Opinie o COB w Bydgoszcz

Poniżej przeczytasz opinie aktualnych oraz byłych pracowników o firmie COB. Zobaczysz tutaj też opinie kandydatów do pracy w firmie COB o przebiegu rozmowy kwalifikacyjnej.


Najnowsze opinie pracowników, klientów i kandydatów do pracy o COB w Bydgoszcz

M

Ja tam jestem jak najbardziej zadowolony z pracy. Najpierw myślałem, że nie powinni mnie w ogóle wpuszczać na słuchawkę, ale rekruterka i pani szkoleniowiec we mnie uwierzyły. Jeden z menegerów chciał mnie zwolnić i mnie było to obojętne w sumie. Ale jednak zostałem. Oczywiście taka praca ma też negatywnestrony, bo byłoby zbyt pięknie gdyby było zbyt idealnie. Nie ma pracy idealnej. mam fajny zespół, pomocnych ludzi i spoko menegerów, normalne szkolenia, premie. Czego więcej byście oczekiwali? Żeby ludzie dawali wam pieniądze darmo? Materiały i wszystko jest dostępne. Są zebrania i bywa że jest nerwowa atmosfera, ale na tym ich praca polega, oni też są rozliczani za nią. Oczywiście ta praca jest fajna dla kogoś kto jest przebojowy, szybko się uczy. Nie jest nudna. Zawsze się znajdą jakieś minusy ale polecam jak najbardziej tą robotę.

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
Centrum Obsługi Biznesu
@M

Dziękujemy za przekazanie opinii i pozytywny komentarz. Cieszymy się, że dobrze czujesz się w naszym zespole i doceniasz pracę w call center.

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
nowy pracownik

Byłem na podpisaniu umowy. Miałem jeszcze trochę wątpliwości i pytania, ale wszystkie zostały wyjaśnione. Sama umowa jest na jasnych zasadach. To co usłyszałem jeszcze na rozmowie kwalifikacyjnej się potwierdziło.

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
Centrum Obsługi Biznesu
@nowy pracownik

Dziękujemy za przekazanie opinii i pozytywny komentarz. Cieszymy się, że mogliśmy rozwiać Pańskie wątpliwości i że jest Pan zadowolony z zawartej z nami umowy. Mamy nadzieję, że nasza współpraca będzie satysfakcjonująca dla obu stron i przerodzi się w stałą relację.

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
jm

Jak się czyta te wszystkie komentarze to się można bardzo zrazić i uznać, że nie warto przyjść nawet na rozmowę. Gdy tak naprawdę nawet będąc jeszcze na szkoleniu widzę, że komentarze nie oddają tego jak tu się pracuje. Nie wiem, czy gdzieś indziej znalazłabym taką atmosferę pracy. Wszyscy się znają, nikt na nikogo źle nie patrzy, jeśli potrzeba ci pomocy to ją dostaniesz, co zwłaszcza na szkoleniu jest bardzo ważne. Do tego to jest akurat ciekawy projekt niesprzedażowy, na którym można całkiem ładnie zarobić bo stawka godzinowa jest atrakcyjna w porównaniu z tym, co proponowali mi inni.

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
Centrum Obsługi Biznesu
@jm

Dziękujemy za przekazanie opinii i pozytywny komentarz. Cieszymy się, że praca w naszej firmie spełnia Pani oczekiwania i że czuje się Pani dobrze na nowym stanowisku pracy.

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
Monia

Przyszłam na rozmowę, choć obawiałam się, że z powodu problemów z komornikiem szukanie pracy i tak nie ma sensu. Zależało mi jednak na pracy, a pani z rekrutacji i pani kadrowa doradziły mi jak rozwiązać tę sytuację. Dzięki nim porozmawiałam z komornikiem i teraz mam pracę, a część wypłaty zostanie na moim koncie.

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
Centrum Obsługi Biznesu
@Monia

Dziękujemy za przekazanie opinii i pozytywny komentarz. Cieszy nas, że mogliśmy Pani pomóc i że dzięki temu udało nam się podjąć współpracę. Mamy nadzieję, że odnajdzie się Pani na stanowisku i szybko zaaklimatyzuje w naszej firmie.

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
Telemarketer
 Rozmowa kwalifikacyjna
Przebieg rekrutacji

Moja rozmowa składała się z trzech etapów. Rozmowa o mnie i moim doświadczeniu zawodowym. Zadania na myślenie i pytania sprzedażowe.

