Czy w firmie Eco Car - Wrocław są regularne szkolenia pracownicze?
Czy w Eco Car - Wrocław możliwa jest praca na podstawie B2B?
@Taxidriver Czy możesz dodać więcej informacji? Co się stało?
Ale oni chyba nawet w całej Polsce padli nie tylko we Wrocławiu. Z tego co było widać np. We Wrocławiu do czasu kiedy nie poszli na lotnisko całkiem całkiem im szło ale z takimi cenami jakie mieli na lotnisko i z tak duża opłata portu lotniczego szczelil sobie w kolano a jak naprawdę było to już nie chce wróżyć z kart.
Atmosfera w miejscu pracy odgrywa kluczową rolę w osiąganiu wyników. Jak wygląda ten aspekt w Eco Car - Wrocław?
Jak długie są zmiany ? Trzeba robić 12 godzinne jazdy?
Witam Wiadomo coś czy się coś zmieniło na plus w Eco bo planuje tam przejść ale te 3200 miesięcznie mnie troszkę przeraża wiem, że lot to, że auta na wyłączność ale jednak to ponad 3tys miesięcznie plus duży Zus i już się robi troszkę tego a myślę że 12 godzin to max jaki bym chciał poświęcić. Pozdrawiam
Witam. Temat zbiorczy na temat pracy, na taxi w Eco Car we Wrocławiu. Ja będę niedługo zaczynał, ale proszę o opinię tych, którzy już tam jeżdżą. Pozdrawiam.
Przykro mi to mówić. Ale to się trochę robi obóz pracy... Dają ci na zleceniu najniższa krajowa aaaa żądają byś jeździł 12 godzin. Przerwę możesz sobie bezpłatna oczywiście zrobić tylko w ciągu czasu między który obujmuje 3 godziny z twojego 12 godzinnego czasu pracy. Za każdą ryske masz ogromną karę 1000 zł booo nowe auta... Kierownik daje kary i nie rozmawia z tobą o tym... Dowiadujesz się bo pieniądze się niezgadzaja... System jest wadliwy więc musisz sam liczyć każda przepracowana minute. Ogólnie robię tu długo ale teraz już szukam czegoś nowego booo to dobra praca w sytuacji gdy musisz zarabiać przez miesiąc max dwa;-)
Wiarygodne opinie osób zatrudnionych w przedsiębiorstwie, to cenna wskazówka dla osób rozważających pracę w firmie. Wiecie, jak przedstawia się kwestia wynagrodzenia oraz benefitów pozapłacowych w Eco Car - Wrocław? Podzielcie się tymi informacjami.
W ogóle jesteście osobami które nie potrafią-czytać czy może pisać?? Jak można w ogóle ze zrozumieniem coś rozumieć jak wpisuje się "Administrator" a pyta się o pracę! Zastanów się! Benefitów spodziewaj się w fabryce pt: zapierdal..! to jest stały w pakiecie benefit dla-pracowników ;-) Ps Przedsiębiorstwo-nazwy używa się przy duużych korporacjach jak Kombajn! A to jest firma..robi to..różnicę! Polecam "administratorowi" Alfabet,czytankę lub dobre mleko-matki ..prosto z kranika heh
Jako Klient, absolutnie nie polecam!!! Zamawiasz taxi na dworzec lub lotnisko, czy to przez infolinię czy aplikacje, możesz być pewien, że nie przyjedzie o czasie, oczywiście nikt sobie nic z tego nie robi. Rozmawiając z konsultantem na infolinii masz wrażenie, że siedzi tam ktoś zupełnie niekompetentny! Jeśli lubisz adrenalinę o 5tej rano i boisz się, że nie zdążysz na pociąg lub lot, to dobrze trafiłeś!
Jest tylko małe ale. Na tym portalu opisujemy doświadczenia z poziomu pracownika. NIKOGO nie interesuje Twoja opinia jako klienta. Może zanim wylejesz swoje żale zainteresuj się gdzie to robisz, a nie bezsensownie spamisz i wprowadzasz zamieszanie.
Pracuję od ponad roku i muszę przyznać, że w EcoCar jest lepiej niż u konkurencji. Z niby „korporacjami” opartymi tylko na aplikacji rozdzielającymi zlecenia, w ogóle nie ma porównania. Normalne formy zatrudnienia, jednolita flota aut. Umowy z kluczowymi lokalizacjami (np. wrocławskie lotnisko). Na minus tylko liczba aut - mogłoby ich być więcej we Wrocławiu, wówczas bardziej rzucałyby się w oczy i korporacja byłaby jeszcze bardziej rozpoznawalna . Podsumowując - polecam EcoCar
Eco Car to dziwna firma-co tydzień są spotkania z kandydatami na kierowców a samochodów jak nie było tak nie ma.Po co więc dawać wciąż ogłoszenia skoro firma nie jest w stanie zapewnić narzędzia pracy dla chętnych którzy chcieliby pracować.Może ktoś tu napisze o co w Eco Car aktualnie chodzi chodzi.
