Pracowałem w wielu firmach - staż 25lat pracy, w Tramwajach najdłużej i na rynku ciężko znaleźć coś lepszego i stabilniejszego. Ludzie wiadomo są różni i z lewa i prawa, mili i złośliwi, ale to jak w życiu....
Kto pisze te pozytywne komentarze ? Osoby z kredytami i ci co nie mają wyjścia hehe. Nigdy więcej
Oj, rozhasały się sokoburaczane trolle na tym forum. Widać Rafau sypnął trochę szwabskiej kasy, wspierającej jego lagier.
Ta anty polska formacja już może wynosić flagę likwidacji - Tusk jako wódz ??? Chyba od noszenia kapoty i robienia dobrze Makreli.Jest tak lubiany przez normalnych , podkreslam, Polaków ,że popapranych już nie ma z korzyścią dla mojej Ojczyzny.
Trzaskowski, początkujący masonie, człowieku chory na własną egoistyczną osobowość, spowodowaną byciem synem agentki UB ps. Justyna i zdrajcą Polski zaangażowanym w ruch masoński rytu francuskiego, generalnie chłopie jesteś osobą totalnie psychicznie nieuspokojoną żeby nie powiedzieć chorą czego dowodem jest sposób zarządzania Warszawą. I taka osobą, egoistą z chorą osobowością, dążący głównie do realizacji egoistycznego celu samorealizacji we wszystkim co mu się urodzi w jego chorej głowie. Np. chce być a to Prezydentem RP, a a to przywódcą nowej Solidarności... . , itp., a teraz Campus, wot sfołocz. Trzaskowski ustąp natychmiast ze stanowiska Prezydenta Warszawy i poddaj się intensywnego leczeniu psychiatrycznemu dla dobra Polski, jeżeli masz odrobinę honoru na co liczę ja i większość uczciwych Polaków. Jeżeli tego nie uczynisz to jednak okaże się że jesteś tylko cynicznym, na pewno nie bezinteresownym zdrajcą Polski w której pozwala ci się zdrajco na razie mieszkać. A jak tam złociuteńki Klub Bilderberg zdrajco. Grupa Dla nieuświadominych Blderberg- klub masonów rytu francuskiego, najbardziej niebezpieczni dla cywilizowanego świata. Do spotkań grupy spośród obywateli Polski zostali zaproszeni: Hanna Suchocka, była Prezes Rady Ministrów, w 1998 roku[3][6]; Sławomir Sikora, prezes Banku Handlowego, w 2004 roku[6]; Andrzej Olechowski, były Minister Finansów oraz Minister Spraw Zagranicznych, w latach 1994, 2004, 2005[3][6]; Jacek Szwajcowski, prezes Polskiej Grupy Farmaceutycznej, w latach 2004 i 2005[6]; Aleksander Kwaśniewski, były Prezydent RP, w roku 2008[3][6]; Jan Vincent-Rostowski, były Minister Finansów oraz wiceprezes Rady Ministrów, w 2012 roku[6][7]; Radosław Sikorski, były Minister Spraw Zagranicznych i członek Komitetu Sterującego Grupy Bilderberg, w latach 2016[8], 2017[9], 2018[10], 2019[11]; Anne Applebaum, nagradzana dziennikarka, członek Council on Foreign Relations, a prywatnie żona Radosława Sikorskiego posiadająca obywatelstwo polskie od 2013 roku, w latach 2015[6][12], 2016[8], 2018[10], Grzegorz Hajdarowicz, założyciel i prezes Gremi International, w 2018 roku[5][10]. Jolanta Pieńkowska, dziennikarka, w 2019 roku[11]
Rozmowa kwalkwikacyjna
Łatwe
-
Poziom rozmowy:
- Rezultat: Dostałem pracę, ale nie przyjąłem
Hej, rekrutacja na motorniczego ruszyła...jeśli już to po jakim czasie od wypełnienia formularza, odzew na maila?? Pochwalcie się jak dostaniecie info ????
Dzisiaj wypełniałem kwestionariusz i niestety jakiś proces nie puknął, albo jest jakiś błąd. Najlepsze jest to że jest wiadomość ,,Nie znaleziono zaproszenia. Mogłeśl-aś) błędnie wpisać URL (Adres internetowy) lub skończył się czas Twojej sesji. Aby ponownie wejść, wykorzystaj ten sam link w e-mailu zaproszeniowym." Kpina, kpina, kpina i nikt nie potrafi z TE mi wyjaśnić co jest nie tak... Firma zewnętrzna podobno prowadzi rekrutację i dowiedziałem się od poniektórych kierowców że po znajomości się dostają z tej firmy i współpracują z pośrednikami w szukaniu pracy... Kpina, kpina kpina. Firma Państwowa i takie dni.
