Opinie o Air-Com Pneumatyka-Automatyka Sp. z o. o. Sp. k. w Długołęka

Poniżej znajdziesz opinie byłych i aktualnych pracowników o pracodawcy Air-Com Pneumatyka-Automatyka Sp. z o. o. Sp. k.. Zobaczysz poniżej również opinie kandydatów do pracy w Air-Com Pneumatyka-Automatyka Sp. z o. o. Sp. k. o rekrutacji.


Branże: Maszyny i części do maszyn - pozostała działalność

Najnowsze opinie pracowników, klientów i kandydatów do pracy o Air-Com Pneumatyka-Automatyka Sp. z o. o. Sp. k. w Długołęka

M
Pracownik

Miejsce pracy, o którym chciałbym napisać pozytywną opinię, to firma, która jest naprawdę rozwojowa i stawia na rozwój swoich pracowników. Jest to miejsce, w którym każdy pracownik ma szansę rozwijać swoje umiejętności i zdobywać nowe doświadczenia. Wystarczy chcieć! Co wyróżnia tę firmę to fakt, że naprawdę dba o swoich pracowników. Widzę, że firma inwestuje w szkolenia i programy rozwojowe, które pozwalają nam rozwijać nasze umiejętności zawodowe. Dzięki temu mogę stale poszerzać swoją wiedzę i rozwijać się w swojej karierze. Niezwykle cenię też atmosferę w tej firmie. Współpraca z innymi pracownikami jest bardzo profesjonalna, a jednocześnie panuje przyjazna atmosfera. Zauważam, że wszyscy są otwarci na współpracę i chętni do dzielenia się wiedzą i doświadczeniem. To naprawdę motywuje mnie do pracy i sprawia, że czuję się doceniany jako pracownik. Dodatkowo, firma docenia inicjatywę i kreatywność pracowników. Jestem mile zaskoczony, że moje pomysły są wysłuchiwane i biorą udział w procesach decyzyjnych. To sprawia, że czuję się zaangażowany w rozwój firmy i mogę przyczynić się do jej sukcesu.

Beata HR
Pracownik

Muszę rozczarować, ale nie jestem autorem tej opinii na forum, choć bardzo miło było mi ją przeczytać ;-) Gdyby chciał Pan / Pani poznać moje wpisy, moje opinie, to wszystkie są "Beata HR"

anonim
Inne

w sieci znalazłam ofertę pracy na stanowisko doradcy techniczno - handlowego ds. sprężarek. firma wymaga od pracownika prawa jazdy kategorii „B”. praca ma charakter stacjonarny, ale wyjazdy też się zdarzają. jak często i czy są to jednodniowe delegacje? czy zapewnione jest wtedy auto służbowe? poinformujcie, jak to wygląda, bo myślę nad aplikacją w to miejsce ;)

Beata HR
Pracownik
@Dth

Dziękuję za komplement, choć "Becia" niekoniecznie ;-) Sprostowanie do fragmentów, które się nie zgadzają: - "...żadnych problemów" - to jest nieprawda, mamy ich mnóstwo, ale staramy się sprostać, wyciągnąć lekcję i na przyszłość unikać; na pewno ich nie omijamy - "..czasem parę miesięcy czy rok. Ci ostatni to pewnie za słabi na nas są ;-)" - jeżeli zdarzą się nawet pojedyncze przypadki zatrudnienia krótszego niż rok to powody są konkretne i bezdyskusyjne, np. kłamstwo, którego nie akceptujemy. Są również przypadki całkowicie zrozumiałe, np. powrót do swojej pierwotnej branży czy zmiana miejsca zamieszkania. Kiedy pracownikowi słabiej idzie do rozwiązania umowy jeszcze bardzo daleka droga - na początek poszukiwanie przyczyny, wspólne ustanie sposobów na realną pomoc, często wspólna praca, częstsze spotkania, szukanie kolejnych rozwiązań, więcej uwagi. Nie ma osób "za słabych", są tylko takie, które nie chcą skorzystać z pomocy. Całe szczęście to bardzo nieliczne przypadki. Na przestrzeni kilku lat 3 dokładnie. Pozostałe informacje - sama prawda. Bardzo zapraszam do kontaktu bezpośredniego. Jeśli Pana zdanie jest inne, chętnie je poznam, ale proponuję spotkanie, rozmowę telefoniczną (511621374) lub kontakt mailowy (beata.kubacka@air-com.pl).

Zadowolony
Pracownik

Firma prężnie się rozwija i miło się patrzy też na pracowników, którzy rozwijają swoje umiejętności. Do tej pory jestem pełny podziwu rozmowy rekrutacyjnej z p. Beatką - widać pełen profesjonalizm i chęć zaopiekowania się nowym pracownikiem. Polecam wszystkim firmę ze względu na szkolenia oraz wyznaczanie jasnych celów pracownikom. Szefostwo i pracownicy są sympatyczni, ale wiadomo że znajdą się osoby, które nie znają realiów w innych firmach a chcą negatywnie oceniać każdy krok do przodu swojej firmy. Pozdrawiam i czekam z niecierpliwością na kolejną integrację.

1
Edward
Inne
@Zadowolony

Cześć. Zainteresowała mnie Twoja opinia, bo sam zastanawiam się nad ubieganiem się o zatrudnienie w tej firmie. Napiszesz mi odnośnie tej rozmowy rekrutacyjnej czy były jakieś podczas niej konkretne pytania do Ciebie? Sprawdzali jakoś Twoją wiedzę? Ja właśnie zawsze się na takich rozmowach stresuję, stąd chcę się dowiedzieć.

anonim Nowy wpis
Inne

Jakie jeszcze kierunki studiów może mieć Starszy Specjalista ds. Logistyki E- Commerce poza logistyką i zarządzaniem? Bo napisali, że pokrewne, a ja niestety po administracji :/ Czy bardzo ważne dla nich jest to wykształcenie, nie można być po prostu doświadczonym? Z tym nie będzie problemu, bo pracowałem do tej pory właśnie nie do końca w zawodzie xD

anonim
Inne

w sieci znalazłam ofertę pracy na stanowisko doradcy techniczno - handlowego ds. sprężarek. firma wymaga od pracownika prawa jazdy kategorii „B”. praca ma charakter stacjonarny, ale wyjazdy też się zdarzają. jak często i czy są to jednodniowe delegacje? czy zapewnione jest wtedy auto służbowe? poinformujcie, jak to wygląda, bo myślę nad aplikacją w to miejsce ;)

Dth
Pracownik
 Pytanie
@anonim

Auto? Jak chcesz się "przejechać" na tej firmie, to szkoda czasu. Tam zatrudniają tylko niedoświadczonych, młodych, kórym można mało zapłacić i łatwo jest ich sobie "ukladać". A doświadczeni jak już są to nie pracują dłużej jak pół roku. Dobrze ma tylko stara gwardia, znajomi królika, rodzinka marcinka. Ten swoją drogą chowa się za tymi dwoma monitorami i "zarządza".

