Czy w Mobilisie pracuja ludzie ktorzy w tej firmie chodza tylko w dni wolne a na codzień pracuja w Arriva i sa po tej ich akademii?
A to co już nie mogę dorobic sobie? Nie każdego stac na prawko i nie kazdy ma mozliwosc wziac pozyczke. I to jest normalne w zyciu, kazdy stara sie kombinować jak moze.
Chyba nie ale jest dużo takich którzy są zatrudnieni w Mobilisie i dorabiają w Arrivie w drugą strone to chyba nie ma sensu bo w Arrivie możesz do woli mieć nadgodzin takie są braki.
A ja napiszę do władz ratusza . Do komórki zajmującej się komunikacją miejską pytanie. Jak to jest możliwe że ZTM mając bazę kierowców godzi się na robienie certyfikatu w kilku firmach Doprowadzając Do tego że kierowcy łamią ustawę o czasie pracy kierowcy i jeżdżą bez odpoczynku. Niech odpowiedzialni włodarze naszego miasta się wypowiedzią w sprawie (usunięte przez administratora)która występuje w Warszawskiej KM.
Ty gumowe ucho. Nie interesuj się tak. Taki z ciebie typowy pies ogrodnika (sam nie zje drugiemu nie da też).. Skoro ludzie pracują w kilku firmach to znaczy że mają ku temu potrzeby (kredyty, trudna sytuacja rodzinna). ZTM sobie z tym poradzi...stawek nie zwiększą.. W zamian będziesz miał jeszcze wiekszy zalew towarzyszy zza wschodniej granicy.. Firma też szuka ludzi z Indii, Syria (dane potwierdzone). I oni będą pracować za najniższą krajową... A mają chętnych uwierz mi... Wtedy nasza racja bytu za kilka lat przestanie istnieć.... Skoro im będą płacili 3tys brutto to po co nam mają płacić 5 tys....
Haha zapraszamy kierowców z Indii jak będą jeździć jak ich koledzy ktorzy już tu są kierowcami w Uber-śmieciu to za chwile Mobi stanie z braku całych autobusów. Przecież oni tam na Tuk-Tukach prawo jazdy zdają :)
A potem sa kwiatki takie jak na N02 na moście grota. W jednej firmie w dzień w drugiej w nocy i efekty było widać.
Koledze dzidzi byś w w jednej firmie pracował i normalnych godzinach.i zjednej firmy opłacał kredyty itp.jakby przestrzegany byłby czas pracy to i braki były i presją w góry .jesteśmy w uni nasz rynek pracy powinien być chroniony.i drugą sprawą bezpieczeństwo pasażerów .czas wolny powinien być poświęcony na odpoczynek to nie 19 wiek że kierat w kółko.dopiero jak się zdazy tragedia i zginie parę osób to będzie płacz i szukanie winnych
A czy mozna wiedziec ile realnie wychodzi na reke ze wszystkimi dodatkami?
Czy naprawde daja tylko 22 brutto na godzine? Za 168 godzin w miesiacu to daje 3700 brutto, czyli jakies 2700 na reke... powaznie tylko tyle? W MZA mowia, ze ze wszystkim nadgodzinami wychodzi srednio 4000 na reke (nawet jak troche mniej, to i tak to tysiac wiecej). Nie bardzo chce pracowac w MZA. Atmosfera wydaje sie tutaj lepsza. Jak to jest?
22 brutto plus 10% premi jak nie podpadasz i jakieś grosze za godziny nocne coś około 50 pln miesięcznie.
Witam. Mam pytanie odnośnie dowozu pracowników na zajezdnie w Ursusie. Czy istnieje taki dowóz, skąd zabiera ludzi i co jaki czas kursuje ? Niedawno zrobiłem Prawko D, i mam wielką ochotę popracować w komunikacji. Pozdrawiam wszystkich serdecznie
Masz 3 linie Extra jedna ze wschodniego przez targowek brodno bemowo druga z goclawia jest cos jeszcze z centrum
Najlepiej radził bym Ci iść na Stalową niz pracować w Mobilsie wiem, że jest nocny z Dw. Wschodniego przez Zeran FSO idąc do pracy jako kierowca patrz też gdzie masz zmiany na mieście pracując w Mobilsie miałem na Nw. Włochy, Okęcie, Ursus Niedźwiadek, EC Siekierki czy też Wilanów
Kazali mi zapłacić za ubrania do pracy. Szybko poszło wyszedłem
Ja zadałem pytanie czy muszę sam kupić sobie ubranie? czy mogę mieć swoje ubrania? i jaka stawka? Suma odpowiedzi, wstałem i wyszedłem.
-
Poziom rozmowy:
- Rezultat: Dostałem pracę, ale nie przyjąłem
(usunięte przez administratora)
Niestety w okresie zimowym tak jest, jest dużo kierowców więc nie potrzeba zasilających tak jest do wiosny gdy zaczyna się sezon
A ile ma taki zasilak na godzinę netto? I gdzie jest baza?
