Miesiąc temu zwróciłam sukienkę. Nie otrzymałam pieniędzy za zwrot. Uwaga na tę firmę. Działa niezgodnie z regulaminem, a więc niezgodnie z prawem.
Mi wysłali 2 z 3 produktów w dobrym rozmiarze,natomiast jedną spódnicę wysłali w rozmiarze XS. Zanim zauważyłam zły rozmiar,zerwałam plombę (czyli kawałek sznurka), która to jest warunkiem przyjęcia reklamacji. Napisałam do nich maila opisując sytuację, dostałam link do regulaminu reklamacji,który już wczesniej przeczytalam. Odpisalam im,ze wiadomość nie jest odpowiedzią na moje zapytanie i że będę zmuszona zgłosić sprawę do UOKiK. Od tego momentu jest cisza ze strony sklepu,więc zgodnie z obietnicą, zgłoszę ich do UOKiK. Wam, drodzy Państwo, radzę zrobić to samo, może po masowych kontrolach się wezmą za siebie.
Obsługa to jeden wielki dramat - po miesiącu brak zwroty środków za zwrot zamówienia. Dodatkowo ceny rosną, a jakość strasznie spadła. Jednym słowem NIE POLECAM.
Pisząc obsługa masz na myśli obsługę klienta przez telefon czy kontaktowałaś się emailowo? Zawsze ta sama osoba odpowiada? Pytam bo ciekawa jestem ile osób tam pracuje w sprzedaży.
Tyle niezadowolonych klientek się tu przewija, zastanawiam się, czy ktoś z pracowników mógłby się podzielić informacjami, co się dzieje w firmie, że zwroty nie są realizowane w terminie. Brakuje ludzi, czy są jakieś przestoje w szwalniach? Czytałam też archiwalne ogłoszenie dla specjalisty e-commerce i warunki były całkiem niezłe, chętnie się dowiem, czy faktycznie w rzeczywistości jest okej pod tym względem.
(usunięte przez administratora)
I to stanowisko jest cały czas obsadzone przez jedną i tą samą osobę? Czy można spodziewać się jakiejś rotacji w najbliższym czasie? A może jest szansa, aby przyjęli jeszcze jedną osobę na to stanowisko, co? Jak to jest? :)))
Nadal oferują opiekę medyczną jako benefit dla specjalisty ds. obsługi klienta? Jak często w ogóle są zmiany na takim stanowisku w firmie? Widzę, że klientki wprost skolonizowały forum, a pracownicy jak gdyby mieli zakaz wypowiadania się? :0
Miesiąc temu zwróciłam sukienkę. Nie otrzymałam pieniędzy za zwrot. Uwaga na tę firmę. Działa niezgodnie z regulaminem, a więc niezgodnie z prawem.
Piszę do nich codziennie maile, piszę do nich na facebooku. dwa i pół miesiąca temu zapłaciłam za sukienkę ponad pięćset złotych. Sukienka przyszła po miesiącu, choć takiej informacji na stronie nie było. Źle leżała więc odesłałam. Od 32 dni czekam na zwrot. Firma w swoim regulaminie ustaliła termin 14 dni kalendarzowych na zwrot. Jakaś totalna masakra.
Mam dokładnie tę samą sytuację! Od 15.06 czekam na zwrot… wysyłam maile, wiadomości na IG i nic… ciągle te same maile otrzymuję, że skontaktują się z działem księgowym ale zero efektów… Coś strasznego. Nie polecam bardzo tej firmy! Taką i lepszą jakość ubrań znaleźć można w wielu innych polskich markach, które osobiście staram się wspierać, ale które są uczciwe! Ja nigdy wiecej nic nie kupie w Aeterie i odradzam. Masa stresu.
Cześć, Mam podobny problem - nie oddali mi pieniędzy...Czy Twoja sprawa się rozwiązała? Ja. Ciągle dostaje te same odpowiedzi...
Nie nie oddali mi pieniędzy. Pisałam do nich około 20 razy. Widać, że mają gdzieś klientów.
No to słabo. :( I co na akceptacji tego stanu rzeczy macie zamiar wszystkie to zostawić?