1
anonim
Inne
@Dth

Czyli „starej gwardii” płacą więcej? Czyli w sumie wychodzi na to, że pracując tu długo są szanse na lepsze warunki? Czy źle to interpretuje? Co to znaczy, ze mało płacą osobom bez doświadczenia? Chodzi o minimalna krajowa, czy jednak coś więcej można wynegocjować?

Szukający pracy
Pracownik
 Pytanie
@Dth

To chyba fajnie, że zatrudniają ludzi bez doświadczenia? Dziwny zarzut.

Beata HR Nowy wpis
Pracownik
@Dth

"Tam zatrudniają tylko niedoświadczonych, młodych, którym można mało zapłacić i łatwo jest ich sobie "ukladać". - Rekrutacja na to stanowisko jest zakończona, zatrudniliśmy bardzo doświadczonego specjalistę, fakt młodego, ale z grupy 40+ . - Nie płacimy mało, o tym mogą się przekonać osoby dołączające do naszego zespołu. - Układanie - tu jest odrobina prawdy ;-) Akurat na tym stanowisku bardzo nam zależało, aby nowy pracownik pomógł NAM poukładać ten dział, wsparł kierownika i realnie wpłynął na "układanie" pracy całego działu. "A doświadczeni jak już są to nie pracują dłużej jak pół roku." - Nic bardziej mylnego, średnia zatrudnienia to ok. 5 lat

Dth Nowy wpis
Pracownik
@Beata HR

Wow, Becia, Ty to zawsze wybrniesz :-) Czyli w mega firmie, w fajnej firmie pracujemy: żadnych problemów, transparentne premiowanie, sprawiedliwe docenanie, benefity finansowe, żadnej pasywnej agresji, procedury antymobbingowe, świetny przepływ informacji. I fachowcy, którzy jak przychodzą, to popracują nawet 5 lat! A czasem parę miesięcy czy rok. Ci ostatni to pewnie za słabi na nas są ;-) Wszyscy tacy pomocni...

Beata HR Nowy wpis
Pracownik
@Dth

Dziękuję za komplement, choć "Becia" niekoniecznie ;-) Sprostowanie do fragmentów, które się nie zgadzają: - "...żadnych problemów" - to jest nieprawda, mamy ich mnóstwo, ale staramy się sprostać, wyciągnąć lekcję i na przyszłość unikać; na pewno ich nie omijamy - "..czasem parę miesięcy czy rok. Ci ostatni to pewnie za słabi na nas są ;-)" - jeżeli zdarzą się nawet pojedyncze przypadki zatrudnienia krótszego niż rok to powody są konkretne i bezdyskusyjne, np. kłamstwo, którego nie akceptujemy. Są również przypadki całkowicie zrozumiałe, np. powrót do swojej pierwotnej branży czy zmiana miejsca zamieszkania. Kiedy pracownikowi słabiej idzie do rozwiązania umowy jeszcze bardzo daleka droga - na początek poszukiwanie przyczyny, wspólne ustanie sposobów na realną pomoc, często wspólna praca, częstsze spotkania, szukanie kolejnych rozwiązań, więcej uwagi. Nie ma osób "za słabych", są tylko takie, które nie chcą skorzystać z pomocy. Całe szczęście to bardzo nieliczne przypadki. Na przestrzeni kilku lat 3 dokładnie. Pozostałe informacje - sama prawda. Bardzo zapraszam do kontaktu bezpośredniego. Jeśli Pana zdanie jest inne, chętnie je poznam, ale proponuję spotkanie, rozmowę telefoniczną (511621374) lub kontakt mailowy (beata.kubacka@air-com.pl).

anonim
Inne

Znalazłam na stronie firmy oferte pracy dla pracowników biurowych do działu serwisu :) Wiecie może czy już kogoś przyjęli, czy jeszcze mam szansę? Jeśli to nie problem, super byłoby się dowiedzieć od was jak wygląda atmosfera w dziale serwisu i podejście przełożonego czy widełki. Ciekawi mnie też, czy system premowania jest faktycznie tak uczciwy i przejrzysty, jak deklaruje firma.

Beata HR
Pracownik
@anonim

Rekrutacja trwa, nadal szukamy odpowiedniej osoby. Zapraszam do aplikowania!

anonim
Inne

Jak się rozkłada ta praca zdalna w przypadku stanowiska Doradca Techniczno - Handlowy? Bo tam w ogłoszeniu, na które trafilem, wymagają gotowości do takiej pracy, ale to 100% home office? Nie widzę szczegółów, może ktoś z Was będzie wiedział.

 Rozmowa kwalifikacyjna
Firma Air-Com Pneumatyka-Automatyka Sp. z o. o. Sp. k. prowadziła rekrutację na stanowisko Doradca Techniczno-Handlowy. Czy brałeś w niej udział? Możesz opowiedzieć innym o tym, jak było. Czy przebieg rozmowy odpowiadał Twoim potrzebom? Podziel się swoją opinią z innymi.
logo firmy Rozbieracz
Ostrołęka
Zakłady Mięsne Pekpol Ostrołęka S.A.
(31 opinii)
Wyślij CV
logo firmy Ustawiacz maszyn (wtryskarek)
Gdańsk
IPK Sp. z o.o.
(9 opinii)
Wyślij CV
logo firmy ELEKTRYK
Gdynia
Promat-Woda Sp. z o.o.
(2 opinie)
Wyślij CV
Aplikuj na wiele ofert
Pytanie
 Pytanie

Jak długo trwa proces awansu w Air-Com Pneumatyka-Automatyka Sp. z o. o. Sp. k.?

Beata HR
Pracownik
@Pytanie

Jeśli przyjmiemy, że proces awansu to czas od podjęcia pierwszych działań do podpisania aneksu to statystycznie trwa około 6 miesięcy. W naszej firmie awans połączony jest z programem rozwojowym. Te pół roku przygotowujemy się do nowej roli, uzupełniamy braki, szkolimy. Ale podkreślam, że to kwestia bardzo indywidualna - mamy osoby awansowane po 3 miesiącach i takie, których proces trwał blisko rok. To oczywiście wynika głównie z rodzaju stanowiska, na które przygotowujemy pracownika.

anonim
Inne
@Beata HR

Jeśli chodzi o awans to tylko wtedy jak zwolni się konkretne stanowisko czy są tworzone nowe? A szkolenia bez awansu tez przysługują pracownikom? Jest na to budżet?

Beata HR
Pracownik
@anonim

Awanse towarzyszą różnym sytuacjom, kilka przykładów: - w firmie powstają nowe stanowiska, zespoły a nawet działy - rozrastają się działy i potrzebne są kolejne osoby do zespołu - pozostają wolne stanowiska np. po awansach właśnie Szkolenia przysługują każdemu pracownikowi - bez względu w jakim dziele pracuje dostaje pakiet szkoleń planowanych, dodatkowych oraz może wystąpić z własną propozycją. Szkolenia są w każdej z możliwych form: stacjonarne, wyjazdowe, warsztatowe, dyskusyjne, on-line, na platformach e-lerningowych. Do tego mamy zespół szkoleniowców wewnętrznych i sekcję szkoleniową w firmowym Intranecie. Na 2024 mamy już nowe pomysły i kolejne ciekawe projekty szkoleniowe. Wiedza w naszej firmie to jedna 3 kluczowych wartości, więc bardzo o to dbamy.

