Witam, mam pytanie , jak wygląda czas pracy mobilnego serwisanta .? I jakiej stawki brutto na początek można się spodziewać.? Z góry dziękuję za odpowiedź
Cześć. Jak wygląda system premiowania technika? Co wchodzi w składową premii i czy jest realna do osiągnięcia? Jeśli tak to jakiej wysokości ona jest, czy jest liczona od podstawy czy od wyniku? Czy technicy mają narzucone cele które muszą realizować, czy jest to praca typowo zadaniowa?
Nikt tak szczegółowych danych Ci tu nie poda. Jest podstawa i kilka premi kaskadowych. Masz cele, często wysokie, nie zawsze da się je osiągnąć. Dużo zależy od tego w jakim zespole pracujesz i kto tobą zarządza. Do jakich klientów zostaniesz przypisany. Trzeba też dużo tematów samemu dowozić
Witam. Jakiej stawki na początek może spodziewać się technik serwisu?
Na start są marne pieniądze ale po roku jak się przebrnie przez szkolenia i będzie się dobrze żyło z klientami to można coś wyciągnąć.
A na co ma być firma nastawiona jak nie na zysk? Jeśli chce się pracować w turbo korpo takim jak jest JH to trzeba (usunięte przez administratora) Wynik to podstawa a jak zrobi się wynik to do tego co się osiągnęło na następny okres rozliczeniowy wymagania wzrosną o +15%. Ja pracuje we wro. byłem parę razy na dywaniku, nie raz się nie zgadzałem z przełożonymi. Nigdy nie będę w top pięć lizusów. Najgorzej że decyzyjność w Broniszach zaczyna być coraz bardziej odklejona i niedostosowana bieżącej sytuacji na rynku. Ten pociąg już dawno odjechał a JH zostało z tyłu. Coraz więcej klientów traktuje "nas" jak naciągaczy ze względu na ceny. jeśli ktoś to z menago czyta to "OBUDŹCIE SIĘ BO FIRMA IDZIE W ZŁYM KIERUNKU" a my malutcy już zdarliśmy gardło na mówieniu o tym.
Dwa etapy: I - rozmowa z dyrektorem (?) regionu/oddziału (?) - nie przedstawił się inaczej, jak imieniem i nazwiskiem; II - rozmowa z kimś "wyżej" w obecności wcześniej wspomnianego dyrektora. Ów "ktoś", z kolei, wymamrotał jedynie swoje imię, którego, mimo szczerych chęci nie usłyszałem, nie mówiąc o zapamiętaniu.
I etap - standardowe pytania nt historii zatrudnienia, zdobytego doświadczenia, sukcesów, porażek zawodowych. Jedno zdanie w jęz. angielskim. II etap - j. w. - powtórka etapu pierwszego. "Scenka sprzedażowa" + rozmowa telefoniczna z potencjalnym klientem.
-
Poziom rozmowy:
- Rezultat: Nie dostałem pracy
Jak szefostwo w Jungheinrich Polska traktuje ludzi?
Możesz to jakoś rozwinąć? Jak ma się jakiś problem to zawsze wysłuchają? No i jak kwestie urlopów, zawsze można dostać wolne wtedy, kiedy się chce?
Aplikacja na Kierownika Działu Obsługi i Monitorowania Należności Przy wysyłaniu aplikacji na stanowisko bardzo mocno zastanowiły mnie widełki płacowe do wyboru. Ostatni raz taką listę widziałem ładne parę lat temu. Jakie tam są zarobki, skoro podstawowe widełki są w przedziałach osoby początkującej oraz specjalisty?
Witam, zastanawiam sie aplikować na terenie Śląska,okolice Katowic na stanowisko serwisanta, mógłby ktoś przedstawić jak wygląda praca w tym rejonie, czy jest duże ciśnienie? Czy są organizowane solidne szkolenia i czy serwisant ma dostęp do porządnych narzędzi?
