IKEA Retail

1.8 Dodaj merytoryczną opinię

Opinie o IKEA Retail

Pracodawca

 Aktualność
Hej!

W IKEA cenimy otwartą komunikację. Na bieżąco czytamy wszystkie komentarze – konstruktywne informacje zwrotne stanowią dla nas punkt wyjścia do wprowadzania zmian i tworzenia miejsca, w którym każdy z nas dobrze się czuje.

Zależy nam jednak na tym, abyśmy wspólnie dbali o kulturę wypowiedzi. Merytoryczne komentarze pomagają nam w pełni przeanalizować sytuację, udzielić odpowiedzi lub podjąć stosowne działanie.


Pamiętaj również, że będąc pracownikiem IKEA, możesz w każdej chwili skontaktować się z nami bezpośrednio w lokalnym dziale People & Culture. To najlepszy sposób na to, aby porozmawiać o wszelkich wątpliwościach, zadać pytania, które Cię nurtują i rozwiązać wiele kwestii. Wierzymy, że otwarta i szczera rozmowa jest podstawą dobrej współpracy.


Jeśli jednak wolisz porozmawiać z nami anonimowo, masz też możliwość skorzystania z Telefonu Zaufania w IKEA. Wybierz tę opcję, która będzie dla Ciebie najbardziej komfortowa.

Zainteresowana Nowy wpis
Kandydat
 Pytanie

Witam, czy mają Państwo jakieś informacje/doświadczenia na temat rekrutacji/pracy w obszarze ochrony środowiska/zrównoważonego rozwoju/raportowania ESG w firmie Ikea Wrocław?

Pytanie Nowy wpis
 Pytanie

Czy w IKEA Retail możliwa jest praca na podstawie B2B?

Ari Nowy wpis
Kandydat

Szczerze jestem rozczarowany procesem rekrutacji w firmie IKEA. Cały proces trwał ponad dwa miesiące. Po zlecaniu zadań rekrutacyjnych przez dłuższy czas nie było żadnej odpowiedzi.

CS
Były pracownik
 Pytanie

Jeśli ktoś wybiera się do pracy w CS, to zdecydowanie odradzam. Na dziale panuje (usunięte przez administratora)i nie jest on stosowany przez kierownictwo, a przez pracowników. Tak zwana stara gwardia nakręca współpracowników przeciwko jednej osobie, którą sobie upatrzą akurat w tym momencie. Dużo mówi się o tym, żeby na bieżąco wyjaśniać konflikty. Osoby, które najgłośniej o tym krzyczą za plecami nakręcają spiralę nienawiści przeciwko temu współpracownikowi, który akurat stara się coś w tym dziale zrobić. Tak, w momencie kiedy próbuje się tam wprowadzić zmiany następuje wielki bunt na pokładzie i jazda po osobie, której zależy. Pracownicy w biurze zamiast skupić się na codziennych obowiązkach potrafią godzinami rozmawiać o pierdołach. Potem zdziwienie, że nie ma wyników. Jak mają być, skoro czas w pracy poświęca się na wszystko, tylko nie na pracę? Szkoda, że kierownictwo działu i PC nic z tym nie robią. Wiedzą o wszystkim i sami doświadczyli niejednokrotnie (usunięte przez administratora)ze strony swoich podwładnych. O co chodzi, że nikt nie potrafi zrobić z tym porządku? A może nie chce? Nie wierzę, że się nie da. Nie dziwię się, że ludzie masowo odchodzą i zmieniają dział kiedy tylko pojawi się okazja. Wszędzie lepiej niż w CS, gdzie wszyscy są dla ciebie słodcy do porzygu, dopóki nie zamkną się za tobą drzwi biura.

