Opinie o dpd.com - DPD Polska sp. z o.o. w Warszawa

Poniżej znajdziesz opinie obecnych oraz byłych pracowników o firmie DPD Polska Sp. z o.o.. Znajdziesz poniżej również opinie kandydatów do podjęcia pracy w DPD Polska Sp. z o.o. o rekrutacji.


Branże: Firmy kurierskie
Firmy kurierskie Warszawa

Najnowsze opinie pracowników, klientów i kandydatów do pracy o DPD Polska Sp. z o.o. w Warszawa

Ewa
Kandydat

Witam czy na magazyn do sortowania paczek przyjmują kobiety ,jakie zarobki ,

.
Inne
@Ewa

25 zł brutto za godzinę . Jeśli jesteś studentem to 30 zł brutto za godzinę. Prawdopodobnie tak ale jest wymagana sprawność fizyczna

Tomek
Inne

Dpd to zdecydowanie najgorsza z firm kurierskich! Już dwukrotnie miałem przypadek, że kurier nawet nie podjął próby doręczenia paczki. Do tego sami zmienili datę doręczenia! Nie ma możliwości dodzwonić się do konsultanta i złożyć skargę, bo cały czas zgłasza się bot. Zdecydowanie odradzam korzystanie z usług dpd!

Były Klient
Inne
 Pytanie

Nie wiem jak układają się relacje między firmami kurierskimi (jako pracodawcami) a doręczycielami, kurierami zwanymi (jako pracownikami): może żądają za dużo a płacą za mało? A może nie? Mnie, jako klienta niespecjalnie powinno to obchodzić, poza zwykłym ludzkim zainteresowaniem losami drugiego człowieka. Jeżeli doręczyciele mają jakieś problemy ze swoimi pracodawcami, to sprawa dla różnych instytucji, organizacji czy instancji jak np. Związki Zawodowe (podobno jeden związkowiec komunę w Polsce obalił), PIP, MRiPS itd. Niektórzy doręczyciele zachowują się jak „udzielne księżniczki”. Mam wrażenie, że niektórym z nich wydaje się, że to klient (ich chlebodawca) jest dla nich, a nie że oni świadczą dla niego usługi. W moim przypadku prawie zawsze doręczyciel prosił, abym wyszedł za posesję (dość dużą) po odbiór przesyłki, choć to jego obowiązek jest wejść i doręczyć. W imię dobrej współpracy i zwykłej, ludzkiej życzliwości wychodziłem przed posesję, by biednego doręczyciela nie zamęczać „forsowaniem” furtki czy bramy wjazdowej, drzwi głównych do budynku, jazdą windą na piętro i doręczeniem przesyłki. Skoro miałem możliwość i czas, czemu nie? Szybciej i prościej. Ostatnio jednak zdarzyło mi się nie móc wyjść i wtedy powstał problem. Zadzwonił doręczyciel, że „za minutkę” będzie przed posesją i czy mogę wyjść do furtki/bramy wjazdowej po odbiór. Odpowiedziałem, zgodnie z prawdą, że dziś nie mogę wyjść i wyjaśniłem mu jak zadzwonić domofonem, bym go wpuścił przez furtkę i główne wejście. Czekałem prawie pół godziny (miał być minutka) i nikt nie dzwonił ani do furtki, ani do głównego wejścia, ani do mieszkania! Pomyślałem, że może coś się wydarzyło, może korki albo może jakaś inna przeszkoda sprawiła, że doręczyciel nie dotarł. Zadzwoniłem do niego, żeby zapytać co się dzieje i kiedy będzie i dowiedziałem się, że już był, nikogo nie zastał (!!!) i zostawił przesyłkę przed drzwiami na wycieraczce!!! Na moje stwierdzenie, że nie usłyszałem żadnego dzwonka (a powinienem usłyszeć aż trzy: do furtki, do wejścia głównego i do mieszkania) odpowiedział, że ktoś go wpuścił na teren posesji i do budynku (tak że nie musiał dzwonić) a jeśli chodzi o mieszkanie, pukał do drzwi! Nikt mu nie otworzył, zostawił przesyłkę i poszedł!!! W XXI wieku doręczyciel puka do drzwi a nie dzwoni dzwonkiem! A jeśli nikt mu nie otworzył, przecież mógł zadzwonić telefonem. Gdyby chciał, ale chyba nie chciał. Nie wiadomo czy to skutek dysfunkcji intelektualnej czy zwykłej złośliwości. PORZUCIŁ przesyłkę (bo tak to trzeba nazwać) i sobie poszedł. Nie wiem czy ta firma tak kiepsko płaci, że przyjmuje byle kogo czy o coś innego chodzi. Na całe szczęście przesyłka była sobie przed wejściem. A równie dobrze mogłoby być inaczej. Ktoś mógłby ją zabrać; przecież różni ludzie chodzą po świecie. A w wersji „soft” uchybienie względem RODO: każdy mógłby zobaczyć kto jest odbiorcą, czyli kto mieszka pod danym adresem, a przecież klient/odbiorca wcale nie musi chcieć, by wszyscy wiedzieli jak się nazywa i gdzie mieszka. A najgorsze jest to, że doręczyciel do niczego się nie poczuwa. On zapukał do drzwi! Każdy średnio inteligentny człowiek wie, że pukanie do drzwi może być niesłyszalne np. na drugim końcu mieszkania, na balkonie/tarasie, jeśli działa jakiś głośny sprzęt (np. odkurzacz czy wiertarka), zwłaszcza w przypadku osób starszych. Po to wymyślono dzwonki i temu one służą. Jeśli jest dzwonek „opcją domyślną” jest „Dzwonić”. Ale widocznie temu doręczycielowi nie starczyło chyba rozumu(?) czy dobrej woli(?) by o tym pomyśleć. Albo złośliwie (bo tym razem musiał wejść na teren posesji, wejść do budynku i windą wjechać na piętro) albo przez zwykłą głupotę PORZUCIŁ (bo tak to trzeba nazwać) przesyłkę, uznał za doręczoną (i pewnie tak zaznaczył w dokumentach) i sobie poszedł. Miał wiele możliwości, a wybrał najgorszą. Ciekawe czy to głupota, czy to złośliwość czy jedno i drugie? Nigdy więcej z usług tej firmy nie skorzystam, chyba że nauczy swoich pracowników szacunku dla swojej pracy i klientów (jakby nie było ich chlebodawców).

