Od razu widać, ze pracownicy centrali kasują komentarze niewygodne dla firmy. Mobbing, zjawiskowy nowy regionalny, który nie nadaje się do pracy z ludźmi i idea firmy za niskie wynagrodzenia. Rotacja kierowników, pracowników a w centrali nowe stanowiska, wielkie podwyżki i paczki w maśle. Szkoda, bo firma fajna ale ludzie zarządzający traktują firmę jak swój prywatny folwark. Wcale się nie zdziwię jak pracownicy zrobią zbiorowy pozew. Powodzenia!
@Cichy wielbiciel Miłosza jakie standardy przy obsłudze klienta musisz zachować? Wiem, że wysokie, ale czym one się charakteryzują? Czy wspomniane plany sprzedażowe są mimo wszystko możliwe do realizacji przy pełnej mobilizacji zespołu? Macie szkolenia, aby służyć klientom fachową wiedzą?
Dążymy do standardów rodem ze Stanów, gdzie klient w Polsce ma zupełnie inne podejście do zakupów. Nasz ulubiony InterRegio (usunięte przez administratora), ma fantastyczne podejście do ciśniecia na wyniki oraz standardy, które w PL nie mają racji bytu. Klient w każdym regionie oraz salonie jest - INNY. Plany są rok do roku zawyżane, przy aktualnych przestojach ciężkie do realizacji, pomimo doświadczenia zespołów. Szkolenia? Jakie szkolenia? Najczęściej najstarszy pracownik prezentuje jak obsługiwać i na tym finito. Dodatkowo zmieniono audyty z obsługi i ukochana centrala z (usunięte przez administratora). na czele nie ogarnia, że zmieniona formuła nie ma wpływu na obroty, jeżeli nie będzie towaru oraz ciekawych promocji - iSpot ma najwysze ceny w Polsce.
Powiem krótko, aspiracje sieci iSpot są godne "ZACHODU" tylko że w tej firmie wszystko jest upośledzone (delikatnie rzecz ujmując) Rotacje w centrali i na stanowiskach o pracownikach w salonach nie wspomnę, przypominają trochę aule z pierwszego roku studiów. Nikt nic nie wie, same nowe twarze a część odpada po pierwszych trzech miesiącach pracy. Wymagania wobec pracowników są OGROMNE, nacisk na obsługę klienta na najwyższym poziomie jest trochę nie na miejscu kiedy płace i ogólne zarobki są co raz to gorsze :) Nie ujmując nic ludziom którzy pracują w dyskontach, ale nawet tam zarobki momentami są lepsze a każdy z nas wie na jakim poziomie często stoi tam obsługa. Trochę to przerażające ze pracując w takim miejscu, z takimi produktami, obsługując nierzadko wymagających i trudnych klientów, nas pracowników z salonu po prostu traktuje się jak piąte koło u wozu. Bo przecież jakim prawem możemy mieć obiekcję co do zmian, wymagań albo zarobków w iSpocie. My tylko jesteśmy ostatnim ogniwem w łańcuchu pokarmowym, więc powinniśmy się cieszyć że mamy zaszczyt tu pracować! Plany i cele sprzedażowe z kosmosu. Czasami odnoszę wrażenie że robione po złości, wiecie taka forma mobilizacji :)
@Były sadowy. rozumiem, że Sad nie proponuje zniżek swoim pracownikom na oferowane produkty. Skoro piszesz o wynagrodzeniu, to czy na rozmowie kwalifikacyjnej można negocjować stawkę czy zostaje się postawionym przed faktem już przy podpisywaniu umowy? Umowa jest o pracę czy może zlecenie lub kontrakt?
@eks Marszałkowska: Jeżeli za iPhona płacili Ci 10 zł tzn że pracowałeś w innym iSpot niż ja. Jeżeli testy nic Ci nie dawały tzn że nie miałeś żadnej chęci rozwoju i uczenia się. Jeżeli uważasz że nie wypłacili Ci premii za ubezpieczenia tzn że nie znałeś warunków przyznawania tej premii bo akurat z wypłatami iSpot nigdy się nie spóźniał. Praca wymagająca, w często zmieniającym się środowisku. Dla sprytniejszych to szansa na szybki awans i budowanie swojego CV. Zdecydowanie nie dla osób oczekujących góry pieniędzy za nic nierobienie. Jak w życiu- raz lepiej raz gorzej.
