Przepinki naczep, auto żeby mieć swoje to musisz pracować parę lat. Roboty mają stałe. Kasa średnia. Jeżdżą sami starsi kierowcy, szukają teraz na własną działalność co mówi wszystko.
TO WSZYSTKO PRAWDA, TYLKO KASA Z TEGO CO WIEM TO TERAZ JUŻ RACZEJ PONIŻEJ ŚREDNIEJ. PO ZMIANIE PREZESA CORAZ GORZEJ :-(
Praca za najniższą z dodatkiem paru stówek za odbicie czyli w skrócie ochłapy. Personel nie wychowany, często wulgarny i wieczne marudzienie jak im to nie jest źle. Wymagają od Ciebie wszystkiego byś już na wstępie potrafił. Rotacja pracowników jest ogromna i szukają kogoś na działalności. Kiedyś była to dobra firma a teraz gdy się prezes zmienił to liczy tylko na kasę nie na jakość.
Na własnej działalności teraz szukają, nic z tego młodzi nie chce tracić życia za takie pieniądze które oferuje transport międzynarodowy, przyszłość międzynarodówki będzie opierała się na podwójnych obsadach stworzonych z par/małżeństw bo młodzi nie chcą życia w pojedynkę prowadzić
dzień dobry, w sieci pokazało mi, że firma prowadzi magazyn przy Światowida, zgadza się? a czy zatrudnia w nim samych magazynierów? Nie mogłam znaleźć ofert na to stanowisko pod ta nazwa i zastanawiam się czy pod jakaś inna nie przyjmują może. chłopak szuka pracy na rejonie i nie wiem czy jest sens by się zgłaszał
To jak duże mogły się zdarzać tutaj rotacje, że trzeba przez parę lat porobić, by na auto sobie jednak zasłużyć? Jak już przypiszą wóz do Ciebie to warunki będą lepsze? Dają czasami nowsze starszym kierowcom? Było wspomniane też, że kasa tutaj jakaś średnia, ile wychodzi tak na oko? I czy jest szansa na poprawę?
Tak na oko to raczej poniżej średniej a jeśli chodzi o poprawę to raczej nie ma na co liczyć. Dawny Prezes rozwijał firmę i dbał o ludzi, obecny niestety ,,liczy tylko kasę":-(
Zastanawiam się czy ta opinia została wydana jedynie wobec kierowców czy jednak spedytorzy też pod to się podłapują? Kiedyś pokazała mi się oferta na międzynarodówkę, ciekawią mnie aktualne warunki, zwłaszcza zarobki
Przepinki naczep, auto żeby mieć swoje to musisz pracować parę lat. Roboty mają stałe. Kasa średnia. Jeżdżą sami starsi kierowcy, szukają teraz na własną działalność co mówi wszystko.
TO WSZYSTKO PRAWDA, TYLKO KASA Z TEGO CO WIEM TO TERAZ JUŻ RACZEJ PONIŻEJ ŚREDNIEJ. PO ZMIANIE PREZESA CORAZ GORZEJ :-(
Czy w Piomar Logistics Sp. z o.o. poza podstawowym wynagrodzeniem obowiązują jeszcze jakieś świadczenia dodatkowe?
Na jakiej zasadzie maja tu być przyznawane podwyżki? widzę, że kolejny raz wzmianka o nich przewija się przez jeden wątek. Tylko kierowca wykonuje te sama prace? młodzi zarabiają tyle co starsi? I jak to jest teraz z przyznawaniem aut na jakie trafisz takie masz czy może starsi mają nowsze albo na odwrót?
W Piomarze zaczynają się czystki, paru kilku letnich kierowców skorzystało z usług księgowości i na oczy przejrzeli co im Żury opłacają i po odchodzili. Na podwyżkę to Damiany z krzesła spadną bo nie mają z czego już dokładać, stare rumcajsy jeszcze siedzą bo dostają płyn do spryskiwaczy i firanki do szoferki, młodzi nie chcą życia sobie psuć za takie grosze a teraz jeleni na własnej działalności szukają. Nie tędy droga do zdobycia młodych
Czy ja dobrze rozumiem, że negatywy piszą młode osoby? tak przynajmniej wyglądałoby z tej ostatniej opinii. czyli osoby które przez chwile są uważają warunki za gorsze a te które latami jeżdżą, że jest ok? czy możliwe, że maja jakieś podwyżki lub przywileje wynikające z dłuższego stażu pracy?
