Opinie o Royal-Star Sp. z o.o. w Mielec

Poniżej znajdziesz opinie byłych oraz aktualnych pracowników o pracodawcy Royal-Star Sp. z o.o.. Znajdziesz tutaj również opinie kandydatów do podjęcia pracy w Royal-Star Sp. z o.o. o przebiegu rozmowy kwalifikacyjnej.


Branże: Linie lotnicze

Najnowsze opinie pracowników, klientów i kandydatów do pracy o Royal-Star Sp. z o.o. w Mielec

Szkolący się
 Pytanie

Czy ktoś wie cz Royal lata i szkoli? Info z biura, że loty wstrzymane, a na fly radar samoloty latają. Może ktoś wie kiedy wreszcie będzie można ukończyć szkolenie, bo odnoszę wrażenie, że kryje się tu "spisek". Może ktoś wie kto tam lata i jakie wymagania należy spełnić aby móc latać?

Ciekawy
@Szkolący się

Które samoloty widać na radarze dokładnie? Z tego co sprawdzałem wszystkie które zazwyczaj są widoczne dla flightradaru stoją

Mirek
@Ciekawy

Jak nie widać to słychać na radio. Czego jeszcze chcesz?

Obiektywny

Skoro każdy komentarz pojawiający się na tym forum jest moderowany przez Administratora czyli portal GoWork, który tak mocno się ostatnio reklamuje w środkach masowego przekazu, angażując przy tym znanych polskich aktorów, zwracam się z pytaniem do Administracji: dlaczego skoro portal uważa się za tak obiektyny nie przeprowadza żadnej weryfikacji osób które tutaj wypisują posty?? Nie ma żadnej weryfikacji przez podanie adresu mailowego ani nawet nr telefonu. a wstawienie jedynie tekstu "(usunięte przez administratora)" w miejsce wulgarnego słowa to żadne moderowanie. Każdy może tutaj wypisywać i dodawać posty bez żadnej konsekwencji. Fala HEJTU i to anonimowego jest żałosna i świadcząca o poziomie osob wpisujących tutaj swoje posty oraz o poziomie tego portalu. PYTANIE KOLEJNE A ZARAZEM OSTATNIE: Jak po przeczytaniu tych komentarzy które obrazują sposób w jakim jakaś osoba podająca się w różnych nickach wylewa swoje żale co warto zauważyć pisząc jedne i te same teskty, obraża osoby, wymienia imiona osób pracujacych w tej firmie, bez żadnych konsekwencji prawnych, JAK NORMALNA I INTELIGENTA OSOBA PO PRZECZYTANIU TEGO BAGNA MA MIEĆ POZYTYWNĄ OPINIĘ O PORTALU GOWORK NA KTÓRYM ADMINISTRACJA NIE PANUJE NAD ZAMIESZCZANĄ TREŚCIĄ???

11
Moderator
@Obiektywny

Przecież to co piszą to prawda. Więc o co chodzi. Czy któryś z tych komentarzy kłamie? Otóż nie, wszystkie zaistniałe sytuację są prawdziwe. Forum jest po to aby ostrzegac potencjalnych nabywców usług czego mogą się spodziewać w Royal Star. Czy pisze to jedna osoba która ma żal? A może ta jedna osoba naraziła się wielu osoba? To drugie stwierdzenie jest chyba bardziej bliższe prawdy. Więc do roboty, zacznijcie działać jak firma, naprawiajcie samoloty, działajcie sprawiedliwie a nie udawajcie. Rozumiem, żal i smutek że osoby piszą negatywy, zastanówcie się dlaczego. Może warto popracować nad pierw nad sąbą a nie dufac się na negatywne posty?

2
Obserwator
@Obiektywny

Ja uważam że forum działa super i jest bardzo potrzebne, nic nie zmieniać. Panie obiektywny, czy chce Pan zmieniać zasadę działania forum bo ktoś opisał co dzieje się w Panskiej firmie? Moim zdaniem trzeba zmienić jeden szczegół, musi Pan zmienić podejście do swoich pracowników oraz do swoich kontrahentów. Tak będzie prościej, to zależy jedynie od Pana, być może wtedy pojawią się pozytywne opinie. Gdy Pan da dobro innym to dobro wróci, gdy da Pan hejt w szkole to ma Pan hejt na forum, to działa w dwie strony proszę Pana. Musiało zaboleć, jeśli byłoby to o mnie też by mnie zabolało, ale Pan od dawna wie co trzeba zmienić, a nie robi Pan nic. To co piszą na tym forum zależy tylko i wyłącznie od Pana.