@Ktoś Ja wypełniałem formularz przez stronę, rozumiem, ze kwestionariusz o którym mówisz dostałeś mailowo po wypełnieniu formularza? O jakim zaproszeniu wspomniałeś? Faktycznie jeśli tak to wyglada to niezła kpina
Czy po wypełnieniu formularza dostaliście na maila potwierdzenie złożenia go? Czy otrzymaliście ocenę "osobowości" wypełnionego formularza?
Cześć, widzę, że jesteście tu aktywnie. Ciekawi mnie jak skończy się rekrutacja i czy wszyscy dostaną jakaś informację zwrotną. Jakby coś było więcej wiadomo to dajcie znać.
A dostałeś cos na maila po wypełnieniu formularza? Czy po wypełnieniu formularza wypełniłes kwestionariusz i dostałeś potwierdzenie zwrotne o złożeniu kandydatury? Rzeczywiście coś z tym procesem jest nie tak, bo za pierwszym razem otrzymalam inf na maila,ze nie powiodło sie przeslanie wpisanych prze ze mnie danych i bym przystąpiła raz jeszcze korzystając z zalaczonego linka(zauwazylam to.kolejnego dnia ). Po zakończeniu otrzymalam te ocenę osobowości ale nie na maila. Wyswielila sie w pdf.
Czy ktoś z Państwa dostał już telefon bądź maila od działu rekrutacji z zaproszeniem do kolejnego etapu?
Czy dobrze zrozumiałem dostał Pan telefon z TW po symulatorze ze nie kwalifikuje się dalej?
Witam. W nawiązaniu do wypowiedzi "Białego" pełna zgoda. TW mają płacone za wozo-kilometr na mocy umowy z m.st. Warszawy. Nie jest istotne czy tramwaje wożą powietrze czy ludzi. Spółka jest zasilana z podatków które m.st. ściąga z obywateli przy pomocy urzędu skarbowego a z tego co moi mądrzy wiem są one coraz większe. I tak np. opłata za Strefę płatnego parkowania (podwyżka 30 %) plus za drugie auto 1200 PLN rocznie , powiązanie opłaty za wywóz śmieci z ilością zużytej wody (dla 80 % obywateli tego miasta kolejna podwyżka), najem , podatek od nieruchomości do gmin przecież radni nie głosowali za obniżkami (wskażcie że było inaczej :) zwłaszcza jeśli chodzi o stawkę za pole postojowe w garażu podziemnym...) Do meritum: Spółka od kilku miesięcy zwiększa zatrudnienie także na wysokim szczeblu wynagradzania - rozwijają się struktury w grupie biurowo/urzędniczej jest to kilkadziesiąt już osób. Naturalnie w grupie tzw. robotniczej też. Tworzone są "ciekawe" stanowiska w w randze kierowniczo/dyrektorskiej -bardzo dobrze wynagradzane. Pojawia się także nowy członek rady nadzorczej ( wybitny dziennikarz gazety wyborczej i korespondent z Brukseli). Od kadry kierowniczej w górę 90 % ludzi to znajomi , kolesie ludzi którzy tu pracują dziesiątkami lat , możecie domyślać się jakie są ich realne kompetencje... nie te w cv. W/w fakty dla ludzi potrafiących zrozumieć jak to działa są dość czytelne. Nie ważne jak nazwiemy instytucję Państwową ale jeśli jest ona zasilana z podatków to wszyscy pośrednio się na to składamy zwłaszcza sektor prywatny- którego dorżnięcie będzie niedługo miało swoje skutki również i tu :)
Czesc. Jakby co trwa rekrutacja na motorniczego. Pierwszy etap został jednak zmieniony. Wie ktoś czemu?
