Opinie o Nielsen IQ Sp. z o.o. w Warszawa Postępu 15 B

Poniżej znajdziesz opinie obecnych oraz byłych pracowników o firmie Nielsen IQ Sp. z o.o.. Zobaczysz tutaj też opinie kandydatów do pracy w firmie Nielsen IQ Sp. z o.o. na temat rozmowy kwalifikacyjnej.


Branże: Prowadzenie badań i analiz technicznych dla firm

Najnowsze opinie pracowników, klientów i kandydatów do pracy o Nielsen IQ Sp. z o.o. w Warszawa Postępu 15 B

XYZ Nowy wpis
Kandydat
 Pytanie

Aplikowałem wielokrotnie na różne stanowiska, na które spełniałem wymagania. Według serwisów śledzących proces aplikacji jak Smartr żadna z aplikacji nie została nawet wyświetlona przez rekrutera. Na jedno ze stanowisk na które aplikowałem co miesiąc wywieszali nową ofertę na Linkedinie i innych portalach pracowych - w tym dokładnie przypadku nikt nie wyświetlił mojej aplikacji pomimo tego, że mam doświadczenie na dokładnie takim samym stanowisku. Odnoszę wrażenie, że aplikowanie do tej firmy to strata czasu. Czy rekruterzy patrzą na ledwie kilka aplikacji i ogłaszają rekrutację ponownie? Nawet nie wysyłają automatycznych maili do kandydatów po zakończeniu procesu rekrutacyjnego. Zupełna cisza.

Artur Nowy wpis
Inne

Widzę że dużo osób twierdzi, że swojego czasu była tutaj duża rotacja. Zastanawia mnie czym ona dokładnie była spowodowana. Czy chodziło o te nadgodziny, brak organizacji i problemy z kadrą zarządzającą? Czy osoby z dużym doświadczeniem wciąż uciekają z firmy?

A. Nowy wpis
Pracownik
@Artur

Chodzi w zasadzie o niskie, niekonkurencyjne wynagrodzenia.

Urszula Nowy wpis
Inne

Firma zajmuje się badaniem rynku i opinii publicznej. Spółka powstała w 2014 roku. Na ten moment nie widzę żadnych ofert pracy. Dajcie znać, czy w firmie obowiązuje dress code, i jaka atmosfera panuje między pracownikami?

Kite

Nielsen Services to nie tylko biuro na Inflanckiej, to też niektóre z działów przy Postępu, więc pozwolę sobie umieścić tu moją opinię o pracy na Postępu. Zgadzam się absolutnie ze stwierdzeniem, że po odejściu z Nielsena zaczyna się naprawdę doceniać innych pracodawców, nawet jeśli mniej płacą. Nielsen to jeden z najsłabszych pracodawców. Dlaczego? Z autopsji: - niekompetentni pracownicy: "konsultanci", którym daleko jeszcze do końca studiów, nie wiedzący, co to znaczy odsezonować dane; "ekonometrycy", którzy chyba nigdy nie widzieli modelu regresji; w razie wątpliwości nikt nie pomoże, bo ludzie z solidną wiedzą po prostu już odeszli do innych firm - absolutnie wszystko, co zostało napisane o HR, jest prawdą - to, że dział nie ogarnia, że bałagan, że to ostatnie osoby, które stanęłyby po stronie pracowników; nie ogarniają kwestii rekrutacji, awansów, benefitów, umów, bardzo często mylą w umowach stanowiska - nieprzyjemna atmosfera w niektórych z działów, zmanierowane panie patrzące spode łba na juniorów, nawet nie podziękujące za pomoc w pracy - zmiany w firmie dziejące się codziennie, aż w końcu nikt już za nimi nie nadąża; we wtorek możesz się dowiedzieć, że od piątku masz nowego menedżera - nagminna sytuacja zwłaszcza w działach pracujących dla innych krajów - duża hipokryzja, firma głosi hasła o różnorodności i inkluzywności, które nie mają pokrycia w codziennej biurowej rzeczywistości, chociaż czasami ma się wrażenie, że osoby "inne", wyróżniające się np. wyglądem, są premiowane względem tych "zwykłych", a przecież w pracy powinno chodzić przede wszystkim o kompetencje! - zupełnie niezrozumiała polityka rekrutacyjna, z osób o dokładnie takim samym wykształceniu i doświadczeniu jedna zostaje przyjęta po krótkiej rozmowie telefonicznej z pominięciem oficjalnego procesu rekrutacyjnego, a druga przechodzi cały 4-etapowy proces... - bardzo duża rotacja, obecnie pracują głównie studenci, doświadczone osoby uciekły do bardziej wartościowych firm (patrz punkt 1) - w jednych działach obijanie się i granie na konsoli, w innych solidne nadgodziny... ciekawe, dlaczego prawie nikt z IV piętra nie ma dzieci? Po prostu nie miałby na nie czasu! - traktowanie nawet najmniejszego błędu jak końca świata i największej zbrodni - nieprzyjazny top management Podsumowując: nie polecam, każda inna firma będzie lepszym miejscem do rozwoju zawodowego. Czy to któryś z klientów Nielsena, czy inna agencja badawcza lub dom mediowy.

