Czy mógłby się ktoś wypowiedzieć na temat atmosfery, warunków i stosunku kierownictwa do podwładnych w dziale księgowości w Cieszynie?
I w ogóle jaki jest podział? Bo wiem, że biuro jest tu i tu. Są różne działy w obu lokalizacjach, czy się pokrywają?
ten podział jest wypisany na ich stronie ogólnie jak to wygląda, więc najlepiej tam zajrzeć i poczytać, ale tak są różne działy, nie masz tak żeby były te same i tu i tu
każdy pewnie będzie miał inne zdanie na temat atmosfery tutaj, zależy jak się kto dogaduje z ludźmi
Biuro mieści się tylko w jednej lokalizacji, tj w Cieszynie?
ale jak cię interesują jakieś biurowe stanowiska w innym miejscu, to podpytaj, może da się zdalnie pracować albo coś
doradca klienta pracuje z klientami, że tak to nazwę, face to face, czy raczej przez telefon?
Moim zdaniem klient jest najważniejszy! Pracownik dziś jest a jutro może go nie być. Znaleźć pracownika nie jest trudno ale zatrzymac klienta nie każdy potrafi. Otóż ja gram od ponad dwudziestu lat i uważam ze jestem ważniejszy niż jakiś pracownik co pracuje rok czy dwa. Pracownicy muszą zrozumieć ze maja nam usługiwac a nie robić obrażone miny. Siedzi sobie taka i paznokcie czyści a ja czekam aby nadać kupon. Wchodzę mówię dzien dobry a ona nic, wychodzę mówię do widzenia a ona taz nic! Co to ma być? Ja płacę i wymagam jakiejś komunikatywności! W tyłach sie tym pracownikom poprzewracalo. Mówię o fortunie.
Rekrutacji nie miałam!nie potrzebowałam.NIE myślałam nawet o niej wiec nie miałam się czego uczyć no...sorry- miałam nazw drużyn ale szybko to ogarnęłam bo uwielbiam sport!
żadnych pytań ale pytania to dla laików,ja pracowałam ponad 20 lat w ksiegowości na różnych programach!
-
Poziom rozmowy:
- Rezultat: Dostałem pracę
Czy te punkty to mają jakieś zaplecze do zrobienia kawy chociażby czy wszystko swoje raczej trzeba przynosić?
Ktoś pracował w HRach? Pojawiła się ciekawa oferta
Pewnie chodzi o specjalistę ds. HR i komunikacji wewnętrznej, bo to jedyna oferta aktualnie do tego działu
Benefity obowiązują od początku współpracy?
no czasem różnie firmy robią z tymi benefitami. jak tu jest wszystko ok, to super. ale trzeba do czegoś dopłacac czy wszystko jest darmo?
Do Controllingu teraz szukają. Jest tu ktoś z tego działu czy nie bardzo?
No ciekawe. Że tak spytam, ta oferta jeszcze jest aktualna? Bo ja osobiście nic nie widzę za bardzo może za słabo szukałam
bardziej chodzi o takie informacje osób z wewnątrz, wiecie opinie o pracy, a nie o suche info, ale dziękuję, poczytam sobie
ogólnie jakieś takie informacje jak się pracuje w firmie, jaka jest atmosfera, jak się ludzie dogadują
Hej, powiecie mi jak jest w firmie? Czy te wartości przekładają się na rzeczywistość?
Teoria bardzo różni się od praktyki. Celem każdego biznesu jest maksymalny zysk, a to zawsze jest sprzeczne z jakimikolwiek wartościami w stosunku do drugiego człowieka. Trzeba być realista. Nie ma czegoś takiego jak "wartości" obiektywne. Każdy myśli o swoich korzyściach. Fortuna też.
Bardziej mi chodziło o to czy warunki są w porządku. Ale już mi przyszło zweryfikować samemu
Czy na specjalistę ds. obsługi klienta przyjmą kogoś bez doświadczenia całkiem? Jakimi umiejętnościami pasowałoby się wykazać w takiej sytuacji?
