W zajezdni Ołbin źle się dzieje, odchodzą najlepsi ludzie fachowcy, atmosfera jest fatalna, panuje wszechobecny bałagan, części brakuje. Niejaki "mistrz Or..."obstawił kamerami każde miejsce na hali, czujemy się jak w big brotherze, albo w areszcie śledczym, wchodzi pod prysznice 13.45 i spisuje kto się kąpie. To wszystko pod nadzorem kierownika, aż dziwne, że on na to pozwala. Tak to jest jak ludzie bez wiedzy i wykształcenia biorą się za zarządzanie. Policzcie sobie ile osób odeszło z tej zajezdni od czasu rozpoczęcia pracy przez te kierownictwo...najlepsi spawacze, tokarze, nawet cały magazyn uciekł. A co mamy...brak fachowców, a ci co zostali czekają na emeryturę albo kiedy stąd uciec, brak części no i wszechobecny bałagan.
Jest jakiś sposób żeby zyskać sympatię czy to taka gra losowa? Nie wiem jak tu jest ale często Ci lubiani mają lepsze pieniądze i lepsze warunki roboty...
Jeśli dla większej liczby pracowników jego zachowanie to problem to czy nie możecie tego zgłosić kierownikowi albo i wyżej?
"Lepiej późno niż wcale", ale jednak trochę późno. Większość ludzi, którzy przez niego odeszli już nie wrócą. A było zgłaszane, że jest agresywny, zawistny i nie docenia dobrych pracowników.
To do kogo niby takie właśnie zgłoszenia szły ze nikt nawet palcem nie kwinal? Chciałbym chociaż wiedzieć jak skutecznie problem tu zgłaszać gdybym sie przyjął
Nie da rady zrobić anonimowego donosu? U mnie we wcześniejszej firmie wprowadzali te takie skrzynki do których wrzucales kopertę która do HR leciala
Szanowni pasażerowie. Ogarnijcie się trochę. Myślicie, że kierowcy autobusów grają sobie na zajezdni w makao i specjalnie przyjeżdżają opóźnieni tak jak Wy to piszecie nie raz i o 50minut? To nie jest wina wrocławskiego mpk, że akurat wszystkie inwestycje zaczęli robić właśnie pod koniec roku. Stąd się biorą te gigantyczne korki i poznienia. Kierowca nie raz przyjeżdża opóźniony i odmawia sobie zjedzenia kanapki abyście Wy ludzie mogli dojechać do celu. Każdy polak patrzy tylko na siebie aby jemu było dobrze, a resztę ma w (usunięte przez administratora) Ciekawy jestem jakby tak któryś z Was wsiadł do autobusu lub tramwaju jakie były opóźnienia xD Pozdrawiam wrocławskich kierowców MPK.
Dokładnie ja też kiedyś myślałem że to fajna praca, tak fajnie to wygląda z zewnątrz jak kierowca sobie siedzi i odpoczywa jadąc. To jest obłudne myślenie osób które nie wiedzą co to jest praca kierowcy a w szczególności kierowców którzy jeżdżą po mieście gdzie od skupienia się na jeździe boli głowa a od nieprzyjemnego pasażera potrafi mieć cały dzień zepsuty nie wspomnę że w lato w kabinie kierowcy temperatura dochodzi do 50 c. Tak apropo każdy autobus ma zamontowany GPS i to nie jest tak że sobie może każdy jeździć jak chce tutaj kierowcy dostają kary za opóźnia ze swojej winy a jak każdy wie że korków się nie przeskoczy także życzę wam miłego dnia i nie denerwujcie się kierowcy jeżdżący komunikacja miejska tak samo się spóźniają jak autobus nie przyjedzie
Szkoda że przystanki na życzenie są życzeniem kierowcy a nie pasażera. Czy kierowcy którzy chamsko nie zatrzymują się albo odjeżdżają sprzed nosa tez sie wliczaja do tych super zatroskanych? Nie sądzę
Hmmm dlaczego odjazd z pętli jest wg rozkładu 5 15 a bus odjeżdża o 5 19 po wypaleni papierosa po uwadze do kierowcy w kwestii punktualności odpowiedzi nie było
Bądź chwile kierowcą to zobaczysz jak pasażerowie potrafią ci wejść i uwierz ze szybko się staniesz nerwowy oraz jestem ciekaw czy sam przestrzegasz przerwy że punktualnie wychodzisz np. na 15-30min i w między czasie nie lecisz np. zapalić, do łazienki itd. Nie to że chamski jestem, nie miły, ale ludzie, nie bądźmy tacy że komuś wytykamy, pilnujemy czyiś obowiązków bo sami nie jesteśmy lepsi lub nie pilnujemy punktualności co do minuty.
