Omijajcie to miejsce szerokim łukiem, zwłaszcza magazyn, niekończace się sprzątanie po innych pracownikach, ciągłe poniżanie za niewykonanie poleceń których nigdy nie było. Bardzo kiepska organizacja pracy, ogrom prac które nie mają sensu i są wykonywane bo dyrektor tak kazał, itp. sytuacje; picie kawy na ogrzanie przy ujemnych temperaturach złe, zbyt długo w toalecie - też źle, obsługa klienta trwała zbyt długo? Źle.
(usunięte przez administratora) korporacyjny, pracy jest dużo, a zawsze trzeba znaleźć czas na kolejne wyzwania. Dokładnie WYZWANIA, tu nie można powiedzieć słowa problem, problemy zamiata się pod dywan i stawia wyzwania. Kierownicy walczą o słupki sprzedaży przesiadując często poza halą sprzedaży zamiast angażować się bezpośrednio w to co się dzieje na hali sprzedaży, niektórzy zastępcy ganiają pracowników w sposób zakrawający o (usunięte przez administratora) a obgadywanie za plecami jest na porządku dziennym. Na palcach jednej reki można policzyć osoby które są pomocne i rzeczywiście starają się uczciwie pracować, obsługiwać klientów bez względu na wszystko i posiadają odpowiednią wiedzę, reszta zrzuca odpowiedzialność na młodszych stażem lub ambitnych którzy zawalani są nieswoimi zadaniami.
Kierownik działu łazienki bardzo rzeczowy i bardzo pomocny w etapie rekrutacji .
Jeśli chodzi o zatrudnienie w tym momencie, część osób zatrudniona na niepełnym etacie lub zatrudnia się na zlecenie przez agencję, dopiero później można liczyć na ewentualne zatrudnienie na normalnej umowie. Etaty nie są odnawiane więc zostają tylko najwytrwalsi ludzie którzy nie mogą sobie pozwolić na utrate pracy ze względu na kredyty a braki uzupełniane są przesunięciami z innych sketorów. Pracy jest dużo, a jedyne podwyżki to podwyżki obowiązków ze względu na redukcje. Chętnych do pracy w korporacyjnym ładzie zapraszam.
Wszystko zależy z kim się pracuje, od działu...itd. Jak ktoś umie pracować a nie chować się za filarami albo za regałami to sobie poradzi.. Wiadomo, to korporacja to wyniki są ważne, a i ludzie muszą jakoś sobie z tym korporacyjnym ładem radzić a i niektóre decyzje wydają się głupie, ale idzie się przyzwyczaić.... Jak ktoś w markecie pracował to wie o co chodzi... Zawsze mogą się trafić ludzie zakłamani i karierowicze, dlatego trzeba się przekonać kto jaki jest i trzymać się ze swoimi.. jak wszędzie, jak w każdej firmie.. osobiście nie polecam magazynu czy budowlanki...ale jak ktoś to lubi to spoko... Przychodzę tam do pracy, po kasę, atmosferę mam nawet ok u nas.. ale to nie jest całe moje życie, nie jestem łańcuchem ani kredytem przywiązany więc nie jestem jeszcze wypalony tą pracą po kilku latach... Choć wiem że nie będę tu całe życie pracował.. A Wy jak chcecie spróbować.. to zapraszamy...
Ciekawa bym była jak aktualnie atmosfera w pracy tutaj wygląda. Szukam czegoś w okolicy a jak wiadomo z perspektywy klienta to wszystko inaczej może wyglądać, zresztą wdać to po komentarzach... Ktoś aktualnie pracuje i mógłby przybliżyć obecne warunki? Fajnie, żeby się w zespole dogadywać ale też można było przy tym spokojnie zarobić. Podobno atmosfera zależy od działu, który polecacie? Są aktualnie jakieś premie?
obsługa klienta to poraszka nawet pytanie o to czy narzędzia i opinie są potwierdzające doradca twierdz i że tak to jest profesjonalny a prawda jest całkiem inna i później się bujasz z nowym gratem po serwisach ????
Nie polecam zakupów w Castorama lublin zamieniłam kuchnie którą dostaje już w 4 przesylkach a szyna do zawieszenia szafek została dostarczona w 3 przesyłce na fronty ciągle czekam. Ilość telefonów jakie wykonałam do sklepu castorama ul melgiewska. Lublin i na infolinię to może 20 albo więcej i nie wiem ile razy jeszcze będę dzwoniła zanim otrzymam resztę zamówienia za które zapłaciłam miesiąc teamu bo w Castorama płacisz całość od reki A potem czekasz dzwonisz prosisz i znowu czekasz porażka zero organizacji zero odpowiedzialności i zero szacunku dla klienta wziąć kasę i niech sobie klient radzi sam nie polecam i osobiście nigdy nie skorzystam z ich usług
To okropne, ale wiem że to nie tylko tutaj tak jest, w ogole z meblami potrafią być cyrki … jest chyba opcja płatności przy odbiorze? Może tak lepiej?
