Wiecie, czy Arburg Polska Sp. z o.o. udostępnia laptop i telefon do pracy zdalnej?
Brałem udział w rozmowie rekrutacyjnej , która moim zdaniem przebiegała w dobrej, miłej atmosferze a co ważne miałem wrażenie że wypadlem dobrze. Dostalem zapewnienie , że otrzymam informację zwrotną o wyniku - jaki by on nie był. (usunięte przez administratora)Postawa niepoważna i lekceważąca. Nie dziwię się negatywnym opiniom na tym portalu odnoszącym się do kultury pracy/komunikacji. Pozdrawiam
Dziękuj bogu (niezależnie czy wierzący czy nie) że nie dostałeś tam roboty. Pójdiesz gdzie indziej ..dostaniesz awans podwyżkę szef cie pochwali -doceni..a w Firmie kogucik cieągle malo, cięgle zle, ciagle za póżno, ciągle nie tak, ...tylko dołowanie , poniżanie, kablowanie, szukanie haków.... żenada!!!
Kolejny kandydat na handlowca, który złożył swoją ofertę i ... aktywnie czekał. Z ogromnym zaangażowaniem czekał na telefon. Nie zdałeś bardzo prostego testu. Nie byłeś dobrym kandydatem, bo tego nie rozumiesz. Twój wpis w ogóle, a epitety wymuszające interwencję Administratora w szczególności, potwierdzają, że nie byłeś dobrym wyborem.
Widzę , że skasowaliście mój komentarz w którym Was wypunktowałem;) Jakieś to małostkowe... prawda w oczy kole :) zdrowia życzę
Cóż za paradoks... Odniósł sukces bo nie został wybrany. Życzę tego każdemu kto niestety do Was aplikował.
W pracy jest wzorowo .Wyposazenie mozna dokupic indywidualnie.Potrzeba czegos placisz bierzesz fv.Sluzbowe auta na wyjazdy w trasy , nikt nie tlucze sie pociagiem , sluzbowy telefon mobilny , dostap do oprogramowania firmowego online.Gedneralnie jak ktos tuzaczal prace i jest dobry to pracuje wile lat .Stawki placy kosmiczne .Mega pensje .Polecam wszystkim z czystym sumieniem.
Ale wiesz zawsze mozesz zostac polonista nauczycielem .No tak gimnazja zamkneli ale podstawowka?? Bedziesz tam dbal o interpunkcje ;)
Stawki kosmiczne... To chyba jestes z innej planety i tam nadal obowiazuja drobne systercje....
Nadal bałagan w wypowiedzi, brak interpunkcji i do tego obrażanie oponentów. Nie najlepiej to świadczy o Panu, tym bardziej, że jak wnioskuję, jest pan pracownikiem lub współpracownikiem tej firmy. Zniżając się do pańskiego poziomu odpowiem - najwyraźniej Panu przydała by się wizyta w podstawówce - tam uczą trudnej sztuki składnego pisania, stawiania przecinków i kropek.
Wypowiadając się na forum publicznym, owszem, trzeba zwracać na poprawność językową - dzięki temu komunikacja będzie ułatwiona. No ale może już warto byłoby się skupić na omówieniu aktualnych warunków pracy w Arburg. Jesteś zatrudniony w tej firmie, czy wypowiadasz się właśnie jako jej obserwator?