Dla sprawdzenia czy to prawda doszły mnie słuchy że na osobę która ma dostać podwyżkę jest nasyłany człowiek który spreparować zdarzenie niezgodne z zachowaniem kierowcy na przykład mocne hamowanie i niby się człowiek uderza przytrzaśnięcie drzwiami by później napisać donos do dyrekcji i w ten sposób pozbawić danej osoby podwyżki. Informacja od byłych kierowców MPK Wrocław jeszcze raz czy to jest prawda
Informacja jest przekłamana, takie osoby pojawiają się u ludzi po podwyżkach i jest im potrącana premia, takie głosy są masowe. W filmie reklamującym rekrutację na kierowców pan z biura dorabiający na zlecenie za kołem udaje etatowego kierowcę.
Po podwyżce 1 kwietnia z doświadczeniem ponad rok dostałem aneks na 5900 brutto podstawy wynagrodzenia. Nowi pracownicy z ulicy nawet tacy co dopiero zrobią prawo jazdy na start dostaną 6000 brutto. Stażowe za doświadczenie spoza MPK w ogłoszeniu zostało zlikwidowane. Odpowiedzcie sobie sami na temat szacunku za doświadczenie i docenienia. Stary 5900, młody 6000. Wypowiedzenie już w drodze na Prusa. Niech biuro robi prawo jazdy i samo sobie wozi.
Masz kolego 100% racji, te ostatnie podwyżki to jakaś kpina :/ nie dziwię Ci się, że jesteś zdenerwowany. Widać lepiej firmie zatrudniać nowe osoby bez doświadczenia niż dać dobrym, sprawdzonym i doświadczonym pracownikom. Śmiech na sali…. Dziwi mnie tylko skąd ciągle biorą nie nowi kandydaci na te kursy.
Podwyżka a raczej jej widełki uderzyły nie w tych co kombinują,tylko w tych co potrzebowali pomocy. W tych pracowników którym przytrafiło się nieszczęście zachorowania na dłuższy okres. Dostając 80% z podstawy bez tych wytluszczonych i dużą czcionką pisanych dodatków. Tych którzy wrócili do pracy spodkala piękna nagroda w postaci mniejszej podwyżki wynagrodzenia.
Nie tylko, krótko mówiąc stawka wszystkich których chcą nakłonić do odejścia jest NIŻSZA niż oferowana w ogłoszeniach nowym. Dawno się mówiło na Prusa że ludzie ze stażowym kosztują ich za dużo, taniej przeszkolić 24 letniego barmana z mc albo kasjerkę z żabki na kierowcę niż płacić za doświadczenie. Nawiasem patrząc po ogłoszeniu o naborze zlikwidowali podwyżki stawki za doświadczenie. Dyspozytor wysyla maile że pilnie potrzebni kierowcy "z wolnego" na dziś i jutro, nawiasem to ich ulubiony zwrot bo terminu "z wolnego" nie ma w kodeksie a planista ma w obowiązkach "optymalizację czasu pracy" więc ma obowiązek!!! wciskać wolne za zrobione nadgodziny komu się da żeby nie płacić ekstra. Tymczasem polecam eksperyment: zadzwoń do 2-3 firm jeżdzących tutaj linie miejskie i podmiejskie. Nie ma wolnych etatów! Co najwyżej zlecenie czy dorobienie sobie kilkanaście godzin a na pełny wymiar trzeba sobie poczekać. Wiesz czemu? Bo ucieczki z MPK i to doświadczonych połatały prywaciarzom dziury.
Wynika to z ogłoszeń, dla nowych 6000 brutto a wielu pracowników obecnych po podwyžce!!! Ma 5800-5900. To też wskazówka dla młodych co ich kiedyś czeka. W starych ogłoszeniach były też różne stawki za przyjście z doświadczeniem z zewnątrz. Teraz się z tego wycofali a ludzie z MPK piszą mówią że stawki stażowe teraz zlikwidowano. Ostatnie zalety MPK jak tak poszły się jechać.
Kolego ja po 3 latach miałem z dwiema premiami 6230zl brutto . Świezak z ulicy na start z premiami dostaje w tej chwili 7000zl brutto . Wiem bo pytałem znajomego , który się przyjął miesiac temu . (usunięte przez administratora)
6000 brutto + 400 + 600 premii. Premie zabierają za wszystko na siłę od czasu podwyżki.
Masakra z tymi premiami jeśli je tak tną. A co takiego wymyslaja żeby zabrać? Nie da rady sie wybronić?
No ale tylko kwękacie po forum czy się zebraliście starsi kierowcy i poszliście do góry pogadać, że strajk w przygotowaniu? Jako młody kierowca wiem że orient i refleks jest lepszy za młodu,to może stąd i wyższa kasa?
