Robiłam w salonie makijaż dla druhny u pracownicy pani Joanny (Pani Joanna była wtedy na urlopie) i był to najgorszy makijaż jaki miałam. Trzymał się może 2h. Dodam ze miałam wizytę umówiona specjalnie rano żeby zdążyć do fryzjera i dojechać na wesele daleko. Przyszłam do salonu na czas a okazało się ze klientka przede mną się spóźniła i moj makijaż obsunął się o godzinę!!! Dostawałam frustracji kiedy zaczynala do mnie dzwonić fryzjerka czy będę na czas a Pani przede mną 5 razy zmieniała kolor szminki. Serio? Brak szacunku dla klienta. Ta Pani wgl nie powinna zostać przyjęta za spóźnienie. Konsekwencja czego moj makijaż kosmetyczka robiła 30 min z czego 20 robiła oko bo jej się ,,zważylo”. Sama bym zrobiła lepszy makijaż. Totalnie usługa nie warta swojej ceny. Dodam ze kosmetyczka na wieść ze przez opóźnienie mogę nie zdążyć do fryzjera i na wesele stwierdziła ze zdąży i makijaż robiła w takim pośpiechu ze nie dziwie się ze był totalnie nietrwały. Nie polecam. Sytuacja miała miejsce w 2019 r.
Klient może spóźnić się maksymalnie do 15 minut,później nie przyjmujemy , więc na pewno po godzinie spóźnienia nie zostałby obsłużony bo wtedy zaczynamy już kolejną klientkę. 20 minut trwał makijaż oka a 10 minut twarzy? I to od nowa robiony bo się zważyło ? A opinia wystawiona po dwóch latach , nagle się przypomniało ? Jak patrzyła Pani w lustro to było okej wszystko? Dzień później też była pani zadowolona skoro nie pisała nic , ale kilka lat później już w sumie wszystko było złe?Dziękujemy bardzo za tę piękną historię , na szczęście każdy logicznie myślący człowiek jest w stanie odróżnić taki fejk od prawdziwego zdarzenia . Pozdrawiam serdecznie i życzę wszystkiego najlepszego