Witam, To fakt, kontrolerzy urządzają polowanie na klientów i ich dane osobowe !!!. Widać, że firma nastawiona jest na zyski z mandatów, ale jaki interes mają w tym sklepy, gdy potracą klientów, bo ja napewno będę szerokim łukiem omijać CH Marki, bo jeszcze Weip wymyśli coś wrednego i podstępnego. Pa
Kontrolerzy nie polują. Weryfikują pojazdy ale odpowiednio przy każdym czekają i dokumentują czy nikogo nie ma przy parkomacie aby rzetelnie podchodzić do kierowców. Kontrolerzy nie pobierają żadnych danych osobowych (nr rejestracyjny nie jest daną osobową). Parkomaty a właściwie ograniczenie możliwości skorzystania bezpłatnie z parkingu pod centrum handlowym do 2h wymusza rotację pojazdów. Zapewnia to miejsce do parkowania dla innych kierowców dzięki czemu do sklepów może przyjść więcej klientów bądź klienci mogą zaparkować bezpośrednio pod sklepem.
Kierowcy są zobowiązani do przestrzegania oznakowania. Na szczęście brak przestrzegania przepisów przy płatnych parkingach i tak cechuje się najmniejszymi konsekwencjami z możliwych, które powstają w wyniku nieprzestrzegania oznakowania.
Proszę o wyjaśnienie kwestii: w chwili zaparkowania i odejścia od samochodu w celu pobrania biletu i w tym czasie pojawia się wezwanie za szybą... jak nazwiemy takie działania ?
W moim przypadku tak wlanie było .. i w (usunięte przez administratora) to mają a na Parkinu na Młodzianowskiej w Radomiu to już w ogóle tragedia ,
Skąd to wecie , że nie polują z ich relacji? Raczej nie będą się chwalić działaniem, które mogłoby im szkodzić. Skoro są premiowani za wyniki , to "cel uświęca środki"...
Takie działanie byłoby nieuczciwe. Zabraniamy takiego działania pracownikom naszej firmy oraz wymagamy od pracowników czynności przy wystawianiu wezwania, które uniemożliwiają tego typu zachowania (np. zdjęcia parkometrów lub odpowiednie odczekanie czasu na wypadek gdyby kierowca był w pobliżu). Jeżeli ma Pani możliwość jakkolwiek udokumentowania takiego zdarzenia to prosimy o przesłanie dokumentacji abyśmy mogli wyciągnąć konsekwencje wobec kontrolera.
Dzień dobry! Szukacie teraz Państwo kontrolera parkingowego. Ale wśród wymagań do pracy widzę, że jest status ucznia lub studenta. Oferowaną umową zaś, jest umowa zlecenie, płatna 28 zł / godz. Czy to stawka netto i po jakim czasie można przejść na UoP? A co najważniejsze, czy osoba bez statusu ucznia lub studenta również może liczyć na zatrudnienie?
Jest to stawka brutto. W przypadku osób uczących się stawka brutto będzie też stawką netto czyli tą na rękę. Status ucznia nie jest konieczny ale jest mile widziany. Niestety aktualnie nie proponujemy kontrolerom przejścia na UoP.
A czy jest opcja podwyżki po jakimś stażu pracy? Dlaczego nie można przejśc na umowę o pracę? Chciałabym popracować w państwa firmie na dłużej. Można popracować więcej godzin niż cały etat żeby więcej wyjść z wypłatą?
Ilość godzin pracy uzależniona jest od lokalizacji, w której poszukujemy osoby. W większości wypadków można ustalić w pewnych ramach ilość oczekiwanych godzin, która może być wyższa niż cały etat. Z racji, że jest to zajęcie typowo odpowiadające umowie zlecenie (różne godziny i dni pracy, czasami praca w weekendy, brak bezpośredniego nadzoru przełożonego itp.) w przypadku kontrolerów na parkingach nie zawieramy aktualnie umów o pracę (umowa zlecenie umożliwia zaproponowanie wyższego wynagrodzenia niemniej ofertuje mniej dodatkowych benefitów). W niektórych lokalizacjach w zależności od okoliczności istnieje możliwość awansu wiążącego się z dodatkowymi obowiązkami i dodatkowym wynagrodzeniem. Dodatkowe benefity też mogą zależeć od lokalizacji wykonywanej pracy. Na wszystkich lokalizacjach po 2 miesiącach wykonywania umowy istnieje możliwość otrzymania karty multisport dofinansowywanej przez pracodawcę.
To ja rozumiem teraz, o co chodzi z tym zleceniem. A co do tych zmiennych godzin, to czy o grafiku informujecie z odpowiednim wyprzedzeniem? Chciałabym wiedzieć, czy nie dochodzi do takich sytuacji, że pracownik na ostatnią chwilę się dowiaduje, że ma przyjść do pracy następnego dnia o określonej porze?