Mlody, wyskoczy Ci auto i wiesz co zrobisz ze swoim refleksem? Zahamujesz, poprzewracasz ludzi, połamiesz ich. Bo masz taki odruch i nie masz doświaczenia. Auto ucieknie, ludzie połamani, sprawcy nie ma, kamera nie działała, wina kierowcy autobusu. Dlaczego uczniów i pielgrzymki wożą przewaznie emeryci, nie chodzi o kasę. Kazdy wiek ma swoje + i - a za taką samą pracę nalezy się taka sama placa. Albo doceniamy doświadczenie albo placimy więcej ale po równo a nie roznimy zaloge.
23:45 numer boczny 2364. Każdy motorniczy tramwaju powinien brać z tego pana przykład... Ruszając pan poseł się że biegniemy do tramwaju nie musieliśmy nawet sugerować gestami żeby nas poczekał tylko po prostu to zrobił. A zrozumie pewnie tylko ten który nie raz bieg na tramwaj do pracy,szkoły czy randkę... Dziekujemy
Przez fràjera nie zdązyłem na przesiadkę. Ukarać a nie brać przyklad a wy macie tramwaj co chwila
Mam pytanie do kierowców/motorniczych. Czy jeżeli jakiś pasażer zdenerwuje was, czy po konsultacji z dyżurnym możecie przerwać jazdę i wyprosić wszystkich? Jakie są procedury w takiej sytuacji? Jeżeli ktoś faktycznie jest upirrdliwy.
Czy pracownicy MPK mają zapewnione w dodatkach prywatną opiekę medyczną np. Luxmed?
Najprawdziwsza prawda. Kierownictwo zakładu autobusowego inspirowane prawdopodobnie przez prezesa będącego byłym dyrektorem finansowym do przesady mści się za korzystanie ze zwolnień chorobowych L4 choćby w najmniejszych ilościach. Zaczyna się wtedy doszukiwanie za co zabrać premię regulaminową, na przykład buty nie służbowe mimo że prywatne też są czarne skórzane i sznurowane, koniec respektowania próśb grafikowych na jakiś czas i co najgorsze zaniżenie stawki poprzez brak podwyżki albo mniejszą niż dla innych przy najbliższych akcjach podwyżkowych za to że się chorowało. Bardzo dużo pracowników MPK kierowców chodzi w sezonie grypowym do pracy chorych, podają zmiennikom nawet nie wywietrzony autobus i zarażają innych, bo oni są skłonni dla tych kilkuset złotych przychodzić z gorączką. Nikt sobie sprawy nie zdaje że taki chodzący pod presją do roboty przeziębiony czy chory kierowca z zapaleniem zatok czy gorączką stanowi tak naprawdę zagrożenie zdrowia i życia dla pasażerów i siebie, bo jakie jest rozkojarzenie wie każdy kto ma prawo jazdy i zdarza mu się od czasu do czasu po chorować. W MPK zdają się nie wiedzieć że inne państwówki na przykład urzędy wprowadzają do regulaminów wyjątek, że jeden raz w roku w wymiarze nie więcej niż dwa tygodnie w okresie jesienno-zimowym za zwolnienie chorobowe z tytułu innego niż alkohol frekwencyjna nie jest potrącona A to właśnie po to, by trzech czy czterech przodowników pracy nie zaraziło całego zakladu czy urzędu. Nie wchodząc w dyskusję o zasadności szcz-ń bo to bardzo indywidualna sprawa, ja stoję na stanowisku że od zawsze kwalifikował do tego lekarz, MPK tak bardzo promuje zdrowie, a tempi chorujących. Prawda jest taka że krewni i znajomi królika których od cholery MPK nie muszą brać chorobowego żeby jeździć gdzie indziej i włos im z głowy nie spada jako swojakom a cierpią na tym naprawdę chorzy przychodzący z gorączką jechać. Sam LUX MED jest drogi, nie ma w nim wcale tak łatwego dostępu do specjalistów a we Wrocławiu do placówek są kolejki niemal jak na rejon więc lepiej te kilkadziesiąt złotych miesięcznie odkładać do skarpety i mieć na prywatną wizytę lekarską kiedy naprawdę zajdzie potrzeba. Inna sprawa ilu ostatnio zwłaszcza młodych ludzi musi korzystać ze specjalistycznej pomocy lekarskiej w wyniku depresji jaką powoduje bardzo przedmiotowe traktowanie w temacie grafików czy premii w połączeniu z obiecywaniem złotych gór przez pion rekrutacji. Najgorsze że niektorzy odchodzą z zawodu
Ja się zatrudnię zobaczę jak faktycznie tak przed zwolnieniem czy jak by zwolnili daję sprawę do sądu beż wachania i zobaczymy
To prawdą dawno temu jechałem jeszcze Volva były to kierowca na światłach wlewał sobie krople do nosa a widać że był chiey ja bym już wolał podstawę ale nie narażać sibie i kogoś.