Markus
Kandydat
 Pytanie

Witam, od miesiąca szukają kierownika logistyki. Zanim zaaplikuje chcę się dowiedzieć tu od was czy warto czas poświęcać? Dlaczego szukają na to stanowisko? Nie ma mowy o zarobkach w ogłoszeniu, co jest słabe. Czy tam jest jakaś polityka płacowa? W branży firma ma przeciętne notowania dlatego przyglądam się aircomowi. Te ogłoszenia są wsszystkie sztampowe. Dzięki za odpowiedzi.

Numatics
Pracownik
@Markus

Skoro nie dostałeś odpowiedzi od wielmożnego hr to znaczy, że nie ma widełek :) Jeden handlowiec w regionie ma 8k brutto podstawy+procent od obrotu a inny połowe z tego. Wolna amerykanka. Jest taka akcja w sieci #szanujsiebie. Swoja drogą nie wiem kto wymyslał te marketingowe frazesy w ogłoszeniach "Ważne są dla nas takie wartości jak szacunek, profesjonalizm i wiedza". Szacunek buahaha

Beata HR
Pracownik
@Markus

Nasze ogłoszenie na kierownika działu logistyki jest nieaktualne. Rekrutacja trwała zaledwie kilkanaście dni a miesiąc to standardowy czas publikacji ogłoszenia. Polityka płacowa firmie jest, nie zawsze jednak publikujemy oferowane wynagrodzenie.

Beata HR
Pracownik
@Numatics

Pytanie nie było do HRu, stąd brak odpowiedzi, ale skłaniając się do oczekiwań to proszę bardzo - uzupełnione! Pytanie również nie dotyczyło handlowców, tylko kierownika logistyki. Podobnie w odpowiedzi zasadnicze nieprawidłowości: ani kwota podstawy nie jest zgodna z prawdą, ani sposób naliczania prowizji. Jeżeli ktokolwiek czytający tutaj wpisy miałby ochotę dowiedzieć się jak u nas wygląda system wynagradzania, zapraszam serdecznie do udziału w rekrutacji. Polecam również kontakt bezpośredni ze mną np. telefoniczny 511621374, mailowy kariera@air-com.pl. Możemy również umówić się na spotkanie osobiste lub online. Z pełną wiedzą, profesjonalnie i w atmosferze wzajemnego szacunku odpowiem wyczerpująco na wszelkie pytania.

Numatics
Pracownik
@Beata HR

Aha, niezła taktyka. Rekrutacja rozstrzygnięta, a ogłoszenie dalej wisi. To naprawdę motywujące dla nowej osoby na tym stanowisku . No cóż innego ja mogę tu przeczytać... same superlatywy, wspaniała firma :) Kierownicy rzetelni, hr "wspierajacy" pracowników, morcinek z tomeczkiem pełni kultury osobistej. Czyli co, no jest wszystko wporzadku

Lena
Inne
@Numatics

Może oferta musi sama wygasnąć?:D żeby nie być aktywna? Strasznie negatywnie nastawiony jesteś do firmy, jak tak czytam twoje opinie:p Tak pół żartem pół serio, co ci zrobili, o co chodzi? Mój tata chce tu aplikować, i wole dmuchać na zimne i dopytac:)

anonim
Inne

Witam Jestem zainteresowana praca dla firmy jako doradca techniczno handlowy. Chciałabym dopytać czy jest może szansa na prace hybrydową, żebym cześć zadań wykonywała z domu ? Można wyrabiać nadgodziny? No i przede wszystkim wymagane jest doświadczenie czy wszystkiego nauczą na szkoleniu ??

Beata HR
Pracownik
@anonim

- Handlowcy terenowi pracują hybrydowo - główną część zadań wykonują w terenie, spotykają się z Klientami w ich firmach, pozostały czas pracują - w zależności od lokalizacji - albo w siedzibie, naszych oddziałach albo w domu. - Standardowo nie pracujemy w nadgodzinach. Mamy tak zorganizowaną pracę, że nie ma takiej konieczności. Gdyby się jednak okazało, że jest taka potrzeba, wówczas będziemy reagowali. - Kandydaci, z którymi chętnie nawiązujemy współpracę to osoby, które mają doświadczenie w kontaktach handlowych oraz doradztwie technicznym; współpracowali z dużymi i średnimi firmami produkcyjnymi oraz producentami maszyn. Pneumatyki, naszego asortymentu, procesów itd nauczymy - na wdrożeniu, licznych szkoleniach oraz w toku bieżącej pracy.

anonim
Inne
@Beata HR

Trzeba spełnić jakieś specjalne wymagania, żeby te pozostałe obowiązki móc wykonywać z domu? Wymagacie np posiadania jakiegoś konkretnego sprzętu czy szybkiego internetu? Te nadgodziny, jeżeli już się pojawią, to są wypłacane czy do odbioru?

Beata HR
Pracownik
@anonim

Nie trzeba spełniać specjalnych wymagań, aby wykonywać obowiązki w domu. Sprzęt, który rozumiemy jako laptop, dostaje pracownik od od nas, a jeśli chodzi o internet standardowe domowe rozwiązania są wystarczające. Temat wypłaty lub odbioru nadgodzin podlega indywidualnym ustaleniom z pracownikiem, ale przede wszystkim analizujemy dlaczego się pojawiają i jak zoptymalizować pracę, aby w przyszłości nie było konieczności pracy w nadgodzinach.

M
Pracownik

Miejsce pracy, o którym chciałbym napisać pozytywną opinię, to firma, która jest naprawdę rozwojowa i stawia na rozwój swoich pracowników. Jest to miejsce, w którym każdy pracownik ma szansę rozwijać swoje umiejętności i zdobywać nowe doświadczenia. Wystarczy chcieć! Co wyróżnia tę firmę to fakt, że naprawdę dba o swoich pracowników. Widzę, że firma inwestuje w szkolenia i programy rozwojowe, które pozwalają nam rozwijać nasze umiejętności zawodowe. Dzięki temu mogę stale poszerzać swoją wiedzę i rozwijać się w swojej karierze. Niezwykle cenię też atmosferę w tej firmie. Współpraca z innymi pracownikami jest bardzo profesjonalna, a jednocześnie panuje przyjazna atmosfera. Zauważam, że wszyscy są otwarci na współpracę i chętni do dzielenia się wiedzą i doświadczeniem. To naprawdę motywuje mnie do pracy i sprawia, że czuję się doceniany jako pracownik. Dodatkowo, firma docenia inicjatywę i kreatywność pracowników. Jestem mile zaskoczony, że moje pomysły są wysłuchiwane i biorą udział w procesach decyzyjnych. To sprawia, że czuję się zaangażowany w rozwój firmy i mogę przyczynić się do jej sukcesu.