Omerta. Niewiele ponad 1.5 roku temu miałem możliwość, nie powiem przyjemność, uczestniczyć w procesie rekrutacji do tej firmy. Mimo w większości negatywnych opinii postanowiłem to sam zweryfikować. Na spotkanie jak przystało na handlowa przyjechałem o umówionej godzinie, niestety musiałem sobie poczekać jakieś 20-30 min aż ktoś do mnie przyjdzie na rozmowę co już pokazało w jaki sposób traktuje się tutaj ludzi. W trakcie rozmowy było nawet sympatycznie jednakże moją uwagę zwrócił fakt, że praktycznie o żadnej osobie nie pracującej już w tej firmie nie mówi się nic pozytywnego. Wszyscy byli źli i wychodziło to dopiero po paru latach, zadałem sobie więc pytanie kto tych ludzi zatrudnił i pozwolił im kilka lat pracować skoro tacy źli byli? Czy przypadkiem po zatrudnieniu mnie po paru latach ja nie stanę się jednym z tych "nieudaczników"? Dodatkowo szefostwo firmy o żadnym pracowniku - czy to obecnym czy już nie pracującym - nie mówiło z imienia tylko z "ksywki" którą prawdopodobnie sami nadali. Może dla kogoś jest to norma ale jak dla mnie kreując wizerunek poważnego pracodawcy i partnera handlowego nie powinno się w ten sposób odnosić względem ludzi. Kolejny aspekt to brak konkretnych wymagań, celów policzalnych do osiągnięcia. Na moje pytanie o takowe żaden konkret nie padł. A wiadomo że handlowiec jest rozliczany z wyników i decydując się na zmianę pracodawcy chciałby wiedzieć jakie wyniki finansowe będzie musiał uzyskać aby być dobrze postrzeganym przez pracodawcę. Ostatni aspekt przez który prawdopodobnie nie dostałem odpowiedzi zwrotnej z procesu rekrutacji to finanse. Moje wymagania uważam że nie były zbyt wygórowane dla firmy o takim image i wymaganiach względem pracowników ale zauważyłem że kwota chyba zadecydowała o wyborze "tańszej opcji" - byłem już w ostatnim etapie rekrutacji. Na pewno nie były KOSMICZNE i nie oczekiwałem MEGA PENSJI, także nie wierzę w Twoje opowiadania. Raczej skłonny jestem stwierdzić że jesteś osobą podstawiona tutaj dla poprawienia wizerunku tej firmy. Uprzedzając Twój zarzut, nie mam pretensji o to, że mnie nie zatrudniono bo po 2 wizytach w tej firmie i tym co sam zobaczyłem, mimo pozytywnego wizerunku na zewnątrz nie zdecydowałbym się na zmianę mojego ówczesnego pracodawcy. Nie zmienia to jednak faktu że Panowie z firmy Arburg nie mieli odwagi/chęci poinformować mnie że jednak nie zdecydowali się na zatrudnienie mnie, co w szanującej się i pracowników firmie jest standardem.
Będę konkretny - stanowisko inzynier serwisu: Kasa: około 8 tyś brutto na start- wiec tragedii nie ma atmosfera: porażka koleżeństwo zależy z kim i gdzie kierwnictwo: kierownik serwisu ok, dyrektor hmm nie wypowiem się praca: trudna, cieżka z uwagi na gabaryty, oleje , ślisko niebezpiecznie, wszystko krecone ręcznie kluczami dyn. -CHORE dzisaij uzywa się narzedzi pneumatycznych a nie rąk. Samochod ok do celow prywatnych jak znajdziesz na to czas Kasa wyplacana w terminie Szkolenia zagraniczne bardzo teściwe NAJGORSZA JEST ATMOSFERA W PRACY I NIESLOWNOSC NIEKTORYCH LUDZI MAJA CIE PO PROSTU W (usunięte przez administratora) A JAK COS NIE PASUJE TO MOWIA: TAM SA DRZWI
Dokładnie dobrze powiedziane... Takiego chamstwa bractwa i prostactwa to nie spotkałem jeszcze nigdzie.... A dodam że pracują tam inżynierowie... Firma niemiecka, super siedziba a zasady i zachowanie szczególnie najważniejszej osoby... Budka z piwem przy nim to kultura... I niestety negatywne zachowania idą z góry bo tam samo się zachowuje większość ludzi w tej chorej firmie. Na palcach jednej ręki można policzyć w tej firmie ludzi którzy cię nie wykorzystają przy pierwszej możliwej okazji. Pieniądze żadna rewelacja... Autem służbowym nie ma kiedy jeździć prywatnie bo nadgodziny cały czas... Chaos organizacyjny taki ze głową boli. Masakra. Nikomu nie polecam panowie serwisanci niestety zarażenia już arburg iem i zachowują się tak jak na arburg przystało.. bruractwo. Handlarze Skoda gadać.