powiedz, że testy coś dają. Ta Appka jest mega beznadziejna, przydałyby się normalne szkolenia produktowe, a nie pseudo rozmowy na skype. Tak naprawdę, żeby wszystko ogarnąć, trzeba też w domu czas przy tym spędzić. Salon odpowiada za sprzedaż,serwis, wysyłki i inne pierdoły, a góra myśli, że tylko siedzisz i czekasz na klienta. Brak profesjonalnych szkoleń = spadek ilości klientów zainteresowanych zakupem. Co do prowizji, był okres, że za raty nie wiadomo ile (i czy)się dostawało, nie wiem czy ten problem już rozwiązali ;) Wypłaty fakt, na czas :)
Salony najczęściej mają bardzo dobre teamy, zgrane, zorganizowane, problem leży w skażonej centrali, w której panuje high-life. Tylko starsi stażem pracownicy, należą do tych "nieskażonych". Duża rotacja jest na warszawskich salonach. Teraz władzę objął nowy RM z "korporacyjnym stylem bycia" reszta jest raczej ułożona. Co roku zmiana centrali na nowe osoby, jak taka firma może być stabilna :) Podwyżek nie ma, co na początku uzyskasz, tyle będziesz utrzymywać. Co chwila gadka o nowych premiach/prowizjach i tak naprawdę każdy wraca do tego, co wcześniejsza ekipa już testowała i było typowym cięciem kosztów na salonach. Wypłaty wrzucane są do kosztów salonów, więc nie dziwcie się, że są naciski na zawyżone plany. Brak produktów do sprzedaży, brak rabatów, głupie promocje, źle działający - nieudolny marketing. Konkurencja wie jak dobrze wykorzystać złe czasy iSpot. Jeżeli liczysz na o wiele tańszy zakup sprzętu, bo jesteś pracownikiem - mylisz się :) Czasami konkurencja ma urzadzenia taniej.
@Jabłkowy możesz coś więcej napisać na temat atmosfery pracy w Sad? Przejawiały się opinie o mało partnerskich relacjach, stąd chciałabym przeczytać jak to wygląda w Twojej opinii. Czy możesz tu liczyć na zatrudnienie na umowę o pracę i premię np. za wyniki sprzedaży?
W Warszawie istny rollercoaster, nigdy nie wiesz co przyniesie kolejny dzień. Najlepsi ludzie odchodzą, i to jest dość normalne w tej sytuacji. Nadzorujaca osoba chce odkryć budowe koła, ale to już jest po ..... ( nie słucha i nie chce słuchać). Produkty sprzedawane są super :).
@Miłosz Co przez to stwierdzenie dokładniej rozumiesz? No i druga sprawa, jakie zmiany według Ciebie przechodzi firma Sad? Będę wdzięczna za więcej informacji. @Sadownicy Nie neguję tego, ani nie potwierdzam, jednak skoro twierdzisz, że w firmie Sad stosowany jest mobbing w stosunku do pracowników, to czy ten fakt gdzieś zgłosiłeś?
Nie zgłosiła do sądu bo nie ma dowodów, jakby miała to by nie pisała jako anonim w Internecie
Firma przechodzi zmiany i powoli upada na same dno.
Masz odpowiedź z biura : ,,Praca wymagająca, w często zmieniającym się środowisku. Dla sprytniejszych to szansa na szybki awans i budowanie swojego CV. Zdecydowanie nie dla osób oczekujących góry pieniędzy za nic nierobienie. Jak w życiu- raz lepiej raz gorzej."
@Raczej nie dla milenialsów Praca w często zmieniającym się środowisku? Co dokładniej rozumiesz przez to stwierdzenie? Będę wdzięczna za wyjaśnienie tego pojęcia. @eks z Marszałkowskiej Czy sytuacja z premią za ubezpieczenie została jakoś przez Ciebie wyjaśniona z kimś z firmy Sad? Czy zgłosiłeś to? Jeżeli tak, to napisz, proszę, jak się to zakończyło.
@eks z Marszałkowskiej Piszesz o negatywnych kwestiach pracy w firmie Sad, a może dodasz coś, co podobało Ci się podczas współpracy z tym pracodawcą? Czy firma oferuje nowym pracownikom szkolenia, kursy bądź inne możliwości rozszerzenia swoich kompetencji? A może stosuje skuteczny system motywacyjny? Każdy szczegół może być na wagę złota.
Karolino, nie mogę sobie przypomnieć nic pozytywnego z ispotu (może kawa z rana? Jeśli sobie coś przypomnę to napisze.) Szkolania miałem trzy pierwsze szkolenie z pracownikiem który tam pracował juz 3 lata i oprowadził mnie po sklepie (sklep dzieli się na dwie strefy biała i szarą. Ispot nie zarabia na produktach apple tylko na akcesoriach i to trzeba sprzedawać później dostałem dostępy do internetowego kursu o produktach. i na koniec mojej przygody miałem kurs sprzedaży w siedzibie firmy. Systemu motywacyjnego brak ( co z tego ze sprzedaż telefon komputer ubezpieczony jak musisz pisać @ do centrali ze nie wypłaciliście premii za ubezpiecznie.... Jak sprzedaż iphona za 4tysie to dostajesz prowizje 10 zeta do wypłaty. Jedyny plus był taki że na koniec pracy w ispocie jak sprawdziłem stan wypłaty to wypłacili mi ekwiwalent za urlop... ale czy to można liczyć na plus ?
