Jaka jest stawka dla studentów w Waszej firmie?
Mam pytanie czy dyrektor Artur K. nadal jest dyrektorem zarządzającym ?
@kier...., co wskazałbyś jako zalety firmy? Poleciłbyś ją innym? Czy firma ta poszukuje obecnie nowych pracowników? @kierowca, czy zgłaszałeś komuś swoje uwagi na temat współpracy z handlowcami? Co wskazałabyś jako zaletę pracy w Złomhut sp. z o.o.? Jeżeli miałeś okazję pracować w tej firmie, podziel się z nami swoimi opiniami. Każda uwaga jest cenna i pomaga budować wizerunek pracodawcy.
Handlowcy jada po nas jak po świniach, wymyślają hdsy w ulewach deszczu i wiatrach ze aż strach na górę wchodzić a sami dogadują sie z klientami, podwyższają im sztucznie ceny i biorą z tego dole klient sam mi powiedział ze handlowiec zaproponował mu podniesienie ceny o 30zl ale z tego 10zl dla handlowca oczywiście od tony. I tak stwierdził nikt wyższej ceny nie zauważy z dyrekcji lub wciśnie sie kit dyrektorowi ze trzeba podwyższyć cenę bo konkurencja chodzi przy kliencie. I jak klient oddaje 100 ton to tysiąc handlowcowi na boku wpadnie. A my tu marzniemy i mokniemy na hdsie
z premią 2300 netto (na rękę)
Zarobki to najważniejsza rzecz na którą trzeba zwracać uwagę. Trudno najeść się "zasadami bhp, samochodem w dobrym stanie, szybkim serwisem samochodów", oczywiście wszystko to jest ważne, ale mało pożywne i bądźby szczerzy to działa na korzyść pracodawcy. Przecież to firmie drapol zależy żeby dojechać i odebrać złom i go "sprzedać" do huty. Tak oczywiście kierowca pracuje na dwie zmiany po 8h (6-14, 14-22) od poniedziałku do piątku. Są premie, ale ....., no właśnie kierowca musi przewieść odpowiednią ilość ton złomu, robi dwa kursy na zmianę czyli powinien przewieźć 4 kontenery na swojej zmianie ( ale muszą one odpowiednio dużo ważyć tzn. średnio 1 kontener powinien ważyć około 5,5tony). Klienci mają przeważnie dwa kontenery na placu, w jeden ładują blachę, a w drugi złom cięższy(wsad, poprodukcję, niewsad). Kontener z blachą, ładowany ręcznie bez "ubijania" może ważyć około np. samochody wybebeszone ale w całości tj. waga 3tony, kontener ze złomem ciężkim może warzyć "niegraniczenie dużo" ale tu uwaga wchodzą w zastosowanie przepisy o dopuszczalnej masie całkowitej. Jeśli kierowca zostanie zatrzymany przez ITD i będzie przeładowany to mandat. Czyli jeśli kierowca chce wypłatę pensji z premią musi przewieść 450ton w miesiącu ( czyli 4 kontenery dziennie przez 21dni i każdy kontener musi ważyć około 5,5tony). wszystko jest dobrze jeśli kursy są po dwa kontenery, i jeśli klient oddaje dobrze załadowane kontenery, ale jeśli oddaje tylko blachę (której jest znacznie więcej na rynku, wtedy kierowa nie ma szans na przewiezienie 22ton w ciągu swojej zmiany, a czy jest w stanie nadrobić kolejnego dnia ???, nie jest w stanie. I jeszcze trzeba pamiętać o awariach sprzętu, o złapanych gumach, w końcu jeździmy po złomowiskach)Uwaga !!!!!, kierowca nie jest rozliczany indywidualnie, czyli jeżeli jest 4 kierowców to muszą łącznie przewieść 1800ton, i wtedy jest przydzielana premia. To żem się rozpisał :)))))
UWAGA WSZYSCY BYLI(obojętnie z jakiego powodu i jak długo już nie pracujecie) I OBECNI KIEROWCY ZŁOMHUT-U !!!!!!!! W umowach JEŚLI macie LUB MIELILŚCIE zapis o PREMII REGULAMINOWEJ 30%. Skoro nie łamaliście i nie łamiecie zasad bhp, nie macie skarg na waszą pracę, nie spóźniacie się z kursami, i ogólnie nikt nie miał i nie ma uwag do waszej pracy, to PRZYSŁUGUJE WAM PREMIA REGULAMINOWA 30%. Każdy z WAS może wystąpić do Państwowej Inspekcji Pracy ze skargą i WYGRA sprawę. Wszystkie premie zostaną WAM WYPŁACONE za Wszystkie lata. Wystarczy tylko zgłosić się do PIP-u. Jeśli macie jakieś pytania to piszcie tutaj lub na adres:kierowcy@spoko.pl
Firma Zlomuhut jest wielkoą firmą , ale odział we Wrocławiu i jego żarząca to jedna pomyłka!! facet na stanowisku dyrektorskim to facet niezrównoważony i ma nie pokoleji w głowie , takie fakty po jednym spotkaniu z tym gościem. Nie ma szacunku do podwładnych , zero kultury osobistej , cwaniak pełną gębą. Byłem dwa razy na rekrutacji i ostatni raz u tego gościa !! wiem też ze pracownicy jak by mogli to taki wpiepsz by mu spuścili i wywalili go na zbity pysk z firmy .ale Firma tego nie zauważa co dlaczego nie może znalesc kierowców we Wrocławiu?, bo gość ma problem mniejszości albo miał ciężkie dzieciństwo.