Pytam dla taty, Kierowca C+E trasy międzynarodowe to nadal aktualne stanowisko? Nic nie widać poza ogłoszeniem z 2022 a byłby zainteresowany, o ile starsze osoby też przyjmują. Wtedy nic nie pisali o kategorii wieku, a teraz?
Czy firma aktualnie poszukuje kierowców kat C ?
czy warunki finansowe kierowców w firmie uległy jakiejś poprawie teraz po nowym roku? Pisali kiedyś o niezadowoleniu z pracy i zastanawiam się czy do teraz coś względem tego mogło ulec zmianie. Na dzień dzisiejszy to ilu kierowców tu jeździ? Ostatnie ogłoszenie jakie widzieliśmy z chłopakiem było pół roku temu, do dziś stabilnie się tu jeździ?
Pracodawca od jakiegoś czasu strasznie stracił w oczach kierowców. Nie doświadczony spedytor zatrudniony w firmie o jakimkolwiek braku pojęcia o pracy. Ucinanie pensji broniąc się pakietem mobilności. Mimo nowych aut i pozytywnej obstawy kierowców ta firma ma dobre lata szanowej firmy za sobą. Pozytywy: Wypłaty na czas, nowa flota, robota w „kółkach”. Podejście szefa do pracownika zostawia wiele do życzenia. Kiedyś bym polecił, teraz polecam coś innego. Określił bym to jako starszego Pana z Transa potocznie zwany jako (usunięte przez administratora)
To podejście szefa od tak nagle się zmieniło czy wpływ na to wszystko ma ten nowy spedytor, skoro kiedyś jeszcze byś polecił?
Jakiś wpływ ma. I nie wiem co jeszcze powoduje ten problem. Wiem, że chlopaki obecnie tez nie są zadowoleni. Obecnie ja juz tam nie pracuje. Nie ma sensu za prawie 300zł dziennie pracować, gdzie można zarobić lepiej
(usunięte przez administratora)to że dostałeś nowe auto Mercedesika zawdzięczasz swoimi osiągami a jakimi to dobrze wiesz uchostrzelcu. Więc nie podniecaj się tylko już leć do szefa co piszą a widocznie ktos pisze prawdę.
No może i racja, ale na te 300 zł to ile w rzeczywistości godzin dziennie kierowca musiał poświęcić ze swojego dnia? Naprawdę aż 15 wychodziło jak ktoś kiedyś wspomniał?
Nie słuchaj bredni które piszą. Ogólnie według przepisów kierowca pracować może max 15 godzin dziennie w tym pauzy 45 minut. Załadunki. Rozładunki oczekiwania. Nigdy nie jest tak że 15 godzin to ciągła praca. Te 300zl wzięte z nikąd
Jesli ktoś chce się tu przyjąć to radzę się dobrze zastanowić . Umowa umową a reszta to jak się podoba. Auta co prawda serwisowane i wszystkie na kontraktach naczepy i przyczepy tez . Generalnie załadunki w kółkach ES,FR,HU,CZ,BG,RO,DE,B,NL,IT,CH,HR i czasami UK Kasa to 7k na tandemie 6,8k mega i chyba tyle samo standard Tyle płaci jak przepracuje się wszystkie dni pracujące w msc jak chcesz więcej to weekendy trzeba zostać w trasie . Za weekend 500 czyli wychodzi 250 za dzień … Normalny dzień pracy wychodzi niecałe 300 zł tak wiec sami sobie powiedzcie czy warto. Jak zjedziesz w tygodniu Np we wtorek to i tak każą przyjechać na firmę i pojechać a to kogoś załadować albo rozładować albo auto na servis odstawić lub zrobić przeładunek. Nieważne ze masz w umówię zapisane kierowca . (usunięte przez administratora) Przed nowym rokiem było wszystko dobrze kasa naprawdę spoko 9 tys - 10 tys ale teraz to się zrobił typowy (usunięte przez administratora). Zwolniło się już kilku kierowców i kolejnych kilku planuje odejść . (usunięte przez administratora) Stworzył sam wewnętrzny regulamin pracy i płacy i nawet nie uzgadniał nic z kierowcami czy komuś sie to poda czy nie może coś zmienić może coś dodać może coś ująć . Postawił każdego przed faktem dokonanym . Płace teraz tyle i tyle podoba sie to zostać nie to wypad . Zero poszanowania dla kierowcy . Nie liczą się wgl z kierowcą ani jego zdaniem … Zakazy tankowania od 17:00 do 8:00 w weekendy calkowity zakaz tankowania tak samo jak i na FR . Wcześniej auto musiało być umyte i mniej więcej każdy kierowca mył zestaw 2 razy w miesiącu czasami 3 razy a jesli była potrzeba to częściej i nie było żadnego ale . Auto miało być czyste zadbane . Teraz mysie jedno na miesiąc w zimę dwa mycia na msc . Na placu zakaz rozmów o wynagrodzeniu o wypłatach o zasadach zatrudnienia bo zaraz krzywo sie patrzą i padają groźby zwolnienia w trybie natychmiastowym . Kasa raczej na czas aczkolwiek były przypadki nieuzasadnionych poślizgów nawet o tydzień czy dwa . Ogólnie to mają gdzieś czy masz rodzine czy nie masz masz robić dzień w dzień najlepiej szybka pauza i ogień dalej Szczerze to nie polecam na dzień dzisiejszy
Pracodawca zostawia wiele do życzenia. Wiele osób już odeszło z tej firmy i kolejnych paru również chce odejść.
Mam obecnie kolegę który jeździ w tel firmie chłopak zadowolony z pracy nowe auta pieniądze na czas sam się czaje tam dostać
a wiesz może na jaką umowę Twój kolega jest zatrudniony? no i czy ma umowę na określony czas? Dzieki za jakiekolwiek informacje!
Opisałby ktoś jak wygląda przykładowy dzień pracy kierowcy? O której start, ile godzin, jakie trasy, jak wygląda rozładunek itp.
Stanowczo nie polecam system wyjazdów i rozliczeń kosmiczny obciążenia za palety obciążenia za normę auta w ogóle nie serwisowane porażka
Kompletna bzdura , w naszej firmie nigdy żaden kierowca nie został obciążony za palety ani za normę auta , samochody serwisowane tylko i wyłącznie w serwisach ASO. A kim Ty w ogóle jesteś żeby w ogóle oceniać naszą firmę chyba jakimś dziadtransowcem. Pozdrawiam Emil Grześ
Często zadawane pytania
-
Jak się pracuje w Mariusz Grześ Demar-Trans?
Zobacz opinie na temat firmy Mariusz Grześ Demar-Trans tutaj. Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy oraz kandydaci do pracy to 4.
-
Jakie są opinie pracowników o pracy w Mariusz Grześ Demar-Trans?
Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy to 2, z czego 0 to opinie pozytywne, 2 to opinie negatywne, a 0 to opinie neutralne. Sprawdź tutaj!