Wiem, że to może mało "kobieca" branża w stereotypowy sposób, ale czy panie tez przyjmują jako magazynierów do zakładu ? Mam prawo jazdy kat. B, tak jak w ogłoszeniu wymagaja. Ale jesli nie są chętni zatrudniać pań to nie ma po co pisać do nich, proszę o informacje.
A na jakie stanowiska? I skąd w ogóle ta chęć zatrudniania kobiet, faceci nie chcą tu pracować? Fajnie, że obie płcie mają równe szanse, ale czy kobiety i mężczyźni na tych samych stanowiskach mają te same warunki pracy i płacy?
Wspaniałe centrum z kompetentnymi i sympatycznymi pracownikami. Specjalne podziękowania dla Mariusza Walerycha. Bardzo ostrożnie podchodzi do każdego klienta. Podziękowanie..
serwis i obsluga przez p. Paulinę dno i wodorosty. podejscie do klienta negatywne, ta pani na każde rozwiązanie ma problem. antyreklama firmy. na szczęście przeniosłem się do innego aso gdzie klienta potrafią obsłużyć. szefostwo powinno zbadać poziom satysfakcji klientów obsługiwanych przez tą konkretną osobę. zapewniam że otworzyłyby się oczy
Z otrzymanych przeze mnie informacji wynika, że od jakiegoś czasu Pani Paulina już nie pracuje w tym miejscu.
Nasi technicy poza wieloletnim doświadczeniem posiadają wszelkie szkolenia i certyfikaty, dzięki czemu wykonują swoją pracę na najwyższym poziomie. Wszystkie nasze działania są zorientowane na Klienta. Nie odnotowaliśmy w naszym systemie stosownego zgłoszenia. Trudno zatem odnieść się do Pana/i opinii.” Jesteśmy otwarci na wszystkie sugestie dotyczące naszej pracy, zachęcamy wiec do kontaktu telefonicznego ☎️ 32 275-18-07 wew. 130 lub email: salon@hyundai.zabrze.pl
Zachęcamy do kontaktu telefonicznego ☎️ 32 275-18-07 wew. 130 lub email: salon@hyundai.zabrze.pl
zamiast wklejać te same odpowiedzi na negatywny komentarz lepiej napiszcie czy ta antyreklama o imieniu Paulina jeszcze u was pracuje.
(usunięte przez administratora)i wodorosty to jest osoba zarządzająca serwisem osoba nie mająca kompletnie pojęcia o motoryzacji. Trzymają go tam bo donosi wszystko co się dzieje piętro wyżej. W tej branży jest już spalony.
A ja sobie bardzo chwilę obsługę P.Pauliny na wysokim poziomie myślę że negatywny opis pracy p.pauliny ma coś wspólnego z jej odejściem.
Dlaczego tak piszesz? Zastanawia mnie, co twoim zdaniem trzeba zrobić, żeby osiągnąć sukces tam w takim razie. Co do wiedzy, to czy firma nie szkoli osób, które mają braki w doświadczeniu etc.?
Jako długoletni klient widzę, że nic się nie zmieniło jeśli chodzi o rządze kierownicze p.Łukasza G. , pracownicy serwisu sami się niejednokrotnie skarżą na swojego przełożonego, aż dziw że jeszcze nie zrobili z nim porządku . Nieprzyjemny typ.
Chciałabym się dowiedziec czy firma nadal poszukuje kogos na stanowisko Specjalista ds. Sprzedaży Samochodów? Znalazłam taką informację na ich stronie, ale nie wiem czy aktualna. W ogóle to czy zarobki w dziale sprzedaży są na dobrym poziomie? Można liczyć na jakieś premie? Będę wdzięczna za info
Usuwają opinie negatywne , Mariusz. W najlepszy pracownik ,polecam go , jeżeli jakikolwiek pracodawca szuka pracownika to proponuje go podkraść! Godny polecenia specjalista . Łukasz stosuje mobbing. Człowiek bez twarzy , wysługuje się innymi ! Duplowlaz szefa. Wieczne ofert pracy o czymś świadczą ( i tak tą opinie usuną) ! Nie polecam
Jakie warunki trzeba spełnić, by zostać członkiem zespołu HYUNDAI BEDNARCZYK?
Jeżeli chcesz dołączyć do rodziny Hyundai, wyślij swoje CV. Poszukujemy osób, które podzielają naszą kreatywność i pasję do ciągłego rozwoju. Niezależnie od tego, czy interesuje Cię sprzedaż, finanse, ubezpieczenia czy serwis, członkowie naszego zespołu mają wspólny cel: dążenie do spełnienia oczekiwań Klientów. https://bednarczyk.hyundai.pl/o-firmie/kontakt/oferty-pracy
Omijajcie to miejsce szerokim łukiem. (usunięte przez administratora), rotacja pracowników i wiele innych złych rzeczy. A i wynagrodzenie oparte na najniższej krajowej. Nie mówiąc o szacunku i kiepskiej atmosferze
Wiele innych złych rzeczy? Co masz w sumie na myśli, bo to wygląda troszkę jakby argumentów zabrakło. Jak duża a rotacja teraz miałaby być?