1
pracownik
@Obiektywny

"JAK NORMALNA I INTELIGENTA OSOBA PO PRZECZYTANIU TEGO BAGNA MA MIEĆ POZYTYWNĄ OPINIĘ O PORTALU GOWORK". My nie musimy mieć opinii o portalu, my mamy opinię o Royal Star Aero i to nam starcza.

1
Mielecki pyrek gospodarz
@Obiektywny

Wprowadź sobie porządek w swojej firmie i tam rządź, a nie pouczaj forum. Posprzątaj swoją oborę, a potem zabieraj się za sąsiada.

1
nick

Bardzo miła symatyczna kadra niemiej jednak jesli moźliowśći wspołpracy w własna intelektualnością bedą tak pomyślnie przebiegały z pewnością Owoc ewoluje zaczynam sie zakochiwać

Anatol
Inne

@Michał Konkurencja tak mocno inspiruje do wpisów?

Genowefa
@Anatol

To nie konkurencja tylko bałagan i sposób olewania klientów w Royal Star Aero.

Jerzy

Bardzo interesujące, nie modernizowane, nie naprawiane, a sztukowane nadające się do Muzeum Lotnictwa, jak to sie mówi na drzwiach od stodoły też można latać, tylko w dzisiejszych czasach po co.

Łukasz

Jeśli korzyść i interes własny to motto przewodnie i Twoja dewiza życiowa to i sie przymyka oko na wszystko i pisze się bzdury, co nie Mirek?

Żwirek

Zaplecze to posiada Pzl Mielec

 Rozmowa kwalifikacyjna
Jak długo czeka się na odpowiedź od firmy Royal-Star Sp. z o.o. po przesłaniu CV? Podziel się opinią z rozmowy o pracę na stanowisku Technolog — Konstruktor w zakresie obróbki blach. Jaki był jej rezultat?
logo firmy Kierowca kat. C+E (Kontenery BDF)
Wykroty
Logiserv Group Sp. z o.o. sp.j.
(40 opinii)
Wyślij CV
logo firmy Magazynier
Jędrzejów
DP CLEAN TECH POLAND SPÓŁKA AKCYJNA
(2 opinie)
Wyślij CV
logo firmy Magazynier - operator wózka widłowego
Hagen
A&Z Transport - Logistyka Sp. z o.o.
(35 opinii)
Wyślij CV
Aplikuj na wiele ofert
Olek

Pracowałem w Royal star oraz aero nie polecam zdrowie niszczą fizyczne jak i psychiczne

ww

firma nie poisada nowoczesnej floty flota jest zbyt czesto wadliwa brak zainteresowania zarzadu czzeste usterki kursanci posiadaja ambiwaletne stosunki co do kursanta brak integralnosci oraz moralnosci niestesowne wytyczne od szkoleniowcow

VW
@ww

WW masz rację w 100%. Flota to skansen, zarząd oszczędza na wszystkim, nawet perceptycznie nakazuje latać z oponami do wymiany. Nastawieni na zarabianie pieniędzy, nawet na obiadkach na szkoleniu gdzie część dostała a część osób już nie, zastanawiam się do dziś dlaczego. Nawet na bazy do gps oszczędzają, mój instruktor na moją uwagę, że baza z gps jest już po terminie, machnął ręką i wyciągnął swój ipad mówiąc to Royal nie przejmuj się. W samolocie też część przyrządów działa a część nie. Personel, o ciziach to nie będę pisał bo to dramat.

Michał

Swoje szkolenie robiłem w ZUA Mielec gorąco wszystkim polecam, a Royal Star radzę pominąć.

przyszły lotnik
@Michał

@Michał, mógłbym prosić o jakiś kontakt priv do Ciebie? Chciałbym popytać o szkolenia w ZUA

przyszły lotnik
@Michał

W miarę możliwości odezwij się na (usunięte przez administratora). Z góry dzięki !

Leszek

Nie polecam brak doświadczenia

Mielczanin

Zachęcam do do szkolenia w ZUA. Super szkoła w odróżnieniu do Rojal Star.

2
Gienek
@Mielczanin

Potwierdzam ZUA to szkoła na miarę potrzeb. Rojal jest przereklamowany.