@Pracownik Czym Twoim zdaniem ta rotacja w firmie Sad jest spowodowana? Ponadto, mogę spytać, jak dawno w firmie pracowałeś? Bo z tego, co udało mi się zrozumieć, to już nie pracujesz. Niemniej, może napiszesz także jakieś aktualne informacje na temat warunków zatrudnienia? Będę wdzięczna.
Robisz za minimalna. Później dostajesz dostępy do tzw ,,bazy wiedzy i robisz testy które się od niczego nie przydadzą bo są od czapy. Zagadasz z pytaniem do starszego stażem ,,kolegi" o sprzęt to dostaniesz odpowiedz sprawdź w google i szukasz z klientem.... Jeśli juz jakiegoś klienta złapiesz to idziesz z nim do kasy i nagle okazuje się że klient chce na raty..... zawsze się zjawia starszy doradca i ci przejmuje klienta bo on ma dostępy do panelu ratalnego i podkrada ci klienta bo on wypełnił wniosek wcisnął ubezpieczenie i mówi do Ciebie z usmieszkiem ,,dziekuje za klienta" Po kliku takich akcjach już tylko liczysz dni do końca twojego okresu próbnego i zaczynasz szukać pracy gdzieś indziej. I masz w d***e salon standardy jakości
Firma bardzo słabo zorientowana na główną siłę napędową, czyli pracowników salonów. Doradcy dostają minimalne pieniądze, a tak naprawdę robią na całą firmę. Jezeli ktoś szuka możliwości rozwoju to nie polecam. Ładnie to wygląda w CV, ale tyle krwi ile napsują klienci i kierownik to nie da się opisać. W dodatku rotacja kierowników jest ogromna. A najgorsze że na kierowników biorą osoby, które wcale nie znają specyfiki pracy w salonie ???? Ogólnie absurdalne miejsce.
@Karolina, a co powiesz o tej rotacji, o którą pytałam, czy rzeczywiście jest ona w Sadzie na tak dużą skalę rozprzestrzeniona? Odnośnie tych obietnic, to mamy rozumieć, że nie spełniały one tego co było ustalone na początku w umowie?
Nie polecam, nie trać czasu. Obietnice bez pokrycia, ustalenia pracy to fikcja.
@Simone dzięki za tak rozbudowaną wypowiedź. Czy jesteś pewny, że rotacja wśród pracowników jest taka duża? W sieci można aktualnie znaleźć dwie oferty pracy, co wydaje się dość normalną sytuacją, jak na firmę w tych rozmiarach. Osobiście na jakim stanowisku pracujesz?
Jesteście pewni, że nic pozytywnego nie można napisać? Ideałów nie ma i zawsze są jakieś wpadki.
Ładne biuro, wygodne krzesła, kuchnia czysta i przestrzenna :) atmosfera wśród współpracowników super i od czasu do czasu możliwość dorwania dobrej ceny na produkty jabłka. To jakbyś chciał pozytywy ;)
Ta firma to tragedia. Ludzie pracujący w iSpot co miesiąc sprawdzają wypłaty bo pracownicy centrali nie potrafią naliczyć dobrze pensji i bonusów. Dzień przed wypłata dowiadujesz się, ze za coś nie dostaniesz hajsu. Nagrody za konkursy, których nikt nie rozlicza, są wypłacane nawet z kwartalnym opóźnieniem. W centrali pracują odrzutki z rynku, których nikt nie chciał zatrudnić. To skutkuje tym, ze na zewnątrz firma wyglada na poważna a tak naprawdę jest poniżej poziomu mułu. Nowy dyrektor zarządzający nie ma pojęcia jaki (usunięte przez administratora) ma pod nosem, a jego pracownicy bez jego wiedzy robią dla siebie prywatny folwark i bawia się w biznes. Ze skutkiem takim, ze nikt nikogo nie kontroluje a pracownikom salonu zabierane są pieniądze za głupotę pracowników centrali. Nie polecam tej firmy na stałe, fajne żeby zdobyć doświadczenie. Po roku uciekać. Układy, układziki w centrali niebawem wyjdą na jaw. Oby szybko:)
Praca w Sad/iSpot to kpina, nikt nikogo nie szanuje i zawsze wina leży po stronie Pracowników. Ludzie nie traccie czasu, brak szkolen , ani szacunku od przelozonych, wszyscy normalni odchodzą, rotacja to druga nazwa.
Szkolenia są . Robisz test w necie ktory zajmuje ci 45 minut. Odpowiadasz na pytania. Ania pracuje na open space jakie sluchawki jej polecasz itp pierdoły. Później po takim teście pracownik ma podkładkę ze zrobiłeś szkolenie produktowe . I już możesz zacząć sprzedawać produkty :)
Często zadawane pytania
-
Jak się pracuje w iSpot Poland?
Zobacz opinie na temat firmy iSpot Poland tutaj. Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy oraz kandydaci do pracy to 42.
-
Jakie są opinie pracowników o pracy w iSpot Poland?
Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy to 32, z czego 9 to opinie pozytywne, 20 to opinie negatywne, a 3 to opinie neutralne. Sprawdź tutaj!