FedEx Inc.

Adres: Krucza 16/22, 00-526 Warszawa

NIP: 5261005306 KRS: 0000037973

FedEx Inc.
2 101 177 5 1

Opinie o FedEx Inc.

Filtruj opinie po kryteriach:

nick
 Opinia

Przesyłka ubezpieczona, zapakowana w oryginale jaki dostałem od sprzedawcy. To był zwrot. Przesyłka nie dotarła- uszkodził kurier rozbił mi szyby do brodzika. Towar wziąłem na raty jeszcze nie spłaciłem. Firma kurierska mi odpowiedziała negatywnie gdyż mają taki regulamin, że takie rzeczy nie ponoszą odpowiedzialności. Przed wysyłką nie zostałem poinformowany, że nie mogę takich rzeczy wysłać lub przynajmniej informacja powinna być, że nie uwzględniają reklamacji. To bym szukał innej firmy. Nie polecam, jestem załamany.Jak można człowieka tak wyrolować. Tym bardziej że na przesyłce pisało że szkło i ubezpieczyłem na równowartość całości do każdego elementu dodatkowo.Już nigdy nie zamówie przez FEDEX

Pomocna?
Tak1Nie
ja
 Opinia

(usunięte przez administratora) Jeśli ktokolwiek zamierza zatrudnić się w tym dziale niech się zastanowi kilka razy czy warto bo może się okazać że to stracony czas i inne możliwości.

Pomocna?
Tak9Nie1

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
belmo
 Opinia
@ja 18.12.2018 10:48

Moniko, nie polubiłaś wcześniejszych swoich komentarzy. Radzę się zastanowić nad sobą, bo to z Tobą jest problem jako :tym świetnym sprzedawca", który nie może się utrzymać w jednej firmie dłużej niż rok.. . Pamiętaj, że w sieci nie jest się anonimowym - oczerniasz kogoś imiennie bezpodstawnie. nie pozdrawiam i nie powodzenia, bo żadnemu pracodawcy nie życzę takiego pracownika!!!!

Pomocna?
Tak5Nie4

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
baca
 Opinia
@belmo 20.12.2018 08:32

za to dziś się dowiedziałem ze wasze przybycie na mejsce dostaczenia przesylki nie trzeba udokumentować pozostawieniem wawiza. niech sobie czekający na przesylke gdyba..byli czy nie byli, a może nie byli bo może dostawca Fedexu wklepać może ze był tez z domu./ chętnie bym powiedział waszemu dyrektorowi co i gdzie wam...Ja w zyciu nie będę korzystal z usług Fedex. musze teraz gibac się 70 km po przesylke. skr-nstwo!!!!

Pomocna?
Tak4Nie
ja
 Opinia
@belmo 20.12.2018 08:32

Nie muszę lubić tego co napiszę. (usunięte przez administratora) Nie zapominaj że jestem inteligentna. Oczywiście że jestem świetnym sprzedawcą i nie tylko sprzedawcą. Zawsze w każdej pracy dobrze sobie radziłam ale szybko się nudzę robotą i przez to że się angażuje w prace szybko się wypalam. Ale ty nie wiesz co to znaczy bo się nie lubisz przemęczać, tym samym olewając klienta. (usunięte przez administratora)

Pomocna?
Tak6Nie1
Bird
 Opinia
@ja 20.12.2018 18:28

Hahaha ;) dobra, szkoda czasu. Droga i wybitnie inteligentna Moniko. Idz zdobywać świat, szkoda klawiatury na Ciebie. Powodzenia! Pędź baranie!

