Opinie o Korporacja Prawno Finansowa FENIKS w Lublin

Poniżej przeczytasz opinie aktualnych i byłych pracowników o pracodawcy Korporacja Prawno Finansowa FENIKS. Znajdziesz poniżej również opinie kandydatów do podjęcia pracy w firmie Korporacja Prawno Finansowa FENIKS o rozmowie kwalifikacyjnej.


Najnowsze opinie pracowników, klientów i kandydatów do pracy o Korporacja Prawno Finansowa FENIKS w Lublin

klientka-niestety

Do Pani Viceprezes. Kiedy ma Pani zamiar zwrócić nam pieniądze? Jeszcze raz przypominam, chodzi o kwotę 237zł, którą WPŁACILIŚMY NA POCZET POSTĘPOWANIA CYWILNEGO, KTÓRE SIĘ NIE ODBYŁO. Kiedy przyśle nam Pani wycenę roszczenia PODPISANĄ przez rzeczoznawcę, za którą zgodnie z umową zapłaciliśmy 500,00zł?

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
były

(usunięte przez administratora)

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
na szczęście były współpracownik

Szanowni Państwo. Miałem niestety tę nieprzyjemność współpracy z niejaką Korporacją czego żałuję do dzisiaj. Firma kompletnie nieprofesjonalna oraz niewiarygodna. Nie podpisujcie jakichkolwiek umów z tą firmą. Zarówno jako klienci, a także jako współpracownicy. Będziecie mieć problem z odbiorem wynagrodzenia, za podpisane umowy. Znam to z autopsji. Firma nie ma kompletnie szacunku do klienta i do współpracownika. Nie odbiera telefonów, nie odpowiadają na maile (potwierdzam wypowiedzi forumowiczów. Traktują Was dobrze tylko do czasu jak podpiszecie umowy. Kompletnie nie polecam tej firmy. Pod każdym względem. Pani "Z" bardzo dużo pracuje i nie może odbierać telefonu, ale na forum się udziela. Pani "V-ce prezes" trochę szacunku dla wszystkich i duuuużo mniej arogancji. Proszę się zastanowić nad swoim zachowaniem. Już kilkadziesiąt wypowiedzi na różnych forach na Pani temat jest negatywnych, więc może to w Pani postępowaniu jest coś nie tak. Uważa Pani, że wszyscy są idioci, a Pani nienaganna. Otóż bardzo się Pani myli. Nie ma tak negatywnej oceny w skali, aby ocenić tę firmę. Proponuję dodać skalę "minus 0", będzie odpowiednia. Pozdrawiam.

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
klientka-niestety

Myślę, że przede wszystkim trzeba o tym pisać, by inni ludzie nie dawali się w ten sposób wmanewrować . W końcu wystarczy sobie wyobrazić: 2000 zł x 1000 klientów= 2mln zł zysku! I jeszcze jedna sprawa: jeśli ktoś posiada słupy, które stoją na działce min. 20 lat, to niechaj da sobie spokój, bo orzeczenia SN są jednoznaczne: zasiedzenie. Przedstawiciel Feniksa dał nam nadzieję, mimo iż słupy zostały postawione w latach 70.,twierdząc, że na tamten czas słupy były własnością Skarbu Państwa i o żadnym zasiedzeniu nie może być mowy. Co do "wyceny" Korporacji,nie ma na niej pieczątek i podpisów kogokolwiek. Śledzą to forum prawnicy. Proszę się wypowiedzieć, czy 500zł zostało uiszczone słusznie za "usługę", której de facto nie ma? Moim zdaniem usługa nie została wykonana.

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
Doradca Klienta
 Rozmowa kwalifikacyjna
Przebieg rekrutacji

ok milo - odpowiadaja na kazde pytanie nawet niewygodne dla nich

Pytania

podstawowe pytanie o niekaralnosci

  • Poziom rozmowy:
  • Rezultat: Dostałem pracę
logo firmy Spawacz MIG MAG TIG
Lublin
TEKTRUM Sp. z o.o. Sp. k.
(74 opinii)
Wyślij CV
logo firmy Specjalista ds. kontroli obiektów logistycznych
Lublin
"GWARANT POZNAŃ" SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
(1424 opinii)
Wyślij CV
Aplikuj na wiele ofert
wkurzony

Nie moge odzyskac od Nich moich pieniedzy!!! W maju 2014 roku wplacilem na konto ok 1600 zł z nadzieja ze Korporacja wywalczy dla mnie odszkodawnie za słuzebnosc. Po kilku tygodniach swierdzili ze nie oplaca im sie dochodzic do praw za przesyl na mojej dzialce, po czym dostalem list do domu, ze dostane zwrot pieniedzy ktore wplacilem na konto. Wiadomo, ze nie calosc, lecz znaczna czesc jak zreszta napisane jest w umowie, wiec OK. Ale czekam na te pieniadze juz ponad pol roku!!!! Szanowna Pani Prezes nie raczy odbierac telefonow, a jak juz odbierze to mowi ze jest chora albo ze remont w siedzibie!!!! Mam juz tego dość! Moja cierpliwosc sie juz konczy. Jesli do świat nie bede mial pieniedzy na koncie to ide z tym na policje, moze wtedy odzyskam co stracilem.