Dajcie sobie spokój z tą pracą, jest beznadziejna, wielka odpowiedzialność za gówniane pieniądze i rozwalone życie prywatne. Wszystko na waszej głowie czyli uważać na samochody,pieszych, pilnować zwrotnic, odstępu by nie przywalić w kolegę, na jesieni ślisko bo liście na szynach to już jedziesz wolniej a rozkład jazdy jak w lato oderwany od rzeczywistości bo układają go idioci, którzy nawet do pracy nigdy komunikacją miejską nie jechali. Chcecie jeździć po torach to idźcie lepiej na kolej WKD,SKM, METRO tam jest spokojniej, też codziennie jesteś w domu, dużo roboty za was robią dyżurni ruchu, dyspozytorzy i kierownicy pociągów a w tramwajach wszytko robisz ty za mniejsze pieniądze.
a co zostało dokładnie zmienione? aplikowałem ostatnio dwa lata temu. bez powodzenia zresztą
A mi się wydaje, że te wszystkie opinie negatywne piszą ludzie którzy się do TW nie dostali, lub byli pracownicy których ta praca jednak przerosła. Tą robotę trzeba po prostu lubić i rozumieć po co się do niej przychodzi. To jest praca w ścisłym reżimie, ze względu na bezpieczeństwo. Większość ludzi wylewających te pomyje, chciałaby jakiegoś specjalnego traktowania, głaskania, prowadzania za rączkę. A tu niestety, za błędy lub walenie w (usunięte przez administratora) jest zjebka i ponosi się konsekwencje. Idźcie do Biedry na kasę, lub wracajcie do siebie na wieś orać pole.
Ale to prawda co piszą. Praca w komunikacji miejskiej to ciężka psychicznie robota, odpowiedzialna i niewdzięczna. A zarobki nieadekwatne do tak odpowiedzialnej pracy. Rowerzyści i piesi przechodzący na czerwonym, przebiegający w niedozwolonych miejscach, samochody zajeżdżające drogę, roszczeniowi awanturujący się pasażerowie, dobiegający jakby to miał byc ostatni tramwaj, rozkłady napięte, do tego im nowszy tabor tym bardziej niewygodny i awaryjny.
Witam, na jakie zarobki mozna liczyc jako elektronik? Jak sprawa wygląda z samymi warunkami pracy?
Jakieś 4k brutto na dzień dobry, potem podwyżka Około 200 - 300 i z tym już do emerytury. Elektronik - to dużo powiedziane. Generalnie to tylko podmieniacz kasowników / wyświetlaczy. Robota może niezbyt skomplikowana, ale w dużej części na zewnątrz (w wagonach, ale nie w hali, a na zewnątrz). Najbardziej przydatne będą... Nogi, bo najwięcej ci zajmie chodzenie i szukanie wagonów. Zero współpracy pomiędzy brygadami. Styl zarządzania to typowa nomenklatura. Przełożeni wymagają wykonywania rzeczy bezsensownych, przy braku narzędzi i materiałów, najczęściej przez ich brak wiedzy. Grafiki są turbo chaotyczne, niekiedy przez 3 dni zaliczysz wszystkie 3 zmiany. Współpracownicy to środowisko typowo robotnicze, więc jeśli nie przeszkadzają ci ostre docinki, i godziny spędzone na słuchaniu wciąż tych samych bzdur o remontach domów i naprawach / kupowaniu samochodów, to przeżyjesz. Gorsze jest podejście kierownictwa, które na każdym kroku stara ci się udowodnić, że można tobą pomiatać (bierze się to z tego, że mnóstwo pracowników tkwi po 30 lat na tych samych stanowiskach i z nimi można zrobić co się chce - nie odejdą bo gdzie?). Procedura urlopowa skomplikowana na maxa - obyś tylko nie wziął. Nawet badania okresowe to temat rzeka - średnio robi się je tydzień (a niekiedy i dłużej).
cd. Te totalitarne POKOpane głupole chcą zlikwidować w Polsce demokrację i rozwalić całą UE.