Witam wszystkich obecnych i byłych kierowców Eco Car Wrocław-ponieważ firma mocno się reklamuje na portalach pracy zacząłem rozważać moźliwość pracy w EC we Wrocławiu.Proszę o świeźe opinie jak się pracuję,jaka atmosfera i jakie zarobki,bo ostatnie wpisy są tu z2015r a od tego czasu juź duźo wody upłynęło.
Jestem byłym kierowcą. Pracowałem tam od samego początku... Zmieniłem branżę więc już nie pracuję... A teraz fakty. Jeździsz dobrymi autami, system obsługi klientów jest konkurencyjny do Ubera nawet pod względem technologicznym, choć nie aż tak precyzyjny. Klientów ma się tam najczęściej z półki biznesowej wiec spotkasz tam miłych i spokojnych ludzi zazwyczaj. Starsi ludzie i studenci to rzadkość ale są... Dużo obcokrajowców pracujących w korpo będziesz woził do pracy...;) To są plusy... Miunusy... kierownik. Mało rozmowny. Ciężko o otrzymanie informacji... Jak coś do ciebie ma, ale nie jest to mega ważne, to po prostu nie poda tobie ręki albo poda, ale cześć już nie powie i w ogóle na ciebie nie spojrzy. Jak zrobisz jakiś mega błąd np. rozbijesz auto to powie tobie byś się nie przejmował;) to plus. Stara się nie robić straszliwych problemów. Tak więc jak masz zamiar jeździć po 12 godzin i więcej, być na każde zawołanie kierownika kiedy będzie potrzeba, będziesz szukał klientów tooo będzie cię kierownik lubił i bo jesteś wydajnym pracownikiem... Ale musisz śmigać tak jak on tobie powie i najlepiej w takich godzinach jak mu pasuje;) Oczywiście jak będziesz jeździł po 14 godzin to On nic tobie nie powie bo będzie zadowolony i tak z tego co ma;) czyli pracowitego podwładnego... Co do minusów... zmiany umów. Od momentu gdy się wyprowadzałem z tego miejsca, firma wprowadza dużo zmian wiec nie wiem jak jest teraz... Najpierw były umowy o współpracę, teraz z tego co wiem są umowy o dzierżawę auta, że że płacisz 1500zł i cieszysz się jazdą do tego paliwko ale autko masz tylko dla siebie iiii możesz śmigać na locie. Ale ostatnio z kolegą który nadal jeździ mówił że cały czas coś się zmienia więc nie powiem tobie jak jest teraz... Jak ja jeździłem to wyciągałem na niskim zusie 2500zł ale musisz wiedzieć, że ja się nie przykładałem. Często byłem w domu, ogólnie spędzałem czas nie szukając klienta a jedynie czekając na zlecenia z lotniska ;) Najlepsze kursy. Przykładający się pracownik który zrobi 300 godzin w miesiącu na dużym zusie był w stanie wyjeździć dochodu ok. 3000zł -3500zł ale musisz się skupić na szukaniu klienta, jak są przerwy dłuższe że nie masz nic, to śmigasz do centrum i szukasz;) Dobrze jest też wyjeżdzać w weekendy czego ja nie robiłem bo wtedy jest najelpiej... Sobota nocka, piątek nocka to najlepsza kasa, niedziela różnie...;) Na locie niedziela to niezła kasa. Tak mniej więcej to wygląda. Sam się przekonasz;)
Jeszcze jedno.... odnośnie kierownika.... to minus.... czasami będzie miał pretensje o pierdoły i naprawdę się zdenerwujesz, jak ci zada pytanie typu, dlaczego tam stoisz jedź gdzieś indziej;) a ty wiesz dlaczego właśnie tam jesteś;DDD Co do wynagrodzeń. Często są opóźnienia, spowodowane tym, że dana osoba od rozliczeń którą poznasz, robi to na sam koniec miesiąca i się nie wyrabia, ale to podobno z nadmiaru obowiązków, co stawiam w wątpliwość... aleeee;DDD muszę to przyząć kasa jest zawsze. Wiesz to spółka giełdowa musi być w kwestiach finansowych rzetelna. Starałem się być w miarę obiektywny, ale to trudność bo prawdę mówiąć z kierownika nie darzę sympatią.;) mam nadzieję że dałem tobie coś konkretnego
Dziękuję bardzo kolego za opis -napewno jest bardzo pomocny zarówno dla mnie jak i potencjalnych kierowców EC.Uważam też że jest obiektywny.Wiem że decyzję muszę podjąć sam-dzięki jeszcze raz.Pozdrawiam.
A jeszcze jedno pytanie-co mam rozumieć przez szukanie klientów-masz na myśli klientów z łapki?Pozdrawiam