Gls Trans Sp. z o.o.

Wrocław

Ocena pracodawcy 3/6

na podstawie 109 ocen.

Gls Trans Sp. z o.o.
3 109 6 1

Opinie o Gls Trans Sp. z o.o.

Pracodawco! Chcesz wiedzieć ile osób odwiedziło Twój profil?

Paweł

Kierownik/koordynator serwisu kurierskiego Czy ktos się orientuje na jakie warunki można liczyć?

zawiedziona klientka

GLS jedno wielkie oszustwo w czerwcu zamówiłam rośliny czekałam od rana na przesyłkę o 14:00 sms nie zastano klienta do odbioru w punkcie nikt się oczywiście nie pojawił. W dniu dzisiejszym dokładnie taka sama sytuacja, nigdy więcej z tej firmy nie skorzystam.

anonymous

GLS jest to NAJGORSZA firma kurierska! Kolejny raz kuriera nie było z paczką a dostałam wiadomość o nieobecności adresata.Jest to bezczelność ,człowiek czeka specjalnie a tu takie coś i co najlepsze kontakt zerowy z tą firmą!! Nie po to płacimy ,żeby samemu odbierać paczki z magazynu!!!

MarcinSzukaPracy

Widzę, że na tym forum człowiek nie dowie się ABSOLUTNIE NICZEGO na temat pracy w GLS, warunków zatrudnienia, zarobków, itd. W 99% komentarze to wyłącznie marudzenie na kurierów, jacy są chamscy, nieuczciwi, itp. ZERO opinii odnośnie warunków pracy w firmie. Dlaczego nikt z adminów czy moderatorów nic nie robi, aby ten (usunięte przez administratora) uporządkować?

były robol
@MarcinSzukaPracy 26.08.2018 12:36

a o dokładnie o jakim stanowisku chcesz się dowiedziec? Kurier jak to w każdej firmie. Rano zbierasz swoje paczki i w drogę. Typowa praca z klientem i walka z czasem(korki, utrudnienia przy parkowaniu, aby dotrzeć do klienta,czasami dzwiganie) czyli stres. Chcesz iśc na magazyn? Poranna zmiana może być, bo się nie napracujesz, ale też zarobki bez rewelacji. Druga zmiana raz gorzej raz lepiej i w sumie zarobki troszkę lepsze. Trzecia zmiana to już typowa harówka, ale i z wypłatą nieco lepiej. Słodzić nie będę i jeśli nie nastawiasz się na typową prace fizyczną to tylko tracisz czas. Z kierownictwem da się dogadać i pójdzie w wielu sprawach na rękę jesli robisz swoje jak należy. Sama praca na magazynie moim zdaniem zdecydowanie lepsza od np. zwykłego pomagiera budowlanego, bo(zwykle)nie pobrudzisz rąk i zawsze masz dach nad głową. Jesli chodzi o pracę Handlowca to się nie orientuje w tym temacie. Szanse na awans mizerne(bo niby jeszcze na jakie stanowisko?) i raczej samą pracowitością tego nie osiągniesz. Oczywiście wypłaty zawsze w terminie, a czasami dzień, lub dwa wczesniej. REASUMUJĄC: jesli nie boisz się dość monotonnej pracy fizycznej w szybkim tempie i jeszcze chcesz sobie dorobic nadgodziny to śmiało polecam. Dla ludzi bardziej ambitnych zdecydowanie odradzam, bo prac na magazynie jest we Wrocławiu w czym wybierać np. Bielany czy też mocno rozwijająca się strefa ul.wrocławska Mirków-Długołęka. Przeczytaj także opinie kolegi "murzynembyłem" sama prawda. Za mało informacji? Poszukaj opinie o np. pracy w DHL bo to praktycznie to samo. Pozdrawiam

Naciagacze
@MarcinSzukaPracy 26.08.2018 12:36

Jeżeli chcesz zapierdziel jak wół za marne 2kola to droga wolna. Wykorzystują ludzi,od 5 do 7 osób na cały magazyn, a jak pójdziesz zwrócić uwagę że przydało by się więcej ludzi albo jakaś dodatkowa premia to nie ma takiej opcji wolą kurierowi zapłacić dodatkowa kasę a tobie nie dadzą. Odradzam i to bardzo.

