Dramat. Przybicie sobie piątkę z DHLem. Dwie najgorsze firmy kurierskiej w Polsce. Jak widzę status "przesyłka dostarczona" to śmiać mi się chce bo to ja musze do was jechać sama sobie ją dostarczyć. Nie masz szans żeby się z kurierem dogadać, żeby w ogóle zadzwonić do niego albo on do ciebie. Uczcie się od dpd albo oddajcie im firmę żeby naprawić resztki tego co z Was zostało.
Tam są ludzie zatrudniani nawet na dwa tygodnie przez agencję pracy i koniec umowy i następni. To jest zawracanie głowy. I mnóstwo obcokrajowców, których zmieniają, jak rękawiczki. Pewnie mają za to siano. (usunięte przez administratora)
Pojeździj sobie głupia piz* kiedyś jako kurier to zobaczysz ! Ludzie nie odbierają telefonów, przyjeżdżasz nie otwierają drzwi kłócą się ze nic nie zamawiali a za chwilę do ciebie wybiegają ze jednak coś było… ponos sobie 30 kg paczkę przez pół miasta bo nie ma gdzie zaparkować. Zrób 60 dropow i wróć do domu na 19 po to żeby znowu wstać o 5 i słuchać głupich (usunięte przez administratora) bo im paczka nie zdążyła dojść.
Nie polecam pracy w tej firmie. Przepracowałam tu 3 lata. Pomimo świetnych wyników, wkładania serca w całą pracę i próby uporządkowania wszystkiego, niestety to było za mało. Firma nie chce dawać umów na czas nieokreślony. Panuje (usunięte przez administratora) przez co wiele osób samych odchodzi albo idzie na długie L4. Firma jest jedną wielką mafią. Nie patrzą na pomoc klientom a na to aby jak najszybciej pozbyć się problemu i niewygodne tematy zakopać pod dywan. Rządzi tu cwaniactwo i nieróbstwo. Jak widzą że jesteś lojalny w stosunku do klientów albo chcesz wywlec brudy na wierzch, od razu się Ciebie pozbywają. Mam nadzieję że ktoś kiedyś zrobi z nimi porządek bo fakt, że ta firma jeszcze istnieje to jeden wielki żart.
A o jakim dziale tutaj jest mowa? No i mógłby ktoś opowiedzieć o co chodzi z tym cwaniactwem. W sensie jakiś przykład i jak to wpływa na pracowników, bo za ogólnie powiedziane i nie rozumiem co masz na myśli.
Wiadomo skąd się biorą te opory wobec umowy na czas nieokreślony? Tak przynajmniej ktoś ostatnio wspomniał a myślałem, że w Fedexie znajdzie się stabilna robota
Dramat. Przybicie sobie piątkę z DHLem. Dwie najgorsze firmy kurierskiej w Polsce. Jak widzę status "przesyłka dostarczona" to śmiać mi się chce bo to ja musze do was jechać sama sobie ją dostarczyć. Nie masz szans żeby się z kurierem dogadać, żeby w ogóle zadzwonić do niego albo on do ciebie. Uczcie się od dpd albo oddajcie im firmę żeby naprawić resztki tego co z Was zostało.
Tam są ludzie zatrudniani nawet na dwa tygodnie przez agencję pracy i koniec umowy i następni. To jest zawracanie głowy. I mnóstwo obcokrajowców, których zmieniają, jak rękawiczki. Pewnie mają za to siano. (usunięte przez administratora)
Pojeździj sobie głupia piz* kiedyś jako kurier to zobaczysz ! Ludzie nie odbierają telefonów, przyjeżdżasz nie otwierają drzwi kłócą się ze nic nie zamawiali a za chwilę do ciebie wybiegają ze jednak coś było… ponos sobie 30 kg paczkę przez pół miasta bo nie ma gdzie zaparkować. Zrób 60 dropow i wróć do domu na 19 po to żeby znowu wstać o 5 i słuchać głupich (usunięte przez administratora) bo im paczka nie zdążyła dojść.
Brak profesjonalizmu, nieuprzejmy kurier
Fajnie, jakby ktoś opowiedział trochę o obecnych warunkach na magazynie. Jakie macie stawki po nowym roku i jak działają premie? W ofercie widziałem też dofinansowanie nauki i trochę nie wiem, na czym to polega. Może ktoś wyjaśnić?
