Ostatnio brałam udział w rekrutacji do centrali w Homla, Panie rekruterki praktycznie od samego początku były mało zainteresowane moją osoba. Miałam wrażenie, ze stanowisko ktoś już otrzymał a rekrutacja jest bo musi być. Czułam jakby pytania były recytowane z kartki.
Nie polecam pracy w Homla w Szczecinie . Pani kierownik beznadziejna. Mniemanie o sobie wygórowane , mało życzliwa zarówno do pracowników jak i klientów brak empatii. Wiecznie niezadowolona, z dziwnymi, uszczypliwymi uwagami i to wypowiadanymi przy klientach .... żenada. Elegancki sklep a kultura osobista zerowa. Nic dziwnego że jest tam taka rotacja pracowników.....aż już się nie chce odwiedzać sklepu, bo nawet nie ma kogo prosić o profesjonalne doradztwo.
Z zamówionych 6 produktów dostałam tylko 4. Poinformowałam o tym sklep 9 stycznia a 22 stycznia dostałam wiadomość z załącznikiem z fakturą na której widniało całe moje zamówienie? Nie wiem po co wysłali mi tą fakturę. Natomiast nadal nie mam żadnej informacji co z moją reklamacją. Przestrzegam przed zamówieniami w Homla
Wysyłają klientom towar z wadami fabrycznymi i nie odbierają telefonów- infolinia nieczynna - na maile nie odpisują. Na reklamacje nie odpisują. Bezczelni (usunięte przez administratora) - nie radzę robić zakupów w sklepie internetowym - bo nie ma z nim kontaktu ! Jednym słowem firma " uduś"!!!!
Kierowniczka jednego z salonów zaprosiła mnie na rozmowę w sprawie pracy. Na początku powiedziała, że to świetna firma, taka dbająca o pracowników, że ona sama dba o swój personel, że nie pracuje się po 12 godzin, tylko 8, żeby był zachowany równoważny styl pomiędzy pracą a życiem prywatnym, itd,itp, a później zapytała mnie, czy mogę w pierwszy dzień pracy przyjść na 12 godzin.Coś tutaj się wyklucza, prawda? Nie przyjęłam tej pracy.
Czy jestem myśląca-naprawdę usłyszałam takie pytanie.Ponieważ jestem myśląca, to nie przyjęłam tej pracy.
-
Poziom rozmowy:
- Rezultat: Dostałem pracę, ale nie przyjąłem
Sklep porażka!!!! 10 grudnia zamówiłam fotel i nie mam go do dnia dzisiejszego. Ani pieniędzy, ani fotela!!! Infiolinia nie działa. Jak odzyskać pieniazde?
Niestety nie jestem zadowolona z obsługi sklepu. Sklep w CH Forum w Koszalinie, totalna porażka... Pracownice opryskliwe. Pani kierownik nie zachowuje się i nie wygląda jak kierownik. Raczej jak utyrany życiem człowiek. Robiąc zakupy, nie można nawet o nic zapytać bo zostanie się zlekcewazonym. Nikt nie dba o klienta. Niestety. Idąc do takiej pracy trzeba się nastawić na rozmowę z klientami. Jest mi strasznie przykro, że zostałam potraktowana w ten sposób. Generalnie Panie pracownice, jak i Pani kierownik nie zachęcają do skorzystania z oferty sklepu. Burkliwe, paniusiowate. Choć kobieta, która jest paniusia powinna mieć choć odrobinę klasy. A tam niestety totalny jej brak
HOMLA KOSZALIN Aroganckie obgadujace innych pracownice ktore juz 1dnia mojej pracy nawymyślały bzdur do pseudo kierowniczki która nie ma pojęcia jak zajmowac sie sklepem i personelem. Nie polecam tam pracy nikomu chyba ze chcesz by twoje kwalifikacje zostały zweryfikowane po 6h pracy ktora 1go dnia polegala na rozdawaniu klipsow przy wejściu żeby liczyć ludzi. PRACOWNICY MAJA WIECEJ DO POWIEDZENIA OD KIEROWNIKA wiec jeżeli chciałbyś sie tam zatrudnic musisz spodobac sie PRACOWNIKOM bo kierowniczka ewidentnie nie ma nic do powiedzenia od siebie i nie posiada wlasnego zdania. Zachowanie na żenującym poziomie ale moglam się oe tego spodziewać juz po rozmowie kwalifikacyjnej.
Może zaproponujmy wywiad z przedstawicielem firmy. Jak się podobają opinie pracowników i przede wszystkim klientów o firmie? Myślę że wypowiedź w sprawie firmy spotkała by się z fala hejtow.
Czy w firmie Homla Sp. z o.o. praktykowane są premie/nagrody kwartalne / roczne? Na stanowisku Kierownik, na które poszukują na InfoPraca.pl to dość istotna kwestia.
