Do którego butiku najlepiej aplikować? Gdzie da się najwiecej zarobić
Praca sama w sobie wiadomo jaka jest, obsluga klienta gdzie w tym czasie ludzie sa bardzo nieprzyjemni potrafi byc deprymujaca. Jezeli chodzi o wynagrodzenia to minimalna krajowa do tego "prowizje" za sprzedany zegarek, w zaleznosci jakiej firmy "obcej" czy "swojej" ale i tak sa w tym samym sklepie gdzie pracujesz. Prowizja wynosi czasem 1zl lub 5zl a nawet moze byc do 20zl za sprzedana jedna sztuke. Jezeli chcesz zarobic to trzeba byc w ruchliwym miejscu zeby cos wpadalo do podstawy. Brak pakietow medycznych doliczonych do pensji lub za symboliczna kwote, jest mozliwosc wykupienia za normalna cene taki turbo bonus. Okres probny jest taki ze ma sie minimlana krajowa do tego gwarantowane 300zl brutto jezeli nie wyrobisz miesiecznej prowizji, po trzech miesiacach nikt z toba nie rozmawia odnosnie wynagrodzenia a gwarantowane 300zl odpada wiec zostaje podstawa i to co sprzedaz. Jaka atmosfera pracy? Jaki sklepik taka ekpia wiec tutaj roznie ale trzeba byc odpornym na rozne okolicznosci wiec wniosek nasuwa sie sam. Na pytanie czy polecam prace w tej firmie? Odpowiem tak ale jak musisz isc to idz ale szukaj sobie czegos innego.
Niewielka ta prowizja jak z czasem jest tylko 1 zł. Ile miesięcznie możesz tak dodatkowo wyciągnąć? Więcej niż ten wcześniejszy dodatek?
Ja nie wiem skąd się wzięli ludzie którzy mówią że zarabiają ledwo ponad 2 tysiące albo mniej... Pracuje w firmie niecałe 3 lata i nie licząc czasu kiedy galerie były zamknięte jakoś nigdy nie dostalam pensji poniżej 2,5k, co więcej, najczęściej na wypłacie jest trójeczka z przodu :) co więcej, na stanowisku zwykłego doradcy klienta. Narzekającym polecam wziąć się do roboty zamiast wylewać tutaj swoje żale, to może wasze pensje będą lepsze
O właśnie. Wcale nie jest tak źle. Każda firma na jakieś niedociągnięcia, ale na kasę tutaj ja też nie mogę narzekać. I zgadzam się w 100 procentach z tym co napisałaś
Dokładnie potwierdzam! Pracuje rok i też nigdy nie miałam poniżej 2,5 także zastanawiam się czy te komentarze są prawdziwe..
Pandemia wybuchła dwa lata temu, Ty pracujesz od trzech i z reguły "trojeczka" z przodu. No to tylko pogratulować, bo w tym okresie wiele kierowniczek czy kierowników sklepów nie mogło zbliżyć się do tej kwoty, a doradcy 2,5 uważali za duży sukces. Przez wiele miesięcy podstawa była obniżona do 0,8 pensji minimalnej, ale Ty leciutko wyciagalaś trójkę. Cóż... Pogratulować.
Napisałam "nie licząc czasu, kiedy galerie były zamknięte". Przy zamkniętym butiku oczywiście zarobki były o wiele niższe, bo nie było jak wyrobić premii, a etaty-tak jak piszesz, były zmniejszone. Kiedy galerie zostały ponownie otwarte etat wrócił do pełnego, więc taki zarobek był ponownie możliwe.
_Kiedy galerie zostały ponownie otwarte etat wrócił do pełnego, więc taki zarobek był ponownie możliwe." Przecież to kłamstwo. Przez wiele miesięcy podstawa była obniżona. Nawet po otwarciu galerii.
XD polecasz wyjść przed butik i nawoływać ludzi w czasie kryzysu, żeby kupowali najważniejszy w tych czasach produkt czyli zegarek majtkowej marki za kilka stówek? Wiesz, że nie w każdym butiku i ruch jest taki sam? Wiesz, że ilość włożonej pracy nie zawsze jest adekwatna do zarobków? Gratuluję wysokich utargów i życzę patrzenia na sprawy z szerszej perspektywy.
