Widze, ze stare negatywne opinie zostaly usuniete :)
Moje odczucia są mega pozytywne. Zawsze mogę liczyć na wsparcie całej ekipy. Czuję, że robimy coś słusznego. Razem pchamy ten wózek i zawsze w kierunku naszych klientów. Tutaj jestem pewien, że bycie audytor em to nie tylko podwyższenie kwalifikacji, ale odpowiedzialność. Rozwój, progres, zadowoleni klienci - o to chodziło!
Mam podpisaną umowę z państwem na pompę ciepła powiedziano mi że miesięczny dodatek do produ zużycia to koszt 100 zł. Wczoraj rozmawiałam że znajomym i powiedział że też założył i koszt miał być taki sam s po miesiącu dostał rachunek na 2500. Więc o co chodzi.Nstepne rachunki też takie i niedal rady finansowo i się teraz sądzi.Wiec pytam czy popełniłam błąd żeby zamontować tę pompę.Czy można odstąpić od umowy.Przy moich i męża zarobkach i małych dzieciach nie będziemy mieli na życie..
Bardzo dobra firma, godna zaufania. Montaż wykonany o czasie. Można liczyć na audytora. Dziękuję.
1.Omówienie oferty pracy 2. Zadania do wykonania
1. Autoprezentacja 2. Dyskusja w parze 3. Scenka sprzedażowa
-
Poziom rozmowy:
- Rezultat: Dostałem pracę
witam zacznę od początku sprawy formalne typu wyliczenia mocy spisania umowy poszły migiem póziniej dostawa materiałów zgodnie podanymi terminami następnie przyjazd ekipy (solidna)naprawdę no ale najważniesze po roku użytkowania paneli na wszystko tzn prąd,ogrzewanie i ciepła woda przyszedł rachunek na 200 zł jesteśmy bardzo zadowoleni z ich usługi i polecamy sun family.pozdrawiamy
Kupiłem panele przez ta firme i nie narzekam akurat. Dachu niepopsuli, na czas zrobili ogulnie polecam.
Dla mnie firma ok, montaż bez żadnego problemu, dach nie był uszkodzony i wyrobili się w czasie. Polecam
22.09.2021 umowa podpisana z przedstawicielem firmy. W połowie grudnia dopiero dotarły panele I stelaż. 22.12. 2021 po kontakcie z biurem technicznym, brak terminu montażu. Pani nie była wstanie określić kiedy. Po kontakcie 3.01.2021 Pani stwierdziła że termin będzie pod koniec stycznia. Za każdym razem brak konkretów i same wymówki jak nie covit to pogoda. Nawet słowa przepraszam nie usłyszałem. Pieniazki z góry biorą i liczy się tylko czy ty się wywiązałeś z umowy. Chowają się tylko za ustawa covit-19 i mają totalnie klienta gdzies. Brak profesjonalizmu, po przeczytaniu wielu opini odnośnie montażu az sie boje jak przebiegnie to u mnie. Nie polecam. Jak najdalej !!!!!!!
Polecam firme, panele działają, niedawno dokupiłem pompe ciepla i jestem zadowolony. Wszytsko działa bezproblemowo. Przy montazu nie doszło do zadnych uszkodzen dachu, na czas.
Dzień dobry , Panele zamontowane z 30 dniowym opóźnieniem. Bardzo słaby kontakt z firmą , praktycznie tylko przez e-maila. Nie polecam.
Drogi Kliencie, dziękujemy za Twoją opinię. Jest nam niezmiernie przykro, ale zaistniała sytuacja wynika z wielu czynników: niestety ze względu na sytuację związaną z (usunięte przez administratora) i wciąż rosnącą ilością zakażeń, wielu pracowników z ekip montażowych, z którymi współpracujemy przebywa na kwarantannie lub jest chora, dodatkowo warunki atmosferyczne nie są sprzyjające. Dokładamy wszelkich starań, aby takie sytuacje nie miały miejsca.
Kupiłam panele przez Sun Family wiosną. Wszystko gra, mąż zadowolony z montażu, bo porównywał u innych jak to wygląda. Zależało nam,żeby nie były chińskie. Wszystko zgodnie z ustawieniami i harmonogramem, polecam firmę.
Z ilu etapów składał się proces rekrutacyjny na stanowisko Hr Specialist w firmie Sun Family sp. z o.o.? Jak oceniacie jego przebieg?
Niestety proces rekrutacyjny na stanowisko Specjalisty ds. HR-u jest już nieaktualne. Dziękujemy za zainteresowanie ofertą.
U mnie wszytsko przebiegło pozytywnie, w terminie i jak należy. Jestem zadowolony, polecam.