flor
Były pracownik
@Kite

Zgadzam się w pełni

 Rozmowa kwalifikacyjna
Aplikowałeś do firmy Nielsen IQ Sp. z o.o.? Czy jej przedstawiciel się z Tobą skontaktował? Czy udało Ci się przejść do kolejnego etapu rekrutacji? Jeśli tak: jak przebiegała rozmowa kwalifikacyjna?
flor
Pracownik

Najgorsza firma, z jaką się zetknęłam. Brak pomocy ze strony działu IT. Jeden informatyk na całą firmę. Umawia się na konkretną godzinę, by pomóc(bo bez tego programu nie można nawet odbyć szkolenia) i nie informując nie stawia się na nim. Po tygodniu od wysłania moich dokumentów, dyplomów itp. dowiaduję się, że się ''zgubiły'', po czym dzień pozniej że ''koleżanka przełożyła''. Kilka dni pozniej, że kurier zgubił po czym się zwolnił. Od kilku dni brak kontkatu z ich strony, a gdy poprosiłam o informacje na temat moich dokumentów wmawiają mi, że codziennie do mnie dzwonią, gdzie na dowód mam billingi, iz nikt do mnie nie dzwonił. Uciekajcie jak najdalej od tej ''firmy''. Dramat. Straszne (usunięte przez administratora) brak profesjonalizmu i szacnuku do ludzi.

1
Marta
Inne

Czyli firma zrobiła się po latach gorsza ?

Eugeniusz
Były pracownik

Pracowałam w firmie przez pare lat i obserwowałam jak zmienia się na gorsze i gorsze. Pracowałam w placówce na Przybyszewskiego. Jeżeli chodzi o zalety firmy to chyba tylko to że robi się swoją robotę w spokoju, reszta to minusy. Zatrudniono nas na umowę na część etatu, po ponad 2 latach ktoś z HRów zauważył że brakuje nam godzin i że musimy wyrównać umowy - w związku z czym obcięto nam wynagrodzenie i po 2 latach pracy zarabiałam mniej niż w momencie rekrutacji. Jeżeli chodzi o punkty do platformy benefitowej - teraz otrzymujecie AŻ 50 punktów co miesiąc, z czego 40 idzie na multisporta, bo tylko w takiej postaci firma dokłada się do tego programu. Szybko licząc, po roku macie voucher na 100 do empiku czy decathlonu. Odnośnie atmosfery Przełożony E. piszę do wszystkich z ciągłym wyrzutem, stosuje wielokropki w konwersacji grupowej i udaje przyjaciela wszystkich, a tak ostatecznie ma głęboko w poważaniu całą ekipę. Jeżeli chodzi o przełożoną, to ciekawym faktem jest to w swojej ekipie ma swojego faceta któremu poprawia błędy w trakcie swojej pracy - tak aby ten otrzymywał 100% premii co miesiąc. Jeżeli chodzi o premie jest to do 20% co miesiąc - z czego jest ona przyznawana od "widzimisie". Nigdy nie ma zestawienia efektywności pracy itd. Błędy otrzymujecie mailowo, często po 2-3 tygodniach od kiedy wykonaliście błąd, więc nawet nie pamiętacie skąd wynikają..