Firma urządza polowania na parkujących. Kiedy chce się zgłosić problem np. Że parkomat nie wydał biletu wówczas nie można nigdzie znaleźć osoby do zgłoszenia problemu. Natomiast w momencie kiedy przekroczy się dosłownie o minutę parkowanie odrazu za szybą znajduje się mandat na kwotę 170 zł. W przypadku parkowania np pod szpitalem czasami najzwyczajniej w świecie jest sytuacja że albo lekarz się spoznil albo jest sie fizycznie w gabinecie wtedy gdy kończy się bilet parkowania. Nawet gdy zakupi się bilet odrazu po wyjściu ponownie jako kontynuacjie pierwszegi biletu to andat jest już nałożony. W reklamacji nie ma możliwości wytłumaczenia swoich racji ponieważ z góry jest odrzucana . W momencie kiedy zgłosi się problem że maszyna nie wydała biletu i trzeba było zapłacić jeszcze raz i podaje się w reklamacji ten fakt jako powód że tak na prawdę bilet był opłacony kilkukrotnie A minuta spóźnienia nie powinna byc powowdem nalozenia tak wysokiej kary.... ti w odpowiedzi uzyskuje się informacje " że przecież nie zglaszala Pani że maszyna nie wydaje biletu". Co jest nielogiczne, bo przecież wlzglaszam ten fakt właśnie w reklamacji.
W przypadku awarii parkomatu lub problemu z zapłatą/pobraniem biletu należy niezwłocznie zgłosić ten fakt przez infolinię do działu technicznego. Zgłoszenie problemów po wystawieniu wezwania nie może stanowić podstawy do jego unieważnienia
To bardzo mało prawdopodobna sytuacja, ponieważ nasi kontrolerzy pracują pojedynczo
Rozumiem iż wasz problem zrzucacie na klientów. to każdy klient powinien posiadać telefon i do was zgłaszać niedziałające parkometry? A od czego są pracownicy na parkingach? Oni łapią ludzi co nie pobrali biletu właśnie przez nie działające parkometry. Sami stwarzacie problem a potem wpisujecie za to mandaty. Mega (usunięte przez administratora)
Dzień dobry. Ją w trochę innym celu.Jakbym chciał mianowicie zatrudnić się u Państwa na infolinii, to jakie kryteria potrzebowałbym spełniać? Mam już prawie dwa lata praktyki w pracy związanej z telefoniczną obsługą klienta. Choć chciałbym też wiedzieć, w jakich godzinach przyszłoby mi u Was pracować? Gdyż choć podejście na Waszej stronie nr. telefonu na infolinię, to nigdzie nie wyszczególniono, w jakich godzinach ona funkcjonuje.
Parkomaty są zawsze weryfikowane przez kontrolera przed rozpoczęciem kontroli. Jeżeli kierowca uważa że parkomat nie działa powinien do nas zgłosić ten fakt od razu abyśmy mogli to zweryfikować / ewentualnie poinstruować klienta co należy zrobić. Zdarzają się przypadki że urządzenia w pełni działają a kierowcy dzwonią ponieważ nieprawidłowo obsługują urządzenie - np. chcą zapłacić monetami nie uiszczając minimalnej wymagalnej opłaty, która jest w cenniku. W takim wypadku parkometr nie wyda biletu jeżeli nie została osiągnięta minimalna opłata i nie jest to awaria urządzenia.
Na infolinii pracujemy od godziny 8 do godziny 16 w dni robocze. W przypadku serwisu są osoby będące serwisantami, które dodatkowo odbierają telefony do późnych godzin wieczornych.
Czyli uważacie klientów parkingu za takich co nie potrafią obsługiwać parkometru? A może te powinna być informacja o tym co pan tu napisał iż cyt" np. chcą zapłacić monetami nie uiszczając minimalnej wymagalnej opłaty, która jest w cenniku. W takim wypadku parkometr nie wyda biletu jeżeli nie została osiągnięta minimalna opłata i nie jest to awaria urządzenia." Na każdym parkingu macie kontrolera? i w jakich godzinach? Czyli jest kontroler i wystawia mandaty a parkometry nie działają i klienci mają to zgłaszać na infolinię? To jest jakieś dziwne.. macie pracownika na miejscu i to klienci maja zgłaszać wasze awarie?
Dostałam karę 170 zł za brak biletu przy Prima Marki. Parkometr jak powiedział Pan, który wystawił mi opłatę jest już od miesiąca ale większość go nie widzi. Weszłam do sklepu dosłownie na 5 minut i jak wyszłam kontroler już zdążył mi włożyć informację o opłacie za wycieraczkę. Napisałam reklamację załączając paragon ze sklepu. Po 3 dniach dostałam wiadomość, że jest rozpatrzona pozytywnie. Dziękuję za przychylne podejście.
Praktyka jest nielegalna. Narusza ustawę o przeciwdziałaniu nieuczciwym praktykom rynkowym jak również RODO.
Praktyka iż trzeba pobrać bilet z parkomatu na wybranych parkingach funkcjonuje na całym świecie tak samo jak fakt iż kierowcy są zobligowani do przestrzegania oznakowania. Przykro nam, że są Państwo niezadowoleni niemniej zachęcamy do przestrzegania oznakowania aby uniknąć problemów na drodze.