Stanowisko-kierowca międzynarodowy Brak telefonu służbowego Brak nawigacji Auta golasy krzesło i kierownica (Jako luksus masz fotel kierowcy amortyzowany) Kilka razy w tygodniu przepinki naczep Umowa tak napisana żeby wszystko co możliwe pominąć od ZUSu Tak jak ktoś napisał niżej podstawa najniższa i do tego dieta za dzień, zjeżdżasz w Soboty i zamiast zarobić więcej za Sobotę to sobie zmniejszasz średnia dniówkę z miesiąca, są tu dziady takie co im to pasuje i nikt się nie odzywa, albo co gorsze jeszcze jazda z kilometra i 20 godzin aktywności bo czekasz kiedy kartę rozpocząć żeby się opłacało. Dziady z zakomuny tu jeszcze pracują i się cieszą albo tacy co z rodziną nie mogą wysiedzieć a Piomary się cieszą z takich i biją na nich kasę Ps. Średni wiek kierowcy w Piomarze mówi sam za siebie (55)
Brak telefonu i nawigacji , trimble źle prowadzi, wszystko musisz mieć prywatne w Piomarze, kasę wypłacają ale słabą
Napiszesz mi wprost proszę jaka to kasa, że piszesz o niej jako o słabej? Wole znać konkret co by nie mieć jednak żadnych wątpliwości. partner chciał tu jeździć i teraz z ciekawości jak na razie zaglądam. Ja bym chciała jeśli już żeby jednak po kraju jeździł. Jakie są różnice w zarobkach? spore?
Nie dają dniówki tylko podstawę miesięczną i do tego dieta, zjeżdżasz zawsze w Sobotę czyli jesteś 6 dni w trasie , zachęca że więcej zarobisz jak w Sobotę zjedziesz bo będziesz miał dietę a w rzeczywistości dniówka wychodzi mniejsza bo za ten dodatkowy dzień nie dostajesz dodatku, beznadziejna wypłata, rozłąka z rodziną nie warta tych pieniędzy
Ano mnie tez interesowała kiedyś praca „miedzy” lecz nie jako kierowca tylko spedytor. Czekałam aż poprzedniej pani ktoś coś odpowie we wpisie sprzed paru miesięcy ale nie widzę odniesienia… na stronie macie tylko ogłoszenia dla kierowców, a co z biurem? Od jakiego czasu pracuje stały skład?
Mógłby ktoś się podzielić opinia jak się pracuje w tej firmie jako kierowca między? Jaki jest poziom wynagrodzen?
Co jaki czas w Piomar Logistics Sp. z o.o. można ubiegać się o podwyżkę?
Ogólnie bardzo pozytywnie. Nowa flota samochodów, robiona oczywiście na czas, ładunki całościowe, zero zbieraniny. Dobrze wszystko płatne i na czas, szef Pan Damian bardzo w porządku. Miałem dwóch dyspozytorów z którymi bez problemu się dogadywałem. Natomiast zrezygnowałem z powodu że nie ma się na stałe naczepy, jak i auta, może przez to że nowy byłem i na skoczka. Niestety taki układ mi nie pasował
Mialem okazje być na praktykach w dziale transportu. Co tam się dzieje to brak słów, ludzie na Wyzszych stamowiskach przechodzą pojęcie. Durne teksty są wręcz obrzydliwe. Mają gdzieś praktykantów i dodatkowo
Z tego co ja wiem praktykanci nawet nie potrafią wpiąć kart w odpowiednie segregatory przychodzą jak na plac zabaw i mają wszystko w 4de a potem płaczą ze żadna firma nie chce ich zatudnic
Dosłownie wszyscy? Piszesz „z tego co wiem” nie mam pojęcia zatem czy to plotki czy jednak faktycznie jest to tak zauważalne? Upewniam się, bo ciekawi mnie zatem rozmowa rekrutacyjna, cokolwiek na niej jest sprawdzane? Ja to bym się nauczyć jednak czegoś chciała. Przy odpowiednim nastawieniu mam na to szanse?
50 euro? Ktoś potwierdzi tę najniższą? Na stronie są oferty na kraj i międzynarodówkę, kwota mogłaby być niezależna? Widniał też dopisek o tym, że jak się nie widzi „swojego” stanowiska to można wysłać cv, chodziło o dział spedycji? Jakie są na nim zarobki i czy w ogóle bywają jakieś rotacje? Oferty mi nie wychodziły w sieci
Szukają głupiego za 50 euro , liczą na ruskich i durnego młodego że będzie dymał za takie okruchy. Tak jak ktoś niżej napisał na umowie najniższa krajowa
Może ktoś z kierowców opisać jakie warunki w firmie ? Widnieje już długo ogłoszenie na olx jestem ciekaw jak wygląda współpraca czy wogóle robić podchody, przez telefon nic nie można się dowiedzieć
Kompletnie niczego się nie da przez tele wyciągnąć? A z kim rozmowa jest przeprowadzana i na jakie pytania nie zostały udzielone odpowiedzi? Ciekawa jestem przyczyn
Często zadawane pytania
-
Jak się pracuje w Piomar Logistics Sp. z o.o.?
Zobacz opinie na temat firmy Piomar Logistics Sp. z o.o. tutaj. Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy oraz kandydaci do pracy to 12.
-
Jakie są opinie pracowników o pracy w Piomar Logistics Sp. z o.o.?
Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy to 7, z czego 1 to opinie pozytywne, 5 to opinie negatywne, a 1 to opinie neutralne. Sprawdź tutaj!
-
Jak wygląda rekrutacja do firmy Piomar Logistics Sp. z o.o.?
Kandydaci do pracy w Piomar Logistics Sp. z o.o. napisali 1 opinii na temat procesu rekrutacyjnego. Zobacz szczegóły tutaj.