Jak się pracuje w Profishop (Jungheinrich Polska) Bronisze? Zadaj pytanie

Poniżej możesz napisać pytania o to jak się pracuje w Jungheinrich Polska Bronisze, jak wygląda praca, jakie są zarobki. Sprawdź czy praca w Jungheinrich Polska jest dla Ciebie! 


Branże: Maszyny i części do maszyn - pozostała działalność

Najnowsze pytania nt. pracy w Jungheinrich Polska w Bronisze

Zainteresowany pracą Nowy wpis
Użytkownicy czekają na odpowiedź 29 dni.
Inne
 Pytanie

Witam, mam pytanie , jak wygląda czas pracy mobilnego serwisanta .? I jakiej stawki brutto na początek można się spodziewać.? Z góry dziękuję za odpowiedź

Pytania do techników
Kandydat
 Pytanie

Cześć. Jak wygląda system premiowania technika? Co wchodzi w składową premii i czy jest realna do osiągnięcia? Jeśli tak to jakiej wysokości ona jest, czy jest liczona od podstawy czy od wyniku? Czy technicy mają narzucone cele które muszą realizować, czy jest to praca typowo zadaniowa?

@ketjak Nowy wpis
Były pracownik
@Pytania do techników

Nikt tak szczegółowych danych Ci tu nie poda. Jest podstawa i kilka premi kaskadowych. Masz cele, często wysokie, nie zawsze da się je osiągnąć. Dużo zależy od tego w jakim zespole pracujesz i kto tobą zarządza. Do jakich klientów zostaniesz przypisany. Trzeba też dużo tematów samemu dowozić

@Pytania do techników Nowy wpis
Kandydat
 Pytanie
@@ketjak

A mógłbyś przybliżyć jakie to np. cele? Polecasz ogólnie pracę w tej firmie?

Wroclaw
Kandydat
 Pytanie

Witam. Jakiej stawki na początek może spodziewać się technik serwisu?

@ketjak Nowy wpis
Pracownik
@Wroclaw

Na start są marne pieniądze ale po roku jak się przebrnie przez szkolenia i będzie się dobrze żyło z klientami to można coś wyciągnąć.

@ketjak
Pracownik
 Pytanie

A na co ma być firma nastawiona jak nie na zysk? Jeśli chce się pracować w turbo korpo takim jak jest JH to trzeba (usunięte przez administratora) Wynik to podstawa a jak zrobi się wynik to do tego co się osiągnęło na następny okres rozliczeniowy wymagania wzrosną o +15%. Ja pracuje we wro. byłem parę razy na dywaniku, nie raz się nie zgadzałem z przełożonymi. Nigdy nie będę w top pięć lizusów. Najgorzej że decyzyjność w Broniszach zaczyna być coraz bardziej odklejona i niedostosowana bieżącej sytuacji na rynku. Ten pociąg już dawno odjechał a JH zostało z tyłu. Coraz więcej klientów traktuje "nas" jak naciągaczy ze względu na ceny. jeśli ktoś to z menago czyta to "OBUDŹCIE SIĘ BO FIRMA IDZIE W ZŁYM KIERUNKU" a my malutcy już zdarliśmy gardło na mówieniu o tym.

Przedstawiciel Handlowy
 Rozmowa kwalifikacyjna
Przebieg rekrutacji

Dwa etapy: I - rozmowa z dyrektorem (?) regionu/oddziału (?) - nie przedstawił się inaczej, jak imieniem i nazwiskiem; II - rozmowa z kimś "wyżej" w obecności wcześniej wspomnianego dyrektora. Ów "ktoś", z kolei, wymamrotał jedynie swoje imię, którego, mimo szczerych chęci nie usłyszałem, nie mówiąc o zapamiętaniu.

Pytania

I etap - standardowe pytania nt historii zatrudnienia, zdobytego doświadczenia, sukcesów, porażek zawodowych. Jedno zdanie w jęz. angielskim. II etap - j. w. - powtórka etapu pierwszego. "Scenka sprzedażowa" + rozmowa telefoniczna z potencjalnym klientem.

  • Poziom rozmowy:
  • Rezultat: Nie dostałem pracy
logo firmy Rozbieracz
Ostrołęka
Zakłady Mięsne Pekpol Ostrołęka S.A.
(31 opinii)
Wyślij CV
logo firmy Pracownik produkcji wyrobów gumowych
Brzozówka
Pavi Sorte Sp. z o.o.
(27 opinii)
Wyślij CV
logo firmy Elektromechanik
Wykroty
Logiserv Group Sp. z o.o. sp.j.
(40 opinii)
Wyślij CV
logo firmy Młodszy Maszynista Chłodni
Chojnice
Zakłady Miesne "Andrzej Skiba"
(228 opinii)
Wyślij CV
Aplikuj na wiele ofert
Pytanie
 Pytanie

Jak szefostwo w Jungheinrich Polska traktuje ludzi?

