Jakie narzędzia pracy zapewnia Fixit S.A.? Można liczyć na telefon? Czy można z niego korzystać również poza godzinami pracy?
Narzędzia pracy są dostosowane do potrzeb na konkretnych stanowiskach pracy. Telefon służbowy otrzymują pracownicy, którzy mają w zakresie obowiązków kontakt z osobami z zewnątrz organizacji.
Można wiedzieć, czy one są jakoś ubezpieczone? Np. jak pracownik ma je przy sobie i zostaną skradzione albo ulegną zniszczeniu, bo spadną lub zostaną zalane, to pokrywa to ubezpieczenie, czy sam pracownik za to płaci?
Witam, Jak FIXIT zapatruje się na temat współpracy lub nawet pracy zdalnej? Po 15+ latach pracy za granicą wracam do kraju, mam dobrze wyposażony lab i doświadczenie poparte certyfikatami Advanced Debug wiodących marek, IPC, autoryzację na naprawę 'up to component level' do S23 włącznie. Do tego ponad 100 biuletynów naprawczych L3 opublikowanych jako oficjalne przez Samsunga/RiM/Nokie. W czasach paczkomatów i szybkich dostaw jest to naturalny kierunek dla wielu serwisów (patrz lokalne Samsung Store czy Apple Care). Studiując komentarze Waszych klientów, warto też przyjrzeć się wewnętrznym procedurom (w tym także treningowym i QC), oraz poprawić podstawowe KPI jak repair rate czy TAT. Jednym z moich ostatnich sukcesów jest wyprowadzenie działu napraw pogwarancyjnych - ubezpieczeniowych z totalnie nieopłacalnego do przynoszącego zyski (redukcja kosztów, poprawa % napraw z 46 do 72, optymalizacja czasowa procesu). Mam ròwnież doświadczenie w negocjacjach z OEM, których przekonuję wiedzą oraz stawianiem na jakość. Pozdrawiam.
Czy jest możliwość pracy w Fixit S.A. na część etatu?
Ale to dotyczy każdego stanowiska czy jakichś konkretnych? Studenci tu nie mają kłopotów żeby godziny pracy ułożyć sobie tak by nie kolidowały z zajęciami na studiach?
Na pewno nie wszystkich ale większości :) Mamy dużo osób studiujących i ustalenie elastycznego grafiku, tam gdzie to możliwe, działa OK. Pozdrawiam.
Wpadło mi w oko to nowe ogłoszenie dla elektronika. Warunkiem koniecznym zatrudnienia jest dysponowanie doświadczeniem w diagnozowaniu i naprawie sprzętu mobilnego (smartfony, laptopy itd.). Może to być doświadczenie niespełna roczne? I proszę coś więcej napisać o tym, co wchodzi w zakres socjalu / benefitów oraz czy załapałbym się jeszcze na firmową imprezę integracyjną? Przeczytałem, że przynajmniej raz w roku jest coś takiego organizowane, więc to chyba najlepsza okazja, by się lepiej poznać na stopie prywatnej?
Jakich pytań można się spodziewać na rozmowie rekrutacyjnej w firmie Fixit S.A.?
Nasz dział HR i kierownictwo stara się, by rozmowy kwalifikacyjne przebiegały w przyjazny sposób, jednocześnie sprawdzając podczas spotkania, czy dotychczasowe doświadczenie i nabyte umiejętności kandydata są zgodne z profilem danego stanowiska oraz dopasowanie potencjalnego przyszłego pracownika do naszej kultury organizacyjnej. W zależności od rodzaju stanowiska, możemy zastosować także inne metody rekrutacji, takie jak: testy wiedzy i umiejętności lub case study.
Te testy wiedzy przeprowadzacie online czy stacjonarnie? Ile czasu trzeba na nie przeznaczyć ;)?
Testy wiedzy są przeprowadzone zarówno online, jak i stacjonarnie - w zależności od sposobu przeprowadzanej rekrutacji. Nie ukrywam, że zdecydowanie preferujemy stacjonarną opcję. :) W ten sposób sprawdzamy wiedzę i kompetencje kandydatów m.in. do działu Customer Care oraz techników serwisu. W zależności od stanowiska test wiedzy może trwać od 15 do 60 minut.
A po pomyślnie przebytej rekrutacji jaka umowa jest proponowana? :) Jest okres próbny?
Co wchodzi w skład pełnego wynagrodzenia w firmie Fixit S.A. na pozycji Project Manager? 20 marca widziałam ich ogłoszenia na GoWork.pl.
W skład wchodzi najniższa krajowa plus ewentualnie premia, której raczej nie będziesz wstanie wyrobić jak praktycznie każdy w tej firmie.
