FedEx Inc.
2 96 6 1

Opinie o FedEx Inc.

Ludwik
Zweryfikowany użytkownik

Po raz drugi korzystam z Firmy FedEx i jest to najgorsza firma kurierska z jaką do tej pory miałem do czynienia. Na pierwszą paczkę czekałem ponad miesiąc, chociaż dotarła do firmy FedEx w Warszawie po tygodniu z USA. Podobnie jest z drugą, ponadto kilkanaście rozmów z konsultantami, którzy zapewniają mnie po ponad 20 min sprawdzaniu gdzie znajduje się przesyłka, że jest na odprawie i powinna lada dzień nadejść ( wymienia się nawet dzień, a mijają tygodnie ). Pisałem kilka e-maili wyjaśniających co znajduje się w przesyłce , podpisywałem i wysyłałem oświadczenia co miało przyspieszyć nadejście paczki. Paczki DHL-em przychodziły z tego samego miejsca czyli z USA najdalej po 12 dniach roboczych.W tej chwili czekam na odpowiedź konsultanta ponad 22 min. ( 11.01.2018 godz. 13.02 ) , gdzie znajduje się przesyłka.

Monika

Najgorszy kurier z jakim miałam do czynienia. Kurier od 2 tygodni nie dostarcza mi paczki, codziennie dzwonię na infolinię z pytaniem dlaczego kurier zwarca paczkę do oddziału zamiast mi ją dostarczyć. Żenada!! Zapewnione mnie ze dziś mi ją dowiedzie a w śledzeniu oczywiście zwrot do oddziału. Śmiem twierdzić, że paczki pewnie nie wychodza w ogóle z oddziału!! Skandal!. Wnioskujac z innych opinii będę musiała sama pojechać do oddziału żeby ją odebrać. Żenada! Nie polecam. Moje sugestie dla FedEx Inc.: Oferujecie usługi kurierskie więc zacznijcie wykonywać swoje obowiązki.

Jacek

Nie polecam tej firmy kurierskiej. Paczka nie dostarczona kurier sam podpisał się za mnie i podobno zostawił u ochraniarzy - podobno bo jej tam nie było. Zero kontaktu z kurierem a pani na infolini powiedziała kurier się pomylił i sam się podpisał.

ja

Nic dziwnego że tyle negatywnych opinii od klientów o tej firmie skoro pracują tam ludzie którzy działają na szkodę firmy zamiast pracować to non stop wychodzą na papierosa, udają że pracują albo zajmują się plotkami zamiast pracą. Kierowniczka która wyręcza się innymi pracownikami i szuka innej pracy i nie zna j. angielskiego pomimo że to firma amerykańska i systemy są w tym że języku. Chciała bym jej przetłumaczyła co jest napisane w systemie. Pani kierownik zatrudnić sobie tłumacza bo ja mówiłam na rozmowie że znam język potoczny a nie specjalistyczny. Było nie zawracać (usunięte przez administratora) jak szukała tłumacza. Szkoda mojego czasu. Jeśli ktokolwiek zamierza zatrudnić się w tym dziale niech się zastanowi kilka razy czy warto bo może się okazać że to stracony czas i inne możliwości.

belmo
@ja 18.12.2018 10:48

Moniko, nie polubiłaś wcześniejszych swoich komentarzy. Radzę się zastanowić nad sobą, bo to z Tobą jest problem jako :tym świetnym sprzedawca", który nie może się utrzymać w jednej firmie dłużej niż rok.. . Pamiętaj, że w sieci nie jest się anonimowym - oczerniasz kogoś imiennie bezpodstawnie. nie pozdrawiam i nie powodzenia, bo żadnemu pracodawcy nie życzę takiego pracownika!!!!

baca
@belmo 20.12.2018 08:32

za to dziś się dowiedziałem ze wasze przybycie na mejsce dostaczenia przesylki nie trzeba udokumentować pozostawieniem wawiza. niech sobie czekający na przesylke gdyba..byli czy nie byli, a może nie byli bo może dostawca Fedexu wklepać może ze był tez z domu./ chętnie bym powiedział waszemu dyrektorowi co i gdzie wam...Ja w zyciu nie będę korzystal z usług Fedex. musze teraz gibac się 70 km po przesylke. skr-nstwo!!!!

ja
@belmo 20.12.2018 08:32

Nie muszę lubić tego co napiszę. Belmo i Bird to ta sama osoba. Grzesiu masz rozdwojenie jaźni? Czy celowo udajesz dwie różne osoby dla zmyłki. Nie zapominaj że jestem inteligentna. Oczywiście że jestem świetnym sprzedawcą i nie tylko sprzedawcą. Zawsze w każdej pracy dobrze sobie radziłam ale szybko się nudzę robotą i przez to że się angażuje w prace szybko się wypalam. Ale ty nie wiesz co to znaczy bo się nie lubisz przemęczać, tym samym olewając klienta. Ja współczuje wszystkim klientom Fedexu którzy trafią do obsługi Grzegorza S - sami się przekonają jaki to rzetelny pracownik. Jego motto to sprzedać i olać niech klient martwi się sam. Mam nadzieje że wszyscy przyszli klienci Grzegorza S to czytają i nie dadzą mu się oszukać.