Czy wiadomo coś czy firma planuje jakieś podwyżki? Szajsowata Arriva ponoć poszła po rozum do głowy i w związku chyba z tym, że cały czas szukają pracowników w desperackich ogłoszeniach
Witam Czy mozecie udzielić informacji jakie są zarobki w mobilisie Warszawa Czy stawka godzinowa czy stała pensja Bardzo dziękuję
Czy do tej kwoty są dodatki np za niedzielę święta lub nadgodziny premie socjal. Bo 22 brutto to żaden szał
Nasz nowy prezes niczym Ebenezer Scrooge (Opowieść wigilijna) nakazał karać kierowców przed samą wigilią bo firma ma straty przez kary za nieaktualne pliki w kasownikach. Jeśli ktoś myślał że nowy prezes będzie lepszy to już ma odpowiedź.
Jak kierowcy nie umieją zrobić transferu na autobusach MAN to tak będzie a wystarczy poczekać a wyrazie błędu w transferze włączyć na chwilę linie i jeszcze raz przejazd techniczny i poczekac aż transfer się wykona (oczywiście stojąc na pompach) I przez to kary dla firmy a rykoszet to kary dla kierowców.
To powinni robić placowi a nie kierowca. Kierowca ma tylko bezpiecznie wozić ludzi. No ale w Polsce praca w komunikacji to galery a wszystko ma na głowie kierowca. Dotyczy to wszystkich ajentów oraz MZA. Omijać szerokim łukiem pracę w niewolniczym systemie w Warszawie.
Tak płacowy już na pętli pomostatnim kursie powinien czekać i odbierać autobus i zjeżdżać na zajezdnię a rano podstawiać pod dom na 10 minut przed pierwszym kursem. Człowieku zrobienie transferu nie jest skomplikowana czynnością wystarczy spokojnie na pompy podjechać i się zrobi. Ale w Polsce jest mentalność że ja jestem od wyższych zadań a Ci co są podejmą to powini robić resztę. I dlatego Ci nad tobą Cię tak traktują.
Twoja odpowiedz godna parobka który po pracy nawet ubikacje na zajezdni wyszoruje aby pracodawca był zadowolony. Nie szanujesz swojej godności i pasuje Ci tankowanie,mycie autobusu to pracodawcy tym bardziej bo widząc takich chętnych to po co inwestować w placowych jak może zrobić to kierowca a może lusterko urwie na myjce to i premię mu się zabierze. Tyraj grzecznie dalej w Mobilisie .
Nigdy mi lusterka nie urwało. Jak ktoś nie umie przez myjkę przejeżdżać to mu urywa i potem ma pretensje do całego świata. Idź na ciecia domochrony tam będziesz tylko siedział i to będzie praca twoich marzeń
Nigdy nie mów nigdy. Czas pokaże jak uszkodzisz autobus .Twoja pycha zasługuje aby tak się stało, tylko wtedy zapewne podkulisz ogon i nikomu o tym nie powiesz ,bo w wiosce z której pochodzisz straciłbyś autorytet ..najlepszego drajwera w Warszawie". Ikona tyracza by prysnęła .Dzięki takim parobkom jak Ty warunki pracy i płacy kierowców są jakie są. Tyraj dalej a nie znasz dnia ani godziny jak uszkodzisz autobus ,a wtedy Twoja mina będzie bezcenna i czekając na pociąg na PKP Włochy do Twojej wioski ,,koledzy" będą mieć z Ciebie ubaw po pachy .A taki był ładny, elegancki ,ulubieniec prezesa, pupilek kierownika ....a tu słoma z buciorów wylazła niespodziewanie :-)
Wie ktoś gdzie się podziewa bysnesmen , były chairman polskiej odnogi spółdzielni (usunięte przez administratora) Dajcie cynk, bo chcę mu proces wytoczyć za nienaliczone prawidłowo godziny nadliczbowe za które wypłacał latami tylko z nominału ale gdzieś się ulotnił, siedzi jak mysz pod miotłą.
Sprawę zakładasz przeciwko pracodawcy a nie przeciwko prezesowi. Jak operujesz czyimś nazwiskiem to też podaj swoje przynajmniej imię i pierwszą literę. Ale na to nie masz jaj tylko wydmuszki .
Czy ktoś wie? Czy jest możliwość utworzenia Związku Zawodowego zrzeszającego pracowników wszystkich przewoźników świadczących usługi dla ZTM Warszawa?