Czy jest możliwość dogsdania się z kierownikiem żeby jeździć tylko na jednej linii? Czy dają cię na wszystkie?
Zatrudniając się w MPK Wrocław kilkanaście lat temu to była inna firma teraz to jest nieporozumienie.... do chętnych kandydatów- proponuję zadać sobie kilka pytań ... czy dobry pracodawca ogłasza się na każdym słupie w każdym pojeździe i na każdym ogrodzeniu firmy????? zapomnijcie o "Bogatym Socjalu" tego nie znajdziecie kiedyś taki był teraz to ochłapy jak sobie za coś nie zapłacicie w ramach tzw. ubezpieczeń to nic wam nie będzie dane. A podejście do pracownika to jak ktoś wcześniej pisał jesteś numerkiem w tabelce i siedź cicho ew. konfidenci i (usunięte przez administratora) mogą liczyć na jakieś profity. Do kiedy jesteś dyspozycyjny jest ok ale powinie ci się noga to nikt nic nie może i jesteś zostawiony sam sobie.Daję wam to pod rozwagę a zrobicie co będzie cie chcieli.
To ile jest wolnego w grafiku i jak jest układany grafik? Możesz pracować tylko na popołudnie lub w nocy? Czy nic z tego z?
Witam Mam pytanie do kierowców. Jak wygląda grafik świeżego kierowcy? Chodzi o sam system i jak jest ułożony do nocek?
Od kąd mieszkam we Wrocławiu to MPK robi co chce, nie stosują się do rozkładu jazdy, traktują ludzi jak chcą, wymuszają pierwszeństwo, a podczas kontroli biletów czasami się szarpią z pasażerami, ja widzę takie sytuacje. Nie pochwalam tego co robi i jak robi. Uważam że powinniście na bieżąco informować o zmianach tras czego kolwiek niż samowolnie wszystko robić. Zimą ludzie stoją i marzną na przystanku a wy robicie co chcecie
Proponuję zrobić prawo jazdy i zasiąść za kierownicą w szycie porannym i popołudnum to Pan zrozumie jak to działa. Chodzi o jazdę.
Witam Proszę o informację jaki jest ogólny system pracy kierowcy w mpk. Widziałem, że zmiany są późnym popołudniem po 17. Ile trwa taka zmiana o 17 i czy kierowca ma cały dzień wolny do 17, czy jeździć rano? Jak to wygląda?
Czy w weekendy też są zmiany 3 osobowe jak w tygodniu?
Nie polecam pracy w tym zakładzie który zatrzymał się w czasach komunizmu. Chcesz mieć dobrze w firmie? Wychodź z wolnego w każdy wolny dzień bo inaczej nic nie załatwisz. Kierownik Tomasz K. Już kiedyś został przeniesiony do innego działu za (usunięte przez administratora) i wrócić znów na zajezdnie autobusową aby kontynuować (usunięte przez administratora) Jak się przyczepi to codziennie będzie przeglądał monitoring aby Cię za coś uwalić. Pensja karygodnie nie odpowiednia do odpowiedzialności. W tej firmie nic nie możesz, nie możesz się napić, rozmawiać przez bezprzewodowy zestaw słuchawkowy nawet pierdnac bo pan Tomasz patrzy no chyba że jesteś pupilkiem konfidentem kierownictwa to wtedy możesz więcej, dużo więcej. Związki zawodowe są sprzedane i zamiast dbać o interes pracownika to dba o interes pracodawcy. Ogólnie jeśli chcesz być chory psychicznie po krótkim czasie pracy w tej firmie i chcesz ciągnąć na dwa etaty aby godnie żyć to ta praca i firma jest dla Ciebie!
A są jakieś kary jeżeli rozmawia się przez zestaw? Nie ukrywam, że widzę jak kierowcy rozmawiają.
Zabierają premię i wręczają naganę po którymś razie. Często patrzą na monitoring aby Cię uwalić i podciągają to że niby ktoś napisał skargę co jest totalna fikcja i kłamstwem. Najlepsze rzeczy się dzieją przed podwyżką, wtedy to szukają byle (usunięte przez administratora) aby nie dać komuś podwyżki.
Inicjatorzy tego systemu się pewnie cieszą że oskarżasz o to Tomasza K., ale ten system jest w co 2. MPK w Polsce. Polega to na tym że Ty nie dostaniesz nadgodzin czy premii a oni dostaną nagrody roczne sięgające dla dyrekcji kroci. Bo nagrody są z funduszu kar. To jest powszechne na państwowym i pamiętaj, taki kierownik pod względem decyzji płacowej jest nikim, realizuje to co góra każe a góra MPK robi co każe ratusz.