Pomocna?
Tak2Nie5
ja
 Opinia
@Bird 21.12.2018 10:45

Dalej pedałuj za grosiki i donoś na współpracowników ;)

Pomocna?
Tak5Nie1

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
Bird
 Opinia
@ja 21.12.2018 12:13

Podstawe to ty masz... do leczenia sie

Pomocna?
Tak2Nie1

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
ja
 Opinia
@Bird 21.12.2018 12:24

Grzesiu tak mi źle życzyłeś a tu patrz niespodzianka wczoraj dostałam bon świąteczny a ty co dostałeś na święta od fedexu? Próbujesz mnie oczernić pomimo że mnie nie znasz. Zwalnianie za to że się komuś zwróci uwagę za chamskie zachowanie w stosunku do współpracownika to nie jest normalne. Osoby które będą chciały pracować w tym dziale niech mają do myślenia. Dział sprzedaży Annopol chamskie zachowanie co niektórych osób, brak szacunku to jest wizytówka firmy.

Pomocna?
Tak6Nie2

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
Janusz
 Opinia
@ja 22.12.2018 12:06

Każdy z pracowników zatrudnionych w firmie FedEx Inc. otrzymał bon świąteczny, o którym napisałeś w swoim komentarzu? Ponadto ciekawi mnie, czy firma organizowała może spotkanie wigilijne dla wszystkich pracujących, czy może firma nie uznaje tego typu wydarzeń? Proszę o przedstawienie, jak takie imprezy prezentują się w tym miejscu.

Pomocna?
TakNie

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
hjkj
 Opinia
@Janusz 04.01.2019 11:42

w Fedex nie ma bonów światecznych czytać ze z rozumieniem.

Pomocna?
Tak2Nie

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
Darek
 Opinia
@hjkj 06.01.2019 14:07

Niektórzy to by chcieli, ale niestety nie ma.

Pomocna?
Tak1Nie

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
Janusz
 Opinia
@hjkj 06.01.2019 14:07

Czytając i przeglądając ten wątek, nasunęło mi się ciekawe pytanie. Mianowicie chciałbym dowiedzieć się, jak wyglądają możliwości urlopowe kurierów zatrudnionych w firmie FedEx. Jak powszechnie wiadomo, każdy kurier ma przydzielony swój rejon. Co w przypadku kiedy kurier chciałby wziąć tydzień urlopy? Rejon jest wtedy nie obsługiwany, czy może przekazywany innej osobie? Proszę o informację, jak to wygląda.

Pomocna?
TakNie

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
Ania
 Opinia
@Janusz 04.01.2019 11:42

kto rozdawal te bony? bo ja nic nie dostalam!

Pomocna?
TakNie
Dupkarak
 Opinia

Tumanstwo na kazdym kroku, mowisz do niedorozwojow po 20 razy to samo i jak grochem o sciane. Fedex to chyba zaklad pracy chronionej gdzie zatrudniaja jakis uposledzonych imbecyli. Polecam osobom z opoznionym mysleniem.

Pomocna?
Tak1Nie
Gal anonim
 Opinia

Jeśli to jest firma z USA to zapewne nie wiedzą jakich ludzi tutaj zatrudniają. Przykro mówić ale dno to jest mało powiedziane jaki poziom reprezentują sobą ludzie tam zatrudnieni od kuriera po HR i managment. Jak to się mówi ryba psuje się od głowy. Myślę ze sporo ludzi powinno wrócić na rynek pracy zobaczyć jak to teraz wygląda. Bufonada to mało powiedziane. Omijajcie ludzie jak tylko możecie. Nie chciałbym tam pracować jak to by była ostatnia firma na ziemi, a zapewne szkoda, bo pewnie w innych krajach jest normalnie, ale żyjemy gdzie żyjemy. Powodzenia wszystkim którzy zaryzykują a jeśli ktoś to przeczyta to po....zrozumie ;)) Moje sugestie dla FedEx Inc.: mniej bufonady, bo nikt nie będzie korzystał z Waszych usług konkurencja jest bardzo duża. Co mógłby zrobić pracodawca aby poprawić atmosferę w firmie: mniej bufonady

Pomocna?
Tak5Nie

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
Tico
 Opinia

Oj prawda...zwolnic wymienic polepszyc.szkoda ze nikt z ludzi decyzyjnych tu nie zaglada...ehhh

