Gls Trans Sp. z o.o.

Wrocław

Ocena pracodawcy 3/6

na podstawie 112 ocen.

Gls Trans Sp. z o.o.
3 112 6 1

Opinie o Gls Trans Sp. z o.o.

Kosmo

Od pol roku jestem kutierem gls .jak czytam te opinie tych niedorozwinietych klientow co mysla ze ich paczka jest jedyna i kurier ma lekko z co drugim sie uzerac to mi sie noz otwiera w kieszeni. Zamiast siedziec na (usunięte przez administratora) w domu i zamawiac pierdoly rusz (usunięte przez administratora) i kup sobie w sklepie a nie gon kuriera ktory ma sie dostosowac do ciebie czasowo bo wielmozna pani zamowila a poznie nie odbiera telefonu i jeszvze pretensja. A po za tym praca stresujaca wiec mieczaki do domu.ktos idzie na kutiera to wie ze trxeba zapier od rana donocy:)

Ruda
@Kosmo 12.05.2018 12:39

Kosmo, gdyby nie ci niedorozwinięci klienci, nie miałbyś pracy!!! A jeśli nie odpowiada ci taka, to ją zmień! GLS jest najgorszą firmą kurierską świata. Od tygodnia czekam na doręczenie, kurier SŁUŻBOWEGO telefonu nie odbiera i ogólna niemoc. Nikt nie może nic poradzić, że przesyłka nie jest dostarczana, ja już z nimi normalnie nie rozmawiam, tylko drę się do słuchawki, bo po drugiej stronie same betony. A z kurierem chciałam się dogadać, żeby przechwycić przesyłkę na jego trasie, to chyba dobrze dla niego... Nie wszyscy ludzie są nieprzyjaźni kurierom i rozumieją ich pracę, pod warunkiem, że pracują uczciwie!

Leoncio
@Kosmo 12.05.2018 12:39

Jesteś zerem Kosmo nie kurierem. Już sam Twój tekst bez szacunku dla klientów Cię dyskwalifikuje i to tak naprawdę z każdej pracy

ja
@Kosmo 12.05.2018 12:39

(usunięte przez administratora) i niedorajda życiowa jesteś, tyle w temacie

Piotr
@Kosmo 12.05.2018 12:39

Jak panu tak cieżko i tak się pan niebywałe poświęca , to proszę iść do najlbliszego szpitala i przeprowadzić oberwane chirurgiczną , bo pewnie jest pan neurochirurgiem - neurologiem , w tym GLS tylko się pan marnuje !!!

Ja
@Kosmo 12.05.2018 12:39

Gdyby zamawiali w sklepie ty bys nie mial pracy.

Beata
@Kosmo 12.05.2018 12:39

Niestety kurier nawet nie dzwoni mogłabym się dostosować bo zamawiam rośliny które według Pana rosną wszędzie i można kupić w każdym sklepie.Praca z klientami zawsze jest ciężka bo różni ludzie się zdarzają tak samo jak kurierzy ,ale trochę kultury ktoś również mógłby Pana nazwać niedorozwiniętym i chyba nie byłoby miło.

haha
@Kosmo 12.05.2018 12:39

nikt nie zmuszał Ciebie do zostania kurierem GLSu czy innej firmy kurierskiej -- > od razu widać kogo zatrudniają pośrednicy i działający na 1 osobowej działalności - jeśli kurier ma adres i nawet go tam nie ma, lub nie wyrabia się w danej godzinie - informuje, że spóźni się bo .... (powód). To, że jest Tobie ciężko nikogo nie obchodzi (zmień pracę jak ciężko Tobie). Klienci mogą zamawiać, co chcą i jak chcą w ilości jakiej chcą - jeśli spełniają warunki umówione z handlowcem - to Tobie jako kurierowi - za przeproszeniem (usunięte przez administratora) do tego .... i jako (jak wspomniałem wyżej) podwykonawca na takiej czy innej śmieciówce pozostaje do wywiązywania się ze swoich zadań, które narzuca Tobie GLS - jeśli nie ogarniasz - to komentarze zostaw dla siebie, zmień pracę no nie wiem wyjedź :) Najgorsze jest to, że większość kurierów jest zatrudniona u ludzi, którzy świadczą usługi logistyczne na rzecz GLS - GLS jako firma narzuca właścicielowi takiej firmy lub osobie wykonującej takie zadania w ich imieniu - pewne warunki - i jeśli taki właściciel ma w (usunięte przez administratora) to i zatrudnia baranów bez mózgu - to potem macie opinie i sytuacje jakie macie w opiniach ... Możecie pisać do GLS itd..., ale raczej dużo nie zwojujecie nie podając żadnej informacji, kto jest właścicielem danej trasy - chyba, że macie to szczęście, że taki właściciel trasy robi taki gnój. Tak jest też w innych kuerierkach :) w mniejszym lub większym stopniu - jak wspomniałem wyżej - po wypowiedzi kuriera tego czy innego - oni mają was w (usunięte przez administratora) - i pracę też - a warunki -- hehe jakie warunki :) jeśli np gls zapłaciłby parę razy konkretną kasę na rzecz poszkodowanych za nie wywiązywanie się z warunków umowy - zmieniłby podejście - ale na to też nie macie, co zbytnio liczyć - bo to niemieckie przewoźniki - a jak wiemy niemcy u nas rządzą i krzywdy sobie nie dadzą zrobić :) peace

