Fixit S.A.
224

Opinie o Fixit S.A.

Dbamy o każdą opinię, dlatego pracodawca nie może ich usuwać. Sprawdź, kiedy Twoja opinia łamie regulamin - więcej.

Dodaj odpowiedź

Anuluj

Pamiętaj, aby Twoja opinia była zgodna z regulaminem i jak najbardziej merytoryczna - zależy nam na tym, by nasi użytkownicy mogli - także dzięki Twojemu wpisowi - dowiedzieć się jak najwięcej o pracy w firmie Fixit S.A.

Dominika

@zool, Opinie klientów na temat produktów danej firmy są także ważne, ale kluczowe opinie pochodzą od pracowników na temat pracodawców. Forum GoWork.pl jest forum na temat rynku pracy. Zaglądają tutaj głównie kandydaci oraz aktualni pracownicy firmy. Może powinieneś zgłosić swoje uwagi bezpośrednio do firmy Fixit?

angie
@Dominika 18.05.2018 09:53

tylko jak? mailem?

zool

tragedia żądają za naprawę 98 % nowego towaru gratulacje

Filip

Podpowiedzcie coś o pracy dla uczniów i studentów. Taką ofertę widziałem.

kiton

Wysyłał ktoś nawigacje do naprawy w tym serwisie?

Administrator

Jeżeli jesteś pracownikiem, to co mógłbyś powiedzieć o organizacji pracy w firmie Fixit S.A.?

Aneta

Firma to totalna porażka odesłąłam klawiaturę logitech k800i na gwarancjęwymieniono elektronikę odesłano klawiaturę uszkodzoną, kolejna wysyłka i naprawiono uszkodzenie serwisu i odesłano mi klawiaturę która ma znowu uszkodzenia serwisowe przycisk F1 oraz nie zapamiętuje stanu podswietlenia. Kto wam dał prawo napraw sprzętu logitech jak nie potraficie? Po kontakcie z głównym przedstrawicielem logitech wysłano mi nową klawiaturę omijając gównioany serwis fixit... Co to za serwis który nie potrafi naprawić klawiatury i wsadza uszkodzone podzespoły w dodatku zle składa i przyciski nie działaja prawidłowo?

anonymous

Jestem bardzo niezadowolona z jakości usług. 2x odsyłalam czytnik do naprawy.Odeslali nie naprawiony i jeszcze napisali że nie stwierdzili usterki. Nadal mój czytnik nie działa.Calkowity brak profesjonalizmu.Nie ma sensu do nich nic wysyłać.Nie polecam.

Asia- FIXIT
@anonymous 09.03.2018 22:08

Bardzo mi przykro, że nie jest Pani zadowolona z naszych usług. Proszę o przyjęcie przeprosin za wszelkie utrudnienia, które pojawiły się w trakcie obsługi reklamacji. Niestety bez sprawdzenia numeru reklamacji nie będę wiedziała, jak mogę Pani pomóc. Proszę podać numer reklamacji, bym mogła poznać historię serwisową.

Administrator

Jak od momentu waszej ostatniej aktywności wygląda sytuacja tego przedsiębiorstwa? Inni użytkownicy chętnie dowiedzą się najświeższych ciekawostek o Fixit S.A. jako pracodawcy.

kojot11

Jakie są stanowiska na ktore mozna aplikować i zarobki w tej firmie?