Zastanawiam się po co ta dyskusja? Zarobki nie są najlepsze tj podstawa i premia od 200 do czasami 1000 zł. Oczywiście są firmy gdzie jest lepiej, ale czy ktoś Wam obiecywał złote góry? Firma płaci tak jak mówi że płaci, do tego zawsze na czas. Więc o co ta dyskusja?
Czy w takim razie radzisz sprawdzać do którego salonu jest nabór? A skąd wiedzieć gdzie są największe szanse na wyrobienie premii? Galerie typu tarasy?
Napiszę to jeszcze raz po (usuniętym komentarzu) Trójkę to Ty masz ale zepsuta w zębach niż na wypłacie Pracowałam tam ponad 8 lat i nigdy uwaga nigdy nie było takiej miesięcznej pensji dla doradcy klienta Więc drogi Z. nie pisz bzdur,bo tonący brzytwy się chwyta Pozdro
czy to prawda ze swiss zamyka wszystkie swoje salony? bo chciałabym się tam zatrudnić ale nie chce zostać za pare miesięcy bez pracy
Czyli uważasz że zamykają salony które wcale nie mają słabej sprzedaży? To by chyba było wbrew interesowi firmy...
Jeśli firma chce się wycofać, to leci po kolei, jak kończą się umowy. Chodzi o koszty, nie zamknie wszystkich na raz ;) Kto zapłaci za okres wypowiedzenia, tudzież odprawy. Prawda boli ;)
Zamykają sklepy tam gdzie im się nie opłaca po prostu, a przy okazji jeszcze zmieszają etaty w pozostałych sklepach. Nie chcą zatrudniać na cały etat gdy np. w danym sklepie już pracują dwie osoby. Oszczędzają i tyle.
Typowa rozmowa rekrutacyjna - sztywna i udająca wielkość powagi ze strony rektureta, w tym przypadku z Tomaszem R., który pracuje w firmie już 16 lat. Następnie rozmowa z kierowniczką sklepu, w tym poinformowanie mnie, że nie przyjmą kogoś, kto będzie unikać obowiązków - postraszenie i założenie, że mogłabym być takowym pracownikiem.
Otrzymane pytania: - Czy zdaję sobie sprawę, że jest to praca na 3/4 etatu, a nie na cały etat. Jeśli tak, to dlaczego szukam pracy na 3/4 etatu, a nie potrzebuję na cały etat. - Dyspozycyjność - Czy przeszłam szkolenie z obsługi klienta u innego pracodawcy, jeśli tak, to jak ono wyglądało, czego się na nim nauczyłam. - Czy jestem studentką/planuję studia (zaoczne) - bo taka osoba raczej nie będzie mieć szans na pracę ze względu na nieelastyczność godzin pracy. - Jak przekonam do zakupu zegarka w sklepie stacjonarnym, skoro w sklepie internetowym jest taniej? Odpowiedź firmy - bo w sklepie stacjonarnym można przymierzyć od razu i zobaczyć dokładnie, jak zegarek wygląda, a online posiłkuje się klient tylko zdjęciami i opisem. Dopiero na samym końcu rozmowy podano informację o odpowiedzialności materialnej i robieniu codziennej inwentaryzacji.