Bird
@ja 20.12.2018 18:28

Hahaha ;) dobra, szkoda czasu. Droga i wybitnie inteligentna Moniko. Idz zdobywać świat, szkoda klawiatury na Ciebie. Powodzenia! Pędź baranie!

ja
@Bird 21.12.2018 10:45

Dalej pedałuj za grosiki i donoś na współpracowników ;)

Bird
@ja 21.12.2018 12:13

Podstawe to ty masz... do leczenia sie

ja
@Bird 21.12.2018 12:24

Grzesiu tak mi źle życzyłeś a tu patrz niespodzianka wczoraj dostałam bon świąteczny a ty co dostałeś na święta od fedexu? Próbujesz mnie oczernić pomimo że mnie nie znasz. Zwalnianie za to że się komuś zwróci uwagę za chamskie zachowanie w stosunku do współpracownika to nie jest normalne. Osoby które będą chciały pracować w tym dziale niech mają do myślenia. Dział sprzedaży Annopol chamskie zachowanie co niektórych osób, brak szacunku to jest wizytówka firmy.

Janusz
@ja 22.12.2018 12:06

Każdy z pracowników zatrudnionych w firmie FedEx Inc. otrzymał bon świąteczny, o którym napisałeś w swoim komentarzu? Ponadto ciekawi mnie, czy firma organizowała może spotkanie wigilijne dla wszystkich pracujących, czy może firma nie uznaje tego typu wydarzeń? Proszę o przedstawienie, jak takie imprezy prezentują się w tym miejscu.

hjkj
@Janusz 04.01.2019 11:42

w Fedex nie ma bonów światecznych czytać ze z rozumieniem.

Darek
@hjkj 06.01.2019 14:07

Niektórzy to by chcieli, ale niestety nie ma.

Janusz
@hjkj 06.01.2019 14:07

Czytając i przeglądając ten wątek, nasunęło mi się ciekawe pytanie. Mianowicie chciałbym dowiedzieć się, jak wyglądają możliwości urlopowe kurierów zatrudnionych w firmie FedEx. Jak powszechnie wiadomo, każdy kurier ma przydzielony swój rejon. Co w przypadku kiedy kurier chciałby wziąć tydzień urlopy? Rejon jest wtedy nie obsługiwany, czy może przekazywany innej osobie? Proszę o informację, jak to wygląda.

Były pracownik

A może czas zmienić logistyka Gontarczyk kierownika sergjusza i brygadzistow wiśnie i tą całą śmietankę z Łomianek może wtedy coś się zmieni i skończy się lapuwkarstwo

Operator
@Były pracownik 09.03.2018 14:47

No rodzina Wisniewskich. Zarzyckich.jest tu zbędna tak jak wyżej napisał Były pracownik

flik
@Były pracownik 09.03.2018 14:47

proszę o wiecej info. w sprawie Łapuwki? jakis dowodów?

Były pracownik
@flik 18.06.2018 12:38

Widzę że bardzo cię ruszyło to co napisałem jeżeli chcesz się czegoś więcej dowiedzieć podaj emaila bezpośredniego

Marcin

Pomimo prośby o kontrakt telefoniczny kuriera ws odbioru przesyłki dostalem systemowego maila ze przysylka została dostaczona kłopot w tym że przesyłki brak, a BoK Fedexu nie odbiera telefonów.Totalna amatorka NIE POLECAM!