Witam, umowa podpisana pod koniec września, audytor wszystko pomierzył, rozrysował, wytłumaczył, przedstawił ofertę, i jednego dnia umowa podpisana. Mijają blisko dwa miesiące, paneli nie ma, a wczoraj dzwoni do mnie audytor i prosi o to abym ja pomierzył dach bo on nie ma pewności czy zmieści się tyle paneli ile mamy w umowie :-) Profesjonalizm - poziom MASTER :-)
Drogi Kliencie! Jeśli przedstawiona sytuacja rzeczywiście miała miejsce w naszej firmie, prosimy o kontakt z naszym biurem: biuro@sunfamily.pl, aby wyjaśnić tę sytuację.
Czy w Sun Family sp. z o.o. możliwa jest od razu umowa o pracę na czas nieokreślony na stanowisku Hr Specialist?
Dziękujemy za zainteresowanie tą ofertą. Ten projekt rekrutacyjny został już zamknięty, ale jak najbardziej byłaby możliwość umowy o pracę na czas nieokreślony.
Zakupiłem panele z tej firmy niestety. Przedstawiciel nawet był spoko ale potem po podpisaniu umowy zaczęły się problemy.najpierw czekałem na panele 3 miesiące, potem problem z montażem bo przyszły nie te mocowania co trzeba a jak w końcu panele założono to wydawalomi się że przedstwiciel wyliczył mi ze dana moc paneli wystarczy i jeszcze bede odkładał moc na zimę. Niestety moc jaka produkują panele starcza zaledwie na pokrycie prądu latem a co dopiero na zimę odłożyć. Chciałem żeby ktoś przyjechal to sprawdzić to oczywiście kontaktu telefonicznego nie ma a mailowo dostałem odpowiedź że ktoś się z serwisu skontaktuje czekam już trzeci tydzień i cisza. Nie wiem czy mogę dołożyć paneli do tej instalacji. Ogólnie nie polecam.
Ja niestety podpisałam umowę 7 mcy temu z Sun Family na dzień dzisiejszy jeszcze nie mogę ich uruchomić. Także również nie polecam tej firmy.
Szanowny Kliencie, proszę podać swoje imię i nazwisko, chętnie wyjaśnimy zaistniałą sytuację. Bez podania szczegółów - danych teleadresowych, trudno odnieść się nam do tej sytuacji. Może Pan również skontaktować się z naszym Działem Obsługi Klienta - 519 579 679
U mnie współpraca z firmą była wporządku. Nie mam do czego się przyczepic. Kontakt z firma był, panele na czas i dzialają. Poleciłem szwagrowi firme i tez jest zadowolony.
Teraz to już sporo jest takich firm na rynku które panelami się zajmują. I tak się zastanawiam czym się różnią :) Czemu akurat Sun Family wybrałeś? :D
Zakupiłem panele od tej firmy i jestem zadowolony. Przedstawiciel tej firmy przyjechał do mnie do domu, umowę podpisałem bez wychodzenia z domu, panele zamontowane na czas, chociaż fakt mogliby trochę szybciej realizować te montaże,ale dla mnie wazne było, żeby były to polskie panele.
Wiesz, jak wygląda wynagrodzenie początkowe, które oferuje Sun Family sp. z o.o. dla potencjalnych kandydatów? Na GoWork.pl pojawiło się ogłoszenie na stanowisko Specjalista Ds. Sprzedaży.
Osoby zatrudniane na stanowisku audytora/handlowca współpracują z nami w oparciu o umowę o współpracę, wynagrodzenie jest 3 lub 4-składnikowe w zależności od danej spółki (panele fotowoltaiczne lub pompy ciepła). Wszelkich szczegółowych informacji chętnie udzielimy telefonicznie: 56 657 92 11.
Witajcie, jak oceniacie pracę jako przedstawiciel handlowy w Sun Family? Czy ubezpieczenie zdrowotne, o którym jest mowa w ofercie pracy, jest darmowe? Jak często są organizowane szkolenia i jakich obszarów dotyczą?
Dziękujemy za Pani głos. Ubezpieczenie na życie jest darmowe. Szkolenia są organizowane w zależności od potrzeb uczestników - zazwyczaj raz na miesiąc/2 miesiące. Ponadto przez czas trwania Pasa Startowego, nowy audytor - handlowiec może liczyć na stały kontakt ze swoim kierownikiem i regularną informację zwrotną z jego strony oraz potrzebne indywidualne szkolenia.
Często zadawane pytania
-
Jak się pracuje w Sun Family sp. z o.o.?
Zobacz opinie na temat firmy Sun Family sp. z o.o. tutaj. Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy oraz kandydaci do pracy to 21.
-
Jakie są opinie pracowników o pracy w Sun Family sp. z o.o.?
Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy to 14, z czego 7 to opinie pozytywne, 4 to opinie negatywne, a 3 to opinie neutralne. Sprawdź tutaj!
-
Jak wygląda rekrutacja do firmy Sun Family sp. z o.o.?
Kandydaci do pracy w Sun Family sp. z o.o. napisali 1 opinii na temat procesu rekrutacyjnego. Zobacz szczegóły tutaj.