Pomocna?
Tak1Nie1
gość
 Opinia
@Tico 17.02.2019 15:14

Całkowita prawda

Pomocna?
TakNie
Niezadowolona
Nazwa działu: Handlowy
 Opinia

Odradzam!! Kurier nie dotarł, choć siedziałam całe 3 dni w domu czekając na paczke. Gburowata pani na infoliniinii zapytania dlaczego nie zadzwonił odpowiedziała, ze nie wykupilam (!) opcji kontaktu telefonicznego. Podejrzewam, ze nikogo tu nie bylo. Zwyczajnie kłamią. Jesli chcecie oszczędzić sobie nerwów, stanowczo odradzam Fedex!!

Pomocna?
Tak1Nie1
Patryk52
 Opinia

Bardzo solidna obsługa kuriera ,bardzo szybka dostawa dosłałem paczkę w niecały 14 h z Częstochowy do wsi 50 km od Gdańska ,Polecam firmę FedEx.

Pomocna?
Tak1Nie4

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
Nick
 Opinia
@Patryk52 28.02.2019 18:20

Farciarz????????????

Pomocna?
Tak4Nie

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
Rafał M

Zweryfikowany użytkownik

 Opinia

Dno dnem pogania.. Paczka wysłana 23.01 o godzinie 13.20 w Warszawie. Dziś 24.01 godzina 17 i paczka nadal w Warszawie. Tłumacza się jakimiś idiotycznymi problemami. Ponoć czas dostarczenia paczki to 24h. Tylko Już 24 godziny minęły a paczka nawet nie opuściła sortowni w mieście nadania. Firma FedEx to najgorsza firma przewozowa. Poziom obsługi równy ZERU!!!!!

Pomocna?
Tak8Nie1
gadew
 Opinia

dno szamba Moje sugestie dla FedEx Inc.: oszukują , zupełny brak kontaktu

Pomocna?
Tak3Nie

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
Ludwik

Zweryfikowany użytkownik

 Opinia

Po raz drugi korzystam z Firmy FedEx i jest to najgorsza firma kurierska z jaką do tej pory miałem do czynienia. Na pierwszą paczkę czekałem ponad miesiąc, chociaż dotarła do firmy FedEx w Warszawie po tygodniu z USA. Podobnie jest z drugą, ponadto kilkanaście rozmów z konsultantami, którzy zapewniają mnie po ponad 20 min sprawdzaniu gdzie znajduje się przesyłka, że jest na odprawie i powinna lada dzień nadejść ( wymienia się nawet dzień, a mijają tygodnie ). Pisałem kilka e-maili wyjaśniających co znajduje się w przesyłce , podpisywałem i wysyłałem oświadczenia co miało przyspieszyć nadejście paczki. Paczki DHL-em przychodziły z tego samego miejsca czyli z USA najdalej po 12 dniach roboczych.W tej chwili czekam na odpowiedź konsultanta ponad 22 min. ( 11.01.2018 godz. 13.02 ) , gdzie znajduje się przesyłka.

Pomocna?
Tak5Nie

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
Monika
 Opinia

Najgorszy kurier z jakim miałam do czynienia. Kurier od 2 tygodni nie dostarcza mi paczki, codziennie dzwonię na infolinię z pytaniem dlaczego kurier zwarca paczkę do oddziału zamiast mi ją dostarczyć. Żenada!! Zapewnione mnie ze dziś mi ją dowiedzie a w śledzeniu oczywiście zwrot do oddziału. Śmiem twierdzić, że paczki pewnie nie wychodza w ogóle z oddziału!! Skandal!. Wnioskujac z innych opinii będę musiała sama pojechać do oddziału żeby ją odebrać. Żenada! Nie polecam. Moje sugestie dla FedEx Inc.: Oferujecie usługi kurierskie więc zacznijcie wykonywać swoje obowiązki.