-
Poziom rozmowy:
- Rezultat: Dostałem pracę, ale nie przyjąłem
Jaka jest atmosfera w pracy w Swiss ?? Czy warto się ubiegać o pracę ? Czekam na szczere odpowiedzi :)
Jak dla mnie firma powinna przede wszystkim zacząć inwestować chociażby w sprzęt... Jak tu zaczęłam pracować to byłam w wielkim szoku, że firma jest tak do tyłu z tym wszystkim.. Zaczynając na sprzętach jakie nam dane pracować,a kończąc na samym butiku jak wygląda. Wydaję się jakby czas się zatrzymał w latach 90tych.. Wpisywanie ręcznie symbolu przy sprzedaży zamiast po prostu szybszego skanowania jak w większości sklepach.. Jeśli chodzi o ceny to zamawianie to też jakiś niewypał. Gdy się zamówi ceny do danych zegarków to zanim do butiku zamówienie dotrze to albo mija to zbyt wolno i zegarki są długo bez ceny albo cena danego zegarka zdąży się już zmienić do tego czasu na inną. Mam nadzieje, że kiedyś firma zacznie coś robić w tym kierunku aby się bardziej rozwijać i iść z duchem czasu. PS. Pozdrawiam wszystkich i życzę miłego dnia o raz dużo cierpliwości :)
Pracuje i mam zamiar odejsc na dniach . Ludzie uciekaja stad bo zero szacunku ciagle oczekiwania i coraz wiecej obowiazkow a klientow coraz mniej przez sytuacje na swiecie . Zamkneli juz 4 butiki a to nie sa ostatnie ,mysle ze cala filia butikow padnie bo widze jakie sa obroty a jakie wydatki .. Premia za niektore zegarki 6 zl brutto smiech na sali . Za zrobienie zamowienia kilka zl . Reklamacje to dopiero szopka co chwile zmieniaja wymagania co masz robic i utrudniaja ogolnie cyrk na kolkach z papierologia w kazdym temacie i z mailami sprawdz to tamto a co z tym tamtym i poprawiasz po innych szukasz pol dnia i sie tlumaczysz . Poza praca tez spokoju nie ma zyjesz robota a to juz chore . pracownikow nie ma to musisz ty robic i jeszcze cie strasza ze jak nie przyjdziesz to wyciagna konsekwencje zamiast zrozumiec . Na rozmowie o prace zachowuja sie jakby byli firma roku a w realu maja pracownikow gdzies bo za wszystko ty zaplacisz jak cos zrobisz nie tak . Wiec co sie beda przejmowac. Mam nadzieje ze cala firme zamkna bo tu odbywa sie jeden wielki cyrk a ten ktory firme chwali jest od nich albo juz siadlo mu psychicznie od tej pracy i powinien isc na zwolnienie . Nikt normalny nie zostanie w tej pracy . Tylko ci co wyjscia nie maja lub sie podniecaja ze robia w butiku nie wiem haha wiele by pisac negatywow o firmie oj wiele ja zanim przyjelam oferte czytalam opinie ale mowie ludzie sa rozni spraedze sama i zaluje bo w kosc dostalam niesamowicie
Odnoszę wrażenie, ze większy problem jest wśród ludzi niż pracodawcy. Jakie procedury? Papierologia? Serwis się zmienił nie dziwota jak zalegają reklamacje z roku 2017 i niżej. Widzisz jakie są obroty? A od kiedy mamy wgląd do planów innych Butików? Widzisz tylko podsumowanie żadnych kwot. Nie liczą się z pracownikiem? A czy pracownik się liczy z zakresem obowiązków? Bo tutaj to by lekturę napisał dopiero. PS: nie jestem lizi*up, nie pijam kawki z Góru i nie potrzebuje zwolnienia bo „mi praca siadł” na mózg. Pozdro
Czyli tak naprawdę stwierdzasz, że w tym przypadku ryba nie psuje się od głowy tylko wręcz przeciwnie? Bo właściwie skoro jest tak jak piszesz, to chyba ciężej to wszystko będzie ogarnąć niż gdyby chodziło o jedną osobę. Tu faktycznie jest pole do wielu zmian, ale to wszystko raczej nie jest możliwe do wdrożenia?
Jakie to smutne, że wg niektórych pracownik nie może mieć żadnych wymagań wobec pracodawcy...
Niestety mentalność niewolnicza u niektórych nadal, ciesz się ze w ogóle masz prace, nawet jeśli za miske ryżu :D Smutne to
A to ile dni w tygodniu pracujecie i kiedy jest wolne? Bo piszesz że trzeba iść do roboty jak nie ma pracowników...
Dostaliście już informację czy zamykają wasz butik?
Nie dziwię się, przy takich problemach na świecie. Firma pracowała sobie też już długo na taki scenariusz. Myśleli, że za (usunięte przez administratora) pieniądze ktoś będzie robił im cuda.. ????