A dojechać do pętli muszę, czy nie ? Np mam 134 kierunek Księże zmiana Fat nie ma zmiennika? Jak to właśnie wygląda? Czy jest możliwość, ,e wiem o tym wcześniej i wysadzam pasażerów Jeżeli po Nowym roku nie będzie podwykonawców to tylko mpk zostanie
Po prostu się pytam jak to w praktyce wygląda
Nie dostaniesz tu informacji o procedurach, bo pracowników się straszy zwolnieniami za ujawnienie. Takie rzeczy jak co w razie gdy zmiennika nie ma czy dogadywanie na zmiany to i tak rzecz zależna od dyspozytorni czy centrali ruchu. O szczegóły pytaj osobiście na petlach.
Ta praca to dramat proszę omijać tego oprawcę z daleka praca 3 zmianowa zaczyna i kończy się w różnych miejscach i o różnej godzinie stosunek kierownictwa dla (usunięte przez administratora) masakryczny pozdrawiam zajezdnie Obornicka
Jeśli godzisz się na pracę zmianową, to trudno jest nagle na jej formę narzekać… A o jaki stosunek kierownictwa konkretnie chodzi?
Tzn? Jak wygląda wstępnie grafik kierowcy? Czy można pracować na jedną zmianę?
na jedną zmianę tylko po rodzinie i znajomości, pracujesz 4 dni i masz dzień wolnego czasem może 2 ale jak narobisz im nadgodzin to ci wcisną wolne bez uprzedzenia żeby nie płacić za te nadgodziny... znów chyba że jesteś rodzina albo koleś to zapłacą ale nie każdemu
xxx jako obcy s wiesz może jak pracują na b2b i jak trasę proces zatrudniania?
Czyli w ogóle nie zatrudniają na b2b? Mam nadzieję, że rozwiniesz temat i napiszesz, o co chodzi z tymi godzinami i zusem.
Jak co dyspozytor pozwoli. Kierowca nie ma takiej wladzy zeby samowolke urządzać
Masz wyżej wypowiedź kogoś z MPK. Kierowca tam nie jest partnerem w planowaniu grafiku oferującym czas firmie tylko chyba psem, oni są władza i będą ci to pokazywali na każdym kroku. Nie lubisz takiego pomiatania do odpuść autobusy w MPK.
Jak wyglądają sprawa z nadgodzinami? Czy jak nie ma zmiennika to mogę za niego jeździć 2,3 godzinny? Jak jesteś ściąganiem z wolnego? Pozdrawiam
Nie, dojedziesz do końca i cię podmienią albo każą zjeżdżać a wszystkie nadgodziny jakie ci z tego wyjdą oddadzą bez pytania krótszą zmianą w następnych dniach jak tylko będą mogli tak zrobić. Nadgodziny za pieniądze dostaje niewiele osób i to raczej rodziny i znajomych dyspo i kierownictwa. Pozostali są męczeni wyjść z wolnego ale dostają za to inne wolne kiedy MPK pasuje. Tak jest na autobusach od lat. Jak chcesz godzin idź do prywaciarza na działalność, zrobisz 240 godzin dostaniesz 10 kafli. Chcesz urlop, L4, premie, świąteczne ale małe podstawy idź na etat do MPK ale 160 h w miesiąc.
Przy jakim opóźnieniu można się wyłączyć z kursu jak się dojedzie do pętli i wrócić na swój czas jazdy? Jest to po konsultacji z dyżurnym?
Mam pytanie do kierowców lub mpk. Jak wygląda sytuacja jeżeli kierowca 2 zmianę a na 1 nikt nie jeździł? Wyjeżdża jako przejazd techniczny i włącza się na zmianę, czy podmienia rezerwę jeżeli jest?
Mam pytanie do kierowców lub mpk. Jeżeli jest taka sytuacja, że kierowca nie ma zamiennika może kontynuować jazdę do końca trasy, czy kończy się zmianę na przystanku i zjeżdża na zajezdnie? Jak to eygy?
Proszę i wyjaśnienie jak wygląda system pracy na dwurazowkach. . Dziękuję.
xxx to bardzo dobrze bo nie chciał bym dwurazowek ale pewnie jakaś będzie oni mają od poniedziałku do piątku przez cały tydzień np. 319, czy dwa dni pracy wolne,?
Jakie są procedury w mpk jeżeli dojeżdżasz do przystanku np. Fat kierunek Nowy Dwór i brak zmiany nie wiedząc o tym. Czy możesz jechać do końca trasy, mając przekroczony czas, czy wyprasza się pasażerów?