Beata HR
Pracownik
@M

Bardzo dziękujemy za tyle dobrych słów! Jest nam miło, że nasze starania zostały zauważone i docenione i oczywiście tutaj opublikowane ;-)

Xxx
Inne
@M

Czyli pracownicy sami mogą podsyłać swoje pomysły i rozwiązania organizacyjne żeby polepszyć warunki pracy? Fajnie że taka kreatywność jest doceniana. A jeśli chodzi o awans to też jest droga otwarta? Wspierają osoby które chcą zmienić stanowisko na wyższe?

Zadowolony
Pracownik
@Xxx

Oczywiście, sami wyłapują, że masz predyspozycje do podejmowania większej odpowiedzialności, są programy rozwojowe.

Katy
Inne
@Zadowolony

Na jakiej zasadzie działą te programy rozwojowe? Pracownik sam proponuje jakieś szkolenie/kursy czy to firma wychodzi z inicjatywą? :) Masz nick zadowolony - ze stawki też jesteś? :) Proponują rynkowe wynagrodzenia?

Zadowolony
Pracownik
@Katy

Pogadaj z HR, to jest zawsze indywidualna ścieżka rozwojowa, z tego co wiem to zarówno w dziale handlowym jak i marketingu takie funkcjonują. Co do stawki to każdy negocjuje indywidualnie, ja nie narzekam.

Dth
Pracownik
 Pytanie
@Zadowolony

Ale bujdy na resorach wypisujecie...ścieżki rozwoju? Pod publiczkę można wszystko wymyśleć. Podajcie konkretne przykłady. Podwyżki? Że co, że 200 zł to podwyżka? Pięknie i kolorowe graficzki na linkedinie bardzo nas we firmie bawią... atmosfera pracy jest słaba. I tyle. Dajcie sobie spokój z tą "transparentnością" i takimi probami bycia "fajnym"

6
Beata HR
Pracownik
@Katy

Programy rozwojowe polegają na opracowaniu realnego planu rozwoju pracownika, w którego tworzeniu on sam bierze udział. Wg nas (i dotychczasowych uczestników) ich największą zaletą jest indywidualne dopasowanie do pracownika – skupiamy się na jego predyspozycjach i umiejętnościach. Celem jest przygotowanie pracownika do nowej roli – może to być rola specjalisty, mentora lub objęcie roli koordynatora nad większym projektem. Jedną ze ścieżek jest oczywiście awans na stanowisko kierownicze. W naszych programach nie przychodzimy z gotową propozycją dla pracownika. Każdy jest inny, ma inne talenty, kompetencje i inne potrzeby. Na początek mamy przygotowane 2-3 koncepcje – i mówimy “podyskutujmy”. Następnie układamy plan z kluczowymi krokami, harmonogramem itd, ale nadal chcemy, aby to był efekt współpracy a nie narzucona decyzja. Podkreślamy również, że rozwój pracownika musi być spójny z rozwojem, możliwościami i potrzebami firmy. Mamy trzy różne programy: - Indywidualne Ścieżki Rozwoju - dla osób, które wykazują potencjał spójny z planami organizacji - Indywidualne Programy Szkoleniowe - dla osób pogłębiających swoje zasoby wiedzy i specjalizacje - Program Rozwoju Talentów - dla osób, które dopiero rozpoczynają swoje doświadczenie z pracą zawodową Z programów korzystają pracownicy wszystkich działów w firmie, bez żadnych wyjątków. Więcej szczegółów chętnie przedstawię osobiście (zapraszam do nas), mailowo (kariera@air-com.pl) lub telefonicznie (511621374)

Karolina
Inne
@Beata HR

Czy mogą państwo rozwinąć kwestię indywidualnych programów szkoleniowych? Rozumiem, że w firmie jest dostępny budżet szkoleniowy dla pracownika? Zależy mi najbardziej na rozwoju i poszerzaniu kompetencji, szczególnie w tak rozwojowej branży, jaką jest marketing. Na jakie doświadczenie u pracownika jest nastawiona firma? Można zacząć od stażu, czy na start trzeba mieć doświadczenie na poziomie juniorskim?

Beata HR
Pracownik
@Karolina

@Karolina Opracowujemy program, dzielimy go na etapy, a w etapach planujemy poszczególne szkolenia. Finalnie cały program jest zamknięty zarówno w harmonogramie jak i budżecie. Nie jestem pewna czy dobrze zrozumiałam pytanie, ale nie podchodzimy do szkoleń od strony budżetu dla pracownika. Daleka nam jest wizja ustalania najpierw kwot, a później dobierania szkoleń. Praktykujemy inne działania - w pierwszej kolejności zdiagnozowanie potrzeb rozwojowych, ułożenie planu, a następnie jak pisałam wcześniej - koszty i terminy. Dodam również, że każdy z działów czy zespołów ma inne potrzeby, więc tę różnorodność też bierzemy pod uwagę. Kilka zdań o marketingu. W tym dziale można zacząć od stażu. Pierwsze samodzielne zadania oraz praca zespołowa pozwalają obu stronom - stażyście i firmie - doprecyzować kierunek rozwoju. Z wielu możliwości zawężamy zestaw do 2-3 i rozpoczynamy wówczas Program Rozwoju Talentów. Pierwszy etap to nauka od obecnych pracowników, którzy bardzo chętnie dzielą się wiedzą i doświadczeniem. Ten program jest pilotowany przez HR, więc są w nim również elementy rozwoju osobistego. Gdy mamy już sprecyzowany jeden kierunek, włączamy dodatkowe szkolenia. Kierownik działu, HR, uczestnik programu wspólnie decydują o wyborze najbardziej przydatnych i rozwojowych kursów, warsztatów, e-learningu lub szkoleń tradycyjnych.

Dth
Były pracownik
 Pytanie
@Beata HR

Bardzo zabawne. Sami sobie zadajecie sobie pytania i sami na nie odpowiadacie? :)) To element tzw. strategii hr do potencjalnych kandydatow?

1
Beata HR
Pracownik
@Beata HR

Odpowiadamy na wszystkie pytania, które tutaj się pojawiają. Nie są to w żadnym wypadku nasze pytania, ani element "strategii hr". Jeśli nasza aktywność tutaj jest "bardzo zabawna" to cieszę się, że dzięki nam ktoś się uśmiechnął ;-)

Beata HR
Pracownik

Muszę rozczarować, ale nie jestem autorem tej opinii na forum, choć bardzo miło było mi ją przeczytać ;-) Gdyby chciał Pan / Pani poznać moje wpisy, moje opinie, to wszystkie są "Beata HR"

anonim
Inne

Cześć, na stronie znalazłem info, że szukają Regionalnego Kierownika Sprzedaży prosperującego w województwie dolnośląskim. Kusi mnie, żeby aplikować chociażby ze względu na ten program rozwojowy, o którym tutaj mowa. Mam tylko pytanie po jakim stażu pracy można przystąpić do takiego programu i awansować? Orientuje się ktoś ile osób pod sobą ma kierownik i jakie plany sprzedażowe są do wykonania podczas miesiąca?