Pracownik Nowy wpis
Były pracownik
 Pytanie
@CS

Nie wierzę co przed chwilą przeczytałem żenada opinia jednej niedowrtosciowanej osoby ma zniechęcić ludzi do pracy w dziale obsługi klienta, wstyd ito mało powiedziane , praca w tym dziale to ciągle wyzwanie wiem bo pracowałem i było by tak dalej ale nieporozumienie z szefostwem zaowocowało zmianę działu. Ludzkie przesympatyczni i właśnie tu nie zgodzę się z opinią powyżej ludzie z tak zwanej jak to było wcześniej napisane starej gwardii są najlepsi pomocni z pozytywnym nastawieniem zawsze chętni do pomocy, co do pracy w biurze wiem że wyniki są świetne a rozmowa ??? co to za przykład nie sposób siedzieć przy monitorze 8 godzin nie odzywając się opis powyżej nawet nie wiem jak skomentować. Opis powyżej mogę opisać w jeden sposób frustracja i brak akceptacji ze strony współpracowników musiało być czymś spowodowane może jesteś tak sfrustrowaną osobą bo nie masz przyjaciół i na siłę próbujesz coś udowodnić swoją postawą i wypowiedzią. Szkód że puszczasz s świat taką opinię o dziale obsługi klienta ja polecam i zachęcam do aplikowania niech opinia jednej smutnej osobny nie wpłynie na chęć pracy w fajnym zgranym zespole

brak
 Rozmowa kwalifikacyjna
Przebieg rekrutacji

Rozmowa

Pytania

Ile chce zarobić

  • Poziom rozmowy:
  • Rezultat: Dostałem pracę
Pytanie
 Pytanie

Z jakich powodów pracownicy kończą współpracę z IKEA Retail? Czy sami rezygnują ze współpracy, czy są zwalniani?

pracownik
Pracownik
@Pytanie

Z tego powodu że jest to bardzo cieżka praca. Dużo dzwigania ktore powinno sie robić w dwie osoby ale oczywiscie brak pracownikow zmusza do robienia tego solo. Pracujące soboty a w zamian dzien wolny w tygodniu. Na zewnatrz wyglada to dobrze ale niestety gnije od srodka. W hr l;udzie mili ale jak zejdzieszdo magazynu to typowy (usunięte przez administratora) i chamstwo pracownikow na niskicg szczeblach. Zdarzajasie jednostki ktore są naprawde spoko ale wiekszosc pracownikow to sfrustrowane osoby zniszczone tą pracą. Brak rozwoju ludzie pracują po 8 lat i caly czas robią to samo. Liderami zostaja osboy ktore popracuja tam chwile, na moment odejdą po czym wracaja i zaraz dostaja funkcje lidera po znajomsci bo naprawde niczym sie nie wyrozniają. A jak brakuje pracownikow i musza sami robić cieżka robote to chodza wkurzeni na caly swiat a zwykyl pracownik musi sie z tym borykać na codzien. Chodzi jeden z drugim i nic nei robi tylko pali frana i niby spisuje i ogląda towar. Na plus kantyna bo tanie i dobre jedzenie. Jak chcesz co miesaic sie zastanawiac jaki tym razem ci przypadnie grafik to mozesz tam isc :)

Pracownik 12345
Były pracownik

Nie polecam nikomu pracy w tej firmie. Pracowałam 4 lata i to było o 4 lata za długo. Kierowników nie za bardzo interesuje co sie dzieje na stanowiskach, sa zbyt zajęci grzaniem foteli w biurze i wstawianiem relacji na insta. Braki w personelu, praktycznie ciagle pracuje sie za 2 osoby jak nie za 3. Brak możliwosci rozwoju - stanowiska kierownicze tylko dla pupili, jesli masz swoje zdanie to zapomnij o jakimkolwiek awansie. Stawki smiesznie niskie - nowi pracownicy dostaja na start wieksza stawke niz osoby z doswiadczeniem :) bo inflacja - ale dla ciebie stary wyszkolony pracowniku inflacja nie istnieje, tak jak podwyzka (bynajmniej zadowalajaca). Ogolnie praca jak praca, dla wiekszosci fizyczna, benefity ok, pakiet medyczny na plus - pod tym wzgledem nie ma sie czego przyczepic. Te 4 lata temu nawet bylo sie czym pochwalic - teraz ogromne ciecia kosztow, brak poszanowania dla pracownika. Pracodawca daje do zrozumienia, ze jak komus sie cos nie podoba to moze sie zwolnic (sugeruje ze zastapi cie ukraincami) - toksyczna atmosfera. Jesli szukasz firmy, ktora nie oferuje zadnego rozwoju ani przyszlosci, ale chcesz pojsc na dlugie l4 (albo nawet kilka bez zadnych konsekwencji) TO JEST WLASNIE PRACA DLA CIEBIE

