Nie bardzo rozumiem dlaczego tak śmieszna firma i nie odpowiedzialna, nie kompetentna, nie profesjonalna prowadzi publiczny system edukacyjny !!!!!. Cały system i obsługa klienta nie mieści się nawet poza granicami normy i nie zasługuje na ocenę 0 . Infolinia to jakość pomyłka odbiera po 30 minutach Pan z głosem jakby spał na sianie w stodole, opryskliwy i arogancki powtarzający w kółko proszę napisać maila po czym w bezczelny sposób się rozłącza. Omijać szerokim łukiem wszystko co jest związane z tą pseudo firmą !!!!!
Pracuję już prawie rok i ogólnie nie mam zastrzeżeń. Na stanowisku wsparcia technicznego atmosfera bardzo miła, zawsze można liczyć na pomoc współpracowników z działu. Przełożeni dostrzegają ciężką pracę i zawsze idzie za tym premia oraz pochwała. Możliwość pracy hybrydowej na ogromny plus. Zarobki takie sobie, mogłoby być lepiej.
„Mogłoby” być czy jeszcze „może”? finanse mam na myśli. Czy cos jest dla przykładu już zapowiedziane na nowy rok? Będziecie mieć jakieś podwyżki? Czy lepiej o nie nie pytać? Była sugestia z rok temu co do stracenia pracy przez to, ale w zasadzie czemu?
Jestem w szoku ze można było dać komuś tak po prostu wypowiedzenie po 20stu latach pracy. często tak sie dzieje ze osoby o dłuższym stażu idą na odstrzał? Jakie sa najczęstsze powody zwolnień?
DLACZEGO APLIKACJA DLA RODZICÓW I UCZNIÓW JEST PLATNA? SYSTEM SZKOLNICTWA JEST DARMOWY W TYM KRAJU I ROWNIEŻ POWINNA BYĆ DARMOWA APLIKACJA. ZALOGOWANIE SIĘ W NOWYM ROKU SZKOLNYM GRANICZYŁO Z CUDEM, CHOLERA WIE O CO W TYM WSZYSTKICH CHODZI, ALE PEWNIE ZNOWU JAKAŚ PISOWSKA FIRMA DOSTAŁA KASE ZA NAPISANIE BEZNADZIEJNEJ APLIKACJI I TERAZ MAMY ZA NIĄ PŁACIĆ 43 ZŁ ? ŻARTY!!!!! TO NADAJE SIĘ NA INTERWENCJE POSELSKĄ!!!! NIE POLECAM!!!! A TA CAPTCHA PRZY WPISYWANIU HASŁA TO IDIOTYZM TOTALNY, SZKODA, ŻE JESZCZE 10 OKIENEK I 10 FORM INNYCH OD ŻEŃSKICH I MĘSKICH NIE DODALIŚCIE. DRAMAT!!!
Ktoś narzeka na wypowiedzenie po 20 latach ale to i tak niesamowicie długi staż :D I na pewno słabej umowy nie dają? Tylko coś na dłużej.
Wasz "nowy" dziennik to jakaś kpina jedynie gdzie się nadaje to do kosza. 1. Chcę przełożyć konto z starej wersji na nową, oczywiście, że się nie da, ponieważ po migracji nie mogę się zalogować. 2. Robię nie pamiętam hasła, loginu i tak dalej. Po prawie tygodniu żadnego odzewu. 3. Dlaczego mam płacić za jakąś aplikację? 42zł na rok??? Chyba żarty. Rozumiem, że chcecie zarobić, ale taka cena tylko aby odczytać wiadomość od nauczyciela. Szczerze odradzam. Niech wróci era papierowych dzienników.
1. Etap - rozmowa telekfoniczna. Krótka miła i przyjemna. 2. Etap - wizyta w biurze w Katowicach. Dramat. Ty i 3 osoby oceniające Twój każdy gest i słowo. Główna osoba pytającą była nie bezpośrednia przełożona, tylko pani Dyrektor, która wręcz maglowała człowieka do bólu pytając o każdy przecinek i pi(usunięte przez administratora) CV! Można odnieść wrażenie, że się aplikuję na co najmniej jej stanowisko lub na prezesa firmy! Maglowanie trwało godzinę, po którym wychodzi się zmęczonym tak,że brak sił na cokolwiek. Nawet drzemka nie pomogła. Na drugi dzień też można odczuć skutki tego przesłuchania na sobie.. Masakra. Najzabawniejsze jest to, że pani zapomniała sobie że rekrutuje na stanowisko na zastępstwo ???? Ogólnie przerost formy nad treścią. Można poczuć się zażenowanym. Brak propozycji pracy został przeze mnie przyjęty z ulgą. Jest pandemia, to.mają w czym wybierać, ale to sie kiedyś skończy. Warto o tym pamiętać.
Dotyczące przebiegu zatrudnienia, a właściwie pani dyrektor doczepiła się do jednego stanowiska i maglowała to do bólu. Plus pytania sytuacyjne oraz te dotyczące twojego czasu wolnego, zainteresowan, sytuacji życiowej (nie wprost, ale można się domyśleć o co chodzi) plus sprawdzanie twoich reakcji. I to wszystko na stanowisko osoby, która umawia na szkolenia on line!!