Niezadowolona klientka
@Kosmo 12.05.2018 12:39

Szanowny Panie, Tutaj współpraca powinna być obustronna. Jeżeli podany jest nr kontaktowy do kuriera, to on także powinien odbierać telefon lub odpisać na smsa. Chyba temu służą dane kontaktowe...właśnie do kontaktu. Ja dzwoniłam do kuriera kilka razy, zaraz po otrzymaniu smsa, ze dana przesylka będzie dostarczona w danym dniu - bez skutku. Wyslalam wiec dwa smsy - znowu bez skutku. Po czym otrzymałam sms-a już popoludniowa pora, ze kurier był i rzekomo mnie nie zastal i ze przesylka czeka w innym miejscu. Musialam tam jechać specjalnie autobusem. A przesylka była dużych gabarytow. Czy tak wiele oczekiwałam, jak kontaktu????

adfasdf

Zdecydowanie w mojej opinii najgorsza firma na świecie

Dzik

Witam kurierów , takie pytanie mam o której zaczynacie prace w GLS ? Chodzi mi o której kurier musi być najpóźniej na magazynie? Pozdr

Klaudia

Kurier Paweł bardzo miły, sympatyczny i zawsze uśmiechniety Moje sugestie dla Gls Trans Sp. z o.o.: Żadnych Lubię atmosferę w Gls Trans Sp. z o.o. za: To że kurier Paweł przyjeżdża, bo jak inni przyjeżdżają to tylko dają paczkę i idą bez dzień dobry bez niczego

ang

nie wiem na (usunięte przez administratora) wam te zmiany dat jak nawet pracownikowi nie potraficie przekazac informacji na jej temat.

zibisound

Oceniam tą firmę negatywnie, bo najpierw było info o dostarczeniu paczki w godz:15-18 a po 18 dostałem SMS, że paczka jest do odebrania w sklepie Bystry Jasio!!! czekałem na 3 paczki w tym dniu i dwaj kurierzy je dostarczyli. zapłaciłem za paczkę z dostarczeniem do domu i nie mam czasu ganiać po dzielnicy i szukać sklepu Bystry Jasio !!! czas oczekiwania na konsultanta to ok 15 min!!!, co jest niedopuszczalne i konsultantkę słyszałem b.słabo!!! Kurierzy mają telefony i standartem powinna być opcja, że dzwonią do odbiorcy i ustalają czas dostarczenia paczki!!! Nie polecam tej, dziadowskiej firmy, podobno hamerykańskiej!!! Moje sugestie dla Gls Trans Sp. z o.o.: Po pierwsze, standard usługi "telefon kuriera do odbiorcy" w celu informacji o czasie dostarczenia paczki.Skrócenie czasu oczekiwania na konsultanta do ok 3 min a nie 10-15, jak jest teraz! Poprawa połączenia z abonentem, bo jest słaba słyszalność! Co mógłby zrobić pracodawca aby poprawić atmosferę w firmie: Zrealizować to, co napisałem wcześniej!

