Opinie o Test Centrum Badań Marketingowych w Gdynia

Poniżej zobaczysz opinie byłych i obecnych pracowników o pracodawcy Test Centrum Badań Marketingowych. Zobaczysz tutaj też opinie kandydatów do podjęcia pracy w Test Centrum Badań Marketingowych o rozmowie kwalifikacyjnej.


Najnowsze opinie pracowników, klientów i kandydatów do pracy o Test Centrum Badań Marketingowych w Gdynia

były pracownik Nowy wpis
Były pracownik

Nie polecam. Kierowictwo blokuje pracę, zabiera przydzielone badania, blokuje audytorów nie informując o powodach zabierania juz przydzielonych badan i blokowaniu czy zawieszaniu audtorów -wygląda to na jakies "widzimisie", korporuchy sugerujące, że kierownictwo "cos robi" lub personalne potyczki za które karani są oczywiscie ci najnizej i ci którzy wykonuja cała pracę czyli audytorzy. Często trzeba zainwestować własne pieniadze na zakup w badanich TK i mimo teminu zwrotu do 10 dni często trzeba się upominac o te zainwestowane pieniądze tygodniami. Choc sami upominają się o terminy realizacji badań.

Były Nowy wpis
Były pracownik

Nie.polecam. Praca za 3,50 zł a poświęcenie czasu i energii oraz telefon za telefonem jakby to miały być zarobki conajmniej powyżej średniej krajowej. Nie możesz nic zaplanować ponieważ nawet jeśli masz już plan audytów do zrobieria to nagle "góra" może stwierdzić że zabiera ci wszystkie przydzielone badania bez zadnego racjonalnego powodu i zostajesz z niczym. Nie szanują ani twojego czasu,ani Energi, ani planów. Raczej popychadło za 20 zł za audyt. Więc jak ktoś lubi takie zabawy to zapraszam do zapieprzania bez żadnej gwarancji.

Administrator

Jak wygląda praca u nich w przedsiębiorstwie Test Centrum Badań Marketingowych w mieście Gdynia? Są jakieś nowe miejsca? Oczekujemy na aktualne komentarze. Może znajdzie się osoba aktualnie pracująca, bo nie wiemy jak obecnie jest u nich?

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna

Zostaw merytoryczną opinię o Test Centrum Badań Marketingowych - Gdynia

Możesz oznaczyć pracodawcę w treści opinii wpisując znak @ np: @Pracodawca

Administratorem danych jest GoWork.pl Serwis Pracy sp. z o.o. Dane osobowe przetwarzane są w celu umożliwienia ... Czytaj więcej


Drogi Użytkowniku,

Pamiętaj, przed dodaniem opinii o Pracodawcy, koniecznie zapoznaj się z poniższą informacją:

NIE dodawaj opinii, która:

ikona dobre praktyki
łamie prawo polskie
ikona dobre praktyki
jest niezgodna z regulaminem serwisu GoWork.pl
ikona dobre praktyki
jest wulgarnym komentarzem
ikona dobre praktyki
jest niemerytoryczna

Każda merytoryczna opinia jest ważna, każda z nich może być zarówno pozytywna jak i negatywna, dlatego zachęcamy do tego by dzielić się swoimi przemyśleniami, które dotyczą Pracodawcy. Nie pisz jednak pod wpływem negatywnych emocji.

Zadbaj o kulturę pozytywnego feedbacku, nie pisz tylko negatywnych informacji o Pracodawcy, zwróć uwagę na stosowne aspekty i realia w swojej opinii. Wszystkie oceny są wartościowe. Wspólnie zadbajmy o sens merytorycznych opinii.

Dodaj pomocną opinię, którą sam chciałbyś przeczytać o swoim potencjalnym Pracodawcy. Podziel się swoimi przemyśleniami, a poniższe przykłady możesz potraktować jako podpowiedzi o czym Użytownicy lubią czytać odwiedzając profile firm.

ikona dobre praktyki
przebieg on-boardingu nowego pracownika
ikona dobre praktyki
proponowane przez Pracodawcę wartości wynagrodzenia
ikona dobre praktyki
codzienna praca, również w relacji z przełożonymi
ikona dobre praktyki
panująca atmosfera w pracy
#TwójGłosMaZnaczenie

Często zadawane pytania

  • Jak się pracuje w Test Centrum Badań Marketingowych?

    Zobacz opinie na temat firmy Test Centrum Badań Marketingowych tutaj. Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy oraz kandydaci do pracy to 2.

Test Centrum Badań Marketingowych
1/5 Na podstawie 1 ocen.
gemius

Na podstawie badań Mediapanel prowadzonych przez Gemius w okresie od 1 marca do 31 marca 2024: wskaźniki "Real Users" platforma internet.

Ranking Użytkownicy
(real users)
  1. GoWork.pl 3 634 470
  2. Pracuj.pl 3 137 130
  3. LinkedIn 3 035 232
  4. Olx.pl 2 564 298
Test Centrum Badań Marketingowych
Przejdź do nowych opinii