Pytania

Proszę sprzedać mi przez telefon abstrakcyjny przedmiot i opisać jego działanie. Prośba o podanie skojarzeń z jakimś słowem. Proszę przeczytać na głos dany tekst sprzedażowy.

  • Poziom rozmowy:
  • Rezultat: Dostałem pracę
logo firmy Opiekunka seniorki w Niemczech
Bydgoszcz
Ethicus Care Premium Sp. z o.o.
(3 opinie)
Wyślij CV
logo firmy Magazynier
Bydgoszcz
Uno foods
(151 opinii)
Wyślij CV
logo firmy .NET -Backend Engineer (w Dubaju)
Bydgoszcz
Bamboo Card
(4 opinie)
Wyślij CV
logo firmy Elektromechanik
Bydgoszcz
Shapers‘ Polska Sp.z o.o.
(175 opinii)
Wyślij CV
Aplikuj na wiele ofert
Arek

Praca w COB jest naprawdę spoko. Można świetnie się bawić, rozwijać i zarobić Cash. ludzie są przyjaźnie nastawieni i pomocni polecam

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
Centrum Obsługi Biznesu
@Arek

Dziękujemy za przekazanie opinii i pozytywny komentarz. Cieszy nas, że dobrze pracuje się Tobie dla naszej firmy.

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
pablo pracownik

Każdy ma swoje zdanie i ja postanowiłem podzielić się swoim.Praca czasami stresująca jak każda w sprzedaży telefonicznej, czy kontakcie z klientem. Zarobki adekwatne do wykonywanej pracy, ponieważ są premie za każda sprzedaż. Ludzie i atmosfera są super, to wielka wartość w firmie.Wyplaty są na czas, nigdy się nie spóźniły. Jednym słowem są lepszei gorsze chwile ale ja jeszcze póki co pracuję i nie szukam nowej pracy.Umiem sprzedawać, dobrze się z tym czuję i wszystko mi pasuje. Jeśli inni się nie czuja to dobrze, że zmienili pracę, bo widac nie potrafili się tego nauczyć.

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
Centrum Obsługi Biznesu
@pablo pracownik

Dziękujemy za przekazanie opinii i pozytywny komentarz. Cieszymy się, że dobrze czujesz się pracując dla naszej firmy i że dostrzegasz i doceniasz nasze starania w budowaniu pozytywnych relacji z Pracownikami, na co na pewno niemały wpływ ma tak atmosfera w zespole jak i dbanie o to, by wypłaty naszych Pracowników wpływały na ich konta terminowo.

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
nowy pracownik

Jestem teraz już tydzień na szkoleniu, z początku było ciężko, bo po prostu nie miałem w tym doświadczenia, ani wiary, że ktokolwiek może kupić cokolwiek przez telefon. A z w końcu sprzedałem pierwsze zamówienie i jakoś idzie praca. Mam bardzo fajnego koordynatora. Podziwiam go za cierpliwość i że nie robi jazdy iż na tablicy widnieje gorszy wynik. Premie od sprzedaży są wysokimi kwotami, do tego mamy stałą podstawę. Każdemu udało spisać się już jedno czy dwa zamówienia. Praca nam się podoba bo jest fajna atmosfera i mały zespół na sali. Premie są wysokie i tak jak było powiedziane na rozmowie tak się wszystko zgadza.

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
Centrum Obsługi Biznesu
@nowy pracownik

Dziękujemy za przekazanie opinii i pozytywny komentarz. Cieszymy się, że jako pracodawca spełniamy Twoje oczekiwania i mamy nadzieję, że dalsza współpraca z nami okaże się równie satysfakcjonująca.

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
nie jest źle

Witam, w COB pracuję juz prawie rok i nie zgadzam sie z tymi opiniami. Uważam, że praca w tej firmie nie jest zła. Spokojnie wyciagam 4 tys. na rękę na miesiąc, a takie pieniądze nie chodzą po ulicy. Ludzie pomyślcie co piszecie, to jest praca jak każda inna w sprzedaży.

Centrum Obsługi Biznesu
@nie jest źle

Dziękujemy za przekazanie opinii i pozytywny komentarz. Miło nam, że zdecydowałaś się go umieścić. Dziękujemy za lojalność i wytrwałość.