Natalia

Kurier stwierdził, że nie ma nikogo w domu, mimo tego, że cały dzień na niego czekałam. Rozmowa z nim zakończyła się na jego lekceważoncym zwrotem "proszę pisać skargę". Nikomu nie polecam, dramat.

anonymous
@Natalia 17.08.2018 12:59

Pani Natalio, potwierdzam to, co Pani pisze. Jest to niewątpliwe najgorsza firma kurierska. Czekałam w godzinach 11.30-16.30 na kuriera, zgodnie z przesłanym mailem. Po 13. dostałam maila, ze kurier zostawił moją ponad 10-kilogramową przeszłkę w ParcelShopie, ok. 500 m od mojego domu. Napisałam skargę, że oczekuje na przesyłkę w domu w dniu, kiedy miała ona być dostarczana (door-t -door service). Odpowiedzi nie otrzymałam w ogóle. Zwróciłam się do firmy bitiba, od której kupiłam jedzenie dla zwierząt, z prośbą o pomoc. Nic nie wskórali. Gdy zamawiam towar, patrzę na dostawcę i unikam GLS. Innym radzę robić to samo. Może wtedy zaczną szanować Klienta. A - i telefon Klienta jest po to, aby z niego skorzystać. zadzwonić i się umówić. Inne firmy, np. dpd, potrafią.

Malwina
@anonymous 20.08.2018 21:00

Dokładnie inne firmy dzwonią jedna rada dobra unikać ich u nas miał być wczoraj mąż czekał ja z synem w szpitalu a o 21 info ze paczka w innym miejscu jak mam odebrać?? Dzwonię i tylko słyszę ja rozumiem ja rozumiem możemy przywieźć w parę dni wtf?? Parę dni jak to miało być wczoraj?? To powinno być priorytetowe tym bardziej że kurier nawet nic nie odnotował jak ostatnio ze nie ma takiego domu!!

Olaf
@Malwina 04.10.2018 08:34

Pozwole sobie dodac ze w europie zachodniej kurier wrecz nie ma prawa dzwonic do odbiorcy i zawracac mu glowy a paczki albo od razu sa dostarczane do punktow ParcelShop albo ewentualnie po prosbie odbiorcy po pierwszej próbie. Dodam takze ze tam nie istnieje cos takiego jak paczki pobraniowe. I nie jestem kurierem ale branze znam od podszewki. Nie ma cie w domu to zwrot do nadawcy. Na szczescie w polsce niedlugo bedzie podobny system wraz ze zwrostem cen o ponad 100% . Pozdrawiam

skotii
@anonymous 20.08.2018 21:00

nie wiem na ile to ważne ale jest to dyskusja na temat pracy w firmie kurierskiej a nie o firmie kurierskiej. Na przyszłość proszę czytać wątek przewodni

