Opinie o swiss.pl - PHU Jubiler Sp. z o.o. w Warszawa

Poniżej zobaczysz opinie byłych oraz aktualnych pracowników o pracodawcy SWISS (PHU Jubiler Sp. z o.o.). Znajdziesz poniżej również opinie kandydatów do zatrudnienia w SWISS (PHU Jubiler Sp. z o.o.) o przebiegu rozmowy kwalifikacyjnej.


Branże: Produkcja biżuterii i zegarków

Najnowsze opinie pracowników, klientów i kandydatów do pracy o SWISS (PHU Jubiler Sp. z o.o.) w Warszawa

kandydat
Kandydat
 Pytanie

Do którego butiku najlepiej aplikować? Gdzie da się najwiecej zarobić

NoNamE
Były pracownik
 Pytanie

Praca sama w sobie wiadomo jaka jest, obsluga klienta gdzie w tym czasie ludzie sa bardzo nieprzyjemni potrafi byc deprymujaca. Jezeli chodzi o wynagrodzenia to minimalna krajowa do tego "prowizje" za sprzedany zegarek, w zaleznosci jakiej firmy "obcej" czy "swojej" ale i tak sa w tym samym sklepie gdzie pracujesz. Prowizja wynosi czasem 1zl lub 5zl a nawet moze byc do 20zl za sprzedana jedna sztuke. Jezeli chcesz zarobic to trzeba byc w ruchliwym miejscu zeby cos wpadalo do podstawy. Brak pakietow medycznych doliczonych do pensji lub za symboliczna kwote, jest mozliwosc wykupienia za normalna cene taki turbo bonus. Okres probny jest taki ze ma sie minimlana krajowa do tego gwarantowane 300zl brutto jezeli nie wyrobisz miesiecznej prowizji, po trzech miesiacach nikt z toba nie rozmawia odnosnie wynagrodzenia a gwarantowane 300zl odpada wiec zostaje podstawa i to co sprzedaz. Jaka atmosfera pracy? Jaki sklepik taka ekpia wiec tutaj roznie ale trzeba byc odpornym na rozne okolicznosci wiec wniosek nasuwa sie sam. Na pytanie czy polecam prace w tej firmie? Odpowiem tak ale jak musisz isc to idz ale szukaj sobie czegos innego.

Witold
Inne
@NoNamE

Niewielka ta prowizja jak z czasem jest tylko 1 zł. Ile miesięcznie możesz tak dodatkowo wyciągnąć? Więcej niż ten wcześniejszy dodatek?

Z.
Pracownik

Ja nie wiem skąd się wzięli ludzie którzy mówią że zarabiają ledwo ponad 2 tysiące albo mniej... Pracuje w firmie niecałe 3 lata i nie licząc czasu kiedy galerie były zamknięte jakoś nigdy nie dostalam pensji poniżej 2,5k, co więcej, najczęściej na wypłacie jest trójeczka z przodu :) co więcej, na stanowisku zwykłego doradcy klienta. Narzekającym polecam wziąć się do roboty zamiast wylewać tutaj swoje żale, to może wasze pensje będą lepsze

2
Bbb
Pracownik
@Z.

O właśnie. Wcale nie jest tak źle. Każda firma na jakieś niedociągnięcia, ale na kasę tutaj ja też nie mogę narzekać. I zgadzam się w 100 procentach z tym co napisałaś

1
1111
Pracownik
@Z.

Dokładnie potwierdzam! Pracuje rok i też nigdy nie miałam poniżej 2,5 także zastanawiam się czy te komentarze są prawdziwe..

Buchachacha
Pracownik
@Z.

Pandemia wybuchła dwa lata temu, Ty pracujesz od trzech i z reguły "trojeczka" z przodu. No to tylko pogratulować, bo w tym okresie wiele kierowniczek czy kierowników sklepów nie mogło zbliżyć się do tej kwoty, a doradcy 2,5 uważali za duży sukces. Przez wiele miesięcy podstawa była obniżona do 0,8 pensji minimalnej, ale Ty leciutko wyciagalaś trójkę. Cóż... Pogratulować.

Z.
Pracownik
@Buchachacha

Napisałam "nie licząc czasu, kiedy galerie były zamknięte". Przy zamkniętym butiku oczywiście zarobki były o wiele niższe, bo nie było jak wyrobić premii, a etaty-tak jak piszesz, były zmniejszone. Kiedy galerie zostały ponownie otwarte etat wrócił do pełnego, więc taki zarobek był ponownie możliwe.