2
Andrzej
@Mielczanin

W ZUA mają działające samoloty i fajną kadrę instruktorską. To szkoła z wielką tradycją bez bicia piany jak w Royal Star Aero.

Mielecki lotnik agro

Jeśli chcecie profesjonalne szkolenie lotnicze to w ZUA to szkoła tuż za płotem. Można wykonać nalot do PIC, zrobić szkolenie na ME oraz IR. Nie fatygujcie się w Royal Star Aero. Tam są ceny konkurencyjne, Seneca V a nie jakieś samoloty dziady z PRL, tam nie ofereja c152 z glassem której i tak nie ma w Royal Star ale wszystko sprawne, samolot zatankowany, ogarnięty. Sama przyjemność latać w ZUA Mielec. Zachęcam do polatania.

1
Instruktor

kasa za loty to nie jest mocna strona tej firmy opóźnienia nigdy nie wiesz kiedy dostaniesz pieniążki i kazdy może napisać że to nieprawda skoro to comiesiczne wydarzenie i pisze to bez podtekstów oraz złosci ale z tego co wiem to podliczenia są przekładane szefom ale oni to przetrzymuja. Tylko tyle chciałem przekazać. Wiem że to czytają i mam nadzieje ze w nastepnym miesiącu kasa będzie w miarę zgodnie z planem :) odnosząc się do sytuacji która jest teraz opisywana obecnie to mam nadzieje, że Monika wróci niebawem bo dziewczy sobie jeszcze nie poradzą a to co robi tomek to pożal się boże pseudo planowanie a to że przedpłata za loty to już jest poniżej krytyki i (usunięte przez administratora) bo aż wstyd przyjechać na lotnisko i spojrzeć uczniowi w twarz a o wytłumaczeniu nie wspomnę. Opanujcie się i ocknijcie i naprawcie wreszcie te samoloty i nie oszczedzajcie na sprzęcie!

Marcin

Robiłem w tej szkole PPLkę później nalot na PICa , generalnie szkolę się w Royalu od ponad 2 lat i nigdy nie miałem problemów z umawianiem lotów , dostępnością samolotów, nieprofesjonalnym podejściem czy niestabilnym emocjonalnie personelem... Nie mam pojęcia skąd tyle negatywnych opinii które btw wyglądają jak pisane przez 1-2 osoby - wszystko na jeno kopyto. Do tego pojawia się kilka opini skumulowanych w tym samym czasie potem cisza potem znów wysyp - bardzo niewiarygodnie to dla mnie wygląda. A jeśli chodzi o Zua to widziałem podczas moich lotów jak wypożyczają do szkoleń samoloty z Royala ...:) Podsumowując co do Royala - samoloty są w dobrym stanie technicznym, ceny przystępne, instruktorzy profesjonalni, atmosfera miła. Generalnie gorąco polecam !

Gregory
@Marcin

To idź teraz polataj. Może to nieprawda że zrobiono przedpłatę? Może to nieprawda że nie można się skontaktować? Że jest chaos i bałagan? Myślę że jest tyle opinii negatywnych bo to prawda. Zawsze tak było jak szefostwo przejmowało stery, zapewne szkoliłeś się jak nie było Pani Moniki co miała dość tego (usunięte przez administratora) jaki wprowadzał Pan Tomasz? Wtedy się szkoliłeś? To chyba wiesz jak było. A wiesz dlaczego Pani Kinga i Pani Monika odeszły z pracy? Ano dlatego że miłaly dość mobbingu, miały dość ściemy, niekończących się kłótni braci, wybuchów furii Pana Tomasza. A pamiętasz Panią Kasię z Camo? Po tym jak Pan Tomasz ja zrugal jak reksisio szmate co ja potem pogotowie zabrało bo jej serce nie wytrzymało? Jej mąż jak przyjechał i jakby spotkał Pana Tomasza to nikt w Rojalu by nie powstrzymał tej tragedii. Widać jesteś kimś z zarządu ale na tym forum to nie przejdzie. O sprzęcie i jego sprawności nie będę się wypowiadać bo to poezja i o takich sprawach nie wypada na forum. A jeśli chcesz polatac w zua to sprawdź jakie tam są samoloty, jak wyglądają i dopiero pisz ocenę.

4
Mikolaj
@Marcin

Panie Tomasz po co negować opinie innych i pisać o sobie pozytywy. Zrozumienia dla osób niezadowolonych z Pana zarządzania.

