Podpowiedzcie czy firma ma jakieś oferty pracy?
Pracowałam w VULCANIE ok 1,5 roku w COK. Nie wiem czy nie jest to typowe call center, bo nigdy w takim nie pracowałam, ale mówią że nie ;) Do głównych obowiązków należy odbieranie telefonów i e-mail. I bywa różnie, raz jest za dużo czasem za mało. Ogólnie nie polecam na stałe. Praca dla studentów lub jako coś tymczasowego, bo jest to zlecenie, raczej bez możliwości UoP Podstawa wypłaty jest minimalna, ale są premie od sprzedaży i na tych premiach można dorobić nawet więcej niż z godzin. Praca 8-16, ale że jest to zlecenie można czasem wyjść wcześniej albo przyjść później. Z tym raczej nikt nie robi problemów. Ogólnie oceniam na plus współpracowników i kierowniczkę. Są owoce, cukierki, ciastka itp.
Śledzę wpisy od dłuższego czasu i nie mogę się zgodzić z niektórymi opiniami. Zdaję sobie sprawę, że na takich forach dają upust osoby, którym się nie powiodło w pracy. CI zadowoleni niekoniecznie tu zaglądają, bo nie mają takiej potrzeby. Ktoś, kto nie ma doświadczenia (nigdy nie pracował wcześniej) może faktycznie być zaskoczony, że na swoją wypłatę musi zapracować. Tak, trzeba się uczyć i brać odpowiedzialność za wykonywaną pracę! Odnosząc się do firm, w których pracowałam wcześniej uważam, że VULCAN całkiem nieźle wspiera rozwój pracowników i inwestuje w szkolenia w różnych formach. Wspiera też indywidualne kursy, czy studia podyplomowe. Jak w każdej firmie czasami komunikacja nie do końca działa, ale jeszcze nie spotkałam się z organizacją, która nie miałaby sobie czegoś do zarzucenia w tym zakresie. Bardzo cenię sobie dobrą atmosferę pracy i w dziale i ogólnie w firmie. Ludzie są względem siebie życzliwi i odnoszą się do siebie z szacunkiem. Myślę, że to jest najważniejsza wartość dla mnie jako pracownika, bo dzisiaj benefity tj. pakiety zdrowotne, czy karty na siłownię daje większość wrocławskich firm w branży IT. Ale nie wszędzie jest taka otwarta i życzliwa atmosfera pracy.
@Nieskoligacony skoro uważasz firmę Vulcan jako pierwszy krok w karierze to oznacza to, że firma zatrudnia również osoby bez doświadczenia. Na jakie stanowiska są zatrudniani tacy pracownicy? Czy są to staże czy normalne stanowiska?
1. Etap - rozmowa telekfoniczna. Krótka miła i przyjemna. 2. Etap - wizyta w biurze w Katowicach. Dramat. Ty i 3 osoby oceniające Twój każdy gest i słowo. Główna osoba pytającą była nie bezpośrednia przełożona, tylko pani Dyrektor, która wręcz maglowała człowieka do bólu pytając o każdy przecinek i pi(usunięte przez administratora) CV! Można odnieść wrażenie, że się aplikuję na co najmniej jej stanowisko lub na prezesa firmy! Maglowanie trwało godzinę, po którym wychodzi się zmęczonym tak,że brak sił na cokolwiek. Nawet drzemka nie pomogła. Na drugi dzień też można odczuć skutki tego przesłuchania na sobie.. Masakra. Najzabawniejsze jest to, że pani zapomniała sobie że rekrutuje na stanowisko na zastępstwo ???? Ogólnie przerost formy nad treścią. Można poczuć się zażenowanym. Brak propozycji pracy został przeze mnie przyjęty z ulgą. Jest pandemia, to.mają w czym wybierać, ale to sie kiedyś skończy. Warto o tym pamiętać.
Dotyczące przebiegu zatrudnienia, a właściwie pani dyrektor doczepiła się do jednego stanowiska i maglowała to do bólu. Plus pytania sytuacyjne oraz te dotyczące twojego czasu wolnego, zainteresowan, sytuacji życiowej (nie wprost, ale można się domyśleć o co chodzi) plus sprawdzanie twoich reakcji. I to wszystko na stanowisko osoby, która umawia na szkolenia on line!!
-
Poziom rozmowy:
- Rezultat: Nie dostałem pracy
@Quatro tak naprawdę oprócz opisania jacy pracują w firmie Vulcan pracownicy nie napisałeś żadnych szczegółów. Możesz napisać, co nie podobało Ci się w pracy skoro uważasz, że osoby długo tam pracujące nie wierzą w siebie? Co powoduje, że obrażasz zarząd? Jakie miałeś tam warunki pracy?
Na stronie firmy Vulcan w zakładce Kariera możecie przeczytać historie niektórych pracowników i jak udało im się zdobyć awans. Rozumiem, że w takim razie w tej firmie najpierw odbywa się rekrutacja wewnętrzna, a dopiero po takiej rekrutuje się zewnętrznie? Firma daje pierwszeństwo w awansie swoim pracownikom?
