Ostrzegam wszystkich przed tą firmą!!! Po zwrocie towaru czeka sie w nieskończoność na zwrot gotówki,a i tak nie wiadomo czy ona nastąpi! Przestrzegam
Mogę polecić tę firmę osobom , które lubią negatywne emocje.Wysyłka produktów długa. Zwrot pieniędzy porażka.Tak już poważnie nie polecam.
Niestety kolejny raz i ta sama sytuacja. Firma ewidentnie ma. Problemy organizacyjne. Może Pani wiceprezes zamiast się rozmnażać i tworzyć kolejne marki, które promuje swoim wizerunkiem zaczęła by interesować się swoją firmą. Uzyskanie zwrotu pieniędzy za odesłany produkt albo takie który nie został w ogóle wysłany bo system się pomylił i jednak go nie mają graniczy z cudem. Wielokrotnie się upominam i pomimo zapewnień nie ma zwrotu pieniędzy. A Pani Karolina zapytana bezpośrednio o taką sytuację oznajmia, że się tym nie zajmuję. Żałosne. Jak można się nie zajmować niekompetencja swojej formy w której w dodatku pełni się funkcje w zarządzie. Wychodzi tu arogancją, (usunięte przez administratora) i pozerstwo Pani Baszak i jej męża. Nie polecam.
Oczywiście pieniędzy za zwrot towaru nie ma, faktycznie bardzo mądry mąż prowadzi tę firmę. Uczciwością jeszcze nikt się wielkich kokosów nie dorobił.
Ciekawe, gdzie zniknęły wszystkie komentarze o bezprawnym przetrzymywaniu przez firmę środków? Czekałam 6 tygodni na zwrot pieniędzy za zamówienie i musiałam zaangażować prawnika, bo inaczej chyba bym się nie doczekała. Firma traktuje swoje klientki niepoważnie, w życiu nic tam już nie kupię za takie traktowanie.
Zamówiłam towar którego jak się okazuje nie mają. Poprosiłam o zwrot pieniędzy i póki co ani pieniędzy ani sukienki. Jak widzę nie jestem pierwszą klientką której odwlekają zwrot pieniędzy ???? lokata bez oprocentowania..... ????
Już minął miesiąc odkąd zamówiłam bluzkę za prawie 300 zł, nadal nie dotarła, choć na stronie pokazuje się pełna rozmiarówka ???? Dostałam jedynie maila po zakupie, że potrzebują więcej czasu na realizację itd., ale po przeczytaniu opinii na temat sklepu boję się, czy w ogóle ta paczka dojdzie. Gdybym wiedziała, jak wygląda ich organizacja, to nigdy bym nie zamówiła.
Ja już bym gdzieś to zgłosiła. Myślałaś o tym? Widzę że wiele osób ma taki problem, więc może skala problemu sprawi, że odzyskacie pieniądze? :)
Ja również dopraszam się do zwrot, i to nie pierwszy raz (sądziłam, że pierwsza była jednorazowa, żałuję że nie doczytałam opinii). Jestem na etapie ponownego kontaktowania się z rzecznikiem praw konsumenta i przygotowywania przedsądowego wezwania do zapłaty, zaczęłam tez pisać komentarze na profilu marki, które oczywiście znikają - ale tym razem nie mam zamiaru czekać kilku tygodni na zwrot rzędu ponad 500 (!) złotych. Nie rozumiem, czemu w tym względzie się nic nie zmienia, bo jakby doczytać, to problemy ze zwrotami ciągną się w firmie od kilku lat. Wielkie rozczarowanie.
Czy komukolwiek udało się odzyskać pieniądze od Aeterie?
Niech Pani nie żartuje. Jestem przerażona, trz czekam na zwrot i to nie małej sumy. Czy Pani go otrzymała?
Odradzam zakupy w sklepie aeterie czekam na zwrot pieniędzy już ponad miesiąc. Wysłałam już nawet wezwanie do zapłaty a w ostateczności pójdę do sądu. Gdybym wiedziała jak to wszystko wygląda nigdy nic bym nie zamówiła. To zwyczajne oszukiwanie ludzi.
