Oby zleceniodawcy poszli po rozum do głowy a firma WEIP splajtowała. Paliwo drogie, przerzućcie się ludziska na rowery.
Chory system, (usunięte przez administratora) w kadrze zarządzającej.
Przez ostatnie lata nie mieliśmy żadnych zmian w kadrze zarządzającej a i wśród kontrolerów na parkingach również nie ma prawie żadnej rotacji. Jeżeli otrzymał Pan wezwanie za brak biletu prosimy o składanie reklamacji poprzez stronę internetową i nie wypisywanie nieprawdziwych informacji.
A co rozumiesz przez ,,chory system''? Możesz to bardziej rozwinąć lub opisać innymi słowami? Część Twojego wpisu została ocenzurowana.
Radzę unikać korzystania z usług firmy parkingowej Weip!!! Drodzy i nastawieni na jak największy zarobek z mandatów. W Gdańsku parking przy szpitalu uniwersyteckim 6 zł/godzinę, korzystają głównie starsze i schorowane osoby oraz osoby im towarzyszące. Odprowadzając Mamę do szpitala przekroczyłam wykupiony czas o 10min. Mama zasłabła w szpitalu, jakże miałam w tej sytuacji dopłacić bilet przez aplikację lub parkometr. Pewnych okoliczności nie da się przewidzieć. Dodam,że Mama jest osobą niepełnosprawną i może parkować na niebieskich kopertach, ale tych jest mało nawet przy szpitalu. Na moją reklamację uzyskałam oczywiście odpowiedź negatywną, ale widać,że nikt nie czytał uzasadnienia, a regułka odmowna ze strony formy jest pewnie taka sama dla wszystkich reklamujących. Przykre to wszystko, zero zrozumienia i empatii, liczy się tylko okrągła suma na koncie.
Witam i pozdrawiam zarząd WEIP w Gdyni. Warszawa przy ul. Pory parking to istne grzęzawisko błotne. Morze 3 zł. za godzinę to nie dużo, ale zwarzywszy, że tutaj parkują przeważnie ludzie chorzy z urazami ortopedycznymi, to takie warunki parkowania to wstyd. A poza tym, żadne tłumaczenie, że do lekarza była akurat kolejka dłuższa niż zwykle i ciężko wyliczyć czas postoju, a przedłużenie biletu nie wchodzi w grę ponieważ pracownik co chwilę chodzi po placu i pstryka zdjęcia. Reklamacje też nie są uwzględniane, po prostu żenada i obciach, o wstydzie nie wspomnę. Pozdrawiam Zarząd tej firmy.
Złodziejska firma!!! Na parkingach polowanie na kierowców. Byłem pierwszy /i ostatni/ raz na parkingu w Ursusie. Zadymka śnieżna, tablice nie czytelne. (usunięte przez administratora)Więcej moje koło nie stanie na parkingu firmy WEiP. Proponuję bojkotować parkingi tej pseudofirmy w całej Polsce!!!!!!!
Szanowny Panie, na każdym parkingu zarządzanym przez nasza firmę prócz opłata w parkomatach można dokonywać opłat w aplikacjach mobilnych dostępnych na rynku polskim (ePark, Skycash, mPay, AnyPark) bez wychodzenia z kolejki do lekarza. Przy pomocy w/w aplikacji można w każdej chwili przedłużyć czas parkowania lub zakończyć parkowanie bez szukania bilonu w portfelu. Takie informacje są na każdym naszym parkingu w postaci znaków informacyjnych oraz na parkomacie. Na przyszłość proszę się dokładnie zapoznać z wszelkimi formami wnoszenia opłat i nie dokonywać takich wpisów.
Co firma może wiedzieć jak zachowuje się konkretny kontroler? Kontrolerzy rozglądają się, żeby podbiec i włożyć "Opłatę dodatkową", a nie czy ktoś jest przy parkomacie.
Firma tragedia, nie zajmująca się zarządzaniem parkingami, a ściąganiem z ludzi kar za brak biletu pomimo niedziałającego biletu. Jak można kupić bilet skoro oba parkomaty nie działają. Powiem szczerze pierwszy raz zdarzyło mi się nie kupić biletu ponieważ po prostu nie miałem możliwości, i cyk po 4 minutach wystawiona została opłatą dodatkowa w wysokości 240 zł (stadion Polonii Warszawa). Reklamacja odrzucona bez odniesienia się do moich uzasadnień. Proponuję zgłaszać do UOKIK i Rzecznika Praw Konsumentów. Praktyki naprawdę złodziejskie, spróbujcie znaleźć pomoc od obsługi parkingu to się to nie uda bo ich nie widać, ale wystawić mandat to da się nawet nie wiadomo kiedy. Podsumowując jestem niezadowolonym klientem.
proszę o informacje jaki jest regulaminowy czas na zapoznanie się z waszym regulaminem, opłaceniem biletu (wybierając jedna z licznych opcji które macie) i umieszczeniem go za szyba samochodu? Ile to jest niezwłocznie?