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
były PH

hahahahaha

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
klientka-niestety-c.d.

tylko Tauron. Dlaczego wprowadza Pani wszystkich forumowiczów w błąd? To z niewiedzy czy wyrachowania? Gdyby chciała Pani porozmawiać jak człowiek z człowiekiem, ustalić, co zostało zrobione, a co się nie udało i z jakich przyczyn, a nie odrzucać połączenie jedno po drugim, na pewno nie miałabym podstaw, by wystawic Pani taką opinię. Zapewniam również wszystkich, iż NIE KRZYCZAŁAM "jak przekupka…”, tylko ROZMAWIAŁAM, a gdy moje pytania okazały się niewygodne (chodziło o sprawę cyt. „przywłaszczenia” pieniędzy przez p. B i pani Zdanowska wtenczas stwierdziła, że Korporacji to nie dotyczy, bo to jest „mój pełnomocnik”), powiedziaał Pani, że nie bedzie ze mną rozmawiać i zerwała połączenie. Jakże nazwać taką postawę wobec klienta? Odpowiedź nasuwa się sama. Niewtajemniczonym chciałabym uświadomić, że pełnomocnicy są z góry narzucani przez Korporację - po prostu dostaje się gotowe pełnomocnictwo do podpisania. Taki własnie mielismy wpływ na „ naszych” pełnomocników. Jeszcze chciałabym zauważyć, iż od 1/2014 nic nie było robione, dopiero po tym, jak w 8/2014 skontaktował się ze mną ostatni pełnomocnik pan N. (pierwszy, z którym w ogóle rozmawiałam, trzeci już z kolei) okazało się, iż postępowanie polubowne jak dotąd nie zostało przeprowadzone i pan ten, jak widzę w odesłanych mi przez Panią dokumentach, przeprowadził w/w postępowanie dopiero w 8/2014. Wspólpraca zaczęła się wreszcie układać, a przede wszystkim był KONTAKT, jednak jednocześnie pan N. wystosował do mnie pismo o zwrot kosztów postepowania administracyjnego, jednocześnie z panem B.w tej samej sprawie. I stąd moje liczne zapytania do Pani, niestety bez odpowiedzi. Droga Pani, szkoda, że na Pani odpowiedź czekałam od 8/2014, a jakikolwiek kontakt był możliwy dopiero po zamieszczeniu w 11/2014 na forum mojej prywatnej opinii o jakości usług Korporacji Feniks i Pani podejściu do mojej skromnej osoby. Takie własnie są moje prywatne odczucia: zawód, niesmak, rozczarowanie, utrata zaufania. Aż trudno uwierzyć, że w dzisiejszych czasach można stosować takie praktyki wobec klientów. Na szczęście nasza " współpraca" dobiegła wreszcie końca. To ogromna ulga, że już nie bęziemy mieć nic wspólnego, przynajmniejw kwestii słuzebności przesyłu, z Korporacją i jej pełnomocnikami i panią Viceprezes.

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
naiwny klient
@klientka-niestety-c.d.

Witam!W każdym słowie zgadzam się z "klientką-niestety".Mnie spotkało to samo.W styczniu 2011 podpisana została umowa z korporacją Feniks o dochodzenie roszczeń od przedsiębiorcy przesyłowego.Ponieważ mam dosyć dużo słupów na działkach ich przedstawiciel obiecywał uzyskanie dużych pieniędzy w ciągu kilku miesięcy.A jak się okazało straciłem około 2600 zł,a sprawa nie ruszyła z miejsca.Przez cały 2011 r. zostały wysłane trzy pisma przez pełnomocnika Feniksa do przedsiębiorcy przesyłowego.Na początku 2012 r zapłaciłem 500 zł za wycenę,czyli kilka kartek papieru bez podpisu.Taka wycena nie ma żadnej wartości w sądzie.Kilka miesięcy później zażądano ode mnie opłaty za wniesienie sprawy do sądu,ale pozew nie został wniesiony.Pod koniec 2012 roku zostałem powiadomiony przez pełnomocnika Feniksa,że podpisał ugodę z przedsiębiorcą przesyłowym.Wcześniej nikt mnie nie poinformował,że prowadzą negocjacje.Tylko po co wzięli pieniądze za wniesienie pozwu?Jednak po dwóch miesiącach,kiedy nie było ani żadnych informacji ,ani pieniędzy zadzwoniłem do pełnomocnika i usłyszałem,że En... wycofała się z ugody.Dosyć niewiarygodne bajki.Żadnej ugody po prostu nigdy nie było.Nie chcę tutaj pisać o zachowaniach pracowników Feniksa,bo nie ma sensu się powtarzać.To co wcześniej zastało napisane potwierdzam w całości. W 2013 roku wypowiedziałem umowę i skierowałem sprawę do sądu przeciwko korporacji Feniks o zwrot pieniędzy.Sprawa jest w toku,ale się nie poddam,bo to już nawet nie chodzi o pieniądze,nerwy i czas, które straciłem ,ale o to,że nie można bezkarnie oszukiwać ludzi. Przykro,że żyjemy w takim państwie,które jest przeciwko swojemu obywatelowi,bo jeżeli jest ustawa,że pieniądze się należą za ustanowienie służebności czy bezumowne korzystanie ,to każdy kto na swoim gruncie posiada takie urządzenia powinien otrzymać stosowne pieniądze.Ale niestety sam nic nie wskóra i różni naciągacze z tego korzystają.

