Z przykrością piszę tę opinię na temat Forda gdy zamawiałem dwa samochody w 2020 roku conect oraz cusom byłem zapewniany że gwarancja Forda zapewni mi spokuj w użytkowaniu a tu wręcz przeciwnie ASO Lublin przyjmuje zgłoszenia usterek ale nic z tym nie robi twierdzi że tak te modele mają i zbywają aby do końca gwarancji conect stuki w skrzyni biegów zekomo to wada konstrukcyjna od nowości, custom wyciek oleju z uszczelnienia wału masakra i tak się dba o potencjalnego nowego klikjenta.
Niestety u mnie to samo Ford nic nie robi sobie z gwarancji. Mimo racji nie uznają gwarancji. Jak najdalej od Ford Polska I Ford Carra Lublin
Jestem rozczarowana sposobem reakcji / interwencji Forda Polska na sprawę, którą do nich zgłosiłam. Autoryzowany serwis Forda w Warszawie próbował mnie naciągnąć na naprawy na ponad 3 tys. zł. Nowy 2,5 letni samochód, 46 tys. przebiegu a kosztorys przygotowany przez serwis na naprawy samochodu conajmniej 15 letniego. Wszystko zostało zweryfikowane przez 2 niezależne, cieszące się dobrą opinią stacje kontroli pojazdów, które nie stwierdziły usterek i żadnych napraw, które byłyby konieczne. Pan ze stacji kontroli pojazdów też był pracownikiem ASO tylko innej marki samochodowej i powiedział co się wyprawia na takich stacjach i jak są ludzie naciągani. Wątpliwe zaangażowanie ze strony Ford Polska, do której zgłosiłam całą sprawę pokazało wiele i pozwoliło mi na wyciągnięcie swoich wniosków. Odbieram całą sytuację jako chęć 'ukręcenia łba całej sprawie', dlatego zmieniłam swoje plany dotyczące zakupu kolejnych dwóch samochodów u nich, ponieważ zostałam potraktowana nieprofesjonalnie i zbyta oświadczeniem, że mają w swoich serwisach wykwalifikowanych ludzi. Każda moja kolejna wizyta w serwisie FORDA będzie się ograniczała do podstawowego przeglądu i poprzedzona wizytą w stacji kontroli pojazdów, bo jest to marka, która (usunięte przez administratora) klientów, nie budzi zaufania i umywa ręce od wszystkiego.
Popieram. Ja też jestem rozczarowany działaniami ASO Ford w Warszawie. Co roku robiłem przeglądy swojego samochodu (ford fiesta) z użyciem moich materiałów eksploatacyjnych (oryginalnych fordowskich) i nie było z tym problemu . W br też to miałem zrobić. Nawet samochód już był na serwisie mechanicznym, ale odmówiono mi użycia moich materiałów. Muszą być wyłącznie ich tzn. zakupione w sklepie ASO Ford (gdzie ceny są horrendalne). Na moje zapytanie dlaczego? Pan odpowiedział, że jest takie zarządzenie dyrektora. Poprosiłem żeby mi je przedstawił. Pan stwierdził, że zarządzenie jest wyłącznie do wewnętrznego użytku. PARANOJA!!!!! O fakcie, że ASO Ford nie honoruje materiałów eksploatacyjnych klienta nawet nie raczą informować na swoich internetowych stronach. Odradzam każdemu przeglądy w ASO Ford w Warszawie. To jest naciąganie klienta na kasę.
A to norma z tym ASO, serio trzeba uważać, mi w nissanie za qashqaia wołali 5 tysi, chociaż podczas przeglądu darmowy obiad można u nich zjeść, "darmowy", najdroższy jaki jadłam przy takiej cenie za serwis.xd Naciąganie i nic poza tym, wszędzie tak jest, serio lepiej szukać czegoś innego. Cenowo jak u nich się przejechałeś ostatecznie?
W ubiegłym roku za przegląd okresowy ponad 3 tyś. Teraz zabrałem samochód do prywatnego mechanika i zapłaciłem tylko 1/2 tego co w ASO (przegląd+materiały).
Potwierdzam każde słowo, miałem problemy w serwisach, zwróciłem się do Ford Polska, potraktowano mnie podobnie. Ściągają tematy na gwarancji, a potem ręce umywają. Ford to jest masakra, nigdy więcej. Unikajcie tej marki.
Czy pensja w Ford Polska Sp. z o.o. składała się z samej podstawy, czy może również z ewentualnych dodatków? Konkretnie jako Praktykant, ich ogłoszenie jest 18 kwietnia na Pracuj.pl.
Czy w Ford Polska Sp. z o.o. zawierane są umowy zlecenie w okresie próbnym?
Czym Ford Polska Sp. z o.o. zachęcają? Jakie mają dodatki?
Firma Ford Polska głównie zajmuje się odpychaniem odpowiedzialności w sprawie napraw gwarancyjnych. Przyjechanie do serwisu jest jednym wielkim koszmarem jeśli auto jest na gwarancji i się zepsuło. Ja rozumiem to że firma jest nastawiona na zarabianie ale to co robią to jest jeden wielki obłęd.
Rok temu kupiłem nowy samochód w jednym z salonów Forda w Polsce. W ciągu tego roku zepsuł mi się 5 razy. Składałem reklamację do Ford Polska dokładnie opisując co się stało i mam jedno przekonanie to było daremne z mojej strony ponieważ Ford Polska tak samo jak lokalne ASO zrobią wszystko aby odepchnąć do ciebie odpowiedzialność za sprzedane samochody i nie naprawiać ich w warunkach gwarancyjnych wstyd panowie i panie wstyd.
Jeszcze nikt nie podzielił się swoim zdaniem na temat pracy w Ford Polska. Jak oceniacie warunki pracy, jakie oferuje ta firma?