Szanowni Klienci! W związku z dużą ilością skarg na bezprawne działania firmy zewnętrznej, obsługującej parking, informujemy, że umowa z powyższą firmą jest rozwiązana w trybie natychmiastowym. Nie ma obowiązku pobierania biletu parkingowego, obecność kontrolera na terenie Prima Park Marki jest zakazana i bez zgody zarządu. Dla klientów CH Prima Park Marki parking na terenie jest całkowicie darmowy bez żadnych warunków narzuconych przez firmy trzecie. Administracja Prima Park Marki.
O to dziwne, bo moja żona poszła kupić bilet, a że nie miała drobnych weszła do sklepu żeby rozmienić i jak wróciła z biletem już było za wycieraczką wezwanie od zapłaty, było to 7 min. od wystawienia wezwania. Reklamacji nie uwzględniono, dlatego ciężko mi uwierzyć, że Pani uwzględnili skoro nie miała Pani biletu. Myślę, że firma sama robi takie wpisy w celu poprawienia wizerunku. Tak naprawdę czają się za rogiem i jak ktoś odejdzie, to szybciutko wezwanie i chodu.
Przedmiotowa informacja jest niezgodna z prawdą niemniej ze względu na niezgodne z prawem działania właściciela terenu wykonywanie niniejszej umowy zostało wstrzymane i nie ma konieczności pobierania biletów na niniejszym parkingu.
Również wysłałam odwołanie ze zdjęciem paragonu i także nie została mi uwzględniona reklamacja. I nie rozumiem dlaczego mi czy innej osobie nie uwzględniacie takich reklamacji ,gdzie można przeczytać ze nie jedna osoba bez biletu dostała anulacje reklamacji.
Dostałam mandat w wysokości 170zl za brak biletu. .często parkowałam w tym miejscu samochod i tego feralnego dnia również...popełniłam błąd jadąc na pamięć..niespodziewłam się, że w tym miejscu nagłe powstał płatny parking..dopiero kiedy wchodząc do auta zauważyłam że za wycieraczką mam wezwanie do zapłaty aż 170 zł..nogi mi się ugieły. jestem emerytką w dodatku choruǰe na kręgosłup i zwyrodnienie stawów, jestem po operacji..brakuje pieniędzy na wykupinie lekarstw a tu jeszcze taki wysoki mandat za nie wykupinie biletu..nikt świadomie nie popełniłby takiego przestępstwa nie kupując biletu z parkomatu..zaraz następnego dnia postanowiłam napisać odwołanie, które zostało w moim przypadku załatwione pozytywnie i kara została mi anulowana za co bardzo jestem wdzieczna i serdecznie dziękuję.. Przed wjazdem na plac rozglądajcie się czy na powstał nowy płatny plac..ostatnio powstają takie miejsca w różnych nieoczekiwanych miejscach rosną jak grzyby po deszczu.
Po raz kolejny na parkingu przy Biedronce Gdynia Rolnicza 2 odbyła się łapanka na samochody wjeżdżające na parking. Idziesz po bilet, wracasz a tam opłata dodatkowa już na Ciebie czeka. Pracownik bardzo opryskliwy, wystawił mi mandat i nie interesowało go, że miałam ważny bilet. Parking zaniedbany, nieodśnieżony, a dziś przeszli już samych siebie… szklanka na całym terenie parkingu, młodsi jakoś sobie radzili, ale starsi ludzie idący do Biedronki mieli poważny problem z pokonaniem niewielkiego odcinka od chodnika do Biedronki. Ja już nie skorzystam z tego parkingu, to nie na moje nerwy. Szkoda, bo parking duży… może jakaś profesjonalna firma mogłaby przejąć pieczę nad tym terenem, bo co się tu obecnie dzieje przekracza wszelkie granice przyzwoitości. Wstyd.
Nie prowadzimy parkingu przy ul. Rolniczej w Gdyni. Przy parkingach przez nas obsługiwanych przy sklepach typu Biedronka nie odpowiadamy za stan nawierzchni i czystość terenu - za te aspekty odpowiada dany sklep lub centrum handlowe.
W takim razie dlaczego są tam Wasze parkometry ? I kto za Was pobiera opłaty?
Może chodzi o ul. Strażacką 2 w Gdyni bo tam jest adres biedronki a obok jest też ulica Rolnicza w Gdyni. Niestety to Prawda Robią łapanki na parkingach Weip nie tylko w Gdyni ale całej Polsce. Z tego co widać są to nielegalne praktyki i działają na niewiedzy oraz błędach ludzi ale, za to Urzędy już się biorą np. UOKiK, te wszystkie mandaty od 2020r prawdopodobnie muszą zwrócić. Wystarczy wejść na w np. google i wpisać "uokik weip" i wyskoczy strona z decyzją o zwrotach mandatów i poczytać. Prosimy o więcej szczegółów panie Mateuszu, kiedy będą zwracane mandaty i kiedy przestaniecie (usunięte przez administratora)ludzi.