Nie licz na premie jakieś wysokie. Jak zrealizujesz plan miesięczny to wtedy masz premie ale marna kasa . Uciekaj z tamtąd jak najszybciej
A możesz zdradzić na jaką stawkę można liczyć rozpoczynając pracę w firmie Homla Sp. z o.o.? Czy poza premiami miesięcznymi firma oferuje swoim pracownikom jakieś benefity, np. kartę Multisport?
Już ktoś niżej opisał sytuacje finansowa Zwykły pracownik-doradca klienta ma najniższa krajowa Osoba funkcyjną 2600 brutto max nie ma co liczyć na więcej Zastępca kierownika 2750 brutto i tez nie ma co liczyć na więcej ( masa obowiązków konwoje ,zmiany vm, odpowiedzialność za kasę fiskalna , za ludzi , za towar ) premia jeśli się zrobi 100% planu miesięcznego to jest jakieś 480 zł brutto . Bon dostajesz do wykorzystania za które trzeba sobie zapłacić (20 zł bądź 40 zł ) zależy od wysokości bonu . Zapomnij o jakiś kartach ubezpieczeniu grupowym . Jesteś zatrudniony u osoby która musiała otworzyć swoją działalność
Jak najbardziej. Masz premie od itargu. Cto jest około 300 złotych BRUTTO. minus podatki... Hm. Oblicz sobie. Żadnych innych premii nie ma. Bony na święta na zakupy w homla. Aaaa.... I Fartuszek Dostaniesz ????
Czy pracodawca Homla Sp. z o.o. organizuje swoim pracownikom szkolenia podnoszące ich kompetencje?
U nas nic takiego nie było. Czasami spotkanie z kierownikiem regionalnym tzn zebranie ale żadnych nowości się nie dowiedzieliśmy nigdy
Jak najbardziej. Choć przypominają one czytanie bajek dzieciom na dobranoc. To dla sprzedawców. Kierownicy są mamieni tym że szkolenia się odbędą. Ale nigdy do takiego szkolenia do dochodzi. Firma miała zatrudnić kogoś z zewnątrz do szkoleń kierowników. Ale na słowach się skończyło.
Dajcie znac jak teraz radzicie sobie z tematem waszych umów na salonach ? Co robicie ? Czy to prawda ze nic sie nie da zrobic bo jest epidemia i zamknięte galerie? I naprawde sytuacja jest taka trudna terax ?czy jak ? Poradzicie prosze bo mi na tej pracy bardzo zależało
Każde miejsce pracy jest lepsze od tego. Znajdź sobie po prostu nową pracę i przestań rozpaczać.
Zgadzam się i z tym. Na przeciwko sklepów homla masz wyspy, na pasażu. Zarobisz tam tyle samo i całe 8 h możesz sobie popatrzeć jak te biedne laski biegają tam i z powrotem z zaciśniętymi zębami.
W jaki sposób rozwiązany jest problem nadgodzin w firmie Homla Sp. z o.o.? Są one dodatkowo płatne czy jest możliwość odbioru godzin?
Witajcie, Chciałabym dowiedzieć sie, jakie są zarobki dla kierownika. Widziałam nowe ogłoszenie na portalu.. Czy założenie działalności przy B2B jest sensowne ?
Kierownik w homli nie ma zycia.. wiadomosci na messengerze i maile od świtu do nocy, ciągle musisz być na bieżąco, odpisywać czy masz wolne czy nie.. Widziałam na codzień jak to wygląda i nie wiem kto normalny sie na to godzi.
Nie ma sensu b2b. Co do pracy to zależy od działu. W jednym będzie ci super w innym niekoniecznie.
nie wiem ile zarabia kierownik,ale wiem ile osoby funkcyjne i doradcy klienta i uważam że to jest za mało zdecydowanie na ten ogrom pracy poza tym roznice miedzy stanowiskami np doradcy a funkcyjnej tez są bardzo niewielkie a ile odpowiedzialności i roboty ma funkcyjna to glowa mała ale słyszy się ciagle tłumaczenia ze to jest mloda firma która się rozwija..
No na rękę to trójka. Ale praca na półtorej etatu plus każdy etat za l4 pracownika. Ponad 200 godzin miesięcznie.
Na jakie narzędzia pracy może liczyć pracownik w Homla Sp. z o.o.?
22.01.2020r.zwróciłam zakupiony towar którego kolor różnił się diametralnie od tego na zdjęciu do tej pory zero odpowiedzi na maila. 0 zwrotu pieniędzy. Traktują klienta najgorzej jak można. Nigdy nie spotkałam się z czymś podobnym.
Czy udało Ci się odzyskać pieniądze. U mnie brak jakichkolwiek odpowiedzi na maile. Telefonów nie odbierają.
Wyślij im na adres siedziby wezwanie do zapłaty. Możesz również za drobne 5 złotych zgłosić firmę do dłużników na internecie. Jak zawisną może zaczną płacić.