1
@Marcin 21.12.2018 15:56

nie tyle co BOK nie odbiera a nikt nie chce pracować w tej firmie i tyle

tet
@1 31.12.2018 21:29

osoby które chcą pracować to zwalniają, taka polityka firmy zakaz pracy w pracy hhahaha

1k
@tet 01.01.2019 15:43

Jak kurierzy to Ukraincy Rosjanie itp. to o czym mówimy , a pracownicy cc tylko świecą oczami za ich głupotę i niekompetencję

Ja
Zweryfikowany użytkownik

Nie spotkałem się z tak nieodpowiedzialną formą kurierską. Przesyłka z Włoch idzie ponad 2 tygodnie. W Głogowie Małopolskim leży podobno wg. ich informacji od kilku dni. Chciałem sam pojechać i ją odebrać osobiście, ale nie ma kontaktu. Nikt nie odbiera telefonu, który jest dostępny w jakiejś ogólnej informacji, bo na firmowej stronie zero informacji o lokalnych punktach. Stoi produkcja od kilku dni, czekam na część zamienną i nic nie mogę zrobić. Wy sk.....y.

ja

Strata czasu na tą firmę, zatrudniają by potem człowieka zwolnić. Widać że kierowniczka ma problem ze sobą zajmuje się plotkami tym kto co ma, nie ważne chęci do pracy. Czepianie się kto co je, zero jakiego kolwiek normalnego szkolenia, samemu trzeba ogarniać i szukać rozwiązań. Zero pomocy ze strony kierownictwa. Kierowniczka wysługuje się innymi pracownikami we wszystkim, wychodzi sobie do domu w połowie dnia albo przychodzi do pracy pod koniec dnia, zajmuje się szukaniem innej pracy i załatwianiem swoich prywatnych spraw. Ta firma dzięki takim pracownikom utonie.

Lidia
@ja 29.11.2018 10:50

Miałeś taką sytuację, że zostałeś zatrudniony w firmie FedEx, po czym zostałeś zwolniony? Możesz bardziej szczegółowo przedstawić tę sytuację? Była jakaś podstawa, aby pożegnać się z Tobą, czy może jest to decyzja związana z innymi czynnikami, które na to wpłynęły? Chciałabym dowiedzieć się coś więcej na ten temat.

ja
@Lidia 30.11.2018 09:12

Właśnie nie chciano mi powiedzieć dlaczego , nawet nie dano mi sie wykazać bo jak chciałam dzwonić to mi nie pozwolono. Dziwna sytuacja od początku byłam atakowana przez kierowniczkę. Czepiała się tego co jem, interesowała się rzeczami które do pracy w żaden sposób nie są potrzebne. Wydawało mi się że istotne w pracy jest to że ktoś ma wiedzę i umiejętności a przede wszystkim chęci do pracy, reszty zawsze można się nauczyć. Specjalnie dla tej pracy zrezygnowałam z innej firmy a zostałam potraktowana jak nie powiem co. Zostałam bez środków do życia. Jak można tak potraktować człowieka. Szczerze odradzam prace w dziale sprzedaży dla firm na Annopolu bo nikt i tak nie raczy porządnie przeszkolić ( co należy w zakresie obowiązków kierownika), a jedynie będzie się ofiarą w rękach kierowniczki do bicia po głowie. A jak się jej nie spodoba to zwolni za to że się żyje.

belmo
@ja 30.11.2018 09:50

wedlug prawa polskiego, pracodawca moze rozwiazac umowe bez podania przyczy. pracowalem kilka lat w tej firmie w sprzedazy i to co opisujesz dla mnie jest abstrakcja. widocznie twoje umiejetnosci sprzedazowe nie byly wystarczajace albo przerosl cie natlok wiedzy i nauki systemow. wszyscy sa przyjazni i jezeli potrzebujesz pomocy nikt mi nigdy nie odmowil wrecz przeciwnie, wiec poblemu poszukaj u siebie, nie u innych. twoja wypowiedz swiadczy wylacznie o tobie. nie pozdrawiam

ja
@belmo 13.12.2018 17:43

Belmo czytaj ze zrozumieniem, chyba że jesteś tym Gejem który donosi do kierowniczki ktory niby pracuje tyle lat a wiedza zerowa.

ja
@ja 14.12.2018 12:01

Ja nie piszę o ludziach tam pracujących tylko o kierowniczce która od początku mnie się czepiała, zapewne nie lubi inteligentniejszych ludzi od siebie i chciała pozbyć się konkurencji. Ludzie byli spoko i firma też ok ale przez takie osoby zarządzające firmą może tracić wartościowych pracowników, bo widać że lubi się wyżywać na innych. Musi być nieźle zakompleksiona bo mi się patrzyła za każdym razem na biust bo sama jest wysuszoną jaszczurką bez biustu. A warsztat sprzedażowy mam opanowany do perfekcji nawet nie dano mi się wykazać. Belmo może pracowałeś jeszcze zanim ta Pani została kierownikiem. Jeśli chodzi o nauke to zapewne bym to opanowała szybciej niż ty, bo jestem zdolną osoba ale nie dano mi się wykazać. Bo kierowniczka jest zakompleksiona.