Mam pytanie do kierowców/motorniczych. Czy jak ktoś z was zostanie obrażony i wykrzyczany przez innego pasażera/zerke lub starszą osobę kierujący może sprawę podać do sądu cywilnego? Czy firma każe nić nie robić jak to wygląda z strony kierującego? Pozdrawiam
nic nie możesz, to fikcja jest, udajesz, że nie słyszysz albo uodparniasz się i masz to gdzieś. Firma nie dba o kierowców i motorniczych jesteś tylko liczną w exelu
A dlaczego nie można założyć sprawy, czy to nie jest prywatny interes kierowcy? Ciekawe czy firma w jakiś konkretny sposób tego zabrania :)
Witam Ile jest takich zmian że trzeba 3 kierowców na 1 brygadę? Np. 134/4, 134 7 na 128 ? Czy ten kierowca co ma popołudnie 3/4 godziny jeździ też rano? Czy można tylko na popołudnie przyjść na 3/4 godziny co dziennie?
Jak wygląda rozmowa z kierownikiem jeżeli na kierującego przyjedzie skarga? Czy kierowca/motorniczy jeżeli sądzi, że nie słusznie został ukarany może pozwać do sądu mpk ? Czy był przypadek że ktoś pozwał pasażera?
Odpowiedz Sygnaliście i załóż darmowe konto Compliance Officera
Skorzystaj z usługi GoWhistle i porozmawiaj z autorem wpisu. Dowiedz się więcej o usłudze GoWhistle tutaj.
Etap 1 - Zgłaszasz nieprawidłowość w firmie
- wybierasz zgłoszenie anonimowe lub imienne
- decydujesz o kategorii zgłoszenia np. łamanie przepisów prawa
- możesz szczegółowo opisać sytuację
Etap 2 - Przekazujemy Twoje zgłoszenie pracodawcy
- informacja o sygnale pojawia się na wątku firmy
- upoważniony Compliance Officer dostaje możliwość odpowiedzi na sygnał
- GoWork dba o terminowy odzew ze strony firmy
Etap 3 - Pracodawca udziela odpowiedzi
- sygnalista informuje, czy problem został rozwiązany
- dostajesz możliwość upublicznienia sygnału
- dostajesz możliwość podziękowania pracodawcy
Zostań Sygnalistą w Miejskie Przedsiębiorstwo Komunikacyjne Sp. z o.o. - Wrocław
Firma nie ma zarejestrowanego Compliance Officera. GoWork oraz GoWhistle nie zobaczą treści Twojego zgłoszenia! Dzięki nam będziesz miał gwarancję, że firma otrzyma Twoją informację o chęci zgłoszenia sygnału.
POTWIERDŹ EMAIL
Dziękujemy za zgłoszenie nieprawidłowości w Miejskie Przedsiębiorstwo Komunikacyjne Sp. z o.o.
Zgłoszenie sygnału wymaga weryfikacji. Prosimy o zapoznanie się z treścią przesłanej wiadomości na Twój adres e-mail i potwierdzenie. Po poprawnej weryfikacji poinformujemy Cię o kolejnych krokach.
Nie otrzymałem e-maila, wyślij ponownieZarejestruj Compliance Officera
i odpowiedz bezpłatnie sygnaliście
POTWIERDŹ EMAIL
Aby zarejestrować darmowe konto Compliance Officera, musisz jeszcze potwierdzić adres e-mail.
Wysłaliśmy wiadomość z linkiem aktywacyjnym na podany przez Ciebie adres. Po naciśnięciu w niego, poinformujemy Cię o kolejnych krokach.
Skontaktuj się z nami
Pracodawco, skorzystaj z naszych usług
Dzięki nam, Twój sygnał dotrze do Pracodawcy!
Etap 1 - Zgłaszasz nieprawidłowość w firmie
- wybierasz zgłoszenie anonimowe lub imienne
- decydujesz o kategorii zgłoszenia np. łamanie przepisów prawa
- możesz szczegółowo opisać sytuację
Etap 2 - Przekazujemy Twoje zgłoszenie pracodawcy
- informacja o sygnale pojawia się na wątku firmy
- upoważniony Compliance Officer dostaje możliwość odpowiedzi na sygnał
- GoWork dba o terminowy odzew ze strony firmy
Etap 3 - Pracodawca udziela odpowiedzi
- sygnalista informuje, czy problem został rozwiązany
- dostajesz możliwość upublicznienia sygnału
- dostajesz możliwość podziękowania pracodawcy
Drogi Użytkowniku,
Pamiętaj, przed dodaniem opinii o Pracodawcy, koniecznie zapoznaj się z poniższą informacją:
NIE dodawaj opinii, która:
Każda merytoryczna opinia jest ważna, każda z nich może być zarówno pozytywna jak i negatywna, dlatego zachęcamy do tego by dzielić się swoimi przemyśleniami, które dotyczą Pracodawcy. Nie pisz jednak pod wpływem negatywnych emocji.