Toloweto123

Mnie wkurzają strasznie jestem z małym dzieckiem w domu nie mam kiedy pojechać na zakupy , zadzwonią domofonem raz nawet z góry nie zdążę zejść otworzyć bo już go nie ma , albo raz czekałam miał być od 8-10 nie było go bo sprawdzałam , sąsiadka później powiedziala mi ze po godzinie 11 był bo u niej tez był z paczka a najlepsze jest ze avizo w drzwiach znalazłam ze niby o godzinie 9 próbował dostarczyć tzn żal , nie oskarżam każdego kuriera ale niektórych bo robią to od niechcenia

Kosmo

Od pol roku jestem kutierem gls .jak czytam te opinie tych niedorozwinietych klientow co mysla ze ich paczka jest jedyna i kurier ma lekko z co drugim sie uzerac to mi sie noz otwiera w kieszeni. Zamiast siedziec na (usunięte przez administratora) w domu i zamawiac pierdoly rusz (usunięte przez administratora) i kup sobie w sklepie a nie gon kuriera ktory ma sie dostosowac do ciebie czasowo bo wielmozna pani zamowila a poznie nie odbiera telefonu i jeszvze pretensja. A po za tym praca stresujaca wiec mieczaki do domu.ktos idzie na kutiera to wie ze trxeba zapier od rana donocy:)

Ruda
@Kosmo 12.05.2018 12:39

Kosmo, gdyby nie ci niedorozwinięci klienci, nie miałbyś pracy!!! A jeśli nie odpowiada ci taka, to ją zmień! GLS jest najgorszą firmą kurierską świata. Od tygodnia czekam na doręczenie, kurier SŁUŻBOWEGO telefonu nie odbiera i ogólna niemoc. Nikt nie może nic poradzić, że przesyłka nie jest dostarczana, ja już z nimi normalnie nie rozmawiam, tylko drę się do słuchawki, bo po drugiej stronie same betony. A z kurierem chciałam się dogadać, żeby przechwycić przesyłkę na jego trasie, to chyba dobrze dla niego... Nie wszyscy ludzie są nieprzyjaźni kurierom i rozumieją ich pracę, pod warunkiem, że pracują uczciwie!

Leoncio
@Kosmo 12.05.2018 12:39

Jesteś zerem Kosmo nie kurierem. Już sam Twój tekst bez szacunku dla klientów Cię dyskwalifikuje i to tak naprawdę z każdej pracy

ja
@Kosmo 12.05.2018 12:39

(usunięte przez administratora) i niedorajda życiowa jesteś, tyle w temacie

Piotr
@Kosmo 12.05.2018 12:39

Jak panu tak cieżko i tak się pan niebywałe poświęca , to proszę iść do najlbliszego szpitala i przeprowadzić oberwane chirurgiczną , bo pewnie jest pan neurochirurgiem - neurologiem , w tym GLS tylko się pan marnuje !!!

Ja
@Kosmo 12.05.2018 12:39

Gdyby zamawiali w sklepie ty bys nie mial pracy.

Beata
@Kosmo 12.05.2018 12:39

Niestety kurier nawet nie dzwoni mogłabym się dostosować bo zamawiam rośliny które według Pana rosną wszędzie i można kupić w każdym sklepie.Praca z klientami zawsze jest ciężka bo różni ludzie się zdarzają tak samo jak kurierzy ,ale trochę kultury ktoś również mógłby Pana nazwać niedorozwiniętym i chyba nie byłoby miło.

Gutek

Najprościej jest oskarżać ale czasami trzeba spojrzeć na sprawę z boku i ocenić obiektywnie!!

Natalia

Kurier stwierdził, że nie ma nikogo w domu, mimo tego, że cały dzień na niego czekałam. Rozmowa z nim zakończyła się na jego lekceważoncym zwrotem "proszę pisać skargę". Nikomu nie polecam, dramat.

anonymous
@Natalia 17.08.2018 12:59

Pani Natalio, potwierdzam to, co Pani pisze. Jest to niewątpliwe najgorsza firma kurierska. Czekałam w godzinach 11.30-16.30 na kuriera, zgodnie z przesłanym mailem. Po 13. dostałam maila, ze kurier zostawił moją ponad 10-kilogramową przeszłkę w ParcelShopie, ok. 500 m od mojego domu. Napisałam skargę, że oczekuje na przesyłkę w domu w dniu, kiedy miała ona być dostarczana (door-t -door service). Odpowiedzi nie otrzymałam w ogóle. Zwróciłam się do firmy bitiba, od której kupiłam jedzenie dla zwierząt, z prośbą o pomoc. Nic nie wskórali. Gdy zamawiam towar, patrzę na dostawcę i unikam GLS. Innym radzę robić to samo. Może wtedy zaczną szanować Klienta. A - i telefon Klienta jest po to, aby z niego skorzystać. zadzwonić i się umówić. Inne firmy, np. dpd, potrafią.