Pracownik
Pracownik
@anonim

Kierownik regionalny czyli kierownik który jest handlowcem i jeździ po klientach jak zwykły handlowiec. Nowo zatrudniony kierownik nie ma pod sobą nikogo, tylko nad sobą dyrektora z Sosnowca :)

anonim
Inne
@Pracownik

Hej hej, skorzystam z okazji i cię podpytam — polecasz pracę w firmie? Szukają obecnie dyrektora automatyki, z tego co widzę rekrutacje są przeważnie na jakieś wyższe stanowiska. Dla kogoś z rokiem doświadczenia w branży znajdzie się tu miejsce, czy raczej nie ma się co nastawiać?

Pracownik
Pracownik
@anonim

Masz doświadczenie w automatyce przemysłowej to aplikuj.

asdf
Inne

Nad ofertami pracy na stronie firmy fajnie jest wypisane, co oferują, to m.in. umowa o pracę i benefity pozapłacowe. Mógłbym zapytać czy UoP jest od razu na start czy dopiero po okresie próbnym? Jakie benefity oferują? Rzeczywiście można liczyć na możliwości rozwoju, tj. na awanse? :)

Mery
Inne

Hej, gdzie polecacie pracę bardziej, w sprzedaży czy marketingu w firmie? Gdzie jest lepsza ekipa i warunki? Mam doświadczenie tu i tu, bardziej ciągnie mnie do marketingu, może ktoś z działu się wypowiedzieć czy to ciekawa praca? Taski są rozwijające? :) Jak przełożeni?

Administrator

Air-Com Pneumatyka-Automatyka Sp. z o. o. Sp. k. jest w trakcie rekrutacji na stanowisko Regionalny Kierownik Sprzedaży. Wziąłeś w niej udział i wiesz, jak wygląda rozmowa kwalifikacyjna? Napisz, jak wyglądało spotkanie z przedstawicielami firmy. Przekazane przez Ciebie informacje mogą ułatwić decyzję osobom, rozważającym aplikowanie do firmy.

Zadowolony
Pracownik

Firma prężnie się rozwija i miło się patrzy też na pracowników, którzy rozwijają swoje umiejętności. Do tej pory jestem pełny podziwu rozmowy rekrutacyjnej z p. Beatką - widać pełen profesjonalizm i chęć zaopiekowania się nowym pracownikiem. Polecam wszystkim firmę ze względu na szkolenia oraz wyznaczanie jasnych celów pracownikom. Szefostwo i pracownicy są sympatyczni, ale wiadomo że znajdą się osoby, które nie znają realiów w innych firmach a chcą negatywnie oceniać każdy krok do przodu swojej firmy. Pozdrawiam i czekam z niecierpliwością na kolejną integrację.

1
Edward
Inne
@Zadowolony

Cześć. Zainteresowała mnie Twoja opinia, bo sam zastanawiam się nad ubieganiem się o zatrudnienie w tej firmie. Napiszesz mi odnośnie tej rozmowy rekrutacyjnej czy były jakieś podczas niej konkretne pytania do Ciebie? Sprawdzali jakoś Twoją wiedzę? Ja właśnie zawsze się na takich rozmowach stresuję, stąd chcę się dowiedzieć.

kasia
Kandydat
 Pytanie

czy sa przyjeciam moze dla kobiet ?

Beata HR
Pracownik
@kasia

Tak, aktualnie rekrutujemy do Biura Obsługi Klienta oraz do Wsparcia Działu Handlowego. Na obu stanowiskach Panie sprawdzają się idealnie. Wcześniej mieliśmy jeszcze rekrutację do Magazynu, ale właśnie zamykamy nabór - do zespołu właśnie dołącza Pani ;-)

kasia
Kandydat
 Pytanie
@Beata HR

Mozna kontakt do Państwa w sprawie spracy byłabym zainteresowana wymagaja Państwo dowiadczenie ?

Beata HR
Pracownik
@kasia

Zapraszam do kontaktu bezpośrednio ze mną - telefon 511 621 374. Można również wysłać CV na adres kariera@air-com.pl lub skontaktować się z nami poprzez stronę internetową https://kariera.air-com.pl/. Pozdrawiam

anonim
Były pracownik

(usunięte przez administratora)

DJ
Pracownik

Janua skoro porównujesz pracę handlowca w Air-Com do akwizycji to najwidoczniej ta praca nie była dla ciebie. Chętnie poznam twoją definicję pracy handlowca. Ja nie czuje się więźniem (usunięte przez administratora) i wykonując swoją pracę uczciwie i rzetelnie ,,cyfra" o której piszesz się zgadza. Ale to trzeba chcieć pracować. A to że trzeba zrobić raport w exelu to normalna forma rozliczania handlowca z efektów pracy w tygodniu czy miesiącu. Co do człowieczeństwa to akurat nasze szefostwo podchodzi do każdego pracownika indywidualnie i stara się dawać koleją szansę nawet jak taki handlowiec ma to gdzieś.

5
Jaro
Pracownik

Jeśli nie masz zamówień, to pewnie źle gadasz z klientami- to raczej prawda w każdej branży w handlu. Nie zgodzę się z tym, że nie ma indywidualnego podejścia, bo jest one na bardzo wysokim poziomie. Tak samo kultura organizacji w dzieleniu się wiedzą, szczególnie dla osób, które przychodzą z innej branży. Po pracy w korpo, bardzo pozytywnie oceniam pracę w tej firmie, bo o byciu cyfrą akurat już zdążyłem zapomnieć. Na duży plus benefity oraz system wynagrodzeń - uczciwy i bardzo przejrzysty.

4
Tomasz L
Pracownik
 Pytanie

No i po co tak pisać? "zamiast imion będą posługiwać się cyframi jak w obozach koncentracyjnych" - porównywanie pracy w air-com (niezależnie od Twojej opinii dobra /zła ) do (usunięte przez administratora)?! Pomyśl może trochę dłużej, gdy kolejny raz przyjdzie Ci do głowy, by napisać coś tak niedopuszczalnie głupiego. "nie masz zamówień znaczy źle rozmawiasz z klientami" - dla mnie to spłycanie tematu, ale skoro narzucileś taki standard to zapytam: czego się spodziewać w branży handlowej ? że zamówienia spadną z nieba czy ktoś je poda na tacy ? Wyniki trzeba wyjeździć, wydzwonić, wypracować relacjami, tyle. Ps. przez kilkanaście miesięcy pracy tu nie spotkałem się z traktowaniem mnie jak linijki w excelu, wręcz przeciwnie, także kompletnie nie rozumiem takich wstawek.

