Doradca Klienta 2024-02-08 13:21 przez xyz
Przebieg rekrutacji
Typowa rozmowa rekrutacyjna - sztywna i udająca wielkość powagi ze strony rektureta, w tym przypadku z Tomaszem R., który pracuje w firmie już 16 lat. Następnie rozmowa z kierowniczką sklepu, w tym poinformowanie mnie, że nie przyjmą kogoś, kto będzie unikać obowiązków - postraszenie i założenie, że mogłabym być takowym pracownikiem.
Pytania
Otrzymane pytania: - Czy zdaję sobie sprawę, że jest to praca na 3/4 etatu, a nie na cały etat. Jeśli tak, to dlaczego szukam pracy na 3/4 etatu, a nie potrzebuję na cały etat. - Dyspozycyjność - Czy przeszłam szkolenie z obsługi klienta u innego pracodawcy, jeśli tak, to jak ono wyglądało, czego się na nim nauczyłam. - Czy jestem studentką/planuję studia (zaoczne) - bo taka osoba raczej nie będzie mieć szans na pracę ze względu na nieelastyczność godzin pracy. - Jak przekonam do zakupu zegarka w sklepie stacjonarnym, skoro w sklepie internetowym jest taniej? Odpowiedź firmy - bo w sklepie stacjonarnym można przymierzyć od razu i zobaczyć dokładnie, jak zegarek wygląda, a online posiłkuje się klient tylko zdjęciami i opisem. Dopiero na samym końcu rozmowy podano informację o odpowiedzialności materialnej i robieniu codziennej inwentaryzacji.
- Poziom rozmowy:
- Rezultat: Dostałem pracę, ale nie przyjąłem
Doradca Klienta 2021-10-23 12:13 przez Inka
Przebieg rekrutacji
Spotkanie trwało około 30 minut. Ogólnie to niestety taka typowa rozmowa kwalifikacyjna wg schematu: kandydat musi się uzewnętrzniać a w zamian nie dostanie nawet informacji o proponowanym wynagrodzeniu. Na plus jest to, że dostałam odpowiedź dotyczącą wyniku rekrutacji.
Pytania
Jakie były moje obowiązki i zadania w poprzedniej pracy. Kto to jest trudny klient i jak sobie z nim radzę. Czy znam zasady gwarancji i reklamacji. Czy znam standardy obsługi klienta i czy wiem na czym polega odpowiedzialność materialna pracownika. No i oczywiście pytanie o moje oczekiwania finansowe.
- Poziom rozmowy:
- Rezultat: Nie dostałem pracy
Sprzedawca 2018-04-18 15:29 przez Cezar
Przebieg rekrutacji
Na etapie rozmowy kwalifikacyjnej nie jest powiedziane nic konkretnego, miła rozmowa o przedstawionym cv, następnie ewentualne umawianie się na godzinę próbną, która polega na rozmowie z kierowniczka. Praca zapowiadała się bardzo dobrze.
Pytania
Niestety mimo obiecanego telefonu niezależnie od wyniku rozmowy, nie dostałem żadnej odpowiedzi zwrotnej. Trochę szkoda, bo człowiek czeka i nie wie czy ma szukać czegoś innego
- Poziom rozmowy:
- Rezultat: Nie dostałem pracy
Sprzedawca 2018-03-28 19:12 przez Kandydat
Przebieg rekrutacji
Rozmowa trwała bardzo krótko. Z jednej strony niby fajnie, bo konkretnie - ale z drugiej, wyglądało tak jak zamydlanie oczu. Pan szybko zakończył rozmowę na temat odpowiedzialności materialnej sprzedawcy (obowiązuje ona oczywiście).
Pytania
Dlaczego zdecydowałem się wysłać CV; Jakie są moje oczekiwania finansowe; Jaka jest moja dyspozycyjność
- Poziom rozmowy:
- Rezultat: Nie dostałem pracy