Niezadowolna

Wszystko inne tylko nie GLS W jednej firmie zamówiłam dwie paczki. Jakoś tak wypadło, że było to dwóch różnych kurierów, w tym GLS. Zamówienie nastąpiło w piątek, wysłanie przesyłki w poniedziałek. We wtorek już była jedna z paczek, które zamówiłam. We wtorek na śledzieniu paczki firmie kurierskiej GLS było "Do dostarczenia". Miałam nadzieję, że paczka pojawi się w ten sam dzień. W środę było to samo, a na dodatek pojawiła się pod koniec dnia, że odbiorcy nie było w domu. Jedno wielkie kłamstwo. Czekałam na paczkę. W czwartek mąż już dzwonił do firmy, która zarządza osobami rozwożącymi przesyłki. Pani miała się dowiedzieć co się dzieje. W piątek mąż poprosił o numer do kuriera obsługującego nasz rejon i powiedział, że paczka będzie za 1,5 godziny. Ciekawe ile, by jeszcze dochodziła gdyby nie telefon męża? Mieszkamy dość blisko wiekszej aglomeracji, więc bez problemu mogli podwieść paczkę do nas w wyznaczonym terminie. Nawet żadnego przepraszam nie usłyszałam. MOże i byłam nabuzowana złymi emocjami i napewno to przepraszam nie pomogło to Pan tylko zapytał od kiedy idzie do nas ta paczka. Nie obchodzą mnie wewnętrzne zawirowania w firmie paczka powinna zostać dostarczona do odbiorcy w ciągu tylu dni ile jest zadeklarowane .. Żądałam nazwiska Pana, który obsługuje nasz rejon to powiedział, że ten Pan został zwolniony. Tym kurierom z tej firmy chyba nie zależy na pracy skoro tak się zachowują wobec klienta.

Zdegustowany

Nie polecam. Zero informacji od GLS na temat statusu paczki. Numer musiał mi dopiero przedyktować przez telefon sprzedawca, który nadał paczkę i do którego zadzwoniłem po około dobie od otrzymania info, że paczkę mi nadał. Mając już ten numer, zdumiony dowiedziałem się, że paczka nie została mi doręczona, bo nie było mnie rzekomo w domu, co nie jest prawdą. Do tego żadnego awizo, żadnego sms od kierowcy, nic z możliwości pozostawienia paczki u sąsiada, o których tak pięknie się czyta na stronie internetowej GLS. Jasne. Panu się po prostu nie chciało przyjechać, łatwiej było wbić: klient nieobecny. Zero, zero.

anonymous

Przepraszam (usunięte przez administratora) z GLS

anonymous

Obowiązuje kultura?????? Te (usunięte przez administratora) z GSL piszą że byłem nieobecny dlatego nie odebrałem paczki.......... a prawda jest taka że pomylili adresy. A ty mi (usunięte przez administratora) będziesz pisał o kulturze.

Mario

Szerokim łukiem omijać to tałatajstwo....... zdecydowanie lepsi Są z DHL. Postarajcie się zminimalizować wysyłanie paczek przez tą firmę kurierską

Marcin26

Dramat.

Iwona

Pamiętajcie, że jesteśmy na forum publicznym, gdzie obowiązuje pewna kultura wypowiedzi, nie można tu nikogo obrażać oraz używać stosownego języka, niektóre zwroty nie są tu dozwolone. Odsyłam do zapoznania się z regulaminem forum: https://www.gowork.pl/regulamin Forum to jest miejscem na którym zależy nam głównie na opiniach dotyczących pracy w firmie Gls Trans. Dlatego też zachęcam pracowników firmy do podzielenia się swoimi wrażeniami i doświadczeniami z pracy w GLS.