3
jonny30cm
Pracownik
 Pytanie

Janua - pozwolę posłużyć się Twym wpisem i dokładnie odpowiedzieć na Twoje zagadnienia. Z perspektywy pracownika nie ma plusów z pracy w tej firmie. Odp1. Są plusy i minusy jak w każdej firmie. Trzeba wziąć pod uwagę że Air-Com cały czas się rozwija więc perspektywy są, a na dopracowanie/dotarcie pewnych procesów potrzeba czasu. Najgorzej mają w Handlowym Odp2. Air- Com z zgodnie z kodem pkd to sprzedaż i handel. Nie bardzo rozumiem na jakich innych stanowiskach w firmie ma być ciężej :) Akwizycja w celu pozyskania zamówień, nie masz zamówień znaczy źle rozmawiasz z klientami. Odp3. Tak to działa. Są zamówienia, jest sprzedaż, jest sprzedaż - firma się rozwija a ty zarabiasz. Mam nadzieję że pomogłem :) Jeśli nie masz zamówień gdzieś pewnie jest problem. Brak zamówień nie zawsze znaczy złą rozmowę z klientami. Ja osobiście spotkałem się z indywidualnym podejściem do tematu. Pracownicy Handlowego to linijki w Excelu i co najlepsze kierownictwo tego nie ukrywa. Odp4. Z tego co wiem to ukrywa bo ja EXCELA nie widziałem :) a tak serio .... jeszcze raz - to jest sprzedaż bez EXCELA nie dasz rady. Nie ma tam człowieczeństwa liczą się tylko cyferki. Odp5 Tutaj ewidentnie za dużo ogólników. Odnośnie cyferki postarałem się odpowiedzieć wyżej. Człowieczeństwo - uchylę rąbka tajemnicy. Jest w planach projekt "Miły dzień". Przez dwa tygodnie w miesiącu raz prezes raz dyrektor będą dzwonić rano i życzyć miłego dnia :) Niedługo zamiast imion będą posługiwać się cyframi jak w obozach koncentracyjnych . Odp6. Zostaniemy przy imionach, sam pisałeś że dużo w firmie cyferek, a tak serio masz rozróżnienie od dobrowolnie podjętej pracy a przymusowym obozie koncentracyjnym ?. to chyba wk.....iło najbardziej.

4
DG
Pracownik

Pracuję w Air-Com od kilku lat w dziale handlowym i nie mogę zgodzić się z takim postawieniem sprawy. Każdy dział w każdej firmie ma swoje cele, do których albo ma się dobre predyspozycje albo się ich nie ma. Dział serwisu wymaga zacięcia technicznego, więc osoba, która ma "dwie lewe ręce" zawsze będzie miała ciężko odnaleźć się w takim środowisku. Dział handlowy z kolei wymaga, szczególnie na początku kariery - dużego zaangażowania w parze z mocnymi umiejętnościami miękkimi. Bez tego ciężko o wyniki - nie tylko w Air-Com, ale w każdej innej branży handlowej. A bez wyników raczej ciężko oczekiwać wysokich premii.

1
Edyta
Inne
@DG

Pewnie Twój staż już robi swoje jeśli o te wyniki chodzi. Czyli z tego co piszesz wynika, że trudno tu o jakieś wsparcie i po prostu trzeba mieć nosa do tematu? A nie weryfikują tego jakoś na rozmowie przypadkiem? Pochwalisz się swoimi potencjalnymi wynikami lub premiami po takim doświadczeniu?

Dth
Były pracownik

Boże... Dawno mnie tu nie było a zrobiło się ciekawie w komentarzach. Szanowni.... Prawda jest taka że w dziale handlowym jest rotacja na stałym poziomie a nie jak mówią na rozmowie o prace że nowe wakaty to rozwój firmy i rozbudowa działu. Te same ogłoszenia od lat na doradców techniczno handlowych. A Ci którzy przychodzą popracują parę miesięcy i uciekają. Oczywiście jest stara gwardia która się trzyma ale to nie zmienia faktu że rotacja na stalym poziomie a w ostatnim czasie Air Com stracił naprawdę kilku dobrych handlowców. Pewnie zaraz się ktoś na mnie rzuci o szkalowanie i pisanie nieprawdy.. ale tak to już jest na gowork. Każdy broni swojej strony. Pozdro dla Rysia z serwisu.

16
Beata HR
Pracownik
 Pytanie
@Dth

SPROSTOWANIE w/w opinii (merytorycznie, bez zarzutu o oszkalowanie, ale z prawem do podania rzetelnych informacji): 1. Prawdą jest, że Dział Handlowy się rozrasta - jak można to sprawdzać? Zapraszam tutaj: https://air-com.pl/kontakt, na mapie województw przybywają kolejne wizytówki 2. Nikt od nas nie ucieka... wręcz odwrotnie, mamy nawet bardzo miłe da nas powroty do naszego zespołu 3. Nie straciliśmy dobrych handlowców - raczej udało nam się pozyskać kilka nowych, niezwykle prężnie działających doradców i kierowników PRAWDĄ jest: 1. "rotacja na stałym poziomie" - tak, i jesteśmy z tego dumni, bo jest ona na bardzo niskim poziomie 2. "stara gwardia się trzyma" - to najlepszy dowód, że jesteśmy dobrym pracodawcą 3. "te same ogłoszenia od lat na doradców techniczno handlowych" - dokładnie tak, ponieważ ponownie potrzebujemy zwiększyć zespoły, mamy tyle pracy i 2-3 osoby w danej lokalizacji to za mało, więc powtarzamy rekrutację.

5
DG
Pracownik
@Edyta

Każdy pracownik w naszej firmie otrzymuje wsparcie zarówno techniczne, jak i dotyczące procesu sprzedażowego, czy procedur. Zaczynamy od szkolenia, na którym cały cykl jest dokładnie wyjaśniany, następnie znajdujemy się pod opieką kogoś z większym stażem, kto monitoruje nasze działania i stanowi bezpośrednie wsparcie dla naszej pracy. Mamy, więc regularny feedback i na bieżąco wiemy, co jest zrobione prawidłowo, a co nie. Kwestia tego czy będziemy chcieli z tego wsparcia skorzystać, wyciągnąć wnioski. Jak piszesz – nos do tematu – na pewno nie zaszkodzi. Ale bez chęci i zaangażowania sam nos nie wystarczy.

Dth
Pracownik
 Pytanie
@Beata HR

Jakiej opini można się spodziewać po kadrowej z tej firmy... która wystawia fakturę za swoje usługi, tak jak inni zatrudnieni na działalności tutaj. Bedzie pisać także żeby panowie z zarządu byli zadowoleni. Nie będę się udzielał w wewn intranecie ani brał udział w kawce z hr-em. Stara gwardia jest leniwa i pomaga "z łaską". Kasa? My rozmawiamy między sobą. Podwyżki? Dla kogo, dla znajomych królika?

jonny60cm
Pracownik
 Pytanie
@Dth

Jakiej opinii można się spodziewać po kimś komu nie wyszło (i dalej nie wychodzi z tego co słychać, rynek jest mały i wyjątkowo plotkarski) i pluje jadem po nocach? Zostałeś już raz wyjaśniony przez byłych kolegów z pracy i ciągle ci mało? Może po prostu to lubisz - polecam fora dla masochistów zatem. Albo terapię.