Witam. Czy warto isc do TW na motorniczego? Obecnie jestem kierowca i rozwazam taopcje. Niech ktos sie wypowie czy warto. Pozdrawiam
Hej!Zamierzam we wrzesniu zapisac sie na kurs robie prawka na tramwaje i jak najszybciej zacząć pracować.Mam 23 lata i prawo jazdy kat.B od 5 lat.Chcę się spytać czy płacąc za pokoj 1000zl,wlasne wydatki,zycie.... utrzymam się za pensję motorniczego?Czytalem ze z bonusami,premiami itp w warszawie nawet 6500 brutto mozna zarobic ale ja jako osoba zaczynajaca moge liczyć na conajmniej 2500 na reke? Jest ktoś chetny do pogadania o pracy? +48 697699712 napisz i oddzwonie.Zaznacze ze mieszkam niedaleko zajezdni Pragi poludnie
Motorniczy po kursie dostaje umowę na 4000 zł brutto. Do tego dochodzą dodatki za pracę w święto ( zwykle 2 niedziele w miesiącu, czasem jeszcze jakieś święto wpadnie), do tego godziny nocne i jakieś nadgodziny spowodowane opóźnionymi zjazdami, zatrzymaniami itp, więc z tych 4000 zwykle robi się 4300-4500, w zależności od miesiąca. Dodatkowo jest premia podstawowa która wynosi w obecnej chwili 26% podstawy, plus dwie premie za punktualność wynoszące w sumie 500 zł. Zwykle wszystkie premie bierze się bez problemu chociaż zaraz ktoś napisze że regularnie nie dostaje premii bo coś tam ;). Czyli brutto nowy motorniczy może zarobić ok 5500-5900 zł, z tego na rękę wychodzi ok 4000 zł. Możesz ten wynik poprawić przychodząc "z wolnego" czyli wyrabiając nadgodziny a że zwykle brakuje ludzi do pracy to zawsze jeden albo dwa dni w miesiącu spokojnie można przyjść. Tak to wygląda na obecną chwilę.
A to że chcesz zrobić uprawnienia na motorniczego to ok, ale to nie ty decydujesz. Na kurs jest około 1200 osób chętnych z czego po rekrutacji zostaje około 30 osób spełniających kryteria TW, więc przesiew jest bardzo duży wypadniesz źle na rozmowach i jesteś na 2 lata blokowany. Wytrwali od paru lat próbują się dostać.
Zdecydowanie tak, chętnych jest sporo ale większość odpada w trakcie rekrutacji zwykle z powodu braku predyspozycji do tej pracy.
Skoro jest tak duzo chetnych do pracy,do ludzie sa tacy tepi ze nie przechodza testow,lub są gapami i nie orientują się w terenie lub nie maja glowy do nauki? Z tego co wiem w Warszawie brakuje motorniczych i to nie 1,10 lub 100 osob....
Brakuje oczywiście ale nie przyjmują jak leci wszystkich tylko dla tego że brakuje ludzi. Nie łudz się że przyjmą kogoś bez pojęcia tylko dlatego że jest deficyt ludzi
Brakuje tak jak napisałeś motorniczych a nie przypadkowych ludzi. To ciężka, odpowiedzialna pracą dla ludzi którzy mają do niej predyspozycje. Na prawdę nie każdy się nadaje. Tutaj bardzo łatwo doprowadzić do tragedii dlatego jest staranna selekcja.
Chłopaku zastanów się nad tym gdzie chcesz iść. Też się przyjolem do tej firmy mając 23 lata. I mogę Ci powiedzieć jedno. Żałuję bo straciłem 8 lat życia. W firmie panuje obłuda (usunięte przez administratora) mobbing. Zrobiłem prawko na autobus i pracuje w innej firmie i mam spokój. Zastanów się.
Szczerze, to przyjmują ludzi bez pojęcia -> karierowiczów (Karierowicz przyjdzie zobaczy, a że się przekona że kariery nie zrobi to odejdzie), a OSK na tym bazuje bo siebie zarabia.
Jak sobie teraz poradzicie szanowny Zarządzie , jaleśli brakuje wam motorniczych , a kierownictwo zostało powołane tylko do ich karania. "Pracownik to wróg". Kierownik odpowiada tylko za statystyki o ukaraniu. A tu już nie ma kogo , może zajmijcie się nimi.
W punkt. Kiedyś było inaczej ale od jakiegoś czasu równia pochyła bez perspektyw na zmianę tendencji.
Witam, nie przeszłem symulatora następna próbę złożenia formularza rekrutacyjnego mogę podjąć dopiero po upływie 12 miesięcy czy to normalne ?
Jasne. Kolejny etap to badania krwi i kału. Chodzi o sprawdzenie, czy pracę masz we krwi, czy w doopie. A serio to poszukaj na forum, wszystko jest.