Na trzech stawach w kato już zamknięte. Do końca tego roku zamknie się 1/3 butikow Dwa lata i firma upadnie. Moje zdanie
A ja sądzę że zamykają sklepy które nie zarabiają na siebie i latają je inne sklepy. W końcu jakość a nie ilość Butików. W Katowicach były 4 Butiki, na co komu tyle Butików.
Będą zamykać sklepy po kolei. Zegarki kupują za euro, a to nie tanieje, więc się zwyczajnie nie opłaca
Niestety miałam nieprzyjemność współpracować z tą firmą i to jest jeden wielki nieprofesjonalny dramat. Junior Marketing Menadżer nie potrafi udzielać konstruktywnej krytyki, za to uwielbia oceniać (źle) i wyżywać się na partnerach oraz podwykonawcach. Dział marketingu w ogóle nie potrafi dogadać się między sobą. Po każdym kontakcie z nimi aż się odechciewa kolejnego...
150 zł brutto więcej do podstawy za dłuższy staż pracy. Fajnie.
Hej ja mam duzszy staż i nie mam 150zl dodatkowo do podstawy. Z kąd taka informacja?Pierwsze słyszę?Ile lat pracujesz?
Trafiłam w butiku na super załogę, dziewczyny wszystkiego na spokojnie mnie nauczyły i służyły zawsze pomocą atmosfera w pracy była super ale wiadomo to zależy od danego butiku. Praca tez bardzo w porządku nie ma co porównywać do pracy np w sieciówkach. Największy minus to zarobki góra zachęca na rozmowie premiami a tak naprawdę z tej premi więcej jest nam zabierane niż dawane, jeśli komuś wystarcza najniższa krajowa z małym dodatkiem to polecam. Z tego co wiem to parę lat temu można było zarobić fajne pieniądze jednak teraz nie ma o tym nawet mowy.
Witam, Takie przemyślenia: 1% premii z zegarków Fossil ? 30% zabierania dodatkowo z wyrobionej premii Premia liczona od ceny netto Najniższa krajowa bez możliwości zwiększenia etatu oraz podwyżki . Jedynym plusem jest umowa o pracę . Czekam na wyjaśnienie .. Pozdrawiam , Pracownik
Jak i z pensji podstawowej, tak i z prowizji. Prowizja liczona od ceny netto. Takie haczyki..
Zawsze tak było i taki ma firma sposób wyliczania i już. Przypomnę że jest to premia uznaniowa więc mogą liczyć jak chcą. A co do procentów bazowych to przy obecnym ich poziomie to tylko frajerzy w tej firmie zostali. Zorientuj się ile można było zarobić kilka lat temu a ile teraz. Powodzenia
Ta cudowna firma orze jak może xD Kombinuja jak mogą byle pracownik zarabial poniżej 2000 PLN Zero szacunku do ludzi
O czym ty mówisz. Na ten moment nikt nie zarabia tu poniżej 2 tysi. To nie zgodne z prawem nawet bo najnizsza już jest okreslona. Naliczanie premii od 2021 też zmienione więc najniższej nie dostaniesz???? Bez przesady, nie koloryzujcie tak.
nie rozumiem pewych opinii na temat tej firmu tutaj. Ja też nie zawsze jestem ze wszystkiego zadowolona, ale zarabia się całkiem przyzwoicie - przynajmniej ja mam takie wrażenie
Kupiłem zegarek T.H., zaczęła parować szybka...oddałem na reklamację i jaka odpowiedź otrzymałem ----> Uprzejmie informujemy, że zegarek TOMMY HILFIGER 1791806 [Reklamacja 22 02 2163, jest sprawny. Przed otwarciem i diagnozą zegarka serwisant wykonał test szczelności w komorze barycznej. Test potwierdził, że zegarek jest szczelny w klasie szczelności deklarowanej przez producenta. Oryginał wyniku testu zostanie dołączony do zegarka. Diagnoza nie wykazała śladów zawilgocenia wewnątrz zegarka. Zaparowanie szkła od wewnętrznej strony było wynikiem tzw. kondensacji, która jest naturalnym zjawiskiem fizycznym i występuje w momencie gwałtownej zmiany temperatury otoczenia (np. wejście z zimnego pomieszczenia do ciepłego). Aby w przyszłości ograniczyć występowanie tego zjawiska należy chronić zegarek przed gwałtownymi zmianami temperatur. - OSTATNIE ZDANIE. To jakaś kpina, tak tego nie zostawię !!!