@KLIENT
Inne

Nie polecam. Olewają klientów, kurierzy nie są elastyczni do klienta. Kurier powinien pracować do godziny 17h a on pracę kończy wcześniej. Ma pretensje,ze musi dostarczyć w innych godzinach przesyłkę i jej nie dostarcza. Ma być przesyłka odebrana tu i teraz i jego nie obchodzi czy ktoś jest w domu czy nie. Kurier karze mi pozostawić pieniedze pod wycieraczka czy doniczka. Moim zdaniem to jest nie odpowiedzialne zachowanie kuriera. Opcją późniejszym terminie nie działa. Kurier wogole nie jest o tym poinformowany i wogole nie wie co to jest za opcja. NIE POLECAM!!! ZERO SZACUNKU I WYROZUMIALOSCI DLA KLIENTA.Nie ma szacunku dla klienta kurier chce kurier karze i kurier zada wogole nie ma współpracy z klientem

brak
 Rozmowa kwalifikacyjna
Przebieg rekrutacji

Rekrutacja 2 - etapowa. W pierwszym etapie luźna 1 - godzinna rozmowa z 2-ma osobami (w tym Kierownikiem magazynu z Płocka). Po rozmowie informacja, ze w przypadku zakwalifikowania się do 2-go etapu dostanę informację zwrotną, którą otrzymałem, wraz z zaproszeniem na 2-gi etap. Podczas 2.5 godzinnego drugiego etapu (w szerszym gronie), 3 zadania praktyczne dotyczące różnych kwestii z zarządzania zasobami ludzkimi (rozwiązywanie sporów, zarządzanie czasem pracy itp. itd.). Otrzymalem pewien czas na zapoznanie się z zadaniem oraz czas na zastanowienie się odnośnie rozwiązania problemów.

