Firma praktykuje sprzedaż przez (usunięte przez administratora) którzy nie wywiązują się z umowy transakcji i czasu wysyłek.Po kontakcie z nimi olewają kupującego.I zamiatają problemy pod dywan.2 razy zakupiłem produkt za 5tys.Nie został wysłany ani nadany.Zalosna firma.Promujaca zakupy u (usunięte przez administratora)
Niestety firma w ciągu ostatnich lat okropnie spadła jeśli chodzi o podejście do pracowników (z perspektywy developera), przed wejściem na giełdę mieli budżety na szkolenia, podwyżki, a teraz wszystko pompowane jest w rozwinięcie platformy za granicą, a polscy pracownicy są traktowani drugorzędnie. Ciekawostka dla planujących zgłosić się do firmy, nawet jeśli zrobicie wszystko jak trzeba, określony procent pracowników musi dostać najniższą ocenę półroczną, tzw. "getting there" i 2 takie wystarczą do zwolnienia. Sam proces awansów, czy też tego "getting there" niestety nie jest unormowany mimo tego, co mówią liderzy, mają niby spotkania, normy i ustalenia, a prawda jest taka, że jak jesteś kolegą lidera, to możesz dostać awans i za ładne oczy - wiem, bo wielokrotnie musiałem po takich ludziach poprawiać kod mimo bycia niżej na drabinie niż oni :). Jeśli lider Cię nie lubi, albo ma "kija w (usunięte przez administratora) to niestety, ale widziałem i gości, którzy mieli w firmie 5,6 i więcej lat doświadczenia (i ogarniali dobrze), a nie mogli awansować na seniora. W wypadku "getting there" pracownik dostaje "plan naprawczy" co niestety w wypadku ludzi których pytałem nie działało i bardziej idiotycznego systemu nie widziałem. Firma stwierdza, że nie spełniasz wymagań, ale plan naprawczy wymyślić ma pracownik :), lider zazwyczaj ma głęboko gdzieś, że powinien pomóc i umywa ręce twierdząc, że nie chce nic narzucać pracownikowi. Firma również lubiła ludzi ciąć na kasę, stażyści po przyjęciu na juniora dostawali od ręki 10k+ miesięcznie, ale w wypadku juniorów (czasami i midów) którzy zwyczajnie przeszli rekrutację, firma nie ma problemu oferować o wiele niższych stawek. Niby mają do tego prawo, ale wszyscy dobrze wiemy, że tak pracowników się nie utrzyma. Jedyne co obiektywnie było fajne, to techstack. Mieli fajnie ogarnięty system, brak wiedzy devopsowej bardzo często nie grał roli, bo developer miał wszystko ogarnięte internalowymi narzędziami. Większość ludzi z którymi miałem okazję pracować też była bardzo pozytywna, może poza ludźmi z Warszawy, tam mają chyba bonusy za bycie tak nieprzyjemnymi, jak się da. Firma miała (może dalej ma) politykę turystyki, gdzie można było być wypożyczanym do innych zespołów, żeby bliżej poznać ich systemy i rozwinąć własne umiejętności.
Jakie występują teraz najczęstsze powodu odejść? i czy zdarza się, że są miesiące w których są one częstsze niż w pozostałych w ciągu roku? ktoś teraz zaznaczył, że odejścia są powodem tego, że jest sporo ofert wystawionych, zastanawiam tylko jaka byłaby ich proporcja do całości
Prowadzona jest ciągle rekrutacja do Grupa Allegro Sp. z o.o.. Czy polecilibyście firmę jako pracodawcę? Dużo umieszczają ogłoszeń na Pracuj.pl, ostatnie dodali 25 lutego.
Pierwszy etap to kontakt telefoniczny i umówienie terminu spotkania online na Zoomie. Pierwszy etap to spotkanie techniczne z PMami. Po pierwszym etapie telefon z feedbackiem, zebraniem informacji o wymaganiach finansowych oraz zaproszeniem na drugi etap czyli spotkanie z leaderami oraz HR. Dzień po drugim spotkaniu telefon z feedbackiem oraz ofertą.
1 etap: życiowe case studies sprawdzające wiedzę i umiejętności 2 etap: trochę case studies ale głównie rozmowa o doświadczeniu itp.
-
Poziom rozmowy:
- Rezultat: Dostałem pracę
Serio tak ciężko o feedback czy to jednak zależy na jakiego rekrutującego trafisz? Dziś odświeżyli ofertę dla Junior Pricing & Revenue Managera. Mnie to by interesowało wstępnie to jak rozmowa na to stanowisko może przebiegać? Był ktoś może już wcześniej żeby moc mi ją opisać? i pod względem rozwoju polecacie próbować?