Opłaty na ulicy Strażackiej pobierane są przez WEIP, jednak za nawierzchnię odpowiada właściciel terenu, którym nie jest WEIP
Za co odpowiada firma Weip? za parkometry nie bo są często zepsute, za czystość parkingu nie, za nawierzchnie nie? Czyli za co? Może tylko za nakładanie kar i mandatów, niestety często bezpodstawnie. Może w końcu Weip zacznie dbać o parkingi i by wyglądały iż są to parkingi a nie jakieś miejsca z postawionymi kilkoma znakami z literką P czy też z parkometrem często zepsutym. Wielka firma Weip to tak zwana wydmuszka a nie firma tworząca parkingi.
Czyli nie odpowiadacie za Nic, tylko za pobieranie kasy.. No to Super Prowadzicie Parkingi.. a Może szukacie minuty by tylko się skończył czas i od razu mandat 170PLN a z reklamacją u was to wieczny problem.
Po zgłoszeniu reklamacji I uzasadnieniu otrzymałam zwrot pieniędzy
Na jakie umowy mogą liczyc pracownicy firmy? Sądząc z opisywanych sytuacji o gorliwości w wypisywaniu mandatów przypuszczam ze opierają się one na prowizjach. Duzo można w ten sposob dorobic do podstawy (jesli jest jakas)?
Po otrzymaniu mandatu wysłałam formularz reklamacyjny i bardzo szybko został on rozpatrzony pozytywnie. Jestem bardzo zadowolona i czekam na zwrot pieniędzy.
Na parkingu przy placu 1976 r w Warszawie po wyjściu z Urzędu zobaczyłem mandat za wycieraczką. Za parkowanie zapłaciłem aplikacją SkyCash i sprawdziłem że aplikacja ściąga pieniądze za parkowanie a mandat jest. Na parkingu nie było oczywiście parkingowego więc pojechałem do pracy żeby napisać odwołanie. Po drodze zastanawiałem się jaki był powód ukaranie mnie mandatem. Okazało się że kontroler nieprawidłowo odczytał mój nr rejestracyjny bowiem mój numer to ............5ON ( O jak Olga ) a na mandacie było ......50N. Na szybie samochodu mam nalepkę, że rozliczam się aplikacją to tak trudno było sprawdzić numer w dwóch wariantach. Ale to chyba przekracza intelektualne możliwości pracownika. Moje odwołanie oczywiście uznano ale dodano uwagę, żebym starannie wpisywał na parkomacie nr rejestracyjny. Ręce opadają bo z mojej reklamacji jasno wynikało, że ja w ogóle do parkometru nie musiałem podchodzić, Wystarczył mi telefon. Te WOIP to chyba jakiś Zakład Pracy Chronionej bo z myśleniem tam ciężko. Cała ta zabawa kosztowała mnie prawie 4 godziny straconego czasu. Pozdrawiam Załogę !!! (sic)
![logo firmy](http://www.gowork.pl/media/cache/company_logo_profile_square_80/uploads/company_profile_image/1/d/e/1de7445b73093fea1016f57ce5ab3dc3.png)
![logo firmy](http://www.gowork.pl/media/cache/company_logo_profile_square_80/uploads/alfa/employee/max/129617.png)
Bardzo nieuczciwa firma. Za 8 min przekroczonego czasu dostałem mandat 240zł. Pomijając sam fakt samochody stojące obok miały również przekroczony czas postoju jednakże Pan się do nich nie przyczepił. Czym się kierował podchodząc tak do sprawy? Bo mu się mój samochód nie spodobał? Czy stał najbliżej parkometru? To po prostu naciąganie ludzi na kasę, chamstwo!
Cześć. powiecie czy opłaca sie tu pracować? nie widzę zebyscie chwalili podwyżki i mam wątpliwości co do tego czy jakieś w tym roku dali. O swoja kasę trzeba sie prosić?
W poniedziałek 8 lipca aby odebrać żonę ze szpitala zaparkowałem na parkingu Smoluchowskiego. Wpisując numer rejestracyjny w parkometrze pomyliłem jedną cyfrę. Oczywiście kontroler nie znalazł mojego samochodu w swoich danych i nałożył opłatę dodatkową. Za pomocą strony internetowej złożyłem natychmiast reklamację, a następnego dnia wpłaciłem opłatę dodatkową. Ku mojej radości już 16 lipca otrzymałem informację o uznaniu reklamacji, a po przeslaniu dowodu wpłaty - zwrot wpłaconej sumy.
Dziękuję za anulowanie zapłaty. Logiczne podejście do sprawy
Firma zarabia głównie na opłatach po 190 zeta. Nie interesuje ich normalny bilet, bo na tym nie zarobią. Pewnie w tym roku dołączą do grona ukaranych przez UOKIK. Generalnie zasada jest prosta, jak nie wkręcą osoby parkującej, to nie zarobią. Zaczyna się od regulaminu, który jest ustawiony plecami do wjeżdżającego. Potem parkomat nie przyjmuje pieniądza papierowego. Kolejny element to płacenie apką, gdzie znikają dane w bazie dot. zakupu biletu. Potem wprowadzanie w błąd stwierdzeniem, że to właściciel auta zawarł umowę parkowania, nawet jak go wtedy nie było w tym miejscu. Następnie wyłudzanie danych osobowych, aby posłużyć się e-sądem i jak ktoś nie oprotestuje w ciągu 7 dni (np. wyjechał na wakacje), to ma problem. Celowo nie umieszczają szlabanów, celowo wprowadzają w błąd ludzi, bo by było znacznie mniej opłat 190zł. Prawnik sobie poradzi, ale 99% społeczeństwa naiwnie daje się wkręcić, i dla świętego spokoju są robieni na prawie 200 zeta. Zgłaszajcie każdy taki przypadek do UOKIK, to w końcu prezes dowali karę i trutnie się wyniosą, bo nikt nie stoi ponad prawe i ma być lege artis, a nie pisząc bardzo delikatnie - na granicy prawa.