W takim razie proszę poczytać o szoku termicznym w zegarkach. Zegarek to nie buty. Trzeba po prostu bardziej uważać.
Czytam wypowiedzi pracowników i zastanawiam sie dlaczego uparliście się tak na Tomka, wykonuje swoją pracę tak jaki i my. Tomek ma nad sobą szefów którzy decydują o naszych zarobkach i innych aspektach, myślę że jedna osoba nie da rady przekonać zarząd o zmianie decyzji a nie wątpię że Tomek na pewno próbuje. Co do pracy pracuje tutaj 3 lata jestem bardzo zadowolona z pracy, oczywiście się zgodzę że zarobki mogłybyśmy by być większe bo jednak firma ma duże oczekiwania względem pracowników a płaca do oczekiwań nie adekwatna. Podsumowując mi w tej firmie pracuje z się bardzo dobrze nie jest to ciężka praca fizyczna, firma płaci na czas, nigdy nie miałam jakiś nie miłych sytuację zawsze mogłam liczyć na pomoc Kordynatora czy tez koleżanek z innego Butiku
Już teraz wiesz czemu w salonach swiss pracuje jakby gimbaza jakby potrafiąca jedynie rozwiązywać testy....byłem w dwóch salonach swiss w Lublinie I tam pracują ludzie którzy nie nadawali by się sprzedawać ziemniakow na targowisku, miła aparycja to cały atut a owa aparycja to sie nudzi po 5 minutach. Nawet nie chce się z nimi gadac i mieć jakikolwiek kontakt. Papieru toaletowego bym u nich nie kupił, a co dopiero świecidełko za 2 tys pln
Z przykrością się czyta to co piszesz. Jak można w tak poniżający sposób wypowiadać się o innym człowieku. Tym wpisem pokazałeś/pokazałaś jakim człowiekiem jesteś. A zegarek nie jest świecidełkiem.
Ty chyba nie wiesz co to znaczy bycie człowiekiem, posiadanie samego ciala to zdecydowanie za mało. (usunięte przez administratora) to nie człowiek, to co najwyżej ludzki produkt, zwykła chodowla
Uuu Lublin, chyba trafił Wam się niezły przypadek???? oby jak najmniej takich klientów. Pozdrawiam wszystkich ????
Szanowny Panie, Prosiłbym o nie obrażanie naszych pracowników. Rozumiem, że z jakiegoś niezrozumiałego dla nikogo powodu uważa się Pan za lepszy od innych, ale od dzielenia się takimi informacjami są inne portale lub też instytucje. Życzę miłego wieczoru
Pisząc takie komentarze reprezentujesz już nawet nie „gimbazę” a podstawówkę ze zdalnych. Wniosek z tego taki, iż pracownicy nadal są na wyższym poziomie od Ciebie. W związku z powyższym.. możesz im jedynie lizać stopy „Panie świecidełko”. Ale najpierw proszę wyjąc słomę z butów. Zero konkretów i przedstawienia problemu tylko bezsensowne wyzwiska.. nie pozdrawiam, a wszystkim pracownikom życzę mnóstwa cierpliwości do takich typowych wyborców (usunięte przez administratora)
Chciałam kupić zegarek w jednym z salonów swiss to po wejściu do salonu pani nawet z krzesła nie wstała, ani dzień dobry ani nic. Zero reakcji na klienta. Po zapytaniu czy jest dostępny konkretny model zegarka łaskawie odłożyła komórkę którą cały czas trzymała w rękach i kazała mi żeby sprawdziła dostępność sama na tym tablecie na środku salonu. Zero poszanowania dla klienta.
Dzień dobry, Taka sytuacja jest oczywiście niedopuszczalna. Proszę o wiadomość prywatną na maila w którym z salonów taka sytuacja miała miejsce. Mail: tomasz.rybicki@swiss.eu Z góry dziękuję.
Młodzież w pracy. Na każdym kroku ktoś takiego go zatrudnić. Dlatego taki "szacunek" do pracy/klienta.