pracownik

Witam wszystkich czytających opinię na temat firmy kurierskiej GLS. Z przyjemnością podzielę się swoją opinią i doświadczeniem z tą firmą jako pracownik. Dla uściślenia podam, że opinia dotyczy Oddziału GLS w Radomiu. Poszukiwałem pracy. Znalazłem ofertę pracy - kierowca - kurier - na jednym z portali oferujących pracę. Nie było w ogłoszeniu żadnej wzmianki, na temat nazwy tej firmy kurierskiej. Zaryzykowałem. Po kontakcie telefonicznym, zostałem zaproszony na szkolenie. Stawiłem się w wyznaczonym terminie i czasie. Byłem przekonany, że szkolenie będzie miało jakieś konkretny cel. Okazało się, że postawili mnie przy taśmie i kazali ściągać przesyłki zgodnie z oznaczeniem trasy. Po pewnym czasie w pośpiechu, jeden z pracowników pokazał mi jak się loguje na urządzeniu, a następnie skanuje paczki. To trwało zaledwie kilka minut. Po ściągnięciu paczek z taśmy, układałem z pracownikiem zgodnie z trasą. Gdy już wszystko było gotowe, to okazało się, że nie ma pojazdu do rozwiezienia tych przesyłek. Trwały poszukiwania pojazdu z wypożyczalni, a gdy już się jakiś znalazł, to trzeba było jechać i tracić czas na odebranie tego wypożyczonego pojazdu. Klienci oczywiście czekali na swoje przesyłki. Po kilku godzinach wyjechałem na trasę z pracownikiem. To nie była jazda, tylko pogoń, żeby nadrobić stracony czas. W czasie przejazdu, nie było już mowy o szkoleniu, tylko o jak największej ilości przekazanych paczek. Kilkakrotnie wspomniałem na temat umowy (o dzieło, zlecenie lub umowę o pracę). Za każdym razem słyszałem o kłopotach z pojazdami i nie było czasu na spisanie umowy. Byłem zapewniany, że to kwestia 2-3 dni, a umowy jak nie dostałem tak nie dostałem. Przepracowałem 11 dni w GLS Oddział Radom. Nie dostałem umowy i nie wypłacili mi żadnych pieniędzy. To nic, jeśli ktoś lubi sytuacje stresowe, to niech się tam zatrudni. Pojazdy wysłużone, awaryjne, dwukrotnie czas spędzałem w warsztacie, gdzie naprawiali busa, zamiast się szkolić lub rozwozić przesyłki. Jednego razu dostaliśmy z pracownikiem pojazd. Rzęził jak grzechotnik. Stres towarzyszył nam przez całą drogę, zastanawialiśmy się, kiedy się popsuje, czy wrócimy do bazy o normalnej godzinie. Jeśli mowa o godzinach pracy, to początek od 06:30, a koniec to już można wskazać nienormowany czas. Biorąc pod uwagę liczne usterki i awarie pojazdów, to pierwsze dni pracę kończyłem po 22:00 W czasie tych przepracowanych dni, zauważyłem nowe osoby, które "szkoliły" się przy taśmie. Jakie było moje zaskoczenie, gdy po zakończeniu sortowania przesyłek, osób tych już nie zobaczyłem na hali (sortowni). Jeśli ktoś myśli, że praca będzie super, bez żadnych przygód, to się naprawdę pomyli. Załatwianie pojazdu zastępczego z wypożyczalni, to nie kierownika sprawa, tylko kierowcy-kuriera. Załatwianie warsztatu samochodowego, żeby naprawił uszkodzony pojazd, to również sprawa kuriera-kierowcy. Kierownik tylko poinformował nas, że postara się coś pomóc i na tym sprawa się kończyła. Sam z pracownikiem - Kurierem - poszukiwałem w internecie warsztatu, wydzwaniałem, ustalałem w jakim zakresie otrzymamy pomoc i co ważne ile czasu potrzebne będzie do uzyskania tej pomocy. Mogę więc napisać, że wyruszając w trasę, jesteś zdany tylko na siebie. W czasie tej krótkiej pracy z GLS Radom, widziałem kilka osób, chętne do podjęcia pracy. Niestety, rezygnowały one w błyskawicznym tempie. Zostałem posądzony o uszkodzenie (zarysowanie) dwóch elementów nadwozia w wypożyczonym pojeździe. Podobno naliczona została kara za, cytuję "malowanie dwóch elementów nadwozia." Tym pojazdem jeździłem sam, nie parkowałem w ciasnych uliczkach lub między pojazdami. Zawsze było dużo miejsca na manewry. W końcowym efekcie, dowiedziałem się, że szkodę tą rozliczą sami, bo ja nie mam żadnej umowy. Odszedłem z pracy, bo miałem dość zdewastowanych pojazdów, braku organizacji pracy, poszukiwania pojazdu zastępczego na ostatnią chwilę, zamiast otrzymać pojazd sprawny i gotowy do wyjazdu w każdej chwili. Wydzwaniałem do kierownika z zapytaniem, kiedy się ze mną rozliczy. Byłem za każdym razem zbywany. W czasie ostatniej rozmowy, oświadczył kierownik, że będzie mi musiał potrącić za, cytuję: "uszkodzoną lampę." Byłem zaskoczony, gdyż najpierw była mowa o uszkodzeniu i malowaniu dwóch elementów nadwozia, a teraz o uszkodzonej lampie. UWAGA< najwyraźniej poszukiwał kierownik pretekstu, żeby się ze mną nie rozliczyć, żeby pozbyć się mnie bez wypłacenia pieniędzy za wykonaną przeze mnie pracę. Od ponad półtora miesiąca nie mogę doczekać się pieniędzy, nie wspomnę o udokumentowaniu rzekomej szkody, którą mi przypisali. Gdybym był poinformowany w odpowiednim terminie o zaistniałej szkodzie, to bym zawiadomił Policję, że nieznany kierujący zarysował mi pojazd. Na dodatek okazało się, że ten pracownik, który wypożyczał pojazd z wypożyczalni, nawet dokładnie go nie sprawdził, a później to na kogoś zgonić cała winę. Teraz już wiem, dlaczego unikają podawania nazwy firmy w ogłoszeniach. Szukają naiwnych.