Jedyną zaletą pracy w mobilisie jako kierowca jest możliwość jako takiego dogadania sie z planistami w sprawie grafiku. Żadnych innych zalet nie widze. Kary za co tylko sie da, a wynagrodzenie przytłaczająco niskie, nieadekwatne do tego zawodu i odpowiedzialności. Duża rotacja pracownikow, pracują głownie starsi. Młodzi nabiorą doświadczenia i przechodzą gdzie indziej, bo firma zniechęca do pracy tutaj. A co do samego zawodu, ogromna odpowiedzialność, trzeba miec oczy dookoła głowy, kierowcy osobówek nagminnie zajezdzajacy drogę, blokujący przystanki, rozkłady napięte, a postoje bardzo krótkie lub zerowe. Pretensjonalni, awanturujący sie pasażerowie. Brak mozliwosci zjedzenia posiłku w spokoju z dala od pasażerów. Do tego toaleta (zazwyczaj obleśny toi toi) czesto tylko na jednym krańcu.
Czy ktoś wie? Czy jest możliwość utworzenia Związku Zawodowego zrzeszającego pracowników wszystkich przewoźników świadczących usługi dla ZTM Warszawa?
Hej, To prawda, że kierownikowi Łukaszowi L. z oddziału Warszawa Ursus podziękowali za współpracę?
Już jutro 6 grudnia włączcie telewizory: TV POLSAT 18:45 BEDZIE mikołajkowy wieczór reklamowy a kasa z reklam będzie przekazana na dzieciaki. WARTO POMAGAĆ
Sam nominał tylko i to na dłuższa metę? Ile tak to potrwa, kiedy coś się zmieni i kiedy znów będzie co jeździć?
Jak wygrają nowy przetarg. A na razie na nic się nie zanosi bo przetargów nie widać na horyzoncie. Więc rób grzecznie nominał i coraz częściej finansuj firmę z kar które firma będzie nakładać na Ciebie..
A kiedy ten nowy przetarg... Jeszcze trochę i kończy się kolejny kontrakt i co dalej.. Czyżby już Mobilis całkowicie z Warszawy uciekał...
Z Polakami jako mniejszością etniczną. Rzeczywiście Wrocław fajne miasto to życia dla Polaka. Ukraińcy zdominowali to miasto, Widać po marszu Niepodległości jak traktują Polaków w tym mieście i gdzie jest ich miejsce. Albo siedzenie cicho, albo emigracja,
ja sie zwalniam,byla kasa to robilem a teraz nominal sam ? niech dadza 4 kola to bede jezdzil nominal za 3 tysie nie robie selavi mobilis.
Kiedyś to tak dobre czasy śle teraz to jakaś tragedia. No cóż chyba trzeba iść w Twoje ślady..
Nie nowy przetarg żadnych tylko ITD. Wjechało do Mobilisu i wyszło m, że kierowcy za długo pracują wiec teraz sie będą bali i bedzie myśle długo jazda z samego nominału
Kogo się będą bali?? ITD? chyba żarty. Taka kontrola jest przeprowadzana w każdej firmie raz na 3 lub 4 lata. Jest to standardowa kontrola i kary sa wliczone w ryzyko . Jak by sprawdzali wszystko to by firmy mogły się bać a nie losowo z danego miesiąca 20 kierowców.
Nowu prezes jest wiec na powitanie sypnie groszem.
Witam, czy w mobilisie są aktualnie przyjęcia ? Bo w mza juz mam dosyc, tam jestes numerkiem i niczym innym. Wole troche mniej zarobic o pare stowek, a miec wiecej komfortu
Czy w firmie Mobilis są regularne szkolenia pracownicze?
Powiedzcie mi za co dostaje się dodatek starszego kierowcy? Jakie warunki trzeba spełnić?
Dostanie to kiero(Beduin) który wykarze się nieprzeciętnymi umiejętnościami tj. nagniecenien375 h jako nominału bez mrugniecia okiem i psioczenia jak mu źle jak premię zapitolili czy inne takie farmazony tudzież empatiom ratując kota Wrocka lub remontując chawire jakiejś Bogu ducha winnej emerytce jest to prawie nierealne do osiągnięcia prędzej już ucieczka przed pasażerem "dobiegaczem" lub besztanki z "raportpisarzem" abo przepychanka z caposmrodogorzelniakiem który nie chce opuścić pojazdu bez oklepu machy tudzież zasadzeniu kopala
Koczkodan daj namiary na swojego dealera. Bo musi mieć dobry towar skoro tak (usunięte przez administratora)
Często zadawane pytania
-
Jak się pracuje w Mobilis?
Zobacz opinie na temat firmy Mobilis tutaj. Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy oraz kandydaci do pracy to 64.
-
Jakie są opinie pracowników o pracy w Mobilis?
Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy to 38, z czego 11 to opinie pozytywne, 14 to opinie negatywne, a 13 to opinie neutralne. Sprawdź tutaj!
-
Jak wygląda rekrutacja do firmy Mobilis?
Kandydaci do pracy w Mobilis napisali 5 opinii na temat procesu rekrutacyjnego. Zobacz szczegóły tutaj.