Z jakich powodów pracownicy kończą współpracę z E.Leclerc? Czy sami rezygnują ze współpracy, czy są zwalniani?
Z powodu coraz to rygorystycznego podejścia, dodawania obowiązków…. a płaca taka sama, brak premii….Teraz musisz być, sprzedawca, wykładać towar, pomagać klientom i jescze być śmieciarzem bo przecież jakoś koszty trzeba ciąć. I przez podłą atmosferę, każdy, każdemu podkład (usunięte przez administratora)…. Niestety takie realia tego toksycznego miejsca …
Nie polecam pracy w tym miejscu. Cały czas coś nie pasuje. Wiedzą że jest mało osób na dziale...a mimo wszystko to coraz więcej pretensji o nie wyłożony towar, (usunięte przez administratora) na magazynie, paleta która za długo stoi w magazynie... A to wszystko za najniższą krajową. Strach pójść na L4 bo zostaniesz przeniesiony na inny dział. Porażka. Nie polecam z czystym sumieniem.
Jak jest z pakietem medycznym w E.Leclerc? Można dołączyć rodzinę?
Witam, W dniu dzisiejszym tj 22.07.2021 ok godziny 15 chciałem udać się na zakupy do sklepu Leclerc Zana. Po całej galerii poruszałem się bez maski i nikt nawet nie miał żadnych zastrzeżeń. Przy bramkach wejściowych na teren sklepu zostałem zatrzymany przez ochronę i nie wpuszczony na teren sklepu. Usłyszałem że mam sobie kupić maskę. Poprosiłem o jej bezpłatne udostępnienie abym mógł wejść na teren sklepu. Ochrona jak i ludzie w obsłudze klienta byli oburzeni że jak mogę wymagać otrzymania maski. Chciałbym tylko nadmienić że na terenie innych wielkopowierzchniowych sklepów na terenie sklepu ochrona jest dużo bardziej profesjonalna oraz miła oraz ludzie pracujący tam i dbających o to by ludzie byli w maskach udostępniają je z uśmiechem za darmo. Mimo mojej interwencji przy okienku obsługi klienta i prośby o spotkanie z kierownikiem obiektu zostałem zbyty, przyszedł jakiś niemiły pan i powiedział uchylając przy tym 3 krotnie maskę z twarzy że cytuje "co pan myśli że ja w tym chce chodzić" Więc moim zdaniem jest to osoba co najwyżej do cieciowania na parkingu a nie bycie kierownikiem sklepu. Jestem zażenowany tym jak zostałem potraktowany i tym jak gburowata jest ochrona i ludzie przy okienku pomocy obsługi klienta. I chciałbym spytać skoro ja mam mieć maskę a pan "kierownik" 3 krotnie przy mnie uchylił ją i mówił do mnie z odsłoniętymi ustami jaki ma sens ich wymagania i takiego traktowania ludzi. Naprawdę nie można przy wejściu mieć paczkę awaryjnych maseczek dla klientów z których czerpiecie zyski? To takie trudne? Pomijam to że ludzie na ochronie powinni być raczej mili a nie gburowaci. Oczekuje zajęcia stanowiska przez sklep i oficjalnej odpowiedzi w sprawie zaistniałej sytuacji. Prosiłbym o więcej szkoleń dla obsługi jak należy postępować z klientami. Proszę też o zweryfikowanie pracy gburowatego pana kierownika obiektu. Z poważaniem Były klient sklepu.
Panie na dziale garmażerki (Zana) notorycznie pracują z odsłoniętym nosem, mimo że podają żywność, którą nie zawsze można podgrzać. Zdarza się też, że pakują towar, nabierając go ręką. Trochę niehigienicznie, nawet gdyby epidemii nie było. Jeśli chodzi o kasjerów, to w sobotę (24 lipca) wieczorem były czynne 4 kasy. Każdą z nich obsługiwała osoba z odsłoniętym nosem. Inna rzecz, że klienci też zachowują się paskudnie. A największe(usunięte przez administratora) to chyba dopakowani faceci bez maseczek (szczególnie nabywcy piwa): grzebią się z pakowaniem towaru po zapłaceniu, nie trzymają dystansu, nie patrzą nawet, gdzie idą.
Cieciem to ty jesteś, roszczeniowy polaczku. Był przepis który należało respektować. Ale nie, przecież znajdzie się taki półgłówek co to nie on i będzie jeszcze dyskutował. Żal mi cię gościu.
A ty co? Nie boisz się covida? Zresztą teraz temat już się skończył bo maseczek się nie nosi więc po co te nerwy?
Z atmosferą jakoś tu wyrabiacie, co nie? ;p Ale nie żeby coś, na jesień pewnie wszystko wróci. :( Wy już przyzwyczajeni w większości do tego?
Co jaki czas w E.Leclerc można ubiegać się o podwyżkę?
Na pytanie o podwyżkę czy premie, mozesz dostac kare i pójść np . na kasy badz inny dział, a Pani Dyrektor po takim pytaniu odrazu kieruje do kadr po wypowiedzenie - skoro coś Ci nie odpowiada, nikt Cie tu nie trzyma....
I właśnie dlatego odszedłeś? Dobra weź już nie przesadzaj to już jest zbyt abstrakcyjne, co napisałeś.xd Ale rozumiem, że serio o podwyżkę czy premię fajną to tu ciężko według Ciebie? Kiedy się zwolniłeś tak w ogóle, wiesz jak aktualnie sytuacja tutaj wygląda?
Czy w E.Leclerc jest skuteczna reakcja na zgłaszane przez pracowników problemy?
Jeżeli mamy taką straszną pandemię, że zwały trupów leżą na sklepie to maseczki powinni dawać za darmo ,a nie, że trzeba kupić bo inaczej jakiś gnój na kasie mnie nie obsłuży. To o co chodzi? Widać sklep nie dba o zdrowie klientów a tak naprawdę trzeba wyciągnąć jak najwięcej się da z pandemii chociażby sprzedając maseczki. ***** *** i E.Leclerca
Jaki rodzaj umowy preferowany jest w firmie E.Leclerc?