1
Pracownik
@Z.

_Kiedy galerie zostały ponownie otwarte etat wrócił do pełnego, więc taki zarobek był ponownie możliwe." Przecież to kłamstwo. Przez wiele miesięcy podstawa była obniżona. Nawet po otwarciu galerii.

Dajmond
Pracownik
 Pytanie
@Z.

XD polecasz wyjść przed butik i nawoływać ludzi w czasie kryzysu, żeby kupowali najważniejszy w tych czasach produkt czyli zegarek majtkowej marki za kilka stówek? Wiesz, że nie w każdym butiku i ruch jest taki sam? Wiesz, że ilość włożonej pracy nie zawsze jest adekwatna do zarobków? Gratuluję wysokich utargów i życzę patrzenia na sprawy z szerszej perspektywy.

Pracownik
Pracownik
 Pytanie

Zastanawiam się po co ta dyskusja? Zarobki nie są najlepsze tj podstawa i premia od 200 do czasami 1000 zł. Oczywiście są firmy gdzie jest lepiej, ale czy ktoś Wam obiecywał złote góry? Firma płaci tak jak mówi że płaci, do tego zawsze na czas. Więc o co ta dyskusja?

Honorata
Inne
@Pracownik

Czy w takim razie radzisz sprawdzać do którego salonu jest nabór? A skąd wiedzieć gdzie są największe szanse na wyrobienie premii? Galerie typu tarasy?

Tak to ja
Były pracownik
@Pracownik

Bo mogę wyrazić swoje zdanie

Zniesmaczona
Były pracownik
@Z.

Napiszę to jeszcze raz po (usuniętym komentarzu) Trójkę to Ty masz ale zepsuta w zębach niż na wypłacie Pracowałam tam ponad 8 lat i nigdy uwaga nigdy nie było takiej miesięcznej pensji dla doradcy klienta Więc drogi Z. nie pisz bzdur,bo tonący brzytwy się chwyta Pozdro

zamknięcie
Kandydat
 Pytanie

czy to prawda ze swiss zamyka wszystkie swoje salony? bo chciałabym się tam zatrudnić ale nie chce zostać za pare miesięcy bez pracy

Pracownik
Pracownik
@zamknięcie

Raczej te słabe, gdzie się kończą umowy.

Anka
Były pracownik
@Pracownik

Gadka jak przy każdym zamkniętym salonie.

Honorata
Inne
@Anka

Czyli uważasz że zamykają salony które wcale nie mają słabej sprzedaży? To by chyba było wbrew interesowi firmy...

Konrad
Były pracownik
@Honorata

Jeśli firma chce się wycofać, to leci po kolei, jak kończą się umowy. Chodzi o koszty, nie zamknie wszystkich na raz ;) Kto zapłaci za okres wypowiedzenia, tudzież odprawy. Prawda boli ;)

Patryk
Pracownik
@zamknięcie

Zamykają sklepy tam gdzie im się nie opłaca po prostu, a przy okazji jeszcze zmieszają etaty w pozostałych sklepach. Nie chcą zatrudniać na cały etat gdy np. w danym sklepie już pracują dwie osoby. Oszczędzają i tyle.

Doradca Klienta
 Rozmowa kwalifikacyjna
Przebieg rekrutacji

Typowa rozmowa rekrutacyjna - sztywna i udająca wielkość powagi ze strony rektureta, w tym przypadku z Tomaszem R., który pracuje w firmie już 16 lat. Następnie rozmowa z kierowniczką sklepu, w tym poinformowanie mnie, że nie przyjmą kogoś, kto będzie unikać obowiązków - postraszenie i założenie, że mogłabym być takowym pracownikiem.

Pytania

Otrzymane pytania: - Czy zdaję sobie sprawę, że jest to praca na 3/4 etatu, a nie na cały etat. Jeśli tak, to dlaczego szukam pracy na 3/4 etatu, a nie potrzebuję na cały etat. - Dyspozycyjność - Czy przeszłam szkolenie z obsługi klienta u innego pracodawcy, jeśli tak, to jak ono wyglądało, czego się na nim nauczyłam. - Czy jestem studentką/planuję studia (zaoczne) - bo taka osoba raczej nie będzie mieć szans na pracę ze względu na nieelastyczność godzin pracy. - Jak przekonam do zakupu zegarka w sklepie stacjonarnym, skoro w sklepie internetowym jest taniej? Odpowiedź firmy - bo w sklepie stacjonarnym można przymierzyć od razu i zobaczyć dokładnie, jak zegarek wygląda, a online posiłkuje się klient tylko zdjęciami i opisem. Dopiero na samym końcu rozmowy podano informację o odpowiedzialności materialnej i robieniu codziennej inwentaryzacji.

