Od 4 miesięcy jestem pracownikiem BBA i jestem mega pozytywnie zaskoczony działaniami firmy. Pracowałem już w wielu firmach, zarówno dużych korporacjach jak małych przedsiębiorstwach i w żadnym z tych miejsc nie doświadczyłem tak pozytywnej atmosfery jak w BBA. - ogromne wsparcie od przełożonego, zawsze znajdzie czas na wyjaśnienie problemu i jego rozwiązanie - Absolutny brak "wyścigu szczurów" - Benefity w postaci karty multisport, Spotify, Netflix i HBO + cotygodniowy masaż ( w godzinach pracy :O ) - Wypłata zawsze na czas - Jasny i klarowany system premiowy - Wyjazdy firmowe na żaglówki - Podejście kierownictwa do pracowników - TOP ! To tylko niektóre atuty jakimi może poszczycić się BBA Transport System Jeśli ktoś się zastawia nad podjęciem pracy w BBA, to nie wahaj się ani chwili dłużej. Z czystym sercem każdemu mogę polecić tę firmę !
Niezla próba zachecenia do wzięcia udziału w rekrutacji na go worku :) Skoro tak dobrze to gdzie się podziało 30 osób z tej firmy?
A gdzie się podziało te 30 osób z firmy? Bo ja akurat nie wiem. Zostali zwolnieni? Czy może sami się zwolnili? I z jakich powodów?
cze, o jakie stanowiska chodzi z tymi 30stoma osobami? Pytam, bo na stronie firmowej jest napisane, że aktualnie pracuje 61, czyli z tym co piszesz wychodzi na to, że było 91 wcześniej? Chyba ze już braki są uzupełnione? Jak długo rekrutacje trwają?
było ponad 90 osób. Wiele się zwolniło lub zostało zwolnionych. Po tym zatrudnili parę nowych.
To oczywiste. Chodzi o handel. Po co mieliby zatrudniać 30 osób do logistyki? WłĄcZ mYśLeNie. Rekrutacje (o ile można to tak nazwać) trwają długo i krótko - zależnie od strony spoglądania na cały proces. Jak widać firma bardzo długo poszukuje doświadczonego spedytora morskiego, jednak ze znalezieniem zielonej osoby na stanowisko nie ma problemu. Patrząc na stronę można zobaczyć rotację i doświadczenie personaliów pracujących w tej firmie.
No a jakie są zarobki w tej firmie? Doświadczony specjalista, jak ja, więcej sobie zażyczy za pracę, niż osoba bez praktyki zawodowej. Skąd więc rzekome trudności firmy w znalezieniu doświadczonego spedytora, i jaka pewność zadowolenia z warunków, oraz utrzymania posady w tej firmie?
To podstawa netto + prowizja ewentualna? Tylko teraz nie wiem czy to nawiązanie do kogoś bez doświadczenia czy z jakimś większym, o którym Pan tu wyżej pisze? Ta kwota jest na stan bieżący? Jakie były wcześniej?
Czy firma BBA TRANSPORT SYSTEM Sp. z o.o. Sp. K. w całości finansuje szkolenia dla pracowników?
To co jest podstawą do uzyskania podwyżki albo do awansu? I czy brak szkoleń dotyczy też braku wytłumaczenia co i jak robić, jak przychodzi nowy pracownik?
To jak to wygląda? Tyle ile wynegocjujesz na starcie tyle masz? Jakoś ciężko mi w to uwierzyć. A są chociaż ogólnofirmowe podwyżki inflacyjne? Jakby nie patrzeć w przeciwnym razie zarabia się coraz mniej. Na święta są chociaż premie / bony?
Na starcie albo bierzesz stawkę jaką ci dadzą albo nie masz pracy. Nie ma czegoś takiego jak negocjacja stawki. Podwyżki nie widziałem przez cały mój okres pracy tam. Nawet po nowym roku gdy podwyższyła się najniższa krajowa moja stawka została taka jaka była. Przy podpisywaniu nowej umowy stawka pozostała taka sama jak przy zatrudnianiu. Na święta jedynie dostaliśmy premie.
tak! Wystarczy zgłosić chęć i wysłać link do oferty szkolenia/kursu W moim przypadku dostałam dofinansowanie na całą kwotę kursu +umowa o podniesie kwalifikacji
są premie dla handlowców +premie urodzinowe i świąteczne, podwyżki przy awansach +co trzy miesiące są 1:1 z line menadżerem, więc zawsze można o tym pogadać
podczas mojej rozmowy kwalifikacyjnej były negocjacje dot stawki, więc to raczej kwestia Pana przypadku. O podwyżkę zawsze można zapytać, jesteśmy dorośli...
Cześć, Firmę poznałem już na akademii spedytora bodajże w 2019 roku na Politechnice Warszawskiej. Wywodzę się jeszcze z pierwszej grupy Specjalistów ds. Sprzedaży, która została w pełni utworzona i wyszkolona przez Mariusza Żakiewicza. Firma bardzo dobrze wyuczyła mnie, przygotowała do pracy i za każdym razem dostawałem wsparcie, jeżeli w danym momencie go potrzebowałem. BBA dało mi możliwość zatrudnienia, bez doświadczenia. Co na ogólne warunki jest bardzo trudne do osiągnięcia bo nikt nie chce pracownika bez przynajmniej 2 letniego doświadczenia. Po 1,5 roku pracy na tym stanowisku dostałem możliwość prowadzenia swojego własnego oddziału. Zatrudnianie ludzi, wybór biura w nowym mieście, urządzenie go. Również szkoliłem nowych adeptów mocy aby mogli pracować dla Firmy i spełniać się zawodowo biorąc udział w szkoleniach od podstaw z transportu oraz sprzedaży. BBA to wymagająca grupa, która wspiera swoich pracowników, podejmuje stanowcze decyzje. Uważam, że mogę się jeszcze sporo nauczyć od całości jak i od każdej osoby z osobna. Z poważaniem oraz wyrazami szacunku, Adrian Liwoch,
Witam, Skoro było tak dobrze, to czemu już Pan nie pracuje w tej firmie?