Korpożołnierz
@Iwona 08.06.2018 12:29

@Iwona to dlaczego nikt z portalu nie usuwa na bieżąco wpisów, które nic merytorycznego do tematu nie wnoszą, a są tylko i wyłącznie oznakami internetowego chamstwa i pieniactwa?

Smug

Moja opinia to 0 ponieważ paczka nie doszła w ten dzień co powinna

kamilek
@Smug 18.10.2017 13:45

tępa pało kurier nie (usunięte przez administratora) z jedną paczką specialenie do ciebie...

mietek
@kamilek 26.11.2017 16:02

A ty pierdoło pało też tępa pamiętaj że twój zasrany obowiązek to zapieprzać do klienta nawet z 1 paczką. Gdybyś chamie tak zrobił w europie wyleciałbyś na zbity pysk z dnia na dzień i zapłacił karę

Agaress
@kamilek 26.11.2017 16:02

Dokładnie płacisz za usługę która ma być wykonana. Jak GLS nie jest w stanie sprostać warunkom przez siebie samym postawionym może warto zrezygnować z rynku. albo podziękować takim kurierom

ewcia
@Agaress 26.07.2018 14:07

Potwierdzam, czas oczekiwania na paczke to tydzien

Patryśka

Nie polecam. Kurier chamski. Przesyłka cała brudna. Do tego kurier nie dowiózł przesyłki do domu tylko zostawił w punkcie odbioru ponieważ było już późno ( godzina 20.00) i nie chciało mu się jechać !

Wi
@Patryśka 18.12.2015 19:37

Dla ciebie kretynko kurier ma jeździć 24h.nienawidze takich bab

Agaress
@Wi 22.03.2018 10:44

Nie po to się kuriera zamawia żeby jeszcze trzeba było latać za paczką. Płacisz dodatkowo za usługę która nie została wykonana. Jak by człowiekowi nie zależało na dostarczeniu do rąk własnych do zamówił by do paczkomatu. Dodatkowo są telefony można zawsze się dogadać i niech nie oferują że w tyle paczkę dostarczą tylko napiszą od 2 do 3 dni roboczych wtedy nikt nie będzie miał pretensji.

Iwona

@Olek, jeśli dobrze rozumiem, to jesteś osobą zatrudnioną w Gls Trans. Czy mógłbyś napisać kilka słów charakteryzujących warunki pracy w tej firmie z Twojego punktu widzenia? Czy myślisz, że jest to dobre miejsce do rozpoczęcia kariery zawodowej w przypadku osób podejmujących swoją pierwszą pracę?

Nick.

Paczka miala dotrzeć dzisiaj, między 13.00, a 18.00. Czekam cały dzień. Nie dostałam tego dnia ani jednej wiadomości co się dzieje z paczką - jedynie się dowiedziałam, że paczka została dana do doręczenia o 8.28. Filia jest oddalona 60km ode mnie. Żadnego kontaktu z kurierem - ŻADNEGO. Najgorsza firma kurierska. NIE POLECAM!!

Olek

Taki rodzaj pracy więc o co chodzi? To z przyzwyczajenia to narzekanie?

Michał

Pracowałem w gls Wrocław, stoisz przy tasmie od 6, później rozwóz, odbiory, rozliczanie. Najgorsi są ci z biura, wymyślają jakieś dziwne kary. Może ruszcie sami tylki.nigdy więcej gls. Niedługo nawet Ukraina nie będzie chciała pracować.

Iwona

@Piotr, czy Ty również masz jakieś doświadczenie pracy w firmie Gls? Jeżeli tak, to oczywiście zachęcam Cię do podzielenia się nim z innymi użytkownikami tego portalu. Krótka historia opisana przez @pracownika może nie zachęcać do podjęcia pracy w Radomiu, ale być może w innych miastach wygląda to zupełnie inaczej. A może spośród osób, które pracowały lub pracują w Radomiu, są takie, które mają bardzo pozytywne doświadczenia związane z firmą Gls?