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
inka
@naiwny klient

TEŻ -STRACIŁAM PRAWIE 3 TYSIĄCE I NIESPEŁNA 4 LATA TRWAŁA SPRAWA - oczywiście przegrana - nie dostałam grosika ale jeszcze 1500 zł opłat sądowych do zapłaty - a może by tak się zgłosić do programu P . (usunięte przez administratora)?

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
klientka-niestety

KATASTROFA!!! Służebność przesyłu, odszkodowania za słupy: Oto jak działa Feniks: Na moje nieszczęście umowa została zawarta na początku 2012 roku w wyniku kontaktu z bardzo miłym Panem, który był merytorycznie przygotowany, zawsze miał czas, odbierał telefony i odpisywał na maile. Jak tylko wpłaciłam "wynagrodzenie ryczałtowe" ok 1500,00zł, to zaraz otrzymałam maila, że już mam się nie kontaktować z tą samą osobą, lecz poczekać kilka miesięcy, aż Korporacja zacznie działać i dopiero potem dzwonić na infolinię. Infolinia to porażka-nie da się dodzwonić, a jak się po kilku dniach uda- nikt nic nie wie. Pani Dyrektor bezczelna i traktuje klienta jak natręta. Dodatkowo za "wycenę" skasowaliście 500,00zł, a nikt nie widział działki. Szacunek był wirtualny. Macie jakiś program, wklepujecie ile słupów danego napięcia i już wycena gotowa ( na tej wycenie nawet nie zgadza się przeznaczenie gruntu). Jest już 11/2014, a w mojej sprawie nie zrobiono nic. W międzyczasie przewinęło się 3 pełnomocników (jeden z nich pan B.- jak pisze w liscie do mnie FENIKS -przywłaszczył sobie pieniądze klientów - w tym moje- i FENIKS pisze, że za to nie odpowiada). Droga administracyjna trwała do lutego 2014, a od tej pory nie wszczęliście sprawy cywilnej. Zresztą w 2013 roku odszkodowania i wynagrodzenia ze służebności przesyłu zostały obniżone ponad 2-krotnie. Nikt nic nie wie, nikt nie odpisuje na maile. Gdy się dodzwonię, pani Z. udaje, że nie wie, o co chodzi ( albo maili nie czyta, albo po prostu jest to taka polityka firmy). Obecnie 2 radców prawnych ( w tym pan B.)domaga się ode mnie zwrotu kosztów postępowania administracyjnego, podczas gdy wpłaciłam te pieniądze na konto Feniksa w 2013 roku. Tyle, że nikt mi nie odpisuje i nie odpowiada, co sie stało z tą kwotą. Jeżeli zależy Wam na dobrej opinii, to zróbcie coś w mojej sprawie, bo na prawdę mam tego wszystkiego dosyć. Mam ochotę po prostu rozwiązać umowę, tylko oddajcie mi wyrzucone w błoto pieniądze. W przeciwnym razie możecie być pewni, że zawiadomię prokuraturę.

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
Małgorzata
@klientka-niestety