Hej, jestem pracownikiem firmy od niecałego roku, głównym atutem jest rodzina atmosfera i to w tym pozytywnym znaczeniu :) Nie ma wyścigu "szczurów" zawsze można liczyć na pomoc innych. Prezes dba o pracowników w formie licznych benefitów oraz podsycania dobrych relacji między pracownikami przy organizacji różnych ciekawych wyjść oraz większych integracji.
I te wszystkie wyjścia maja miejsce w czasie prywatnym? Mam nadzieję ze nie przymusza sie tych co najzwyczajniej w świecie nie chcą iść bo już raz tak miałem
hej odpowiem za @pracownika-niejestesmy obozem pracy tylko super działająca grupa -zarówno benefity, jak i inne atrakcję są opcją -albo idziesz albo nie .Nie ma napiętnowania za swoje przekonania lub potrzeby. Natomiast ze względu na to,że kazdy z nas się lubi wyjscia sa przyjmnościa:)
To ja sie trochę dziwie ze atmosfera jest taka super. jak ja sobie wyrobiliscie? U mnie teraz takie kwasy robią z byle czego ze faktycznie lepiej byłoby robotę chyba zmienić
Witam Po świetnym występie korporacji bba system na uczelni chciałbym się zatrudnić. Mam pytanko czy w firmie są jakieś dokumenty lojalnościowe? Jeśli tak to na ile
Dzień dobry! Warunki, w tym formalne, zależą od stanowiska/ zakresu obowiązków i omawiane są w ramach prowadzonych rekrutacji :)
Chodziło mi o świetny występ działu handlowego i pytam w odniesieniu do tego stanowiska :)
Szanowny Panie, dokumenty lojalnościowe, jak wspomniano wcześniej, są zależne od indywidualnych rekrutacji i nie jest to coś, co możemy udostępnić jako ogólną regułę rekrutacyjną do naszej firmy.
Dlatego zapytałem o konkretne stanowisko. Jak bardziej to może być indywidualne? Zależne od pory roku/pogody/humoru kogoś? Zlitujta się
Uważacie ze rozwój tutaj jest nieograniczony czy jednak można dotrzeć do pewnego poziomu i już wyżej ani rusz? Ktoś sie dziwił w takim wątku ze pracownik który chwalił warunki sobie odszedł i mnie też to zastanowiło
Po tym lukrze tutaj wchodzę na stronę, a tam "oferujemy - narady zespołu" :D Napiszcie jak dorośli, ile się zarabia? Naradami w stolicy za M-3 nie zapłacę
![logo firmy](http://www.gowork.pl/media/cache/company_logo_profile_square_80/uploads/company_profile_image/1/d/e/1de7445b73093fea1016f57ce5ab3dc3.png)
![logo firmy](http://www.gowork.pl/media/cache/company_logo_profile_square_80/uploads/alfa/employee/max/129617.png)
Cześć, Firmę poznałem już na akademii spedytora bodajże w 2019 roku na Politechnice Warszawskiej. Wywodzę się jeszcze z pierwszej grupy Specjalistów ds. Sprzedaży, która została w pełni utworzona i wyszkolona przez Mariusza Żakiewicza. Firma bardzo dobrze wyuczyła mnie, przygotowała do pracy i za każdym razem dostawałem wsparcie, jeżeli w danym momencie go potrzebowałem. BBA dało mi możliwość zatrudnienia, bez doświadczenia. Co na ogólne warunki jest bardzo trudne do osiągnięcia bo nikt nie chce pracownika bez przynajmniej 2 letniego doświadczenia. Po 1,5 roku pracy na tym stanowisku dostałem możliwość prowadzenia swojego własnego oddziału. Zatrudnianie ludzi, wybór biura w nowym mieście, urządzenie go. Również szkoliłem nowych adeptów mocy aby mogli pracować dla Firmy i spełniać się zawodowo biorąc udział w szkoleniach od podstaw z transportu oraz sprzedaży. BBA to wymagająca grupa, która wspiera swoich pracowników, podejmuje stanowcze decyzje. Uważam, że mogę się jeszcze sporo nauczyć od całości jak i od każdej osoby z osobna. Z poważaniem oraz wyrazami szacunku, Adrian Liwoch,
Witam, Skoro było tak dobrze, to czemu już Pan nie pracuje w tej firmie?
Siemka. Jak duże doświadczenie trzeba mieć by na spokojnie dostać się na spedytora międzynarodowego? Jest tylko napisane, że ma być ono w transporcie drogowym oraz znajomości rynku TSL bez określonego stażu, gdzie widziałem, że przy spedytorze morskim postawiono warunek z minimum dwoma latami.
dzień dobry. w ogłoszeniu dla spedytora wskazana jest umowa o pracę. zastanawiam się jednak na ile pracodawca jest elastyczny względem innych ustaleń. Osobiście interesuje mnie zatrudnienie na B2B. czy jest ono możliwe?