Olaf
@pracownik 24.06.2018 17:28

Kurierzy nie sa zatrudniani przez gls a przez przewoznikow i glsowi nic do tego dopoki nie zaczna sie sypac skargi na kuriera.

Iwona

@Olek, jeśli dobrze rozumiem, to jesteś osobą zatrudnioną w Gls Trans. Czy mógłbyś napisać kilka słów charakteryzujących warunki pracy w tej firmie z Twojego punktu widzenia? Czy myślisz, że jest to dobre miejsce do rozpoczęcia kariery zawodowej w przypadku osób podejmujących swoją pierwszą pracę?

Olaf
@Iwona 25.07.2018 21:55

Ja osobiscie polecam prace. Moge sie wypowiedziec na temat pracy na magazynie i spedycji. Jest sporo mozliwosci rozwoju, atmosfera jest swietna. Z kierownictwem jest sie na "ty". Zarobki no wiadomo zawsze chce sie miec wiecej ale co roku jest gwarantowana podwyzka minimum 200zl brutto. Na najnizszym stanowisku zarabia sie ok 2500. Premia w zaleznosci od stanowiska z reguly 11% pensji zasadniczej. (usunięte przez administratora) socjal m.in. 13stka, wczasy pod grusza, punkty na wydarzenia kulturalne, wiele imprez firmowych w roku ok 5 i niektore na cale weekendy. Sporo szkolen. Zima pracownicy na magazynie od pazdziernika do konca marca otrzymuja bony sodexo 6zl na dzien i sporo takich drobnych milych gestow jak jakies upominki na dzien kobiet czy chlopaka itd. Latwo takze awansowac jak sie chce injest sie rozgarnietym. Pozdrawiam

Zdegustowany

Nie polecam. Zero informacji od GLS na temat statusu paczki. Numer musiał mi dopiero przedyktować przez telefon sprzedawca, który nadał paczkę i do którego zadzwoniłem po około dobie od otrzymania info, że paczkę mi nadał. Mając już ten numer, zdumiony dowiedziałem się, że paczka nie została mi doręczona, bo nie było mnie rzekomo w domu, co nie jest prawdą. Do tego żadnego awizo, żadnego sms od kierowcy, nic z możliwości pozostawienia paczki u sąsiada, o których tak pięknie się czyta na stronie internetowej GLS. Jasne. Panu się po prostu nie chciało przyjechać, łatwiej było wbić: klient nieobecny. Zero, zero.

Olaf
@Zdegustowany 07.08.2018 22:28

A przepraszam kto ma podac numer jak nie sprzedawca? Jezeli nadawca podal nr tel odbiorcy to gls wysyla inf ze paczka nr taki itd zostala nadana o ile nadajacy oplaca infoserwis.

Asz

Najgorszy kurier! Płacąc za przesyłkę chcę, żeby dotarła ona do mojego domu, a nie, żebym miał gdzieś po nią podjeżdżać, bo kurierowi jest nie po drodze ją dostarczyć, nie mówiąc o tym, że miała dotrzeć 2 dni wcześniej....Dramat....

Mara
@Asz 05.10.2018 12:07

Masakra!!! Mówią że za granicą nie odpowiadają za przesyłkę! To pytam : Kto !!! Po miesiącu paczkę zagubili ! Skandal !

Fuszera

Portal służący do wyrażania/uzyskiwania opinii na temat pracodawcy a 90% to żale klientów którzy prawdopodobnie sami wysyłając paczki nie potrafią ich odpowiednio zabezpieczyć. Jeżeli ktoś jest niezadowolony z wykonania usługi to powinien to zgłosić do UOKiKu albo postarać się o reklamację a nie spamować komentarzami które nie mają jakiejkolwiek wartości dla osób szukających pracy. Kiedyś kultura nakazywała trzymanie się tzw netykiety a obecnie lenistwo powoduje powstawanie niesamowitego bałaganu. Admini powinni zaktualizować regulamin a komentarze nie wynoszące nic do bazy opinii na temat pracodawcy powinny być usuwane. Sam kilkukrotnie otrzymałem uszkodzoną paczkę lub wykonanie usługi nie spełniło moich oczekiwań ale do przetwarzania/składania skarg tego dotyczących służą inne portale lub instytucje. Miłego dnia.