Norman
Inne

Może ma ktoś wiedzę czy firma prowadzi rekrutacje i jakie są szanse na pracę?

Harry
Były pracownik
@Norman

Obecnie firma nie prowadzi żadnych rekrutacji, jedynie powiększa sobie bazę kandydatów.

Pracownik

Nielsen to de facto dwie firmy: Nielsen Media (oglądalność, słuchalność, klikalność) i Connect (wydawanie kasy). To są dwa rożne światy a przez to dwie rożne filozofie pracy. Oczywiście wiele rzeczy jest wspólnych, zwłaszcza na tzw back-office ale to różnice decydują o tym jak się pracuje w obu. N. Connect raczej nadaje się bardziej jako miejsce do rozpoczęcia kariery. Kadra jest bardzo młoda, połacie studentów, bardzo dużo ludzi z zagranicy. Marka robi swoje i po okrzepnięciu i odrobieniu pańszczyzny można mieć dobry start do dalszego rozwoju. Ale wiele tez się zmienia bo jest rynek pracownika. Rozbudowane programy socjalne i rozwojowe - tylko trzeba chcieć z nich korzystać a nie leżeć i pachnieć. I można się rozwijać w jednak ciekawej branży. N. Media to już zabawki dla dorosłych, gruba analityka, dostęp do najnowszych technologii i praca z największymi misiami na rynku mediów. Bardzo trudna praca. Ja pracuje w tej drugiej i mogę powiedzieć tak: jeśli jesteś samodzielny/a, masz plan, znasz biegle angielski, generalnie ogarniasz i nie trzeba cię niańczyć - niewiele jest takich miejsc na warszawskim rynku. Rozwiniesz tu skrzydła i dostaniesz bardzo dużo autonomii. Biura są na Postępu, Inflanckiej (gdzie ostatnio cześć postępu się przeniosła) i Kłopotowskiego. Planowane jest dalsze łączenie. A teraz każdy siedzi z laptopem w domu :)

Ewelina
Inne
@Pracownik

Wspominasz o programach socjalnych i rozwojowych, ale w sumie tylko zahaczasz o ten temat, a mało w nim konkretów :) Możesz to nieco rozwinąć? Ciekawi mnie, co w tym zakresie jest oferowane pracownikowi w Nielsen Services Poland.

harry
Były pracownik
@Ewelina

coraz mniej, nawet bony na swieta Bozego Narodzenia zabrali

Iga
Inne

@Kasia a jak się zdobywa te punkty benefitowe?

Kasia

W Nielsenie jestem od niecałego roku (biuro na Postępu). Atmosfera cudowna, takiej ilości różnorodnych ludzi w jednym miejscu nie spotkałam chyba nigdzie. Dużo pewnie zależy od działu, ale odnosząc się do mojego (FC) - wsparcie na każdym kroku, uczciwe podejście do kwestii urlopów, team’owe wyjścia przynajmniej raz w miesiącu. Z kwestii ogólnych - MultiSport z dopłatą, punkty benefitowe (ok.950 zł na rok do wykorzystania na rozrywkę/kulturę), pakiet w Medicover, dodatkowy dzień wolny w miesiącu urodzin, dodatkowy dzień wolny w grudniu za wykorzystanie urlopu, przynajmniej 1 pełnopłatny dzień w ramach spełniania się w wolontariacie (godzin do wykorzystania na ten cel jest dużo więcej). Nie ma się do czego przyczepić. Ja bardzo doceniam to miejsce :) Trzymam kciuki za wszystkich

anna

Zły proces rekrutacji

Stefan

Niestety rozmowa rekrutacyjna dosyć dziwna, brak informacji zwrotnej, pomimo zapewnień ze HR się odezwie. Pytania rekrutacyjne nie adekwatne do doświadczenia/stanowiska z błędnymi odpowiedziami. Z wielkiem przekonaniem rekrutujących o prawidłowej odpowiedzi na zadane pytanie :)

Ewelina
Inne
@Stefan

Brak informacji zwrotnej po rozmowach o pracę to problem wielu firm. A jakie pytania Ci zadawano? Z chęcią przeczytam coś więcej, dzięki.