Asia- FIXIT

@Dominika Jednym z najważniejszych zadań Konsultanta Wsparcia Technicznego jest udzielanie wsparcia technicznego Klientom, dlatego zwracamy uwagę w trakcie procesu rekrutacyjnego na zdolności komunikacyjne oraz posiadaną wiedzę z zakresu elektroniki (z naciskiem na znajomość sprzętu), informatyki lub elektrotechniki. Osoba aplikująca na to stanowisko powinna mieć swobodę wypowiedzi i szybko się uczyć, żeby identyfikować potrzeby Klientów oraz szukać rozwiązań, często z pomocą osób bardziej zaawansowanych technicznie. Pytania mają na celu sprawdzenie, czy Kandydat posiada cechy opisane przeze mnie powyżej. Niestety nie mogę zdradzić jakie pytania pojawią się na rozmowie kwalifikacyjnej. Zachęcam natomiast do udziału w procesie rekrutacji wysłania swojego CV na nasz adres mailowy [email protected]

Dominika

Na stronie Fixit S.A. pojawiła się informacja, że w tym momencie firma poszukuje kandydatów na stanowisko Konsultanta działu technicznego - jak wygląda rekrutacja na to stanowisko? Jakich pytań można się spodziewać na rozmowie kwalifikacyjnej?

Piotr

Przy okazji dowiedziałem się że w fixit czyszczenie monitora kosztuje 100 ZŁ a ekspertyza 60 ZŁ przy zgłoszeniu monitora na reklamację .

Oszukany

Podejrzewam że każda pierdoła może tam pracować ponieważ ich profesjonalizm sięga dna. Dwa razy trzeba oddawać sprzet do serwisu żeby go naprawili poprawnie. za każdym razem trzeba płacić za ekspertyze. Partacze i oszuści

Doro

Sami cwaniacy i partacze. Nie potrafia zlokalizowac usterki prostej telefonu. A jeszcze bywa tak ze jak telefon trafia z ta sama usterka poraz 3 oni twierdza ze usterki nie ma.

hey

O takich rzeczach najlepiej dowiadywać się bezpośrednio u nich @jacek, ale mnie bardziej zastanawia czy wypłata jest adekwatna do powierzanych zadań? To bardzo ważne. Z góry dziękuję za szybką odpowiedź.

adamus

Na pewno robią klientów w balona wiec nie wysyłajcie tam nic . Biorą kasę za diagnozę sprzętu pogwarancyjnego 30 zł i piszą, że nie są w stanie nic zrobić. Nie wysyłajcie nic tam, szkoda czasu i pieniędzy.

Asia- FIXIT

@zainteresowany, Swoje CV możesz wysłać do nas na maila [email protected] W tym momencie prowadzimy rekrutację na stanowisko technika do krakowskiego Oddziału. Odnośnie Twojego pytania „Gdzie najlepiej szukać informacji o obecnych rekrutacjach?" – Nie mogę jednoznacznie odpowiedzieć na to pytanie, gdyż to wszystko zależy od stanowiska na jakie rekrutujemy i do jakiego Oddziału potrzebujemy pracownika. Pozdrawiam Asia

Asia- FIXIT

@zainteresowany, Swoje CV możesz wysłać do nas na maila [email protected] W tym momencie prowadzimy rekrutację na stanowisko technika do krakowskiego Oddziału. Odnośnie Twojego pytania „Gdzie najlepiej szukać informacji o obecnych rekrutacjach?" – Nie mogę jednoznacznie odpowiedzieć na to pytanie, gdyż to wszystko zależy od stanowiska na jakie rekrutujemy i do jakiego Oddziału potrzebujemy pracownika. Pozdrawiam Asia

Zdzich

Serwis tragedia. Po otrzymaniu RMA i wysłaniu nagle zażądali f-ry zakupu sklepu od hurtownika. Dokument sprzedaży detalicznej zgodnie z wymogami załączono do przedmiotu reklamacji. Przy kwocie rzędu 40 zł taki absurd wyklucza każdy serwis. Tym bardziej że żądanie nie zostało uzasadnione. Oby nigdy więcej konieczności z korzystania z tego "SERWISU".