Mimo wykupionego biletu, nakładana jest kara pieniężna, bo bilet nie znalazł się niezwłocznie w samochodzie w widocznym miejscu. No tak lepiej zgarnąć 170 zł niż drobnice. Ciekawe czy dobrze płacą za gnębienie ludzi? Żadne logiczne argumenty nie docierają do pracownika. Wszystkie opinie na temat firmy są negatywne, to chyba o czymś świadczy.
Szanowny Panie opłata dodatkowa nakładana jest zgodnie z regulaminem znajdującym się na parkingu przy parkomatach. Parkując na parkingu akceptuje Pan regulamin. Nasi kontrolerzy przed rozpoczęciem kontroli zawsze rozglądają się czy nie ma żadnych klientów przy parkomacie. Samo wystawienie wezwania i zrobienie dokumentacji zdjęciowej również zajmuje kilka minut. Kierowcy którzy nie potrafią się przyznać do błędu że nie uiścili opłaty za parkowanie lub nie zauważyli oznakowania parkingu, wystawiają negatywne opinie i tym samy przerzucają całą odpowiedzialność za wystawione wezwania na firmę WEIP Sp. z o.o.
WEIP to (usunięte przez administratora) i nieuczciwa firma. W Radomiu na dworcu PkP jeden parkomat nieczynny, drugiego próbowałam uruchomić, czas ograniczony, a pracownik schowany w jakiejś dziupli. Żywego ducha nie widać. Gdy kupowałam bilet na dworcu, widzę że kobieta nagle się znalazła, wyszła juz z dziupli, robi zdjęcie i za wycieraczkę chowa bilet. Okazuje się, że trzeba wrzucić najmniej 3zl.
Piszesz że "Okazuje się, że trzeba wrzucić najmniej 3zl" ale jak? Tak ci ta kobieta powiedziała czy jednak wisi gdzieś regulamin opłat?
W odpowiedzi na Pani opinie pragniemy poinformować, iż zgodnie z Ustawa z 23 kwietnia 1964 r. – Kodeks Cywilny (Dz.U.2020.1740 t.j.) art. 24 k.c. o Ochronie dóbr osobistych, naruszono dobro osobiste WEIP w postaci dobrego imienia (renomy). Naruszenie tego dobra polega na rozpowszechnianiu nieprawdziwych wiadomości, które stanowią zarzut pod adresem WEIP oraz rozpowszechnienie negatywnej oceny działalności osoby prawnej.(usunięte przez administratora) Jeśli chodzi o Radom to na parkingu rozlokowane są 3 parkomaty oraz dostępne 4 aplikacje mobilne (ePark, Skycash, mPay, AnyPark) przy pomocy których można dokonać zakupu biletu. Jeżeli dochodzi do sytuacji i parkometr nie działa można to do nas zgłosić podczas próby zakupienia biletu poprzez kontakt telefoniczny wskazany na parkomcie. Dokładamy wszelkich starań aby parking były oznakowany w jak najbardziej widoczny sposób dla użytkowników. Nasi kontrolerzy przed rozpoczęciem kontroli zawsze rozglądają się czy nie ma żadnych klientów przy parkomacie. Samo wystawienie wezwania i zrobienie dokumentacji zdjęciowej również zajmuje kilka minut.
Mandacik za parkowanie otrzymałam, jak wcześniej w opinii pisałam kontroler stał za drzewem i zamiast pomóc czekał na dogodny moment, żeby się wykazać. Po weryfikacji prawnika okazuje się, że można znaleźć podstawę prawną w pewnych sytuacjach aby wyegzekwować swoje racje. Oczywiście wiąże się to z czasem, i poniesionymi kosztami. Zatem opłaciłam mandat. Ale nie ma tego złego co by na dobre nie wyszło, są instytucje, gdzie można zgłosić aby dokonano kontroli rzeczonej firmy. Takie interwencje zostały zgłoszone, i jeśli nie wykażą nieścisłości, kamień z serca, że zapłaciłam za swój błąd "rzetelnej firmie". A jeśli nieścisłości będą cóż......wtedy niech winny się tłumaczy.