Szanowna Klientko a właściwie żono naszego Klienta z ul. Żródlanej w miejscowości Toporowice.Jeżeli umowa została zawarta na Pani nieszczęście to postaram się Państwu pomóc w rozwiązaniu tego problemu.Zanim jednak to nastąpi pozwolę sobie na forum odpowiedzieć na Pani wpis. Logicznym jest, że z chwilą zawarcia umowy o wszystko co związane z umową należy pytać Zleceniobiorcy czyli Korporacji a nie Współpracownika pośredniczącego w zawarciu umowy. Jest to zresztą zgodne z postanowieniem zawartym w umowie, że informacje są udzielane przez Zleceniobiorcę na żądanie Zleceniodawcy. Co do infolinii i innych numerów telefonów podanych do kontaktu na naszej stronie internetowej to wszystkim zainteresowanym jest wiadome , że informacje są udzielane w godz,12:00-15:00, bowiem do tego czasu pracownicy działu służebności wykonują inne obowiązki na rzecz naszych Klientów. Poza tym w czasie gdy pracownicy prowadzą rozmowę i zainteresowanym Klientem z całą pewnością jej nie przerwą tylko dlatego, że w międzyczasie dzwoni kolejny Klient.Po prostu należy poczekać tak jak np. w Orange, Plus lub każdym banku z tym, że w tych instytucjach co klilka minut nadawany jest komunikat...”wszyscy konsultanci są zajęci, prosimy o oczekiwanie” .I tak można czekać nawet pół godziny i nikt do nikogo nie ma pretensji. W Państwa sprawie przeprowadzono postępowanie przez WSA jak też polubowne z przedsiębiorcą przesyłowym i jeżeli uważa Pani, że to jest nic proszę uprzejmie we własnym zakresie zrobić więcej, tzn złożyć pozew i wniosek, bowiem wszelkie dokumenty niezbędne do prowadzenia sprawy już dla Panstwa pozyskaliśmy .Zwracam też uwagę, że sprawa wycinki gałęzi i oszacowania strat z tym związanych nie jest objęta umową i jeżeli Państwu pomagałam to wyłącznie z dobrej woli w czasie, który mogłam poświęcić swojej rodzinie przygotowując pisma i umowy z Tauronem dla Państwa , bo umową zlecenie objęta jest słuzebność i wynagrodzenie za bezumowne .Zapewne dlatego w ramach podziękowania spotkałam się z wdzięcznym nazwaniem mnie „bezczelną”. Poza tym nie jestem pracownikiem centrali telefonicznej lecz jedną z osób zarządzających Korporacją i telefony odbieram tylko wtedy, kiedy mogę a jak już odbiorę to nie zamierzam wysłuchiwać impertynencji rozwrzeszczanej kobiety niczym przekupki z targowiska , która w dodatku już na dzień dobry mnie obraża i nie odróżnia świadczenia usług od usługiwania. Jako osoba dobrze wychowana przerwałam rozmowę z Panią informując, że w tym tonie nie będziemy rozmawiać , powiedziałam "do widzenia" i się rozłączyłam.Skoro Pani swoje chamstwo uważa za przejaw kultury a moje zachowanie za bezczelność , to mogę Pani jedynie współczuć. Odpowiedzi na e-maile są udzielane(nawet do Pani telefonowałam) więc to co Pani napisała na formum jest kłamstwem . Co do ilośći pełnomocników to oczywiście w każdej sprawie będzie ich tylu, ilu zgodnie z udzielonym nam pelnomocnictwem i umową uznamy za stosone zaangażować. Poza tym wyjaśnijmy też bardzo ważną kwestę: zarzuca Pani naszej Korporacji przywłaszczenie pieniędzy i to na forum. Pieniądze wpłacone na WSA zostały wykorzystane zgodnie z oprzeznaczeniem o czym Pani dobrze wie, bowiem sama napisała na forum, że przeprowadzono dwa postępowania przez WSA (zapewne nie za darmo a właśnie za Państwa pieniądze).Poza tym zgodnie z wyrokiem WSA w Krakowie otrzymali Panstwo 357,00 zł tytułem zwrotu kosztow postępowania przed WSA i z jakiegoś powodu nie chcecie wypłacić należnej prawnikowi kwoty 240,00 zł tytułem przyznanego zastępstwa procesowego, chociaż Panstwa tego wydatku nie ponieśli a ponóśł go Tauron i na ten cel przesłał Panstwu pieniądze na rachunek bankowy. I w tej sytuacji śmie Pani pisać, że Feniks przywłaszczył sobie Państwa pieniądze skoro są one na Panstwa rachunku bankowym? Poza tym z jakiego powodu pisze Pani, że wyrzuciła pieniądze w błoto i publicznie żąda ich zwrotu? Czy Pani się wydaje, że za wykonaną przez nas pracę nie należy nam się wynagrodzenie (zgodnie zresztą z umową ) i będziemy pracować dla Państwa gratis? Nie wiem, czy Pani w tej sytuacji ma zamiar zawiadomić prokuratora czy też nie, ale może być Pani pewna, że z całą pewnością ja to zrobię, bowiem taki wpis na formum szkalujący Korporację mówiący o przywłaszczeniu pieniędzy ,które są w Państwa posiadaniu rodzi odpowiedzialność z przepisów prawa karnego. Podobnie rzecz się ma również w sytuacji wyrażenia o mnie negatywnej opninii nie mającej nic współnego z prawdą a narażającej na szwank moje dobre imię V-ce Prezes Małgorzata Zdanowska