3
Zua
@Marcin

Masz rację Seneca zuowska a rojalowska to niebo a ziemia a raczej piekło, w tym ze piekło to Rojal.

3
Marcin
@Gregory

@Gregory nie nie pamiętam żadnych kłótni, wybuchów furii ani pogotowia może dlatego że moim celem tam było szkolenie się i latanie a nie wnikanie w plotki i wewnętrzne sprawy firmy... wypowiedziałem się w temacie szkoleń i latania w tej szkole ale widzę że tu chodzi o jakieś personalne porachunki...

1
Gienek
@Marcin

Jeśli ktoś się nie umie zachamowac I używa wulgarnych słów przy uczniach, również jeśli kłóci się z bratem aż słychać na recepcji pełnej uczniów oraz wyzywa wulgarnie mechaników aż na płycie słychać to chyba to jest atak furii. Jeśli nie słyszałeś to się ciesz. O pogotowiu nie słyszałeś a szkoda, to była naprawdę miła dziewczyna, każdy ja lubił, a Pan Tomasz doprowadził ją do takiego stanu że dziewczyna prawie zeszła. Chcesz to kochaj Rojal ja wolę zua tam jest wszystko na miejscu i od ręki. Ludzie mili, nikt nie wpada w amok i dziki szał, nikt nie musi jeść garści tabletek aby być przytłumiony i otępiały.

4
Ania

Czesc. Podziele sie z Wami moja opinia. W ostatnim czasie szkolilam sie w osrodku Royal Star. Moje szkolenie przebiegalo bezproblemowo. Samoloty byly dostepne. Szkolenie praktyczne odbywalo sie sprawnie, oczywiscie w zaleznosci od warunkow pogodowych. Waznym elementem dla mnie byla duza elastycznosc. Kadra instruktorow byla bardzo pomocna. Osobiscie milo wspominam szkolenie w osrodku Royal Star oraz bezproblemowa wspolprace. Jasnym jest, ze osoby zadowolone ze szkolenia nie potrzebuja opiniowac osrodka i mysle, ze jest to glowny powod wiekszej ilosci negatywnych opinii. Zycze przede wszystkim wzajemnego zrozumienia. Z lotniczymi pozdrowieniami.

Juzek
@Ania

Aniu, nie było od roku w Royalu takiej uczennicy więc panie Tomaszu burdel jest i tyle.

Tytus

Zanim zdecydujesz się szkolić w Royal Star, sprawdź szkole obok, w Zua po drugiej stronie lotniska gwarantuje miły i stały kontakt, stabilny emocjonalnie personel, szybkie i fachowe szkolenie oraz normalne podejście. Gorąco polecam.

3
Mateo
@Tytus

Zua obok jest super bezproblemowo, samolot dostajesz na dolot do pica bez problemu, szkolenia szybko zawsze jest samolot i instruktor ceny konkurencyjne. Gorąco polecam wszystkim.

2
Królewski lord

Chaos, bałagan, planowani są tylko kolesie szefa na loty, obsługa żadna, widzimisię szefa to zdanie ostateczne, dziś latasz jutro nie bo taki ma kaprys. Brak obsługi klienta w należyty sposób. Stajnia przypominająca epokę gierka, samoloty mało naprawiane. Szef izoluje się od chlebodawcy jakim jest uczeń, mało brakuje a zabuduje śluzę pandemiczna, niewiadomo czy ma ona chronić szefa od uczniów czy uczniów od szefa. Zachowują się nieracjonalnie. Pracownicy nie chcą udzielać informacji bo to co szef powie a nie wiadomo co powie to może zmienić się dziesięć razy. Jedno wskazanie: omijać z daleka, przejechać obok 500 m dalej znajduje się kolejna szkoła Zua, tam profesjonalnie i na temat i przystępna cenę gorąco polecam.

1
Więzień

Proszę omijać tą firmę szerokim łukiem. Dom wariatów, szefostwo straciło łączę ze światem zewnętrznym, biuro to Alkatraz. Są w amoku robią sobie tylko znanym szyfrem. Nie polecam. Strata czasu, pieniędzy i nerwów. ODRADZAM.

1
Janek
@Więzień

Popieram ta opinie dwoma rękami. Nie szkolcie się tam. Wybierając ta szkole pchasz się w kłopoty.

Roki

Pani Moniko czy może Pani wrócić z urlopu? Pan Tomasz sobie nie radzi z prowadzeniem firmy, ogólny bałagan, dezinformacja oraz misz masz.