Nie otrzymałxm informacji zwrotnej po kilku etapach rekrutacji. Rekruter napisał oczywiście, że będzie "lada moment" - minęło sporo czasu i cisza. no cóż, tak się traktuje ludzi widocznie : ) co innego na stanowiska pierwszego stopnia co innego na specjalistyczne.
Cześć, czy pracował ktoś z was jako analityk? Zakres zadań jest standardowy jak w każdej firmie? planuje chyba aplikować, od jakiegoś czasu ogłoszenie jest dostępne. zastanawiają mnie jednak te krótkie opinie. Czy jest tu może ktoś z mojego działu i się ustosunkuje? Warto czy nie warto?
Hej, Jakiego wynagrodzenia można się spodziewać na stanowisku Trainer Customer Experience? Jak wygląda kwestia szkoleń w Allegro? Często się one odbywają? Jaka jest atmosfera pracy w biurze?
Jakie macie opinie o dziale delivery i o stanowisku one delivery expert? Czy aktualnie prowadzona rekrutacja jest wynikiem rozwoju czy rotacji?
Brak informacji zwrotnej po rekrutacji
(usunięte przez administratora)
Nie wiem jak traktować taki komentarz, ale niekompetentny pisze się jako jedno słowo. Czy możesz rozwinąć swoją opinię?
Ogólnie polecam prace w Allegro. Mogliby trochę więcej płacić na start, bo przez to cześć osób, pomimo wysokich kwalifikacji, skutecznie jest podkradana przez konkurencję. Jednak zadania są jasno komunikowane, feedback regularny i obustronny. Kultura pracy na wysokim poziomie. Z perspektywy czasu mogę wyrazić się pozytywnie na temat firmy. Bawią mnie natomiast wypowiedzi wszystkich zjednoczonych i innych „pokrzywdzonych” sprzedawców. Słowa te kieruje do was - jesteście i śmieszni i (usunięte przez administratora) jednocześnie. Firma długo budowała wizerunek i pozycje, a wy ze swoimi „byznesami”, odsprzedając najczęściej chiński badziew po horrendalnej marży, staracie się edukować jak mają podchodzić do zarządzania. Gdyby wasze wątpliwej jakości przedsiębiorstwa były tak mądrze zarządzane, to po co byłoby wam Allegro? Spróbujcie bez nich! Mamy wolny rynek, go ahead! Firma stawia na klienta, ale uczciwi i rzetelni partnerzy nie narzekają. Niestety, takich jest dużo mniej i ich głos tonie w zalewie krzykaczy, którym nigdy się nie dogodzi. Mam do Was apel, zamiast kolejnego harnasia otwórzcie sobie książkę „bogaty ojciec biedny ojciec”. Nieskomplikowana lektura, która może zachęci was kiedyś do refleksji nad swoim życiem. Chciałbym żeby Polacy byli mądrym i bogatym narodem. A zainteresowanym pracą na Wierzbięcicach polecam uzbroić się w dobry angielski, głowę nastawioną na rozwój i trochę cierpliwości. Niemniej warto. Choć teraz jestem gdzie indziej, mam nadzieję że wrócę. PS. Pracowałem także w tym portalu z drobnymi ogłoszeniami, biuro nieopodal. Drobni nie tylko w kontencie, nie polecam przyszłym managerom CX, PX, Sales.
Regularny feedback XD? Zacznijmy od tego że w allegro nie ma czegoś takiego jak obustronny feedback. System stworzony jest tak, że tylko menadżer może oceniać swoich pracowników. Pracownicy nie mogą oceniać swojego kierownika i nie mogą się od jego oceny/decyzji odwołać. Ponadto, kadry chodzą na pasku menadżerów wieć o merytorce mozesz zapomnieć. Liczy się wazelina i udawanie że twój menago jest świetny. Zadania są jasno komunikowane XD? U mnie kierownik ma gdzieś swoich pracowników, nie zna się na ich robocie i tylko komunikuje co ma być zrobione. Trochę więcej płacić XD? polecam wejść i porównać obowiązujące stawki na niektóre stanowiska z tym co potrafi zaoferować rynek.