Sukienki fajnie uszyte i bardzo ładne, choć z zamawianych trzech finalnie zostawiłam tylko jedną bo pasowała do mojej figury klepsydry. Dwie sukienki odesłałam i tu zaczyna się zabawa - zamiast w okresie regulaminowych 2 tygodni kalendarzowych zwrot pieniędzy otrzymałam po 4 tygodniach. I to wydaje mi się tylko dzięki pogróżkom w mailach o policji i naprzykrzaniu się na social media. obsługa klienta reagowała słabo, zwykle brak kontaktu przez kilka dni a potem dostawałam jakieś maile o problemach w księgowości, ale szczerze mówiąc dla mnie to było zwykłe zlewanie mnie i mojej kasy. Ogólnie całkowicie nie spodziewałam się takiej sytuacji i jestem mocno rozczarowana poziomem obsługi klienta - płacić za towar trzeba od razu, ale jeśli chodzi o zwracanie kasy to trzeba się prosić. MASAKRA. Wyrzucałam sobie, że w ogóle zamówiłam sukienki w aeterie.
Niestety nie polecam tej firmy... Kilkukrotne zakupy do tej pory bez większych problemów, bo zawsze trafiałam z rozmiarem i krojem. Byłam lekko zdziwiona kosztami dostawy, które były moim zdaniem zawyżone, ale zwykle udało mi się zakupić produkt w promocji, co pozwalało jakoś to przełknąć. Ostatnio zakupiłam sukienkę, niestety nie trafiłam z rozmiarem. Mimo upływu regulaminowego czasu od przyjęcia przez sklep zwrotu, nadal brak środków na koncie. Jestem bardzo zniechęcona i z pewnością już nic u nich nie kupię.
No ale, że co, że jeden nietrafiony zakup od razu decyduje i wszystkim? Przecież, skoro kilkukrotnie robiłaś zakupy to wszystko musiało być ok, więc chyba proporcja wygranych do przegranych jest większa, czy się mylę? ;p
Minął miesiąc od regulaminowego terminu zwrotu. Liczne próby kontaktu spotkały się że zdawkowa informacją, że przekażemy to dalej, ale bez działania. Środki pieniężne nadal nie zostały mi zwrócone. Kilkaset złotych za sukienkę to dla mnie spora kwota, którą długo musiałam odkładać. Ten sprzedawca jest po prostu nieuczciwy i (usunięte przez administratora) swoich klientow. Oczywiście wizualnie ubrania w tym sklepie są piękne i faktycznie widać tam jakość wykonania. Jednak oszukiwanie klientów w dzisiejszych czasach jest niedopuszczalne. Znam mniejsze polskie marki, ktorę nigdy mnie nie zawiodły, a zwrot środków następował często najpóźniej do 3 dni. Na dobra opinie pracuje się lata, a złą wyrabia się w jednym momencie. Ne polecam nikomu zakupu w tym sklepie.
Ciekawa jestem więc jak to się rozwiąże i czy Cię przeproszą za to wszystko, może naprawdę mają jakieś duże komplikacje i stąd to wszystko. I myślę, że oszukiwanie drugiej osoby w żadnych czasach jest niedopuszczalne, no ale niektóre firmy chyba czasami tego jeszcze nie ogarniają...
Odradzam zakupy w tej firmie! Czy komuś udało się odzyskać pieniądze? Ja zwróciłam zamówienie 4 lutego, dziś jest 25 marca -7 tygodni czekam na zwrot moich pieniędzy!
Firma nieuczciwa. 3 tygodnie czekam na zwrot i zwodzą mnie że po kontakcie z działem finansowym zwrot zostanie zrealizowany. Rzeczy ładne i dobrej jakości ale obsługa to poprostu (usunięte przez administratora) Nigdy więcej nic u nich nie kupię. Odradzam wszystkim.
(usunięte przez administratora) Firma Aeterie to (usunięte przez administratora) Mam ogromny problem z odzyskaniem pieniędzy za zwrócony towar. Mijają już dwa miesiące, a swoich pieniędzy do tej pory nie zobaczyłam. Żałuje, że nie natrafiłam na te wszystkie opinie wcześniej, bo na pewno nie zdecydowałaby się na zakup. Zgłaszam te firmę i idę do sądu. Odradzam wszystkim.