Czesc . Zapomnij o wysokiej podstawie , 4000brutto to wszystko co dostaniesz na początek plus premia , której oo okresie próbnym nie ujrzysz . Po 3 latach jak wytrzymasz dostaniesz 250 brutto podwyżki, szef (usunięte przez administratora) związane ręce, manager nawet z tobą nie będzie rozmawiał bo od tego jest szef . Stajesz pod ścianą i nic nie ugrasz . Wiesz co jest najgorsze, Jak będziesz chciał się zwolnić to rzuca 150brutto żeby "walczyć o ciebie " a to przecież Ty jako technik musisz na to urobic . A już niedaj Boże jak będziesz chciał się zwolnić sam przed pierwszym rokiem , to ci za szkolenia potrąca. Klient potraktuje cie jak śmiecia, do tego naskarży u szefa . Szef bedzie cie kontrolował na GPS czy aby na pewno nie oszukujesz , zrobią Ci audyt po przeglądzie i zawsze się cos znajdzie żeby mieć na ciebie haka . Ogólnie "nie jesteś wartością dodana w naszej firmie " to tez usłyszysz . Na zebraniu usłyszysz o ogromnych wzrostach w obrotach a przy rozmowie o kasie ze nie ma pieniędzy. Szef szefa szefem pogania, a pracownik niższego szczebla jest nie ważny.Cisnienie jest spore że szok , ale na oszczędności, nie na naprawy płatne, jak już zrobisz naprawe płatna, to szef serwisu pojedzie i da 50%rabatu albo naprawa z ubezpieczenia , więc nie zarobisz . pytasz o narzędzia, jak dostaniesz nowe to super, jak po kimś to loteria, szkolenia wnoszą dużo, ale jak juz czegoś nie zapamiętasz to w pomocy technicznej usłyszysz "przecież było na szkoleniu " Ogólnie drugi raz bym się zastanowił zanim bym rozpoczął tutaj pracę. Pozdrawiam milusio z południa
Oddział Gdański - tragedia, to co zobaczyłem to totalna niekompetencja, zero kultury i zwykłe prostactwo. Nie wiem kto na to przyzwala? Kierownictwo na poziomie umysłowego planktonu. Nie polecam tej firmy nikomu.....
Czy mógłbyś opisać dlaczego? Nie w opisach typu „tragedia, zero kultury i prostactwo" itp. bo to brzmi jakbyś był w jakiejś spelunie i jest raczej mało wiarygodne. Napisz konkretnie, jakie sytuacje potwierdzają te opinie, proszę.
........"bo to brzmi jakbyś był w jakiejś spelunie i jest raczej mało wiarygodne"...........dobrze się czujesz?? Napisz konkretnie, skąd zrobiłeś ten wpis? z siedziby firmy jh w Gdańsku? - proszę? A jak jesteś taki zainteresowany - proponuje byś wybrał się do siedziby firmy w Gdańsku.
Witam dostałem zaproszenie na rozmowę na stanowisko mobilnego specjalisty ds sprzedaży usług serwisowych woj mazowieckie warminsko mazurskie podlaskie. Co możecie powiedzieć o tym stanowisku? Jakie są targety? Jak wygląda rozmową?
Oddział Gdański to porażka i tragedia - kto tam zatrudnił kadrę kierowniczą??! Przecież to jest jedna wielka pomyłka w zarządzaniu i organizacji pracy. Do pracowników trzeba mieć szacunek i umiejętnie się komunikować. To od kierownictwa zależy jaką pracownicy mają opinie o pracodawcy. A tu (usunięte przez administratora) i kilometr mułu pod.................
nie wiem jak reszta jh ale oddział Gdański to tragedia zero kultury, słoma z butów i gość w koszulce na rekrutacji do tego milczącą panienka podobno dyrektor tylko czego? Kto obsadza takie stanowiska umysłowym planktonem? No i gość co ma większe ego niż wózki które firma sprzedaje i nawet trochę żółty na (usunięte przez administratora)twarzy jak ten sprzęt jh. To niesamowite że w ogóle coś ta firemka sprzedaje............(usunięte przez administratora)chyba że ktoś lubi (usunięte przez administratora)
Witam Czy mozecie napisać jakieś informacje odnośnie stanowiska szefa serwisu w firmie jh? Czy jest to typowy handlowiec czy osoba zarządzająca technikami?
Typowy hadlowiec, tylko ma gorzej bo musi się tłumaczyć bezpośrednio przed dyrekcjà. Dlatego chętnych brak
Jaki jest wkład kierownictwa Jungheinrich Polska w budowanie dobrej atmosfery wśród pracowników?
Pytanie retoryczne. Od dwóch lat to równia pochyła. Dramatyczny jest brak zaufania. Do pracowników szczególnie w połączeniu ze rozbudową i różnorodnością systemów monitoringu i różnych metod kontroli na odległość . Do tego 90% managerów siedzi za biurkem. Mało który gotowy jest oderwać się i pojechać pokazać jak sprzedaje się wózki widłowe. Teraz powymieniano managerów najniższego szczebla na bardziej mobilnych. Zobaczymy czy pokażą jak się sprzedaje. Ale moim zdaniem będzie to tylko bat służący do zrobienia jeszcze jednego dwóch spotkań dziennie więcej. Obróbka spotkań odbędzie się po godzinach w domu kosztem czasu wolnego. Zawsze tak było ale teraz to będzie dopiero arbeit macht .... .Tylko że to b2b A nie fmcg. Tu nie robi się jakości z ilości. Tu ilość może wyjść w sprzyjających okolicznościach.
Czy Jungheinrich Polska oferuje wszystkim swoim pracownikom umowę o pracę czy jednak należy spodziewać się umowy zlecenia?