@Zadowolony masz rację, że bez wysiłku nie dostanie się awansu. Czyli polecasz pracę w Vulcan? Co byś uznał za mocną stronę pracodawcy? Firma poszukuje wielu pracowników https://www.vulcan.edu.pl/strona/aktualne-rekrutacje-139, czy na którymś z tych stanowisk pracujesz i powiedziałbyś coś więcej o nim?
@Juz nie Vulcan :-) nie jestem związana z Vulcan Sp. z o.o. Jestem pracownikiem serwisu gowork.pl. Oczywiście, jeśli działy w firmie są na tyle małe, że sama informacja o dziale w jakim się pracuje pozwoli na rozpoznanie osoby, która zostawiła komentarz, a ta chce pozostać anonimowa, to jak najbardziej rozumiem niepodawanie takiej informacji. Często jednak niektóre problemy dotyczą właśnie wyłącznie konkretnego działu i taka informacja może być przydatna dla osób, które rozważają dołączenie do firmy.
@Marcinrozumiem, że w firmie nie jest łatwo awansować na wyższe stanowisko. Firma zapewnia jednak szkolenia oraz możliwości rozwoju w postaci między innymi nauki języka. Chętnie dowiemy się więcej na temat tych benefitów. Piszesz, że praca jest monotonna. Pracy na jakim stanowisku to dotyczy? Taka informacja na pewno będzie ważna dla osób szukających informacji na temat pracy w firmie. @Juz nie Vulcan :-)również warto, żebyś uzupełnił/uzupełniła swoją wypowiedź choćby o dział, którego dotyczy Twoja opinia. W zależności od zakresu obowiązków, czy też właśnie działu warunki zatrudnienia , czy pracy mogą się znaczenie różnić.
Może się jeszcze wszyscy przedstawimy z imienia i nazwiska, droga Anetko, żebyś mogła szybciutko popędzić z tymi wspaniałymi newsami do przełożonego? Prawda zabolała?
Śmieszna firma z kadrą "leśnych dziadków". Jeżeli chcesz mieć satysfakcję z pracy, rozwijać się, zdobywać nowe umiejętności - odradzam. Jeżeli chcesz mieć wszystko w d..., brać kasę i śmiać się z pracy "kadry" dbającej głównie o wypłaty i "rodzinkę" - polecam. W kategorii "Janusze biznesu" Vulcan należy do elity ;-)
Firmę VULCAN mogę ocenić pozytywnie tylko pod jednym względem - panującej atmosfery pomiędzy pracownikami niższych szczebli. Pomoc, przyjazne stosunki, żarty na porządku dziennym, wsparcie i zgrane zespoły, które ze sobą nie rywalizują. Reszta jest dla mnie po prostu farsą. Firma pretenduje do bycia korpo co okazuje się być kompletną groteską. Żeby być korporacją - można dużo wymagać ale trzeba też dużo dawać! W VULCANIE spotkałem się z niemożliwymi wymaganiami stawianymi pracownikom, rozmowy kontrolujące, narzucone rozmowy rozwojowe tzw. "DD", ścisła kontrola przełożonych (którzy nawiasem mówiąc siedzą na swoich stanowiskach po 15 lat - co sprawia, że VULCAN nie daje swoim pracownikom możliwości jakiegokolwiek awansu). Wyjazdy integracyjne, wszelkie zabawy - owszem, i to na wysokim poziomie ALE TYLKO DLA DYREKTORÓW I KIEROWNIKÓW! szary pracownik jest skazany na monotonię pracy w firmie, która nawet wizualnie nie poprawi mu humoru, gdyż wygląd firmy wewnątrz jest czysto "szkolny", o kuchni już nie wspomnę.... Mówi się, że VULCAN to firma "rodzinna"; niestety można zrozumieć to zupełnie inaczej.. gdyż ilość podobnych nazwisk w firmie również powala z nóg. Pracownicy z krótszym stażem, pomimo iż są na wyższym stanowisku BOJĄ się zabrać głosu w ważnych kwestiach z uwagi na swoją posadę. Ostatnią kwestią jest ograniczona liczba etatów w firmie - co sprawia, że wszyscy którzy otrzymali posadę - ukrywają ten fakt ze względu na zazdrość pozostałych. Zdarzało się, że pracownicy z 5 letnim stażem pracy posiadali umowę zlecenie. Śmiechu warte.
@ktosław zaglądałeś na stronę internetową firmy? Znajdziesz tam informacje o plusach pracy w firmie Vulcan Sp. z o.o. https://www.vulcan.edu.pl/strona/praca-w-vulcan-418 Zamierzasz aplikować?