Mi wysłali 2 z 3 produktów w dobrym rozmiarze,natomiast jedną spódnicę wysłali w rozmiarze XS. Zanim zauważyłam zły rozmiar,zerwałam plombę (czyli kawałek sznurka), która to jest warunkiem przyjęcia reklamacji. Napisałam do nich maila opisując sytuację, dostałam link do regulaminu reklamacji,który już wczesniej przeczytalam. Odpisalam im,ze wiadomość nie jest odpowiedzią na moje zapytanie i że będę zmuszona zgłosić sprawę do UOKiK. Od tego momentu jest cisza ze strony sklepu,więc zgodnie z obietnicą, zgłoszę ich do UOKiK. Wam, drodzy Państwo, radzę zrobić to samo, może po masowych kontrolach się wezmą za siebie.
Obsługa to jeden wielki dramat - po miesiącu brak zwroty środków za zwrot zamówienia. Dodatkowo ceny rosną, a jakość strasznie spadła. Jednym słowem NIE POLECAM.
Pisząc obsługa masz na myśli obsługę klienta przez telefon czy kontaktowałaś się emailowo? Zawsze ta sama osoba odpowiada? Pytam bo ciekawa jestem ile osób tam pracuje w sprzedaży.
NIE KUPUJCIE TAM! PRZESTRZEGAM! Firma nie oddaje pieniędzy za zwrócony towar!!! Otrzymuję po raz kolejny jedynie informację albo o tym, że podwykonawca (od 2 miesięcy...aha) nie dostarczył im towaru i sami nie potrafią przewidzieć w ogóle kiedy będzie szansa na wysyłkę - tylko lakoniczne "że staramy się jak najszybciej bla bla bla", albo o tym, że już przekazali zlecenie płatności do księgowości (to się powtarza kilkukrotnie), nie podając w ogóle daty kiedy przelew wyjdzie, ani nie wysyłają potwierdzenia przelewu, że wysłali (bo nie wysyłają pieniędzy, więc nie ma potwierdzenia). Zwykli (usunięte przez administratora) którzy działają niegodnie z prawem, z ich własnym regulaminem, który mają na swojej stronie! Kpina że ten sklep jeszcze w ogóle sprzedaje i nie mają sprawy w sądzie o nieuczciwe praktyki.
Odradzam zakup produktów tej marki, brakuje tu poszanowania klienta ponieważ zwrotu nie mogę doprosić się od 2 msc.! Postawa firmy jest bardzo słaba pomimo prawa zwrotu w ciągu 14 dni... zamiast zdobywać stałe klientki, firma dba o to żeby nie kupić już nic ponownie. Z taką obsługa klienta jeszcze się nie spotkałam. Nie pozdrawiam.
Szybka wysyłka, piękne opakowanie i wnętrze. Sukienki, w których moja córka jest zakochana są solidnie uszyte z przyjemnych materiałów. Mogę tylko z serca polecić
Bardzo lubię sukienki tej marki i pewnie nadal będę kupować, bo są naprawdę dobrze uszyte i wyjątkowe. Natomiast firma nie działa zgodnie z prawem klienta. Pieniądze odsyłane z dużym opóźnieniem, powyżej 30 dni, to już druga taka moja sytuacja. Państwo Baszak wydają e-booka rodzinie, która funkcjonuje bez zarzutów i jest przyrównana do spółki prowadzonej z odpowiedzialnością… ja się nabrałam i zaufałam. Uczciwy człowiek, to człowiek uczciwy i kropka. Uczciwy w domu, ale nie wobec klienta????????♀️to już nie jest uczciwość.
Zupełnie nie rozumiem fali hejtu, która przelewa się w komentarzach klientek (?) sklepu! W ciągu ostatnich 3 lat zwróciłam tylko 1 z kilkunastu zamówionych produktów. Materiał i jakość wykonania za każdym razem bez zastrzeżeń. Ok, czas dostawy w kilku przypadkach nieco dłuższy niż się spodziewałam, ale litości - nigdy nie był to powód do dramy...