  • Poziom rozmowy:
  • Rezultat: Dostałem pracę, ale nie przyjąłem
logo firmy Młodsza Specjalistka Obsługi Klienta (Język Niemiecki)
Kraków
Marcin Sojka - Priority Sale
(1 opinia)
Wyślij CV
logo firmy Magazynier
Opacz-Kolonia
Diabetyk24 Sp. z o.o.
(41 opinii)
Wyślij CV
logo firmy Serwisant Rowerowy
Warszawa
Kross S.A.
(838 opinii)
Wyślij CV
logo firmy Doradca Techniczny z językiem włoskim lub francuskim
Ochmanów
Iview Recruitment Sp. z o.o. sp.k.
(49 opinii)
Wyślij CV
Aplikuj na wiele ofert
Anna
Kandydat
 Pytanie

Jaka jest atmosfera w pracy w Swiss ?? Czy warto się ubiegać o pracę ? Czekam na szczere odpowiedzi :)

Maria
Inne
@Anna

No myślę, że jak nie wyślesz cv to raczej się nie dowiesz. Może spróbuj i po tym co Ci zaproponują ocenisz?

Anna
Kandydat
@Maria

@Maria, Wolę najpierw poczytać co nieco, a później wysyłać ewentualnie CV ;)

Joanna
Pracownik

Jak dla mnie firma powinna przede wszystkim zacząć inwestować chociażby w sprzęt... Jak tu zaczęłam pracować to byłam w wielkim szoku, że firma jest tak do tyłu z tym wszystkim.. Zaczynając na sprzętach jakie nam dane pracować,a kończąc na samym butiku jak wygląda. Wydaję się jakby czas się zatrzymał w latach 90tych.. Wpisywanie ręcznie symbolu przy sprzedaży zamiast po prostu szybszego skanowania jak w większości sklepach.. Jeśli chodzi o ceny to zamawianie to też jakiś niewypał. Gdy się zamówi ceny do danych zegarków to zanim do butiku zamówienie dotrze to albo mija to zbyt wolno i zegarki są długo bez ceny albo cena danego zegarka zdąży się już zmienić do tego czasu na inną. Mam nadzieje, że kiedyś firma zacznie coś robić w tym kierunku aby się bardziej rozwijać i iść z duchem czasu. PS. Pozdrawiam wszystkich i życzę miłego dnia o raz dużo cierpliwości :)

Kornelia
Pracownik

Pracuje i mam zamiar odejsc na dniach . Ludzie uciekaja stad bo zero szacunku ciagle oczekiwania i coraz wiecej obowiazkow a klientow coraz mniej przez sytuacje na swiecie . Zamkneli juz 4 butiki a to nie sa ostatnie ,mysle ze cala filia butikow padnie bo widze jakie sa obroty a jakie wydatki .. Premia za niektore zegarki 6 zl brutto smiech na sali . Za zrobienie zamowienia kilka zl . Reklamacje to dopiero szopka co chwile zmieniaja wymagania co masz robic i utrudniaja ogolnie cyrk na kolkach z papierologia w kazdym temacie i z mailami sprawdz to tamto a co z tym tamtym i poprawiasz po innych szukasz pol dnia i sie tlumaczysz . Poza praca tez spokoju nie ma zyjesz robota a to juz chore . pracownikow nie ma to musisz ty robic i jeszcze cie strasza ze jak nie przyjdziesz to wyciagna konsekwencje zamiast zrozumiec . Na rozmowie o prace zachowuja sie jakby byli firma roku a w realu maja pracownikow gdzies bo za wszystko ty zaplacisz jak cos zrobisz nie tak . Wiec co sie beda przejmowac. Mam nadzieje ze cala firme zamkna bo tu odbywa sie jeden wielki cyrk a ten ktory firme chwali jest od nich albo juz siadlo mu psychicznie od tej pracy i powinien isc na zwolnienie . Nikt normalny nie zostanie w tej pracy . Tylko ci co wyjscia nie maja lub sie podniecaja ze robia w butiku nie wiem haha wiele by pisac negatywow o firmie oj wiele ja zanim przyjelam oferte czytalam opinie ale mowie ludzie sa rozni spraedze sama i zaluje bo w kosc dostalam niesamowicie