Najlepiej oddac sprawe do rzecznika praw komsumenta. Na reklamacje są konkretne terminy i oni mają obowiazek sie ich trzymać.
Otrzymany towar w ilości 3 sztuk przyszedł uszkodzony. Uszkodzenie nie wynikało z winy kuriera ponieważ wszytsko było dobrze zapakowane. Lustro przyszło obdarte dodatkowo tak kiepskiej jakości że rama nie obejmowała całego lustra tylko kończyła się 'luka'. Taboret przyszedł w zupełnie innym kolorze. Zamiast złotych nóżek były.... Szaro brązowo żółto zielone. Ochydny kolor. Dodatkowo uszkodzona szkatułka. Okropny sklep. Nigdy więcej tam nie zamówię. Strasznie słaba jakość. Nawet najtańsze sklepy mają rzeczy lepszej jakości. Tragedia.
Nie polecam pracy w tej sieciówce , chyba że na chwilę. Wyzysk i (usunięte przez administratora) Nawał pracy, idiotyczne polecenia z centrali, wieczne sprawdzanie maili ( handel nie polega na staniu przed komputerem i wiecznym czytaniu maili) , zacinający się system , brak organizacji. Każdy musi robić wszystko i każdy po każdym poprawia. Chore!!!! Do tego ludzie na stanowiskach wyższych niż zwykły pracownik nie znają w ogóle Kodksu pracy. A niestety stanowiska zobowiązują i należy wiedzieć jakie pracownik ma prawa a nie tylko obowiązki i trzeba mieć to na uwadze może wtedy nie byłoby takiej rotacji . No ale skoro " u góry" siedzą karierowicze ,nie mający zielonego pojęcia na czym polega prawdziwy handel , gdzie najpierw liczy się klient jako człowiek a potem jego kasa( bo taka jest kolejność), to właśnie takie są opinie o tej firmie. Szkoda bo asortyment bardzo fajny , doradzanie a tym samym pomoc klientowi w aranżacji jego mieszkania sama przyjemność. Ja na miejscu właściciela Homli wstydziłabym się takich opinii i dałoby mi to wiele do myślenia.
Witam Podzielę się z wami opinią na temat sklepu internetowego Homla - dno, porażka, artykuł bubel straszny. Od początku. 24 września kupiłam fotel w Homli, zapłaciłam przelewem. 28 września, już miałam fotel, ale jak otworzyłam pudło okazało się, że zamiast żółtego fotela dostałam pomarańczowobrązowy. W dodatku siedzisko było tak krzywe, że siadając na nim człowiek przechylał się na lewo,żeby nie oparcie, to zsunęła bym się z niego. Niezwłocznie napisałam e-maila z reklamacją, ponieważ nie otrzymałam odpowiedzi zaczęłam dzwonić na infolinię, po dwóch dniach dodzwoniłam się. Kazali mi przesłać zdjęcia wad. 05pażdziernika przysłali po swój bubel kuriera. Dziś jest 17 październik, jeszcze mi nie oddali moich pieniędzy. Kilka dni temu napisałam maila z zapytaniem, kiedy mi prześlą pieniądze na konto,bo ja tak im płaciłam, do dziś nie dostałam odpowiedzi. Pytam,ile jeszcze będę czekała na swoje pieniądze. OMIJAJCIE HOMLE WIELKIM ŁUKIEM.
Całkowity brak możliwości kontaktu. Brak informacji o nr telefonu.
Zwracam uwagę, że w Homla (lokalizacja Kraków) rekrutacje do działu social media są prowadzone praktycznie nieprzerwanie. Z dokładnością co do kilku tygodniu pojawia się ogłoszenie z nową datą (ale identyczną treścią), więc coś musi być na rzeczy... Specjalista ds. social media albo nie jest wyłaniany spośród kandydatów, ale jest a zwyczajnie nie jest z nim przedłużana umowa. Zerowy kontakt ze strony rekrutujących (kimkolwiek są), więc dla mnie brak profesjonalizmu, bo myślę, że w tych czasach, to nawet zwrotka z automatu należy się zainteresowanym, jeśli nie konkretny, dedykowany aplikacji email. Przestrzegam.
Jest jeszcze opcja bardzo wysokiej rotacji w marketingu, polecam poczytać wątki niżej o szefowej tego działu.
Często zadawane pytania
-
Jak się pracuje w N2H SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ?
Zobacz opinie na temat firmy N2H SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ tutaj. Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy oraz kandydaci do pracy to 49.
-
Jakie są opinie pracowników o pracy w N2H SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ?
Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy to 32, z czego 1 to opinie pozytywne, 26 to opinie negatywne, a 5 to opinie neutralne. Sprawdź tutaj!
-
Jak wygląda rekrutacja do firmy N2H SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ?
Kandydaci do pracy w N2H SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ napisali 2 opinii na temat procesu rekrutacyjnego. Zobacz szczegóły tutaj.