We wrześniu zwolniło się 2 pracowników z serwisu, do końca poprzedniego roku odeszła Pani ze sprzedaży oraz kierownik serwisu. Większość pracowników nie wytrzymuje w tej firmie 2 lat. Sądzę, że ta informacja jest wystarczającym argumentem
Dokładnie. Plus mechanicy. Szkoda czasu na to miejsce. Zostają Ci mniej ambitni narzekają ale siedzą
Być (usunięte przez administratora) i dać się oszukać na szklane oczy i ciepły głos Łukasza a potem się niemile zaskoczyć , (usunięte przez administratora)pełną parą !!!
Pracowałem tam tylko trochę , zrezygnowałem . Atmosfera tragedia , jedynym godnym uwagi i perfekcyjnym , niestety nie docenionym pracownikiem jest (usunięte przez administratora) Podziwiam go za takie oddanie i pełen profesjonalizm za tak liche wynagrodzenie . Takiego pracownika polecam każdemu pracodawcy , Kierownik (usunięte przez administratora) stosuje mobbing wobec pracowników , kawał …. dziwie się , że jeszcze ktoś nie wytoczył mu sprawy . Widocznie ludzie nie znają swoich praw. Wysługuje się każdym i wiecznie ma pretensje. Wieczne oferty pracy o czymś świadczą …. Nie polecam pracy w tym miejscu
Jaka jest kultura pracy w HYUNDAI BEDNARCZYK?
możesz napisać co takiego toksyczengo wg ciebie robił ?
Niestety to co pisza to prawda. Pracownicy sa zastraszani i ponizani. Kompan z serwisu stosuje mobbing i naduzywa wladzy. Ktos powinien zribic z tym porrzadek i poroznawiac z pracownikami moze PIP?
Właśnie, jeśli takie rzeczy się dzieją to czemu wy nie zrobicie z tym porządku? A nie tylko piszecie. No chyba że to jakaś podpucha?
Witam czy dalej pracuje tam mega najleprzy majster i mega najleprzy pani Pauliną?
Jeśli to nie sarkazm, rozumiem że w pracy między pracownikami panuje spoko atmosfera? :) skoro tak o sobie piszecie :p
Pracujący tam osoby wogole nie dbają o klientów nooooo chyba że chodzi o zakup nowego auta a poza tym beznadziejnie i żałuję że.kupilem u nich swojego Tucsona ???? A dlaczego taka moja opinia?otóż kilka razy dzwoniłem aby umówić się na akcje przywolawcza i nikt nie raczył oddzwonić aby umówić wizytę na usunięcie tych drobnych nieprawidłowości. Mam taką nadzieję że firma Bednarczyk w krótkim czasie zakończy swoją działalność bo pracują tam osoby niekompletne i nie dbający o klientów. Pozdrawiam
Szanowny Panie, Nasi doradcy poza wieloletnim doświadczeniem posiadają wszelkie szkolenia i certyfikaty, dzięki czemu wykonują swoją pracę na najwyższym poziomie. Wszystkie nasze działania są zorientowane na Klienta. Nie odnotowaliśmy w naszym systemie stosownego zgłoszenia. Trudno zatem odnieść się do Pana opinii.” Jesteśmy otwarci na wszystkie sugestie dotyczące naszej pracy, zachęcamy wiec do kontaktu telefonicznego ☎️ 32 275-18-07 wew. 130 lub email: salon@hyundai.zabrze.pl
Jak długo trwa proces awansu w HYUNDAI BEDNARCZYK?
Serwis do zamknięcia nikogo nie szanuja
Szanowny/a Panie/i, Nasi technicy poza wieloletnim doświadczeniem posiadają wszelkie szkolenia i certyfikaty, dzięki czemu wykonują swoją pracę na najwyższym poziomie. Wszystkie nasze działania są zorientowane na Klienta. Nie odnotowaliśmy w naszym systemie stosownego zgłoszenia. Trudno zatem odnieść się do Pana/i opinii.” Jesteśmy otwarci na wszystkie sugestie dotyczące naszej pracy, zachęcamy wiec do kontaktu telefonicznego ☎️ 32 275-18-07 wew. 130 lub email: salon@hyundai.zabrze.pl
Hej, czy socjal jest dla was zadowalający?