Zadbaj o kulturę pozytywnego feedbacku, nie pisz tylko negatywnych informacji o Pracodawcy, zwróć uwagę na stosowne aspekty i realia w swojej opinii. Wszystkie oceny są wartościowe. Wspólnie zadbajmy o sens merytorycznych opinii.
Dodaj pomocną opinię, którą sam chciałbyś przeczytać o swoim potencjalnym Pracodawcy. Podziel się swoimi przemyśleniami, a poniższe przykłady możesz potraktować jako podpowiedzi o czym Użytownicy lubią czytać odwiedzając profile firm.
Chcesz być na bieżąco z odpowiedziami?
Zapisz się na powiadomienia o nowej opinii już teraz
Psst! To jeszcze nie koniec!
Potwierdź swoją subskrypcję!
Odbierz maila
Na podany adres e-mail wysłaliśmy wiadomość z prośbą o potwierdzenie subskrypcji (RODO)
Potwierdź subskrybcję
Kliknij w link potwierdzający subskrypcję w mailu i bądź na bieżąco!
Podziel się wiedzą o zarobkach w firmie Miejskie Przedsiębiorstwo Komunikacyjne Sp. z o.o..
Dziękujemy za wypełnienie formularza zarobków.
Chcesz być na bieżąco z odpowiedziami?
Zapisz się na powiadomienia o nowej opinii już teraz
Psst! To jeszcze nie koniec!
Potwierdź swoją subskrypcję!
Odbierz maila
Na podany adres e-mail wysłaliśmy wiadomość z prośbą o potwierdzenie subskrypcji (RODO)
Potwierdź subskrybcję
Kliknij w link potwierdzający subskrypcję w mailu i bądź na bieżąco!
Podziel się wiedzą o zarobkach w firmie Miejskie Przedsiębiorstwo Komunikacyjne Sp. z o.o..
Dziękujemy za wypełnienie formularza zarobków.
Znajdź firmę
Zapisz się na powiadomienie o nowej opinii już teraz!
Zapisz się na powiadomienie już teraz
Otrzymuj powiadomienia na temat firmy
Często zadawane pytania
-
Jak się pracuje w Miejskie Przedsiębiorstwo Komunikacyjne Sp. z o.o.?
Zobacz opinie na temat firmy Miejskie Przedsiębiorstwo Komunikacyjne Sp. z o.o. tutaj. Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy oraz kandydaci do pracy to 119.
-
Jakie są opinie pracowników o pracy w Miejskie Przedsiębiorstwo Komunikacyjne Sp. z o.o.?
Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy to 47, z czego 7 to opinie pozytywne, 26 to opinie negatywne, a 14 to opinie neutralne. Sprawdź tutaj!
-
Jak wygląda rekrutacja do firmy Miejskie Przedsiębiorstwo Komunikacyjne Sp. z o.o.?
Kandydaci do pracy w Miejskie Przedsiębiorstwo Komunikacyjne Sp. z o.o. napisali 1 opinii na temat procesu rekrutacyjnego. Zobacz szczegóły tutaj.
- Bolesława Prusa 75-79
50-316 Wrocław - NIP: 8961004279 REGON: 930879788 KRS: 0000027173
Badanie gemiusPrism Enterprise prowadzone przez Gemius od 1 listopada do 30 listopada 2024 r.; wskaźniki: „Użytkownicy”.
(real users)
- GoWork.pl 3 103 758
- LinkedIn.com 2 913 894
- Pracuj.pl 2 743 308
- OLX.pl 2 427 246
Aktualne oferty pracy w pobliskich miastach
Opinie o firmach w pobliskich miastach
Obowiązek informacyjny przedsiębiorcy
Szanowny Przedsiębiorco!
Poniżej znajdują się informacje na temat przetwarzania Twoich danych osobowych przez GoWork.pl Serwis Pracy Sp. z o. o.
- 1. Kto jest administratorem Twoich danych osobowych?
- Administratorem Twoich danych osobowych jest GoWork.pl Serwis Pracy Sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, ul. Wirażowa 124 A, 02-145 Warszawa.
- 2. Jak skontaktować się z wyznaczonym w GoWork.pl Inspektorem Ochrony Danych?
- Przestrzeganie zasad ochrony danych w GoWork.pl Serwis Pracy Sp. z o. o. nadzoruje wyznaczony Inspektor Ochrony Danych, z którym możesz skontaktować się poprzez adres e-mail: iod@gowork.pl
- 3. W jakim celu oraz w oparciu o jaką podstawę prawną przetwarzamy Twoje dane osobowe? Jak długo przechowujemy Twoje dane?