Joe
@Roki

Gdy za zarządzanie tą firma zabiera się Pan Tomasz to mamy chaos, bałagan, półprawdy, niezdrową atmosferę, zmęczone otoczenie i czeski film. Panie Tomku zaufanie i uznanie buduje się latami a Pan dopiero zaczął a już Pan skończył i to w taki marny sposób. Proszę nie być tak zachłanny bo się Pan zachłysnie, a i smród się ciągnie latami, proszę o tym pamiętać.

Kasa

Zapłać za wykonaną robotę, a nie wysyłaj maili bo bierzesz kasę przed lotem. (usunięte przez administratora) to główne motto tej firmy. Zapłać pieniądze pracownikowi.

Klient

Firma ta straciła kontakt z realnym światem. Panie nic nie wiedzą, nie wiedzą kiedy ktoś będzie zaplanowany na loty. Nie odpisują na maile. Nie wiem kto zarządza tym bałaganem ale tak nie powinno być. Odradzam latanie w tej szkole.

Żałosny
@Klient

Wprowadzili już przedpłatę przed lotami. To żenujące jest przecież nigdzie bym nie uciekł po locie, zawsze reguluje swoje należności, a tak czuję się jak (usunięte przez administratora) a przecież nic jeszcze nie ukradłem i nawet nie miałem takiego zamiaru. To jest niedopuszczalne i karygodne. Omijajcie z daleka tą szkołe.

pracownik
@Żałosny

Proszę Pana ‘Żałosny” bardzo dziękuję ci za tego posta. Dziękuję z tego względu, że wiem a raczej przypomina mi z kim mam do czynienia. Ale zanim przejdę do meritum chciałbym tylko wspomnieć abyś nie winił za to co się teraz dzieje w Royal Star Aero pracowników tej firmy. To naprawdę dobry zespół ludzi, oddany swojej pracy, zespół młody, chcący się czegoś nauczyć, często pracujący pod presją odpraw swojego „Pana”, a nóż wymyślający nowe dyrdymały i rzucający kłody pod nogi. Ci pracownicy pod pretekstem zarazy zostali wysłani na urlopy bezpłatne aby ratować kondycję finansową swojej firmy z oczywistych względów lecz zostali wykiwani gdyż firma dalej pracuje, samoloty latają, kasa jak wpływała tak wpływa. Tylko jest jedno ale, Ci pracownicy muszą za coś żyć, muszą spłacać kredyt, opłacić mieszkanie, utrzymać rodziny oraz dzieci, tym ich pracodawca się nie przejął, dla niego najważniejsze było wysłanie ich na bezpłatny aby zaoszczędzić, bo do pracy każe przychodzić dalej, firma działa normalnie. W takiej kryzysowej sytuacji poznaje się kto ma jaja a kto nie, kto ma dużego a kto tylko fujarkę, kto jest mężem stanu a kto nastawiony na kasę. Ale przechodząc do meritum, pan łysy jeśli od ciebie bierze kasę przed lotem to dlaczego ja jej mam nie wziąźć przed wykonaniem usługi? Bynajmniej, samoloty latają, uczniowie płaca przed czyli wszystko jest tak jak być powinno, a nie płaci za wykonaną pracę, tylko bezpłatny. Na to jest tylko jedno określenie: (usunięte przez administratora) ale to (usunięte przez administratora) ma krótkie nogi. To nie jest moja sprawa, że ktoś ma zobowiązania, a teraz wysyła się na bezpłatny, każąc przychodzić do pracy aby te zobowiązania spłacić, proszę samemu je sobie spłacać i swoim a nie niczyim kosztem. A teraz puenta. Szanowny Panie, proszę się zamknąć na górze aby pan nie siał bo sam możesz być nosicielem jak my wszyscy ale skoro masz z tym problem to zrób sobie kwarantannę w domu. Daj ludziom pracować. Oddaj ster Pani Monice i dziewczynom i nie wtrącaj się w ich pracę, samolot zaczną latać, chętni się znajdą, nie będzie jak teraz, że tylko ktoś lata a inni nie, a kasa zacznie płynąć szerokim strumieniem i nie będziesz musiał ani wysyłać pracowników na bezpłatne ani zamykać firmy, ani mijać się z prawdą, że ze względu na wirusa uczniowie się nie szkolą bo się szkolą i jeszcze na tym zarobisz. Lecz nie wiem czy twoja chora ambicja na to pozwoli ale to ty będziesz się borykać z problemami bo opinie i tak masz już zszarpaną i zaufania żadnego, zwłaszcza w młodym zespole. Postępowanie w ten sposób w tak trudnej sytuacji dla pracowników idzie w świat i nikt już nie da z siebie 100 % abyś ty potem mógł zarabiać, bo czemu Naszym kosztem, bo od dziś twoją a wczoraj jeszcze moją firmę mam już w czterech literach. Pozdrawiam serdecznie pracownik.