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
Centrum Obsługi Biznesu

Szanowni Państwo, miło powitać wszystkich użytkowników platformy GoWork.pl, którzy poszukują informacji o pracy w firmie Centrum Obsługi Biznesu sp. z o.o. s.k.a. Serdecznie dziękujemy za wszystkie pozostawione przez Państwa opinie. Korzystając z płaszczyzny komunikacji jaką jest portal GoWork, pragniemy zadbać o przedstawienie kompleksowego obrazu pracy a także warunków zatrudnienia i przedstawienie nas jako stabilna i godna zaufania firma. Pragniemy również odpowiadać na wszystkie merytoryczne pytania oraz rozwiewać wszelkie Państwa wątpliwości. Zawsze słuchamy cennych sugestii oraz uwag. Dlatego też wszelkie trudne i skomplikowane sytuacje bardzo prosimy opisywać na adres e-mail działu rekrutacji. Wyciągamy wnioski z konstruktywnej krytyki mając na celu nieustanny rozwój. Serdecznie pozdrawiamy, zespół rekrutacji Centrum Obsługi Biznesu sp. z o.o. s.k.a.

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
Logan

Widzę wysoką aktywność ze strony COB-u i na dodatek odpowiadają na posty sprzed kilku lat, czyżby spory odpływ pracowników się pojawił? A może zbyt duża rotacja nowych pracowników, bo rzeczywistość okazuje się inna od zapowiedzi.

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
mm

praca w każdym call center jako telesprzedawca jest do D_ Pracowałam jako telesprzedawca, konsultant infolinii w kilku firmach w trójmieście i wszędzie było to samo: Zarobki NIEADEKWATNE (zbyt niskie) do wykonywanej pracy Ciągła rotacja pracowników (zwalnianie ludzi z byle powodu, bo jednego miesiąca poszła komuś gorzej sprzedaż albo zwalnianie się samemu z powodu niewytrzymania ciągłej presji i utraty motywacji do pracy na widok nędznych zarobków) przeważnie umowy śmieciowe, słabe lub brak wsparcia ze strony lidera, przeważnie nieprofesjonalne szkolenia Nie wspomnę już o normie jaką jest codzienna agresja ze strony klientów, non stop walczenie by ktoś od razu nie odłożył słuchawki, albo raczył spokojnie wysłuchac gdy konsultant infolinii chce pomóc

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
Centrum Obsługi Biznesu
@mm

Dziękujemy za przekazanie opinii. Pragniemy zaznaczyć, że obecnie w Centrum Obsługi Biznesu zaszły zmiany. Obecnie mamy dla naszych Konsultantów wynagrodzenie trzyskładnikowe, złożone ze stałej podstawy, premii od każdej sprzedaży oraz bonusu miesięcznego. Są to kwoty największe w Bydgoszczy jeśli chodzi o dodatki premiowe. Na każdym etapie współpracy mamy w pełni oskładkowane umowy. Po okresie próbnym istnieje możliwość uzyskania umowy o pracę, dzięki czemu mamy mniejszą rotację pracowników i stabilny zespół, który możemy rozwijać i doszkalać. Praca w call center, jak każda praca z klientem, zawsze będzie pracą wymagającą, w której niezbędna jest duża odporność na stres i motywacja do pracy w takim charakterze. Dlatego też nie każdy dobrze sobie w niej poradzi. Szkolenie w naszej firmie trwa trzy tygodnie. Zaczyna się okresem wdrożeniowym, podczas którego są Państwo wprowadzani w specyfikę pracy w call center oraz uczycie się Państwo ofert, które nasza firma proponuje naszym Klientom. Nasz szkoleniowiec sam regularnie odbywa szkolenia, podczas których poszerza swoje umiejętności i wiedzę, by potem lepiej przekazywać je naszym Pracownikom. Posiada w tej pracy doświadczenie i dzięki temu potrafi dobrze przygotować Państwa do specyfiki pracy. Nasi liderzy odpowiadają za rozwój swojej grupy. Firma dokłada wszelkich starań, by mieli ku temu wszelkie niezbędne narzędzia.

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
monika

Cześć, mam pytanie, jak wygląda kwestia tej opłaty 390 zł jeśli przerwie się szkolenie ?