Myślę, że są możliwości rozwoju @magda. Wiadomo, że to takie stanowisko, które się kojarzy średnio, ale firma jest porządna i myślę, że rozwój możliwy. Tak smao jako koordynator ds. jakości szkoleń, gdzie dają umowę o pracę i niezbędne narzędzia pracy.
(usunięte przez administratora)
Mówimy oczywiście o podstawie netto ? A jak wygląda ścieżka rozwoju w firmie ? Dzięki za odpowiedź :) Pozdrawiam !
Wielokrotnie spotkałem opinie, że firma średnio wynagradza jak na branże IT. Czy ktoś coś więcej powie, na jakie zarobki może liczyć manager produktu ? Pozdrawiam.
kolejni, tak bardzo zapatrzeni w firmę- zostali przez nią potraktowani, jak poprzednicy- minął czas i koniec. W tej firmie, jak pamiętam, mówi się o braku "chemii" między "szefami", a pracownikami. Zła aplikacja- winny pracownik, zła organizacja- winny pracownik. Dobra praca- premia dla szefów. "Wciskanie" placówkom oświatowym produktów niedopracowanych- pozostawianie z problemem ludzi od wdrożeń i z serwisu. Nie pamiętam, aby odpowiadał którykolwiek z kierownictwa. Liczy się jedynie zysk- później zaczyna się naprawa. Rozwój- jedynie w ogłoszeniach o pracę. Premia- tylko w umowie- nie pamiętam nikogo, kto otrzymałby taka premię. Inne działania nakierowane jedynie na centralę. Pomyślcie, zanim stracicie złudzenia.
Pracowałem w centrum obsługi klienta w tej firmie dość długo i muszę powiedzieć że nie było źle ale na pewno nie ma tam czasu na obijanie się. Na początku przeraża ilość wiedzy jaką trzeba przyswoić trochę przeraża ale cały zespół jest nastawiony na pomoc no i teraz są porządne szkolenia. Jednak telefony dzwonią co chwilę a jak jest sezon lub zdarzy się jakaś awaria to jest po kilkanaście osób w kolejce. PLUSY: Bardzo fajny zespół - wszyscy młodzi, na luzie ale pracowici Na pewno się nie ponudzisz Dobre doświadczenie na pierwszą pracę, sporo się nauczysz - rekrutują na okrągło. Stabilność - prawie nie zwalniają (ludzie raczej sami odchodzą ale takie uroki umów śmieciowych), więc jak nawet nie idzie Ci na początku serwisowanie/sprzedaż to Cię po prostu doszkolą. Minusy: Umowa zlecenie i to tylko 11 brutto/h - niby można dorobić sobie prowizjami ale czasem to jest 100zł miesięcznie, czasem 1000 Chaos organizacyjny - przez ciągłe rotacje pracowników i nieprzemyślane decyzje liderów i trudna współpraca między działami Brak dodatków - multisport 120zł, kawa i herbata niby jest ale mleka już nie ma, żadnych wyjść za kasę firmową Brak premii - w okresach wzmożonych telefonów haruje się jak w tesco podczas świąt a nie dostaje się za to nawet 1zł premii - a w tym czasie nic nie sprzedasz. Awaryjność i niedopracowanie aplikacji - to my za to zbieramy od klientów a nic w tym nie zawiniliśmy :)
(usunięte przez administratora)
Zawsze można spróbować. Z moich obserwacji wynika, że jest to polityka skierowana na konkretne osoby- wręcz z imienia i nazwiska. Znam przynajmniej kilka takich przypadków w tej firmie
Jeżeli ktoś ma za dużo czasu, jego wola. W tej firmie nie macie szansy na jakikolwiek rozwój. Będą z Was wyciskać wszystko, co możliwe- w zamian marna pensja. Grono osób, które "poustawiały" siebie w hierarchii i nie dopuszczają innych do awansu. Szkoda czasu na firmę, która już w miejscu położenia swojej centrali, nie wykonuje niczego dla szkół.
no chyba za dużo wymagasz kolego, jaka piątka z przydku przy wypłacie? chyba ,że mówisz o jakimś projekcie zleconym do wykonania? to wtedy jest to możliwe, żeby było to kwota 500 zł na przykład albo i mniej, ale nie wiem na jakim stanowsiku mozna u nich zarobic ponad 5 tysięcy, to dl mnie zagadka jest.
Często zadawane pytania
-
Jak się pracuje w Vulcan Sp. z o.o.?
Zobacz opinie na temat firmy Vulcan Sp. z o.o. tutaj. Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy oraz kandydaci do pracy to 14.
-
Jakie są opinie pracowników o pracy w Vulcan Sp. z o.o.?
Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy to 7, z czego 1 to opinie pozytywne, 6 to opinie negatywne, a 0 to opinie neutralne. Sprawdź tutaj!
-
Jak wygląda rekrutacja do firmy Vulcan Sp. z o.o.?
Kandydaci do pracy w Vulcan Sp. z o.o. napisali 1 opinii na temat procesu rekrutacyjnego. Zobacz szczegóły tutaj.