Opinie o Aeterie Sp. z o.o. w Warszawa

Poniżej przeczytasz opinie byłych oraz aktualnych pracowników o firmie Aeterie Sp. z o.o.. Znajdziesz poniżej też opinie kandydatów do pracy w firmie Aeterie Sp. z o.o. o rekrutacji.


Branże: Odzież, galanteria, biżuteria - pozostała działalność

Najnowsze opinie pracowników, klientów i kandydatów do pracy o Aeterie Sp. z o.o. w Warszawa

Zawiedziona klientka
Inne

Miesiąc temu zwróciłam sukienkę. Nie otrzymałam pieniędzy za zwrot. Uwaga na tę firmę. Działa niezgodnie z regulaminem, a więc niezgodnie z prawem.

Joasia
Inne
@Ewa

Mi wysłali 2 z 3 produktów w dobrym rozmiarze,natomiast jedną spódnicę wysłali w rozmiarze XS. Zanim zauważyłam zły rozmiar,zerwałam plombę (czyli kawałek sznurka), która to jest warunkiem przyjęcia reklamacji. Napisałam do nich maila opisując sytuację, dostałam link do regulaminu reklamacji,który już wczesniej przeczytalam. Odpisalam im,ze wiadomość nie jest odpowiedzią na moje zapytanie i że będę zmuszona zgłosić sprawę do UOKiK. Od tego momentu jest cisza ze strony sklepu,więc zgodnie z obietnicą, zgłoszę ich do UOKiK. Wam, drodzy Państwo, radzę zrobić to samo, może po masowych kontrolach się wezmą za siebie.

Ewelina
Inne

Obsługa to jeden wielki dramat - po miesiącu brak zwroty środków za zwrot zamówienia. Dodatkowo ceny rosną, a jakość strasznie spadła. Jednym słowem NIE POLECAM.

anonim
Inne
@Ewelina

Pisząc obsługa masz na myśli obsługę klienta przez telefon czy kontaktowałaś się emailowo? Zawsze ta sama osoba odpowiada? Pytam bo ciekawa jestem ile osób tam pracuje w sprzedaży.

Oki Nowy wpis
Inne

Specjalista ds. e-commerce - obsługa zamówień internetowych może pracować zdalnie skoro i tak obsługuje zamówienia online? Chciałabym wiedzieć, czy taka praca wchodzi w grę, zależałoby mi żeby nie jeździć codziennie, bo lokalizacja jest słaba.

Niezadowolona Nowy wpis
Inne

Bardzo przestrzegam przed tymi (usunięte przez administratora)! od dwoch miesiecy nie moge doprosic sie o zwrot moich pieniedzy za zwrocone sukienki! Musze straszyc sadem i wejsc na droga sadowa zeby odzyskac wlasnie pieniadze. NIE POLECAM I PRZESTRZEGAM!

anonim Nowy wpis
Inne

Specjalista ds. e-commerce - obsługa zamówień internetowych jakie tam ma godziny w ogóle? Nawet jak patrzę na stare oferty bo tylko takie tu są z 2022 z początku roku to pisali tak ogólnikowo że elastyczny czas pracy. Pytanie co to znaczy w praktyce, mam nadzieję że nie nadgodziny.

anonim
 Pytanie

(usunięte przez administratora)

anonim Nowy wpis
Inne

I to stanowisko jest cały czas obsadzone przez jedną i tą samą osobę? Czy można spodziewać się jakiejś rotacji w najbliższym czasie? A może jest szansa, aby przyjęli jeszcze jedną osobę na to stanowisko, co? Jak to jest? :)))

 Rozmowa kwalifikacyjna
Brałeś udział w rekrutacji do Aeterie Sp. z o.o.. Jakie warunki Ci zaproponowano? Czy na rozmowie kwalifikacyjnej panowała przyjazna atmosfera? Czy coś Cię zaskoczyło?
Iza
Inne

Tyle niezadowolonych klientek się tu przewija, zastanawiam się, czy ktoś z pracowników mógłby się podzielić informacjami, co się dzieje w firmie, że zwroty nie są realizowane w terminie. Brakuje ludzi, czy są jakieś przestoje w szwalniach? Czytałam też archiwalne ogłoszenie dla specjalisty e-commerce i warunki były całkiem niezłe, chętnie się dowiem, czy faktycznie w rzeczywistości jest okej pod tym względem.