Bardzo dobrze zaopatrzony sklep i profesjonalna obsługa. Pan Krzysztof zaprojektował mi piękną kuchnię. Serdecznie polecam:)
Zastanawiam się kogo wy tu zatrudniacie? Personel nieogarniety, wujek musiał tłumaczyć pracownikowi jak mierzyć drzwi. Pracownik powiedział, że zamówił i za tydzień do odbioru. Przy odbiorze się okazuje, że nie zamówione nawet. Jak chcieliśmy kupić płytki i po daliśmy wymiary to w innych sklepach wiedzieli ile płytek wyjdzie, a tu 3 pracowników się zastanawiało i nie wiedzieli ile płytek. Panele na schody? Oj tych jest mało i trzeba by zamówić... Ja pierdziele no przepraszamy bardzo za fatyge, bo biedny Pan by musiał je zamówić. Od teraz będziemy minąć Castorama szerokim łukiem. Nie polecam.
To jest portal z opiniami o pracodawcach a nie o sklepie jako takim. Dodaj opinię na stronie sklepu jak coś.
Kazdy przecież może wyrazić swoje zdanie... Czasami opinia klienta może dać nam wskazówki, czy warto rozpocząć pracę u danego pracodawcy i to zarówno w negatywnym jak i pozytywnym znaczeniu :)
Pracownicy to nie projektanci skoro było to takie proste to czemu sama Pani nie policzyła sovie płytek
A ja sie dziwie sprzedawcom.Ostatnio byłem świadkiem jak klient ganiał giscio do porad z drzwiami bo zmieniały mu sie gusta.Po tym jak sprzedawca powiedział ze nie ma drzwi goscio skomentował to pod nosem i odszedł.Gdy stalismy przy komputerze duzy łysy gość skomentował zachowanie klienta i miał racje.(usunięte przez administratora)Szacunek dla sprzedawcy ze mu (usunięte przez administratora) Ja bym nie wytrzymał
Przykre jest widzieć takie rzeczy, klientom serio w głowach się przewraca, chore jest to myślenie "płacę to wymagam" to tak samo jak drą japę, żeby kasę kolejną otwierać, bo kolejka w markecie się robi. No przecież czasami kasjerki się nie rozdwoją zawsze na samoobsługę można pójść o ile jest taka możliwość. Tutaj też współczuję pracownikom chociaż tak szczerze jednak myślę, że skoro są na jakimś dziale to jednak powinni ogarniać cały towar. Co nie zmienia faktu, że szacunek się należy. Pytanie tylko jak pokazać i wpłynąć na klienta, żeby ogarniał swoje cztery litery czasem i umiał zrozumieć też pracownika?
Atmosfera zależna od tego na jakim dziale pracujesz. Lepiej uważać co mówisz, z kim rozmawiasz, na jakie tematy. Tu każdy do ciebie się uśmiecha a za plecami (usunięte przez administratora)ci obrabia. Zawiść, zazdrość. Niektórzy psychicznie nie wytrzymują. To jedna strona medalu. Druga to szybki awans jeśli tylko zaprzyjaźnisz się z odpowiednimi osobami. Praca raczej jak w fabryce. Nie daje pola na kreatywność. Masz być miły nawet dla największego chama-klienta. I towar najlepiej do auta załadować i jeszcze na do widzenia pomachać.
Dokładnie bucy nie brakuje z klientami racja w 100% myślą ze pracownicy to pazieTo jest sklep samoobsługowy jak spożywczy.
Nie niestety, praca z klientem ma swoje minusy. :( Ale abstrahując od tego aspektu, to czy wypłaty dla osoby pracującej na sklepie są satysfakcjonujące? To znaczy adekwatne do podejmowanego wysiłku?
Pracownika traktuje się jak psa. Ciągle tylko pogoń za słupkami, podbijanie sprzedaży, szczucie na siebie na wzajem, zawsze coś jest źle. Pieniądze dobre ale czy można dać się tak upadlać za pieniądze?
@mateusz to donosy na porządku dziennym ?
Pracowałem tam i stanowczo nie polecam i odradzam. Atmosfera jest beznadzieja. Trza uważać co komu się mówi. Jeden donosi na drugiego często dodając i ubarwiając sytuacje. Obgadywanie jest tam na porządku dziennym, dobrze nie odejdziesz i cie obgadują. Nawet osoba która myślisz ze jest ok i zdobędziesz jej zaufanie, sprzeda Cie i będzie podkładała kłody pod nogi. Ale tam takie osoby są tam porządane.
Jest ok
@Damian a na jakim stanowisku pracujesz?
Straszny balagan .chaos ktorego nikt nie ogarnia. Produkt jest na wystawie ,a nikt nie wie gdzie sa do sprzedazy.Pracownicy niechetni do pomocy, nie maja pojecia gdzie czego szukac,albo im sie nie chce.
@do Kia czyli praca nie jest nudna, pracodawca dba o rozwój, to pewnie i jakichś kursów nie brakuje?
Często zadawane pytania
-
Jak się pracuje w Castorama?
Zobacz opinie na temat firmy Castorama tutaj. Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy oraz kandydaci do pracy to 10.
-
Jakie są opinie pracowników o pracy w Castorama?
Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy to 10, z czego 1 to opinie pozytywne, 5 to opinie negatywne, a 4 to opinie neutralne. Sprawdź tutaj!