Bird
@ja 14.12.2018 12:01

Moniko, ewidentnie masz manię prześladowczą, raczę udać się do specjalisty i zastanowić się nad sobą

ja
@Bird 17.12.2018 11:39

Grzesiu to nie mania tylko fakt. Jak ma kompleksy Marlena W to niech sobie zrobi cycki i nie będzie musiała patrzeć się na cudze. Ja jestem hetero a ty Grzesiu znany z tego że lubisz chłopców więc to chyba jest nienormalne. O dziwo już kilka osób stamtąd uciekło więc trzeba się zastanowić dlaczego. To nie chodzi o nadmiar pracy bo w tym dziale obijają się na maxa, udają że pracują a tak naprawdę nic nie robią, a niektórzy to nawet śpią w pracy. Może to kwestia co niektórych ludzi i dlatego z tego działu ludzie odchodzą. Grzesiu może jak chłopca zatrudnią to bardziej Ci przypadnie do gustu i nie będzie Ci śmierdział toaletą.

Bird
@ja 18.12.2018 10:13

Patrząc na Ciebie i naszą szefową to raczej Ty masz powody do kompleksów. Skoro twoje cycki to taki atut to może za ich pomocą powinnaś robić karierę, tylko całość (w tym charakter) ogólnie jest odrzucająca wiec wątpię czy ktoś na same cycki poleci. Ogólnie widać, że szefostwo podjęło właściwą decyzję. Są już u nas nowe osoby i jakoś z nimi problemów nie ma. Co do bycia homo lub hetero to radzę się dokształcić w kwestii co jest normalne, a co nienormalne bo widzę spore luki w wykształceniu ogólnym. I powiem Ci jeszcze tak... akurat ja i szefowa byliśmy Tobie najbardziej przychylni. Wobec odmiennych głosów z sali i ja i ona mówiliśmy cały czas, że dziewczynie trzeba dać szanse, może potrzebuje więcej czasu na adaptację. Niestety okazało się, że zamiast wdzięczności otrzymaliśmy falę krytyki z twojej strony. Ja osobiście z twojej strony zostałem zaatakowany na forum za jakieś brednie, które ci się uroiły. Urojenia można leczyć więc dlatego sugeruję specjalistę. Moja diagnoza to jednak: Psychopatka. Objawy: 1. brak poczucia odpowiedzialności za własne postępowanie, 2. tendencja do obwiniana innych ludzi za wszelkie własne niepowodzenia 3. silne przekonanie o własnej wyjątkowości, poparte lub nie realnymi osiągnięciami 4. psychopata jest mistrzem podawania racjonalnych wyjaśnień, dlaczego zachował się wyjątkowo wrednie (oczywiście wrednie zdaniem innych, gdyż on nigdy tak nie postrzega swojego zachowania) Możesz poczytać o tym w fachowej prasie, ewentualnie poprosić o pomoc psychiatrę, to żaden wstyd, a może Ci pomoże? Na koniec dodam, że skoro ta praca w Fedex taka jest straszna to dziwne, że aż tak Ci zależy, że produkujesz się na forach internetowych?

ja
@Bird 20.12.2018 00:40

Podlizuj się podlizuj to może dostaniesz podwyżkę 20 zł. Ja mam się świetnie za lepszą pensję niż 3700 brutto . Zabierz się Grzesiu za robotę firmowy błaźnie i obiboku bo szkoda klientów. Ja zawsze pracując dawałam całą siebie bez względu na wynagrodzenie i dlatego szybko się wypalałam ty się oszczędzasz chodząc non stop na fajeczkę więc popracujesz kilka lat tylko co na to klienci. Konkurencja firm kurierskich na rynku spora dzięki bogu Fedex nie jest monopolistą. Szkoda mi tylko tej firmy bo ma potencjał ale tacy opierdalacze ją zniszą i pójda pracować do kolejnej pracy i tak do emerytury.

ja
@Bird 20.12.2018 00:40

Bird, Grzegorzu brak szacunku dla klienta i współpracowników ja nie pozwolę by ktoś się ze mnie wyśmiewał i mówił do mnie że śmierdzę toaletą. Brak kultury i rynsztok który jest tolerowany w tym dziale ciągłe przekleństwa. Olewanie klienta to codzienność. A co do pracy nigdy nie mówiłam że jest zła czy dobra bo nie zdążyłam popracować. Bo tam zwalniają za to że się zwróci uwagę komuś kto jest chamski w stosunku do nowego pracownika. Widać (usunięte przez administratora) jest tolerowane to świadczy o ludziach tam pracujących. Myślałam że jak podejmę nową prace gdzie ludzie są dorośli jest przestrzegana kultura osobista. Ale grubo się pomyliłam. Strata czasu. Jak człowieku możesz oceniać mój charakter nie znając mnie, wyzywać mnie na forum od psychopatek ty popełniasz w tym momencie przestępstwo. Nie dość że zero szacunku to jeszcze obrażanie na forum. Słuchaj Grzesiu S nie wiem z kim tam sypiasz ale ja nie pozwolę się obrażać i na to samo nie pozwoliłam w firmie. Co za dno.