Stefan
@Ewelina

Nie pamiętam, bo dawno była rozmowa.

Ewelina
Inne
@Stefan

Rozumiem, no trudno. A z ilu etapów składała się rekrutacja do pracy w Nielsen? Powiedz, jeśli pamiętasz, dzięki.

Paweł
Inne

Dobra firma pod wieloma względami, przynajmniej takie mają w internecie opinie a tu tak negatywnie , o co chodzi?

Pomyłka

Ja również dodam swoje '3 grosze'. W Nielsenie pracowałam mniej niż rok, w roku 2018, w biurze na Postępu. Mimo że firma sprawia wrażenie nowoczesnej, dbającej o rozwój pracowników, to od środka wygląda to już inaczej. Mnie skusiła renoma firmy (badania rynku), różne oferowane benefity (karta sportowa, pakiet medyczny, dodatkowe dni urlopu i wiele innych), których rzeczywiście jest dużo i które mogą robić wrażenie na kimś na początku kariery zawodowej... ale co z tego. Atmosfera w zespole była słaba, w krótkim czasie opuszczały go kolejne osoby, w końcu również ja, mimo że planowałam spędzić w tej firmie znacznie więcej czasu, byłam zaangażowana, a i charakter zadań mi odpowiadał. Obecnie oceniam swój krótki pobyt w Nielsenie jako pomyłkę w swojej karierze zawodowej, nie wspominam też dobrze tego czasu.

Nie Polecam

Nielsen Services czyli ul. Inflancka. PORAŻKA ! Dużo nadgodzin, o których możesz się dowiedzieć 30 min przed wyjściem z pracy lub w piątek późnym popołudniem, że trzeba przyjść w sobotę :/ teoretycznie nadgodziny nie są obowiązkowe, ale to tylko teoria. W praktyce jeśli na dłuższą metę ktoś będzie odmawiał to Manager lub Team Leader zwróci Ci uwagę, że "to jest Centrum Operacyjne i do nadgodzin trzeba się przyzwyczaić". I w kółko będą Ci powtarzać, że tych nadgodzin i tak jest już mniej niż wcześniej (ściema). Dlatego jest duża rotacja. I dlatego stawiają na studentów lub ludzi świeżo po studiach, którzy będą dyspozycyjni i zgodzą się pracować za 2500 zł na rękę. Osobom z doświadczeniem NIE POLECAM. Osobom niedoświadczonym życzę lepszej pracy niż u nich.

Pracownik
@Nie Polecam

Problem nadgodzin stale się pogłębiał. Najgorzej, że kiedy cały czas zwracało się uwagę na to, że nadgodziny jest za dużo i za często występują, można było własnie usłyszeć złote rozwiązanie - ,,trzeba do nadgodzin się przyzwyczaić, bo w każdej pracy są nadgodziny". Duża rotacja w zespole.

nob
@Pracownik

Ciekawe kto rzucił ten błyskotliwy tekst, bo chyba mało wie o rynku pracy. Nie pracuję już tam i jest mi z tego powodu super.

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
Heniek
Inne

Wszyscy wiemy, że brakuje ludzi do pracy a firma chce mieć dochody. Ktoś musi więc pracować!

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
lola

Jak to wygląda z pracą w soboty? Czy to działa na zasadzie "raz na jakiś czas" czy soboty to regularny dzień pracy ?

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
Filip
Inne

Może wiecie coś czy firma prowadzi aktualnie jakieś rekrutacje? Jaką macie atmosferę?