Piotr

Idealnych firm nie ma tylko ludzie wybierają sobie niewłaściwą pracę i stąd to niezadowolenie!!

pracownik

Witam wszystkich czytających opinię na temat firmy kurierskiej GLS. Z przyjemnością podzielę się swoją opinią i doświadczeniem z tą firmą jako pracownik. Dla uściślenia podam, że opinia dotyczy Oddziału GLS w Radomiu. Poszukiwałem pracy. Znalazłem ofertę pracy - kierowca - kurier - na jednym z portali oferujących pracę. Nie było w ogłoszeniu żadnej wzmianki, na temat nazwy tej firmy kurierskiej. Zaryzykowałem. Po kontakcie telefonicznym, zostałem zaproszony na szkolenie. Stawiłem się w wyznaczonym terminie i czasie. Byłem przekonany, że szkolenie będzie miało jakieś konkretny cel. Okazało się, że postawili mnie przy taśmie i kazali ściągać przesyłki zgodnie z oznaczeniem trasy. Po pewnym czasie w pośpiechu, jeden z pracowników pokazał mi jak się loguje na urządzeniu, a następnie skanuje paczki. To trwało zaledwie kilka minut. Po ściągnięciu paczek z taśmy, układałem z pracownikiem zgodnie z trasą. Gdy już wszystko było gotowe, to okazało się, że nie ma pojazdu do rozwiezienia tych przesyłek. Trwały poszukiwania pojazdu z wypożyczalni, a gdy już się jakiś znalazł, to trzeba było jechać i tracić czas na odebranie tego wypożyczonego pojazdu. Klienci oczywiście czekali na swoje przesyłki. Po kilku godzinach wyjechałem na trasę z pracownikiem. To nie była jazda, tylko pogoń, żeby nadrobić stracony czas. W czasie przejazdu, nie było już mowy o szkoleniu, tylko o jak największej ilości przekazanych paczek. Kilkakrotnie wspomniałem na temat umowy (o dzieło, zlecenie lub umowę o pracę). Za każdym razem słyszałem o kłopotach z pojazdami i nie było czasu na spisanie umowy. Byłem zapewniany, że to kwestia 2-3 dni, a umowy jak nie dostałem tak nie dostałem. Przepracowałem 11 dni w GLS Oddział Radom. Nie dostałem umowy i nie wypłacili mi żadnych pieniędzy. To nic, jeśli ktoś lubi sytuacje stresowe, to niech się tam zatrudni. Pojazdy wysłużone, awaryjne, dwukrotnie czas spędzałem w warsztacie, gdzie naprawiali busa, zamiast się szkolić lub rozwozić przesyłki. Jednego razu dostaliśmy z pracownikiem pojazd. Rzęził jak grzechotnik. Stres towarzyszył nam przez całą drogę, zastanawialiśmy się, kiedy się popsuje, czy wrócimy do bazy o normalnej godzinie. Jeśli mowa o godzinach pracy, to początek od 06:30, a koniec to już można wskazać nienormowany czas. Biorąc pod uwagę liczne usterki i awarie pojazdów, to pierwsze dni pracę kończyłem po 22:00 W czasie tych przepracowanych dni, zauważyłem nowe osoby, które "szkoliły" się przy taśmie. Jakie było moje zaskoczenie, gdy po zakończeniu sortowania przesyłek, osób tych już nie zobaczyłem na hali (sortowni). Jeśli ktoś myśli, że praca będzie super, bez żadnych przygód, to się naprawdę pomyli. Załatwianie pojazdu zastępczego z wypożyczalni, to nie kierownika sprawa, tylko kierowcy-kuriera. Załatwianie warsztatu samochodowego, żeby naprawił uszkodzony pojazd, to również sprawa kuriera-kierowcy. Kierownik tylko poinformował nas, że postara się coś pomóc i na tym sprawa się kończyła. Sam z pracownikiem - Kurierem - poszukiwałem w internecie warsztatu, wydzwaniałem, ustalałem w jakim zakresie otrzymamy pomoc i co ważne ile czasu potrzebne będzie do uzyskania tej pomocy. Mogę więc napisać, że wyruszając w trasę, jesteś zdany tylko na siebie. W czasie tej krótkiej pracy z GLS Radom, widziałem kilka osób, chętne do podjęcia pracy. Niestety, rezygnowały one w błyskawicznym tempie. Zostałem posądzony o uszkodzenie (zarysowanie) dwóch elementów nadwozia w wypożyczonym pojeździe. Podobno naliczona została kara za, cytuję "malowanie dwóch elementów nadwozia." Tym pojazdem jeździłem sam, nie parkowałem w ciasnych uliczkach lub między pojazdami. Zawsze było dużo miejsca na manewry. W końcowym efekcie, dowiedziałem się, że szkodę tą rozliczą sami, bo ja nie mam żadnej umowy. Odszedłem z pracy, bo miałem dość zdewastowanych pojazdów, braku organizacji pracy, poszukiwania pojazdu zastępczego na ostatnią chwilę, zamiast otrzymać pojazd sprawny i gotowy do wyjazdu w każdej chwili. Wydzwaniałem do kierownika z zapytaniem, kiedy się ze mną rozliczy. Byłem za każdym razem zbywany. W czasie ostatniej rozmowy, oświadczył kierownik, że będzie mi musiał potrącić za, cytuję: "uszkodzoną lampę." Byłem zaskoczony, gdyż najpierw była mowa o uszkodzeniu i malowaniu dwóch elementów nadwozia, a teraz o uszkodzonej lampie. UWAGA< najwyraźniej poszukiwał kierownik pretekstu, żeby się ze mną nie rozliczyć, żeby pozbyć się mnie bez wypłacenia pieniędzy za wykonaną przeze mnie pracę. Od ponad półtora miesiąca nie mogę doczekać się pieniędzy, nie wspomnę o udokumentowaniu rzekomej szkody, którą mi przypisali. Gdybym był poinformowany w odpowiednim terminie o zaistniałej szkodzie, to bym zawiadomił Policję, że nieznany kierujący zarysował mi pojazd. Na dodatek okazało się, że ten pracownik, który wypożyczał pojazd z wypożyczalni, nawet dokładnie go nie sprawdził, a później to na kogoś zgonić cała winę. Teraz już wiem, dlaczego unikają podawania nazwy firmy w ogłoszeniach. Szukają naiwnych.