Pracownik
Inne
@Iza

W umowach jest zapis o poufności :/

anonim
Inne

Nadal oferują opiekę medyczną jako benefit dla specjalisty ds. obsługi klienta? Jak często w ogóle są zmiany na takim stanowisku w firmie? Widzę, że klientki wprost skolonizowały forum, a pracownicy jak gdyby mieli zakaz wypowiadania się? :0

Zawiedziona klientka
Inne

Miesiąc temu zwróciłam sukienkę. Nie otrzymałam pieniędzy za zwrot. Uwaga na tę firmę. Działa niezgodnie z regulaminem, a więc niezgodnie z prawem.

Joanna
Inne
@Zawiedziona klientka

No i co dalej? Bo chyba tego tak nie zostawiłaś?

zawiedziona klientka
Inne
@Joanna

Piszę do nich codziennie maile, piszę do nich na facebooku. dwa i pół miesiąca temu zapłaciłam za sukienkę ponad pięćset złotych. Sukienka przyszła po miesiącu, choć takiej informacji na stronie nie było. Źle leżała więc odesłałam. Od 32 dni czekam na zwrot. Firma w swoim regulaminie ustaliła termin 14 dni kalendarzowych na zwrot. Jakaś totalna masakra.

Ewa
Inne
@Zawiedziona klientka

Mam dokładnie tę samą sytuację! Od 15.06 czekam na zwrot… wysyłam maile, wiadomości na IG i nic… ciągle te same maile otrzymuję, że skontaktują się z działem księgowym ale zero efektów… Coś strasznego. Nie polecam bardzo tej firmy! Taką i lepszą jakość ubrań znaleźć można w wielu innych polskich markach, które osobiście staram się wspierać, ale które są uczciwe! Ja nigdy wiecej nic nie kupie w Aeterie i odradzam. Masa stresu.

Niezadowolona klientka
Inne
 Pytanie
@Zawiedziona klientka

Cześć, Mam podobny problem - nie oddali mi pieniędzy...Czy Twoja sprawa się rozwiązała? Ja. Ciągle dostaje te same odpowiedzi...

Zawiedziona klientka
Inne
@Niezadowolona klientka

Nie nie oddali mi pieniędzy. Pisałam do nich około 20 razy. Widać, że mają gdzieś klientów.

Joanna
Inne
@Zawiedziona klientka

No to słabo. :( I co na akceptacji tego stanu rzeczy macie zamiar wszystkie to zostawić?

Joasia
Inne
@Ewa

Mi wysłali 2 z 3 produktów w dobrym rozmiarze,natomiast jedną spódnicę wysłali w rozmiarze XS. Zanim zauważyłam zły rozmiar,zerwałam plombę (czyli kawałek sznurka), która to jest warunkiem przyjęcia reklamacji. Napisałam do nich maila opisując sytuację, dostałam link do regulaminu reklamacji,który już wczesniej przeczytalam. Odpisalam im,ze wiadomość nie jest odpowiedzią na moje zapytanie i że będę zmuszona zgłosić sprawę do UOKiK. Od tego momentu jest cisza ze strony sklepu,więc zgodnie z obietnicą, zgłoszę ich do UOKiK. Wam, drodzy Państwo, radzę zrobić to samo, może po masowych kontrolach się wezmą za siebie.

Ewelina
Inne

Obsługa to jeden wielki dramat - po miesiącu brak zwroty środków za zwrot zamówienia. Dodatkowo ceny rosną, a jakość strasznie spadła. Jednym słowem NIE POLECAM.

anonim
Inne
@Ewelina

Pisząc obsługa masz na myśli obsługę klienta przez telefon czy kontaktowałaś się emailowo? Zawsze ta sama osoba odpowiada? Pytam bo ciekawa jestem ile osób tam pracuje w sprzedaży.