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
niedoszły kandydat

Do Nielsen Services Poland : Uprośćcie system aplikowania. Kwalifikacje mam dokładnie takie, o jakich mowa w ogłoszeniu, ale dałem sobie spokój z wrednym, nieprzyjaznym systemem /cały czas wyskakuje błąd/. Na szczęście większość film daje możliwość aplikowania bezpośrednio z Pracuja, więc jest z czego wybierać. A wy tracicie potencjalnych pracowników na starcie. Wasz wybór, tylko nie narzekajcie potem, że nie ma chętnych do pracy. Pozostaje jeszcze kwestia finansów. Jeśli chodzi o mnie, to znając dobrze angielski oraz hiszpański i mając jakieś dam doświadczenie zawodowe poniżej 8k brutto nie schodzę. Musicie liczyć się z tym, że ludzie mający pewne kwalifikacje znają swoją wartość.

Zostaw merytoryczną opinię o Nielsen IQ Sp. z o.o. - Warszawa

Możesz oznaczyć pracodawcę w treści opinii wpisując znak @ np: @Pracodawca

Administratorem danych jest GoWork.pl Serwis Pracy sp. z o.o. Dane osobowe przetwarzane są w celu umożliwienia ... Czytaj więcej


Drogi Użytkowniku,

Pamiętaj, przed dodaniem opinii o Pracodawcy, koniecznie zapoznaj się z poniższą informacją:

NIE dodawaj opinii, która:

ikona dobre praktyki
łamie prawo polskie
ikona dobre praktyki
jest niezgodna z regulaminem serwisu GoWork.pl
ikona dobre praktyki
jest wulgarnym komentarzem
ikona dobre praktyki
jest niemerytoryczna

Każda merytoryczna opinia jest ważna, każda z nich może być zarówno pozytywna jak i negatywna, dlatego zachęcamy do tego by dzielić się swoimi przemyśleniami, które dotyczą Pracodawcy. Nie pisz jednak pod wpływem negatywnych emocji.

Zadbaj o kulturę pozytywnego feedbacku, nie pisz tylko negatywnych informacji o Pracodawcy, zwróć uwagę na stosowne aspekty i realia w swojej opinii. Wszystkie oceny są wartościowe. Wspólnie zadbajmy o sens merytorycznych opinii.

Dodaj pomocną opinię, którą sam chciałbyś przeczytać o swoim potencjalnym Pracodawcy. Podziel się swoimi przemyśleniami, a poniższe przykłady możesz potraktować jako podpowiedzi o czym Użytownicy lubią czytać odwiedzając profile firm.

ikona dobre praktyki
przebieg on-boardingu nowego pracownika
ikona dobre praktyki
proponowane przez Pracodawcę wartości wynagrodzenia
ikona dobre praktyki
codzienna praca, również w relacji z przełożonymi
ikona dobre praktyki
panująca atmosfera w pracy
#TwójGłosMaZnaczenie

Często zadawane pytania

  • Jak się pracuje w Nielsen IQ Sp. z o.o.?

    Zobacz opinie na temat firmy Nielsen IQ Sp. z o.o. tutaj. Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy oraz kandydaci do pracy to 3.

  • Jakie są opinie pracowników o pracy w Nielsen IQ Sp. z o.o.?

    Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy to 2, z czego 0 to opinie pozytywne, 2 to opinie negatywne, a 0 to opinie neutralne. Sprawdź tutaj!

Nielsen IQ Sp. z o.o.
2.5/5 Na podstawie 11 ocen.
gemius

Na podstawie badań Mediapanel prowadzonych przez Gemius w okresie od 1 marca do 31 marca 2024: wskaźniki "Real Users" platforma internet.

Ranking Użytkownicy
(real users)
  1. GoWork.pl 3 634 470
  2. Pracuj.pl 3 137 130
  3. LinkedIn 3 035 232
  4. Olx.pl 2 564 298
Nielsen IQ Sp. z o.o.
Przejdź do nowych opinii