Dzień dobry! W uzasadnionych, z punktu widzenia przepisów, przypadkach jak najbardziej stosujemy B2B :)
Z całym sercem polecam firmę BBA TRANSPORT SYSTEM. Pracuję w filii w Warszawie od października 2023 i od początku poczułam, że jest to miejsce dla mnie. Już na starcie otrzymałam duże wsparcie od pozostałych pracowników przy nauce programów. Zespół - pomimo tego, że młody - jest bardzo profesjonalny. Każdy jest zaangażowany na maxa w to, co robi. Atmosfera jest niesamowita! Czasami wręcz rodzinna. Rzadko w której pracy można spotkać tak miłych i życzliwych ludzi wokół siebie. Każdy pracownik otrzymuje służbowy laptop, telefon oraz cały zestaw do Home Office, który jest możliwy dwa razy w tygodniu. Dla mnie bardzo ważnym aspektem było podnoszenie kwalifikacji zawodowych i w tym temacie również BBA mi to umożliwiło. Dodatkowo pracownik otrzymuje bezpłatny dostęp do platform takich jak: Netflix, HBO czy Spotify. Istnieje możliwość dołączenia do Multisportu, opieki medycznej, ubezpieczenia na życie. Warto jest wspomnieć również o cotygodniowych masażach w godzinach pracy, które cieszą się dużym zainteresowaniem :) Jeżeli chodzi o przełożonych – zawsze można liczyć na ich wsparcie! O pozytywach pracy w tym miejscu można by pisać dużo więcej. Firma jest otwarta na potrzeby pracowników. ZDECYDOWANIE POLECAM !!!!
Hej, jak dostawaliście negatywny feedback z rozmowy na spedytora międzynarodowego to najczęściej ze względu na co? Jest teraz dostępna oferta i planuje się przygotować. niektóre wymagania z opisu mnie ciekawią, na przykład „radość z (usunięte przez administratora) :) to już chyba na jakimś okresie próbnym wyjdzie? Macie jeszcze jakieś porady?
Czy jest teraz jakaś rekrutacja do zespołu ? Oraz jak klaruje się kwestia rotacji pracowników ?
trwa rekrutacja na spedytora drogowego międzynarodowego, pracownicy raczej zostają na dłużej, w Warszawskim biurze nie ma dużej rotacji
cóż, duża lub mała rotacja to najwidoczniej dość subiektywna ocena Ze zdjęć grupowych większość osób wciąż pracuje, więc nie jest tak, że połowa składu zmienia się co roku - to byłaby duża rotacja pracowników, a tak się nie dzieje
Może dlatego ze zdjęć tyle nie wynika bo są zamieszczane wyłącznie te które obejmują obecnie pracujących w stolicy ???? za mojej kadencji odchodziło co msc kilka osób a finalnie około 50 ubyło
dokładnie... gdy ja tam pracowałem to też dodawali zdjęcia grupowe ale tylko z oddziału w stolicy. Tam to może była ta sama ekipa. Ale wciągu 5 miesiecy zwolniło sie lub zostało zwolnionych około 50 osób. Na zdjęciach nigdzie nie widnieli to też nie ma co porównywać
I co było najczęstsza przyczyną tych rotacji? pod względem odejść pewnie coś w warunkach ale zastanawiam się ze względu na co sam Pracodawca rezygnował? Pracownicy nagle nie spełniali jakichś założonych norm?
Witam, wiem, że kiedyś pisano w jednym komentarzu o tym, że istnieje możliwość pracy zdalnej. Zastanawiam się czy to faktycznie mogłaby być taka 100% opcja? Rekrutacja zdalna, wdrożenie zdalne i tak dalej? niestety nie jestem ze stolicy a interesuje mnie podjęcie się pracy przy spedycji, nie wiem jednak na ile byłoby to wykonalne?
Hej, Jest paru pracowników którzy pracują w 100% zdalnie, oczywiście BBA ma biura również w Białymstoku i Bydgoszczy Na starcie musisz być stacjonarnie w biurze, żeby zobaczyć jak działamy, nauczyć się programu, procedur itd (zawsze lepiej poznać "na żywo" osoby do których piszesz maile ;) ), ale to tez nie problem, z tego co wiem wystarczy pogadać z Szefem i jezeli nie jestes ze stolicy to na etap wdrożenia też znajdzie się rozwiązanie, tylko zaznacz to na rozmowie :)
Czy tym sugerowanym rozwiązaniem może być to, że firma pomogłaby w tymczasowej relokacji pracownika? chyba, że trzeba byłoby ryzykować na własna rękę z wynajęciem czegoś na ten czas?
Na stronie Pracuj.pl zamieszczono 2 listopada kilka aktualnych ofert pracy do firmy BBA TRANSPORT SYSTEM Sp. z o.o. Sp. K.. Poszukiwana jest osoba do pracy jako asystent sprzedaży. Co sądzicie o warunkach pracy zaproponowanych przez pracodawcę?