Wiktoria
Inne
@Pracownik 12345

Ciekawe z czego wynikają braki personelu, chodzi o zarobki czy ilość pracy? A jak często można liczyć na podwyżkę i od czego uzależnione jest jej otrzymanie.

Magda
Kandydat
 Pytanie
@Pracownik 12345

Jakie minimalne zarobki?

lola
Pracownik
@Wiktoria

braki w personelu, atmosfera, (usunięte przez administratora), brak podwyżek, ludzie odchodzą, bo dzieje się tam coraz gorzej. Zarobki też nie są ciekawe, jak masz na wypłacie 3000 na rękę to i tak nieźle

G123
Były pracownik
@Wiktoria

Głównie zarobki nie adekwatne do ilości pracy, zachowanie kierowników, zły dojazd. Podwyżka raz w roku ( jeśli dobrze pójdzie) ale to uzależnione jest od twojej pracy

Ginger
Były pracownik
 Pytanie

Wytrzymałam 2.5 roku w tej firmie... Zaczynałam w czasie Covid przy zamkniętym sklepie, mimo że byłam oddelegowana do innych prac takich jak zbieranie zamówień, skanowanie zamówień czy domolinia- w firmie było całkiem całkiem ( buł inny kierownik sklepu). Wszystko zaczęło się psuć po zmianie kierownika sklepu... Mam wrażenie, że tam " rządzą" kierownicy funkcyjni a nie sam kierownik sklepu który na każde pytanie o sklep czy o inne "proste" pytanie odpowiadał, że nie wie lub się dopyta. Brak pracowników a co za tym idzie praca za 2/3. Ogarnianie sklepu przed otwarciem( wykładanie towaru) tak by można było otworzyć sklep ( po (usunięte przez administratora) się leje pot) a od kierownika sklepu dostaniesz uśmiech nawet nie dziękuję, a nawet co mi po takim dziękuję jak za to rodziny nie wykarmie? kasa niska, podwyżki to śmiech na sali, nowi pracownicy zaczynają z pensją taką jak inny pracownicy którzy już trochę pracują w tej firmie. Spotkanie integracyjne? impreza w klubie w ŚRODE... karty prezentowe lub jakiś gift? dostaniesz peeling z fusów po kawie które sam wyprodukowałeś pijąc kawke na przerwie lub oczyszczacz powietrza który zalegał na sklepie. Chcesz się wybić wyżej ? jeśli masz plecy lub potrafisz lizać tyłki kierownikom to ci się uda ;) ale jeśli masz własne zdanie które nie pokrywa się ze zdaniem kierowników to przykro mi ale nie uda ci się pójść wyżej. Jeśli nie masz własnego auta to nawet nie licz na dobry dojazd... jeden autobus co godzinę a ludzi taki tłum, że ciężko się wcisnąć. Jedyny plus jaki dostrzegam to koleżanki i koledzy na moim dziale oraz kierownik działu. Możliwość prywatnej opieki i multisport. Z całym sercem odradzam pracę w tym sklepie. Ciągłe zwalnianie się pracowników pokazuję jak tragicznie jest w tej firmie.