1
Beata HR
Pracownik
@Dth

@Dth Nie ma nic złego w wyrażaniu własnego zdania. Nawet do tego zachęcam i szanuję. Problem pojawia się w momencie, gdy wypowiadający opinię sprowadza się do obrażania, wyśmiewania i/lub kłamstwa. Najczęściej nie towarzyszy temu dobra intencja, a celem jest wyłącznie poprawienie sobie humoru. Taka forma krytyki przestaje być krytyką a staje się hejtem. W Pana wypowiedzi nie ma ani jednego słowa prawdy (tylko w pierwszym zdaniu są aż 4 kłamstwa). Nie odniosę się do zamieszczonego tutaj tekstu, nie napiszę sprostowania, ponieważ z hejtem się nie dyskutuje. Wszystkim zainteresowanym stanem faktycznym polecam kontakt bezpośredni, np. telefoniczny 511621374, mailowy kariera@air-com.pl. Możemy również umówić się na spotkanie osobiste lub online.

Barbara
Inne

Dużo tutaj opinii dotyczących pracy w dziale handlowym, a ja byłabym zainteresowana ich ofertą pracy na pracownika magazynu, czy jest ktoś tu na forum, kto nie jest handlowcem? :p Piszą, że wynagrodzenie jest adekwatne do doświadczenia, mam rozumieć, że jeżeli ogólnie mam 5 lat doświadczenia w pracy w magazynach, to mogę ubiegać się o większą kasę, czy da radę tak wyciągnąć 4,5 netto? Możecie mi powiedzieć jak jest u nich ze sprzętem dla pracownika? Mam na myśli skanery, bo ze swojego doświadczenia wiem, że jeśli skaner jest już mocno zużyty to nie bardzo chce ściągać kody z produktów...

Mirek V.
Kandydat
 Pytanie

Hej, widze ze poszukuja kierownika instalacji. Kiedys pisali ze 7k netto, dosc.slabe wymagania (2lata?) teraz brak wynagrodzenia. Kilka innych ogloszen u nich wisi od dawna i jezt ciagle aktualizowana. Czy moze mi ktos napisac jak wyglada u nich praca w rzeczywistosci? Jak wyglada kultura organizacyjna, atmosfera w pracy, obieg informacji, faktyczne narzedzia pracy. Nie wiem czy czas p0swiecac. Bede sie przeprowadzal do Wroclawia. Licze na szczere odpowiedzi. Dziex-

Emilia
Inne
@Mirek V.

Widziałam, że te min. 2 lata doświadczenia nadal są ujęte w ogłoszeniu. Dowiedziałeś się czegoś może gdzieś poza tą stroną? Jeśli tak, to ja bym namawiała na podzielenie się ;) Zwłaszcza zarobki są interesujące, wiesz, przy tych stopach proc. i kredytach...

Były D.T-H
Były pracownik
@Mirek V.

mirek nie pytaj o praktyki czy zasady ktorych oni tu nie rozumieja.. Z perspektywy czasu, a pracuje teraz po stronie producenta (baaardzo u mnie dbaja o ludzi, czeste szkolenia za granica, hybryda, itp) widze ze pracownik w aircom to jest linijka w excelu..nie dba sie o relacje z pracownikami, ryba psuje sie od gory. w instalacjach to bedzie chyba trzeci kierownik w ciagu kilku lat, zadnych budzetow szkoleniowych. A na slasku to juz nie maja zadnego handlowca w biurze. Ale za to fajne chlopaki w serwisie sa jak to cie urzadza :)

Beata HR
Pracownik
@Mirek V.

Dzień dobry. Nasze ogłoszenie rekrutacyjne na kierownika Działu Instalacje jest nieaktualne. Mamy już obsadzone to stanowisko. Gdyby był Pan zainteresowany innymi ofertami pracy, zapraszam serdecznie do kontaktu (tel. 511 621 374, mail kariera@air-com.pl). Chętnie również odpowiem na wszystkie pytania zawarte w Pana wpisie. Pozdrawiam

Pytanie
 Pytanie

Czy urlop w Air-Com Pneumatyka-Automatyka Sp. z o. o. Sp. k. jest płatny 100%?

Ten co wie
Były pracownik
 Pytanie
@Pytanie

A dlaczego miałby nie być?

Wszechwiedzący
Były pracownik
 Pytanie
@Ten co wie

A może wypowiedz się na temat działu handlowego? Czemu co chwilę ktoś odchodzi? I czy problemem tej firmy jest Tmek Czeh ? Jak tak dalej pójdzie to po firmach będzie jeździł Oskr i Temper. Może wypowie się Pani miód na uszy Bata HR?? Szacun dla takich osób jak kulig czy Cisek Piter czy Rysiu. Jak Wy tam wytrzymujecie!!!

8
Tomasz Czech
Pracownik
@Wszechwiedzący

Dzień dobry Panie Wszechwiedzący, skoro rzucasz nazwiskami to może być się sam też przedstawił - u konkurencji za szkalowanie "anonimowe" poszły już pozwy z tego co wiem. Ludzie odchodzą - za każdym razem jest to duża strata i wielka szkoda dla Spółki. Przychodzą nowi - wnosząc nowe pomysły, świeżą krew i mnóstwo fajnej energii. Co do mojej skromnej osoby to ocenę mojej pracy regularnie robi Zarząd Spółki i współpracownicy - chyba ufam jej bardziej niż tobie. Szacun dla całego pionu handlowego - każda z tych osób wykonuje kawał dobrej roboty. I Kulik...

3
Beata HR
Pracownik
@Wszechwiedzący

Panie Wszechwiedzący, oczywiście wypowiem się, tak jak Pan prosi. Dział Handlowy w naszej firmie ma się bardzo dobrze. Tak, mamy ruchy kadrowe, zdarzają się pracownicy, którzy rezygnują ze współpracy - zanim się jednak rozstaniemy zawsze rozmawiamy i próbujemy znaleźć rozwiązanie. Rzadko, ale są też osoby, którym to my dziękujemy - taki krok następuje wówczas, gdy podjęliśmy wszystkie możliwe działania, aby pracownik dobrze sobie radził w naszej organizacji. W drugą stronę - stale przyjmujemy do Działu Handlowego nowych pracowników, rozbudowujemy zespoły, tworzymy nowe stanowiska. Stawiamy na osoby pełne zapału, zmotywowane, kreatywne - resztę nauczymy i wypracujemy wspólnie. Dział Handlowy jest bardzo ważny w naszej firmie, ale proszę zrozumieć, że niestety nie mogę na łamach tego portalu wypisać wszystkich działań, projektów i pomysłów. Oczywiście celem jest rozwój obecnych pracowników oraz skuteczne rekrutacje nowych. Zapewniam Pana, że Dyrektor Handlowy (wywołany przez Pana Tomasz Czech) i HR (czyli ja “miód na uszy Bata”) współpracujemy intensywnie i owocnie. Dodam, że wymieni przez Pana handlowcy należą do szerszego grona najbardziej aktywnych w naszej firmie i to nie tylko na polu sprzedażowym. Nie ograniczają się w codziennej pracy tylko do minimum z minimum. Często biorą udział w dodatkowych aktywnościach: szkolą, konsultują, piszą, nagrywają, pełnią rolę mentorów, przyjmują na praktyki itp. Zawsze chętni, zaangażowani i uśmiechnięci. Współpraca z nimi - osobiście dla mnie jako HR-owca - to czysta przyjemność. W tej kwestii zgadzam się z Panem - “SZACUN”! Sama się zastanawiam “jak oni to wytrzymują”... Zapraszam Pana do kontaktu. Chętnie poznam Pana pogląd, udzielę też szerszych odpowiedzi. Jestem do dyspozycji telefonicznie lub mailowo ( 511 621 374, kariera@air-com.pl).