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
Centrum Obsługi Biznesu
@monika

Dziękujemy za przekazanie zapytania. Musimy jednakże zaznaczyć, że w Centrum Obsługi Biznesu nie obowiązują opłaty za przerwanie szkolenia. W takim wypadku otrzymujecie państwo 100 złotych brutto, ale nie wymagamy od państwa wnoszenia żadnych opłat za przygotowanie szkolenia i materiały szkoleniowe.

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
zyta

Witajce. Mam pytanie jak to jest z tą karą? mam zacząć szkolenie od 10tego sierpnia. Po przeczytaniu komentarzy zwatpiłam w sens tej pracy. 10TEGO mam podpisac jakas jeszcze umowe a teraz podpisałam umowe szkoleniowa. I jesli nie zaczelam tego szkolenia i zrezygnuje teraz to i tak jest kara? Babka kierowniczka mówiła ze w przypadku rezygnacji zadnej kary nie ma.

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
Natasza
@zyta

Ja już byłam na podpisaniu, rozpocznę pracę od maja. Żadnych kar nie ma, oprócz tej o ochronie danych osobowych, co chyba jest normalne ;))

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
Centrum Obsługi Biznesu
@zyta

Dziękujemy za przekazanie zapytania. Pragniemy zaznaczyć, że w Centrum Obsługi Biznesu nie obowiązują kary umowne dotyczące rezygnacji ze szkolenia. W takim wypadku otrzymujecie Państwo jedynie 100 złotych brutto, natomiast nie jesteście Państwo zobowiązani do zapłaty żadnych kwot za organizację szkolenia. W umowie szkoleniowej, zgodnie z Kodeksem prawa, została wpisana jedynie kara umowna, związana z ochroną danych osobowych i informacjami poufnymi. Jest to obowiązek nałożony na Pracodawcę przez Ustawodawcę, z którego musimy się wywiązać, by umowa była przygotowana zgodnie z polskim prawem. Natomiast pokładamy w Państwu zaufanie, że nie będą przekazywać Państwo danych naszych klientów osobom i podmiotom nieupoważnionym do ich posiadania.

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
anonim

(usunięte przez administratora)

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
Oliwia

Skoro był to wyzysk, to dlaczego syn i jego kolega zgodzili się na takie warunki? Skoro było z góry powiedziane, że 50 zł za szkolenie to mogli sobie odpuścić jak im coś nie pasowało...

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
Centrum Obsługi Biznesu

Dziękujemy za opinię. Musimy jednakże zaznaczyć, że w Centrum Obsługi Biznesu umowa szkoleniowa - jak każda umowa zlecenie - jest w pełni oskładkowana oraz od momentu jej obowiązywania zostają Państwo ubezpieczeni w ZUS-ie. Taką umowę zgłaszają także Państwo w Urzędzie Pracy, gdy są Państwo w nim zarejestrowani, ponieważ jest to rozpoczęcie pracy zarobkowej. Większość osób kończy nasze trzytygodniowe szkolenie z wynikiem pozytywnym i otrzymuje kolejną umowę, na okres próbny, po przejściu którego istnieje możliwość otrzymania umowy o pracę. 50 złotych brutto - zgodnie z zapisami umowy szkoleniowej, którą muszą Państwo przeczytać przed podpisaniem - otrzymywali Państwo, gdy nie ukończyli Państwo szkolenia. Obecnie w takiej sytuacji przysługuje państwu 100 złotych brutto. Po ukończeniu całego szkolenia otrzymują państwo stałą stawkę godzinową, bonus oraz premie od spisanych zamówień. W razie wątpliwości należy zwrócić się z zapytaniem do działu rekrutacji, lub działu kadr, które wytłumaczą kwestie dotyczące zatrudnienia, pod kątem prawnym.

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
Fatalnie

Czyli w skrócie! Naparzaj umowy 2 tygodnie jak mongoł a po 2 tygodniach zobaczymy czy się nadajesz i damy ci 50 zł. Potem będziesz zarabiać max 2000 zł brutto - czyli 1500 do ręki.... - PRZYPOMINAM!! MAKSYMALNIE!!!!! jak będziesz najlepszym z najlepszych.