Firma (usunięte przez administratora) jak widać.(usunięte przez administratora), nadzór, zastraszenie. Nawet wzmożona czujność w komentarzach. Czyli ludziska, sami widzicie jak jest, omijajcie to to szerokim łukiem.
Witam ile zarabia kierownik Swiss ??
Od kilku miesięcy najmniej zarobiłam 3900 netto. To zle? Można tu zarobić jeśli się chce, ma się wiedzę i chęci do pracy. Pozdrawiam
to bardzo dobrze, pracując tam kilka ostatnich lat zaledwie kilka razy miałam wypłatę tego rzędu, raczej na stanowisku kierowniczym oscylowała w moim przypadku w granicach 2800-3200, a w okresie pandemii poniżej 2tys
Chyba jako regionalna. Od zmian 2400-2600 i jest coraz gorzej. Firma się sama pogrąża. Pracownicy lawinowo się zwalniają. Omijać
Co Ty człowieku opowiadasz? Jak się chce? To tylko i wyłącznie traf w klienta i szczęście ewentualnie galeria która ma dobre sklepy i przyciąga ludzi także nie pisz bzdur że jak się chce.. rynce opadajo..
Dodajmy jeszcze sytuację gospodarczą w kraju. Ja w swoim sklepie odczuwam mniejsze zainteresowanie, klientów jest dużo mniej i nie są tacy skorzy do zakupu. I nie jest to kwestia chcenia czy nie chcenia. Jest to bardzo przykre.
Wiecie coś na temat wypłaty za styczeń? Czy dostaniemy pomniejszoną przez ten cały ład??
A złożyliście PIT2? Najlepiej pytajcie w kadrach, dziś się okaże jak polski nowy ład wpłynie na nasze pensje ????
Pracownicy Time trendu mówią klientom że zegarki TH to plastik . Taką informację dostałam od klienta ,dzięki czemu nie sprzedałam zegarka ..
Nie sprzedałas zegarka bo albo klient i tak nie był zdecydowany albo jesteś marnym sprzedawcą skoro zdanie sprzedawcy w innym sklepie liczy się dla klienta bardziej niż Twoje argumenty
Niejednokrotnie miałam obsługę bo Time trend, gdzie się klient pierdół nasłuchał i zawsze przekonałam do parametrów, jakości serwisu itp. Wszytko zależy od sposobu przekazania takowej wiedzy.
Każdy kto się chociaż odrobinę zna na zegarkach wie że TH to badziew???? przecież jako osoby sprzedające tę markę zdajemy sobie z tego sprawę. Po co to oburzenie? Zresztą w naszej galerii też robimy TT pod górkę. Nie informujemy klientów, że Tt ma w sprzedaży markę o którą klient pyta itd. Bądźmy obiektywni. Tak samo na nich narzekamy jak oni na nas!
Pracował ktoś przy wysyłce towaru lub na magazynie i mógłby się podzielić opinią na temat pracy zarobków i atmosfery.
Wszystko pięknie ładnie ale jak się gdzieś zamieni słowo z pracownikami Time trendu to oni wszystko wiedzą. Jakie mamy wynagrodzenia, promocje , rabaty . Podobno niektóre z Pań pracownic Swiss znają osobiście Panie z Time trendu i odwrotnie i się dzielą informacjami
Często zadawane pytania
-
Jak się pracuje w SWISS (PHU Jubiler Sp. z o.o.)?
Zobacz opinie na temat firmy SWISS (PHU Jubiler Sp. z o.o.) tutaj. Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy oraz kandydaci do pracy to 101.
-
Jakie są opinie pracowników o pracy w SWISS (PHU Jubiler Sp. z o.o.)?
Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy to 83, z czego 12 to opinie pozytywne, 27 to opinie negatywne, a 44 to opinie neutralne. Sprawdź tutaj!
-
Jak wygląda rekrutacja do firmy SWISS (PHU Jubiler Sp. z o.o.)?
Kandydaci do pracy w SWISS (PHU Jubiler Sp. z o.o.) napisali 4 opinii na temat procesu rekrutacyjnego. Zobacz szczegóły tutaj.