Niedawno stuknęło mi pół roku w tej firmie. Jest trochę plusów, praca za fajne jak na Łódź pieniądze, zespół świetny, fajne biuro z pokojami relaksu (z których nie ma kiedy skorzystać), wysokie zniżki w sklepie pracowniczym, dobra lokalizacja. Można się bardzo wiele nauczyć, zdobyć ciekawe doświadczenie. Minusów jest niestety więcej, największym problemem jest duże obciążenie pracą, na stanowisku na które, żeby wyrobić się ze wszystkimi obowiązkami przydałyby się 2-3 osoby pracuję jedna. Na porządku dziennym są bezpłatne "obowiązkowe" nadgodziny od których kierownictwo umywa ręce, oficjalnie cię tu nie ma więc zapłaty ani odbioru nadgodzin też nie ma. Nie zmienia to faktu, że jak się nie wyrobisz ze wszystkim i nie zostaniesz w ramach wolontariatu to Ci się oberwie i jeszcze bardziej ugrzęźniesz w case'ach z których i na podwójnych zmianach będziesz miał problem się odkopać. Przed pandemią było trochę lepiej, można było "z tłumem" wyjść o w miarę rozsądnej godzinie, wieczorem zalogować się na godzinę-półtorej, żeby wszystko dokończyc. Od marca na permanentnym home office sky is the limit, a work life balance wygląda ładnie tylko na sloganach i na cukierkowych spotkaniach na które i tak nie ma czasu chodzić. Oprócz tego zaobserwowałem jeszcze duży chaos organizacyjny, niejasny podział obowiązków między niektórymi teamami i wszechobecną spychologie. Kierownictwo informowane o jakichkolwiek problemach wielokrotnie tylko przytakuje i mówi, że rozumie sytuację ale przez wiele miesięcy nic z tym nie robi Generalnie idzie się zatyrać i nie warto. Gdyby nie to, że rozwój sytuacji na rynku pracy w związku z koronawirusem wygląda tak a nie inaczej już dawno bym się z Philipsem pożegnał. Mam nadzieję, że szybko uda mi się uciec gdzieś indziej. Szkoda czasu, zszarganych nerwów i zdrowia za tysiąc więcej niż u konkurencji.
A można zapytać w jakim dziale pracujesz? Nie pytam konkretnie o zespół ale o dziedzinę pracy ;)
Potwierdzam: zarobki niewiele wyższe niż gdzie indziej i nowoczesne biuro, za to obowiązków za 2-3, presja czasu itd. Więc jeśli masz w miarę pokładaną stabilną pracę... myślę, że nie warto.
Na jakiej wysokości wynagrodzenie można liczyć na stanowisku Services and Solutions Delivery Specialist z drugim językiem obcym? Jest jakiś bonus za drugi język, zwłaszcza mniej popularny?
Pracuję w firmie niecałe pół roku, i jestem zadowolona z tego wyboru. Brałam udział w kilku rekrutacjach do tej firmy, ostatecznie otrzymałam pozytywną odpowiedź dotyczącą jednego ze stanowisk (specjalisty), pomimo że nie wpisywałam się idealnie w profil kandydata. Wstępna rozmowa telefoniczna + spotkanie z managerem. Potwierdzenie zatrudnienia dostałam następnego dnia po rozmowie z potencjalnym przełożonym. Typowe korporacyjne benefity, multisport, medicover, znzki pracownicze, nowoczesne biuro, owocowe dni, luźna atmosfera
Aplikowalas na kilka stanowisk a odezwali się w związku z jednym ? Czy ma każde stanowisko ,na które wysłałaś cv odezwali się do Ciebie :)?
Dziwi mnie, że Philips zatrudnia takie niekompetentne blondynki. Po tak znanej marce oczekiwałoby się więcej profesjonalizmu. Tymczasem panie są zagubione, podają błędne informacje lub wcale nie kontaktują się z kandydatami. Beznadzieja. Odradzam wszelkie kontakty z tymi amatorami.
a czego sie spodziewac. Musimy wkoncu sie nauczyc zeby nie pracowac dla Panow z zachodu za wynagrodzenie mniejsze x4 tylko normalne pieniadze.