Pracownik
Pracownik
 Pytanie
@Kornelia

Odnoszę wrażenie, ze większy problem jest wśród ludzi niż pracodawcy. Jakie procedury? Papierologia? Serwis się zmienił nie dziwota jak zalegają reklamacje z roku 2017 i niżej. Widzisz jakie są obroty? A od kiedy mamy wgląd do planów innych Butików? Widzisz tylko podsumowanie żadnych kwot. Nie liczą się z pracownikiem? A czy pracownik się liczy z zakresem obowiązków? Bo tutaj to by lekturę napisał dopiero. PS: nie jestem lizi*up, nie pijam kawki z Góru i nie potrzebuje zwolnienia bo „mi praca siadł” na mózg. Pozdro

Wiktoria
Inne
@Pracownik

Czyli tak naprawdę stwierdzasz, że w tym przypadku ryba nie psuje się od głowy tylko wręcz przeciwnie? Bo właściwie skoro jest tak jak piszesz, to chyba ciężej to wszystko będzie ogarnąć niż gdyby chodziło o jedną osobę. Tu faktycznie jest pole do wielu zmian, ale to wszystko raczej nie jest możliwe do wdrożenia?

Ojojojoj
Były pracownik
@Pracownik

Jakie to smutne, że wg niektórych pracownik nie może mieć żadnych wymagań wobec pracodawcy...

Ag
Pracownik
@Pracownik

Ok

Maja
Inne
@Ojojojoj

Niestety mentalność niewolnicza u niektórych nadal, ciesz się ze w ogóle masz prace, nawet jeśli za miske ryżu :D Smutne to

Adam
Były pracownik
@Kornelia

Polecam się zdecydować na odejście jak najszybciej :) mi służy

Grażyna
Inne
@Kornelia

A to ile dni w tygodniu pracujecie i kiedy jest wolne? Bo piszesz że trzeba iść do roboty jak nie ma pracowników...

xxx
Pracownik
 Pytanie

Dostaliście już informację czy zamykają wasz butik?

12345
Pracownik
 Pytanie
@xxx

Nie, a mają któreś zamykać ?

XXX
Pracownik
@12345

Wyszła informacja, że firma jest bankrutem i będą zamykać prawdopodobnie butiki.

W.
Pracownik
 Pytanie
@XXX

Skąd masz takie informacje ? Prawdopodobnie to wszystko się może wydarzyć…

Długi staż
Pracownik
 Pytanie
@XXX

A z kąd taka informacja wyszła?

Nie żal
Były pracownik
@XXX

Nie dziwię się, przy takich problemach na świecie. Firma pracowała sobie też już długo na taki scenariusz. Myśleli, że za (usunięte przez administratora) pieniądze ktoś będzie robił im cuda.. ????

Badddyyyy
Pracownik
@XXX

Na trzech stawach w kato już zamknięte. Do końca tego roku zamknie się 1/3 butikow Dwa lata i firma upadnie. Moje zdanie

Pracownica
Pracownik
@Badddyyyy

O widzę kolejny z dużą wiedzą...

Pracownik
Pracownik
@Badddyyyy

A ja sądzę że zamykają sklepy które nie zarabiają na siebie i latają je inne sklepy. W końcu jakość a nie ilość Butików. W Katowicach były 4 Butiki, na co komu tyle Butików.

Lidka
Pracownik
@Pracownik

Będą zamykać sklepy po kolei. Zegarki kupują za euro, a to nie tanieje, więc się zwyczajnie nie opłaca

Zniesmaczona
Inne

Niestety miałam nieprzyjemność współpracować z tą firmą i to jest jeden wielki nieprofesjonalny dramat. Junior Marketing Menadżer nie potrafi udzielać konstruktywnej krytyki, za to uwielbia oceniać (źle) i wyżywać się na partnerach oraz podwykonawcach. Dział marketingu w ogóle nie potrafi dogadać się między sobą. Po każdym kontakcie z nimi aż się odechciewa kolejnego...

Staż
Pracownik

150 zł brutto więcej do podstawy za dłuższy staż pracy. Fajnie.