W BBA pracuje już dłuższy okres czasu i mogę stwierdzić, że jest to naprawde fajna grupa. Przełożeni są ludźmi z którymi da się normlanie porozmawiać. Biuro jak biuro, nie ma wymagań co do stanowiska pracy - standardowe wyposażenie to 3 monitory + klawiatura, mysz, telefon i stacja dokująca do laptopa i ogromne biurko, ale jeżeli wygodniej Ci pracować na jednym/dwóch monitorach lub samym laptopie nie ma problemu, to twoje stanowisko pracy i urządzasz je po swojemu. Praca w domu to też swego rodzaju standard w tej firmie -> poniedziałki i piątki standaryzowane są na home-office, jednak jezeli wolisz byc ciągle w biurze to też nie problem. Ludzie tworzący tą firme są naprawdę spoko, nie ma głupich pytań - zawsze uzyskasz odpowiedź (formalną lub nie - zalezy jakiego kanału do tego użyjesz ;) ) Najbardziej jednak cenie sobię rozmowy 1:1 przełożony - pracownik -> dostajesz feedback swojej pracy w najbardziej przyzwoity sposób, ale również ty bez żadnych zawstydzeń możesz dać feedback jak ty się czujesz oraz co ci nie odpowiada, a nawet poza tymi "1:1" w codziennych rozmowach wiesz, że to jest twój przełożony, ale żadnemu z nich nie można zarzucić "jestem twoim przełożonym, troche szacunku.." - każdy z nich jest człowiekiem z którym możesz normalnie porozmawiać, pożartować, a przede wszystkim pomogą ci nawet poza godzinami pracy :) Wspominając już przełożonych - międzydziałowo też ich znasz i też ci zawsze pomogą :) Szef Bartłomiej Sujkowski to jest najbardziej kompetentna osoba na swoim stanowisku. Pracowałem też w innych firmach o różnej specyfice pracy i jednak to tutaj czuje, że nie ważne jak bardzo jest zabiegany zawsze się przywita, zamieni dwa zdania oraz odpisze na teamsach. Nie ma czegoś takiego jak "strach co szef powie" - sprawy załatwiane są tak naprawdę od ręki w ciągu paru minut do tego zawsze z uśmiechem :) Co należy podkreślić - administracja nie daje tobie poczucia, że potrzebuje 2 godzin bo są "pilniejsze" sprawy do załatwienia (przysłowiowe zrobienie kawy ;) ) - maile załatwiane są zawsze priorytetowo, a jeżeli potrzebuje czegoś na 10 minut temu, wystarczy napisać do osoby zajmującej się tą działką. aaaa no i oczywiście w trudniejszych case'ach dostajesz zawsze instrukcje jak się zaopiekować sprawą, żeby nie spaprać! Mimo obowiązków które na nich spoczywają usmiech i priorytet to u nich podstawa :) Jeżeli chodzi o przerwy - nie są one tutaj wyliczane z zegarkiem w ręce -> potrzebujesz zapalić, odebrać paczkę od kuriera, zjeść -> po prostu idziesz i to robisz i nikt nie robi ci o to problemu (oczywiście wszystko z głową) Podsumowywując - Głowy firmy to bardzo kompetentne osoby, widać, że nie były wybierane z przypadku, a to przekłada się na pracowników którzy wiedzą co mają robić i nie boją się zapytać o cokolwiek, a jakakolwiek sugestia zmiany sposobu pracy jest rozpatrywana w 99% pozytywnie.
Chciałbym jedną rzecz wiedzieć o stanowisku Asystent Departamentu Sprzedaży. Nie wiem jak teraz, ale jeszcze niedawno bo miesiąc temu pisali, że wcale nie wymagają dużego doświadczenia. No i fajnie, pytanie jak się to ma do zarobków. Jak płacą? Dobrze czy raczej gdzieś w granicach minimalnej? Bo ja się i z takimi stawkami się spotkałem w branży
Stanowisko Asystenta DS jest pierwszym etapem w rozwoju do samodzielnego stanowiska Doradcy. Poza wynagrodzeniem podstawowym, w Departamencie Sprzedaży dostępne są premie - standardowa, challengowe : tygodniowe, miesięczne, kwartalne, dodatki za przekroczenie progów oraz składniki stażowe co sumarycznie daje długofalową perspektywę rozwoju kompetencji i wynagrodzenia
Jakie premie dla pierwszego stanowiska XD dostanie podstawę i WIZJĘ premii. No ciekawe na czym ma te premie robić nie mając klientów. Inna sprawa, że asystent by tego nie napisał ;)
Nowe opinie pracowników na + bo rekrutacja w trakcie ? :))
No właśnie, a w praktyce ile zarabiacie? To bym chciał wiedzieć, bo zdarza się, że pomiędzy teorią a praktyką jest rozbieżność delikatnie mówiąc, tak było u mojego poprzedniego pracodawcy, no a zobaczymy tutaj :) Jeszcze przyjmują aplikacje?
Czy firma BBA TRANSPORT SYSTEM Sp. z o.o. Sp. K. w całości finansuje szkolenia dla pracowników?
To co jest podstawą do uzyskania podwyżki albo do awansu? I czy brak szkoleń dotyczy też braku wytłumaczenia co i jak robić, jak przychodzi nowy pracownik?
To jak to wygląda? Tyle ile wynegocjujesz na starcie tyle masz? Jakoś ciężko mi w to uwierzyć. A są chociaż ogólnofirmowe podwyżki inflacyjne? Jakby nie patrzeć w przeciwnym razie zarabia się coraz mniej. Na święta są chociaż premie / bony?
Na starcie albo bierzesz stawkę jaką ci dadzą albo nie masz pracy. Nie ma czegoś takiego jak negocjacja stawki. Podwyżki nie widziałem przez cały mój okres pracy tam. Nawet po nowym roku gdy podwyższyła się najniższa krajowa moja stawka została taka jaka była. Przy podpisywaniu nowej umowy stawka pozostała taka sama jak przy zatrudnianiu. Na święta jedynie dostaliśmy premie.
tak! Wystarczy zgłosić chęć i wysłać link do oferty szkolenia/kursu W moim przypadku dostałam dofinansowanie na całą kwotę kursu +umowa o podniesie kwalifikacji
są premie dla handlowców +premie urodzinowe i świąteczne, podwyżki przy awansach +co trzy miesiące są 1:1 z line menadżerem, więc zawsze można o tym pogadać
podczas mojej rozmowy kwalifikacyjnej były negocjacje dot stawki, więc to raczej kwestia Pana przypadku. O podwyżkę zawsze można zapytać, jesteśmy dorośli...