nick

NAJGORSZA firma "kurierska" w Polsce!!! Niestety mimo chęci nie korzystania z niej, czasem inne firmy (np. Royal Mail) transferują paczki właśnie do nich, aby były dostarczone na terenie Polski. Ze 100% wysyłanych paczek, jakieś 5% trafia do klienta!!!!! Reszta jest OD RAZU zawożona do pumktu odbioru / siedziby BEZ UPRZEDNIEJ próby dostarczenia adresatowi. A skąd taki wniose? Otóż wysyłam paczki do firm, w tym aptek, przychodni, sklepów, osób przebywających w domu niemalże NON STOP i kurier nie przyjeżdża pod wskazany na paczce adres!!!!! Jest to jawne oszustwo i powinniśmy zastanowić się nad publicznym oskarzeniem i założeniu sprawy sądowej przez wszystkich poszkodowanych. Nie ma najmniejszego sensu dyskutować z przedstawicielami firmy przez telefon, bo oni ZAWSZE trzymają stronę swoich kurierów. Dosłownie RĘCZĄ za kuriera, że był NA PEWNO pod wskazanym adresem. Dosłownie jakieś czary! Pisać skargi też szkoda, bo co nam z odpowiedzi, jak paczki i tak nie są i nie będą dostarczane!!!!!

katia

Kurier nie przyjeżdża do odbiorcy. Od razu paczkę zawozi do magazynu. W Śledzeniu przesyłki widnieje inna miejscowość a jest ona gdzie indziej, jeśli oczywiście wierzyć konsultantowi , bo i tu jest różnie. Jeden mówi że przesyłka będzie dostarczana ponownie a drugi, że samemu trzeba iść

Paweł

Kierownik/koordynator serwisu kurierskiego Czy ktos się orientuje na jakie warunki można liczyć?

zawiedziona klientka

GLS jedno wielkie oszustwo w czerwcu zamówiłam rośliny czekałam od rana na przesyłkę o 14:00 sms nie zastano klienta do odbioru w punkcie nikt się oczywiście nie pojawił. W dniu dzisiejszym dokładnie taka sama sytuacja, nigdy więcej z tej firmy nie skorzystam.

anonymous

GLS jest to NAJGORSZA firma kurierska! Kolejny raz kuriera nie było z paczką a dostałam wiadomość o nieobecności adresata.Jest to bezczelność ,człowiek czeka specjalnie a tu takie coś i co najlepsze kontakt zerowy z tą firmą!! Nie po to płacimy ,żeby samemu odbierać paczki z magazynu!!!

MarcinSzukaPracy

Widzę, że na tym forum człowiek nie dowie się ABSOLUTNIE NICZEGO na temat pracy w GLS, warunków zatrudnienia, zarobków, itd. W 99% komentarze to wyłącznie marudzenie na kurierów, jacy są chamscy, nieuczciwi, itp. ZERO opinii odnośnie warunków pracy w firmie. Dlaczego nikt z adminów czy moderatorów nic nie robi, aby ten (usunięte przez administratora) uporządkować?

były robol
@MarcinSzukaPracy 26.08.2018 12:36

a o dokładnie o jakim stanowisku chcesz się dowiedziec? Kurier jak to w każdej firmie. Rano zbierasz swoje paczki i w drogę. Typowa praca z klientem i walka z czasem(korki, utrudnienia przy parkowaniu, aby dotrzeć do klienta,czasami dzwiganie) czyli stres. Chcesz iśc na magazyn? Poranna zmiana może być, bo się nie napracujesz, ale też zarobki bez rewelacji. Druga zmiana raz gorzej raz lepiej i w sumie zarobki troszkę lepsze. Trzecia zmiana to już typowa harówka, ale i z wypłatą nieco lepiej. Słodzić nie będę i jeśli nie nastawiasz się na typową prace fizyczną to tylko tracisz czas. Z kierownictwem da się dogadać i pójdzie w wielu sprawach na rękę jesli robisz swoje jak należy. Sama praca na magazynie moim zdaniem zdecydowanie lepsza od np. zwykłego pomagiera budowlanego, bo(zwykle)nie pobrudzisz rąk i zawsze masz dach nad głową. Jesli chodzi o pracę Handlowca to się nie orientuje w tym temacie. Szanse na awans mizerne(bo niby jeszcze na jakie stanowisko?) i raczej samą pracowitością tego nie osiągniesz. Oczywiście wypłaty zawsze w terminie, a czasami dzień, lub dwa wczesniej. REASUMUJĄC: jesli nie boisz się dość monotonnej pracy fizycznej w szybkim tempie i jeszcze chcesz sobie dorobic nadgodziny to śmiało polecam. Dla ludzi bardziej ambitnych zdecydowanie odradzam, bo prac na magazynie jest we Wrocławiu w czym wybierać np. Bielany czy też mocno rozwijająca się strefa ul.wrocławska Mirków-Długołęka. Przeczytaj także opinie kolegi "murzynembyłem" sama prawda. Za mało informacji? Poszukaj opinie o np. pracy w DHL bo to praktycznie to samo. Pozdrawiam