A ja z kolei podzielam oponę innych. Do tej pory też nie miałam zastrzeżeń co do działania firmy. Niestety po raz pierwszy musiałam dokonać zwrotu zamówienia. Na pieniądze, i to nie małe, czekam już ponad miesiąc. Sporo zamawiam przez internet i jak na razie to jest pierwsza taka sytuacja, że sklep przetrzymuje pieniądze i pomimo ponagleń nie dokonuje zwrotu środków.
Nie wiem czego tu można nie rozumieć. Jest Pani klientką, której się to po prostu nie przytrafiło. Właśnie jestem drugi raz w sytuacji, gdzie zwróciłam płaszcz zimowy ponad miesiąc temu i maila o przyjęciu zwrotu dokładnie w ten sam dzień. O zwrot środków upominam się trzeci raz.
Niedawno była tu rekrutacja na specjalistę ds. obsługi klienta na infolinii. Jakby kogoś jeszcze potrzebowali to chciałby się dowiedzieć jak jest z godzinami pracy? Podobno elastyczne. To można się zatrudnić np. na pół etatu i wybrać dni i godziny które pasują?
Obsługa klienta jest na żenująco niskim poziomie. Nie odpisują na maile i nie oddają pieniędzy za zwrot zamówienia.
Dokładnie tak jak Pani pisze. Daremna firma. Trzeba się prosić o własną pieniądze za zwrócony towar
Trafiłam na sklep jakiś czas temu, poprzez śledzenie w social mediach jego założycielki, Karoliny Baszak. Identyfikuje się z wartościami, które promuje i biorąc pod uwagę założenia marki, która miała być przeciwwagą do wszechobecnej tandety i wzorem wysokiej jakości nie spodziewałam się tak niskiej jakości obsługi.. Czekam na zamówienie już od paru tygodni. Na początku myślałam, że to jakiś błąd systemu, może zostało jakoś pominięte, przecież taka marka premium na pewno dba, żeby transakcje przebiegały bez zarzutu.. Parę różnych form kontaktu, brak odpowiedzi. Na instagramie pod zdjęciami komentarze klientek z podobnym problemem systematycznie usuwane. Żałuję, że przed zakupem nie poczytałam komentarzy w internecie. Dla porównania zamawiałam ostatnio coś w małej polskiej marce, podobny styl, jakość, ceny i założenia jak aeterie. Ubranie przyszło 3 dni po dacie złożenia zamówienia, gdy okazało się za duże i odesłałam, dwa dni po otrzymaniu przesyłki zwrotnej miałam już pieniądze na koncie. Wstyd, zwłaszcza, że ceny ich produktów można liczyć w setkach.
Doczekała się Pani wysłania zamówienia? Jestem w podobnej sytuacji, czekam już pół miesiąca i nic... Nie odpowiadają na mejla, kasują komentarze na instagramie... :( Sukienki piękne, ale obsługa... :( Jest tak nieprzystająca do obecnych warunków.. zresztą do żadnych warunków.
Doczekałam się na razie maila z "przeprosinami" za długi czas oczekiwania i że wyślą rzecz na poczatku tego tygodnia (zamówienie złożyłam 19 dni temu)
Dokładnie ta sama sytuacja. Zapłaciłam prawie trzy tygodnie temu, a sukienka ma być wysłana w tym tygodniu (czyżby eufemizm na "może zdążymy wysłać w piątek"?!). Bo "państwo" pracowali w okrojonym składzie. Żadnego alertu o możliwym dłuższym czasie oczekiwania nie było. Zainkasowali pieniądze i tyle. To moje kolejne zakupy u nich w ciągu roku. Wcześniej zdarzało się, że się ociągali (np. wysyłali towar po 2 tygodniach), ale zdarzało się też, że wysyłali go następnego dnia. To, czego doświadczam przy okazji tych zakupów sprawia, że to zdecydowanie mój ostatni zakup u nich. Nie robią aż tak wyjątkowych rzeczy, żeby czekać na nie tak długo (szyją tę kieckę, czy co?!??!???). Naprawdę jest dużo ciekawych sklepów z pięknymi rzeczami, w których klienta traktuje się w odpowiedni sposób. To co robi aeterie to (usunięte przez administratora) Popatrzcie na ceny aeterie i dodajcie czas wysyłki, o którym piszę. Paranoja, czyż nie? Towar z Chin idzie szybciej!!!