Bird
@ja 20.12.2018 18:08

Taka inteligentna, a myśli, ze pracownicy z ogromnym doswiadczeniem pracują za tę samą kasę co ona ;) P.S. i wierzy w emerytury hahahaha

ja
@Bird 21.12.2018 10:48

Myślę że za mniejszą hahaha Pik pok ni to baba ni chłop, dalej pedałuj za grosiki w Fedex. Dostałeś 400 zł premii za 3 miechy a się cieszył jak małe dziecko. Ja mam teraz nie dość że lepszą podstawę to i premie miesięczną. Nie ma tego złego co by na dobre nie wyszło. Dziękuję i miłego dnia. Stary a taki konfident, ja pucowaniem się brzydzę.

vlodek
Zweryfikowany użytkownik

przestrzegam przed korzystaniem z usług Fedex, dostawa nieterminowa, a właściwie brak dostawy, manipulacja w trakingo u rzekomej próbie dostarczenia przesyłki, chamski zachowanie kuriera, brak kontaktu zarówno z kurierem , jak tez z samą firma, ładna muzyczka na infolini, tyle że nie ma z kim porozmawiać , ODRADZAM!!!!! Moje sugestie dla FedEx Inc.: zmiana profilu działalności, lub zatrudnienie ludzi którym się chce pracować, którzy są odpowidzialni za swoją pracę Co mógłby zrobić pracodawca aby poprawić atmosferę w firmie: zmana szefa być może pomoże

góral

dziś się dowiedziałem że FX nie ma obowiązku zostawienia awizo w domu gdzie ma dostarczyć przesyłkę. czyli generalnie jak się nie chce przewoźnikowi jechać gdzieś tam to wystarczy ze był tam zanotować w swoim kajeciku. Fajnie!!!! tez chce taka prace! a na poważnie to przekręt!! Moje sugestie dla FedEx Inc.: szanować klienta

Agi

Omijać szerokim łukiem ,odejdziesz to Ci nie zapłacą za wykonaną pracę...

Anna

Witam, dostałam propozycję pracy na stanowisku przedstawiciela handlowego. Czy mogłabym prosić o jakieś opinie odnośnie pracy ? Nie chcę z kanału trafić w jeszcze większy.

X
@Anna 03.12.2018 12:50

Omijaj ta firme to jeszcze gorsze niz poczta polska

Janusz
@X 03.12.2018 16:57

Dlaczego w taki sposób oceniasz pracę w firmie FedEx? Mógłbyś swoją wypowiedź w odpowiedni sposób uargumentować? Zastanawia mnie, czy masz jakieś doświadczenia, które potwierdzą Twój wpis, czy może bazujesz na opiniach innych osób. Zachęcam do odpowiedzi.

Julka22

Pszesyłka dotarła na czas ale kontakt z biurem obsługi jest utrudniony nie podają numeruw do kuriera co bardzo by ułatwiło sprawę pszesyłka dotarła w bardzo dobrym stanie Moje sugestie dla FedEx Inc.: Szybki kontakt z biurem obsługi i rzeby morzna było dostawać numer do kuriera ktury te pszesyłke podjoł Lubię atmosferę w FedEx Inc. za: Ok morze być

jan

Najgorsza firma na rynku... Średniowiecze jakieś. Dzwonie do nich (warto dodać, że jeszcze wtedy jak paczka znajduje się w ich sortowni) bo chce zmienić miejsce dostarczenia przesyłki. We wszystkich spotkanych przeze mnie firmach taka możliwość jest za pomocą kilku kliknięć na stronie internetowej lub po telefonie i podanie numeru przesyłki a tam? Niee, no skąd przecież trzeba utrudnic życie. Nie dość ze na panią z call center trzeba było czekać 20 minut to stwierdziła ona że zmiana adresu jest niemożliwa, ponieważ oni nie maja takiego prawa... I teraz ja musze dzwonic do sklepu w którym złożyłam zamówienie żeby wysłał list do fedex z informacją o zmianie miejsca doręczenia przesyłki na co czeka się dwa dni.. utrudniają jak mogą żałosne, nie polecam!!!