UWAGA Jest to wersja podglądowa regulaminu i nie musi być w 100% zgodna z regulaminem dostępnym na parkingu. Tak wygląda wstęp do regulaminu firmy WEIP na ich stronie internetowej https://weip.pl .Regulamin internetowy sobie, miejscowe sobie. Po zapoznaniu się z nimi, czego praktycznie nikt nie robi, najlepszym rozwiązaniem jest nie wjeżdżanie na ich teren. Każdy korzystający z takiej usługi nie wie że są to często parkingi nie strzeżone (jeżeli chodzi o ewentualną odpowiedzialność cywilną), za to mają kontrolerów nagminnie wystawiających przy każdej nadarzającej się okazji opłat dodatkowych. Godzina i pięć minut parkowania może kosztować ok. 200 zł. Wybór tej Firmy zależy tylko od Ciebie. Ciekawa opinia Justy z 20.11. 2022roku. jw.
Cześć.:) jaka macie tam u siebie atmosferę w pracy teraz? u mnie za dużo roboty teraz dają i nie chcą za to więcej zaplacic. Tu nie miałbym takiego problemu?
Dziękuję za pozytywne załatwienie reklamacji pomimo mojej pomyłki przy wpisywaniu numeru rejestracyjnego do parkomatu. Odpowiedź na reklamacje przyszła szybko, a w treści odpowiedzi widać szacunek do klienta.
Dziękuję za wykazane mi zrozumienie że 4 minuty dla inwalidy na zakup biletu czy zalogowanie się na panelu w Biedronce przy Zielonym Rynku w Gdańsku to jest mało i pozytywne rozpatrzenie mojej reklamacji. Powinna być kamera rejestrująca dokładną godzinę wjazdu i kontroler winien patrzyć o której godzinie kto wjechał i dopiero po upływie np. 10-ciu minut nie widząc opłaty wkładać żądanie kwoty 190 zł. Bo tak to wielka głupota i szarpanie nerwów ludziom nic nie winnym. Trzeba dać czas na zakup biletu bo ja byłem trzecim w kolejce a przechodzień poinformował że będzie szybciej i bezpłatnie zalogować się na niższej kondygnacji na panelu. Czterech minut zabrakło abym miał sprawę załatwioną. Zaoszczędziło by to też niepotrzebnego rozpatrywania setek reklamacji z tego powodu. Proszę o skorzystanie z mojej sugestii a będzie lepiej. Stanisław z Łomży.
Jakby nie patrzeć to monter może zarobić nawet niezłe pieniądze. Bo gdyby przyjąć tą wyższą stawkę 32zł to w ciągu miesiąca ponad 5k można wyjść. Niestety jest też stawka 30zł i pewnie ona jest na początek? Ewentualnie po jakim czasie dają więcej?
Stawka zależy przede wszystkim od doświadczenia, umiejętności i zaangażowania stąd staż pracy ma znaczenie w momencie kiedy przekłada się na wzrost umiejętności i sprawnego działania. 30-32zł to zazwyczaj dolna granica stawki dla mało wykwalifikowanego montera
Jeśli już o stawkach jest tu mowa to jakie warunki mam do spełnienia żeby spokojnie te 40 zł ściągać? Myślę o przeniesieniu sie i nie wiem czy tutaj akurat warto
Bardzo dziękuję za pozytywne załatwienie mojej reklamacji. Przebiegła on szybko i sprawnie. Co do zwrotu wpłaconej mojej należności to nie była tak sprawnie przeprowadzona i o to miałbym pretensje.
Dziękujemy za konstruktywną opinię. Zwroty są dokładnie sprawdzane i rzeczywiście trwają kilka dni (czasem ponad tydzień) zamiast jednego. Wkrótce przyspieszymy i usprawnimy ten proces.
(usunięte przez administratora)
Niestety 14.06 ktoś specjalnie uszkodził przewody. Sprawa została zgłoszona na policję oraz do firmy technicznej celem naprawy. Przed końcem czerwca oświetlenie znów powinno być sprawne.
Podczas wprowadzania numeru rejestracyjnego pomyliłam kolejność cyfr- czeski błąd. Reklamacja rozpatrzona pozytywnie
Dostałam karę 170 zł za brak biletu przy Prima Marki. Parkometr jak powiedział Pan, który wystawił mi opłatę jest już od miesiąca ale większość go nie widzi. Weszłam do sklepu dosłownie na 5 minut i jak wyszłam kontroler już zdążył mi włożyć informację o opłacie za wycieraczkę. Napisałam reklamację załączając paragon ze sklepu. Po 3 dniach dostałam wiadomość, że jest rozpatrzona pozytywnie. Dziękuję za przychylne podejście.