Jestem do tego stopnia zdegustowana poziomem tej firmy, że opuściłam wszystkie ich grupy w social mediach. Po prostu dość. Na aeterie się świat nie kończy.
Czy otrzymała Pani produkt, lub zwrot środków na konto? Ja niestety wciąż czekam na zwrot za zakup, który został odesłany i przyjęty przez sklep bez uwag.
Tak, właśnie o to chodzi, że oni najpierw zbierają zamówienia, a potem dopiero szyją. Nazywają to przedsprzedażą ????
Tzn., no niby ekonomicznie dla nich ale to oni nie informują jednak, że tego produktu nie ma?xd Nie byłoby tak prościej dla każdego? 0 rozczarowania później...
Proszę omijać ten sklep szerokim łukiem.Obsługa klienta fatalna, bardzo długie terminy realizacji. Tam nie ma z kim rozmawiać, albo nie odpowiadają na maile. Jeśli odpowiadają to z automatu bzdury, że zamówienie zostało zrealizowane a wszystko stoi w miejscu. Zwrot pieniędzy na konto graniczy z cudem. Tutaj trzeba by poinformować Rzecznika Praw konsumenta o tym " cudownym " miejscu. A jeśli u wielu klientów nie będzie zwrotów warto złożyć pozew.
U mnie także brak zwrotu pieniędzy z sierpnia. Poza tym sukienki kupione u nich często mają wady.
Dobra bo teraz to już nie rozumiem, jak to jest że przy tylko opiniach negatywnych klienci stale mieli z tym problem? I skoro od sierpnia to co teraz wobec tego robisz, totalny brak kontaktu z firmą? wiadomo w ogóle czy ktoś tam pracuje?
Jak tak czytam te wszystkie negatywne opinie od klientów to zaczynam się zastanawiać jak praca tutaj sama w sobie mogłaby wglądać.. Da ktoś znać na jakiej umowie i stawce się tu jest i czego wymagają? Jakie obowiązki?
Omijajcie tą firmę szerokim łukiem. Realizacja zamówienia opóźniona o około miesiąc oraz na dodatek problem ze zwrotem należności !!!!! Nie polecam !!!!!
Ostrzegam wszystkich przed tą firmą!!! Po zwrocie towaru czeka sie w nieskończoność na zwrot gotówki,a i tak nie wiadomo czy ona nastąpi! Przestrzegam
Mogę polecić tę firmę osobom , które lubią negatywne emocje.Wysyłka produktów długa. Zwrot pieniędzy porażka.Tak już poważnie nie polecam.
Niestety kolejny raz i ta sama sytuacja. Firma ewidentnie ma. Problemy organizacyjne. Może Pani wiceprezes zamiast się rozmnażać i tworzyć kolejne marki, które promuje swoim wizerunkiem zaczęła by interesować się swoją firmą. Uzyskanie zwrotu pieniędzy za odesłany produkt albo takie który nie został w ogóle wysłany bo system się pomylił i jednak go nie mają graniczy z cudem. Wielokrotnie się upominam i pomimo zapewnień nie ma zwrotu pieniędzy. A Pani Karolina zapytana bezpośrednio o taką sytuację oznajmia, że się tym nie zajmuję. Żałosne. Jak można się nie zajmować niekompetencja swojej formy w której w dodatku pełni się funkcje w zarządzie. Wychodzi tu arogancją, (usunięte przez administratora) i pozerstwo Pani Baszak i jej męża. Nie polecam.
Często zadawane pytania
-
Jak się pracuje w Aeterie Sp. z o.o.?
Zobacz opinie na temat firmy Aeterie Sp. z o.o. tutaj. Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy oraz kandydaci do pracy to 1.
-
Jakie są opinie pracowników o pracy w Aeterie Sp. z o.o.?
Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy to 1, z czego 0 to opinie pozytywne, 1 to opinie negatywne, a 0 to opinie neutralne. Sprawdź tutaj!