Czytam Twoje liczne wpisy (pierwsze sprzed paru lat!) i widzę szlachetnego, rzeczowego człowieka, służącego pomocnymi radami, a wcale nie dostrzegam pielęgnującego urazy, sfrustrowanego biedaczyny, czerpiącego chorą radość z anonimowego dokładania innym. Jest tu kilka wpisów „kosmonautów” (a może to ciągle ten sam?), którzy mają wprawdzie wszystko, dolecieli wysoko, ale im tam niestety … atmosfery brakuje :) Czy naprawdę jedną z najlepiej postrzeganych w branży firm tworzą sami „źli” ludzie? Steve Jobs też nie miał najlepszej prasy :) Zachęciłeś mnie do zweryfikowania wszystkiego w ewentualnej rozmowie o pracę.
Nie jedz szkoda czasu na tą firme i mówię to całkiem szczerze. Ludzie pamietajcie o swoim zdrowiu i mówię tu o psychicznym bo zdrowy człowiek tak nie wytrzyma.
Jaki jest styl zarządzania kadrą w Arburg Polska Sp. z o.o.?
Kolejny moderator-prowokator z tego żałosnego serwisu... Na twój zaczepny wpis jest prosta odpowiedź: "styl zarządzania kadrą" jest taki, że od 25 lat nie zrezygnował z pracy w firmie ANI JEDEN pracownik administracji i działu serwisu. Znajdź drugą taką firmę.
Gdyby nie RODO wymieniałbym nazwiskami kto zrezygnował z pracy i w jakich warunkach zakończyła się współpraca...Ton Twojej wypowiedzi świadczy tylko i wyłącznie o poziomie Twojej kultury. Nie rozumiem jednej rzeczy dlaczego Arburg Niemiecki funkcjonuje i ma się dobrze a Polski Nie??
Widać, że firma ma problem. Są nim nielojalni pracownicy-trolle, którzy z zaangażowaniem działają na szkodę własnej firmy. Chyba, że to rozgoryczone trolle, bo znalazły się poza firmą.
Nie polecam.... Nikomu nigdy!!! Strata czasu, nerwow i zdrowia.
Firma poszukuje od jakiegoś czasu pracownika z rejonu Poznania. Proszę o wasze opinie na temat kierownictwa. Z tego co piszecie panuje tam iście farszafski standard. Czy warto aplikować na stanowisko Inż. Sprzedaży czy szkoda czasu na tych dwóch typów o których piszecie od kilku lat? Jest jaki kontakt z centralą , można wykorzystać j. angielski? Piszcie, dzięki.
Hej, Zostałem zaproszony na rozmowę o prace na stanowisko inżyniera sprzedaży. Czy mógłby mi ktoś powiedzieć czy atmosfera się zmieniła w firmie? Jak przebiega proces rekrutacyjny? Na jakie wynagrodzenie można liczyć i czy plany są realne? Jak wyglada sprawa z kontrola pracownika? To prawda, ze obdzwaniaja klienta po spotkaniu? Z góry dziękuje za odpowiedz.
No właśnie, ile miesięcznie trzeba wizyt wyrobić? Po jakim czasie ma się zacząć pierwsza sprzedaż?
Dlaczego tak uważasz? Oczywiście masz prawo mieć takie zdanie, jednak chciałbym wiedzieć, co jest powodem, że w taki sposób postrzegasz tego pracodawcę. Mam nadzieję, że zechcesz odpowiedzieć.
Na jakie stanowiska są wakaty? Jakie są wymagania?
Wakaty na jakich stanowiskach Cię interesują? Pod tym linkiem znajdziesz więcej informacji o rekrutacji https://www.arburg.com/pl/pl/kariera/oferty-pracy/ Daj znać czy wysłałeś Cv.
Zawsze można zmienić pracę ale po co wymyślać jakieś bzdurne wady? spoko firma dla myślących o pracy.
Eeee nie ma co... (usunięte przez administratora)idzie po awans!! Z pomywacza na handlowca albo serwisanta.