Pomocna?
Tak5Nie

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
Jacek
 Opinia

Nie polecam tej firmy kurierskiej. Paczka nie dostarczona kurier sam podpisał się za mnie i podobno zostawił u ochraniarzy - podobno bo jej tam nie było. Zero kontaktu z kurierem a pani na infolini powiedziała kurier się pomylił i sam się podpisał.

Pomocna?
Tak4Nie

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
Były pracownik
 Opinia

A może czas zmienić logistyka Gontarczyk kierownika sergjusza i brygadzistow wiśnie i tą całą śmietankę z Łomianek może wtedy coś się zmieni i skończy się lapuwkarstwo

Pomocna?
Tak10Nie

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
Operator
 Opinia
@Były pracownik 09.03.2018 14:47

No rodzina Wisniewskich. Zarzyckich.jest tu zbędna tak jak wyżej napisał Były pracownik

Pomocna?
Tak1Nie

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
flik
 Opinia
@Były pracownik 09.03.2018 14:47

proszę o wiecej info. w sprawie Łapuwki? jakis dowodów?

Pomocna?
Tak1Nie

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
Były pracownik
 Opinia
@flik 18.06.2018 12:38

Widzę że bardzo cię ruszyło to co napisałem jeżeli chcesz się czegoś więcej dowiedzieć podaj emaila bezpośredniego

Pomocna?
Tak1Nie
Marcin
 Opinia

Pomimo prośby o kontrakt telefoniczny kuriera ws odbioru przesyłki dostalem systemowego maila ze przysylka została dostaczona kłopot w tym że przesyłki brak, a BoK Fedexu nie odbiera telefonów.Totalna amatorka NIE POLECAM!

Pomocna?
TakNie

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
1
 Opinia
@Marcin 21.12.2018 15:56

nie tyle co BOK nie odbiera a nikt nie chce pracować w tej firmie i tyle

Pomocna?
Tak2Nie

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
tet
 Opinia
@1 31.12.2018 21:29

osoby które chcą pracować to zwalniają, taka polityka firmy zakaz pracy w pracy hhahaha

Pomocna?
Tak1Nie

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
1k
 Opinia
@tet 01.01.2019 15:43

Jak kurierzy to Ukraincy Rosjanie itp. to o czym mówimy , a pracownicy cc tylko świecą oczami za ich głupotę i niekompetencję

Pomocna?
TakNie

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
Ja

Zweryfikowany użytkownik

 Opinia

Nie spotkałem się z tak nieodpowiedzialną formą kurierską. Przesyłka z Włoch idzie ponad 2 tygodnie. W Głogowie Małopolskim leży podobno wg. ich informacji od kilku dni. Chciałem sam pojechać i ją odebrać osobiście, ale nie ma kontaktu. Nikt nie odbiera telefonu, który jest dostępny w jakiejś ogólnej informacji, bo na firmowej stronie zero informacji o lokalnych punktach. Stoi produkcja od kilku dni, czekam na część zamienną i nic nie mogę zrobić. Wy sk.....y.

Pomocna?
Tak4Nie

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
ja
 Opinia

Strata czasu na tą firmę, zatrudniają by potem człowieka zwolnić. Widać że kierowniczka ma problem ze sobą zajmuje się plotkami tym kto co ma, nie ważne chęci do pracy. Czepianie się kto co je, zero jakiego kolwiek normalnego szkolenia, samemu trzeba ogarniać i szukać rozwiązań. Zero pomocy ze strony kierownictwa. Kierowniczka wysługuje się innymi pracownikami we wszystkim, wychodzi sobie do domu w połowie dnia albo przychodzi do pracy pod koniec dnia, zajmuje się szukaniem innej pracy i załatwianiem swoich prywatnych spraw. Ta firma dzięki takim pracownikom utonie.

Pomocna?
Tak4Nie
Lidia
 Opinia
@ja 29.11.2018 10:50

Miałeś taką sytuację, że zostałeś zatrudniony w firmie FedEx, po czym zostałeś zwolniony? Możesz bardziej szczegółowo przedstawić tę sytuację? Była jakaś podstawa, aby pożegnać się z Tobą, czy może jest to decyzja związana z innymi czynnikami, które na to wpłynęły? Chciałabym dowiedzieć się coś więcej na ten temat.