Pracuję w BBA od sierpnia tego roku i jestem szczerze - bardzo pod wrażeniem. Pracodawca jest mega pro-pracowniczy, atmosfera w warszawskim biurze jest przyjemna, luźna i nieraz rodzinna. Podejście line managerów wyrozumiałe, z dużą dozą zaufania, wyjścia naprzeciw potrzebom pracownika. Z konkretów to: - SZKOLENIA? SĄ - chciałam szkolenie i zostało mi ono zorganizowane/zakupione tego samego dnia, po pracy dostałam wiadomość od Bartka żebym szykowała komputer, bo o 18 mam pierwsze spotkanie z kursu - NIESAMOWITE. Nigdzie nie czułam się tak zaopiekowana i doceniana jak w BBA. -ROZWÓJ? JEST - BBA daje mi przestrzeń na realizowanie własnych programów i pomysłów, daje dużo możliwości rozwoju - zarówno kompetencji twardych, branżowych, jak i kompetencji miękkich. - FEEDBACK? REGULARNY - Spotkania 1:1 z line managerem są regularne, cyklicznie co 3 miesiące, gdzie mam czas i przestrzeń porozmawiać o moich potrzebach wobec pracodawcy i o tym, jak mi się pracuje. - JASNA I CZYSTA KOMUNIKACJA? JEST - bardzo dbają tutaj o komunikację i higienę praca/dom, feedbacki są dawane na bieżąco, a zespół managerów/team leaderów dodatkowo odświeża i poszerza swoje kompetencje w tym temacie - przechodzą dodatkowe szkolenia managerskie - PODWYŻKI I AWANSE? SĄ - podwyżki i awanse są możliwe i dzieją się też w miarę regularnie - w przeciągu pół roku pracy kilka razy spotkałam się z informacją o awansie kogoś z działu Operacji albo z Departamentu Sprzedaży O benefitach pracowniczych można by dodatkowo piać godzinami, bo to kolejne wielkie wyróżniki pracy w BBA, ale to powyższe punkty przekonały mnie, że jest to miejsce, w którym warto zostać i pracować. Pracodawca, sam szef i line managerzy potrafią przyznać się do błędu, wyjść poza swoją strefę komfortu, zaufać odmiennemu zdaniu, na każdym kroku dbają o atmosferę i dobro pracownika.
Od 4 miesięcy jestem pracownikiem BBA i jestem mega pozytywnie zaskoczony działaniami firmy. Pracowałem już w wielu firmach, zarówno dużych korporacjach jak małych przedsiębiorstwach i w żadnym z tych miejsc nie doświadczyłem tak pozytywnej atmosfery jak w BBA. - ogromne wsparcie od przełożonego, zawsze znajdzie czas na wyjaśnienie problemu i jego rozwiązanie - Absolutny brak "wyścigu szczurów" - Benefity w postaci karty multisport, Spotify, Netflix i HBO + cotygodniowy masaż ( w godzinach pracy :O ) - Wypłata zawsze na czas - Jasny i klarowany system premiowy - Wyjazdy firmowe na żaglówki - Podejście kierownictwa do pracowników - TOP ! To tylko niektóre atuty jakimi może poszczycić się BBA Transport System Jeśli ktoś się zastawia nad podjęciem pracy w BBA, to nie wahaj się ani chwili dłużej. Z czystym sercem każdemu mogę polecić tę firmę !
Niezla próba zachecenia do wzięcia udziału w rekrutacji na go worku :) Skoro tak dobrze to gdzie się podziało 30 osób z tej firmy?
A gdzie się podziało te 30 osób z firmy? Bo ja akurat nie wiem. Zostali zwolnieni? Czy może sami się zwolnili? I z jakich powodów?
cze, o jakie stanowiska chodzi z tymi 30stoma osobami? Pytam, bo na stronie firmowej jest napisane, że aktualnie pracuje 61, czyli z tym co piszesz wychodzi na to, że było 91 wcześniej? Chyba ze już braki są uzupełnione? Jak długo rekrutacje trwają?
było ponad 90 osób. Wiele się zwolniło lub zostało zwolnionych. Po tym zatrudnili parę nowych.
To oczywiste. Chodzi o handel. Po co mieliby zatrudniać 30 osób do logistyki? WłĄcZ mYśLeNie. Rekrutacje (o ile można to tak nazwać) trwają długo i krótko - zależnie od strony spoglądania na cały proces. Jak widać firma bardzo długo poszukuje doświadczonego spedytora morskiego, jednak ze znalezieniem zielonej osoby na stanowisko nie ma problemu. Patrząc na stronę można zobaczyć rotację i doświadczenie personaliów pracujących w tej firmie.
No a jakie są zarobki w tej firmie? Doświadczony specjalista, jak ja, więcej sobie zażyczy za pracę, niż osoba bez praktyki zawodowej. Skąd więc rzekome trudności firmy w znalezieniu doświadczonego spedytora, i jaka pewność zadowolenia z warunków, oraz utrzymania posady w tej firmie?
To podstawa netto + prowizja ewentualna? Tylko teraz nie wiem czy to nawiązanie do kogoś bez doświadczenia czy z jakimś większym, o którym Pan tu wyżej pisze? Ta kwota jest na stan bieżący? Jakie były wcześniej?