Lili
Inne

Możesz to jakoś rozwinąć? Jak ma się jakiś problem to zawsze wysłuchają? No i jak kwestie urlopów, zawsze można dostać wolne wtedy, kiedy się chce?

Rozbawiony
Kandydat
 Pytanie

Aplikacja na Kierownika Działu Obsługi i Monitorowania Należności Przy wysyłaniu aplikacji na stanowisko bardzo mocno zastanowiły mnie widełki płacowe do wyboru. Ostatni raz taką listę widziałem ładne parę lat temu. Jakie tam są zarobki, skoro podstawowe widełki są w przedziałach osoby początkującej oraz specjalisty?

Magdalena
Inne
@Rozbawiony

Dlaczego zastanowiły Cię te widełki? Za niskie? Czy co?

Konserwator utd
Kandydat
 Pytanie

Witam, zastanawiam sie aplikować na terenie Śląska,okolice Katowic na stanowisko serwisanta, mógłby ktoś przedstawić jak wygląda praca w tym rejonie, czy jest duże ciśnienie? Czy są organizowane solidne szkolenia i czy serwisant ma dostęp do porządnych narzędzi?

Technik
Pracownik
@Konserwator utd

Czesc . Zapomnij o wysokiej podstawie , 4000brutto to wszystko co dostaniesz na początek plus premia , której oo okresie próbnym nie ujrzysz . Po 3 latach jak wytrzymasz dostaniesz 250 brutto podwyżki, szef (usunięte przez administratora) związane ręce, manager nawet z tobą nie będzie rozmawiał bo od tego jest szef . Stajesz pod ścianą i nic nie ugrasz . Wiesz co jest najgorsze, Jak będziesz chciał się zwolnić to rzuca 150brutto żeby "walczyć o ciebie " a to przecież Ty jako technik musisz na to urobic . A już niedaj Boże jak będziesz chciał się zwolnić sam przed pierwszym rokiem , to ci za szkolenia potrąca. Klient potraktuje cie jak śmiecia, do tego naskarży u szefa . Szef bedzie cie kontrolował na GPS czy aby na pewno nie oszukujesz , zrobią Ci audyt po przeglądzie i zawsze się cos znajdzie żeby mieć na ciebie haka . Ogólnie "nie jesteś wartością dodana w naszej firmie " to tez usłyszysz . Na zebraniu usłyszysz o ogromnych wzrostach w obrotach a przy rozmowie o kasie ze nie ma pieniędzy. Szef szefa szefem pogania, a pracownik niższego szczebla jest nie ważny.Cisnienie jest spore że szok , ale na oszczędności, nie na naprawy płatne, jak już zrobisz naprawe płatna, to szef serwisu pojedzie i da 50%rabatu albo naprawa z ubezpieczenia , więc nie zarobisz . pytasz o narzędzia, jak dostaniesz nowe to super, jak po kimś to loteria, szkolenia wnoszą dużo, ale jak juz czegoś nie zapamiętasz to w pomocy technicznej usłyszysz "przecież było na szkoleniu " Ogólnie drugi raz bym się zastanowił zanim bym rozpoczął tutaj pracę. Pozdrawiam milusio z południa

ron
Pracownik
 Pytanie

Oddział Gdański - tragedia, to co zobaczyłem to totalna niekompetencja, zero kultury i zwykłe prostactwo. Nie wiem kto na to przyzwala? Kierownictwo na poziomie umysłowego planktonu. Nie polecam tej firmy nikomu.....

Zainteresowany
Pracownik
 Pytanie
@ron

Czy mógłbyś opisać dlaczego? Nie w opisach typu „tragedia, zero kultury i prostactwo" itp. bo to brzmi jakbyś był w jakiejś spelunie i jest raczej mało wiarygodne. Napisz konkretnie, jakie sytuacje potwierdzają te opinie, proszę.

ron
Pracownik
 Pytanie
@Zainteresowany

........"bo to brzmi jakbyś był w jakiejś spelunie i jest raczej mało wiarygodne"...........dobrze się czujesz?? Napisz konkretnie, skąd zrobiłeś ten wpis? z siedziby firmy jh w Gdańsku? - proszę? A jak jesteś taki zainteresowany - proponuje byś wybrał się do siedziby firmy w Gdańsku.

