Towar nie powykladany ,panie palą papierosy na zewnątrz,brak dostępu do towaru,,zostawiam bardzo dużą gotówkę w tym sklepie chyba zmienię sieć sklepów,gdzie jest kierownik nadzorujący pracowników.Chyba trzeba to zgłosić do pracodawcy.
Mimo, że kupiłam asortyment z gazetki , zgodny z regulaminem dot. produktów"azji" za ponad 40 zł, nie otrzymałam 2 książek. Kazano mi za nie płacić, po udowodnieniu na paragonie kasjerce i kierowniczce, kazano mi wypakowywać towar z powrotem na kasę za ponad 300 zł, mimo że byłam z maluchem. Podejście śmieszne, chaos, nie pierwszy raz nie otrzymuję jakiegoś"gratisu" lub mam naliczoną inną cenę niż w gazetce, zamiast przeprosić mnie za swój błąd, skoro produkty nie naliczają się prawidłowo , oraz kasjerka nawet nie wiedziała jakie są warunki otrzymania książki, rozmawiałam z niemiłą kierowniczką. Zostałam bez książek bo nie miałam ochoty bawić się w tą szopkę. Na prawdę, jak można tak potraktować miłą osobę, która po prostu zwróciła Państwu uwagę że powinna otrzymać coś za co zapłaciła. Kierowniczkę proszę aby nosiła maseczkę założoną prawidłowo, bo powinna dawać przykład , moje ostatnie zakupy za tak niemiłe potraktowanie. Dla wszystkich zainteresowanych posiadam paragon z udowodnieniem tego co piszę.