ankaskakanka123
Były pracownik
 Pytanie

Nie polecam pracy. Nie przepracowałam co prawda długiego czasu, ale swoje zdążyłam tam zobaczyć. Przez braki kadrowe zasuwamy za 2/3 osoby całymi dniami bo zmiany są tak ułożone ze nie masz czasu dla siebie, codziennie na inną godzinę przychodzisz do pracy. Wolna sobota? Zapomnij. Obiecują ci prace co 2 sobotę a masz co 4… wolną. Gdyby ci ta sobota nie przysługiwała to pracował(a)byś w każdą. W sobotę tak zasuwasz ze ledwo widzisz na oczy a w podziękowaniu dostaniesz uścisk ręki prezesa XD. Zresztą w tygodniu też nie jest łatwo, codziennie na inną godzinę przychodzisz do pracy i nie masz życia, praca staje się twoim drugim domem. Uzerasz się z ludzmi za beznadziejne pieniądze, bardziej opłaca się siedzieć na zwolnieniu lekarskim niz chodzić do pracy, zreszta po przepracowaniu miesiąca będziesz tak wykończony/a ze na takie zwolnienie pójdziesz. Mieszkasz we Wrocławiu i nie masz samochodu? Zapomnij o dobrej komunikacji. Co godzinę masz miejski autobus zapełniony toną ludzi, godzinę drogi jedziesz, godzinę drogi wracasz. Masz samochód? To średnio ci się opłaca dojeżdżać bo twoje zarobki są tak niskie ze jedno tankowanie zaboli twoja kieszeń. Podsumowując: zarobki beznadzieja, atmosfera coraz gorsza, dojazd pozostawia wiele do życzenia, cięcia kosztów się odbijają czkawką, a po miesiącu już nie będzie ci się chciało nic a chodzić do pracy w szczególności. Jedynie pakiet benefitów jest Ok. Nic poza tym. Jak tak dalej pójdzie to nie wiem kto będzie tam pracował.

1
Honorata
Inne
@ankaskakanka123

No tak... Ta komunikacja pozostawia po sobie wiele do życzenia. Na upartego można spać na tych łóżkach co tu są, kuchnia do wyboru do koloru itp. ;p Chociaż ogólnie to sądziłam, że jest jakiś bus pracowniczy tutaj. w sumie nie spodziewałam się, że aż takie warunki tutaj są z perspektywy klienta nie idzie tego odczuć. A aktualne benefity to wymienisz? Bo ktoś tylko o pakiecie medycznym pisał, też myślałam, że posiłek tu można za darmo dostać

Ator
Były pracownik
 Problem
@ankaskakanka123

Pracowałem półtora roku i mogę powiedzieć, że jest coraz gorzej. Praca jednej za dwie-trzy osoby, zero czasu dla siebie bo zmiany układane tak, że codziennie na inną godzinę. Soboty pracujące minimum trzy, ale miałem nawet pięć pod rząd. Ogólnie pracują całe rodziny i co lepsze stanowisko obsadzane jest "swoimi", trudno się przebić. Najgorzej mają sprzedawcy, braki kadrowe, duża rotacja, co chwilę inne działy dokładają obowiązków bo ONI się nie wyrabiają. Zero życia po pracy, bo albo wracasz jak koń po westernie, albo zajęte popołudnia i soboty, gdzie twoi znajomi i rodzina mają dni wolne. Co mi po wolnym dniu za sobotę w środku tygodnia, gdy reszta znajomych i rodziny pracuje. Podsumowując - praca dla młodych, silnych i najlepiej samotnych ludzi.

ankaskakanka123
Były pracownik
@Honorata

Właśnie pakiet medyczny, posiłek jak pracowałam to zupa + drugie danie 5 zł, punkty mybenefit tez są całkiem okej można wykorzystać na fajne rzeczy chociaż No wolałabym wyższa wypłatę.

Honorata
Inne
@ankaskakanka123

no właśnie jakby ktoś chciał kasę to im to różnicę w ogóle robi czy dadzą coś w formie benefitu czy właśnie jako $$? tu idzie się o cokolwiek dogadać czy tak w sumie taka duża firma, że nawet teoretycznie nie ma z kim?