Praca w BBA w dziale operacyjnym jest naprawdę przyjemna. Panuje tu miła atmosfera, wszyscy są dla siebie serdeczni. Nie ma głupich pytań - często spotykałam się z tym stwierdzeniem w innych miejscach, ale dopiero tutaj faktycznie jest to odczuwalne. Nie ma wyścigu szczurów, każdy pomaga każdemu jeśli tylko jest taka potrzeba. Wszyscy gramy do jednej bramki. :) Praca hybrydowa w najlepszym tego słowa znaczeniu, czyli poniedziałki i piątki można pracować zdalnie. Firma zapewnia pełen sprzęt na pracę zdalną, więc jeśli tylko ma się takie możliwości w domu, można pracować na 3 monitorach również w domu. Dodatkowo, firma posiada naprawdę fajne benefity. Głównie moim zdaniem wyróżniają się cotygodniowe masaże, realizowane w ciągu dnia pracy. Jeśli miałabym doradzić coś osobie, która zastanawia się nad zaaplikowaniem do pracy w BBA - warto przyjść na rozmowę i pogadać o wszystkich wątpliwościach, w moim przypadku zmieniło to zupełnie postrzeganie firmy, też zaczynałam od czytania opinii w internecie. ;)
Jestem pracownikiem tej firmy od kilku miesięcy i wydaje mi się, że już mogę przedstawić opinię na temat BBA Transport System. Firma posiada bardzo dobrą lokalizację dla osób dojeżdżających spoza Warszawy ze względu na to, że nie znajduje się w ścisłym centrum. Biuro jest bardzo świeże i przyjemne. Otwarte przestrzenie ze stanowiskami, które posiadają po 3 duże monitory zdecydowanie ułatwiają zmaganie się z codziennymi obowiązkami. Do tej pory nie doświadczyłem zjawiska "wyścigu" i jakiejkolwiek rywalizacji z kolegami z działu. Przełożony staje na wysokości zadania i zapewnia bardzo dobrą komunikację, a w innych miejscach spotykałem się ze zjawiskiem pretensji za zadawane pytania. Panuje naprawdę miła atmosfera, nie ma żadnych spięć ani zwracania uwagi na poprawne zachowanie, po prostu można być sobą i skupić się na wykonywaniu swoich obowiązków. Bardzo dużo benefitów takich jak Multisport, Netflix czy Spotify. Firma jest otwarta dla młodych osób zarówno, które są świeżo po studiach i tych, które nie mają jeszcze żadnego doświadczenia w tym kierunku. Wyjazdy firmowe, możliwość pracy zdalnej. Jako inżynier logistyki świeżo po studiach wydaje mi się, że nie mogłem trafić w lepsze miejsce. Odrzucano moje CV z naprawdę obskurnych miejsc, gdzie biura były mieszkaniami w blokach przerobionymi na coś przypominające biuro, a tutaj spora firma z naprawdę świetnymi warunkami do pracy do której zostałem przyjęty z dużą serdecznością. Jeśli ktoś się zastanawia to z czystym sumieniem polecam.
Pracowałem w tej firmie parę miesięcy i miałem okazje być jednym z "regionalistów". Długo zastanawiałem się czy pisać swoją opinię jednak nie jest ona ani negatywna ani pozytywna więc zdecydowałem się wypowiedzieć. Zacznijmy od przełożonych. Prywatnie "team liderzy" to sympatyczne osoby. Jednak firma wrzuciła ich do oddziałów daleko od miejsca zamieszkania BEZ JAKIEJKOLWIEK WIEDZY jak być liderem. Szokiem dla mnie było, że mój przełożony jest młodszy ode mnie i to bez jakiegokolwiek wyszkolenia do pełnienia takiej funkcji. Firma nałożyła na nich zadanie powtórzenia sukcesu ludzi, którzy mieli o wiele większy doświadczenie i wiedzę w kierowaniu zespołem niż oni. Żaden biznes opierany na liderach bez wiedzy i tak jak pisali inni na ludziach bez jakiegokolwiek wykształcenia czy wiedzy w temacie nie ma szans na powodzenie. A tak to właśnie wyglądało. Kolejną ciekawą rzeczom jest to, że firma praktycznie do ostatniego dnia umów nie potrafiła określić się czy te zostaną przedłużone czy nie. Tym samym czekaliśmy w niepewności do ostatniego momentu nie wiedząc czy powinniśmy szukać czegoś nowego czy nie. Jako jeden z nielicznych doczekałem trzeciego przedłużenia umowy jednak praktycznie od razu.. otrzymałem wypowiedzenie z podkreśleniem, że jeśli wyrobie odpowiedni wynik wypowiedzenie będzie anulowane. Dla każdego myślącego człowieka działanie takie przyniesie odwrotny skutek i zamiast starać się pracownicy zaczną szukać nowej pracy. I tak też się stało. Na porządku dziennym było również kradnięcie klientów między regionalsami. Oczywiście w tej kwestii również byli równi i równiejsi. Klienta dostawał ten czyj team lider był bardziej faworyzowany w firmie. Nie mówiąc już o tym, że kwestia dzwonienia do nie swoich klientów też była codziennością. A co do dzwonienia.. na rozmowie o pracę powiedziane było, że firma nie ma nic wspólnego z cal centr. Po czasie jednak okazało się totalnie inaczej. Zaczęło się od programu, który liczył liczbę połączeń i ich czas "żebyśmy po prostu wiedzieli" skończyło na pretensjach i porównywaniu kto ile zrobił i czemu tak mało. O wiele łatwiej byłoby gdyby bazy, które dostawaliśmy były wartościowe a nie zapełnione kontaktami, które nijak były naszymi docelowymi odbiorcami. Najlepsze było i tak to, że firma zwolniła osoby parę dni przed świętami i co więcej przed wigilią pracowniczą na która wszyscy mieli już zapewniony transport. W momencie gdy osoby zwolnione zapytały czy mimo to mogą przyjechać na wigilię bo maja wykupiony transport to usłyszały "że nie są mile widziane". Żeby nie było, firma próbowała przez cały ten okres dać nam możliwości rozwoju ale tak bardzo nieudolnie, że nic z tego nie wychodziło. Plusem zdecydowanie były osoby pracujące w tej firmie. Bo Ci, którzy nie stoją na najwyższym szczeblu i nie są specjalnie traktowani naprawdę są przesympatyczni i byli zaangażowani w to aby ten projekt się udał. Widać było, że zależy im na tym co robią i co zostało im powierzone. Jednak przez brak jakiegokolwiek doświadczenia i wiedzy projekt był skazany na porażkę. Osobiście oceniam firmę pod względem projektu bo ten projekt był wielkim nieporozumieniem. Nie wiem jak wyglądała praca tam przed ani po projekcie ale wydaje mi się, że takie rzeczy świadczą o tym jak firma radzi sobie z kryzysami. A tym zdecydowanie był ten projekt.
Kim jest Sygnalista?
