Opinie o Nielsen Services Poland Sp. z o.o. w Warszawa

Nielsen Services Poland Sp. z o.o.
3 8 18 5 1
Stefan Nowy wpis
Nazwa działu: IT

Niestety rozmowa rekrutacyjna dosyć dziwna, brak informacji zwrotnej, pomimo zapewnień ze HR się odezwie. Pytania rekrutacyjne nie adekwatne do doświadczenia/stanowiska z błędnymi odpowiedziami. Z wielkiem przekonaniem rekrutujących o prawidłowej odpowiedzi na zadane pytanie :)

Pomocna?
TakNie
Zgłoś
Ewelina Nowy wpis
@Stefan

Brak informacji zwrotnej po rozmowach o pracę to problem wielu firm. A jakie pytania Ci zadawano? Z chęcią przeczytam coś więcej, dzięki.

Pomocna?
TakNie
Zgłoś
Stefan Nowy wpis
Nazwa działu: IT
@Ewelina

Nie pamiętam, bo dawno była rozmowa.

Pomocna?
TakNie
Zgłoś
Pytanie Nowy wpis
Użytkownicy czekają na odpowiedź 14 dni.
 Pytanie

Co wchodzi w socjal Nielsen Services Poland Sp. z o.o.?

Pomocna?
TakNie
Zgłoś
Paweł

Dobra firma pod wieloma względami, przynajmniej takie mają w internecie opinie a tu tak negatywnie , o co chodzi?

Pomocna?
TakNie
Zgłoś
Kite

Nielsen Services to nie tylko biuro na Inflanckiej, to też niektóre z działów przy Postępu, więc pozwolę sobie umieścić tu moją opinię o pracy na Postępu. Zgadzam się absolutnie ze stwierdzeniem, że po odejściu z Nielsena zaczyna się naprawdę doceniać innych pracodawców, nawet jeśli mniej płacą. Nielsen to jeden z najsłabszych pracodawców. Dlaczego? Z autopsji: - niekompetentni pracownicy: "konsultanci", którym daleko jeszcze do końca studiów, nie wiedzący, co to znaczy odsezonować dane; "ekonometrycy", którzy chyba nigdy nie widzieli modelu regresji; w razie wątpliwości nikt nie pomoże, bo ludzie z solidną wiedzą po prostu już odeszli do innych firm - absolutnie wszystko, co zostało napisane o HR, jest prawdą - to, że dział nie ogarnia, że bałagan, że to ostatnie osoby, które stanęłyby po stronie pracowników; nie ogarniają kwestii rekrutacji, awansów, benefitów, umów, bardzo często mylą w umowach stanowiska - nieprzyjemna atmosfera w niektórych z działów, zmanierowane panie patrzące spode łba na juniorów, nawet nie podziękujące za pomoc w pracy - zmiany w firmie dziejące się codziennie, aż w końcu nikt już za nimi nie nadąża; we wtorek możesz się dowiedzieć, że od piątku masz nowego menedżera - nagminna sytuacja zwłaszcza w działach pracujących dla innych krajów - duża hipokryzja, firma głosi hasła o różnorodności i inkluzywności, które nie mają pokrycia w codziennej biurowej rzeczywistości, chociaż czasami ma się wrażenie, że osoby "inne", wyróżniające się np. wyglądem, są premiowane względem tych "zwykłych", a przecież w pracy powinno chodzić przede wszystkim o kompetencje! - zupełnie niezrozumiała polityka rekrutacyjna, z osób o dokładnie takim samym wykształceniu i doświadczeniu jedna zostaje przyjęta po krótkiej rozmowie telefonicznej z pominięciem oficjalnego procesu rekrutacyjnego, a druga przechodzi cały 4-etapowy proces... - bardzo duża rotacja, obecnie pracują głównie studenci, doświadczone osoby uciekły do bardziej wartościowych firm (patrz punkt 1) - w jednych działach obijanie się i granie na konsoli, w innych solidne nadgodziny... ciekawe, dlaczego prawie nikt z IV piętra nie ma dzieci? Po prostu nie miałby na nie czasu! - traktowanie nawet najmniejszego błędu jak końca świata i największej zbrodni - nieprzyjazny top management Podsumowując: nie polecam, każda inna firma będzie lepszym miejscem do rozwoju zawodowego. Czy to któryś z klientów Nielsena, czy inna agencja badawcza lub dom mediowy.

Pomocna?
Tak2Nie
Zgłoś
Ranking
  1. olx.pl 3 303 344
  2. pracuj.pl 2 979 558
  3. GoWork.pl 2 702 543
  4. linkedin.com 2 417 265
  5. goldenline.pl 2 097 664
... pełny raport Gemius
Pomyłka

Ja również dodam swoje '3 grosze'. W Nielsenie pracowałam mniej niż rok, w roku 2018, w biurze na Postępu. Mimo że firma sprawia wrażenie nowoczesnej, dbającej o rozwój pracowników, to od środka wygląda to już inaczej. Mnie skusiła renoma firmy (badania rynku), różne oferowane benefity (karta sportowa, pakiet medyczny, dodatkowe dni urlopu i wiele innych), których rzeczywiście jest dużo i które mogą robić wrażenie na kimś na początku kariery zawodowej... ale co z tego. Atmosfera w zespole była słaba, w krótkim czasie opuszczały go kolejne osoby, w końcu również ja, mimo że planowałam spędzić w tej firmie znacznie więcej czasu, byłam zaangażowana, a i charakter zadań mi odpowiadał. Obecnie oceniam swój krótki pobyt w Nielsenie jako pomyłkę w swojej karierze zawodowej, nie wspominam też dobrze tego czasu.

