Wulgarny kurier w Żabce.

Wulgarny kurier który przywiózł paczki do Zabki przy ul. Skłodowskiej 45 we Wrocławiu powinien być zwolniony w trybie natychmiastowym. Zwrócono mu uwagę że powinien być w masce ale kurier miał bardzo dużo do powiedzenia. Obserwowałem cała sytuację. Jestem klientem tego sklepu. Usłyszałem jego bezczelne odzywki łącznie z tekstem do Pani ekspedientki(spierdalaj). Mam nadzieję że zostaną daleko posunięte decyzje co do tego człowieka. Chętnie stanę jako świadek jeśli ta Pani zgłosi gdzie trzeba że DHL pozwala kurierom na wulgaryzmy w stosunku do ludzi.

1
nie zadowolony klient

kurierzy dhl myślą że człowiek ma czas i może czekać na nich, otóż nie nasz czas też jest ważny ja osobiście czekałem na kuriera przez trzy dni a on pisał że nikogo nie zastał w domu a po trzech dniach moją przesyłkę pozostawił u obcych ludzi gdzieś po drugiej stronie miejscowości ,ten ów kurier ani razu nie był pod wskazanym adresem wiem bo mam monitoring i go sprawdziłem jeśli wszyscy pracownicy tak robią to żle śię dzieje

2
Pytanie Nowy wpis
Użytkownicy czekają na odpowiedź 28 dni.
 Pytanie

Czy w DHL możliwa jest praca na podstawie B2B?

Wulgarny kurier w Żabce.

Wulgarny kurier który przywiózł paczki do Zabki przy ul. Skłodowskiej 45 we Wrocławiu powinien być zwolniony w trybie natychmiastowym. Zwrócono mu uwagę że powinien być w masce ale kurier miał bardzo dużo do powiedzenia. Obserwowałem cała sytuację. Jestem klientem tego sklepu. Usłyszałem jego bezczelne odzywki łącznie z tekstem do Pani ekspedientki(spierdalaj). Mam nadzieję że zostaną daleko posunięte decyzje co do tego człowieka. Chętnie stanę jako świadek jeśli ta Pani zgłosi gdzie trzeba że DHL pozwala kurierom na wulgaryzmy w stosunku do ludzi.

1
Siemanko
Klient
@Wulgarny kurier w Żabce.

Właśnie takich ludzi jak tutaj czyli ciebie powinno się tępić. Jak kurier by stracił prace przez ciebie to pamiętaj że nie problem byłoby cię znaleźć i sprawić żebyś ty też ja stracił . .....

2
iwona Nowy wpis
Klient
@Wulgarny kurier w Żabce.

super obsługa .profesjonalna

Marcin Nowy wpis
Klient

W piątek rano złożyłem zlecenie w DHL. Firma poinformowała mnie o tym, że paczkę odbierze dopiero w poniedziałek między 10.00 a 16.30. OK. Tyle że nikt w tym terminie się nie zjawił, nikt nie napisał ani nie zadzwonił. Zero kontaktu. Przez dłuższy czas walczyłem z infolinią. Gdy w końcu udało mi się połączyć z konsultantem, ten powiedział, że się takimi sprawami nie zajmuje, i kazał dzwonić jeszcze raz. Zadzwoniłem ponownie. Błogo płynęły minuty... W końcu odebrała pani, która z marszu po mnie pojechała, że kurier był o 17.00 i nikogo nie zastał. W związku z powyższym firma DHL leje na moje zlecenie, zamyka je, a po trzech dniach łaskawie dostanę z powrotem swoją kasę. Gdybym nie zadzwonił, nie dowiedziałbym się tego, że firma postanowiła paczki nie odbierać, bo... kurier się spóźnił. Zażądałem rozmowy ze zwierzchnikiem i pisząc to, właśnie wałkuję temat. Zażądałem też pisemnych przeprosin. Prędzej skisnę, niż kiedykolwiek skorzystam z usług firmy o tak niskich standardach...

zbychu
Pracownik

Praca na magazynie, masa paczek do segregowania, przyjmuja kazdego. W biurze najwytrwalsi, tzn tacy co nic innego nie potrafia, robia kariere. Atmosfera jak w Amazonie. Za(usunięte przez administratora)nie kolegi masz dodatkowe przywileje, niektorzy nawet sie z tym dobrze czuja i sa z tego dumni.

Artur Nowy wpis
@zbychu

Na jaką pensję można tu liczyć na początku? Czy oprócz podstawy są tu też jakieś premie i dodatki, a jeśli tak, to od czego są zależne? Mam nadzieję że niedługo mi odpowiesz, daj znać!

gemius

Wyniki badania GEMIUS/PBI dla wybranych węzłów w Marcu 2021r.