Miki

Jak zacząłem swoją przygodę z lataniem to wszyscy byli mili, miły kontakt, każdy mnie zachęcał. Teraz nie odpowiadają na maile, nie odbierają telefonów a jak już to tylko po to że pani powiedziała że szef planuje teraz loty. Wiem od kolegów że szkoła działa i szkolenia się odbywaja tylko ja się nie szkole. Jakbym wiedział że tak będzie to wykupił bym swoją ppl w swoim aerokubie, przynajmniej bym miał bliżej a tu obiecywano że będzie szybko w miarę dostępności instruktora. Ogólnie nie polecam że względu na totalna olewke.

Zostaw merytoryczną opinię o Royal-Star Sp. z o.o. - Mielec

Możesz oznaczyć pracodawcę w treści opinii wpisując znak @ np: @Pracodawca

Administratorem danych jest GoWork.pl Serwis Pracy sp. z o.o. Dane osobowe przetwarzane są w celu umożliwienia ... Czytaj więcej


Drogi Użytkowniku,

Pamiętaj, przed dodaniem opinii o Pracodawcy, koniecznie zapoznaj się z poniższą informacją:

NIE dodawaj opinii, która:

ikona dobre praktyki
łamie prawo polskie
ikona dobre praktyki
jest niezgodna z regulaminem serwisu GoWork.pl
ikona dobre praktyki
jest wulgarnym komentarzem
ikona dobre praktyki
jest niemerytoryczna

Każda merytoryczna opinia jest ważna, każda z nich może być zarówno pozytywna jak i negatywna, dlatego zachęcamy do tego by dzielić się swoimi przemyśleniami, które dotyczą Pracodawcy. Nie pisz jednak pod wpływem negatywnych emocji.

Zadbaj o kulturę pozytywnego feedbacku, nie pisz tylko negatywnych informacji o Pracodawcy, zwróć uwagę na stosowne aspekty i realia w swojej opinii. Wszystkie oceny są wartościowe. Wspólnie zadbajmy o sens merytorycznych opinii.

Dodaj pomocną opinię, którą sam chciałbyś przeczytać o swoim potencjalnym Pracodawcy. Podziel się swoimi przemyśleniami, a poniższe przykłady możesz potraktować jako podpowiedzi o czym Użytownicy lubią czytać odwiedzając profile firm.

ikona dobre praktyki
przebieg on-boardingu nowego pracownika
ikona dobre praktyki
proponowane przez Pracodawcę wartości wynagrodzenia
ikona dobre praktyki
codzienna praca, również w relacji z przełożonymi
ikona dobre praktyki
panująca atmosfera w pracy
#TwójGłosMaZnaczenie

Często zadawane pytania

  • Jak się pracuje w Royal-Star Sp. z o.o.?

    Zobacz opinie na temat firmy Royal-Star Sp. z o.o. tutaj. Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy oraz kandydaci do pracy to 57.

  • Jakie są opinie pracowników o pracy w Royal-Star Sp. z o.o.?

    Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy to 43, z czego 5 to opinie pozytywne, 21 to opinie negatywne, a 17 to opinie neutralne. Sprawdź tutaj!

Royal-Star Sp. z o.o.
1.7/5 Na podstawie 54 ocen.
  • Zobacz wywiad
  • Drogowców 7
    39-200 Mielec
  • NIP: 8722352646 REGON: 180461827 KRS: 0000335051
gemius

Na podstawie badań Mediapanel prowadzonych przez Gemius w okresie od 1 marca do 31 marca 2024: wskaźniki "Real Users" platforma internet.

Ranking Użytkownicy
(real users)
  1. GoWork.pl 3 634 470
  2. Pracuj.pl 3 137 130
  3. LinkedIn 3 035 232
  4. Olx.pl 2 564 298
Royal-Star Sp. z o.o.
Przejdź do nowych opinii