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
klientka-niestety

Przede wszystkim SERDECZNIE dziękujemy Pani za rozwiązanie umowy i zwrot dokumentacji. Aby nie być gołosłownym, oto treść dokumentów: Raport oszacowania wysokosci wynagrodzenia (bez podpisów i pieczęci- czy jest to wiarygodny raport???) wygląda następująco: Pierwsza wycena Korporacji Feniks z 23.02.2012r.: 32966,68+19780,01=52746,69zł Druga wycena Korporacji Feniks z dnia 18.06.2014r.: 7898,57+11917,23=19815,80zł Tak jak pisałam, co zresztą potwierdza słowa mojego prawnika, wynagrodzenia związane ze służebnością przesyłu znacznie się obniżyły w 2013 roku. Jak widać, w wyniku opieszałości, nieudolnego i nieskutecznego prowadzenia sprawy w ciągu prawie 3 lat jeśmy stratni 32930,89zł. A sprawa cywilna jeszcze nie została wszczęta! Odnosząc się do Pani pierwszego zarzutu, iż informacje o prowadzonych czynnościach i postępach są udzielane przez Zleceniobiorcę na żądanie Zleceniodawcy, muszę stwierdzić, że Zleceniobiorca, czyli dokładnie właśnie Korporacja Feniks w osobach p.E.Z. (pracownik) oraz Pani Zdanowskiej, nie odpowiadała na dziesiątki pytań mailowych, jak również na kierowane przeze mnie pisma wysyłane listami poleconymi, o kontakcie telefonicznym już nie wspomnę. Jest to wiec rażące naruszenie wspomnianego zapisu umowy zawartej w lutym 2012r. Odnośnie infolinii, pomijając już to, że jest ciągle zajęta,a może umyślnie odrzucane były moje próby kontaktu, to co z tego, że infolinia istnieje, skoro pracownica nie wie nic o prowadzonej sprawie? Przypominam sobie rozmowę z Panią, w której na pytanie, dlaczego pełnomocnik pan B. w ogóle nie kontaktuje się ze mną i nie mam żadnych informacji, co się dzieje, powiedziała mi Pani z oburzeniem, że zatrudniani przez Korporację prawnicy są ludźmi pracującymi i nie mają czasu. Hmmmm, wtedy to jeszcze przemilczałam. Postępowanie przed WSA trwało do 1/2014. Czy Pani zdaniem jest to czas w normalnych warunkach przewidziany na takie postępowanie? W ocenie mojego obecnego prawnika jest to kpina. No cóż, jak widać, tyle może trwać postępowanie, jeżeli zmienia się co chwilę pełnomocników, a w miedzyczasie jeszcze z nimi toczy osobiste spory (mam tu na myśli spór Korporacji z panem B.). Dlaczego nie odnosi się tutaj Pani do pisma, które Pani przesłaliśmy mailem, a które to otrzymaliśmy od pana B. (II w kolejności pełnomocnika), w którym pan ten pisze, abym udostępniła mu szkalujące go pisma, jakie Korporacja Feniks wysyłała do klientów, zarzucając mu przywłaszczenie zwrotu kosztów postępowań administracyjnych i nieodsyłanie ich na konta klientów. Cytuję: "Koniecznym również stało się zawiadomienie organów ścigania." Pan B. natomiast pisze, że są to " nierzetelne i nieuczciwe próby zdyskredytowania jego osoby, że w/w zarzuty są nieprawdziwe i że jego żądanie udowodnienia i sprecyzowania zostało przez Korporację zignorowane." Wspomina również o zamiarze "ewentualnych sporów sądowych jego z Korporacją" oraz iż wielu klientów zwraca się do niego o pomoc w rozwiązaniu z Korporacją umów, miały miejsce również zapytania medialne. Przy okazji podważa również kompetencje osób kierujących firmą. Ja nie chcę wnikać w to wszystko. Widać, że chodzi o pieniadze. W oczach klienta wygląda to po prostu skandalicznie, żenująco i powoduje utratę resztek zaufania do Korporacji. Interesuje mnie to teraz o tyle, ze pan B. domaga sie od nas zwrotu kosztów administracyjnych w kwocie 240zł, tak samo pan N (pan N.-ostatni, czyli trzeci pełnomocnik). Czyli za tę samą sprawę przed sądem administracyjnym mam uiścić 480zł dwóm prawnikom. Teraz w grudniu w odesłanych przez Panią dokumentach (czyli po prawie 5 miesiącach od naszych pierwszych zapytań w tej sprawie) napisała Pani, że jednak pan N. upomina się o wspomnianą kwotę bezzasadnie, a panu B. mam zapłacić 140,00zł. Nie odpowiedziała mi Pani ciągle, co stało się z kwotą, którą wpłaciliśmy dnia 31.08.2012r. na pocztet sprawy cywilnej na konto Korporacji-237zł? Skoro zwrot kosztów postępowania administracyjnego pokrył Tauron (jak sama Pani pisze) i przelał nam je na konto, to kwotę 237zł Korporacja powinna zwrócić pełnomocnikowi jako zwrot kosztów postępowania administracyjnego, skoro sprawa cywilna się nie odbyła i już nie odbędzie, jako że rozwiązała Pani właśnie umowę z nami. My powinniśmy dopłacić 3zł. O tę kwotę właśnie chodzi mi od 8/2014r. Czy nadal Pani nie rozumie? CHODZI O KWOTĘ, JAKĄ WPŁACILIŚMY NA POCZET POSTĘPOWANIA CYWILNEGO, KTÓRE SIĘ NIE ODBYŁO. Wielkokrotnie prosiliśmy o jej rozdysponowanie, aby zwrócić koszty postępowania administracyjnego właściwemu prawnikowi i móc rozpocząć dalsze czynności. Jednak odpowiedzi nie było. Zainteresowanie wzbudził dopiero mój wpis na forum. Jeszcze jeden logiczny wniosek: skoro 2 postępowania administracyjne rozstrzygnięto na naszą korzyść, to my nie pokrywamy ich kosztów