Pomocna?
TakNie

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
belmo
 Opinia

wedlug prawa polskiego, pracodawca moze rozwiazac umowe bez podania przyczy. pracowalem kilka lat w tej firmie w sprzedazy i to co opisujesz dla mnie jest abstrakcja. widocznie twoje umiejetnosci sprzedazowe nie byly wystarczajace albo przerosl cie natlok wiedzy i nauki systemow. wszyscy sa przyjazni i jezeli potrzebujesz pomocy nikt mi nigdy nie odmowil wrecz przeciwnie, wiec poblemu poszukaj u siebie, nie u innych. twoja wypowiedz swiadczy wylacznie o tobie. nie pozdrawiam

Pomocna?
Tak4Nie

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
ja
 Opinia

(usunięte przez administratora) Ludzie byli spoko i firma też ok (usunięte przez administratora)

Pomocna?
TakNie
Bird
 Opinia

Moniko, ewidentnie masz manię prześladowczą, raczę udać się do specjalisty i zastanowić się nad sobą

Pomocna?
Tak1Nie

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
Bird
 Opinia

Patrząc na Ciebie i naszą szefową to raczej Ty masz powody do kompleksów. Skoro twoje cycki to taki atut to może za ich pomocą powinnaś robić karierę, tylko całość (w tym charakter) ogólnie jest odrzucająca wiec wątpię czy ktoś na same cycki poleci. Ogólnie widać, że szefostwo podjęło właściwą decyzję. Są już u nas nowe osoby i jakoś z nimi problemów nie ma. Co do bycia homo lub hetero to radzę się dokształcić w kwestii co jest normalne, a co nienormalne bo widzę spore luki w wykształceniu ogólnym. I powiem Ci jeszcze tak... akurat ja i szefowa byliśmy Tobie najbardziej przychylni. Wobec odmiennych głosów z sali i ja i ona mówiliśmy cały czas, że dziewczynie trzeba dać szanse, może potrzebuje więcej czasu na adaptację. Niestety okazało się, że zamiast wdzięczności otrzymaliśmy falę krytyki z twojej strony. Ja osobiście z twojej strony zostałem zaatakowany na forum za jakieś brednie, które ci się uroiły. Urojenia można leczyć więc dlatego sugeruję specjalistę. Moja diagnoza to jednak: Psychopatka. Objawy: 1. brak poczucia odpowiedzialności za własne postępowanie, 2. tendencja do obwiniana innych ludzi za wszelkie własne niepowodzenia 3. silne przekonanie o własnej wyjątkowości, poparte lub nie realnymi osiągnięciami 4. psychopata jest mistrzem podawania racjonalnych wyjaśnień, dlaczego zachował się wyjątkowo wrednie (oczywiście wrednie zdaniem innych, gdyż on nigdy tak nie postrzega swojego zachowania) Możesz poczytać o tym w fachowej prasie, ewentualnie poprosić o pomoc psychiatrę, to żaden wstyd, a może Ci pomoże? Na koniec dodam, że skoro ta praca w Fedex taka jest straszna to dziwne, że aż tak Ci zależy, że produkujesz się na forach internetowych?

Pomocna?
Tak2Nie

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
Bird
 Opinia

Taka inteligentna, a myśli, ze pracownicy z ogromnym doswiadczeniem pracują za tę samą kasę co ona ;) P.S. i wierzy w emerytury hahahaha

Pomocna?
TakNie

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
ja
 Opinia
@Bird 21.12.2018 10:48

Myślę że za mniejszą hahaha Pik pok ni to baba ni chłop, dalej pedałuj za grosiki w Fedex. Dostałeś 400 zł premii za 3 miechy a się cieszył jak małe dziecko. Ja mam teraz nie dość że lepszą podstawę to i premie miesięczną. Nie ma tego złego co by na dobre nie wyszło. Dziękuję i miłego dnia. Stary a taki konfident, ja pucowaniem się brzydzę.