Monika
Inne

NIE KUPUJCIE TAM! PRZESTRZEGAM! Firma nie oddaje pieniędzy za zwrócony towar!!! Otrzymuję po raz kolejny jedynie informację albo o tym, że podwykonawca (od 2 miesięcy...aha) nie dostarczył im towaru i sami nie potrafią przewidzieć w ogóle kiedy będzie szansa na wysyłkę - tylko lakoniczne "że staramy się jak najszybciej bla bla bla", albo o tym, że już przekazali zlecenie płatności do księgowości (to się powtarza kilkukrotnie), nie podając w ogóle daty kiedy przelew wyjdzie, ani nie wysyłają potwierdzenia przelewu, że wysłali (bo nie wysyłają pieniędzy, więc nie ma potwierdzenia). Zwykli (usunięte przez administratora) którzy działają niegodnie z prawem, z ich własnym regulaminem, który mają na swojej stronie! Kpina że ten sklep jeszcze w ogóle sprzedaje i nie mają sprawy w sądzie o nieuczciwe praktyki.

Meve
Inne

Odradzam zakup produktów tej marki, brakuje tu poszanowania klienta ponieważ zwrotu nie mogę doprosić się od 2 msc.! Postawa firmy jest bardzo słaba pomimo prawa zwrotu w ciągu 14 dni... zamiast zdobywać stałe klientki, firma dba o to żeby nie kupić już nic ponownie. Z taką obsługa klienta jeszcze się nie spotkałam. Nie pozdrawiam.

Margaret
Inne

Szybka wysyłka, piękne opakowanie i wnętrze. Sukienki, w których moja córka jest zakochana są solidnie uszyte z przyjemnych materiałów. Mogę tylko z serca polecić

Justyna
Inne

Bardzo lubię sukienki tej marki i pewnie nadal będę kupować, bo są naprawdę dobrze uszyte i wyjątkowe. Natomiast firma nie działa zgodnie z prawem klienta. Pieniądze odsyłane z dużym opóźnieniem, powyżej 30 dni, to już druga taka moja sytuacja. Państwo Baszak wydają e-booka rodzinie, która funkcjonuje bez zarzutów i jest przyrównana do spółki prowadzonej z odpowiedzialnością… ja się nabrałam i zaufałam. Uczciwy człowiek, to człowiek uczciwy i kropka. Uczciwy w domu, ale nie wobec klienta????????‍♀️to już nie jest uczciwość.

Julia_T
Inne
 Pytanie

Zupełnie nie rozumiem fali hejtu, która przelewa się w komentarzach klientek (?) sklepu! W ciągu ostatnich 3 lat zwróciłam tylko 1 z kilkunastu zamówionych produktów. Materiał i jakość wykonania za każdym razem bez zastrzeżeń. Ok, czas dostawy w kilku przypadkach nieco dłuższy niż się spodziewałam, ale litości - nigdy nie był to powód do dramy...

Monika
Inne
@Julia_T

A ja z kolei podzielam oponę innych. Do tej pory też nie miałam zastrzeżeń co do działania firmy. Niestety po raz pierwszy musiałam dokonać zwrotu zamówienia. Na pieniądze, i to nie małe, czekam już ponad miesiąc. Sporo zamawiam przez internet i jak na razie to jest pierwsza taka sytuacja, że sklep przetrzymuje pieniądze i pomimo ponagleń nie dokonuje zwrotu środków.

Justyna
Inne
@Julia_T

Nie wiem czego tu można nie rozumieć. Jest Pani klientką, której się to po prostu nie przytrafiło. Właśnie jestem drugi raz w sytuacji, gdzie zwróciłam płaszcz zimowy ponad miesiąc temu i maila o przyjęciu zwrotu dokładnie w ten sam dzień. O zwrot środków upominam się trzeci raz.

Mirosław
Inne

Niedawno była tu rekrutacja na specjalistę ds. obsługi klienta na infolinii. Jakby kogoś jeszcze potrzebowali to chciałby się dowiedzieć jak jest z godzinami pracy? Podobno elastyczne. To można się zatrudnić np. na pół etatu i wybrać dni i godziny które pasują?

Janek

Obsługa klienta jest na żenująco niskim poziomie. Nie odpisują na maile i nie oddają pieniędzy za zwrot zamówienia.