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
Neutralny

Najtrudniej jest odpowiadac na jakies ogólnie napisane kłamstewka lub półprawdy ktoś rzuca kalumnie i napewno sie cos przyczepi i zostanie przylepione na Firmie .... Ktos cos uslyszal nie doczytal.... Takie pólprawdy ... Do branży odszkodowan niestety trafiaja ludzie po porazkach zawodowych i to wyraznie tutaj widac ... Frustracje inporazki przenosza na kolejnego partnera biznesowego .... Poracuje kilka chwil i juz wszystko wie i ocenia ... Traktujcie ta prace jako dodatkowa i sposob na penetracje rynku i latwym dotarciu do nowych klientow pod kredyty i ubezpieczenia i inne uslugi i towary ... Rozsadny wklad wlasny czyli koszty dotarcia ... Popracuj tylko 6-8 godzin tygodniowo ... I nie bedzie rozczarowań ... Bo po co poraz kolejny pisac ze Anatol zspomina ze tabela prowizyjma jest co 10 każdego miesiaca i przychodzi na slużbowego maila .... Szkoda czasu szanujmy siebie nawzajem milego dnia marudom satysfakcji pracusiom

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
anatol

Będę się odzywał co pół roku i pisał o tym czy Feniks mi zapłacił jakiekolwiek pieniądze za przesył, bądź użytkowanie. Nie będę wdawał się w polemiki z etatowymi pracownikami Feniksa próbującymi podważyć moją wiarygodność. Skupiam się na faktach. Na obecną chwilę bez zmian - ze strony Feniksa cisza, pieniędzy zero.

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
Kierownik Grupy

Szukam Doradców w woj. dolnośląskim, mazowieckim, pomorskim, kujawsko-pomorskim, warmińsko-mazurskim: info na mail: szczesnyj@gmail.com

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
mariusz
@Kierownik Grupy

Panowie i Panie nie dajcie się wciągnąć do współpracy z tą firmą. Odzyskanie pieniędzy z podpisanych umów i za wygrane sprawy zarówno dla Was jak i klientów graniczy z cudem. Klienci czekają mimo wygranych spraw na pieniądze po kilka miesięcy, jeśli w ogóle dostaną. Piszę to z praktyki. Brak kontaktu z KPF, aroganckie i bezczelne zachowanie pracowników. Obecnie współpracuję z innymi i jest o niebo lepiej.

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
Byly Doradca
@mariusz

Do mariusza a gdzie te niebo jest jakies szczegoly i info link polecenie ... Jestem zainteresowana jka sie kontatowac ???

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
on

Jacy wy wszyscy jesteście naiwni ! I wierzycie ze feniks wam coś zapłaci? wcale nikt nie dostanie kasy i tyle po waszej pracy :P

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
Dyrektor z Kołobrzegu

Witam wszystkich zainteresowanych współpracą z KPF FENIKS, W jakiej sprawie umyłem ręce? Jestem cały czas dostępny pod numerami telefonów: 530 200 220; 793 013 577. Jak ktoś ma jakieś pytania to niech do mnie zadzwoni. Nie warto słuchać ludzi, którzy boją się przedstawić i pod przykrywką piszą co chcą. Pozdrawiam i życzę grubych klientów (jeden z naszych Współpracowników zarobi ponad pół miliona za swojego klienta z okolicy Warszawy) Stanisław Flak P.S. Jak ktoś mówi prawdę niech się przedstawi i podaje numer telefonu - wtedy będzie wiarygodny.

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
kpf
@Dyrektor z Kołobrzegu

Co mnie obchodzi czy jakiś człowiek zarobi pół miliona, a moja babcia ma 2 mln emerytury i uwierzysz ??? głupia gadka na zamydlenie oczu ile to kasy się zarobi ooojjjjeeejjj. Pan szanowny Dyrektor nie odbierał jak się pojawiły problemy tylko kierował do zarządu natomiast zarząd do Pana (usunięte przez administratora)i tak w kółko.. Ciągłe obiecanki bez pokrycia... Zarabiacie tylko na naiwności ludzi bo nie wiedzą jak wygląda ta praca w praktyce i ile masz cyfr na koncie. Pracowałem 5 lat i nic nie zarobiłem pomimo że umowy były spisywane z klientami. A klienci wściekli bo tematy przeleżały na biurku.

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
Kierownik Regionu
@kpf

Pracowałeś 5 lat ? KŁAMSTWO Poniosłeś wysokie koszty i nie zarobiłeś nic ? KŁAMSTWO Jakoś styl pisania wskazuje mi kto stoi za tym nickiem panie A. Nic Cię nie obchodzi że ktoś będzie miał pół miliona ? No pewno i nie obchodzi. Współczuję Ci tylko jednego. Skąpej babci. Skoro ma taką emeryturę a wnuczek dokłada do wykonywanej pracy. Idź do babci może da kieszonkowe wnuczkowi. Pozdrawiam - Mirek

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
kierownik
@kpf

jak dostałeś 390 netto Anatolu to podpisałeś DWIE - mistrz świata sprzedaży

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
anatol
@kierownik

Dziękuję za komplement. Jakieś tam pojęcie o sprzedaży mam, zajmowałem różne stanowiska w dużych firmach i sprzedawałem głównie usługi. Obrót mies. na poziomie miliona zł chyba nie jest jakimś szczególnym wyczynem (mam na myśli realia 2013)? P.S. Jeśli jesteś kierownikiem to chyba wiesz, że za umowy 50% Feniks nie płaci, jest tylko prowizja po wygraniu sprawy.