3
Tomasz L
Pracownik
 Pytanie
@Wszechwiedzący

Trochę mało eleganckie pytanie o wewnętrzne sprawy firmy na forum zewnętrznym. Podać Ci nr do Tomka czy sam sobie ogarniesz i powiesz co tam Ci leży ?

1
Bartek
Pracownik
 Pytanie

Jaka jest stawka na magazyn ??

Logistic prisoner
Były pracownik
@Bartek

Lidl w swoim centrum dystrybucji płaci 5600 brutto. Tutaj to jest januszowe dziadowo. Poniżej 2,5k netto. Poza tym burdel, chaos, ciągle problemy z systemem, bezpłciowy decyzyjny nierząd.

2
Ten co wie
Pracownik
 Pytanie
@Logistic prisoner

To czemu do Lidla nie idziesz? Na siłę cię ktoś trzyma, czy nie przeszedłeś rekrutacji?

Pytanie
 Pytanie

Czy w Air-Com Pneumatyka-Automatyka Sp. z o. o. Sp. k. zawierane są umowy zlecenie w okresie próbnym?

Beata HR
Pracownik
@Pytanie

Na okresie próbnym zawieramy w pracownikiem umowę o pracę.

Pracownik
Pracownik
@Pytanie

Wypłata w wysokości od 2500 zł do 3500 zł netto w zależności od stanowiska. Do tego dojdą jakieś premie w wysokości 200-300 zł. Wypłaty raczej mizerne.

5
Kolega z firmy
Pracownik
@Pracownik

Wziąłbyś się do porządnej pracy to zaczął zarabiać dobre pieniądze "kolego", akurat w tej kwestii Air-Com jest super, mam porównanie z bezpośredniej konkurencji.

1
Kolega z firmy 2
Pracownik
@Kolega z firmy

Pracuje w tej firmie już trochę, więc wiem jak to wygląda od środka, i jesteś traktowany jak królik goniący za marchewką . Właściciele robią wszystko żebyś nie zarobił za dużo firma się tylko nadaje na pierwszą pracę ale dla kogoś z doświadczeniem to wielka lipa nie trzeba być asem żeby to dostrzec w krótkim czasie. Masz doświadczenie i chcesz normalnie zarabiać i mieć samochody firmowy do swojej dyspozycji a nie dla wszystkich to omijaj tą firmę z daleka.

1
Kolega z firmy
Były pracownik
 Pytanie
@Kolega z firmy 2

Jeżeli pracujesz już "trochę" i nie zarabiasz dobrej kasy to może po prostu sprzedaż pneumatyki nie jest dla ciebie? Każdy wie jakie są warunki premiowania i łatwo to policzyć, prosta matematyka. A "gonienie króliczka" to najnormalniejsza rzecz w handlu, więc chyba wracamy do pierwszego zdania.

Kolega z firmy
Były pracownik
@Kolega z firmy 2

A skoro twierdzisz że nie masz samochodu służbowego do swojej dyspozycji to wydaje mi się, że jednak kłamiesz i nie pracujesz w AC, bo każdy pracownik działający z klientami w terenie może podpisać umowę o jego wykorzystywaniu do celów prywatnych. Zapomniałem, że to GoWork i większość opinii tutaj to konkurencja albo zwykłą ściema.

Obecny pracownik
Pracownik
 Pytanie
@Pytanie

Na stanowisko handlowca? Nie, umowa o pracę.

Zostaw merytoryczną opinię o Air-Com Pneumatyka-Automatyka Sp. z o. o. Sp. k. - Długołęka

Możesz oznaczyć pracodawcę w treści opinii wpisując znak @ np: @Pracodawca

Administratorem danych jest GoWork.pl Serwis Pracy sp. z o.o. Dane osobowe przetwarzane są w celu umożliwienia ... Czytaj więcej


Drogi Użytkowniku,

Pamiętaj, przed dodaniem opinii o Pracodawcy, koniecznie zapoznaj się z poniższą informacją:

NIE dodawaj opinii, która:

ikona dobre praktyki
łamie prawo polskie
ikona dobre praktyki
jest niezgodna z regulaminem serwisu GoWork.pl
ikona dobre praktyki
jest wulgarnym komentarzem
ikona dobre praktyki
jest niemerytoryczna

Każda merytoryczna opinia jest ważna, każda z nich może być zarówno pozytywna jak i negatywna, dlatego zachęcamy do tego by dzielić się swoimi przemyśleniami, które dotyczą Pracodawcy. Nie pisz jednak pod wpływem negatywnych emocji.

Zadbaj o kulturę pozytywnego feedbacku, nie pisz tylko negatywnych informacji o Pracodawcy, zwróć uwagę na stosowne aspekty i realia w swojej opinii. Wszystkie oceny są wartościowe. Wspólnie zadbajmy o sens merytorycznych opinii.

Dodaj pomocną opinię, którą sam chciałbyś przeczytać o swoim potencjalnym Pracodawcy. Podziel się swoimi przemyśleniami, a poniższe przykłady możesz potraktować jako podpowiedzi o czym Użytownicy lubią czytać odwiedzając profile firm.

ikona dobre praktyki
przebieg on-boardingu nowego pracownika
ikona dobre praktyki
proponowane przez Pracodawcę wartości wynagrodzenia
ikona dobre praktyki
codzienna praca, również w relacji z przełożonymi
ikona dobre praktyki
panująca atmosfera w pracy
#TwójGłosMaZnaczenie

Często zadawane pytania

  • Jak się pracuje w Air-Com Pneumatyka-Automatyka Sp. z o. o. Sp. k.?

    Zobacz opinie na temat firmy Air-Com Pneumatyka-Automatyka Sp. z o. o. Sp. k. tutaj. Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy oraz kandydaci do pracy to 11.

  • Jakie są opinie pracowników o pracy w Air-Com Pneumatyka-Automatyka Sp. z o. o. Sp. k.?

    Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy to 5, z czego 2 to opinie pozytywne, 2 to opinie negatywne, a 1 to opinie neutralne. Sprawdź tutaj!

Air-Com Pneumatyka-Automatyka Sp. z o. o. Sp. k.
2.9/5 Na podstawie 18 ocen.
gemius

Na podstawie badań Mediapanel prowadzonych przez Gemius w okresie od 1 marca do 31 marca 2024: wskaźniki "Real Users" platforma internet.

Ranking Użytkownicy
(real users)
  1. GoWork.pl 3 634 470
  2. Pracuj.pl 3 137 130
  3. LinkedIn 3 035 232
  4. Olx.pl 2 564 298
Air-Com Pneumatyka-Automatyka Sp. z o. o. Sp. k.
Przejdź do nowych opinii