zamówienie złożyłam 08 kwietnia 2022 i do tej pory nie otrzymałam koszulki. jest informacja, że w trakcie pakowania, nie odbierają telefonu. przykro, bo rzekomo cegiełka dla wsparcia Ukrainy, (usunięte przez administratora) nie odbierają telefonu,
A to ciekawe, może jakieś "świąteczne zawirowania" mieli? Chociaż 8 kwietnia to trochę odległa data.... W sumie do dziś tez sporo czasu minęło, masz jakiś odzew?
Też mam problem z tą firmą przyszła koszulka po 2 tygodniach lecz nie ten rozmiar teraz się bujam z wymiana gdzie pani twierdzi że wysłana inną koszula z dobrym rozmiarem a tamta mam oddać kurierowi czekam na tego niby kuriera 2 tygodnie a jak próbuję się dodzwonić to pani odbiera telefon po czym odkłada słuchawkę i wyłącza tel teraz zostałem z koszulka o bardzo zaduzym rozmiarem firma porażka
Nie rzekomo cegiełka a CEGIEŁKA. Czas realizacji podany był przy produkcie i w związku z bardzo dużym zainteresowaniem wynosił ok 10 dni roboczych - zachęcamy do czytania takich informacje przed zakupem wówczas nie byłaby Pani zaskoczona terminem i co więcej pisała krzywdzące opinie. Przykre jest to, że Klient nie czyta informacji ogólnodostępnych a później w złości w efekcie za swoją nieuwagę wypisuje takie niepochlebne opinie :(
Czy jest u Państwa jakiś dział zakupowy? Zastanawiam się osób tak naprawdę pracuje i czy w ogóle są jakiekolwiek rotacje? Nie mogłam znaleźć oferty, a znam się na e-commerce. Czy takie stanowisko jest już zajęte?
Chciałbym wszystkich potencjalnych klientów przestrzec przed zakupami w sklepie Camoshop.Pieniądze przelałem natychmiast a koszulki nie ma od 10 dni.Żadnego kontaktu nie ma że sklepem a telefon jest wyłączony.Nie kupujcie tam a nie będziecie mieć problemów.
Panie Marcinie. Jeżeli nastąpiło opóźnienie w realizacji zamówienia to bardzo przepraszamy ale szybciej wyjaśni Pan sytuację kontaktując się bezpośrednio z nami. Czas realizacji zamówieni podany jest przy produkcie i wynosi 3-5 dni roboczych plus dostawa. Jeżeli się wydłużył zazwyczaj informujemy o takiej możliwości - może wiadomość wpadła w spam ? Tak czy inaczej zapraszamy do kontaktu bezpośrednio na sklep@camoshop.pl a sytuacja na pewno się. Telefon działa poprawnie, jeżeli nie odbieramy lub zajęty staramy się odzwonić. Nie zostawiamy żadnej wiadomości bez odpowiedzi.
Fatalny sklep. (usunięte przez administratora) Przyjmują zamówienie pi czy. Wysyłają zupełnie coś innego za pobraniem oczywiście w moim wypadku byli to 190,- zł. Jak pisze, że przydany towar nie był orzrz mnie zamawiany, a swojego zamówionego nie otrzymałam puszą mi, że nr orzrsylki się nie zgadza z nr zamówienia i dlatego dopóki nue orzrdke prawidłowego nr rzeczonej orzrsylki nic nie mogą zrobić, no najwyżej oddać 10% zapłaty czyli tu raptem 19,- zł. To jakaś kpina. Przestrzegam przed nimi - proszę omijać camashop szerokim kołem
Żałujemy, że nie możemy odnieść się do Pani opinii. Po nicku Anna6911 nie jesteśmy w stanie namierzyć zamówienia. Nie stosujemy praktyk o których Pani wspomina. Z treści wynika, że mogła Pani pomylić sklepy, które opiniuje. Chętnie wyjaśnimy sytuacji ale prosimy o kontakt na e-mail biuro@camoshop.pl
Myślałam, że poczytam coś o pracy, a tu widzę, że głównie klienci się odzywają. No a w sprawie tych opóźnień, na które ktoś tu narzekał, to czy odbija się to jakoś na zatrudnieniu? Czy pracownicy mogą normalnie liczyć na wypłatę w terminie, co ile płacą? Pozdrawiam, zależy mi żeby się tylko upewnić.

Czy kobiety są tu również przyjmowane, chodzi mi najbardziej o pracę w biurze? Tak na prawdę stawiam pierwsze kroki na rynku pracy i nie wiem czego się tu spodziewać. Proponują więcej niż najniższa krajowa? Początek jest objęty okresem próbnym?
(usunięte przez administratora) Nie wysyłają towaru po otrzymaniu pieniędzy. Blokują na mediach. Nie odpisuje na wiadomości i nie odbierają telefonu.
Niestety nie jesteśmy w stanie odnieść się do wpisu bo po Nicku nie jesteśmy w stanie sprawdzić co się mogło zadziać. Czy Pan Jołdi składał reklamację ? Czy nie została rozpatrzona na jego korzyść ? Czy stracił pieniądze ? Czy po prostu wypisuje bo może ....
Zgadzam się z przedmówcą, CAMOSHOP.pl to firma żerująca na nieszczęściu zamówienie złożyłam 08 kwietnia 2022 i do tej pory nie otrzymałam koszulki. jest informacja, że w trakcie pakowania, nie odbierają telefonu. przykro, bo rzekomo cegiełka dla wsparcia Ukrainy, (usunięte przez administratora)
Często zadawane pytania
-
Jak się pracuje w Camoshop Sylwia Piątek?
Zobacz opinie na temat firmy Camoshop Sylwia Piątek tutaj. Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy oraz kandydaci do pracy to 1.
-
Jakie są opinie pracowników o pracy w Camoshop Sylwia Piątek?
Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy to 1, z czego 0 to opinie pozytywne, 1 to opinie negatywne, a 0 to opinie neutralne. Sprawdź tutaj!