Pomocna?
TakNie1

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
vlodek

Zweryfikowany użytkownik

 Opinia

przestrzegam przed korzystaniem z usług Fedex, dostawa nieterminowa, a właściwie brak dostawy, manipulacja w trakingo u rzekomej próbie dostarczenia przesyłki, chamski zachowanie kuriera, brak kontaktu zarówno z kurierem , jak tez z samą firma, ładna muzyczka na infolini, tyle że nie ma z kim porozmawiać , ODRADZAM!!!!! Moje sugestie dla FedEx Inc.: zmiana profilu działalności, lub zatrudnienie ludzi którym się chce pracować, którzy są odpowidzialni za swoją pracę Co mógłby zrobić pracodawca aby poprawić atmosferę w firmie: zmana szefa być może pomoże

Pomocna?
TakNie

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
góral
 Opinia

dziś się dowiedziałem że FX nie ma obowiązku zostawienia awizo w domu gdzie ma dostarczyć przesyłkę. czyli generalnie jak się nie chce przewoźnikowi jechać gdzieś tam to wystarczy ze był tam zanotować w swoim kajeciku. Fajnie!!!! tez chce taka prace! a na poważnie to przekręt!! Moje sugestie dla FedEx Inc.: szanować klienta

Pomocna?
TakNie

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
Agi
 Opinia

Omijać szerokim łukiem ,odejdziesz to Ci nie zapłacą za wykonaną pracę...

Pomocna?
TakNie

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
Anna
 Opinia

Witam, dostałam propozycję pracy na stanowisku przedstawiciela handlowego. Czy mogłabym prosić o jakieś opinie odnośnie pracy ? Nie chcę z kanału trafić w jeszcze większy.

Pomocna?
Tak1Nie

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
X
 Opinia
@Anna 03.12.2018 12:50

Omijaj ta firme to jeszcze gorsze niz poczta polska

Pomocna?
TakNie

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
Janusz
 Opinia
@X 03.12.2018 16:57

Dlaczego w taki sposób oceniasz pracę w firmie FedEx? Mógłbyś swoją wypowiedź w odpowiedni sposób uargumentować? Zastanawia mnie, czy masz jakieś doświadczenia, które potwierdzą Twój wpis, czy może bazujesz na opiniach innych osób. Zachęcam do odpowiedzi.

Pomocna?
TakNie

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
Julka22
 Opinia

Pszesyłka dotarła na czas ale kontakt z biurem obsługi jest utrudniony nie podają numeruw do kuriera co bardzo by ułatwiło sprawę pszesyłka dotarła w bardzo dobrym stanie Moje sugestie dla FedEx Inc.: Szybki kontakt z biurem obsługi i rzeby morzna było dostawać numer do kuriera ktury te pszesyłke podjoł Lubię atmosferę w FedEx Inc. za: Ok morze być

Pomocna?
TakNie

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
jan
 Opinia

Najgorsza firma na rynku... Średniowiecze jakieś. Dzwonie do nich (warto dodać, że jeszcze wtedy jak paczka znajduje się w ich sortowni) bo chce zmienić miejsce dostarczenia przesyłki. We wszystkich spotkanych przeze mnie firmach taka możliwość jest za pomocą kilku kliknięć na stronie internetowej lub po telefonie i podanie numeru przesyłki a tam? Niee, no skąd przecież trzeba utrudnic życie. Nie dość ze na panią z call center trzeba było czekać 20 minut to stwierdziła ona że zmiana adresu jest niemożliwa, ponieważ oni nie maja takiego prawa... I teraz ja musze dzwonic do sklepu w którym złożyłam zamówienie żeby wysłał list do fedex z informacją o zmianie miejsca doręczenia przesyłki na co czeka się dwa dni.. utrudniają jak mogą żałosne, nie polecam!!!