Praktyka jest nielegalna. Narusza ustawę o przeciwdziałaniu nieuczciwym praktykom rynkowym jak również RODO.
Praktyka iż trzeba pobrać bilet z parkomatu na wybranych parkingach funkcjonuje na całym świecie tak samo jak fakt iż kierowcy są zobligowani do przestrzegania oznakowania. Przykro nam, że są Państwo niezadowoleni niemniej zachęcamy do przestrzegania oznakowania aby uniknąć problemów na drodze.
Szanowni Klienci! W związku z dużą ilością skarg na bezprawne działania firmy zewnętrznej, obsługującej parking, informujemy, że umowa z powyższą firmą jest rozwiązana w trybie natychmiastowym. Nie ma obowiązku pobierania biletu parkingowego, obecność kontrolera na terenie Prima Park Marki jest zakazana i bez zgody zarządu. Dla klientów CH Prima Park Marki parking na terenie jest całkowicie darmowy bez żadnych warunków narzuconych przez firmy trzecie. Administracja Prima Park Marki.
O to dziwne, bo moja żona poszła kupić bilet, a że nie miała drobnych weszła do sklepu żeby rozmienić i jak wróciła z biletem już było za wycieraczką wezwanie od zapłaty, było to 7 min. od wystawienia wezwania. Reklamacji nie uwzględniono, dlatego ciężko mi uwierzyć, że Pani uwzględnili skoro nie miała Pani biletu. Myślę, że firma sama robi takie wpisy w celu poprawienia wizerunku. Tak naprawdę czają się za rogiem i jak ktoś odejdzie, to szybciutko wezwanie i chodu.
Przedmiotowa informacja jest niezgodna z prawdą niemniej ze względu na niezgodne z prawem działania właściciela terenu wykonywanie niniejszej umowy zostało wstrzymane i nie ma konieczności pobierania biletów na niniejszym parkingu.
Również wysłałam odwołanie ze zdjęciem paragonu i także nie została mi uwzględniona reklamacja. I nie rozumiem dlaczego mi czy innej osobie nie uwzględniacie takich reklamacji ,gdzie można przeczytać ze nie jedna osoba bez biletu dostała anulacje reklamacji.
Dostałam mandat w wysokości 170zl za brak biletu. .często parkowałam w tym miejscu samochod i tego feralnego dnia również...popełniłam błąd jadąc na pamięć..niespodziewłam się, że w tym miejscu nagłe powstał płatny parking..dopiero kiedy wchodząc do auta zauważyłam że za wycieraczką mam wezwanie do zapłaty aż 170 zł..nogi mi się ugieły. jestem emerytką w dodatku choruǰe na kręgosłup i zwyrodnienie stawów, jestem po operacji..brakuje pieniędzy na wykupinie lekarstw a tu jeszcze taki wysoki mandat za nie wykupinie biletu..nikt świadomie nie popełniłby takiego przestępstwa nie kupując biletu z parkomatu..zaraz następnego dnia postanowiłam napisać odwołanie, które zostało w moim przypadku załatwione pozytywnie i kara została mi anulowana za co bardzo jestem wdzieczna i serdecznie dziękuję.. Przed wjazdem na plac rozglądajcie się czy na powstał nowy płatny plac..ostatnio powstają takie miejsca w różnych nieoczekiwanych miejscach rosną jak grzyby po deszczu.
Moja reklamacja została rozpatrzona pozytywnie choć w świetle czytania poniższych opinii wcale na to nie liczyłam. Tak więc nasuwa się wniosek, że opinie piszą tylko Ci co są niezadowoleni z rozpatrzenia reklamacji.
Pierwszy kontakt z Działem Reklamacji absolutnie w porządku. Odpowiedź otrzymałam w czasie, wszystko jak należy.
Cieszymy się, że jest Pani zadowolona z jakości naszej obsługi. Dokładamy starań aby niebawem czas odpowiedzi był jeszcze krótszy :)
Kim jest Sygnalista?
Sygnalista w firmie, to osoba, której zadaniem jest zgłaszanie nieprawidłowości i nadużyć w firmie. Zadania i ochronę Sygnalistów opisuje dyrektywa Parlamentu Europejskiego oraz ustawa o Ochronie Sygnalistów, które zapewniają
![logo](/assets/images/go_whistle/flag_eu.png)
Dyrektywa Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2019/1937 z dnia 23 października 2019 r. w sprawie ochrony osób zgłaszających naruszenia prawa Unii.
![logo](/assets/images/go_whistle/flag_pl.png)
![logo](/assets/images/go_whistle/flag_eu.png)
![logo](/assets/images/go_whistle/flag_pl.png)
Dyrektywa Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2019/1937 z dnia 23 października 2019 r. w sprawie ochrony osób zgłaszających naruszenia prawa Unii.
Jak działa GoWhistle?