Długi staż
Pracownik
 Pytanie
@Staż

Hej ja mam duzszy staż i nie mam 150zl dodatkowo do podstawy. Z kąd taka informacja?Pierwsze słyszę?Ile lat pracujesz?

Były pracownik
Były pracownik
@Długi staż

Hej, ten dodatek obowiązuje tylko kierowników

Długi staż
Pracownik
 Pytanie
@Były pracownik

Hej, A od kiedy?

Były pracownik
Były pracownik
@Długi staż

Od nowego roku jeśli dobrze pamiętam

Xxx
Pracownik

Trafiłam w butiku na super załogę, dziewczyny wszystkiego na spokojnie mnie nauczyły i służyły zawsze pomocą atmosfera w pracy była super ale wiadomo to zależy od danego butiku. Praca tez bardzo w porządku nie ma co porównywać do pracy np w sieciówkach. Największy minus to zarobki góra zachęca na rozmowie premiami a tak naprawdę z tej premi więcej jest nam zabierane niż dawane, jeśli komuś wystarcza najniższa krajowa z małym dodatkiem to polecam. Z tego co wiem to parę lat temu można było zarobić fajne pieniądze jednak teraz nie ma o tym nawet mowy.

Kkkk
Pracownik
 Pytanie

Witam, Takie przemyślenia: 1% premii z zegarków Fossil ? 30% zabierania dodatkowo z wyrobionej premii Premia liczona od ceny netto Najniższa krajowa bez możliwości zwiększenia etatu oraz podwyżki . Jedynym plusem jest umowa o pracę . Czekam na wyjaśnienie .. Pozdrawiam , Pracownik

Barbara
Inne
@Kkkk

Ale czemu 30% zabierane z premii? Za bardzo nie rozumiem dlaczego tak?

Podatek
Kandydat
@Barbara

Jak i z pensji podstawowej, tak i z prowizji. Prowizja liczona od ceny netto. Takie haczyki..

Ex
Były pracownik
@Podatek

Zawsze tak było i taki ma firma sposób wyliczania i już. Przypomnę że jest to premia uznaniowa więc mogą liczyć jak chcą. A co do procentów bazowych to przy obecnym ich poziomie to tylko frajerzy w tej firmie zostali. Zorientuj się ile można było zarobić kilka lat temu a ile teraz. Powodzenia

Tak to ja
Były pracownik
@Podatek

Ta cudowna firma orze jak może xD Kombinuja jak mogą byle pracownik zarabial poniżej 2000 PLN Zero szacunku do ludzi

Pracownik123
Pracownik
@Tak to ja

O czym ty mówisz. Na ten moment nikt nie zarabia tu poniżej 2 tysi. To nie zgodne z prawem nawet bo najnizsza już jest okreslona. Naliczanie premii od 2021 też zmienione więc najniższej nie dostaniesz???? Bez przesady, nie koloryzujcie tak.

pracownik
Pracownik

nie rozumiem pewych opinii na temat tej firmu tutaj. Ja też nie zawsze jestem ze wszystkiego zadowolona, ale zarabia się całkiem przyzwoicie - przynajmniej ja mam takie wrażenie

Tak to ja
Były pracownik
@pracownik

Nie ośmieszaj się ...

rafał
Inne

Kupiłem zegarek T.H., zaczęła parować szybka...oddałem na reklamację i jaka odpowiedź otrzymałem ----> Uprzejmie informujemy, że zegarek TOMMY HILFIGER 1791806 [Reklamacja 22 02 2163, jest sprawny. Przed otwarciem i diagnozą zegarka serwisant wykonał test szczelności w komorze barycznej. Test potwierdził, że zegarek jest szczelny w klasie szczelności deklarowanej przez producenta. Oryginał wyniku testu zostanie dołączony do zegarka. Diagnoza nie wykazała śladów zawilgocenia wewnątrz zegarka. Zaparowanie szkła od wewnętrznej strony było wynikiem tzw. kondensacji, która jest naturalnym zjawiskiem fizycznym i występuje w momencie gwałtownej zmiany temperatury otoczenia (np. wejście z zimnego pomieszczenia do ciepłego). Aby w przyszłości ograniczyć występowanie tego zjawiska należy chronić zegarek przed gwałtownymi zmianami temperatur. - OSTATNIE ZDANIE. To jakaś kpina, tak tego nie zostawię !!!