Zainteresowany

Jaką macie atmosferę w pracy? Warto aplikować?

Grzesiuk
@Zainteresowany 04.07.2018 12:09

Poczytaj sobie poprzedniego posta. Klienci Zalando nie zadowoleni większość biznesu przejęta przez DHL slupki idą do dołu, połączenie z TNT, słowem najsłabszy moment aby wchodzić w ten interes, tylko ewentualnie dla desperatów na przeczekanie nie polecam ...

pingwinek pik pok
@Grzesiuk 04.07.2018 23:24

na call center też nie za wesoło najgorsza firma kurierska na rynku

Observer
@Grzesiuk 04.07.2018 23:24

Witajcie, beznadziejnie zorganizowany zespół, ludzie słabi, z problemami życiowymi , albo zupełnie bez widoku na przyszłość, totalna strata czasu, fatalna atmosfera, bieda w biurze, omijajcie i uciekajcie, gdyż dają 2 tyg. wypowiedzenia, zatem na wypowiedzeniu znajdziecie zawsze coś lepszego

bam
@Grzesiuk 04.07.2018 23:24

Klienci Zalando nie zadowoleni bo paczek nie odbieraja i zamawiaja do domu jak siedza w pracy. Nie ma czegos takiego jak polaczenie z TNT. Fedex kupil TNT, czyli przejal, a to jest roznica. Nie ma co narzekac. Jest kilku graczy na rynku kurierskim i to sie nie zmieni. Tort podzielony.

Katarzyna

Moje sugestie dla FedEx Inc.: Nie polecam. Dodzwonienie się na infolinii ęgranuczy z cudem, kontaktu z kurierem brak, przedłużanie terminu dostarczenia wysyłki ze względu na nie kompetencje pracowników - MASAKRA. Jestem negatywnie zaskoczona funkcjonowaniem tej filmy. Co mógłby zrobić pracodawca aby poprawić atmosferę w firmie: Podwyższyć kompetencje swoich pracowników????! Jak wysyłają paczkę z powrotem do Łodzi znaczy, że nikt ich nie nauczył co powinni z nią zrobić!

szkoła podstawowa

Brygadziści zatrudniani po znajomości,bez wykształcenia(szkoła podstawowa).Bez jakichkolwiek preferencji do pracy na tym stanowisku.Może ktoś z zarządu by sprawdził w kadrach wykształcenie zarządzających pracownikami magazynu?Ludzie pracujący przy sorterze mają wyższe wykształcenie i kwalifikacje niż "wielcy panowie brygadziści" Moje sugestie dla FedEx Inc.: sprawdzić wykształcenie brygadzistów i zdegradować tych którzy nie posiadają odpowiedniego.Zatrudniać ludzi z wykształceniem,wiedzą,doświadczeniem i kompetentnych da dane stanowisko. Co mógłby zrobić pracodawca aby poprawić atmosferę w firmie: zwolnić niewykształconych brygadzistów

Monia

Firma beznadziejna przez kierownictwo. Bardzo nieprofesjonalne osoby w dziale handlowym. Kierowniczka jest (usunięte przez administratora) dorotka, która wcześniej (usunięte przez administratora)cały Opek. Ludzie w dziale handlowym beznadziejni, chodzący pod dyktando tej miernoty bez wykształcenia. Notorycznie zmuszani do robienia prywaty dla tej rury, tj. kserowanie książek do szkoły dla jej syna!!!! Ludzie zastraszeni, z masą długów i kredytów więc robią wszystko żeby nie wylecieć. Bardzo słaba firma, słaba atmosfera bo kasa też słaba. Wszyscy z nowego dworu, zatem dla nich to kokosy, bo u siebie tyle nie zarobią. Nie polecam.

Lidia

Co nowego możecie powiedzieć o pracy w Fedex? Wcześniej pojawiały się wpisy dotyczące magazynu, a jaka jest sytuacja na innych działach? Czy relacje między pracownikami są przyjazne? Jaki rodzaj umowy jest oferowany nowym osobom? Czy zatrudnieni mają dostęp do pakietu benefitów? Czy można dopasować grafik do swojej dostępności?