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
sa
@anatol

witam zrobiles piszesz 100 wycen -feniks to chyba jedyna firma robiaca wyceny wstepne bez zobowiazan - darmowo / ale ile podpisales umow ja mam tylko 13 umow z tego tylko 3 skonczone ale kasa jaka za to dostalem jest lepsza niz 3 lata na etacie tez czekam na zakonczenie nastepnych planujac wydatki-pozdrawiam i powodzenia

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
Kierownik Grupy
@anatol

Drogi Anmatolu - aby ocenić obrót - czyli wartość wyceny roszczeń z podpsianych umów na 1 mln złotych to powiem tak, nie da się bo jak porównać wrtość działek z Gdańska , Warszawy - gdzie usługowe cenione są po 2 lub 3- czy nawet 5 tysiecy za m2 , z tym samym obiciżeniem mediami gdy cean budowlnej działki wynosi 25 zł /m2 a rolnej 3 zł/m2 - ja sam mam wycenę z jednej dzaiłki na 1 800 000 zł roszczeń.... i przy roszczeniu klienta wynoszcym np 100 000 zł popdisywniem z nim umowy 50/50 to wg mnie bląd handlowca ... wg mnie nie pokazał mu rozlicznia końcowego opłaty i odszkodowania ... jakostrudno Ci wykrztusić ile masz tych umów ... coś nie halllo z ....??

anatol

Po pierwsze nie jednemu psu na imię burek, po drugie nie jestem z Trójmiasta. Współpracowałem z Feniksem przez 3 mies., zrobiłem ~100 wycen, zarobiłem 390 zł, a wyceny są na parę baniek. Moje koszty wyceniam na min 3 000 zł. Reasumując - minął rok z okładem od zawieszenia współpracy z Feniksem, zrobiłem na razie dokładkę i czekam na te ciężkie pieniądze z Feniksa. Jedyny komentarz jaki mi się nasuwa to takie stare powiedzenie - pan obiecał kożuch, ciepłe jego słowo...

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
do ANATOLA
@anatol

To zę zrobiłeś 100 wycen czyli sto ofert i niczego nie zmienia ,,,, poza tym że napisałęś 100 maili do wycen -- ile z z tego masz UMÓW podpisanych??/ wg Twojej informacji to dwie umowy- bo na umwę zlecenia czyli ok 390 zł no chyba że tych dwóch klientów ma 100 działek .... ale to nie wynika z Twojego opisu... koszty 3000 zł chętnie poczytam ow wykazie tych kosztów za 100 wycen i teoretycznie dwie umowy ... kalkulujac samo paliwo 3000 / 5.5 zł za litr / spalanie 6/100 km to przejechałes ok 9 tysiecy kilometrów... jak podajecie jakieś kwoty i wilczenia to bardzo proszę o rzteelnośc bo każdy umie liczyć ,,,, idą dalej jeżelii do kazdej działki jecahłeś osobiscie średnio dwa razy to miałeś 9000/100/2= tośrednia odległość to 45 km do kazdego klienta zakałdajać że do każdego spotkania jechałeś osobno .... no i można liczyć statystykę w kolejnych wymiarach ,,,, dni robocze , ilosc ulotek , ilosc telefonów, itd no i jescze jeden waraiant wchodzi w gre dwei umowy 25/75 i reszta w wariancie 50/50 - no ale czy masz ich 98 ??

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
Feniksiątko

Niestety MONIA się myli . Mam dla Ciebie złą wiadomość nadal Masz prawo do prowizji: Par 5 umowy DORADCY : „Umowa zostaje zawarta na CZAS nieokreślony…. …. W momencie rozwiązania umowy na zasadzie porozumienia stron Współpracownik otrzyma stosowaną prowizję za złożone przez siebie umowy po zakończeniu wszystkich czynności prawnych.”

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
Znam Anatola

anatol to byly doradca z trojmiasta , po podisaniu kilkunastu umow zalozyl wlasna firme odszkodowan korzystajac nadal np z wycen i szkolen feniksa podjal wspolprace z bylym prawnikiem PGE i nic porazka .... Wyjal ze struktur feniksa kilkanascie osob, obiacal im cuda itp nie byl w stanie zakupic programu do wycen , skopiowal umowy z doradcami umowy zklientami i nic porazka .... Firma miala nazwe jakos tak media grunt ..... Jak sprawdzicie KRS to pojawia sie tam nazwiska ludzi z Feniksa... No teraz rozumiem frustracje ...