Pomocna?
TakNie

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
Zainteresowany
 Opinia

Jaką macie atmosferę w pracy? Warto aplikować?

Pomocna?
TakNie

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
Grzesiuk
 Opinia
@Zainteresowany 04.07.2018 12:09

Poczytaj sobie poprzedniego posta. Klienci Zalando nie zadowoleni większość biznesu przejęta przez DHL slupki idą do dołu, połączenie z TNT, słowem najsłabszy moment aby wchodzić w ten interes, tylko ewentualnie dla desperatów na przeczekanie nie polecam ...

Pomocna?
TakNie

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
pingwinek pik pok
 Opinia
@Grzesiuk 04.07.2018 23:24

na call center też nie za wesoło najgorsza firma kurierska na rynku

Pomocna?
TakNie

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
Observer
 Opinia
@Grzesiuk 04.07.2018 23:24

Witajcie, beznadziejnie zorganizowany zespół, ludzie słabi, z problemami życiowymi , albo zupełnie bez widoku na przyszłość, totalna strata czasu, fatalna atmosfera, bieda w biurze, omijajcie i uciekajcie, gdyż dają 2 tyg. wypowiedzenia, zatem na wypowiedzeniu znajdziecie zawsze coś lepszego

Pomocna?
Tak2Nie

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
bam
 Opinia
@Grzesiuk 04.07.2018 23:24

Klienci Zalando nie zadowoleni bo paczek nie odbieraja i zamawiaja do domu jak siedza w pracy. Nie ma czegos takiego jak polaczenie z TNT. Fedex kupil TNT, czyli przejal, a to jest roznica. Nie ma co narzekac. Jest kilku graczy na rynku kurierskim i to sie nie zmieni. Tort podzielony.

Pomocna?
TakNie

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
Katarzyna
 Opinia

Moje sugestie dla FedEx Inc.: Nie polecam. Dodzwonienie się na infolinii ęgranuczy z cudem, kontaktu z kurierem brak, przedłużanie terminu dostarczenia wysyłki ze względu na nie kompetencje pracowników - MASAKRA. Jestem negatywnie zaskoczona funkcjonowaniem tej filmy. Co mógłby zrobić pracodawca aby poprawić atmosferę w firmie: Podwyższyć kompetencje swoich pracowników????! Jak wysyłają paczkę z powrotem do Łodzi znaczy, że nikt ich nie nauczył co powinni z nią zrobić!

Pomocna?
TakNie

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
szkoła podstawowa
 Opinia

Brygadziści zatrudniani po znajomości,bez wykształcenia(szkoła podstawowa).Bez jakichkolwiek preferencji do pracy na tym stanowisku.Może ktoś z zarządu by sprawdził w kadrach wykształcenie zarządzających pracownikami magazynu?Ludzie pracujący przy sorterze mają wyższe wykształcenie i kwalifikacje niż "wielcy panowie brygadziści" Moje sugestie dla FedEx Inc.: sprawdzić wykształcenie brygadzistów i zdegradować tych którzy nie posiadają odpowiedniego.Zatrudniać ludzi z wykształceniem,wiedzą,doświadczeniem i kompetentnych da dane stanowisko. Co mógłby zrobić pracodawca aby poprawić atmosferę w firmie: zwolnić niewykształconych brygadzistów

Pomocna?
TakNie

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
Monia
 Opinia

Firma beznadziejna przez kierownictwo. Bardzo nieprofesjonalne osoby w dziale handlowym. Kierowniczka jest (usunięte przez administratora) dorotka, która wcześniej (usunięte przez administratora)cały Opek. Ludzie w dziale handlowym beznadziejni, chodzący pod dyktando tej miernoty bez wykształcenia. Notorycznie zmuszani do robienia prywaty dla tej rury, tj. kserowanie książek do szkoły dla jej syna!!!! Ludzie zastraszeni, z masą długów i kredytów więc robią wszystko żeby nie wylecieć. Bardzo słaba firma, słaba atmosfera bo kasa też słaba. Wszyscy z nowego dworu, zatem dla nich to kokosy, bo u siebie tyle nie zarobią. Nie polecam.