-
Poziom rozmowy:
- Rezultat: Nie dostałem pracy
Ktoś napisał ze szuka pracy gdzie naprawdę dbają o pracowników. tylko u was w jaki sposób to robią tak konkretniej?
Niestety vulcan nie dba o pracownika jestem tego przykładem po 20 prawie latach w tej firmie dostałam wypowiedzenie,zabezpieczenia bytu w tej firmie nie osiągniesz No chyba że jesteś czyimś "plecakiem".
Po tylu latach pracy podejrzewam ze pojawiło sie dość szerokie wyjaśnienie tego całego wypowiedzenia… o co im nagle zaczęło chodzić?
Powiem szczerze, korzystałem z wielu dzienników, ale nigdy nie korzystałem z tak badziewnego, naprawdę, jak wy to robicie, że dajecie radę zniszczyć wszystko, co jest możliwe w aplikacji. Osobiście nie polecam, dno totalne. Wulkanowy jeszcze wam ratował przysłowiowe (usunięte przez administratora), to mu utrudnialiście działanie, co jest śmieszne.
Ogólnie z kasy jesteście tutaj zadowoleni? Bo ciężko wywnioskować z tak różnych opinii. Szukam czegoś gdzie naprawdę dbają o pracowników
O co chodzi z tymi czytskami i zmianami na lepsze. Dobry moment wyczulem zeby sie tu przyjąc, kasa się polepszyla?
Nie bardzo rozumiem dlaczego tak śmieszna firma i nie odpowiedzialna, nie kompetentna, nie profesjonalna prowadzi publiczny system edukacyjny !!!!!. Cały system i obsługa klienta nie mieści się nawet poza granicami normy i nie zasługuje na ocenę 0 . Infolinia to jakość pomyłka odbiera po 30 minutach Pan z głosem jakby spał na sianie w stodole, opryskliwy i arogancki powtarzający w kółko proszę napisać maila po czym w bezczelny sposób się rozłącza. Omijać szerokim łukiem wszystko co jest związane z tą pseudo firmą !!!!!
W oko wpadła mi wzmianka o tych zmianach na nowe i lepsze. Każdy sie zgodzi z tym ze maja one teraz miejsce? co do dziś jeszcze sie zmieniło?
Jaka jest aktualna sytuacja Medardów Sprzedaży? kiedyś coś pisali o strachu o „swoją ciepłą posadkę”. Ale było to dość dawno a na głównej stronie widnieją ogłoszenia. Ze względu na rozwój czy może bardziej rotacje? jak praca wygląda? i jak jest teraz wynagradzana?
Stało się to, co powinno się dawno stać. Widać dobrą rękę szefa albo to zwykły przypadek. Nie sądzę, by ten ruch, to był rozwój. Bardziej czystki i zmiana na nowe i lepsze.
A jak rozmowy rekrutacyjne? Jaka atmosfera? Jest czym się stresować?
Pracuję już prawie rok i ogólnie nie mam zastrzeżeń. Na stanowisku wsparcia technicznego atmosfera bardzo miła, zawsze można liczyć na pomoc współpracowników z działu. Przełożeni dostrzegają ciężką pracę i zawsze idzie za tym premia oraz pochwała. Możliwość pracy hybrydowej na ogromny plus. Zarobki takie sobie, mogłoby być lepiej.
„Mogłoby” być czy jeszcze „może”? finanse mam na myśli. Czy cos jest dla przykładu już zapowiedziane na nowy rok? Będziecie mieć jakieś podwyżki? Czy lepiej o nie nie pytać? Była sugestia z rok temu co do stracenia pracy przez to, ale w zasadzie czemu?
Ludzie tutaj pisali jakiś czas temu, że handlowcy mają wysokie podstawy. Ktoś poda realną stawkę jaką można wynegocjować na tym stanowisku podczas rozmowy o pracę? Każdy handlowiec ma taką samą podstawę czy raczej jest ona zależna od stażu pracy czy też doświadczenia?
Na stanowisku menagera sprzedaży, bardzo słabe zarobki a premia nierealna. Co więcej, plany spredażowe bez głowy podzielone, bez wględu na potencjał klientów wszyscy mają taki sam plan. Brak słów.
Podstawa jest nawet za duża jak na menadżera sprzedaży (handlowca) ale jak się siedzi w domu i udaje, że pracuje, zamiast jeździć i pozyskiwać nowych klientów to nie ma co się dziwić, że negatywna opinia i szans na premię nie widać. Co do planów to zawsze handlowcy marudzą. Nie ma co narzekać i tak każdy ma dodatkową działalność (fuchę, dochód), a służbowy samochód i etat znacznie to ułatwia :)
Czyżbyś była z działu wtórnej, która siedzi na stołku i pokazuje wtórną sprzedaż jako swoją pracę, a faktycznie sprzedali programy handlowcy, Ci którzy według Ciebie siedzą i nic nie robią? Łatwą ręką jest podpisać się pod czyimś sukcesem.