Pytania

Między odpowiedziami powtórka z rozmów z 1 etapu: czyli czemu DPD, przebieg dotyczczasowej kariery zawodowej, moja przyszłość,oczekiwane wynagridzenie, itp.itd. Na koniec test do wypełnienia. Po rozmowie informacja o tym, że w ciągu 2 tygodni zostanę poinformowany o wyniku rekrutacji. Minął miesiąc, nikt się nie odezwał. Jeśli "firma", która na każdym kroku rekrutacji podkreślała, że najważniejszy jest dla niej człowiek, jednak (zgodnie z obietnicą) nie potrudziła się o telefon z informacją zwrotną, to ja sobie wyobrażam w tym momencie , jak ta "ważność" pracownika wygląda w praktyce. Pozostawiam to opinii czytających komentarze na goworku.

  • Poziom rozmowy:
  • Rezultat: Nie dostałem pracy
logo firmy Kierowca kat. C+E (Kontenery BDF)
Wykroty
Logiserv Group Sp. z o.o. sp.j.
(47 opinii)
Wyślij CV
logo firmy KIEROWCA KAT C
Gogolin
Eko-Probud Sp. z o.o.
(15 opinii)
Wyślij CV
logo firmy Kierowca C+E Niemieckie warunki pracy
Drezno
Profesjonalny Kierowca Sp. z o.o.
(2 opinie)
Wyślij CV
logo firmy Technik Serwisu
Warszawa
XAPIKA SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
(2 opinie)
Wyślij CV
Aplikuj na wiele ofert
borys41
Inne
 Pytanie

Kurier przywiózł przesyłkę do firmy. Z uwagi na kruchość towaru miał dostarczyć do firmy, ale do rąk własnych do sprawdzenia. Nie zrobił tego, przesyłkę uszkodzoną zostawił na korytarzu w recepcji i zmył się czym prędzej bez powiadomienia. Paczkę zabrałem na koniec dnia po interwencji pań z recepcji, że takowa leży. Towar kompletnie zniszczony - reklamację zgłosiłem niezwłocznie - odrzucili, bo twierdzą, że odebrałem bez uwag w obecności kuriera i nie miałem uwag. Dodatkowo reklamację złożyłem 3 dni po czasie. Zapomnieli, że był piątek po pracy i wliczyli w to piątkową noc, wolną sobotę i wolną niedzielę. Parodia nie firma. NIE POLECAM. (usunięte przez administratora) bez cywilnej odwagi i odpowiedzialności. Zacytuję z misia: JA TU JESTEM KIEROWNIKIEM TEJ SZATNI I CO PAN NAM ZROBI...?"

Romi
Inne
 Pytanie
@borys41

Kto pozwala takim firmom jak DPD na dzialalność w Polsce??? Niech sobie narzekają na klientów tam we Francji czy w Niemczech, dokąd wędrują nasze pieniądze. Nikt ich tu nie trzyma!!! Polacy! Przecież to my zamawiamy towary i za nie płacimy. Przecież to mu opłacamy przesyłki kurierskie!!! Zatem!? Dlaczego pozwalamy na wywóz zysków do Francji i Niemiec??? To my harujemy rozwożąc przesyłki i sami na siebie się wkurzamy, podburzani przez tych malutkich obcych i nienażartych z innych krajów. Zastanówmy się i wyciągnijmy słuszne wnioski, i już więcej nie korzystajmy z usług tych OBCYCH firm kurierskich, i tyle. chiński szajs

Ola
Inne

Moja opinia na temat DPD Polska i przesyłek międzynarodowych jest bardzo negatywna. Po pierwsze brak jakiegokolwiek kontaktu ze strony DPD przy dostarczaniu paczki. Numer odbiorcy mimo, że jest podany w ogóle nie jest używany żeby w razie komplikacji powiadomić tę osobę. Po drugie paczki są tak zniszczone, że rzeczy które są przesyłane nadają się do wyrzucenia. Wstyd i żenada jak w tych czasach kurierzy DPD pracują i traktują swoją pracę.

