych ze szczególną sytuacją osoby, której dane dotyczą, a następnie, po wniesieniu sprzeciwu dane będą archiwizowane przez okres przedawnienia ewentualnych roszczeń. Po wskazanym wyżej okresie dane osobowe będą usuwane lub anonimizowane. |
- 1. Komu przekazujemy Twoje dane osobowe?
- Odbiorcami Twoich danych osobowych będą podmioty świadczące usługi na rzecz GoWork.pl Serwis Pracy Sp. z o. o. (w szczególności usługi takie, jak obsługa systemów informatycznych) oraz GoWork.pl Andrzej Kosieradzki, a także podmioty upoważnione do odbioru danych na podstawie przepisów prawa.
- 2. Jakie jest źródło pochodzenia Twoich danych?
- Twoje dane pozyskaliśmy ze źródeł publicznie dostępnych, takich jak: Centralna Ewidencja i Informacja o Działalności Gospodarczej (CEIDG), inne publiczne rejestry, strony internetowe.
- 3. Jaki jest zakres danych osobowych, które przetwarzamy?
- Przetwarzamy Twoje dane osobowe w zakresie obejmującym: dane teleadresowe (takie jak: imię, nazwisko, nazwa firmy, adres siedziby firmy), dane kontaktowe (takie jak: adres email, numer telefonu).
- 4. Jakie przysługują Ci prawa w związku z przetwarzaniem Twoich danych osobowych?
- Zapewniamy realizację Twoich uprawnień wskazanych poniżej. Możesz realizować swoje prawa przez zgłoszenie żądania na adres e-mail: iod@gowork.pl
Prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania danych | Masz prawo w dowolnym momencie wnieść sprzeciw wobec przetwarzania Twoich danych osobowych, jeżeli przetwarzamy Twoje dane w oparciu o nasz prawnie uzasadniony interes. Jeżeli Twój sprzeciw okaże się zasadny i nie będziemy mieli innej podstawy prawnej do przetwarzania Twoich danych osobowych, usuniemy Twoje dane, wobec wykorzystania których wniosłeś sprzeciw. |
Prawo do usunięcia danych | Masz prawo do żądania usunięcia wszystkich lub niektórych danych osobowych, jeżeli:
|
Prawo do ograniczenia przetwarzania | Masz prawo do żądania ograniczenia wykorzystania Twoich danych osobowych, gdy:
|
Prawo dostępu do danych | Masz prawo uzyskać od nas potwierdzenie, czy przetwarzamy Twoje dane osobowe, w związku z tym masz prawo:
|
Prawo do sprostowania danych | Masz prawo do sprostowania i uzupełnienia podanych przez siebie danych osobowych. Masz prawo żądać od nas sprostowania nieprawidłowych danych oraz uzupełnienia niekompletnych. |
Zgłaszania skarg | Jeżeli uważasz, że Twoje prawo do ochrony danych osobowych lub inne prawa przyznane Ci na mocy RODO zostały naruszone, masz prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych (www.uodo.gov.pl). |