Sygnalista w firmie, to osoba, której zadaniem jest zgłaszanie nieprawidłowości i nadużyć w firmie. Zadania i ochronę Sygnalistów opisuje dyrektywa Parlamentu Europejskiego oraz ustawa o Ochronie Sygnalistów, które zapewniają
![logo](/assets/images/go_whistle/flag_eu.png)
Dyrektywa Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2019/1937 z dnia 23 października 2019 r. w sprawie ochrony osób zgłaszających naruszenia prawa Unii.
![logo](/assets/images/go_whistle/flag_pl.png)
![logo](/assets/images/go_whistle/flag_eu.png)
![logo](/assets/images/go_whistle/flag_pl.png)
Dyrektywa Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2019/1937 z dnia 23 października 2019 r. w sprawie ochrony osób zgłaszających naruszenia prawa Unii.
Jak działa GoWhistle?
Odpowiedz Sygnaliście i załóż darmowe konto Compliance Officera
Skorzystaj z usługi GoWhistle i porozmawiaj z autorem wpisu. Dowiedz się więcej o usłudze GoWhistle tutaj.
![logo](/assets/images/go_whistle/logo-GoWhistle.png)
Jak działa GoWhistle?
Zostań Sygnalistą w BBA TRANSPORT SYSTEM Sp. z o.o. Sp. K. - Warszawa
Informacje dla GoWhistle Compliance Officera:
POTWIERDŹ EMAIL
Aby założyć konto, musisz jeszcze potwierdzić adres e-mail.
Wysłaliśmy wiadomość z linkiem aktywacyjnym na podany przez Ciebie adres. Po naciśnięciu w niego, poinformujemy Cię o kolejnych krokach.
Nie otrzymałem e-maila, wyślij ponownieZałóż darmowe konto Compliance Officera i odpowiedz Sygnaliście
Skorzystaj z usługi GoWhistle i porozmawiaj z autorem wpisu. Dowiedz się więcej o usłudze GoWhistle tutaj.
Skontaktuj się z nami
Pracodawco, skorzystaj z naszych usług
Drogi Użytkowniku,
Pamiętaj, przed dodaniem opinii o Pracodawcy, koniecznie zapoznaj się z poniższą informacją:
NIE dodawaj opinii, która:
Każda merytoryczna opinia jest ważna, każda z nich może być zarówno pozytywna jak i negatywna, dlatego zachęcamy do tego by dzielić się swoimi przemyśleniami, które dotyczą Pracodawcy. Nie pisz jednak pod wpływem negatywnych emocji.
Zadbaj o kulturę pozytywnego feedbacku, nie pisz tylko negatywnych informacji o Pracodawcy, zwróć uwagę na stosowne aspekty i realia w swojej opinii. Wszystkie oceny są wartościowe. Wspólnie zadbajmy o sens merytorycznych opinii.
Dodaj pomocną opinię, którą sam chciałbyś przeczytać o swoim potencjalnym Pracodawcy. Podziel się swoimi przemyśleniami, a poniższe przykłady możesz potraktować jako podpowiedzi o czym Użytownicy lubią czytać odwiedzając profile firm.
Dziękujemy za wypełnienie formularza zarobków.
Chcesz być na bieżąco z odpowiedziami?
Zapisz się na powiadomienia o nowej opinii już teraz
Psst! To jeszcze nie koniec!
Potwierdź swoją subskrypcję!
Odbierz maila
Na podany adres e-mail wysłaliśmy wiadomość z prośbą o potwierdzenie subskrypcji (RODO)
Potwierdź subskrybcję
Kliknij w link potwierdzający subskrypcję w mailu i bądź na bieżąco!
Oceń firmę
Dziękujemy za wypełnienie formularza zarobków.
Chcesz być na bieżąco z odpowiedziami?
Zapisz się na powiadomienia o nowej opinii już teraz
Psst! To jeszcze nie koniec!
Potwierdź swoją subskrypcję!
Odbierz maila
Na podany adres e-mail wysłaliśmy wiadomość z prośbą o potwierdzenie subskrypcji (RODO)
Potwierdź subskrybcję
Kliknij w link potwierdzający subskrypcję w mailu i bądź na bieżąco!
Oceń firmę
![BBA TRANSPORT SYSTEM Sp. z o.o. Sp. K.](/assets/images/company/nologo-150.png)
Znajdź firmę
Zapisz się na powiadomienie o nowej opinii już teraz!
Zapisz się na powiadomienie już teraz
![BBA TRANSPORT SYSTEM Sp. z o.o. Sp. K.](/assets/images/company/nologo-150.png)
Otrzymuj powiadomienia na temat firmy
Często zadawane pytania
-
Jak się pracuje w BBA TRANSPORT SYSTEM Sp. z o.o. Sp. K.?
Zobacz opinie na temat firmy BBA TRANSPORT SYSTEM Sp. z o.o. Sp. K. tutaj. Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy oraz kandydaci do pracy to 52.
-
Jakie są opinie pracowników o pracy w BBA TRANSPORT SYSTEM Sp. z o.o. Sp. K.?
Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy to 24, z czego 15 to opinie pozytywne, 5 to opinie negatywne, a 4 to opinie neutralne. Sprawdź tutaj!
-
Jak wygląda rekrutacja do firmy BBA TRANSPORT SYSTEM Sp. z o.o. Sp. K.?
Kandydaci do pracy w BBA TRANSPORT SYSTEM Sp. z o.o. Sp. K. napisali 1 opinii na temat procesu rekrutacyjnego. Zobacz szczegóły tutaj.
- Augustyna Kordeckiego 49
04-330 Warszawa - NIP: 1132590157 KRS: 0000596969
![gemius](/assets/images/company/profile/gemius.png)
Na podstawie badań Mediapanel prowadzonych przez Gemius w okresie od 1 marca do 31 marca 2024: wskaźniki "Real Users" platforma internet.