Ms Office, angielski, zaangażowanie, dobra organizacja pracy, musisz mieć wysokie zdolności interpersonalne
Napisałbyś więcej o tych wysokich zdolnościach? Jak to w praktyce wygląda z klientem, jak oni się najczęściej zachowują przy robieniu zakładów? :)
Przyjdź do punktu, posiedz, poobserwuj to zobaczysz w praktyce. Bardzo prawdopodobne że już na tym etapie przejdzie ci ochota do pracy z takim klientem
Hej hej. Mam takie pytanie - czy myślicie, że pracując w Fortunie byłaby możliwość przeniesienia się do oddziału w innym Państwie? Oczywiście biorąc pod uwagę takie czynniki jak zapotrzebowanie w danym miejscu na pracownika na danym stanowisku itd.
myśleć mogę co chcę, ale tak naprawdę wydaje mi się, że największą wiedzę na ten temat ma ktoś wyżej, może jakaś rekrutacja. Chyba, że najdzie się ktoś kto tak miał
gdzieś czytałem informację, że tak, ale sam się nie interesowałem dogłębnie, bo nigdy mi to nie chodziło po głowie.
skoro mi się kiedyś udało, to tobie się na pewno uda. a w razie co zawsze można się bezpośrednio skontaktować i dopytać
nie wiem po co takie ściemy piszesz ... fajnie sie posmiac ale jak ktos szuka pracy to mu juz mało zabawnie pewnie gdy zamiast konkretow dostaje takie zwrotki
Chce się upewnić co do oferty na młodszego specjaliste ds. płatności. Praca wydaje się ciekawa i dosyć skomplikowana ale w wymaganiach nie jest nic napisane ani o doświadczeniu ani o wykształceniu. Czy przy spełnieniu innych wymagań mam szansę się dostać? Jak myślicie?
Doświadczenie też nie jest wymagane. Jeśli spełniasz całą resztę i jesteś zainteresowany, to startuj śmiało
Czyli rzeczywiście dobrze patrzyłem. Jesteś może na podobnym stanowisku czy coś? Byłbyś w stanie powiedzieć jak atmosfera i jak to mniej więcej od wewnątrz wygląda?
Pracę w centrali czy na stanowiskach menadżerskich dostaje się w fortunie raczej po znajomości, z polecenia lub są to uklady rodzinne.
Jakie macie tu doświadczenia z pracy z klientem? Trudna praca pod tym względem?
Kojarzycie czy w biurze jest może możliwość pracy zdalnej?
A powinni to chyba zaznaczyć. A tak z innej strony to pytasz o centrale w Cieszynie tak?
W ofercie widzę wzmiankę, że oferują "pracę w firmie o zasięgu międzynarodowym". W jakich krajach działa w takim razie Fortuna? Bo szczerze mówiąc myślałam, że ma zasięg ogólnopolski
Na stronie patrzyłeś? Wydaje mi się że zazwyczaj firmy się chwalą takimi rzeczami. Ja pamiętam że na pewno w Czechach i na Słowacji. Ale tak z głowy nie wymienię.
Na stronie widziałem tylko punkty w Pl, dlatego tu pytam. Nie wiem może mają to gdzieś gdzie nie popatrzyłem
Na stronie rekrutacyjnej są wyszczególnione lokalizacje, zerknij (jest przekierowanie w zakładce dot kariery na głównej stronie)
A czy pracując w firmie jest możliwość przenoszenia się do innych siedzib? Ktoś coś wie na ten temat?
Jak się pracuje w dziale call center? Są stałe godziny pracy? Jest bardzo stresowo?