Pomocna?
Tak2Nie
Zgłoś
Nie Polecam

Nielsen Services czyli ul. Inflancka. PORAŻKA ! Dużo nadgodzin, o których możesz się dowiedzieć 30 min przed wyjściem z pracy lub w piątek późnym popołudniem, że trzeba przyjść w sobotę :/ teoretycznie nadgodziny nie są obowiązkowe, ale to tylko teoria. W praktyce jeśli na dłuższą metę ktoś będzie odmawiał to Manager lub Team Leader zwróci Ci uwagę, że "to jest Centrum Operacyjne i do nadgodzin trzeba się przyzwyczaić". I w kółko będą Ci powtarzać, że tych nadgodzin i tak jest już mniej niż wcześniej (ściema). Dlatego jest duża rotacja. I dlatego stawiają na studentów lub ludzi świeżo po studiach, którzy będą dyspozycyjni i zgodzą się pracować za 2500 zł na rękę. Osobom z doświadczeniem NIE POLECAM. Osobom niedoświadczonym życzę lepszej pracy niż u nich.

Pomocna?
Tak6Nie
Zgłoś
Pracownik
@Nie Polecam

Problem nadgodzin stale się pogłębiał. Najgorzej, że kiedy cały czas zwracało się uwagę na to, że nadgodziny jest za dużo i za często występują, można było własnie usłyszeć złote rozwiązanie - ,,trzeba do nadgodzin się przyzwyczaić, bo w każdej pracy są nadgodziny". Duża rotacja w zespole.

Pomocna?
Tak3Nie
Zgłoś
nob
@Pracownik

Ciekawe kto rzucił ten błyskotliwy tekst, bo chyba mało wie o rynku pracy. Nie pracuję już tam i jest mi z tego powodu super.

Pomocna?
Tak1Nie
Zgłoś

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
Heniek

Wszyscy wiemy, że brakuje ludzi do pracy a firma chce mieć dochody. Ktoś musi więc pracować!

Pomocna?
TakNie
Zgłoś

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
lola

Jak to wygląda z pracą w soboty? Czy to działa na zasadzie "raz na jakiś czas" czy soboty to regularny dzień pracy ?

Pomocna?
TakNie
Zgłoś

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
Filip

Może wiecie coś czy firma prowadzi aktualnie jakieś rekrutacje? Jaką macie atmosferę?

Pomocna?
TakNie
Zgłoś

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
niedoszły kandydat

Do Nielsen Services Poland : Uprośćcie system aplikowania. Kwalifikacje mam dokładnie takie, o jakich mowa w ogłoszeniu, ale dałem sobie spokój z wrednym, nieprzyjaznym systemem /cały czas wyskakuje błąd/. Na szczęście większość film daje możliwość aplikowania bezpośrednio z Pracuja, więc jest z czego wybierać. A wy tracicie potencjalnych pracowników na starcie. Wasz wybór, tylko nie narzekajcie potem, że nie ma chętnych do pracy. Pozostaje jeszcze kwestia finansów. Jeśli chodzi o mnie, to znając dobrze angielski oraz hiszpański i mając jakieś dam doświadczenie zawodowe poniżej 8k brutto nie schodzę. Musicie liczyć się z tym, że ludzie mający pewne kwalifikacje znają swoją wartość.

Pomocna?
Tak6Nie
Zgłoś

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
Administrator

W czasach korzystnej dla kandydatów sytuacji na rynku, atmosfera w miejscu pracy odgrywa coraz ważniejszą rolę. Czy tak samo jest w Nielsen Services Poland Sp. z o.o.?

Pomocna?
TakNie
Zgłoś

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
Janusz

W dobrej firmie nie każdy może pracować. Tu potrzeba ludzi z ambicjami!!

Pomocna?
TakNie1
Zgłoś

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
12k

Za słabą firmą jesteście, żebym dla was pracował. Szukajcie tańszych pracowników z gorszymi kwalifikacjami, bo na mnie was nie stać.

Pomocna?
Tak7Nie
Zgłoś

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
Dawid

Przecież praca dodatkowa nie zdarza się ciągle ale czasami. Przesadzacie z tym narzekaniem!!

Pomocna?
TakNie
Zgłoś

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna

Zostaw opinię o Nielsen Services Poland Sp. z o.o. - Warszawa

Chcę opublikować:

Administratorem danych jest GoWork.pl Serwis Pracy sp. z o.o. Dane osobowe przetwarzane są w celu umożliwienia ... Czytaj więcej

Joanna Koczaj-DyrdaJoanna Koczaj-Dyrda
Ofiara mobbingu -Radca prawny
Zero tolerancji dla mobbingu w firmie!

Byłeś świadkiem?
Dodaj opinie na www.gowork.pl/opinie

Potrzebujesz wsparcia?
Skontaktuj się z Panią Joanną Koczaj-Dyrda: zgloszenie@gowork.pl

Nielsen Services Poland Sp. z o.o.