(real users)
- GoWork.pl 3 634 470
- Pracuj.pl 3 137 130
- LinkedIn 3 035 232
- Olx.pl 2 564 298
Aktualne oferty pracy w pobliskich miastach
Opinie o firmach w pobliskich miastach
Transport i spedycja drogowa - pozostała działalność - Warszawa
Obowiązek informacyjny przedsiębiorcy
Szanowny Przedsiębiorco!
Poniżej znajdują się informacje na temat przetwarzania Twoich danych osobowych przez GoWork.pl Serwis Pracy Sp. z o. o.
- 1. Kto jest administratorem Twoich danych osobowych?
- Administratorem Twoich danych osobowych jest GoWork.pl Serwis Pracy Sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, ul. Wirażowa 124 A, 02-145 Warszawa.
- 2. Jak skontaktować się z wyznaczonym w GoWork.pl Inspektorem Ochrony Danych?
- Przestrzeganie zasad ochrony danych w GoWork.pl Serwis Pracy Sp. z o. o. nadzoruje wyznaczony Inspektor Ochrony Danych, z którym możesz skontaktować się poprzez adres e-mail: iod@gowork.pl
- 3. W jakim celu oraz w oparciu o jaką podstawę prawną przetwarzamy Twoje dane osobowe? Jak długo przechowujemy Twoje dane?
- W zakresie swojej działalności zajmujemy się pozyskiwaniem informacji na temat sytuacji panującej w przedsiębiorstwach. Umożliwiamy Użytkownikom Serwisu zapoznanie się z opinią oraz dokonanie oceny przedsiębiorcy, w szczególności jego wiarygodności i rzetelności jako pracodawcy lub partnera biznesowego.
Kategorie osób | Cel przetwarzania | Podstawa prawna | Retencja danych |
---|---|---|---|
Osoby fizyczne prowadzące własną działalność gospodarczą | Utworzenie i udostępnienie profili przedsiębiorców w serwisie GoWork.pl, w celu umożliwienia zapoznania się z opinią oraz dokonania oceny przedsiębiorców. | art. 6 ust. 1 lit. f) RODO (prawnie uzasadniony interes administratora - prowadzenie portalu internetowego umożliwiającego jego użytkownikom wyrażanie opinii o przedsiębiorcach) art. 6 ust. 1 lit. f) RODO (prawnie uzasadniony interes osób trzecich - możliwość zdobycia przez przedsiębiorców opinii na swój temat przydatnych do podnoszenia jakości warunków pracy oraz polepszania wizerunku) art. 6 ust. 1 lit. f) RODO (prawnie uzasadniony interes administratora lub osób trzecich – ustalanie, dochodzenie roszczeń, obrona przed roszczeniami związanymi z prowadzoną działalnością gospodarczą) | Dane będą przetwarzane do momentu wniesienia skutecznego sprzeciwu, z przyczyn związanych ze szczególną sytuacją osoby, której dane dotyczą, a następnie, po wniesieniu sprzeciwu dane będą archiwizowane przez okres przedawnienia ewentualnych roszczeń. Po wskazanym wyżej okresie dane osobowe będą usuwane lub anonimizowane. |
- 1. Komu przekazujemy Twoje dane osobowe?
- Odbiorcami Twoich danych osobowych będą podmioty świadczące usługi na rzecz GoWork.pl Serwis Pracy Sp. z o. o. (w szczególności usługi takie, jak obsługa systemów informatycznych) oraz GoWork.pl Andrzej Kosieradzki, a także podmioty upoważnione do odbioru danych na podstawie przepisów prawa.
- 2. Jakie jest źródło pochodzenia Twoich danych?
- Twoje dane pozyskaliśmy ze źródeł publicznie dostępnych, takich jak: Centralna Ewidencja i Informacja o Działalności Gospodarczej (CEIDG), inne publiczne rejestry, strony internetowe.
- 3. Jaki jest zakres danych osobowych, które przetwarzamy?
- Przetwarzamy Twoje dane osobowe w zakresie obejmującym: dane teleadresowe (takie jak: imię, nazwisko, nazwa firmy, adres siedziby firmy), dane kontaktowe (takie jak: adres email, numer telefonu).
- 4. Jakie przysługują Ci prawa w związku z przetwarzaniem Twoich danych osobowych?
- Zapewniamy realizację Twoich uprawnień wskazanych poniżej. Możesz realizować swoje prawa przez zgłoszenie żądania na adres e-mail: iod@gowork.pl
Prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania danych | Masz prawo w dowolnym momencie wnieść sprzeciw wobec przetwarzania Twoich danych osobowych, jeżeli przetwarzamy Twoje dane w oparciu o nasz prawnie uzasadniony interes. Jeżeli Twój sprzeciw okaże się zasadny i nie będziemy mieli innej podstawy prawnej do przetwarzania Twoich danych osobowych, usuniemy Twoje dane, wobec wykorzystania których wniosłeś sprzeciw. |
Prawo do usunięcia danych | Masz prawo do żądania usunięcia wszystkich lub niektórych danych osobowych, jeżeli:
|
Prawo do ograniczenia przetwarzania | Masz prawo do żądania ograniczenia wykorzystania Twoich danych osobowych, gdy:
|
Prawo dostępu do danych | Masz prawo uzyskać od nas potwierdzenie, czy przetwarzamy Twoje dane osobowe, w związku z tym masz prawo:
|
Prawo do sprostowania danych | Masz prawo do sprostowania i uzupełnienia podanych przez siebie danych osobowych. Masz prawo żądać od nas sprostowania nieprawidłowych danych oraz uzupełnienia niekompletnych. |
Zgłaszania skarg | Jeżeli uważasz, że Twoje prawo do ochrony danych osobowych lub inne prawa przyznane Ci na mocy RODO zostały naruszone, masz prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych (www.uodo.gov.pl). |