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
Z popiolu

Kilka faktów o Anatolu Jezeli podpisał w ciągu roku 20 umow to dostal 5000 zl zaliczki plus wspomniana prowizja czyli bonus Od zaliczki musi odjac koszty :telefon jakies 40-60 rozmow mnie to kosztuje 30 zl. Brutto ulotki 400 szt mnie to kosztuje 20 zl brutto klej 9 zl brutto, paliwo 20 x 20 km= 400 /100. X 5l x 5zl czyli 100 zl w moim przypadku internet mam gratis do XII2016 a amortyzacji nie policzylem No w dzisiejszych cenach dzis tankowalem 4,89 zl on brutto klienci do mnie dzwonia jesli nawet Anatol do kazdego klinta wyjsdzil stednio 40 km to 5000 minus koszty 250 zl plus prowizja daje mu ok 5000 brutto czy to dobry wynik ??? Anatol ile umow masz? B

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
monia

Ja też mam złe doświadczenia z tą firmą,,,,,,,, tyle latania tyle spisanych umów i nic :( tylko się dokłada do tego badziewnego interesu. Nic nie zarobiłam od 2 lat ! wypowiedziałam umowę ale kasy za spisane umowy i tak nie dostane bo umowy dla agentów są bardzo niekorzystne ....

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
konkurent

Powiem tyle na temat waszej Firmy jesteście (usunięte przez administratora) warci tylko psujecie rynek.

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
Dyrektor z Kołobrzegu

Ciekawe jak Pan (niestety nie wiem do kogo piszę) mógł kiedyś pracować 5 lat (bo użył Pan czasu przeszłego) skoro ja jeszcze 5 lat nie pracuję??? To jest pierwsze kłamstwo. Drugie kłamstwo jest takie, że nie odbierałem telefonów. Może się zdarzyć, że nie odbiorę telefonu (również teraz), ale zawsze oddzwaniam (jak nie tego samego dnia to następnego). Może to potwierdzić wiele osób. Nie wiem też jak mogłem kierować do "zarządu" skoro nie odbierałem??? A jeśli chodzi o miliony babci to poproszę o telefon do doradcy inwestycyjnego Pana babci...

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna

Zostaw merytoryczną opinię o Korporacja Prawno Finansowa FENIKS - Lublin

Możesz oznaczyć pracodawcę w treści opinii wpisując znak @ np: @Pracodawca

Administratorem danych jest GoWork.pl Serwis Pracy sp. z o.o. Dane osobowe przetwarzane są w celu umożliwienia ... Czytaj więcej


Drogi Użytkowniku,

Pamiętaj, przed dodaniem opinii o Pracodawcy, koniecznie zapoznaj się z poniższą informacją:

NIE dodawaj opinii, która:

ikona dobre praktyki
łamie prawo polskie
ikona dobre praktyki
jest niezgodna z regulaminem serwisu GoWork.pl
ikona dobre praktyki
jest wulgarnym komentarzem
ikona dobre praktyki
jest niemerytoryczna

Każda merytoryczna opinia jest ważna, każda z nich może być zarówno pozytywna jak i negatywna, dlatego zachęcamy do tego by dzielić się swoimi przemyśleniami, które dotyczą Pracodawcy. Nie pisz jednak pod wpływem negatywnych emocji.

Zadbaj o kulturę pozytywnego feedbacku, nie pisz tylko negatywnych informacji o Pracodawcy, zwróć uwagę na stosowne aspekty i realia w swojej opinii. Wszystkie oceny są wartościowe. Wspólnie zadbajmy o sens merytorycznych opinii.

Dodaj pomocną opinię, którą sam chciałbyś przeczytać o swoim potencjalnym Pracodawcy. Podziel się swoimi przemyśleniami, a poniższe przykłady możesz potraktować jako podpowiedzi o czym Użytownicy lubią czytać odwiedzając profile firm.

ikona dobre praktyki
przebieg on-boardingu nowego pracownika
ikona dobre praktyki
proponowane przez Pracodawcę wartości wynagrodzenia
ikona dobre praktyki
codzienna praca, również w relacji z przełożonymi
ikona dobre praktyki
panująca atmosfera w pracy
#TwójGłosMaZnaczenie

Często zadawane pytania

  • Jak się pracuje w Korporacja Prawno Finansowa FENIKS?

    Zobacz opinie na temat firmy Korporacja Prawno Finansowa FENIKS tutaj. Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy oraz kandydaci do pracy to 3.

  • Jakie są opinie pracowników o pracy w Korporacja Prawno Finansowa FENIKS?

    Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy to 3, z czego 0 to opinie pozytywne, 2 to opinie negatywne, a 1 to opinie neutralne. Sprawdź tutaj!

  • Jak wygląda rekrutacja do firmy Korporacja Prawno Finansowa FENIKS?

    Kandydaci do pracy w Korporacja Prawno Finansowa FENIKS napisali 4 opinii na temat procesu rekrutacyjnego. Zobacz szczegóły tutaj.

gemius

Na podstawie badań Mediapanel prowadzonych przez Gemius w okresie od 1 marca do 31 marca 2024: wskaźniki "Real Users" platforma internet.

Ranking Użytkownicy
(real users)
  1. GoWork.pl 3 634 470
  2. Pracuj.pl 3 137 130
  3. LinkedIn 3 035 232
  4. Olx.pl 2 564 298
Korporacja Prawno Finansowa FENIKS
Przejdź do nowych opinii