Justyna
Inne
 Pytanie

Macie beznajdziejny system. CO to w ogole za pomysł odbiór paczek z kodem sms? przyjezdza kurier po raz ktorys tracac paliwo i czas dostarczyc paczke na którą my nie dostalismy żadnego SMS z kodem i sterczy z paczka a my sie na nia patrzymy i nic nie da sie zrobic bo wymylacie durne formy odbioru. Przeciez sa sytuacje ze nastapi awaria albo ktos sie pomyli nie wysle sms z kodem albo pojdzie na zly numer telefonu i sa problemy przez ktore mozecie placic za opoznienia poniewaz przesylka jest potrzebna do pracy. Nie mamy nr przesylki gdyz zostal podany zły numer telefonu w formularzu a waszej centrali uparci konsultaci z fochem odpowiadaja ze mam miec numer przesyłki bo WY NIC Z TYM NIE ZROBICIE? do cholery wspolpracuje z firmami kurierskimi sama duzo zamawiam i wiem jak wyglada system do zamówień i mozna wyszukac klienta w inny sposob niz z pomocą tylko numeru przesyłki!!!!!!!!!! UTRUDNIACIE swoim klientom rozwiazanie problemów. Gdyby nie to paczka by nie została odesłana do nadawcy!!!!!!!! Gdybym mogła otrzymac od Was nr mojej przysyłki to bym reklamowała to bym przekierowała przesyłkę to bym zmieniła dane tj nr telefonu, są różne sytuacje i tu nie z mojej winy wystawił problem a dodatkowo wy utrudniacie odzyskanie paczki!!! mozna przeciez klieta wyszukac za pomcą innych filtórw wystarczy ze podam inne ważne dane wiec z czym macie problem?!

Pin
Pracownik
@Justyna

Szanowni Pani to Operator który przysłał pani przesyłkę wymyślił pin.I nie jest to głupi pomysł skoro coś ma trafić do rąk osoby do której poiwnna.DPD często wymyśla absurdalne rzeczy ale tym razem swoje zale proszę do operatora GSM kierować.Alw w tajemnicy powiem że pani zdaniem DPD jak i operator mają głęboko...

K
Inne

Nie polecam firmy dpd. Siedzę dziś w domu cały dzień i czekam na paczkę,dostałam na maila informację,że nie udało się dostarczyć przesyłki. Kuriera nawet nie było! W przeciwieństwie do innych firm kurierskich( jak np.gsl)kurier w ogóle się nie kontaktuje i nie ma z nim kontaktu. Przy próbie uzyskania kontaktu do kuriera na stronie wyskakiwał błąd a na infolini tylko jakieś automatyczne nagrania i też nie da się dodzwonić!

JustMrMatthew
Inne

Nie polecam!!! Raz, że pracowałem w sortowni DPD w Niemczech i wiem co tam się dzieje z przysłkami. Nieważne jaki typ produktu (lodówka, buty, opony, odzież czy tv). Liczy się tylko czas i jak najszybszy rozładunek. Przesyłki spadały z kontenerów o wysokości około 2 metrów (mniej więcej wysokość przyczepy ciężarówki) i było tylko słychać dźwięk łamanego plastiku czy zbijanego szkła. A opony jak ktoś nie potrafił ściągnąć to latały i odbijały się po całej hali. Cud l, że kogoś nie zabiły. Dwa: nie zdarzyło się jeszcze, aby przesyłka dotarła na czas. Np. teraz - kurier odebrał paczkę w środę. Inpostem byłaby już w piątek. Wieczorem w piątek zmieniłem godzinę dostarczenia między 10 a 12 w poniedziałek. Nie przyszła. Za to w śledzeniu paczki status przesyłki, o godzinie 13:52 zmienił się na "zmiana terminu dostarczenia przesyłki na późniejszy termin". Dzwonię na infolinię i Pani mówi, że kurier będzie jutro. Jest wtorek l, godzina 11, a paczka dalej nie dotarła do mnie a status przesyłki się nie zmienił. Szkoda czasu i nerwów na tych ****** Po trzecie: W większość przypadków kurier nie zgadza się na obejrzenie paczki przy nim. Bo nie ma czasu albo nie chce mu się pierdzielić bo ja wydziwiam a po za tym potem mogę przecież złożyć reklamację. Firma DNO!

klient
Inne

nie polecam, kurier nie doręczył przesyłki dlatego,że uznał iż podany adres jest błędny, jego założenie było mylne a przesyłka wróciła do nadawcy. ŻENADA.