Kurier firmy FedEx, który pojawił się w celu odbioru mojej przesyłki, wykazał się skrajnie nieodpowiednim zachowaniem. Podczas wizyty był nieuprzejmy, a jego wypowiedzi były wręcz obraźliwe – wyzywał nadawcę przesyłki od(usunięte przez administratora) oraz wypowiadał się w sposób całkowicie nieakceptowalny. Wspomniał także, że „ostatni raz tu przyjeżdża po coś” co dodatkowo podważa jego profesjonalizm oraz zaangażowanie w wykonywaną pracę. Co więcej, po doręczeniu przesyłki do odbiorcy okazało się, że została ona uszkodzona w trakcie transportu. Przesyłka była prawidłowo zapakowana, a stan opakowania przed przekazaniem kurierowi nie budził żadnych zastrzeżeń. Reklamacja została złożona i po upływie miesiąca otrzymałem odpowiedź, że Przewoźnik wydłuża sobie termin o kolejne 30 dni... Po 2 miesiącu oczekiwania dostałem negatywną odpowiedź na swoją reklamację. Teraz czekam już kolejne 2 miesiące na odpowiedź przewoźnika w sprawie odwołania na temat reklamacji. A moje środki (nie małe) są dalej zablokowane.
Znalazłem ofertę na stronie firmy, że poszukiwany jest Customer Care Representative. Czy to praca stacjonarna, czy może są dostępne też opcje pracy zdalnej lub hybrydowej? Za wiele szczegółów na ten temat w ogłoszeniu nie było.
Jeżeli masz w jakikolwiek sposób opiekować się klientami, to sugeruję dwa razy się zastanowić. Jeśli słyszałeś kiedykolwiek o tzw. trudnych klientach, to prawdopodobnie będziesz miał ich mało. Ale za to tych naprawdę wkurzonych (ciśnie mie się inne słowo) zapewniam, że będziesz miał na pęczki. Więc na własnej skórze poznasz, co to znaczy konfrontować się z gniewem (i to oczywiście nie z Twojej winy). Rzadko udaje się komukolwiek doprowadzić mnie do takich emocji - @Pracodawca Fedex zrobił to dwukrotnie. Trzeciego razu nie będzie, bo zawsze znajdę inny sposób na dostarczenie mi jakiejkolwiek przesyłki, albo nigdy nie zamówię niczego, kto będzie oferował dostawę Fedexem. To tyle ku przestrodze dla Ciebie i każdego, kto odwiedzi tę i wiele innych stron:-)
Piszę tutaj jako klient i jednocześnie osoba, która bierze udział w wielu rekrutacjach. Jeżeli firma, która sprzedaje swoje usługi tak fatalnie traktuje swoich klientów (i jeszcze w dzisiejszych czasach naprawdę stara się te opinie skrzętnie ukrywać) - zadajcie sobie proste pytanie. JAK BĘDZIESZ TRAKTOWANY JAKO PRACOWNIK. Jest na prawdę wiele miejsc do pracy. Wierzę, że w FedEx albo ktoś na poziomie zarządów dokona radykalnej zmiany, albo po prostu zniknie ta firma. A mi wcale nie będzie z tego powodu smutno. Dlatego zachęcam do poszukania lepszych pracodawców.
Wysylka firma fedex przez pośrednika globkurier.Przez dlugi czas bylo ok. W przypadku zagubienia paczki wspolpraca z dzialem reklamcji zerowa. Brak kontaktu na pisma o przyspieszenie sprawy.Do dzialu reklamacji sie nie da dodzwonic bo odbiera boot. Zenada firma zgubila-KLIMATYZATOR. Sprawa odszkodowania w toku Nr paczki 6232066606801
FEDEX TO (usunięte przez administratora) - Niewłaściwie doliczone opłaty dodatkowe, że niby paczka niestandardowa. Waga 1 kg, wymiar taki jaki biorą 150x9x9cm i to dla nich jest niestandard. A przecież mieści się w ich wymiarach u nich paczki standardowej, Notorycznie tak robią i dorabiaja na opłatach dodatkowych. (usunięte przez administratora) i nic więcej. Nie wysyłajcie nimi paczek. Niech wracają skąd przybyli tam (usunięte przez administratora) ludzi. Ja nie dam im więcej zarobić. Zamiast cieszyć się i iść na obrót aby klienci więcej wysyłali to co jakiś czas jakaś dodatkowa faktura z weryfikacjami paczki przychodzi z dodatkowymi opłatami. Nikt nie wie tam na reklamacjach o co chodzi tylko jakieś bezpodstawne gadanie aby zbyć klienta, Prosiłem o dowody że coś było niestandardem , nie otrzymałem do dziś. Trzeb iść do sądu i nie unikacjcie tego, jak się wszyscy nimi zajmiemy to zaczną szanować klientów. Zalety: brak Wady: notoryczne opłaty dodatkowe naliczane po miesiącu od wykonania usługi na fakturze. Ograniczenia w paczkach o których dowiadujemy się po wykonaniu usługi, reklamacje zawsze odrzucane, a proces reklamacyjny to droga przez mękę.