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
Centrum Obsługi Biznesu
@Fatalnie

Dziękujemy za opinię. Musimy jednakże zaznaczyć, że w Centrum Obsługi Biznesu, zgodnie z zapisami umowy, którą mogą Państwo zawsze przeczytać przed podpisaniem, 50 złotych brutto przysługiwało tym z Państwa, którzy zrezygnowali ze szkolenia w trakcie jego trwania. Obecnie w takim wypadku przysługuje Państwu 100 złotych brutto. Osoby, które przejdą całe szkolenie otrzymują stałą stawkę godzinową, bonus oraz premie od spisanych zamówień. Dodatkowo szkolenie ma Państwa przygotować do dalszej pracy i nauczyć sprzedaży telefonicznej. W związku z tym, podjęcie decyzji o dalszej współpracy jest możliwe dopiero po ukończonym szkoleniu. Zależy nam na Pracownikach, którzy nie zrezygnują na początku lub później w trakcie szkolenia. Państwa zarobki zależne są z kolei w pełni od wypracowanych przez Państwa premii doliczanych do stałej podstawy, która zgodnie z Kodeksem pracy na rok 2018 nie może być niższa niż 13,70 złotych brutto na umowie zleceniu lub 2100 złotych brutto na umowie o pracę. A więc już z tej stałej stawki nawet Pracownik w trakcie szkolenia trwającego trzy tygodnie otrzymuje minimum 1500 złotych brutto plus bonus za szkolenie wdrożeniowe w wysokości 300 złotych brutto. Ponieważ jednak także w trakcie szkolenia macie Państwo możliwość spisywania zamówień, do tej kwoty należy doliczyć wypracowane przez Państwa premie.

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
Karolina

Pracowałam w COB 2 lata. Zarobki świetne. Jeśli ktoś przychodził tam naprawdę sprzedawać a nie posiedzieć, porozmawiać z kolegami. Wiadomo, w call zawsze będzie ważne, żeby dzwonić i sprzedawać, bo na tym zarabia firma. Jeśli ktoś ma słabą psychikę, nie proponuję takiej pracy, ale jeśli ktoś dobrze czuje się w pracy w klientem to warto spróbować. Do tej pory mam kontakt z ludźmi, z którymi pracowałam i miło wspominam czas spędzony w COB.

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
PRAWDA

WSZYSTKO CO WYŻEJ NAPISANE JEST PRAWDA!!!! NIE DAJCIE SIE NABRAC - JA NIESTETY DAŁAM :( - 12 dni i dostałam 50 zł choć spisywałam zamówienia - a obiecali że jeśli będę spisywać to będzie ok. Nie spodobałam się kierownikowi i mnie wywalili - 50 zł na 11 dni pracy. Żenada :///

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
Adelajda
@PRAWDA

Ale czy jest tak, że dostajesz umowę której nie czytasz? Czy dostajesz inną umowę, a potem Cię oszukują i masz tylko 50 zł??? Nie kumam, o co dramat, skoro dostajecie umowy to je czytajcie... A jak nie masz dośw. i idziesz na staż i pracujesz miesiąc za free to się nie burzysz bo zwie się to "praktyką" ? ;) Nie bardzo kumam na czym oszukuje COB???

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
Adelajda
@PRAWDA

Ale czy jest tak, że dostajesz umowę której nie czytasz? Czy dostajesz inną umowę, a potem Cię oszukują i masz tylko 50 zł??? Nie kumam, o co dramat, skoro dostajecie umowy to je czytajcie... A jak nie masz dośw. i idziesz na staż i pracujesz miesiąc za free to się nie burzysz bo zwie się to "praktyką" ? ;) Nie bardzo kumam na czym oszukuje COB???

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
rafał
@Adelajda

Umowę dostajesz i na podpisaniu możesz ją przeczytać i zadać pytania, jeśli czegoś nie rozumiesz. Także to chyba fair. Wynagrodzenie jest za ukończone szkolenie, jeśli rezygnujesz po 2 dniach - dostajesz 100zł, bo w sumie, czemu miałbyś dostać całość, skoro nic nie wnosisz do firmy.