Nie wiem, czy w takim razie w tym samym Allegro pracujesz XD. Rozmowę z przełożonym miałem co najmniej raz w miesiącu, gdzie obydwoje poruszaliśmy swobodnie tematy, których przy wszystkich nie warto. Nigdy tez nie słyszałem, żeby treści rozmów były ujawnione dalej. Być może to kwestia obycia, asertywności, ok, nie każdy może mieć. (usunięte przez administratora) Kierownik ma znać się na kierowaniu, a nie na robocie. Jeśli dajesz sobie wejść na głowę, to nie oczekuj ze ktoś będzie liczył się z twoim zdaniem. Tutaj żadne środowisko pracy nie jest w stanie uchronić przed ludzką naturą, tak jak ustawą nie zniesie się ubóstwa czy (usunięte przez administratora). Ja polecam wziąć się za siebie i nie oczekiwać manny z nieba, jak samemu ma się do zaoferowania nic. Allegro nie płaci najwiecej, co zaznaczyłem, ale i tak daje duże możliwości w tej kwestii. Tylko trzeba udowodnić ze się zasługuje.
Oj żebyś wiedział że bardzo dużo ludzi, a niekiedy prawie całe zespoły wzięły się za siebie i postanowiły odejść z allegro. #dobrzejuzbycdaleko
"Trzeba udowodnic ze sie zasluguje" - co ty chcesz wlasciwie udowadniac? masz umowe i masz realizowac zadania przydzielone przez przelozonego. Jak na starcie masz ustalona jakas kwote, to nie oczekuj po awansie dwu- albo trzykrotnej podwyzki. Nie podoba sie pensja? Czas zmienic chlebodawce. Zreszta kazdy bardziej doswiadczony pracownik wie jak wyglada to "udowadnianie" - praca w nadgodzinach, obmawianie kolegow za plecami i zabawa w biurowe intrygi. W tym fragmencie sam to zreszta ladnie opisales: "Rozmowę z przełożonym miałem co najmniej raz w miesiącu, gdzie obydwoje poruszaliśmy swobodnie tematy, których przy wszystkich nie warto." I na tym mozna zakonczyc wywody nt kultury pracy w Allegro.
Jeśli planujecie zatrudnić się w CX to nie polecam. Uszczerbek na zdrowiu psychicznym murowany. Niektórzy managerowie to pozbawieni skrupółow ludzie, którzy dążą po trupach do celu. I to jest przyklaskiwane wyżej, u osób zarządzających CX. Milion projektów, krzyczenie na pracowników i upokarzanie na spotkaniach, presja i praca po nocach. Przepracowałem parę lat - dobrze to w allegro było do 2021 roku, teraz to jest korpowyzysk.
Jakich widełek płac można się spodziewać w rekrutacji na business development specialist (telesales)?
Jak się jakiś czas temu rekrutowałem to się bałem podpisać umowę przez negatywne opinie tutaj. Ale bardzo się cieszę, że wybrałem, bo pracuje mi się tutaj bardzo dobrze. Stawka rynkowa (IT), obowiązki i tempo pracy normalnie. Ludzie mili i entuzjastycznie nastawieni do technologii. Z opowieści to 2022 rok był rokiem cięć benefitów, np. wydłużono okres używania komputerów, przez co wykup stał się mało atrakcyjny i podobne drobne rzeczy które jeśli się miało to ich odebranie boli, ale jeśli się nie miało to się nie zauważa. Co do sprzedawców wylewających swoje żale to tylko powiem, że z perspektywy osób pracujących ze sprzedawcami opowieści bywają straszne, np. stalkowanie na mediach społecznościowych, groźby karalne, więc po pierwsze opinie pisane przez takich ludzi tutaj psują średnią, a do tego ludzie pracujący ze sprzedającymi mają prawo być sfrustrowani i wystawiać tutaj negatywne opinie o miejscu pracy. Ale IT zdecydowanie polecam.
Ale dopiszę ważny minus o którym zapomniałem, to znaczy z podwyżkami jest słabo, przez co się robi zaskakująco spora rotacja jak na poza tym niezłe miejsce pracy, będzie to akceptowalne dla kogoś kto chce się sporo nauczyć i jest gotowy na ponowne szukanie za 1-2 lata, a bardziej ryzykowne jeśli ktoś szuka stabilności, bo np. spodziewa się lub już ma dzieci.
fajnie ze opisałeś siebie jednocześnie jako osobę zatrudnioną niedawno ale jednocześnie doskonale wiedzącą co odczuwali pracownicy w 2022, kiedy podobno ni pracowałeś. To chyba wszystko wyjaśnia w kwestii prawdziwości tego wpisu.
A to swoją drogą, miedzy działami także są prowadzone czy raczej wewnątrz? Atmosfera mnie ciekawi, zwłaszcza ze teraz oferty są powystawiane, na których działach może występować rozwój a na których rotacje w bieżącym okresie?
Cześć,jaki jest klimat pracy, rotacji, dojrzałości w zespole HR?.