Następny etap to rozmowa kwalifikacyjna z Paniami z HR, później czekanie na telefon jeśli przeszedłeś pozytywnie a jesli nie to @. Ostatni etap to psychotechnika. Czy ktoś z Was już przechodził? Dostał maila lub tel.? Pytam bo jestem przed :D
Siemanko, dostał ktoś już jakąś odpowiedź po rekrutacji w tym miesiącu? Chodzi mi o jakieś info po wypełnieniu formularza zgłoszeniowego na motorniczego. Pozdrawiam wszystkich czytających
Taaa. Dzisiaj ta zewnętrzna firma rekrutacyjna się odezwala pisząc, ze jestem wspanialy i w ogole co to nie ja, ale juz mają komplet. Zaczynam sie coraz bardziej sklaniac ku opinii, ze aby sie dostac do TW trzeba posmarowac.... Znajomy dwa lata temu dal 5tys komu trzeba i pracę dostal.
Dziwne, ja już jestem po symulatorze i po rozmowie.... żadna firma zewnętrzna do mnie dzwoniła. Na rozmowie babeczki powiedziały że jak będzie odmowa to wyślą mail, a jak się na mnie zdecydują to zadzwonią. PS: Nikomu nie dąłem w łapę jakby co.
Masz 100% rację, że biorą doslownie kogo chcą nie patrzac zupelnie na nic. Dzisiaj otrzymalem takiego maila a nawet nie zalączylem cv czy listu motywacyjnego, brzmi on tak: Dziękujemy za udział w pierwszym etapie rekrutacji na stanowisko motorniczego. Z radością informujemy o wysokim wyniku otrzymanym w kwestionariuszu kwalifikacji i predyspozycji. Niestety z powodu pandemii i ograniczonej liczby miejsc zawiadamiamy o niezakwalifikowaniu do etapu drugiego tej rekrutacji. Natomiast zachęcamy do zgłoszenia się w kolejnej rekrutacji - będą Państwo poproszeni o wypełnienie tylko pierwszej części kwestionariusza. Część dotycząca predyspozycji zostanie przepisana z tej rekrutacji. W razie pytań prosimy o kontakt mailowy: rekrutacjamotorniczy@tw.waw.pl. Z poważaniem, Dział Szkoleń i Rozwoju Motorniczych oraz Służb Technicznych Biura Realizacji Przewozów Tramwaje Warszawskie sp. z o.o. ul. Siedmiogrodzka 20, 01-232 Warszawa tel: +48 22 526 68 73 rekrutacjamotorniczy@tw.waw.pl www.tw.waw.pl
Dostałeś odpowiedź, że w kolejnej rekrutacji pierwszy etap masz już z głowy i od razu dostaniesz zaproszenie na symulator. Jest bardzo dużo chętnych.
A po złożeniu kolejnej aplikacji znowu otrzymam podobną wiadomość, lub kto wie...moze nawet identyczną. Nie ja pierwszy i nie ostatni. Napisalem przeciez w konentarzu, ze nawet cv nie dolaczylem ani nawet listu motywacyjnego- taka jest ta rekrutacja; Harrisson nawet nie przyjrzy się dokladnie kto aplikuje i z czym aplikuje tylko kazdemu odsyla tę samą świadomość. Przykre, bo oznacza to nic innego jak lekceważenie kandydata.
Dzień dobry, Czy ktoś Państwa orientuje się w jakim przedziale kształtują się zarobki w Tramwaje Warszawskie Sp. z o.o. na stanowiskach technicznych, biurowych związanych z eksploatacją i utrzymaniem użytkowanej floty pojazdów. Z góry dziękuje za wszystkie konstruktywne odpowiedzi. Równocześnie prośba o nie zamieszczanie odpowiedzi w stylu: „nie wiem ale się wypowiem” lub inne które nic nie wnoszą. A co tam pocisnę kolesia, który się ośmielił zapytać albo ponarzekam na pracodawcę.
Czy jest jeszcze szansa na telefon po niedzieli jeśli chodzi o rekrutację, która zakończyła się 24 marca? Czy już wszystkie osoby obdzwonione ?
Ta rekrutacja to tylko dla znajomych chyba. Mam prawo jazdy na wszystkie kategorie, licencję i świadectwo maszynisty, kategorię zdrowia astronauty, 12 lat doświadczenia w zawodzie maszynisty, a nie mogę się dostać do prostej roboty na tramwaj. Żenada. Niech da wam to do myślenia, gdzie składacie podania.