NOWY
Inne
 Pytanie

Witam dostałem zaproszenie na rozmowę na stanowisko mobilnego specjalisty ds sprzedaży usług serwisowych woj mazowieckie warminsko mazurskie podlaskie. Co możecie powiedzieć o tym stanowisku? Jakie są targety? Jak wygląda rozmową?

aleksander
Pracownik
 Pytanie

Oddział Gdański to porażka i tragedia - kto tam zatrudnił kadrę kierowniczą??! Przecież to jest jedna wielka pomyłka w zarządzaniu i organizacji pracy. Do pracowników trzeba mieć szacunek i umiejętnie się komunikować. To od kierownictwa zależy jaką pracownicy mają opinie o pracodawcy. A tu (usunięte przez administratora) i kilometr mułu pod.................

bay-jh
Kandydat
 Pytanie

nie wiem jak reszta jh ale oddział Gdański to tragedia zero kultury, słoma z butów i gość w koszulce na rekrutacji do tego milczącą panienka podobno dyrektor tylko czego? Kto obsadza takie stanowiska umysłowym planktonem? No i gość co ma większe ego niż wózki które firma sprzedaje i nawet trochę żółty na (usunięte przez administratora)twarzy jak ten sprzęt jh. To niesamowite że w ogóle coś ta firemka sprzedaje............(usunięte przez administratora)chyba że ktoś lubi (usunięte przez administratora)

Ash
 Pytanie

Witam Czy mozecie napisać jakieś informacje odnośnie stanowiska szefa serwisu w firmie jh? Czy jest to typowy handlowiec czy osoba zarządzająca technikami?

Ed
@Ash

Typowy hadlowiec, tylko ma gorzej bo musi się tłumaczyć bezpośrednio przed dyrekcjà. Dlatego chętnych brak

Pytanie
 Pytanie

Jaki jest wkład kierownictwa Jungheinrich Polska w budowanie dobrej atmosfery wśród pracowników?

Adam
@Pytanie

Pytanie retoryczne. Od dwóch lat to równia pochyła. Dramatyczny jest brak zaufania. Do pracowników szczególnie w połączeniu ze rozbudową i różnorodnością systemów monitoringu i różnych metod kontroli na odległość . Do tego 90% managerów siedzi za biurkem. Mało który gotowy jest oderwać się i pojechać pokazać jak sprzedaje się wózki widłowe. Teraz powymieniano managerów najniższego szczebla na bardziej mobilnych. Zobaczymy czy pokażą jak się sprzedaje. Ale moim zdaniem będzie to tylko bat służący do zrobienia jeszcze jednego dwóch spotkań dziennie więcej. Obróbka spotkań odbędzie się po godzinach w domu kosztem czasu wolnego. Zawsze tak było ale teraz to będzie dopiero arbeit macht .... .Tylko że to b2b A nie fmcg. Tu nie robi się jakości z ilości. Tu ilość może wyjść w sprzyjających okolicznościach.

Pytanie
 Pytanie

Czy Jungheinrich Polska oferuje wszystkim swoim pracownikom umowę o pracę czy jednak należy spodziewać się umowy zlecenia?

Ksawieł
@Pytanie

Tak

Zostaw merytoryczną opinię o Jungheinrich Polska - Bronisze

Możesz oznaczyć pracodawcę w treści opinii wpisując znak @ np: @Pracodawca

Administratorem danych jest GoWork.pl Serwis Pracy sp. z o.o. Dane osobowe przetwarzane są w celu umożliwienia ... Czytaj więcej


Drogi Użytkowniku,

Pamiętaj, przed dodaniem opinii o Pracodawcy, koniecznie zapoznaj się z poniższą informacją:

NIE dodawaj opinii, która:

ikona dobre praktyki
łamie prawo polskie
ikona dobre praktyki
jest niezgodna z regulaminem serwisu GoWork.pl
ikona dobre praktyki
jest wulgarnym komentarzem
ikona dobre praktyki
jest niemerytoryczna

Każda merytoryczna opinia jest ważna, każda z nich może być zarówno pozytywna jak i negatywna, dlatego zachęcamy do tego by dzielić się swoimi przemyśleniami, które dotyczą Pracodawcy. Nie pisz jednak pod wpływem negatywnych emocji.

Zadbaj o kulturę pozytywnego feedbacku, nie pisz tylko negatywnych informacji o Pracodawcy, zwróć uwagę na stosowne aspekty i realia w swojej opinii. Wszystkie oceny są wartościowe. Wspólnie zadbajmy o sens merytorycznych opinii.

Dodaj pomocną opinię, którą sam chciałbyś przeczytać o swoim potencjalnym Pracodawcy. Podziel się swoimi przemyśleniami, a poniższe przykłady możesz potraktować jako podpowiedzi o czym Użytownicy lubią czytać odwiedzając profile firm.

ikona dobre praktyki
przebieg on-boardingu nowego pracownika
ikona dobre praktyki
proponowane przez Pracodawcę wartości wynagrodzenia
ikona dobre praktyki
codzienna praca, również w relacji z przełożonymi
ikona dobre praktyki
panująca atmosfera w pracy
#TwójGłosMaZnaczenie
gemius

Na podstawie badań Mediapanel prowadzonych przez Gemius w okresie od 1 marca do 31 marca 2024: wskaźniki "Real Users" platforma internet.

Ranking Użytkownicy
(real users)
  1. GoWork.pl 3 634 470
  2. Pracuj.pl 3 137 130
  3. LinkedIn 3 035 232
  4. Olx.pl 2 564 298
Jungheinrich Polska
Przejdź do nowych opinii