Operator
@Lidia 22.05.2018 10:34

Brak warunków jedynie próby zatrzymania prądów idę przez podwyżki. W zimę zimno w lat i gorąco. Nic a nic. Dopóki nie zmienia magazynu to nie wracam tam.

bam
@Lidia 22.05.2018 10:34

Pracowalem kiedys w dziale handlowym i atmosfera swietna. Ludzie przyjaznie nastawienie, chetnie pomagaja, widac amerykanskie standardy. Co do pracy handlowej no coz, sprzedaz trzeba lubic i znac sie na tym, za to jestes rozliczany. Rozmawialem ostatnio z kolega to maja wymiane floty, handlowcy sami moga sobie wybrac samochod, karta sportowa, medyczna, ubezpieczenie i nowy pakiet na nauke i rozwoj. Generalnie spoko, to jest sprzedaz i tu sie sprzedaje a nie pierdzi w stolek i narzeka.

Porazkafedex

Byłem na rozmowie. Był to dla mnie stresujący dzień . Zostałem przywitany przez 3 panie. Jedna się szkoliła a dwie na mnie się znęcały przez 30 min. Głupie gadki i uwagi. Koszmar nigdy nie zamówię przez fedex nic !! Mam 33 lata i nigdy nikt mnie tak nie upokorzył w życiu na rozmowie kwalifikacyjnej.

andrzejgeniek@wp.pl

Co mógłby zrobić pracodawca aby poprawić atmosferę w firmie: firma nie jest uczciwa według klienta

Klient zalando

Najgorsza firma kurierskie jeśli chodzi o jakąkolwiek informacje. Czasami przesylki sa za pobraniem i innych ie ma ŻADNEJ mozliwisci skontaktowac sie z kurierem bo FIRMA nie udziela informacji o nr. Telefonu i jak twierdzi kontaktu z kurierem sama firma tez nie ma. Wiec jesli dostarcza fedex paczke to siedzisz człowieku w domu CALUTKI DZIEN i nawet do kibelka isc nie mozesz.

Klient zalando
@Klient zalando 05.10.2018 09:26

Firma zalando bardzo wiele traci , do mnie kurier zadzwonił i stwierdził że ma paczkę dla mnie na pytanie o której przyjedzie odpowiedział jak będzie mu to po drodze myślę że najwyższy czas pomyśleć o inpost lub coś w tym stylu

Klient

Ta firma powinna być sprawdzona przez organy ścigania. Notorycznie wprowadzają klienta w błąd i poświadczają nieprawdę o przesyłkach tak kurierzy jak i infolinia a za to jest paragraf 172KK

Gutek

Normalna firma, praca jak praca i jeśli komuś odpowiada to pracuje. Niektórym żaden rodzaj pracy nie odpowiada.

Arek

Niestety niektórzy potrafią tylko narzekać. Normalna firma , trzeba pracować i tyle w temacie.

pracownik TNT
@Arek 25.08.2018 18:11

Poczekajcie jak Agnieszka P. z TNT Express zostanie wchłonięta do Fedexu. Wtedy zobaczycie co to znaczy piekło. Jest to osoba, dla której rozjechanie walcem pracownika to pestka. Mobing to jej drugie imię. Przestrzegam bardzo przed nią!

zocha
@pracownik TNT 20.09.2018 21:27

dostanie po ryju i będzie spokój

Były operator
@pracownik TNT 20.09.2018 21:27

Ja czekam na taka wiadomość. Obiecałem że wruce po zmianie magazynu albo kierownictwa. Powodzenia dla tych co zostali na MC WaW.

Robert

Jesteście pewni, że nic pozytywnego nie można napisać? To jest bardzo niewdzięczna praca!!

Młody

Jak chcecie pójść z wlasnym autem to najlepiej własne auto lub kredyt/leasing na kilka ładnych lat bo max 9 lat i jak osiagnie 10 lat to zmiana. Co do warunków to kibel jeśli chodzi o Łódź, średnio 80 stopów dziennie plus zbiórki do tego po zjezdzie na magazyn wieczne problemy z......... Ci co jeżdżą wiedzą o kim mowa. Po podliczeniu kosztów to lepiej pójść gdzie indziej bo wedle zapewnień takiej faktury nie wystawimy jak obiecuja. Tak mniej wiecej wychodzi około 270zł z doręczeń plus zbiórki około 10/15 stopów czyli około 50 plus za wage czyli liczmy 350 dniówki minus pracownik, paliwo, eksploatacja auta i ewentualna rata no i zus :-P Optymistycznie niech zostanie 200zł dniówki przy dobrych wiatrach minus ewentualne obciążenia ze strony firmy. Czy trzy tysiące złotych warte jest pracy od godziny 6 do 17/18 a do tego brak mozliwosci wzięcia wolnego z dnia na dzień, stres żeby dostarczyć wszystkie paczki i ciągłe problemy z klientami?? Zrezygnowałem jakiś czas temu i jestem zadowolony a z tego co wiem to reszta chłopaków ze starej gwardii też położyła papiery i ucieka bo pieniądze nie są adekwatne do pracy i poświęconego czasu. Jednym słowy praca dla desperatów i ludzi bez rodziny.