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
Centrum Obsługi Biznesu
@PRAWDA

Dziękujemy za przekazanie opinii. Pragniemy jednocześnie zaznaczyć, że w Centrum Obsługi Biznesu, zgodnie z zapisami umowy szkoleniowej (umowa zlecenie) 50 złotych brutto przysługiwało Państwu, gdy nie ukończyli Państwo szkolenia i zrezygnowali w trakcie jego trwania. Obecnie w takim wypadku przysługuje Państwu 100 złotych brutto. Natomiast Pracownik, który ukończy szkolenie otrzymuje stałą stawkę godzinową, bonus oraz premie od każdego spisanego zamówienia. W Państwa pracy dodatkowo istotna jest jednak także Państwa motywacja do wykonywanych zadań oraz nastawienie do współpracowników i firmy. Firmie zależy na długotrwałej współpracy i osobom, które wykazują zaangażowanie i chęć do wykonywania połączeń telefonicznych, oferuje po przejściu okresu próbnego umowę o pracę.

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
żuczek

Niestety zgadzam się z powyższymi opiniami. Miałam okazję pracować z COB i nie polecam. Co innego mówią na rozmowach kwalifikacyjnych np że praca nie ma charakteru sprzedażowego oraz nie trzeba planów wykonywać, a co innego wychodzi w praniu. Jeszcze po drodze okazuje się jak planu nie wyrobisz to zwalniają i płacą tylko 50 zł. Szok. Ja dotrwałam do końca szkolenia ale ciekawe czy zapłacą tyle ile w umowie jest podane...

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
Centrum Obsługi Biznesu
@żuczek

Dziękujemy za przekazanie opinii. Pragniemy jednakże zaznaczyć, że praca w Centrum Obsługi Biznesu jest pracą w call center, ma więc charakter typowo sprzedażowy w formie telefonicznej. W trakcie rozmowy kwalifikacyjnej jesteście Państwo o tym informowani. Przestawiany jest także Państwu rodzaj oferty, którą kierujemy do naszych Klientów. Obok stałej podstawy otrzymują Państwo wynagrodzenie premiowe za każde spisane zamówienie oraz bonusy comiesięczne w ramach nagrody za dobrą pracę. 50 złotych brutto w tym okresie przysługiwało tym z Państwa, którzy nie ukończyli szkolenia - co zostało zawarte w umowie szkoleniowej (umowa zlecenie). Obecnie takiemu Pracownikowi przysługuje 100 złotych brutto. Natomiast Pracownik, który ukończy szkolenie - zgodnie z zapisami umowy, z którą może się zapoznać przed jej podpisaniem - otrzymuje stałą stawkę godzinową, bonus oraz premie od każdego spisanego zamówienia. Istnieje także możliwość otrzymania umowy o pracę po przejściu okresu próbnego. Firmie zależy na stabilnej współpracy, z Konsultantami, którzy będą w pełni zaangażowani w powierzone zadania i zmotywowani do kontaktu telefonicznego z klientem.

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
mała

Gdyby nie to, że zabrali mi aktywne umowy (bo nie miałam wymaganych czasów połączeń), to miałabym zrealizowany cel. Oni wolą wywalić pracownika na bruk, żeby tylko umowy o pracę nie dać. Na moje miejsce i tak przyjdą nowe osoby na zlecenie, które jeszcze nic o COB nie słyszały, bo jakby słyszały, to by przecież nie przyszły...

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
Centrum Obsługi Biznesu
@mała

Dziękujemy za przekazanie opinii. Musimy jednakże zaznaczyć, że pracują Państwo przez osiem godzin dziennie, z czego wymaga się od Państwa rozmów z klientami tylko przez średnio trzy i pół godziny, resztę czasu pozostawiając Państwu na wykonywanie innych zadań oraz przerwy. W rozmowie z klientem muszą także Państwo zawrzeć odpowiednie informacje, tak by klient był w pełni świadomy z kim rozmawia, czego dotyczy oferta oraz na jakie warunki wyraża zgodę. Jeśli więc taka rozmowa, nawet zakończona pozytywnym wynikiem będzie trwać zbyt krótko, nie zdążą Państwo przekazać odpowiednich informacji oraz zebrać danych niezbędnych do spisania zamówienia. Zależy nam na stabilności pracowników, którzy swoje zadania będą wykonywać z zaangażowaniem i starannością. Istnieje możliwość otrzymania umowy o pracę po okresie próbnym. Firma jest otwarta na taką formę współpracy.