Ojj... Chyba, któryś z byłych kierowników napisał/a prawdę. Prawda jak to prawda... kole w oczy ale tak tam właśnie jest. Handlowcy udają, że pracują. Z miesiąca na miesiąc się jakoś przemyka i do przodu. Podstawa duża, to siedzą cicho. Nikt się nie wychyla, bo posadka ciepła i szkoda taką stracić.
Aha no i co, myślisz, że po publikacji tego cokolwiek się zmieni? Piszesz o dużej podstawie. Jak wygląda?
Nic się tam nie zmieni. Wszyscy w tym dziale siedzą cicho, bo każdy boi się o swoją ciepłą posadkę. To jak z tą podstawą? Pochwali się któryś Handlowiec? Czy nie?
Serio ludzie się boją że prosząc o podwyżkę stracą pracę? Czy o co chodzi? Najwyżej kierownictwo się nie zgodzi? Czy jakieś inne podejście mają jeśli chodzi o te kwestie?
Wtorna to odnowienienie uslugi posprzedazowej albo odnowienie licencji. Prosta biurokracja. Ze sprzedaza to ma malo wspolnego.
Vulcan Sp. z o.o. szukała niedawno pracowników w mieście Dolnośląskie. Kto podzieli się opinią na temat pracy w tej firmie?
Ogólnie to totalnie odradzam, spędziłem tam trochę czasu i mogę co nieco powiedzieć. Niskie zarobki, mało osób wie co tam tak naprawdę robią, kolesiostwo i spychologia, o atmosferze nie wspomnę a na deser, wszyscy tam uwielbiają obiecanki.
Omówisz szerzej ten swój wspomniany deser? Co w zasadzie zostało Ci zadeklarowane a mogło się nie spełnić, że tak piszesz? Z tym brakiem świadomości odnośnie tego co się wykonuje to nie wystarczy podpytać? Jest wtedy szansa po prostu na jakieś drobne przeszkolenie?
Nie polecam aplikować do tej firmy. Rozmowa kwalifikacyjna zdalna w sztywnej atmosferze. Aplikowałem na niskie stanowisko, a pytania jakbym przynajmniej aplikował na kierownika działu. Rozumiem, że firma chcę dobrze poznać kandydata, ale niektóre pytania były przesadą. Dostałem informację, że odezwą się do mnie z decyzją (nawet jeśli będzie negatywna), oczywiście nikt nie raczył napisać lub zadzwonić.
Które ze stanowisk uznajesz w firmie za niskie? Podasz przy okazji ciekawości te pytania, które ci zadano? Z iloma rekrutującymi miałeś przeprowadzoną rozmowę i czy były to tylko osoby z HR?
Taki gówniany program na gorszym nie pracowałam, a pracowałam na różnych platformach od Sapów przez rewizory oraz programie budżetowym tzw. groszek nic nie jest intuicyjne wprowadzasz kwoty na klasyfikacji potem dziwnym trafem kwoty się łączą problemy z rozliczaniem pozycji nie polecam totalna porażka
Chciałem zapytać czy warto aplikować do firmy? Jaka jest szansa na rozwój i awans? Czy można godnie zarobić?
Drogi Użytkowniku,
Pamiętaj, przed dodaniem opinii o Pracodawcy, koniecznie zapoznaj się z poniższą informacją:
NIE dodawaj opinii, która:
Każda merytoryczna opinia jest ważna, każda z nich może być zarówno pozytywna jak i negatywna, dlatego zachęcamy do tego by dzielić się swoimi przemyśleniami, które dotyczą Pracodawcy. Nie pisz jednak pod wpływem negatywnych emocji.
Zadbaj o kulturę pozytywnego feedbacku, nie pisz tylko negatywnych informacji o Pracodawcy, zwróć uwagę na stosowne aspekty i realia w swojej opinii. Wszystkie oceny są wartościowe. Wspólnie zadbajmy o sens merytorycznych opinii.
Dodaj pomocną opinię, którą sam chciałbyś przeczytać o swoim potencjalnym Pracodawcy. Podziel się swoimi przemyśleniami, a poniższe przykłady możesz potraktować jako podpowiedzi o czym Użytownicy lubią czytać odwiedzając profile firm.
Często zadawane pytania
-
Jak się pracuje w Vulcan Sp. z o.o.?
Zobacz opinie na temat firmy Vulcan Sp. z o.o. tutaj. Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy oraz kandydaci do pracy to 15.
-
Jakie są opinie pracowników o pracy w Vulcan Sp. z o.o.?
Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy to 8, z czego 1 to opinie pozytywne, 7 to opinie negatywne, a 0 to opinie neutralne. Sprawdź tutaj!
-
Jak wygląda rekrutacja do firmy Vulcan Sp. z o.o.?
Kandydaci do pracy w Vulcan Sp. z o.o. napisali 1 opinii na temat procesu rekrutacyjnego. Zobacz szczegóły tutaj.