kowka
Inne

w dniu 17.04.2023 przyjechał kurier dpd do Czernikowa na ulicę Szkolna 18, wjechał w schody na posesji 16, uszkodził, płytki popękane, odklejone, ale nikt ani kierowca ani firma nie poczuwa się do winy.

borys41
Inne
 Pytanie

Kurier przywiózł przesyłkę do firmy. Z uwagi na kruchość towaru miał dostarczyć do firmy, ale do rąk własnych do sprawdzenia. Nie zrobił tego, przesyłkę uszkodzoną zostawił na korytarzu w recepcji i zmył się czym prędzej bez powiadomienia. Paczkę zabrałem na koniec dnia po interwencji pań z recepcji, że takowa leży. Towar kompletnie zniszczony - reklamację zgłosiłem niezwłocznie - odrzucili, bo twierdzą, że odebrałem bez uwag w obecności kuriera i nie miałem uwag. Dodatkowo reklamację złożyłem 3 dni po czasie. Zapomnieli, że był piątek po pracy i wliczyli w to piątkową noc, wolną sobotę i wolną niedzielę. Parodia nie firma. NIE POLECAM. (usunięte przez administratora) bez cywilnej odwagi i odpowiedzialności. Zacytuję z misia: JA TU JESTEM KIEROWNIKIEM TEJ SZATNI I CO PAN NAM ZROBI...?"

Ela
Inne

Jeszcze nigdy nie dostałam paczki w sugerowanym terminie. Kurierzy zaznaczają niedoręczenie, bez próby kontaktu, a paczkę zawsze ma kto odebrać ponieważ zamawiam do restauracji otwartej codziennie. Na infolinii mogę porozmawiać tylko z robotem. Odradzam kazdemu korzystania z usług tej firmy.

M
Inne

Firma żałosna, dwa razy obiecywali przez telefon, że przesyłka dzisiaj dojdzie, nawet smsa od kuriera nie dostałem, mogę czekać cały dzień w domu bo kurier może być w każdej chwili. (usunięte przez administratora) i robią z ludzi (usunięte przez administratora)

Valeriia Shaikevych
Inne

Dramatyczne zachowanie kuriera oraz konsultantów na infolinii.. Ogromne opóźnienia z odbiorem przesyłki i odrzucanie połączeń, bo, cytując: „Wy ludzie to zawsze (usunięte przez administratora) problem robicie”. To był ostatni raz, gdy zamówiłam kuriera DPD. I nigdy nikomy nie polecę.

ja
Inne

infolinia dpd to żenada ! włącza się automatyczny bot a jeżeli połączysz się z konsultantem - zero chęci i pomocy! tylko wyuczona reguła.

Elżbieta
Inne

W dniu dzisiejszym wrzucono przesyłkę za ogrodzenie i nawet nie doniesiono do drzwi, sygnał tel. jednorazowy i krótki. Widząc wrzuconą przez ogrodzenie przesyłkę natychmiast zadzwoniłam do kuriera, informując,że miała być wniesiona. Uslyszalam, że nie. Wysłałam kopię zakupu z formą doręczenia przez kuriera (czyli wniesienie) i otrzymałam jeszcze jeden nr tel. pod który mam wysłać kopię. Wysłałam i nic. Wysłałam też kopię pod nr infolinii i nic. Dzwoniłam na infolinię,nie odbierają. NIGDY WIECEJ nie skorzystam z usług DPD !!!

Klijent
Inne

Ta firma to żenada . Podpisują umowy ze doręczenie w 24 godziny przesyłka przygotowana rano do nadania a jaśnie pan kurier przyjeżdża po 18 mimo iż ma 5 km do klienta od siedziby firmy przez co naraża na straty nadawcę jak i odbiorcę gdyż klient opłaca przesyłkę która ma być u niego a dostaje co ..... Z grzeczności nie napiszę co . Dzwonię do firmy a pani konsultantka ma w nosie i na żądanie połączenia z przełożonym rozłącza się bo wie że będą kłopoty . Powiem to jeszcze raz żenada 8 kpina . Nie życzę sobie by administrator strony usowal ten komentarz niech ludzie wiedzą z kim mają do czynienia