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
MARCIN

KPINA Z LUDZI!!!!!!!!!!!!!!! CO TO MA BYĆ !!! OBÓZ PRACY!!!!! JA TEZ 50 ZŁ DOSTAŁAM ZA 2 TYGODNIE PRACY!!!!! JEŚLI KTOŚ LICZY NA ŚWIĄTECZNĄ WYPŁATĘ TO MOŻE SOBIE O NIEJ JEDYNIE POMARZYĆ. KARP W LIDLU 7,90 ZA KILO!!!! ZA 2 TYGODNIE PRACY!!!! LUDZIE!!! UCIEKAĆ!!!!

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
Centrum Obsługi Biznesu
@MARCIN

Dziękujemy za przekazanie opinii. Pragniemy jednakże zaznaczyć, że w tym okresie 50 złotych brutto przysługiwało tym z Państwa, którzy zrezygnowali z udziału w szkoleniu bez jego ukończenia. Obecnie w analogicznej sytuacji przysługuje Państwu 100 złotych brutto. Pracownik, który ukończy szkolenie otrzymuje - zgodnie z zapisami umowy - stałą stawkę godzinową, premie od spisanych zamówień oraz bonus. Należy mieć świadomość, że jest to wymagająca praca - jak każda praca oparta o kontakt z klientem - a wysokość premii zależy tylko i wyłącznie od Państwa wysiłku wkładanego w powierzone zadania. Bonus miesięczny jest nagrodą od firmy za Państwa pracę, która podwyższa państwa wynagrodzenie.

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna

Zostaw merytoryczną opinię o COB - Bydgoszcz

Możesz oznaczyć pracodawcę w treści opinii wpisując znak @ np: @Pracodawca

Administratorem danych jest GoWork.pl Serwis Pracy sp. z o.o. Dane osobowe przetwarzane są w celu umożliwienia ... Czytaj więcej


Drogi Użytkowniku,

Pamiętaj, przed dodaniem opinii o Pracodawcy, koniecznie zapoznaj się z poniższą informacją:

NIE dodawaj opinii, która:

ikona dobre praktyki
łamie prawo polskie
ikona dobre praktyki
jest niezgodna z regulaminem serwisu GoWork.pl
ikona dobre praktyki
jest wulgarnym komentarzem
ikona dobre praktyki
jest niemerytoryczna

Każda merytoryczna opinia jest ważna, każda z nich może być zarówno pozytywna jak i negatywna, dlatego zachęcamy do tego by dzielić się swoimi przemyśleniami, które dotyczą Pracodawcy. Nie pisz jednak pod wpływem negatywnych emocji.

Zadbaj o kulturę pozytywnego feedbacku, nie pisz tylko negatywnych informacji o Pracodawcy, zwróć uwagę na stosowne aspekty i realia w swojej opinii. Wszystkie oceny są wartościowe. Wspólnie zadbajmy o sens merytorycznych opinii.

Dodaj pomocną opinię, którą sam chciałbyś przeczytać o swoim potencjalnym Pracodawcy. Podziel się swoimi przemyśleniami, a poniższe przykłady możesz potraktować jako podpowiedzi o czym Użytownicy lubią czytać odwiedzając profile firm.

ikona dobre praktyki
przebieg on-boardingu nowego pracownika
ikona dobre praktyki
proponowane przez Pracodawcę wartości wynagrodzenia
ikona dobre praktyki
codzienna praca, również w relacji z przełożonymi
ikona dobre praktyki
panująca atmosfera w pracy
#TwójGłosMaZnaczenie

Często zadawane pytania

  • Jak się pracuje w COB?

    Zobacz opinie na temat firmy COB tutaj. Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy oraz kandydaci do pracy to 12.

  • Jakie są opinie pracowników o pracy w COB?

    Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy to 10, z czego 2 to opinie pozytywne, 5 to opinie negatywne, a 3 to opinie neutralne. Sprawdź tutaj!

  • Jak wygląda rekrutacja do firmy COB?

    Kandydaci do pracy w COB napisali 11 opinii na temat procesu rekrutacyjnego. Zobacz szczegóły tutaj.

gemius

Na podstawie badań Mediapanel prowadzonych przez Gemius w okresie od 1 marca do 31 marca 2024: wskaźniki "Real Users" platforma internet.

Ranking Użytkownicy
(real users)
  1. GoWork.pl 3 634 470
  2. Pracuj.pl 3 137 130
  3. LinkedIn 3 035 232
  4. Olx.pl 2 564 298
COB
Przejdź do nowych opinii