Jan 25
Inne

Szanowni Państwo pojechałem z drugiego końca miasta Wrocławia do IKEA WE Wrocławiu zakupy zrobiłem pytam się Pani przy kasach gdzie mogę zapakować towar który kupiłem ponieważ kieliszki i inne rzeczy co kupiłem nie miały przykrywki pani mi odpowiedziała że na prawo jest stoli i tam się pakuję podszedłem a tam oczywiście jest stolik ale nie ma papieru do pakowania więc podszedłem do Pana i proszę o jakiś papier pan blondyn mówi że coś znajdzie poczekałem że 4 minuty przyniósł papier taki jak rolka papieru toaletowego ja odpowiadam tym mam zapakować te rzeczy a Pan mi odpowiada innego nie ma a jak coś się Panu nie podoba to proszę coś napisać w opiniach i się zaczolem śmiać. To taka jest IKEA co to ma znaczyć tak się szanuje klienta skandal. Mam zdjęcie tej roli papieru. Piszę prawdę nie dla checy

Noname56
Były pracownik

Pracowałam w Ikea 4 lata…. Co tu dużo mówić, za bardzo nie ma czym się pochwalić.. Zacznę może od tego, że jeżeli chodzi o awans to można sobie pomarzyć - jeżeli nie jesteś sztucznie miły mimo tego , że kogoś nie lubisz to nic nie osiągniesz.. Firma niby za równością, a to wcale nieprawda, bo każdy pracownik zarabia inaczej, a pracujemy na tych samych warunkach, liczą się tylko znajomości - zwykle korpo, które jak największym kosztem człowieka chce uzyskiwać wyniki nie dodając nic do pensji, a trzeba pracować za trzech - po zrobionej robocie ciężko usłyszeć zwykłe „dziękuje”. W sklepie pełno roszczeniowych klientów, którzy proszą o kierownika sklepu, bo kolejki na kuchniach, zwrotach, reklamacjach, a nawet i kasach, pełno skarg transportowych, a nikogo to nie interesuje. Pełno osób siedzących na l4, a firma nic z tym nie robi tłumacząc, że to okres grypy, kierownicy działów potrafią robić sobie selfie zamiast pomagać pracownikom rozładować kolejki na działach, brak jakiejkolwiek odpowiedzialności. Jedyny plus to benefity które zachęcają większość nowych osób do pracy. Ogólnie nie polecam uważam, że w firmie nie ma możliwości rozwoju można jedynie posiedzieć na l4 bo i tak nikt tego nie sprawdza i nie wyciąga z tego żadnych konsekwencji.

Elżbieta
Inne

Obecnie jest rekrutacja na pozycję Doradca/ Doradczyni Klienta ds. Obsługi Posprzedażowej. Dają tam w benefitach prywatny plan emerytalny. Wiecie co to znaczy? Na czym to polega? Jak korzysta się z tego planu?

lola
Pracownik
@Elżbieta

plan niby jest, polega to na tym, że IKEA odprowadza dodatkowe składki na emeryturę pracownika, które można otrzymać już po pójściu na emeryturę lub wypłacić jeśli się zmienia pracę. NIESTETY, wszystko brzmi fajnie, ale IKEA podejmuje decyzje i ogłasza, że w tym roku nie wypłaca świadczeń itd więc tak naprawdę to obietnica bez pokrycia

Honorata
Inne
@lola

i t decyzja to czym jest konkretnie uargumentowana? to ile tak w sumie osób obecnie mogliby zatrudniać na tym stanowisku, że zrezygnowali z tego? w przeszłości robili podobnie w innych sytuacjach?

Pytanie
 Pytanie

Czy IKEA Retail organizuje swoim pracownikom szkolenia podnoszące ich kompetencje?

Pausc
Pracownik
@Pytanie

Tak, użytkownicy Pausc i krgor organizują warsztaty w picia trunków alkoholowych. Warszawy odbywają się na osiedlu klecina gdzie jeden z wymienionych ma tam swoją metę.

7
Sylwia
Inne
@Pausc

A czy takie pracownicze szkolenia są? Takich integracyjnych to na pewno nigdzie nie brakuje

Leszek.
Inne

Zamówiłem we Wrocławiu stół i krzesła.czekałem 1 tydzień,dziś przywieźli ,stół biały a nogi i cały dół brązowy.Kurier tego nie zabierze mam składać reklamację i znów czekać1 tydzień. Zakupy w IKEA,zrobiłem pierwszy i ostatni raz.sklep idiotycznie zorganizowany chodzisz w koło jak obłąkany.a dostawa za którą zapłaciłem 120zł,tak jak opisałem.mogę sobie wyobrazić większe zamówienie.Pewnie nic by się nie zgadzało.Zdecydowanie odradzam,towar kiepskiej jakości,obsługa do BANI,lub można powiedzieć że jej niema. OMIJAĆ SZEROKIM ŁUKIEM.!!!!