Piotrek-FIXIT
@Zdzich 28.09.2016 13:46

@Zdzich, przykro mi, że przebieg reklamacji w naszym serwisie budzi Twoje zastrzeżenia, przyjmij proszę moje szczere przeprosiny za wszelkie niedogodności, które napotkałeś w czasie jej realizacji. Nie znam historii serwisowej Twojego urządzenia, zatem ciężko jest mi się odnieść do powyższych słów, niemniej jednak prośba serwisu o dosłanie dokumentu zakupu urządzenia na pewno miała swoje uzasadnienie; podaj mi proszę numer reklamacji, to sprawdzę o co chodziło. Pozdrawiam Piotrek

rozczarowany

3 miesiące czekałem aby łaskawie się odezwali, jeden z naprawianych głośników przyszedł porysowany, za naprawę chcieli skasować jak za zboże i tu pojawia się jedyny plus tej firmy można się targować :)

Czarli

Mnie to wyglada na zale frustrata...W tym serwisie pracuje moj kolega. Chwali firme za: umowe o prace, wyplate na czas i mila atmosfere w pracy. Ja mu wierze, bo pracuje tam juz kilka lat i widac, ze nie ma odruchow wymiotnych,jak wiekszosc znajomych,kiedy mowa o pracy. Podobno nie ma tam tez tzw. terroru, czyli drzyj o jutrzejszy dzien. Z tego, co wiem, to kiedys tam polecieli cwaniacy i tacy, ktorzy probowali firme kantowac. Ale to chyba dobrze ze sie takich pozbyli?

gregori'''''

1400zł // żadnych premii tam nie dają i staż pracy nie ma znaczenia

2016rrr

W FIXIT S.A Krosno to fajna praca dla osób po szkole średniej za 1400 -1500 zł- oddział w Krośnie to tania siła robocza dla zarządu w Krakowie !!!!!

anonim

(usunięte przez administratora)

KLIENT 23

U mnie to samo na wymianę dotyku czekać nie wiadomo ile i jeszcze propozycja ze telefon moze zostac zutylizowany :) phone za 700 zł 2 miesiase i oddac za darmo na cze sci pewnie ehh ze sa jeszcze takie firmy.

Grzegorz

Szkoda że i ja nie czytałem o nich więcej bo na wymianę pękniętej szybki czekam jakieś 4miesiące i szlag mnie trafia, że ciągle oczekują na części. A sami nie ponoszą "podobno" żadnej odpowiedzialności za dostarczane podzespoły... Długo by pisać, Ale poradzę by z daleka ich omijać. Ps jak zadzwonicie do nich to nikt nic nie wie konkretnego po za tym że trzeba czekać

gosc

Potwierdzam: fixit s.a. to dziadowska firma, która nie bierze odpowiedzialności za jakość usługi, którą niby zabezpiecza.

kristof763

i umyli ręce od odpowiedzialnosci dostali do naprawy wadliwy towar a odylaja mi polamany bubel....

kristof763

i w dalszymm ciagu probuja wcisnac mi kit ze to ja odeslalem do naprawy gwarancyjnej polamany telrfon oj wizyta u recznika praw konsumenta jest nie unikniona i zfalszowane zdjecia co jedno t z inna czescia od innego telefonu grubo partacze grubo....

kristof763

haha ze strachu usuwaja opinie klientow no brawo brawo prawda w oczy kole totalny brak profesjonalizmu potraficie tylko pobawic sie z systemem w telefonach nic wiecej i nadmieniac badz stwierdzac .......bede tu pisal opinie do skutku ku przestrodze dla innych jak obiecalem

dd

Nie warto p o1 marne zarobi bo 2 specjalnie tylko bawia sie w zmiane systemu i aliwe derczi a klient sie bawi w odsylanie przez pol roku

Zostaw opinię o Fixit S.A. - Kraków

UWAGA: Pamiętaj, aby Twoja opinia była zgodna z regulaminem i jak najbardziej merytoryczna - zależy nam na tym, by nasi użytkownicy mogli - także dzięki Twojemu wpisowi - dowiedzieć się jak najwięcej o pracy w firmie Fixit S.A.