Ponieważ dokładnie Pan stał za drzewem Poszłam rozmienić pieniądze w najbliższej budzie na bazarku. Oby kontrola waszej firmy wyszła jak najgorzej. A pan który wystawił mi mandat.... Ogólnie i firmie i Panu życzę wszystkiego co najgorsze Nigdy tam nie zaparkuje
Dostałem mandat 95zl w Malborku na mc Donald i to najlepsze że była niedziela i tam jest płatny parking od pon do pt normalnie jaja jakieś
mogłeś przecież złożyć reklamacje, czemu tego nie zrobiłeś ? i co w sumie ma z tym wspolnego mcdonald powinienes negatywna opinie wystawic strazy miejskiej
Tak, zgodnie z oznakowaniem parking jest płatny 24h / 7 dni. Klienci Mc'Donalds mogą pobierać darmowe bilety z parkomatów na okres 1h. Celem parkingu jest to aby dostęp do parkingu był zapewniony jedynie dla klientów Mc'Donalds i aby osoby postronne nie parkowały na przedmiotowym parkingu uniemożliwiając parkowanie klientom docelowym restauracji. Podobnie parkingi działają przy wielu restauracjach i sklepach. Kontakt z naszą firmą i reklamacje można składać za pomocą strony weip.pl
Tragedia, (usunięte przez administratora)firma żerująca na innych ludziach.
A coś dokładniej? W jaki sposób żerują? Nie podajesz nic konkretnego i jedyne, co mi przychodzi do głowy, to to, że może jest to wpis klienta albo pracownika z zemsty?
Bardzo nieprzyjazna firma oraz fatalne podejście do klienta. Żerują na nieświadomości klienta i Regulaminie. Gratulacje pracy dla takiego pracodawcy! Czasami przecież nie chodzi o regulamin a ludzkie podejście do zgłaszanych spraw. Jednak firma buduje biznes na tym aby dziadzio parkingowy wypisał mandat mimo iż parking jest opłacony! Nigdy więcej u nich parkować!
Brak słów, biletu nie można wykupić na np 15 min, minimum 1 godzina za 3 zł, parkometr nie wydaje reszty i nie ma możliwości płatności kartą :( dodam że obok jest bazarek i lokale usługowe gdzie człowiek chce na chwilę wyskoczyć i coś załatwić, dramat oby jak najmniej parkometrów tej firmy bo to zwyczajne naciąganie
Jako pracownik jestem zadowolony Elastyczny czas pracy . Narzędzia do pracy dobrej jakosci. Dobra komunikacja. Polecam
Jestem tutaj pracownikiem i nie mam nic do zarzucenia firmie. Świetne zarządzanie firmą skutkuje wysokimi zarobkami dla pracowników. Rzetelna firma
Pracę w Weip oceniam pozytywnie. Wyplata adekwatna do pracy. Można pogodzić ja z innymi obowiązkami. Ja osobiście opiekuje sie chorym ojcem i moge w każdej chwili pojechać do niego gdy cos potrzebuję. W razie awarii bardzo dobry kontakt z przełożonymi. Zawsze pomoga i wytłumaczą jak naprawić. Awarię parkomatu spowodowane są z reguły tym ze ludzie zbyt szybko chcą włożyć monety i sie zapychaja zanim spadną. Nie jest to wina tego ze parkomat popsuł sie sam z siebie. Nie czaje sie na nikogo zeby wpisac mandat. Gdy widze starszych ludzi którzy nie moga sobie poradzic zawsze pomagam z kupnem biletu. Sprawdzam czy dziala parkomat przed każda kontrolą. Polecam
Praca w tej firmie jest bardzo dobra , fajny zgrany zespół, jeśli chcesz pracować i ogarniasz podstawy to nie ma żadnych problemów. Trzeba mieć cierpliwość do ludzi którzy mają pretensje do Ciebie a nie do siebie że czytać nie potrafią :D
Jedyne co mogę powiedzieć to POLECAM. Wszystkie narzędzia pracy z najwyższej półki, bardzo dobra atmosfera, elastyczny czas pracy i ludzie w Siedzibie Firmy o najwyższych kompetencjach.
Pracowałem w WEIP w Warszawie przez około rok. Polecam fajny system prowizyjny można zarobić fajną kasę, dla studenta spoko robota.
Zajmują się naciąganiem ludzi na kasę
Szanowny Panie, Bardzo nam przykro ze względu na taką opinię. Dokładamy wszelkich starań aby oferowane przez nas usługi były świadczone w sposób profesjonalny. W przypadku niezadowolenia z usługi zachęcamy do jej zareklamowania poprzez formularz znajdujący się na naszej stronie internetowej weip.pl bądź kontaktu z nami pod numerem infolinii 733 703 733 w dni robocze od godz. 8:00 do godz. 16:00.
(usunięte przez administratora)
Bilet kupiłeś po wystawieniu wezwania. A gdzie byłeś w tym czasie gdy były robione zdjęcia?
Często zadawane pytania
-
Jak się pracuje w Weip Sp. z o.o.?
Zobacz opinie na temat firmy Weip Sp. z o.o. tutaj. Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy oraz kandydaci do pracy to 23.
-
Jakie są opinie pracowników o pracy w Weip Sp. z o.o.?
Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy to 23, z czego 15 to opinie pozytywne, 7 to opinie negatywne, a 1 to opinie neutralne. Sprawdź tutaj!