Naciagacze
@MarcinSzukaPracy 26.08.2018 12:36

Jeżeli chcesz zapierdziel jak wół za marne 2kola to droga wolna. Wykorzystują ludzi,od 5 do 7 osób na cały magazyn, a jak pójdziesz zwrócić uwagę że przydało by się więcej ludzi albo jakaś dodatkowa premia to nie ma takiej opcji wolą kurierowi zapłacić dodatkowa kasę a tobie nie dadzą. Odradzam i to bardzo.

Toloweto123

Mnie wkurzają strasznie jestem z małym dzieckiem w domu nie mam kiedy pojechać na zakupy , zadzwonią domofonem raz nawet z góry nie zdążę zejść otworzyć bo już go nie ma , albo raz czekałam miał być od 8-10 nie było go bo sprawdzałam , sąsiadka później powiedziala mi ze po godzinie 11 był bo u niej tez był z paczka a najlepsze jest ze avizo w drzwiach znalazłam ze niby o godzinie 9 próbował dostarczyć tzn żal , nie oskarżam każdego kuriera ale niektórych bo robią to od niechcenia

Gutek

Najprościej jest oskarżać ale czasami trzeba spojrzeć na sprawę z boku i ocenić obiektywnie!!

Niezadowolna

Wszystko inne tylko nie GLS W jednej firmie zamówiłam dwie paczki. Jakoś tak wypadło, że było to dwóch różnych kurierów, w tym GLS. Zamówienie nastąpiło w piątek, wysłanie przesyłki w poniedziałek. We wtorek już była jedna z paczek, które zamówiłam. We wtorek na śledzieniu paczki firmie kurierskiej GLS było "Do dostarczenia". Miałam nadzieję, że paczka pojawi się w ten sam dzień. W środę było to samo, a na dodatek pojawiła się pod koniec dnia, że odbiorcy nie było w domu. Jedno wielkie kłamstwo. Czekałam na paczkę. W czwartek mąż już dzwonił do firmy, która zarządza osobami rozwożącymi przesyłki. Pani miała się dowiedzieć co się dzieje. W piątek mąż poprosił o numer do kuriera obsługującego nasz rejon i powiedział, że paczka będzie za 1,5 godziny. Ciekawe ile, by jeszcze dochodziła gdyby nie telefon męża? Mieszkamy dość blisko wiekszej aglomeracji, więc bez problemu mogli podwieść paczkę do nas w wyznaczonym terminie. Nawet żadnego przepraszam nie usłyszałam. MOże i byłam nabuzowana złymi emocjami i napewno to przepraszam nie pomogło to Pan tylko zapytał od kiedy idzie do nas ta paczka. Nie obchodzą mnie wewnętrzne zawirowania w firmie paczka powinna zostać dostarczona do odbiorcy w ciągu tylu dni ile jest zadeklarowane .. Żądałam nazwiska Pana, który obsługuje nasz rejon to powiedział, że ten Pan został zwolniony. Tym kurierom z tej firmy chyba nie zależy na pracy skoro tak się zachowują wobec klienta.

anonymous

Przepraszam (usunięte przez administratora) z GLS

anonymous

Obowiązuje kultura?????? Te (usunięte przez administratora) z GSL piszą że byłem nieobecny dlatego nie odebrałem paczki.......... a prawda jest taka że pomylili adresy. A ty mi (usunięte przez administratora) będziesz pisał o kulturze.