1
Ktoś
Były pracownik
@rafał

W takim razie proszę poczytać o szoku termicznym w zegarkach. Zegarek to nie buty. Trzeba po prostu bardziej uważać.

Pracusia
Pracownik

Czytam wypowiedzi pracowników i zastanawiam sie dlaczego uparliście się tak na Tomka, wykonuje swoją pracę tak jaki i my. Tomek ma nad sobą szefów którzy decydują o naszych zarobkach i innych aspektach, myślę że jedna osoba nie da rady przekonać zarząd o zmianie decyzji a nie wątpię że Tomek na pewno próbuje. Co do pracy pracuje tutaj 3 lata jestem bardzo zadowolona z pracy, oczywiście się zgodzę że zarobki mogłybyśmy by być większe bo jednak firma ma duże oczekiwania względem pracowników a płaca do oczekiwań nie adekwatna. Podsumowując mi w tej firmie pracuje z się bardzo dobrze nie jest to ciężka praca fizyczna, firma płaci na czas, nigdy nie miałam jakiś nie miłych sytuację zawsze mogłam liczyć na pomoc Kordynatora czy tez koleżanek z innego Butiku

Nono
Inne

Już teraz wiesz czemu w salonach swiss pracuje jakby gimbaza jakby potrafiąca jedynie rozwiązywać testy....byłem w dwóch salonach swiss w Lublinie I tam pracują ludzie którzy nie nadawali by się sprzedawać ziemniakow na targowisku, miła aparycja to cały atut a owa aparycja to sie nudzi po 5 minutach. Nawet nie chce się z nimi gadac i mieć jakikolwiek kontakt. Papieru toaletowego bym u nich nie kupił, a co dopiero świecidełko za 2 tys pln

Pracownik
Pracownik
@Nono

Wypowiedz się jakoś jasno człowieku bo pleciesz od rzeczy...

J.
Pracownik
@Nono

Z przykrością się czyta to co piszesz. Jak można w tak poniżający sposób wypowiadać się o innym człowieku. Tym wpisem pokazałeś/pokazałaś jakim człowiekiem jesteś. A zegarek nie jest świecidełkiem.

Nono
Inne
@J.

Ty chyba nie wiesz co to znaczy bycie człowiekiem, posiadanie samego ciala to zdecydowanie za mało. (usunięte przez administratora) to nie człowiek, to co najwyżej ludzki produkt, zwykła chodowla

Nono
Inne
@Pracownik

Gimbaza to gimbaza, testa (odznaczając tak/nie) umie rozwiązać i to wszystko

MRS
Pracownik
@Nono

Uuu Lublin, chyba trafił Wam się niezły przypadek???? oby jak najmniej takich klientów. Pozdrawiam wszystkich ????

Tomasz Rybicki
Pracownik
@Nono

Szanowny Panie, Prosiłbym o nie obrażanie naszych pracowników. Rozumiem, że z jakiegoś niezrozumiałego dla nikogo powodu uważa się Pan za lepszy od innych, ale od dzielenia się takimi informacjami są inne portale lub też instytucje. Życzę miłego wieczoru

Chill
Kandydat
@Nono

Chłopaku, nie generalizuj. Dobrze pracujemy ogólnie!

Kaka
Inne
@Nono

Pisząc takie komentarze reprezentujesz już nawet nie „gimbazę” a podstawówkę ze zdalnych. Wniosek z tego taki, iż pracownicy nadal są na wyższym poziomie od Ciebie. W związku z powyższym.. możesz im jedynie lizać stopy „Panie świecidełko”. Ale najpierw proszę wyjąc słomę z butów. Zero konkretów i przedstawienia problemu tylko bezsensowne wyzwiska.. nie pozdrawiam, a wszystkim pracownikom życzę mnóstwa cierpliwości do takich typowych wyborców (usunięte przez administratora)

Zawiedziona
Pracownik
@Nono

Chciałam kupić zegarek w jednym z salonów swiss to po wejściu do salonu pani nawet z krzesła nie wstała, ani dzień dobry ani nic. Zero reakcji na klienta. Po zapytaniu czy jest dostępny konkretny model zegarka łaskawie odłożyła komórkę którą cały czas trzymała w rękach i kazała mi żeby sprawdziła dostępność sama na tym tablecie na środku salonu. Zero poszanowania dla klienta.