Witam , moje osobiste odczucia są bardzo negatywne . Pracujące tam osoby są niekompetentne , nie wywiązują się ze swoich obowiązków . Spławiają klienta mydląc im ciągle oczy. Żeby cokolwiek załatwić człowiek musi tam najlepiej zamieszkać. Pierwszy i ostatni raz serwisowalam tam auto. Następnym razem wiem że lepiej udać się do innego autoryzowanego warsztatu niż na Pawłów ! Albo ktoś zacznie pełnić kontrolę nad swoimi pracownikami i wyciągać konsekwencje w momencie nie wywiązywania się ze swoich obowiązków bądź szybko ta firma upadnie. Nie jestem osobą która krytykuje innych aby im zaszkodzić , aczkolwiek przez ostatni czas jak jestem traktowana przez jednego z pracowników jako klient rozważam również pisemną skargę do Kadr. Osobiście nie polecam !
Tak się składa, że właśnie szukałam jakichś rzetelnych i sprawdzonych informacji na temat HYUNDAI BEDNARCZYK. Dlatego też bardzo Cię dziękuję za tę opinię. Twoim zdaniem pracujące tam osoby są niekompetentne i nie wywiązują się ze swoich obowiązków. Dasz znać, jak już zdecydujesz się na złożenie pisemnej skargi?
„Szanowna Pani, Nasi technicy poza wieloletnim doświadczeniem posiadają wszelkie szkolenia i certyfikaty, dzięki czemu wykonują swoją pracę na najwyższym poziomie. Wszystkie nasze działania są zorientowane na Klienta. Opisywana sytuacja bardzo nas zaniepokoiła, jednakże nie odnotowaliśmy w naszym systemie stosownego zgłoszenia. Trudno zatem merytorycznie odnieść się do Pani subiektywnych opinii.” Zachęcamy do kontaktu telefonicznego ☎️ 32 275-18-07 wew. 130 lub email: salon@hyundai.zabrze.pl
Czy można liczyć w HYUNDAI BEDNARCZYK na prywatną opiekę medyczną?
Witam serdecznie. Chciałbym się podzielić z wami sytuację z rekrutacji na stanowisko Handlowca w w/w firmie. Otóż dokładnie 23.07.2020r zadzwoniła do mnie pewna Pani, informując mnie o dostaniu się na etap rozmowy rekrutacyjnej. Termin jej, wyznaczyliśmy na 28.07 na godzinę 10. W poniedziałek (tj. 27.07), dzwoni do mnie ta sama Pani, z z prośbą o nowy termin, gdyż wtedy zarząd nie mógł czy coś... mniejsza. Padło na dziś - 05.08 na godzinę 10. Przyjeżdżam o godzinie 9:45, informuję Panią że w sprawie rozmowy rekrutacyjnej i na jakie stanowisko. Poprosili poczekać - dobrze. Więc czekałem ...10:00, 10:10, 10:35... i wtedy podeszła do mnie jakaś pracownica, z pytaniem po co tu jestem i na jaką rozmowę. Zgodnie z prawdą odpowiedziałem, oraz podałem jej swoje imię i nazwisko. Po około 5 minutach wraca do mnie ta sama Pani z informacją, że koleżanka nie przekazała mi, że oferta pracy już jest nie ważna i nie ma potrzeby rozmowy ze mną ... Dla mnie jest to brak profesjonalizmu, i szczerze nigdzie nie spotkałem się z taką sytuacją jak tu (a na kilku rozmowach w życiu byłem). Pozdrawiam wszystkie wymienione powyżej osoby. :)
Odnosząc się do opisanej przez Pana sytuacji chcieliśmy przeprosić, za brak informacji o zakończeniu rekrutacji w dniu poprzedzającym Pana wizytę w naszej firmie. Pragniemy jednak nadmienić, że wprawdzie szata nie zdobi człowieka, ale na rozmowę kwalifikacyjną przychodzi się odpowiednio ubranym. Świadczy to o kulturze osobistej jak i o szacunku dla drugiego człowieka. Życzymy Panu powodzenia w dalszym poszukiwaniu pracy. Miłego Dnia
Jedno jest pewne, że firma to dobry pracodawca ale pod warunkiem, że ma do czynienia z dobrym pracownikiem.
Pan z działu części olewator lub niedouczony. Podaje nr vin twierdzi ,że część nie występuje w tym modelu. Telefon do salonu w Katowicach ,oczywiście część występuje do odbioru za tydzień
@Lucy, jaką kontrolę konkretnie masz na myśli? Proszę napisz coś więcej na temat pracy w tej firmie, to z pewnością ułatwi podjęcie decyzji wielu osobom, jakie chciałyby zacząć swoją karierę zawodową w Hyundai Bednarczyk.
Często zadawane pytania
-
Jak się pracuje w HYUNDAI BEDNARCZYK?
Zobacz opinie na temat firmy HYUNDAI BEDNARCZYK tutaj. Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy oraz kandydaci do pracy to 5.
-
Jakie są opinie pracowników o pracy w HYUNDAI BEDNARCZYK?
Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy to 3, z czego 0 to opinie pozytywne, 3 to opinie negatywne, a 0 to opinie neutralne. Sprawdź tutaj!