aniula75
@Młody 27.06.2016 19:15

ileeee??? jakby było tak jak piszesz to jeszcze w miarę ja dostałam za dwa tygodnie jeżdżenia 550 zł to myślałam że ze śmiechu umrę ale potem przyszła złość co innego obiecywali co innego dali ale żeby taka różnica???? miało być około 600 zł dniówki a tutaj 550 zł śmiech na sali wspomnę tylko że to było za wstawienie auta paletowego !!!!nie polecam magazyn w Poznaniu żenada laska klnie jak szewc ma za nic ludzi wypisuje smsy nota nota nota ....brak słów.Piszę skargę do siedzib za granicą może tam ktoś przejrzy na oczy i zobaczy że w tak globalnie działającej firmie w Polsce dobre imię pójdzie szybko w niepamięć i zostanie zła sława.Pan Tomasz CZ.w magazynie w Poznaniu oszukuje i kłamie naciąga i wyzyskuje ,cwaniaczek.

Remik

Jeśli komuś tak bardzo źle to może zmienić pracę a nie siedzi i marudzi!!

Operator byly
@Remik 17.07.2018 16:59

No i najlepsza odpowiedź dla marudnych. Jestem zza.

Tttttttt

Nikomu nie polecam pracy w dziale handlowym w Warszawie. Dział handlowy prowadzony przez algidę (chyba nie muszę tłumaczyć skąd to przezwisko), przy uroczej współpracy donosicieli Martusi świętej mamy bliźniaków oraz Katarzynę krzywomordą. Praca i atmosfera beznadziejne. Algidę, kiedy akurat się nie puszcz bawi się sprawdzaniem głosów w samochodach handlowców. ,Zero wsparcia i profesjonalizmu na każdym poziomie.

XYOla

Kurier juz kilkukrotnie dostarczyl mi przesyłkę z zalando.. nigdy nie zadzwonił ze w dzisiejszym dniu owa paczka zostanie doręczona po czym paczki zastawalam pod drzwiami od domu bez informacji ze ona tam leży.. Paczki o duzej wartości.. Ogólnie nie Polecam !

Pp
@XYOla 17.05.2018 17:51

Kurier nie ma obowiazku dzonic jezeli nie zostala wykupiona taka usluga. Przy 90 paczkach do doreczenia przed kazdym podjazdem mial by dzwonic?

Llili
@Pp 02.06.2018 09:57

Jakoś w innych firmach mogą...

Oskar
@Llili 03.07.2018 17:14

Bo inne firmy mają na to system a FedEx ma tylko frazesy a nie rozwiązania przystające do 21 wieku

Zostaw opinię o FedEx Inc. - Warszawa

 

Zostaw nam swoje dane kontaktowe.

Zachęcamy do podzielenia się swoimi pozytywnymi wrażeniami na temat pracodawcy.
Każda rekomendacja jest motywacją i wyróżnieniem dla firmy. Pamiętaj, że Twoja opinia ma znaczenie.

Twój komentarz zostanie zweryfikowany pod kątem prawnym i poprosimy Cię o pisemne potwierdzenie opinii.

Administratorem danych jest GoWork.pl Serwis Pracy sp. z o.o. Dane osobowe przetwarzane są w celu umożliwienia wyrażenia opinii o firmie (na podstawie art. 6 ust. 1 lit. b) RODO - wykonanie umowy) oraz gdy dotyczy, w celu weryfikacji udzielonej opinii o firmie (na podstawie art. 6 ust. 1 lit. f) RODO – prawnie uzasadniony cel tj. kontakt w sprawie wyjaśnienia naruszenia) oraz wysyłki powiadomień na temat wskazanej firmy (na podstawie art. 6 ust. 1 lit. a) RODO - zgoda). Zgoda może być w dowolnym momencie wycofana. Wycofanie zgody nie wpływa na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej wycofaniem. Więcej informacji na temat przetwarzania danych znajduje się w Regulaminie.

UWAGA: Pamiętaj, aby Twoja opinia była zgodna z regulaminem i jak najbardziej merytoryczna - zależy nam na tym, by nasi użytkownicy mogli - także dzięki Twojemu wpisowi - dowiedzieć się jak najwięcej o pracy w firmie FedEx Inc.