Odpowiedz Sygnaliście i załóż darmowe konto Compliance Officera
Skorzystaj z usługi GoWhistle i porozmawiaj z autorem wpisu. Dowiedz się więcej o usłudze GoWhistle tutaj.
![logo](/assets/images/go_whistle/logo-GoWhistle.png)
Jak działa GoWhistle?
Zostań Sygnalistą w Weip Sp. z o.o. - Gdynia
Informacje dla GoWhistle Compliance Officera:
POTWIERDŹ EMAIL
Aby założyć konto, musisz jeszcze potwierdzić adres e-mail.
Wysłaliśmy wiadomość z linkiem aktywacyjnym na podany przez Ciebie adres. Po naciśnięciu w niego, poinformujemy Cię o kolejnych krokach.
Nie otrzymałem e-maila, wyślij ponownieZałóż darmowe konto Compliance Officera i odpowiedz Sygnaliście
Skorzystaj z usługi GoWhistle i porozmawiaj z autorem wpisu. Dowiedz się więcej o usłudze GoWhistle tutaj.
Skontaktuj się z nami
Pracodawco, skorzystaj z naszych usług
Drogi Użytkowniku,
Pamiętaj, przed dodaniem opinii o Pracodawcy, koniecznie zapoznaj się z poniższą informacją:
NIE dodawaj opinii, która:
Każda merytoryczna opinia jest ważna, każda z nich może być zarówno pozytywna jak i negatywna, dlatego zachęcamy do tego by dzielić się swoimi przemyśleniami, które dotyczą Pracodawcy. Nie pisz jednak pod wpływem negatywnych emocji.
Zadbaj o kulturę pozytywnego feedbacku, nie pisz tylko negatywnych informacji o Pracodawcy, zwróć uwagę na stosowne aspekty i realia w swojej opinii. Wszystkie oceny są wartościowe. Wspólnie zadbajmy o sens merytorycznych opinii.
Dodaj pomocną opinię, którą sam chciałbyś przeczytać o swoim potencjalnym Pracodawcy. Podziel się swoimi przemyśleniami, a poniższe przykłady możesz potraktować jako podpowiedzi o czym Użytownicy lubią czytać odwiedzając profile firm.
Dziękujemy za wypełnienie formularza zarobków.
Chcesz być na bieżąco z odpowiedziami?
Zapisz się na powiadomienia o nowej opinii już teraz
Psst! To jeszcze nie koniec!
Potwierdź swoją subskrypcję!
Odbierz maila
Na podany adres e-mail wysłaliśmy wiadomość z prośbą o potwierdzenie subskrypcji (RODO)
Potwierdź subskrybcję
Kliknij w link potwierdzający subskrypcję w mailu i bądź na bieżąco!
Oceń firmę
Dziękujemy za wypełnienie formularza zarobków.
Chcesz być na bieżąco z odpowiedziami?
Zapisz się na powiadomienia o nowej opinii już teraz
Psst! To jeszcze nie koniec!
Potwierdź swoją subskrypcję!
Odbierz maila
Na podany adres e-mail wysłaliśmy wiadomość z prośbą o potwierdzenie subskrypcji (RODO)
Potwierdź subskrybcję
Kliknij w link potwierdzający subskrypcję w mailu i bądź na bieżąco!
Oceń firmę
Znajdź firmę
Zapisz się na powiadomienie o nowej opinii już teraz!
Zapisz się na powiadomienie już teraz
![Weip Sp. z o.o.](/assets/images/company/nologo-150.png)
Otrzymuj powiadomienia na temat firmy
Często zadawane pytania
-
Jak się pracuje w Weip Sp. z o.o.?
Zobacz opinie na temat firmy Weip Sp. z o.o. tutaj. Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy oraz kandydaci do pracy to 24.
-
Jakie są opinie pracowników o pracy w Weip Sp. z o.o.?
Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy to 24, z czego 15 to opinie pozytywne, 8 to opinie negatywne, a 1 to opinie neutralne. Sprawdź tutaj!
- Długa 21
81-622 Gdynia - NIP: 5862313811 REGON: 366378746 KRS: 0000659476
![gemius](/assets/images/company/profile/gemius.png)
Na podstawie badań Mediapanel prowadzonych przez Gemius w okresie od 1 marca do 31 marca 2024: wskaźniki "Real Users" platforma internet.
(real users)
- GoWork.pl 3 634 470
- Pracuj.pl 3 137 130
- LinkedIn 3 035 232
- Olx.pl 2 564 298
Aktualne oferty pracy w pobliskich miastach
Opinie o firmach w pobliskich miastach
Transport i spedycja drogowa - pozostała działalność - Gdynia i okolice
Obowiązek informacyjny przedsiębiorcy
Szanowny Przedsiębiorco!
Poniżej znajdują się informacje na temat przetwarzania Twoich danych osobowych przez GoWork.pl Serwis Pracy Sp. z o. o.
- 1. Kto jest administratorem Twoich danych osobowych?
- Administratorem Twoich danych osobowych jest GoWork.pl Serwis Pracy Sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, ul. Wirażowa 124 A, 02-145 Warszawa.