Mario

Szerokim łukiem omijać to tałatajstwo....... zdecydowanie lepsi Są z DHL. Postarajcie się zminimalizować wysyłanie paczek przez tą firmę kurierską

Marcin26

Dramat.

Iwona

Pamiętajcie, że jesteśmy na forum publicznym, gdzie obowiązuje pewna kultura wypowiedzi, nie można tu nikogo obrażać oraz używać stosownego języka, niektóre zwroty nie są tu dozwolone. Odsyłam do zapoznania się z regulaminem forum: https://www.gowork.pl/regulamin Forum to jest miejscem na którym zależy nam głównie na opiniach dotyczących pracy w firmie Gls Trans. Dlatego też zachęcam pracowników firmy do podzielenia się swoimi wrażeniami i doświadczeniami z pracy w GLS.

Korpożołnierz
@Iwona 08.06.2018 12:29

@Iwona to dlaczego nikt z portalu nie usuwa na bieżąco wpisów, które nic merytorycznego do tematu nie wnoszą, a są tylko i wyłącznie oznakami internetowego chamstwa i pieniactwa?

Smug

Moja opinia to 0 ponieważ paczka nie doszła w ten dzień co powinna

kamilek
@Smug 18.10.2017 13:45

tępa pało kurier nie (usunięte przez administratora) z jedną paczką specialenie do ciebie...

mietek
@kamilek 26.11.2017 16:02

A ty pierdoło pało też tępa pamiętaj że twój zasrany obowiązek to zapieprzać do klienta nawet z 1 paczką. Gdybyś chamie tak zrobił w europie wyleciałbyś na zbity pysk z dnia na dzień i zapłacił karę

Agaress
@kamilek 26.11.2017 16:02

Dokładnie płacisz za usługę która ma być wykonana. Jak GLS nie jest w stanie sprostać warunkom przez siebie samym postawionym może warto zrezygnować z rynku. albo podziękować takim kurierom

ewcia
@Agaress 26.07.2018 14:07

Potwierdzam, czas oczekiwania na paczke to tydzien

Patryśka

Nie polecam. Kurier chamski. Przesyłka cała brudna. Do tego kurier nie dowiózł przesyłki do domu tylko zostawił w punkcie odbioru ponieważ było już późno ( godzina 20.00) i nie chciało mu się jechać !

Wi
@Patryśka 18.12.2015 19:37

Dla ciebie kretynko kurier ma jeździć 24h.nienawidze takich bab

Agaress
@Wi 22.03.2018 10:44

Nie po to się kuriera zamawia żeby jeszcze trzeba było latać za paczką. Płacisz dodatkowo za usługę która nie została wykonana. Jak by człowiekowi nie zależało na dostarczeniu do rąk własnych do zamówił by do paczkomatu. Dodatkowo są telefony można zawsze się dogadać i niech nie oferują że w tyle paczkę dostarczą tylko napiszą od 2 do 3 dni roboczych wtedy nikt nie będzie miał pretensji.

Nick.

Paczka miala dotrzeć dzisiaj, między 13.00, a 18.00. Czekam cały dzień. Nie dostałam tego dnia ani jednej wiadomości co się dzieje z paczką - jedynie się dowiedziałam, że paczka została dana do doręczenia o 8.28. Filia jest oddalona 60km ode mnie. Żadnego kontaktu z kurierem - ŻADNEGO. Najgorsza firma kurierska. NIE POLECAM!!

Olek

Taki rodzaj pracy więc o co chodzi? To z przyzwyczajenia to narzekanie?

Zostaw opinię o Gls Trans Sp. z o.o. - Wrocław

 

Jeżeli masz dowody lub świadków potwierdzających Twoją wypowiedź zostaw nam swoje dane kontaktowe. Twój komentarz zostanie zweryfikowany pod kątem prawnym i poprosimy Cię o pisemne potwierdzenie opinii (do podanych danych wgląd ma tylko Administrator zgodnie z art. 6 lit. f RODO.)

UWAGA: Pamiętaj, aby Twoja opinia była zgodna z regulaminem i jak najbardziej merytoryczna - zależy nam na tym, by nasi użytkownicy mogli - także dzięki Twojemu wpisowi - dowiedzieć się jak najwięcej o pracy w firmie Gls Trans Sp. z o.o.