- W zakresie swojej działalności zajmujemy się pozyskiwaniem informacji na temat sytuacji panującej w przedsiębiorstwach. Umożliwiamy Użytkownikom Serwisu zapoznanie się z opinią oraz dokonanie oceny przedsiębiorcy, w szczególności jego wiarygodności i rzetelności jako pracodawcy lub partnera biznesowego.
Kategorie osób | Cel przetwarzania | Podstawa prawna | Retencja danych |
---|---|---|---|
Osoby fizyczne prowadzące własną działalność gospodarczą | Utworzenie i udostępnienie profili przedsiębiorców w serwisie GoWork.pl, w celu umożliwienia zapoznania się z opinią oraz dokonania oceny przedsiębiorców. | art. 6 ust. 1 lit. f) RODO (prawnie uzasadniony interes administratora - prowadzenie portalu internetowego umożliwiającego jego użytkownikom wyrażanie opinii o przedsiębiorcach) art. 6 ust. 1 lit. f) RODO (prawnie uzasadniony interes osób trzecich - możliwość zdobycia przez przedsiębiorców opinii na swój temat przydatnych do podnoszenia jakości warunków pracy oraz polepszania wizerunku) art. 6 ust. 1 lit. f) RODO (prawnie uzasadniony interes administratora lub osób trzecich – ustalanie, dochodzenie roszczeń, obrona przed roszczeniami związanymi z prowadzoną działalnością gospodarczą) | Dane będą przetwarzane do momentu wniesienia skutecznego sprzeciwu, z przyczyn związanych ze szczególną sytuacją osoby, której dane dotyczą, a następnie, po wniesieniu sprzeciwu dane będą archiwizowane przez okres przedawnienia ewentualnych roszczeń. Po wskazanym wyżej okresie dane osobowe będą usuwane lub anonimizowane. |
- 1. Komu przekazujemy Twoje dane osobowe?
- Odbiorcami Twoich danych osobowych będą podmioty świadczące usługi na rzecz GoWork.pl Serwis Pracy Sp. z o. o. (w szczególności usługi takie, jak obsługa systemów informatycznych) oraz GoWork.pl Andrzej Kosieradzki, a także podmioty upoważnione do odbioru danych na podstawie przepisów prawa.
- 2. Jakie jest źródło pochodzenia Twoich danych?
- Twoje dane pozyskaliśmy ze źródeł publicznie dostępnych, takich jak: Centralna Ewidencja i Informacja o Działalności Gospodarczej (CEIDG), inne publiczne rejestry, strony internetowe.
- 3. Jaki jest zakres danych osobowych, które przetwarzamy?
- Przetwarzamy Twoje dane osobowe w zakresie obejmującym: dane teleadresowe (takie jak: imię, nazwisko, nazwa firmy, adres siedziby firmy), dane kontaktowe (takie jak: adres email, numer telefonu).
- 4. Jakie przysługują Ci prawa w związku z przetwarzaniem Twoich danych osobowych?
- Zapewniamy realizację Twoich uprawnień wskazanych poniżej. Możesz realizować swoje prawa przez zgłoszenie żądania na adres e-mail: iod@gowork.pl
Prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania danych | Masz prawo w dowolnym momencie wnieść sprzeciw wobec przetwarzania Twoich danych osobowych, jeżeli przetwarzamy Twoje dane w oparciu o nasz prawnie uzasadniony interes. Jeżeli Twój sprzeciw okaże się zasadny i nie będziemy mieli innej podstawy prawnej do przetwarzania Twoich danych osobowych, usuniemy Twoje dane, wobec wykorzystania których wniosłeś sprzeciw. |
Prawo do usunięcia danych | Masz prawo do żądania usunięcia wszystkich lub niektórych danych osobowych, jeżeli:
|
Prawo do ograniczenia przetwarzania | Masz prawo do żądania ograniczenia wykorzystania Twoich danych osobowych, gdy:
|
Prawo dostępu do danych | Masz prawo uzyskać od nas potwierdzenie, czy przetwarzamy Twoje dane osobowe, w związku z tym masz prawo:
|
Prawo do sprostowania danych | Masz prawo do sprostowania i uzupełnienia podanych przez siebie danych osobowych. Masz prawo żądać od nas sprostowania nieprawidłowych danych oraz uzupełnienia niekompletnych. |
Zgłaszania skarg | Jeżeli uważasz, że Twoje prawo do ochrony danych osobowych lub inne prawa przyznane Ci na mocy RODO zostały naruszone, masz prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych (www.uodo.gov.pl). |