Jaki jest wkład kierownictwa Bestseller Retail sklep Vero Moda w budowanie dobrej atmosfery wśród pracowników?
Sama byłam kierownikiem i atmosfera na sklepie była genialna. Wszystko zależy od tego jak podchodzimy do człowieka. Co niestety nie działa w drugą stronę (chodzi o kierownika regionu). Kierownik regionu miły tylko jak czegoś potrzebuje. Zawiera umowy ustne i obiecuję kokosy gdy się upomnisz o swoje to albo mówi że nic takiego nie było albo że sama się zgodziłaś na umowę ustna (nie jestem jedyna ????). Gdy nie jesteś już potrzebna jesteś poniżana na wszystkich płaszczyznach. Wyzysk, pisanie codziennie @ z uzasadnieniem czemu nie wyrabiasz utargów i non stop tłumaczenie się bez żadnego zrozumienia, iż czasami to nie nasza wina. No i nie wspomnę już o odmowie podpisania przez kierownika regionu wypowiedzenia co jest nie zgodne z prawem. Najgorsze z tego wszystkiego że nawet nie masz komu zgłosić kierownika regionu bo osoba zarządzająca nimi jest w Danii. Więc robią co chcą, kiedy chcą i niestety dlatego jest tu wszystko zakłamane i na początku dziennym jest poniżanie. Jedyne prawo głosu mają kierownicy którzy się podlizują kierownikowi regionu. Szczerze nie polecam i żałuję że zatrudniłam osoby żeby pracowały dla tej firmy. I szczerze cieszę się że „mój” sklep jest zamknięty bo mega mi było żal swoich pracowników.
W jaki sposób są weryfikowane są umiejętności kandydata na rozmowie kwalifikacyjnej w Bestseller Retail sklep Vero Moda?
Nie są. Biorą praktycznie byle kogo, a potem w trakcie weryfikują. Zwolniłam się stamtąd chwilę temu, ale praca tu to porażka. Z tego, co wiem to na moim byłym sklepie są jedynie nowe osoby oprócz jednej dziewczyny przychodzącej raz w tygodniu i oczywiście zastępcy i kierownika. Każdy się zwalnia, nikt nie chce, tam dłużej pracować. Może tutaj to akurat kwestia kierownika głównie, nie wiem jak na innych sklepach to wygląda, ale patrząc na opinie innych, to widać, że nie opłaca się w żadnym sklepie w tej firmie pracować. Nie polecam
Pracowałam w Only w Szczecinie. - zarobki: stawka dla nieuczących się była tak śmieszna, że brak słów; w dodatku brak możliwości pełnego etatu - atmosfera: gadanie jednej dziewczyny na drugą pomiędzy sobą - dresscode: nawet na opłaty nie zarobisz, ale musisz chodzić w ubraniach ze sklepu :) dostajesz 60% zniżki i musisz coś kupić, nieważne że te ubranią są po prostu brzydkie, słaba rozmiarówka, a większość z nich jest raczej dla starszych kobiet (więc może takie zacznijcie przyjmować?) - musisz non stop udawać, że coś robisz, nawet jeśli w okresie np. letnim jest słaby ruch i wszystko macie zrobione to lepiej poprawiaj ten sam wieszak 10 razy żeby nie usłyszeć, że nic nie robisz ;) - brak Plusy nie przychodzą mi do głowy żadne. Może to, że łatwo tam dostać pracę. Mimo wszystko bardzo źle wspominam ten okres, nawet nie nazywałam tego prawdziwą pracą i czułam się po prostu wykorzystywana. Na szczęście potem znalazłam o wiele lepszą pracę i żałuję, że nie odważyłam się wcześniej.
Czy pracodawca Bestseller Retail sklep Vero Moda organizuje swoim pracownikom szkolenia podnoszące ich kompetencje?
Podnoszenie kwalifikacji pracowników jest niejako jednym z obowiązków nałożonych na pracodawcę. I dlatego to niedobrze, że w Bestseller Retail nie macie dostępu do szkoleń. No a co z nowymi pracownikami? Czy chociaż oni mogą spodziewać się jakiegoś przeszkolenia?
Przeszkolenie trwa około 2 dni, dziewczyny pokazują jak się obsługuje kasę, sprząta sklep i układa ubrania.
Zapomnij. Nigdy nie było żadnego szkolenia. Pracownicy głównie na zleceniu, bo na umowie o pracę się nie opłaca, gdyż to najniższa krajowa, a robisz najgorsza robotę. Dzięki czemu najwięcej zyskują kierownik, zastępca, dekorator i kierownik regionalny. A pracownik ma robić wszystko, żeby oni dostali premię. Jedna wielka masakra.