Dzień dobry, Przepraszam za poślizg w odpowiedzi :) W skład wynagrodzenia wchodzi podstawa oraz część wynikająca z systemu motywacyjnego zespołu Project Managerów. Zapraszam :)
Drogi "pracowniku", Hmmm... Lubię serię z Różową Panterą :) Ciężko skomentować to co napisałeś inaczej jak tylko cytując mojego maila z okazji przelewów pensji lutowych: "Chciałem też przy okazji podziękować i pogratulować wszystkim, którzy stawiają czoła naszemu systemowi motywacyjnemu, a szczególnie w tym miesiącu team Logitech ???? ! Porównałem sobie rok do roku i wychodzi na to, że kwota przeznaczona na premie wynikające z systemu się podwoiła (chyba lepiej brzmi wzrosła o 100% ? ???? ), a ilość osób które się na nie załapały to 100% w KRA i 65% w KRO. Zachęcam pozostałe 35% w KRO do główkowania jak tu naciągnąć prezesa ????" Kto więc się mija z prawdą? Odpowiedz sobie sam. PS Zawsze możesz podejść do Krystiana i porozmawiać...
Nie wiem jakim Firma jest pracodawcą ale jako klient jestem totalnie rozczarowana. W dniu 5.01.2021 dostarczono przesyłkę z reklamowanym czytnikiem do serwisu. Jak wiemy 06.01 był wolny a dziś tj 07.01 serwis po WNIKLIWEJ analizie i testach stwierdza brak awarii urządzenia. Ciekawe bo urządzenie w 80% bez resetu się nie włącza a jak już się włączy to co drugie uśpienie powoduje konieczność kolejnego resetu. Idę o zakład, że jakby był to serwis płatny na pewno by był sprawdzony dokładniej i coś by się jednak znalazło a tak... Właśnie dostałam potwierdzenie, że zepsute urządzenie wraca do mnie bo przecież wnikliwa kilkugodzinna analiza wykazała brak błędów. Żenada to mało powiedziane. Czuje się oszukana i skrzywdzona bo zostałam sama ze sprzętem za 700 stówek. Czy teraz co reset mam odsyłać do Państwa i tak się bawić kolejny rok gwarancji? Najgorsze jest to, że jesteście jedynym serwisem pocketbooka i nie mogę nawet wysłać do ekspertyzy gdzie indziej.
Bardzo nam przykro, że ma Pani takie odczucia względem wykonywanych przez nas działań. Zawsze na pierwszym miejscu stawiamy zadowolenie klienta, dlatego chcielibyśmy tę sprawę wyjaśnić, a do tego potrzebujemy dodatkowych informacji - proszę o podanie numeru reklamacji (RMA ID) lub kontakt z nami: biuro@fixit.pl.
Chciałabym zapytać, czy zamieszone na stronie www ogłoszenia o pracę są aktualne? Dla potencjalnych zainteresowanych - poszukiwani są obecnie między innymi elektronik czy technik serwisu. Więcej szczegółów znajdziecie na stronie www: https://fixit-service.com/kariera/
Od grudnia 2020 wszystkie zamieszczane oferty są aktualne - obecnie poszukujemy elektroników do Oddziałów Krosno i Kraków, w zależności od projektów, które aktualnie realizujemy szukamy zarówno osób wysoko wykwalifikowanych jak i rozpoczynających swoją karierę w zawodzie elektronika. Współpracujemy również ze studentami w ramach umów zlecenie (prace pomocnicze na dziale logistyki i serwisu w Krośnie). Zachęcamy do odwiedzania naszej zakładki Kariera: (usunięte przez administratora)
Po jakim czasie można dostać umowę na stałe w Fixit S.A.?
W Fixit pierwsza umowa jest to umowa na okres próbny (3 miesiące), następna jest podpisywana na czas określony na rok, trzecia umowa jest już na czas nieokreślony.
Wiecie czy w Fixit S.A. szukają chętnych na staż?
Mam na imię Aśka i jestem odpowiedzialna za rekrutację pracowników i stażystów do firmy. Nie potrafię jednoznacznie odpowiedzieć na to pytanie, gdyż nie znam szczegółów takich jak forma stażu lub obszar kompetencyjny, którego staż ma dotyczyć. Zachęcam do bezpośredniego kontaktu przez formularz na naszej stronie www.fixit.pl dostępny w zakładce "Kariera" lub mailowo na adres rekrutacja@fixit.pl.
Jaki jest wkład kierownictwa Fixit S.A. w budowanie dobrej atmosfery wśród pracowników?