1
Honorata
Inne
@Leszek.

A to serio pecha trzeba mieć, żeby na dzień dobry taką gafę u nich wyłapać. :/ Ty tego nie otwierałeś przy kurierze, więc dlatego nie mógł z marszu zabrać? W sumie co konkretnie mówili gdy się kontaktowałeś, przeprosili chociaż jakkolwiek?

Sylwia
Inne
@Leszek.

Jakże żałuję że wcześniej tutaj nie zajrzałam , 28/07/2022 zakupiłam i zapłaciłam za produkty w Ikea na kwotę 3000 pln z dostawą przez 1,5 tygodnia nie mogą do mnie dotrzeć 20 km z Wrocławia a status zamówienia od końca lipca widnieje "Zamówienie wyjechało i w krótce do Ciebie dotrze" Dramat, Koszmar, żenada Ikea ma klientów w głębokim poważaniu, także ostatni raz robiłam tam zakupy!!!!!

Honorata
Inne
@Sylwia

20 km...? A dzwoniła już do nich Pani? Bo ciekawa jestem co powiedzieli

Agata
Inne

Wstyd I hańba !!!! W tym sklepie segreguje się ludzi i sprawdza paszporty covid!!! Nigdy więcej zakupów w Ikea (usunięte przez administratora)

2
Bartosz
Inne
@Agata

To nie żadna segregacja tylko dbanie o bezpieczeństwo? Jesteś pracownikiem firmy bo klientów raczej nikt nie rozlicza ze szczepień tylko pilnuje maseczek. Napisz o co konkretnie ci chodzi?

Karolina
Inne

Zamowilam projekt kuchni co było super pomysłem ale...jak zaczęłam zamawiać rzeczy z projektu okazało się że połowę rzeczy nie ma więc zamówiłam to co jest a teraz muszę polować na resztę . Masakra i (usunięte przez administratora)no i wydatek bo za każdą rzecz trzeba osobno płacić za dostawę .

1
JAN
Inne

Pan MATEUSZ z Działu Meblowego na II piętrze w Ikei Wrocław jest wyjątkowo operatywnym, pomocnym dla klienta i rozwiązuje problemy klienta na medal. Jego postawę zaangażowania wobec problemów klienta oceniam bardzo pozytywnie. Jan.

3
JAN
Inne

Wielkie uznanie i wdzięczność za pomoc w zakupie wieszaka dla Pana MATEUSZA z Działu Meblowego na II piętrze dnia 30.11.2021 ok. 20:00. Pozdrawiam Jan.

3
Pytanie
 Pytanie

Jakich pytań można się spodziewać na rozmowie rekrutacyjnej w firmie IKEA Retail?

Były
Pracownik
@Pytanie

Nie wchodź tu no chyba że chcesz zostać minionkiem po kilku latach pracy.

Szklane drzwi
Inne

zamówiłam szafę PAX, w której zestawie były 2 sztuki szklanych drzwi. Przyjechały strzaskane. Pani na infolinii poinformowała mnie, że albo mam wypełnić formularz internetowy, albo przywieźć drzwi osobiście do sklepu. Problem jest taki, że formularz internetowy nie działa. Dostawa do sklepu też nie bardzo mi pasuje, bo ja mam 1.6m a drzwi 2 metry. No i ja jestem jedna a drzwi są 2 sztuki. I na piechotę też mi się nie uśmiecha 13 km zasuwać z tymi drzwiami. Dodatkowo są tak strzaskane, że nie da się ich nawet przestawić bez sypiącego się szkła, i nawet próby zrobienia zdjęć zakończyły się pokaleczonymi rękami. Jakakolwiek próba uzyskania informacji kończy się komunikatem 'ja Pani z tym nie pomogę, tylko takie mamy opcje' (formularz i osobisty dowóz uszkodzonego towaru) Zdecydowanie nie polecam. Reklamacje w IKEA to jakaś żenada.