W czasach korzystnej dla kandydatów sytuacji na rynku, atmosfera w miejscu pracy odgrywa coraz ważniejszą rolę. A jak to wygląda w Arburg Polska Sp. z o.o.? Podzielcie się swoimi wrażeniami, wyrażając swoją opinię na ten temat!
Zdecydowanie odradzam. Przedmiotowe traktowanie pracowników, brak szacunku. (usunięte przez administratora)
Cześć, Czy mogę prości o nr tel. na maila ? Mam propozycje pracy w Arburgu i chciałbym zasięgnąć informacji o firmie. Poniżej podaje swojego maila: mars3@poczta.onet.pl
Zdecydowanie bardzo slabo ...
Twój komentarz jest bardzo krótki, przez co nie do końca wiadomo, do czego konkretnie się odnosi. Czy wypowiadasz się tutaj z punktu widzenia pracownika firmy Arburg Polska, czy może jej klienta? Co w Twoim mniemaniu wygląda tak słabo? I czy nie ma zupełnie nic, co mógłbyś przypisać na plus?
Pracuje w Arburgu ponad 10 lat jak większość moich kolegów z działu serwisu. Gdyby było tak straszne to dawno byśmy pracowali gdzie indziej. W końcu wpisy są że serwis ma fachowców ( czyli nie mamy problemu ze znalezieniem równie dobrej pracy ) jednak nadal jesteśmy w zespole. Myśle ze jak wszędzie idealne warunki to nie są. Ale gdzie są. Nowi koledzy w pracy tj moi koledzy są zadowoleni.
@Kandydat, i jak wygląda obecnie Twoja sytuacja? Czy zdecydowałeś się na podjęcie pracy w Arburg Polska? @Wiktor, co masz dokładnie na myśli? Czy możesz nieco rozwinąć swój komentarz? W tym momencie jest niejasny dla innych użytkowników forum.
Idealnych firm nie ma. Wszędzie mogą być rożne sytuacje
Witam, Dostałem zaproszenie na rozmowę na stanowisko Inżyniera sprzedaży. Większość opinii jednak na tym portalu nie napawa mnie optymizmem. Ma ktoś doświadczenie na tym stanowisku w firmie Arburg? Jak wygląda praca wsparcie techniczne od firmy, atmosfera zarobki i narzędzia? Z góry dziękuję za pomoc.
Żal za utracona pracą? Dopiero jak tracimy coś dobrego przychodzi refleksja?
Na odległość widać, że konkurencja chce firmę osłabić. Klient i jeszcze chce mu się pisać????
Konkurencja to chłopczyku cierpliwie czeka I robi swoje. bo konkurencja jest na tyle zoorientowana że wie ze wy się sami wykończycie, waszą arogancją butą I chamstwem. Konkurencja na szczeście bywa u klientow I słyszy jak wasi serwisanci zachowują się w zgledem klientów poza tym słychać głosy że konkurencja wie jak wasz zarzad zachowuje sie wzgledem klientów. I tu pojawi się paradox zasłyszany u wielu naprawde wielu klientów ...że osoby które myślą że w arburgu są niezbędne I bez nich ta firma długo nie pociągnie w rzeczywistości ciągną tą firmę na dno. Przoduje tu oczywiście wasz wszechpotężny I wszechwiedzacy ... a wturuje mu z jeden z waszych serwisantów. Wielu klientów jasno I wyrażnie podczas jakiejs kolacji powiedziało że nie kupili arburga ze wzgledu na tych dwóch typów.
Jak wygląda praca w Arburg Polska Sp. z o.o.? Czy osoby zatrudnione w firmie mogą liczyć również na pozapłacowe benefity? Napisz, jak przedstawiają się warunki zatrudnienia w przedsiębiorstwie. Twoja opinia może okazać się bardzo ważna!
(usunięte przez administratora)prawdziwą opinie która dokładnie powie jak jest w firmie arburg-kogucik jak i tak usuniecie tą opinie po telefonie od tego warszawskiego idioty.
(usunięte przez administratora)
No popatrz, nie może być, już nawet klienci ruszyli z hejtem .. Z tej słomy z butów można by bylo zrobić nie jednego chochoła.
A to ci cienki "inwestor" - frustrat, zrobił sobie dobrze :)