Zgadzam sie w 100%. Ludzie niekompetentni sa odpowiedzialni za rekrutacje. Aplikujesz na stanowisko w ktore idealnie wpisuje sie Twoje doswiadczenie... ale nie... proponuja Ci zupelnie inne... gdzie podczas 2etapu Manager stwierdza ze nie masz doswiadczenia... serio? Ludzie zacznijmy cenic swoj czas... Hitem i tak jest znajomy aplikujacy na stanowisko z Niemieckim... i Pani rektuterka proszaca o CV w jezyku angielskim ????????????
to że sam uważasz że idealnie pasujesz do stanowiska to twoje subiektywne odczucie. (usunięte przez administratora) też uważał się za idealnego kandydata na króla Europy a jak było to wiemy. Megalomania i szaleństwo - potem tylko chaos
Językiem międzynarodowych korporacji jest angielski i proszenie przez rekrutację CV w tymże języku jest standardowa procedura, niezależnie od tego na jakie stanowisko (związane z językiem obcym, czy też nie) się aplikuje. Bywa również, że podczas aplikacji kandydata na dane stanowisko, rekrutacja akurat się zakończyła, ale jego umiejętności pasują profilowo do innego otwartego stanowiska. Wtedy też proponuje mu się wzięcie udziału w kolejnej rektutacji. Ocena doświadczenia zatrudniającego managera jest subiektywna i defitywna. Rekruter może Cię polecic, ale nie gwarantuje zatrudnienia.
Mam pytanie odnośnie umowy? Jaką dają na początek? Na okres próbny czy na stałe?
Czy nadal trwa rekrutacja? Co jakiś czas widzę nowe ogłoszenia. I czy coś się poprawiło w porównaniu z opiniami poniżej?
cierpliwości poprawi sie na pewno już za 2-3 miesiące. Skończą się benefity i inne srity
Niestety nie poprawiło się. Dział HR w tej organizacji to jakaś pomyłka, zresztą managerowie szukający pracowników do swoich działów również. Ale widać kłamstwo w tej organizacji jest na porządku dziennym.
Czy można liczyć w Philips Polska Sp. z o.o. - Departament Healthcare na prywatną opiekę medyczną?
Możesz dodać jakie jeszcze inne benefity oferuje firma? Myślę tu o dodatkowym ubezpieczeniu, czy dofinansowaniu wakacji. Chętnie się dowiem, czy można na nie liczyć.
tak, mamy prywatne ubezpieczenie, jest też możliwośc wykupienia dodatkowego ubezpieczenia np na wakacje na korzystych warunkach.
Może zbyt szybko i pochopnie oceniacie firmę? Dział rekrutacji to nie jest koniec firmy!!
HR to wizytówka firmy. Jak coś tu nie działa, to może odzwierciedlać cały system zarządzania firmą i ludźmi.
Macie w firmie Philips Polska Sp. z o.o. - Departament Healthcare dodatki pozapłacowe, benefity? Jeśli tak to napiszcie jakie! Czekamy na komentarze!
multisport, ubezpieczenie prywatne, ogromna impreza firmowa 2x do roku, premia w pierwszym kwartale roku za wyniki, dodatek na telefon służbowy raz na 2 lata.
Jesli chodzi o rekrutacje do firmy Philips to trzeba przyznac, ze totalny chaos, komunikacja i przekaz informacjo odbiega daleko od profesjonalizmu. Sama praca i zarzadzanie tam tez pozostawiaja wiele do zyczenia. Straszny zawod
@tomasz ciekawe dlaczego tak jest, może warto zgłosić się tam i zwrócić na to uwagę.
Niestety, trzeba potwierdzić opinie poprzedników. Z działem rekrutacyjnym zero kontaktu i nie chodzi tylko o kontakt ze strony potencjalnego pracodawcy. Brak odpowiedzi na wiadomości mailowe, telefonu też nikt nie odbiera.
Jaki dress code obowiązuje w Philips Polska Sp. z o.o. - Departament Healthcare?
To zależy od stanowiska na jakim pracujesz, wiadomo ze jeśli reprezentujesz firmę na częstych spotkaniach, pasowało by ubrać się w miarę elegancko, jeśli natomiast większość dnia spędzasz w biurze przy komputerze to nie jest to już tak istotne,ja na codzień zakładam luźne spodnie adidasy i koszulkę.
Beznadziejne rekruterki, nie polecam aplikowac
Często zadawane pytania
-
Jak się pracuje w Philips Polska Sp. z o.o. - Departament Healthcare?
Zobacz opinie na temat firmy Philips Polska Sp. z o.o. - Departament Healthcare tutaj. Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy oraz kandydaci do pracy to 100.
-
Jakie są opinie pracowników o pracy w Philips Polska Sp. z o.o. - Departament Healthcare?
Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy to 47, z czego 4 to opinie pozytywne, 36 to opinie negatywne, a 7 to opinie neutralne. Sprawdź tutaj!
-
Jak wygląda rekrutacja do firmy Philips Polska Sp. z o.o. - Departament Healthcare?
Kandydaci do pracy w Philips Polska Sp. z o.o. - Departament Healthcare napisali 1 opinii na temat procesu rekrutacyjnego. Zobacz szczegóły tutaj.