- 2. Jak skontaktować się z wyznaczonym w GoWork.pl Inspektorem Ochrony Danych?
- Przestrzeganie zasad ochrony danych w GoWork.pl Serwis Pracy Sp. z o. o. nadzoruje wyznaczony Inspektor Ochrony Danych, z którym możesz skontaktować się poprzez adres e-mail: iod@gowork.pl
- 3. W jakim celu oraz w oparciu o jaką podstawę prawną przetwarzamy Twoje dane osobowe? Jak długo przechowujemy Twoje dane?
- W zakresie swojej działalności zajmujemy się pozyskiwaniem informacji na temat sytuacji panującej w przedsiębiorstwach. Umożliwiamy Użytkownikom Serwisu zapoznanie się z opinią oraz dokonanie oceny przedsiębiorcy, w szczególności jego wiarygodności i rzetelności jako pracodawcy lub partnera biznesowego.
Kategorie osób | Cel przetwarzania | Podstawa prawna | Retencja danych |
---|---|---|---|
Osoby fizyczne prowadzące własną działalność gospodarczą | Utworzenie i udostępnienie profili przedsiębiorców w serwisie GoWork.pl, w celu umożliwienia zapoznania się z opinią oraz dokonania oceny przedsiębiorców. | art. 6 ust. 1 lit. f) RODO (prawnie uzasadniony interes administratora - prowadzenie portalu internetowego umożliwiającego jego użytkownikom wyrażanie opinii o przedsiębiorcach) art. 6 ust. 1 lit. f) RODO (prawnie uzasadniony interes osób trzecich - możliwość zdobycia przez przedsiębiorców opinii na swój temat przydatnych do podnoszenia jakości warunków pracy oraz polepszania wizerunku) art. 6 ust. 1 lit. f) RODO (prawnie uzasadniony interes administratora lub osób trzecich – ustalanie, dochodzenie roszczeń, obrona przed roszczeniami związanymi z prowadzoną działalnością gospodarczą) | Dane będą przetwarzane do momentu wniesienia skutecznego sprzeciwu, z przyczyn związanych ze szczególną sytuacją osoby, której dane dotyczą, a następnie, po wniesieniu sprzeciwu dane będą archiwizowane przez okres przedawnienia ewentualnych roszczeń. Po wskazanym wyżej okresie dane osobowe będą usuwane lub anonimizowane. |
- 1. Komu przekazujemy Twoje dane osobowe?
- Odbiorcami Twoich danych osobowych będą podmioty świadczące usługi na rzecz GoWork.pl Serwis Pracy Sp. z o. o. (w szczególności usługi takie, jak obsługa systemów informatycznych) oraz GoWork.pl Andrzej Kosieradzki, a także podmioty upoważnione do odbioru danych na podstawie przepisów prawa.
- 2. Jakie jest źródło pochodzenia Twoich danych?
- Twoje dane pozyskaliśmy ze źródeł publicznie dostępnych, takich jak: Centralna Ewidencja i Informacja o Działalności Gospodarczej (CEIDG), inne publiczne rejestry, strony internetowe.
- 3. Jaki jest zakres danych osobowych, które przetwarzamy?
- Przetwarzamy Twoje dane osobowe w zakresie obejmującym: dane teleadresowe (takie jak: imię, nazwisko, nazwa firmy, adres siedziby firmy), dane kontaktowe (takie jak: adres email, numer telefonu).
- 4. Jakie przysługują Ci prawa w związku z przetwarzaniem Twoich danych osobowych?
- Zapewniamy realizację Twoich uprawnień wskazanych poniżej. Możesz realizować swoje prawa przez zgłoszenie żądania na adres e-mail: iod@gowork.pl
Prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania danych | Masz prawo w dowolnym momencie wnieść sprzeciw wobec przetwarzania Twoich danych osobowych, jeżeli przetwarzamy Twoje dane w oparciu o nasz prawnie uzasadniony interes. Jeżeli Twój sprzeciw okaże się zasadny i nie będziemy mieli innej podstawy prawnej do przetwarzania Twoich danych osobowych, usuniemy Twoje dane, wobec wykorzystania których wniosłeś sprzeciw. |
Prawo do usunięcia danych | Masz prawo do żądania usunięcia wszystkich lub niektórych danych osobowych, jeżeli:
|
Prawo do ograniczenia przetwarzania | Masz prawo do żądania ograniczenia wykorzystania Twoich danych osobowych, gdy:
|
Prawo dostępu do danych | Masz prawo uzyskać od nas potwierdzenie, czy przetwarzamy Twoje dane osobowe, w związku z tym masz prawo:
|
Prawo do sprostowania danych | Masz prawo do sprostowania i uzupełnienia podanych przez siebie danych osobowych. Masz prawo żądać od nas sprostowania nieprawidłowych danych oraz uzupełnienia niekompletnych. |
Zgłaszania skarg | Jeżeli uważasz, że Twoje prawo do ochrony danych osobowych lub inne prawa przyznane Ci na mocy RODO zostały naruszone, masz prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych (www.uodo.gov.pl). |