Zdzichu

Witam. Jestem w domu i czekam na przesyłkę, a dostaję informację że odbiorca jest nieobecny. Kuriera nie było. To jest lekceważenie klienta. Samowolka kuriera. Karygodne zachowanie. NIGDY Z WAS NIE SKORZYSTAM. Jest to już kolejna taka sytuacja. Miłego dnia.

Tomasz
@Zdzichu 10.05.2018 10:43

Zdarzyło nam się dzisiaj to samo - pierwszy raz taka sytuacja. Żona siedzi w domu z dzieckiem, na spacery z nim chodzi moja mama, także w comu ktoś jest zawsze. A kurier mówi, ze nikogo nie zastał i że domofon nie działał (a przecież ma numer telefonu - może zadzwonić). Potem coś kręci, że paczka jest w jakimś paczkomacie, potem, że dowiezie, a teraz nie odbiera a na infolini też nikt nie jest w stanie nic powiedzieć. Odradzam serdecznie GLS. U konkurencji nigdy się z czymś takim nie spotkałem. Często ci kurierzy dzwonią i pytają, czy u sąsiada mogą zostawić, albo na godzinę przed doręczeniem już dzwonią i się pytają, czy klient jest dostepny.

pyju
@Zdzichu 10.05.2018 10:43

Miałem to samo (usunięte przez administratora)

pyjo
@Tomasz 10.05.2018 11:49

Zgadzam się to samo miałem GLS to najgorsi kurierzy kłamcy

Kozziro
@Zdzichu 10.05.2018 10:43

Ździsiu najchętniej nasrałbym Ci na ten Twój kaczy łeb. Czy ty przypadkiem nie pochodzisz z Czempinia ?

Kozirro

Bigiel ty (usunięte przez administratora)

Mistrz

Leoncio jestes dnem i zerem sikam na takich jak ty

Mistrz

Tomasz puknij sie w czolo

Tomasz

Szkoda, że forum przekształciliście w jarmark!!

Kozak11

Mietek jestes zwyklym bufonem ktory nie ma pojecia o doreczeniu paczki

Zostaw opinię o Gls Trans Sp. z o.o. - Wrocław

UWAGA: Pamiętaj, aby Twoja opinia była zgodna z regulaminem i jak najbardziej merytoryczna - zależy nam na tym, by nasi użytkownicy mogli - także dzięki Twojemu wpisowi - dowiedzieć się jak najwięcej o pracy w firmie Gls Trans Sp. z o.o.