Otrzymałem wezwanie do zapłaty za przesyłkę którą opłacił nadawca. Nie można skontaktować się w żaden sposób z FeedEx w celu wyjaśnienia sprawy
Na stronie firmy jest oferta pracy dla przedstawiciela ds obsługi klienta - pisze tam że zapewniają szkolenia wdrażające do pracy. Może ktoś napisać jak długo trwa takie szkolenie? Jak to wygląda? Ono jest normalnie płatne?
Podczas rozmowy rekrutacyjnej dowiedziałam się, że takie szkolenie trwa dwa miesiące i odbywa się stacjonarnie. Później pracujesz hybrydowo - 2 dni w biurze, 3 dni zdalnie. Udało mi się przejść do trzeciego etapu (1 etap to zwykła rozmowa telefoniczna, podczas której dowiedziałam się, że NIE mogą mi powiedzieć jakie jest wynagrodzenie, co mnie rozbawiło, ale stwierdziłam, że okej. Podczas drugiego etapu miałam do wykonania zadanie - odpowiedzieć na wiadomość klienta i coś tam pogadać po angielsku). Dostałam wytyczne o trzecim etapie i dostałam również info o firmie i samym stanowisku, ALE nigdzie nie jest podane wynagrodzenie. Może ktoś wie? Może ktoś mi powie czy warto tyle się fatygować? To już trzeci etap rekrutacji. Coraz bardziej popieram No Fluff Jobs, żeby aplikować tylko na oferty z podanymi widełkami, bo to mi jakoś śmierdzi.
Jakby się ktoś zastanawiał, to nie - nawet podczas trzeciej rozmowy nie otrzymałam informacji jakie jest wynagrodzenie na tym stanowisku, mimo że zadałam pytanie wprost. Oznajmiono mi, że kwota będzie znana dopiero jak dostanę pracę... uważajcie na siebie!
Znalazłem ofertę pracy z działu marketingu, dotyczącą stanowiska Pricing Analyst Large Accounts. Ogłoszenie w całości napisane jest po angielsku. Rozmowa rekrutacyjna też odbywa się wyłącznie po angielsku? Potrzebnych jest kilku pracowników w różnych miejscowościach w tym również do Holandii. Jaka wtedy umowa dla pracowników? Na warunkach holenderskich?
Jak jest po angielsku, to musisz też wysłać swoje CV po angielsku. Rozmowa będzie po polsku i później przeniesiecie się na angielski - tak to wygląda w większości firm. Mi na stanowisko Customer Care Representative też powiedzieli, że rozmowa będzie cała po angielsku a po angielsku wymieniliśmy chyba tylko dwa, może trzy zdania.
Witam, czy ktoś pracuje bądź pracował w FedEx Oude Meer ? Jak wyglądają zarobki oraz atmosfera w pracy ? Dziękuję
Pracowałam w Fedex wcześniej TNT przez 15 lat. Praca tam to żenada za śmieszne pieniądze. Traktują ludzi jak (usunięte przez administratora) Zero szacunku. Przełożony mojego byłego zespołu to (usunięte przez administratora) który nie potrafił pisać i wypowiadać się. Został wzięty na stanowisko team leadera tylko po to żeby jego przełożeni mogli nim manipulować. Jeden wielki wyzysk pracowników. Gorzej niż w fabryce. Pracownik jest tylko numerkiem , kolejną cyferką w firmie. Ludzi z doświadczeniem i wiedzą traktują gorzej niż nowych pracowników. Pracując w dziale dedykowanym narzucają infolinię która powinna być obsługiwana przez dział obsługi klienta a nie dedykowany. Tylko odbieranie telefonów tam się liczy. Przełożeni nie mają empatii. Jeden wielki (usunięte przez administratora) Po odejściu stamtąd czuję wielką ulgę i radość.