Pomocna?
Tak2Nie

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
Lidia
 Opinia

Co nowego możecie powiedzieć o pracy w Fedex? Wcześniej pojawiały się wpisy dotyczące magazynu, a jaka jest sytuacja na innych działach? Czy relacje między pracownikami są przyjazne? Jaki rodzaj umowy jest oferowany nowym osobom? Czy zatrudnieni mają dostęp do pakietu benefitów? Czy można dopasować grafik do swojej dostępności?

Pomocna?
TakNie

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
Operator
 Opinia
@Lidia 22.05.2018 10:34

Brak warunków jedynie próby zatrzymania prądów idę przez podwyżki. W zimę zimno w lat i gorąco. Nic a nic. Dopóki nie zmienia magazynu to nie wracam tam.

Pomocna?
TakNie

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
bam
 Opinia
@Lidia 22.05.2018 10:34

Pracowalem kiedys w dziale handlowym i atmosfera swietna. Ludzie przyjaznie nastawienie, chetnie pomagaja, widac amerykanskie standardy. Co do pracy handlowej no coz, sprzedaz trzeba lubic i znac sie na tym, za to jestes rozliczany. Rozmawialem ostatnio z kolega to maja wymiane floty, handlowcy sami moga sobie wybrac samochod, karta sportowa, medyczna, ubezpieczenie i nowy pakiet na nauke i rozwoj. Generalnie spoko, to jest sprzedaz i tu sie sprzedaje a nie pierdzi w stolek i narzeka.

Pomocna?
TakNie

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
Porazkafedex
 Opinia

Byłem na rozmowie. Był to dla mnie stresujący dzień . Zostałem przywitany przez 3 panie. Jedna się szkoliła a dwie na mnie się znęcały przez 30 min. Głupie gadki i uwagi. Koszmar nigdy nie zamówię przez fedex nic !! Mam 33 lata i nigdy nikt mnie tak nie upokorzył w życiu na rozmowie kwalifikacyjnej.

Pomocna?
Tak17Nie

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
andrzejgeniek@wp.pl
 Opinia

Co mógłby zrobić pracodawca aby poprawić atmosferę w firmie: firma nie jest uczciwa według klienta

Pomocna?
TakNie

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
Klient zalando
 Opinia

Najgorsza firma kurierskie jeśli chodzi o jakąkolwiek informacje. Czasami przesylki sa za pobraniem i innych ie ma ŻADNEJ mozliwisci skontaktowac sie z kurierem bo FIRMA nie udziela informacji o nr. Telefonu i jak twierdzi kontaktu z kurierem sama firma tez nie ma. Wiec jesli dostarcza fedex paczke to siedzisz człowieku w domu CALUTKI DZIEN i nawet do kibelka isc nie mozesz.

Pomocna?
TakNie

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
Klient zalando
 Opinia
@Klient zalando 05.10.2018 09:26

Firma zalando bardzo wiele traci , do mnie kurier zadzwonił i stwierdził że ma paczkę dla mnie na pytanie o której przyjedzie odpowiedział jak będzie mu to po drodze myślę że najwyższy czas pomyśleć o inpost lub coś w tym stylu

Pomocna?
TakNie

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
Klient
 Opinia

Ta firma powinna być sprawdzona przez organy ścigania. Notorycznie wprowadzają klienta w błąd i poświadczają nieprawdę o przesyłkach tak kurierzy jak i infolinia a za to jest paragraf 172KK

Pomocna?
TakNie

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna

Zostaw opinię o FedEx Inc. - Warszawa

Administratorem danych jest GoWork.pl Serwis Pracy sp. z o.o. Dane osobowe przetwarzane są w celu umożliwienia ... Czytaj więcej