Klient
Inne
@Janek

Dokładnie tak jak Pani pisze. Daremna firma. Trzeba się prosić o własną pieniądze za zwrócony towar

Klientka
Inne

Trafiłam na sklep jakiś czas temu, poprzez śledzenie w social mediach jego założycielki, Karoliny Baszak. Identyfikuje się z wartościami, które promuje i biorąc pod uwagę założenia marki, która miała być przeciwwagą do wszechobecnej tandety i wzorem wysokiej jakości nie spodziewałam się tak niskiej jakości obsługi.. Czekam na zamówienie już od paru tygodni. Na początku myślałam, że to jakiś błąd systemu, może zostało jakoś pominięte, przecież taka marka premium na pewno dba, żeby transakcje przebiegały bez zarzutu.. Parę różnych form kontaktu, brak odpowiedzi. Na instagramie pod zdjęciami komentarze klientek z podobnym problemem systematycznie usuwane. Żałuję, że przed zakupem nie poczytałam komentarzy w internecie. Dla porównania zamawiałam ostatnio coś w małej polskiej marce, podobny styl, jakość, ceny i założenia jak aeterie. Ubranie przyszło 3 dni po dacie złożenia zamówienia, gdy okazało się za duże i odesłałam, dwa dni po otrzymaniu przesyłki zwrotnej miałam już pieniądze na koncie. Wstyd, zwłaszcza, że ceny ich produktów można liczyć w setkach.

Klientka w podobnej sytuacji
Inne
 Pytanie
@Klientka

Doczekała się Pani wysłania zamówienia? Jestem w podobnej sytuacji, czekam już pół miesiąca i nic... Nie odpowiadają na mejla, kasują komentarze na instagramie... :( Sukienki piękne, ale obsługa... :( Jest tak nieprzystająca do obecnych warunków.. zresztą do żadnych warunków.

Klientka
Inne
@Klientka w podobnej sytuacji

Doczekałam się na razie maila z "przeprosinami" za długi czas oczekiwania i że wyślą rzecz na poczatku tego tygodnia (zamówienie złożyłam 19 dni temu)

klientka
Inne
 Pytanie
@Klientka

Dokładnie ta sama sytuacja. Zapłaciłam prawie trzy tygodnie temu, a sukienka ma być wysłana w tym tygodniu (czyżby eufemizm na "może zdążymy wysłać w piątek"?!). Bo "państwo" pracowali w okrojonym składzie. Żadnego alertu o możliwym dłuższym czasie oczekiwania nie było. Zainkasowali pieniądze i tyle. To moje kolejne zakupy u nich w ciągu roku. Wcześniej zdarzało się, że się ociągali (np. wysyłali towar po 2 tygodniach), ale zdarzało się też, że wysyłali go następnego dnia. To, czego doświadczam przy okazji tych zakupów sprawia, że to zdecydowanie mój ostatni zakup u nich. Nie robią aż tak wyjątkowych rzeczy, żeby czekać na nie tak długo (szyją tę kieckę, czy co?!??!???). Naprawdę jest dużo ciekawych sklepów z pięknymi rzeczami, w których klienta traktuje się w odpowiedni sposób. To co robi aeterie to (usunięte przez administratora) Popatrzcie na ceny aeterie i dodajcie czas wysyłki, o którym piszę. Paranoja, czyż nie? Towar z Chin idzie szybciej!!!

klientka
Pracownik
@Klientka

Jestem do tego stopnia zdegustowana poziomem tej firmy, że opuściłam wszystkie ich grupy w social mediach. Po prostu dość. Na aeterie się świat nie kończy.

Kami
Inne
 Pytanie
@Klientka

Czy otrzymała Pani produkt, lub zwrot środków na konto? Ja niestety wciąż czekam na zwrot za zakup, który został odesłany i przyjęty przez sklep bez uwag.

Anita
Inne
@klientka

Tak, właśnie o to chodzi, że oni najpierw zbierają zamówienia, a potem dopiero szyją. Nazywają to przedsprzedażą ????

Joanna
Inne
@Anita

Tzn., no niby ekonomicznie dla nich ale to oni nie informują jednak, że tego produktu nie ma?xd Nie byłoby tak prościej dla każdego? 0 rozczarowania później...

Darianna
Inne
 Pytanie
@Klientka

A jaką nazwę ma ta inna firma?

Mora
Inne
@Klientka

Absolutnie nie polecam.

Mora
Inne

Proszę omijać ten sklep szerokim łukiem.Obsługa klienta fatalna, bardzo długie terminy realizacji. Tam nie ma z kim rozmawiać, albo nie odpowiadają na maile. Jeśli odpowiadają to z automatu bzdury, że zamówienie zostało zrealizowane a wszystko stoi w miejscu. Zwrot pieniędzy na konto graniczy z cudem. Tutaj trzeba by poinformować Rzecznika Praw konsumenta o tym " cudownym " miejscu. A jeśli u wielu klientów nie będzie zwrotów warto złożyć pozew.