Daj im czas. Maja na pewno mega dużo zgłoszeń. Jest jeszcz marzec. Musza uporządkować formularze i podjąć decyzję d kogo dzwonić. Czasami to tydzien 2. Trzeba spr, co Jest napisane o procesie rekrutacji na stronie,ale też nie ma sztywnych tam czasowych
Taaaaa, zero znajomości, właśnie przeszedłem pozytywnie symulator i za kilka dni mam rozmowę... pierwszy raz aplikowałem. Może z Tobą jest coś nie tak ;)
Hej. Symulator to znaczy? Czy mógłbyś króciutko napisać na czym to polega? Bo zastanawia mnie, jak sobie poradzić z symulatorem, jeśli jest to symulator tramwaju, skoro ktoś nigdy nawet nie przebywał w kabinie motorniczego tramwaju. Pozdrawiam i z góry dziękuję za odpowiedź.
Dostaniesz instrukcje jak to działa. Jedziesz dosłownie chwilę, patrzą czy zwalniasz do 15 na zwrotnicach i na światła. Nic trudnego
Hej, miałem wczoraj. Dostajesz instrukcje do najważniejszych przełączników, instruktor objasnia podstawy i ciśniesz 15 minut. W moim odczuciu nikt sie nie spodziewał że będe idealnie prowadzi tramwaj, czego przeciez nie umiem, a obserwowano moje reakcje, dostosowywanie prędkości, przestrzeganie znaków, płynnośc jazdy i koncentracja + obserwacja. No i czy patrze na otoczenie, lusterka. Tak mi sie wydaje, że o to w tym chodziło. U mnie do przodu, czekam na rozmowe.
Dzięki za odpowiedź. Martwi mnie tylko jedno, NIEPEWNOŚĆ, bo na razie cisza po złożeniu aplikacji... Nikt nie dzwonił, nikt nie pisał...
To na zwrotnicach obowiazuje 15 km/h ,a nie 10 km/h. Na co jeszcze trzeba zwrocic uwage.Pozdtawiam
Pojutrze symulator. Na co sie przygotować, czego oczekuja po takim spotkaniu?
Witam. Chciałem zapytać o jedną rzecz. Rok temu brałem udział w rekrutacji na motorniczego. Przeszedłem pozytywnie rozmowę kwalifikacyjną, lecz po zaproszeniu na badania zadzwoniłem z rezygnacją z przyczyn osobistych. Czy mogę przystąpić do rekrutacji po niepełnym roku w takiej sytuacji ?
Czyli Pani/Pana zdaniem w takim przypadku karencja nie obowiązuje? Tylko podejrzewam, że już mogą krzywo patrzeć podczas rozmowy, bo zapewne każdy kandydat biorący udział w poprzednich rekrutacjach figuruje w bazie danych :). Dziękuję za poprzednią odpowiedź.
Dopiero jak się zglosisz,to bedziesz wiedział. Jak wiadomo Oni mają bardzo dużo zgloszen i nie zawsze patrzą na wspomniany przed Ciebie problem. Maja tez kłopot,bo proces rekrutacji jest b dlugi,a trzeba za cis żyć,wiec troche ludzi rezygnuje.
Witam, coraz powazniej zastanawiam się nad związaniem sie z Tramwajami Warszawskimi w charakterze motorniczego. Na co mozna liczyć tak realnie ze strony tego pracodawcy, czy faktycznie jest az tak ciężko. Tak ogólnie jak tam się pracuje i jakie zarobki w pierwszym roku, dwóch latach. Jakie badania, jaki rodzaj umowy czy ciężko o wolne? Z góry dziękuję.
Wszystko masz opisane na forum, wystarczy zadać sobie odrobinę trudu. Od czasu jak pisałem posty ile się zarabia i jak wygląda praca, nic się nie zmieniło.
Często zadawane pytania
-
Jak się pracuje w Tramwaje Warszawskie Sp. z o.o.?
Zobacz opinie na temat firmy Tramwaje Warszawskie Sp. z o.o. tutaj. Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy oraz kandydaci do pracy to 163.
-
Jakie są opinie pracowników o pracy w Tramwaje Warszawskie Sp. z o.o.?
Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy to 69, z czego 3 to opinie pozytywne, 34 to opinie negatywne, a 32 to opinie neutralne. Sprawdź tutaj!
-
Jak wygląda rekrutacja do firmy Tramwaje Warszawskie Sp. z o.o.?
Kandydaci do pracy w Tramwaje Warszawskie Sp. z o.o. napisali 2 opinii na temat procesu rekrutacyjnego. Zobacz szczegóły tutaj.