Tomasz Rybicki
Pracownik
@Zawiedziona

Dzień dobry, Taka sytuacja jest oczywiście niedopuszczalna. Proszę o wiadomość prywatną na maila w którym z salonów taka sytuacja miała miejsce. Mail: tomasz.rybicki@swiss.eu Z góry dziękuję.

gość
Inne
@Zawiedziona

Młodzież w pracy. Na każdym kroku ktoś takiego go zatrudnić. Dlatego taki "szacunek" do pracy/klienta.

gość
Inne

Firma (usunięte przez administratora) jak widać.(usunięte przez administratora), nadzór, zastraszenie. Nawet wzmożona czujność w komentarzach. Czyli ludziska, sami widzicie jak jest, omijajcie to to szerokim łukiem.

Krysia
Kandydat
 Pytanie

Witam ile zarabia kierownik Swiss ??

Z
Pracownik
@Krysia

Wpis z drugiego września. Myślę, że to trafna diagnoza.

Milonerka
Były pracownik
@Krysia

Kierownik zarabia tyle co nic.

Kiero
Pracownik
 Pytanie
@Milonerka

Od kilku miesięcy najmniej zarobiłam 3900 netto. To zle? Można tu zarobić jeśli się chce, ma się wiedzę i chęci do pracy. Pozdrawiam

ex
Były pracownik
@Kiero

to bardzo dobrze, pracując tam kilka ostatnich lat zaledwie kilka razy miałam wypłatę tego rzędu, raczej na stanowisku kierowniczym oscylowała w moim przypadku w granicach 2800-3200, a w okresie pandemii poniżej 2tys

Nie polecam!
Były pracownik
@Kiero

Chyba jako regionalna. Od zmian 2400-2600 i jest coraz gorzej. Firma się sama pogrąża. Pracownicy lawinowo się zwalniają. Omijać

Kierownik
Pracownik
 Pytanie
@Kiero

Co Ty człowieku opowiadasz? Jak się chce? To tylko i wyłącznie traf w klienta i szczęście ewentualnie galeria która ma dobre sklepy i przyciąga ludzi także nie pisz bzdur że jak się chce.. rynce opadajo..

Popieram
Pracownik
@Kierownik

Dodajmy jeszcze sytuację gospodarczą w kraju. Ja w swoim sklepie odczuwam mniejsze zainteresowanie, klientów jest dużo mniej i nie są tacy skorzy do zakupu. I nie jest to kwestia chcenia czy nie chcenia. Jest to bardzo przykre.

Ala
Pracownik
 Pytanie
@Krysia

Czy przy umowie próbnej na 3 miesiące odliczają coś od premii ?

Premia
Pracownik
@Ala

Nie

Pracownik
Pracownik
 Pytanie
@Krysia

Wiecie coś na temat wypłaty za styczeń? Czy dostaniemy pomniejszoną przez ten cały ład??

Pracownik
Pracownik
 Pytanie
@Pracownik

A złożyliście PIT2? Najlepiej pytajcie w kadrach, dziś się okaże jak polski nowy ład wpłynie na nasze pensje ????

Dariusz
Inne
@Pracownik

I co, była pomniejszona za styczeń? Bo już na pewno dostałeś.

Ostrzeżenie
Pracownik

Pracownicy Time trendu mówią klientom że zegarki TH to plastik . Taką informację dostałam od klienta ,dzięki czemu nie sprzedałam zegarka ..

Xx
Były pracownik
@Ostrzeżenie

Nie sprzedałas zegarka bo albo klient i tak nie był zdecydowany albo jesteś marnym sprzedawcą skoro zdanie sprzedawcy w innym sklepie liczy się dla klienta bardziej niż Twoje argumenty

Xx
Pracownik
@Xx

Nie będę gadała w nieskończoność jeśli klient posłuchał time trendu .

Ostrzeżenie
Pracownik
@Xx

A sprzedawcą jestem bardzo dobrym i nie życzę sobie obrazy

Ttrend
Pracownik
@Xx

Niejednokrotnie miałam obsługę bo Time trend, gdzie się klient pierdół nasłuchał i zawsze przekonałam do parametrów, jakości serwisu itp. Wszytko zależy od sposobu przekazania takowej wiedzy.