Nie polecam, klienci na punktach są nie do wytrzymania a w drodze mailowej czy telefonicznej są jeszcze gorsi nie przebierają w slowach. Nie będziesz miała czasu nawet na wyjście do toalety
no co ty nie powiesz? praca z ludźmi nie jest łatwa mila i przyjemna? a to niespodzianka. każdy kto ma zdrowy rozum to wie, jak taka praca może wyglądać i świadomie się na to pisze sherlocku
Wiadomo, że bywa stresująco, dlatego trzeba mieć tę umiejętność radzenia sobie z takimi sytuacjami, to normalne w tej pracy
polecam w sytuacjach trudnego klienta jednym uchem wpuszczać drugim wypuszczać. mi się zdarza rzadko i myślę że to właśnie za to. dziękuję za uwagę.
Zgadzam się w 100% jedyny słuszny sposób. Po za tym większość klientów jest w porządku w ciągu dnia z moich obserwacji.
Wiadomo, każdy ma gorszy dzień i wtedy trudniej utrzymać nerwy, ale też nerwami wiele nie zdziałasz
A jeśli masz z tym większy problem to należałoby znaleźć sposób na odreagowanie i uspokojenie
Jak się pracuje w biurze? Na stronie piszą, że to "niewielki budynek sprzyjający integracji". Czyli atmosfera jest spoko? Chcę aplikować na HRa
Przepraszam, nie odpowiem ci ale chciałabym zapytać gdzie są ogłoszenia do centrali? Bo to chyba o centralę Ci chodzi tak?
To wiadome akurat, raczej nie mam problemów z nawiązywaniem współpracy, tak patrząc po poprzednich moim pracach. Ale to też nie tylko ode mnie zależy i dobrze o tym wiesz. Stąd moje pytanie.
Jak wygląda rozmowa na doradcę? o co mogą pytać? przepraszam jak głupie pytanie, ale to byłaby moja pierwsza rozmowa (w poprzedniej pracy znalazłam się po znajomości, więc nie miała typowej rekrutacji) więc się stresuję bo nie wiem czego się spodziewać
Z tego co tu widziałam to można się spodziewać pytań dotyczących np obsługi/rozmowy z klientem, więc o stanowisku i rozmowa raczej na luzie, ale z doświadczenia to nie powiem, bo jeszcze nie byłam na rozmowie
Nic strasznego, ja miałam miłą rozmowę. Po prostu odpowiadasz na pytania najlepiej jak umiesz, poczytaj sobie o firmie coś tam i powinno pójść gładko. Powodzenia
No mi zadali, wiadomo jest to dosyć specyficzna branża i coś warto wiedzieć przedtem. Ale nie jest to jakieś trudne, wystarczy się orientować mniej więcej o co w tym chodzi
Okej, dzięki. A możesz mi jeszcze powiedzieć ile mniej wiecej trwa rozmowa? Pół godziny czy dłużej?
Zleciało szybko, też inaczej czas leci przy takich oficjalnych sprawach. Ciężko mi powiedzieć, raczej pół godziny max
Jaka jest mniej więcej pensja za obsługę klienta (helpdesk - nie chodzi o pracę w pojedynczym punkcie tylko obsługę chata, telefon itd)? Pozdrawiam
Biuro jest tylko w Cieszynie, czy są też oddziały administracyjne w innych miastach?
Centrala w Cieszynie (HR, finanse, zakupy, administracja, CC i parę innych działów), biuro w Warszawie (markeitng, Prezes, dział projektowy, prawny, controlling, a właściwie jego część) myślę, że teraz już wszystko jasne
Można się dostać na staż do finansów do centrali w Cieszynie? Wie ktoś może, czy organizują?
Moniko. Nie jestem z rekrutacji więc nie wiem. Najlepiej jakbyś sobie weszła na jakieś ogłoszenia czy coś. Szybciej będzie.
Ja rozumiem i bardzo dziękuje za odpowiedź :) Ale to forum o pracy, nie musisz być z rekrutacji ale czasami ludzie znają różne plotki więc pytam.