Monika
Inne

Nie polecam tego przewoźnika.Wysłałam dwie paczki.Jedna została dostarczona po tygodniu drugą otrzymałam zwrot po dwóch tygodniach kompletnie rozwaloną oraz z połową brakujących towarów.Napisałam reklamację i tak od lutego cały czas mnie zbywają.Za każdym razem mam wypełnić formularz zgłoszeniowy wraz ze zdjęciami i na tym się kończy.Jeśli ktoś wie jak dalej mogę dobiegać o zwrot uszkodzonej przesyłki proszę o pomoc.Ten przewodnik to masakra.

lidkafi
Inne

Nie polecam DPD, firma nieuczciwa w razie reklamacji za uszkodzoną przesylkę z ich winy nie uznawają reklamacji.Chca bym udowodnila że przesylka zostala uszkodzona w trakcie transportu. Niby jak to mialam zrobić, kamerować kurierów jak jadą przez całą Polskę z paczką. Kilkakrotnie mialam uszkodzoną przesyłkę pomimo że zaznaczone bylo ostrożnie.Nigdy więcej.

Zostaw merytoryczną opinię o DPD Polska Sp. z o.o. - Warszawa

Możesz oznaczyć pracodawcę w treści opinii wpisując znak @ np: @Pracodawca

Administratorem danych jest GoWork.pl Serwis Pracy sp. z o.o. Dane osobowe przetwarzane są w celu umożliwienia ... Czytaj więcej


Drogi Użytkowniku,

Pamiętaj, przed dodaniem opinii o Pracodawcy, koniecznie zapoznaj się z poniższą informacją:

NIE dodawaj opinii, która:

ikona dobre praktyki
łamie prawo polskie
ikona dobre praktyki
jest niezgodna z regulaminem serwisu GoWork.pl
ikona dobre praktyki
jest wulgarnym komentarzem
ikona dobre praktyki
jest niemerytoryczna

Każda merytoryczna opinia jest ważna, każda z nich może być zarówno pozytywna jak i negatywna, dlatego zachęcamy do tego by dzielić się swoimi przemyśleniami, które dotyczą Pracodawcy. Nie pisz jednak pod wpływem negatywnych emocji.

Zadbaj o kulturę pozytywnego feedbacku, nie pisz tylko negatywnych informacji o Pracodawcy, zwróć uwagę na stosowne aspekty i realia w swojej opinii. Wszystkie oceny są wartościowe. Wspólnie zadbajmy o sens merytorycznych opinii.

Dodaj pomocną opinię, którą sam chciałbyś przeczytać o swoim potencjalnym Pracodawcy. Podziel się swoimi przemyśleniami, a poniższe przykłady możesz potraktować jako podpowiedzi o czym Użytownicy lubią czytać odwiedzając profile firm.

ikona dobre praktyki
przebieg on-boardingu nowego pracownika
ikona dobre praktyki
proponowane przez Pracodawcę wartości wynagrodzenia
ikona dobre praktyki
codzienna praca, również w relacji z przełożonymi
ikona dobre praktyki
panująca atmosfera w pracy
#TwójGłosMaZnaczenie

Często zadawane pytania

  • Jak się pracuje w DPD Polska Sp. z o.o.?

    Zobacz opinie na temat firmy DPD Polska Sp. z o.o. tutaj. Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy oraz kandydaci do pracy to 156.

  • Jakie są opinie pracowników o pracy w DPD Polska Sp. z o.o.?

    Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy to 128, z czego 19 to opinie pozytywne, 89 to opinie negatywne, a 20 to opinie neutralne. Sprawdź tutaj!

  • Jak wygląda rekrutacja do firmy DPD Polska Sp. z o.o.?

    Kandydaci do pracy w DPD Polska Sp. z o.o. napisali 13 opinii na temat procesu rekrutacyjnego. Zobacz szczegóły tutaj.

gemius

Na podstawie badań Mediapanel prowadzonych przez Gemius w okresie od 1 marca do 31 marca 2024: wskaźniki "Real Users" platforma internet.

Ranking Użytkownicy
(real users)
  1. GoWork.pl 3 634 470
  2. Pracuj.pl 3 137 130
  3. LinkedIn 3 035 232
  4. Olx.pl 2 564 298
DPD Polska Sp. z o.o.
Przejdź do nowych opinii