Hej, agent ds wsparcia operacji, jakie sa zarobki mniej więcej oraz praca zmianowa w jakich godzinach? Pozdrawiam
Nie polecam pracy tu nikomu, bo to banda (usunięte przez administratora) i naciągaczy., Najgorsza firma kurierska z jaką kiedykolwiek się spotkałam. Totalna porażka, nie polecam nikomu i przestrzegam przed korzystaniem z ich usług. Nigdy więcej nie skorzystam z usług tej firmy, a gdyby kiedykolwiek pojawiła się tylko możliwość dostawy za ich pomocą, zrezygnuje z takiej przesyłki. Zdecydowanie wolę dopłacić innej firmie niż przyczyniać się do dorobku tych oszutów i złodziei. Firma postępuje niezgodnie ze swoimi własnymi wytycznymi, w których jak wół jest napisane, że ewentualne opłaty celne pobiera kurier podczas dostawy przesyłki. Dodam, ze sama byłam jedynie adresatem przesyłki, a osobą która podpisywała dokumenty do odprawy przesyłki i była właściwym importerem (a też w celach na własny użytek) był mój brat. Natomiast firma FEDEX mając w (usunięte przez administratora) wszelkie normy prawne i zasady nie omieszkała wysyłać do mnie wezwań do zapłaty za fakturę wystawioną (usunięte przez administratora) po dostarczeniu przesyłki. Dodam, że faktury i wezwania firma wysyłała bez wskazania numeru domu, listem zwykłym (parodia biorąc pod uwagę, że nic nie przyszło drogą elektroniczną, ani poprzez ich kuriera), nie mieli więc żadnej gwarancji, ze faktury doszły. Ba, wręcz chyba miały nie dojść i mieli w zamiarze wydoić mnie z kasy poprzez komornika, bo list doszedł tylko dlatego, ze listonosz doskonale wie gdzie mieszkam. Warto zauważyć, ze listy te dochodzily po 3 tygodniach, kiedy to już termin płatności dawno upłynął, Co więcej z firmą nie da się skontaktować w żaden sposób. Ani poprzez infolinie, ani mailowo, ani przez social media. Podczas gdy zachęcają do kontaktu w celu wyjaśnienia sprawy. Adresy z których odpowiadali podczas odprawy celnej przestały nagle funkcjonować. Zatem odradzam serdecznie. Firmie życzę żeby splajtowała, spłonęła i znikła z powierzchni ziemi sponiewierana wysokością odszkodowań, do których wypłaty zostanie zobligowana. Zastanówcie się czy chcecie mieć pracodawcę, który działa w taki sposób.
Ta (usunięte przez administratora)zagubiła mi paczkę o wartości 12 tys zł i mają na wszystko kolokwialnie mówiąc wywalone . Reklamacji nie uwzględnili, bo pośrednik, przez jakiego wysłałem GliobKurier pobrał za ubezpieczanie, ale go nie opłacił. Glob (usunięte przez administratora) też umywa ręce . Reklamacji nie uwzględnili , powiedzieli , że nie wiedza gdzie jest przesyłka i co się z nią stało i tyle , sprawę zamknęli, zbywając mnie w bezczelny sposób. Nie zgłosili kradzieży , nic kompletnie , jak by się nic nie stało . Reasumując, zostałem jawnie okradziony. Sprawa zgłoszona do prokuratury i Rzecznika Praw Konsumenckich . Szukam osób poszkodowanych w podobny sposób, do złożenia pozwu zbiorowego . tel 512896805
Nie kupiła Pani usługi w Fedex tylko w Globkurier i tam dochodzić swoich praw, dla Fedex oni są klientem i płatnikiem nie Pani. Dodatkowo kradzieź to przestępstwo ma Pani dowody?? nie, zagubienia paczek się zdarzają i zgodnie z przepisami wypłacane jest odszkodowanie.
Czy jest możliwość pracy w FedEx Inc. na część etatu?
ta "firma" to żenada i porażka, nie szanująca pracowników. Zamiast szanować wieloletnich pracowników, którzy robią im łaskę, że tam jeszcze pracują, to traktują ja pomiot i zero. Gdzie jest w tym wszystkim Kierownictwo, Zarząd????? Moja siostra pracuje tam już 10 lat i za każdym razem odmawia jej się świadczeń z ZFŚS. Panienki z HR zamiast stać murem za pracownikiem rzucają kłody pod nogi, odmawiają świadczeń... czujecie się wtedy lepsze? Gdzie jest ta kasa, której nie dostają pracownicy???? idzie do Waszej kieszeni? Sama 10 lat pracuję w Dziale HR w firmie produkcyjnej, również zajmuję się ZFŚS i nie wyobrażam sobie odmówić świadczeń pieniężnych moim pracownikom. Przy doładowaniach grudniowych wiele osób zapomniało złożyć oświadczeń o dochodach we wskazanym terminie - przyjmowałam na bieżąco do stycznia, żeby nikt nie czuł się pokrzywdzony. Najwidoczniej tutaj panienki z pseudo HR robią wszystko, żeby zbytnio się nie przemęczyć i żeby przypadkiem nie zadziałać na korzyść pracownika....Drogie Panie karma wraca, życzę Wam żeby do Was wróciła
Ciekawe na czyje życzenie usuwacie niektóre opinie


Często zadawane pytania
-
Jak się pracuje w FedEx Inc.?
+Zobacz opinie na temat firmy FedEx Inc. tutaj. Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy oraz kandydaci do pracy to 18.
-
Jakie są opinie pracowników o pracy w FedEx Inc.?
+Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy to 13, z czego 3 to opinie pozytywne, 5 to opinie negatywne, a 5 to opinie neutralne. Sprawdź tutaj!
-
Jak wygląda rekrutacja do firmy FedEx Inc.?
+Kandydaci do pracy w FedEx Inc. napisali 1 opinii na temat procesu rekrutacyjnego. Zobacz szczegóły tutaj.