Joanna
Inne

U mnie także brak zwrotu pieniędzy z sierpnia. Poza tym sukienki kupione u nich często mają wady.

Joanna
Inne
@Joanna

Dobra bo teraz to już nie rozumiem, jak to jest że przy tylko opiniach negatywnych klienci stale mieli z tym problem? I skoro od sierpnia to co teraz wobec tego robisz, totalny brak kontaktu z firmą? wiadomo w ogóle czy ktoś tam pracuje?

Joanna
Inne

Jak tak czytam te wszystkie negatywne opinie od klientów to zaczynam się zastanawiać jak praca tutaj sama w sobie mogłaby wglądać.. Da ktoś znać na jakiej umowie i stawce się tu jest i czego wymagają? Jakie obowiązki?

Niezadowlony klient
Inne

Omijajcie tą firmę szerokim łukiem. Realizacja zamówienia opóźniona o około miesiąc oraz na dodatek problem ze zwrotem należności !!!!! Nie polecam !!!!!

Zostaw merytoryczną opinię o Aeterie Sp. z o.o. - Warszawa

Możesz oznaczyć pracodawcę w treści opinii wpisując znak @ np: @Pracodawca

Administratorem danych jest GoWork.pl Serwis Pracy sp. z o.o. Dane osobowe przetwarzane są w celu umożliwienia ... Czytaj więcej


Drogi Użytkowniku,

Pamiętaj, przed dodaniem opinii o Pracodawcy, koniecznie zapoznaj się z poniższą informacją:

NIE dodawaj opinii, która:

ikona dobre praktyki
łamie prawo polskie
ikona dobre praktyki
jest niezgodna z regulaminem serwisu GoWork.pl
ikona dobre praktyki
jest wulgarnym komentarzem
ikona dobre praktyki
jest niemerytoryczna

Każda merytoryczna opinia jest ważna, każda z nich może być zarówno pozytywna jak i negatywna, dlatego zachęcamy do tego by dzielić się swoimi przemyśleniami, które dotyczą Pracodawcy. Nie pisz jednak pod wpływem negatywnych emocji.

Zadbaj o kulturę pozytywnego feedbacku, nie pisz tylko negatywnych informacji o Pracodawcy, zwróć uwagę na stosowne aspekty i realia w swojej opinii. Wszystkie oceny są wartościowe. Wspólnie zadbajmy o sens merytorycznych opinii.

Dodaj pomocną opinię, którą sam chciałbyś przeczytać o swoim potencjalnym Pracodawcy. Podziel się swoimi przemyśleniami, a poniższe przykłady możesz potraktować jako podpowiedzi o czym Użytownicy lubią czytać odwiedzając profile firm.

ikona dobre praktyki
przebieg on-boardingu nowego pracownika
ikona dobre praktyki
proponowane przez Pracodawcę wartości wynagrodzenia
ikona dobre praktyki
codzienna praca, również w relacji z przełożonymi
ikona dobre praktyki
panująca atmosfera w pracy
#TwójGłosMaZnaczenie

Często zadawane pytania

  • Jak się pracuje w Aeterie Sp. z o.o.?

    Zobacz opinie na temat firmy Aeterie Sp. z o.o. tutaj. Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy oraz kandydaci do pracy to 1.

  • Jakie są opinie pracowników o pracy w Aeterie Sp. z o.o.?

    Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy to 1, z czego 0 to opinie pozytywne, 1 to opinie negatywne, a 0 to opinie neutralne. Sprawdź tutaj!

Aeterie Sp. z o.o.
1.5/5 Na podstawie 20 ocen.
  • Zobacz wywiad
  • Al. Aleje Jerozolimskie 200/2 lok. 237
    02-486 Warszawa
  • NIP: 5223070170 REGON: 365272402 KRS: 0000634339
gemius

Na podstawie badań Mediapanel prowadzonych przez Gemius w okresie od 1 marca do 31 marca 2024: wskaźniki "Real Users" platforma internet.

Ranking Użytkownicy
(real users)
  1. GoWork.pl 3 634 470
  2. Pracuj.pl 3 137 130
  3. LinkedIn 3 035 232
  4. Olx.pl 2 564 298
Aeterie Sp. z o.o.
Przejdź do nowych opinii