Czemu akurat te dwa lata sugerujesz, co z pozostałymi? cos konkretnego się stało, że warunki mogą być inne? wiadomo przy tym na którym dziale jest teraz największa rotacja? ktoś sugerował w innej opinii ze marketing a ja w necie widzę sporo innych ofert
Brak zadnego feedbacku nawet po wyslaniu "zadania domowego". Nieprofesjonalne zachowania ze strony HRu, niesprawiedliwe praktyki wykorzystywania wiedzy kandydatow (poprzez przesylanie pomyslow na plan marketingowy).
Witam. Szukam kontaktu do kadry wyższego szczebla szczebla, dyrektora zarządzającego. W lutym br. odkryłem spore nadużycie ze strony użytkownika, który jest dużym sprzedawca w swojej kategorii. Allegro straciło na tym procederze kilkadziesiąt tysięcy zł. W dużym skrócie - 8 mc trwało wyjaśnienie, ze miałem racje. Allegro po 8 mc przyznało mi racje, że zlokalizowali błąd. Dostałem "nagrodę" i uważałem, że problem został zamknięty. Okazuje się, że od 4.12.23 problem powrócił z zdwojoną siłą. Czemu to tutaj pisze? Bo pierwsza linia wsparcia to nie są osoby do analizowania tematu, pomocy tylko odp szablonowych. Chcę sprawę nagłośnić, ponieważ ja na nadużyciach tego sprzedawcy tracę większe pieniądze. Czy jest ktoś w stanie mi pomóc?
Zostałam zaproszona do procesu rekrutacyjnego. W trakcie dowiedziałam się, że widełki nie są jawne, firma ma wrócić do trybu 3 dni z biura, 2 dni z domu - co z tego, że zespol jest rozproszony po calej Polsce. Wisienką na torcie jest brak feedbacku, mimo zapewnienia, że kontakt będzie po tygodniu. "Wielka" firma, praktyki z najniższej półki ;)
A to ciekawie akurat, że właśnie z całej Polski skoro taki tryb pracy przy tym przytaczasz. A mówili cos więcej o samej relokacji? Myślicie, że spółka wsparłaby w ten sposób? Ciekawi mnie czy ktoś kiedykolwiek się przeprowadził, żeby moc się przyjąć?
Ciekawe, bo o 3 dni z biura, 2 dni z domu już słyszałam w maju czy czerwcu na rekrutacji. Do tej pory widać firma allegro nie wprowadziła zmiany, więc raczej nie ma co liczyć. Chcą tylko zachęcić do przyjścia do nich...
Czyli do dziś tego powrotu jeszcze nie ma? od zimy zatem się to zacznie? A cos jeszcze mówili na Twojej rekrutacji może, że maja cos docelowo wprowadzić? Mnie jeszcze na rozmowie właśnie nie było, długo się czeka po złożeniu papierów?
Dzień dobry. Jakie widełki proponowane są na stanowisku Customer Service Specialist? Czy firma rzeczywiście stawia na rozwój kompetencji pracowników i umożliwia im zmianę stanowisk/awansów?
Bardzo niewielkie. Maksymalnie 3-3500, mikroskopijne podwyżki. Obecnie brak szkoleń, możliwości awansu czy rozwoju. Wiele zmieniło się na gorsze. Zdecydowanie nie polecam Allegro jako pracodawcy.
Też nie polecam tego sklepu internetowego a dlaczego miałam konto zwykle było niby fajnie a od sierpnia została nałożona blokada konta za złamanie regulaminu a wcale tak nie jest bo lubię miło i przyjemnie się odzywać do sprzedawcy po 33 razach pisania i błagania o odpowiedź zero odpowiedzi kontaktu i szacunku przez pracowników tego sklepu tak więc nie polecam takiego zachowania i rozmów ta pani ma rację to wredny pracodawca i inni którzy tam pracują coś się zmieniło na gorsze z lepszego
Często zadawane pytania
-
Jak się pracuje w Grupa Allegro Sp. z o.o.?
Zobacz opinie na temat firmy Grupa Allegro Sp. z o.o. tutaj. Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy oraz kandydaci do pracy to 263.
-
Jakie są opinie pracowników o pracy w Grupa Allegro Sp. z o.o.?
Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy to 133, z czego 16 to opinie pozytywne, 65 to opinie negatywne, a 52 to opinie neutralne. Sprawdź tutaj!
-
Jak wygląda rekrutacja do firmy Grupa Allegro Sp. z o.o.?
Kandydaci do pracy w Grupa Allegro Sp. z o.o. napisali 8 opinii na temat procesu rekrutacyjnego. Zobacz szczegóły tutaj.