7
ona i on
Inne
@Szklane drzwi

To nie na temat! Tu wpisujemy opinie o pracodawcy, a nie sklepie i obsłudze klienta.

Szalony johny
 Pytanie

Jak wyglada rekrutacja w waszej firmie ? :) Czy szkoła jest potrzebna do awansu ? :) - słowo awans mam na myśli coś wiecej niż tachanie kartonów :) - a szkołe....mam ukonczone tylko gimnazjum :/ Czy jesli wyraże chęci do współpracy to czy mnie odpowiednio wyszkolicie ? Potrzebuje sie rozwinąć chciałbym poznać nowych ludzi :) szukam pracy na długie lata naucze sie czego trzeba a nawet i wiecej jesli o mnie zadbacie :) chciałbym podnieść swoje zarobki z biegiem czasu co mogli byście mi polecić ? Pozdrawiam :)

Spoko loko
@Szalony johny

Bez problemu cię przeszkolą a nawet zrobią z Ciebie team lidera jak się będziesz nadawał grunt to żebyś był podatny na propagandowy korpobełkot

edukator
Pracownik
@Szalony johny

na początek naucz się poprawnej polszczyzny :)

Zostaw merytoryczną opinię o IKEA Retail - Wrocław

Możesz oznaczyć pracodawcę w treści opinii wpisując znak @ np: @Pracodawca

Administratorem danych jest GoWork.pl Serwis Pracy sp. z o.o. Dane osobowe przetwarzane są w celu umożliwienia ... Czytaj więcej


Drogi Użytkowniku,

Pamiętaj, przed dodaniem opinii o Pracodawcy, koniecznie zapoznaj się z poniższą informacją:

NIE dodawaj opinii, która:

ikona dobre praktyki
łamie prawo polskie
ikona dobre praktyki
jest niezgodna z regulaminem serwisu GoWork.pl
ikona dobre praktyki
jest wulgarnym komentarzem
ikona dobre praktyki
jest niemerytoryczna

Każda merytoryczna opinia jest ważna, każda z nich może być zarówno pozytywna jak i negatywna, dlatego zachęcamy do tego by dzielić się swoimi przemyśleniami, które dotyczą Pracodawcy. Nie pisz jednak pod wpływem negatywnych emocji.

Zadbaj o kulturę pozytywnego feedbacku, nie pisz tylko negatywnych informacji o Pracodawcy, zwróć uwagę na stosowne aspekty i realia w swojej opinii. Wszystkie oceny są wartościowe. Wspólnie zadbajmy o sens merytorycznych opinii.

Dodaj pomocną opinię, którą sam chciałbyś przeczytać o swoim potencjalnym Pracodawcy. Podziel się swoimi przemyśleniami, a poniższe przykłady możesz potraktować jako podpowiedzi o czym Użytownicy lubią czytać odwiedzając profile firm.

ikona dobre praktyki
przebieg on-boardingu nowego pracownika
ikona dobre praktyki
proponowane przez Pracodawcę wartości wynagrodzenia
ikona dobre praktyki
codzienna praca, również w relacji z przełożonymi
ikona dobre praktyki
panująca atmosfera w pracy
#TwójGłosMaZnaczenie

Często zadawane pytania

  • Jak się pracuje w IKEA Retail?

    Zobacz opinie na temat firmy IKEA Retail tutaj. Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy oraz kandydaci do pracy to 16.

  • Jakie są opinie pracowników o pracy w IKEA Retail?

    Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy to 12, z czego 0 to opinie pozytywne, 12 to opinie negatywne, a 0 to opinie neutralne. Sprawdź tutaj!

  • Jak wygląda rekrutacja do firmy IKEA Retail?

    Kandydaci do pracy w IKEA Retail napisali 1 opinii na temat procesu rekrutacyjnego. Zobacz szczegóły tutaj.

IKEA Retail
Przejdź do nowych opinii