Aaa
Pracownik
 Pytanie
@Ostrzeżenie

Każdy kto się chociaż odrobinę zna na zegarkach wie że TH to badziew???? przecież jako osoby sprzedające tę markę zdajemy sobie z tego sprawę. Po co to oburzenie? Zresztą w naszej galerii też robimy TT pod górkę. Nie informujemy klientów, że Tt ma w sprzedaży markę o którą klient pyta itd. Bądźmy obiektywni. Tak samo na nich narzekamy jak oni na nas!

mixx
Kandydat
 Pytanie

Pracował ktoś przy wysyłce towaru lub na magazynie i mógłby się podzielić opinią na temat pracy zarobków i atmosfery.

Loona
Pracownik
@mixx

W tej firmie nie ma atmosfery ŻADNEJ

Janosik
Pracownik
@Loona

Nie no jest atmosfera. Depresyjna.

anonim
Pracownik
@Loona

Fałszywa atmosfera przede wszystkim

Gość
Pracownik

Wszystko pięknie ładnie ale jak się gdzieś zamieni słowo z pracownikami Time trendu to oni wszystko wiedzą. Jakie mamy wynagrodzenia, promocje , rabaty . Podobno niektóre z Pań pracownic Swiss znają osobiście Panie z Time trendu i odwrotnie i się dzielą informacjami

Zostaw merytoryczną opinię o SWISS (PHU Jubiler Sp. z o.o.) - Warszawa

Możesz oznaczyć pracodawcę w treści opinii wpisując znak @ np: @Pracodawca

Administratorem danych jest GoWork.pl Serwis Pracy sp. z o.o. Dane osobowe przetwarzane są w celu umożliwienia ... Czytaj więcej


Drogi Użytkowniku,

Pamiętaj, przed dodaniem opinii o Pracodawcy, koniecznie zapoznaj się z poniższą informacją:

NIE dodawaj opinii, która:

ikona dobre praktyki
łamie prawo polskie
ikona dobre praktyki
jest niezgodna z regulaminem serwisu GoWork.pl
ikona dobre praktyki
jest wulgarnym komentarzem
ikona dobre praktyki
jest niemerytoryczna

Każda merytoryczna opinia jest ważna, każda z nich może być zarówno pozytywna jak i negatywna, dlatego zachęcamy do tego by dzielić się swoimi przemyśleniami, które dotyczą Pracodawcy. Nie pisz jednak pod wpływem negatywnych emocji.

Zadbaj o kulturę pozytywnego feedbacku, nie pisz tylko negatywnych informacji o Pracodawcy, zwróć uwagę na stosowne aspekty i realia w swojej opinii. Wszystkie oceny są wartościowe. Wspólnie zadbajmy o sens merytorycznych opinii.

Dodaj pomocną opinię, którą sam chciałbyś przeczytać o swoim potencjalnym Pracodawcy. Podziel się swoimi przemyśleniami, a poniższe przykłady możesz potraktować jako podpowiedzi o czym Użytownicy lubią czytać odwiedzając profile firm.

ikona dobre praktyki
przebieg on-boardingu nowego pracownika
ikona dobre praktyki
proponowane przez Pracodawcę wartości wynagrodzenia
ikona dobre praktyki
codzienna praca, również w relacji z przełożonymi
ikona dobre praktyki
panująca atmosfera w pracy
#TwójGłosMaZnaczenie

Często zadawane pytania

  • Jak się pracuje w SWISS (PHU Jubiler Sp. z o.o.)?

    Zobacz opinie na temat firmy SWISS (PHU Jubiler Sp. z o.o.) tutaj. Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy oraz kandydaci do pracy to 101.

  • Jakie są opinie pracowników o pracy w SWISS (PHU Jubiler Sp. z o.o.)?

    Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy to 83, z czego 12 to opinie pozytywne, 27 to opinie negatywne, a 44 to opinie neutralne. Sprawdź tutaj!

  • Jak wygląda rekrutacja do firmy SWISS (PHU Jubiler Sp. z o.o.)?

    Kandydaci do pracy w SWISS (PHU Jubiler Sp. z o.o.) napisali 4 opinii na temat procesu rekrutacyjnego. Zobacz szczegóły tutaj.

gemius

Na podstawie badań Mediapanel prowadzonych przez Gemius w okresie od 1 marca do 31 marca 2024: wskaźniki "Real Users" platforma internet.

Ranking Użytkownicy
(real users)
  1. GoWork.pl 3 634 470
  2. Pracuj.pl 3 137 130
  3. LinkedIn 3 035 232
  4. Olx.pl 2 564 298
SWISS (PHU Jubiler Sp. z o.o.)
Przejdź do nowych opinii