Tragiczna obsługa. Brak kontaktu ze skleprm, tylko odpowiedzi typu "Dziękujemy za informacje, przekażemy do... " Jak właścicielka sklepu nie wstydzi się okradać klientow - nadal czekam na zwrot środków, za zakup sprzed ponad miesiąca, którego zwrot został potwierdzony przez sklep bez żadnych uwag. Przestrzegam was przed tym nieuczciwym sprzedawcą.
Tragedia. Czekam na zwrot pieniędzy już półtora miesiąca. Firma pisze tylko, ze zleci przelew, skontaktuje się z księgowością. To wyłudzanie pieniędzy od klienta. Nie polecam. Nie zrobię tam więcej zakupów.
Widzę że niewiele się zmieniło w firmie po komentarzach. W sklepie Aeterie kupowałam jakieś trzy lata temu. Byłam zachwycona projektami i starannie odkładałam pieniądze ze swojej pierwszej pracy, żeby móc sobie pozwolić na jakieś ubranie od nich. Pierwsze dwie sukienki, które zamówiłam przyszły na czas i ładnie zapakowane. Pasowały, więc nie musiałam ich zwracać. Wszystko super. A potem przy kolejnych zamówieniach zaczęły się problemy. Nie trafiłam z rozmiarem i krojem, odesłałam sukienkę i trzy miesiące dobijałam się do nich z prośbą o zwrot pieniędzy. Kiedy w końcu przyszedł postanowiłam zamówić coś innego. Zamówienie otrzymałam, kolejną sukienkę, z podszewką, cała brudną od podkładu czy Bóg wie czego... Pewnie ktoś ją zwrócił, a oni przesłali dalej bez żadnego sprawdzenia. Czułam się mega kiepsko jako Klient który tak podziwiał tą markę, a tak został kolejny raz potraktowany. Wkurzona zwróciłam sukienkę, napisałam maila do firmy....żeby zwrócić ich uwagę na problem. I tutaj kolejny problem przez kilka miesięcy że zwrotem pieniędzy. Potem dałam im jeszcze jedną szansę, sukienka przyszła, ale niestety pozaciągana w dwóch miejscach... Odesłałam, podobijałam się o zwrot pieniędzy i zakończyłam na wieki wieków swoją przygodę z Aeterie. Takze odradzam. Firm z podobnymi sukienkami jest wiele, a mają zupełnie odmienne podejście do Klienta. Szkoda nerwów na Aeterie.
Jestem bardzo rozczarowana jakością obsługi. Od miesiąca czekam na zwrot należności za odesłaną spódniczkę. Wciąż jestem zbywana informacją, że pilni skontaktują się z działem księgowości i zlecą pilny przelew, a potem nic. Nie polecam - same problemy.
Odradzam.. Czytam opinie i historie się powtarzają, też w moim przypadku.. Rzeczy przyszły od razu, tutaj nie było problemu. Problem pojawil się gdy postanowiłam zwrócić przedmioty. Przedmioty zwróciłam od razu a pieniędzy jak nie było tak nie ma. Firma odpisuję, piszą że skontaktują się z działem księgowości i niezwłocznie uregulują należność co oczywiście się nie dzieje. Potem proponują mi zwrot pieniędzy w formie bonu na kolejne zakupy. Po moim mailu że nie chce bonu tylko pieniędzy znów piszą że przekażą moja decyzję do działu księgowości. Żenada, grają na czasie, totalny nieprofesjonalizm. Czuję się bezsilna, jeszcze trochę a kieruję sprawę do sądu. Śmiać mi się chce ze w internecie tak się świetnie reklamują a w rzeczywistości to osoby ktore bezprawnie uciekają się do takich praktyk. Na pewno nie powrócę nigdy do tego sklepu. Żałuję że wcześniej nie poczytałam opinii.
Często zadawane pytania
-
Jak się pracuje w Aeterie Sp. z o.o.?
Zobacz opinie na temat firmy Aeterie Sp. z o.o. tutaj. Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy oraz kandydaci do pracy to 1.
-
Jakie są opinie pracowników o pracy w Aeterie Sp. z o.o.?
Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy to 1, z czego 0 to opinie pozytywne, 1 to opinie negatywne, a 0 to opinie neutralne. Sprawdź tutaj!