Ranking Użytkownicy
(real users)
  1. GoWork.pl 4 014 360
  2. linkedin.com 3 587 328
  3. olx.pl 3 276 288
  4. jooble.org 3 086 424
  5. pracuj.pl 3 054 024
Alon
Użytkownicy czekają na odpowiedź 190 dni.
Pracownik
 Problem

Absurd! już któryś raz z kolei kurier firmy DHL na niby nie zastaje nikogo w domu, kiedy wszyscy są. Cały czas czekamy na dostawę i dostaję maila, że kurier ponownie był i nikogo nie ma. W obecnych czasach pracujemy zdalnie, adres podany poprawnie, numer telefonu również, żadnego kontaktu z strony kuriera nie było. Po to się wybiera opcja dostawy do domu z opłatą, żeby dostać to od razu w domu. Dlaczego Państwo nie zwracają uwagę na tak ważne rzeczy, brak numeru do konsultanta, brak możliwości kontaktu z osobą, która to wytłumaczy. Brak podania numeru do kuriera, który dostarcza paczki. Przecież kuriery też tracą czas nie zostawiając paczki u osób zamawiających, choć teraz już wątpię, pewnie od razu to wszystko ląduje w w DHL bez próby nadania do ludzi. Jest to nieodpowiedzialne i jest to (usunięte przez administratora) ludzie płacą za komfort a pracownicy DHL nawet nie raczą zadzwonić lub podać numer. (usunięte przez administratora)

ania14
Użytkownicy czekają na odpowiedź 210 dni.
Kandydat
 Pytanie

Na jakie zarobki może liczyć magazynier/ka?

biuro
Użytkownicy czekają na odpowiedź 245 dni.
Klient
 Pytanie

DHL beznadziejna firma kurierska , kurier brak kontaktu telefonicznego i przesyłki a na infolinii informacja że paczka została odebrana przeze mnie ? ciekawe kto zapłacił ? Kurier to państwo w państwie .

MG
Użytkownicy czekają na odpowiedź 246 dni.
Klient
 Pytanie

Czy można być zadowolonym z firmy kurierskiej, która nie dostarcza przesyłek a na stronie DHL jest informacja, że kurier nie zastał odbiorcy w domu? W domu ciągle ktoś był, wiec nie ma takiej opcji. Numerów kontaktowych do kuriera nie ma, na Bierutowską również. Jest infolinia, która zabiera czas a niczego nie wnosi. Niestety nie miałam wpływu na to jaką formę wybrał sklep, w którym dokonałam zamówienia ale z pewnoscią nigdy nie skorzystam z usług DHL, wolę już żółwią Pocztę Polską!

Joanna
Klient

Niestety nie jestem zadowolona z usług DHL. Po raz kolejny wystąpiła sytuacja, w której kurier nie zastał mnie w domu, więc dostałam informację, że kolejna próba doręczenia będzie następnego dnia. Następnego dnia czekam w domu 2,5h, okazuje się, że kurier w ogóle nie przyjeżdża, po czym muszę jechać przez cały Wrocław, aby odebrać paczkę i dowiaduję się, że kurier tej paczki nie dostał do przekazania. Błędne dane przekazywane są też na infolinii, gdzie rozmawia się nie z człowiekiem, a robotem. Brak kontaktu z DHL - chodzi o rozmowę z człowiekiem. Żenada, brak szacunku do drugiego człowieka!!!

1
nie zadowolony klient

kurierzy dhl myślą że człowiek ma czas i może czekać na nich, otóż nie nasz czas też jest ważny ja osobiście czekałem na kuriera przez trzy dni a on pisał że nikogo nie zastał w domu a po trzech dniach moją przesyłkę pozostawił u obcych ludzi gdzieś po drugiej stronie miejscowości ,ten ów kurier ani razu nie był pod wskazanym adresem wiem bo mam monitoring i go sprawdziłem jeśli wszyscy pracownicy tak robią to żle śię dzieje

2
Piotr
@nie zadowolony klient

wiesz co myślę tak... czy widziałeś kiedyś jak wygląda praca kuriera ?byłeś na terminalu? a więc od poniedziałku do piątku przychodzisz do pracy na 7-mą bądź 7:30 do roboty wkładasz kamizelke i wchodzisz na halę po czym idziesz do swego stanowiska i zaczynasz segregować paczki i układać je ulicami paczki pobraniowe odkładasz na bok i dzwonisz do ludzi pytając o której będziesz mógł dostarczyć by był ktoś w domu z odliczoną kwotą,w zasadzie lepiej wszyatkie oddzwonić i według tego ułożyć sobie na wozie, do tego dochodzą odbiory od osób prywatnych firm kiedy mamy wszystko ułozóne ulicami układa się na wozie oczywiście wszystkie paczki wchodzą zeskanowane na urządzenie skaner który też służy za telefon po załadunku podchodzi się do osoby przy komputerze i prosi się o starą listę lub nową i po czym robi się jeszcze raz spis na odnej kartce odkąd zacząć i robi się całymi ulicami po czym wyrusza się w teren w zależności kto ma ile paczek dzień się zaczyna od 7:30 a kończy 18-sta ?aż się rozwiezie wszystkie paczki i zrobi wszystkie odbiory następnie powrót i wszystkie odbiory wykłada się na rolki poza tymi co są oznaczone duże WR CO ktoś nie odbierze idzie się do punktu awiz nakleja się naklejkę opisuje i za dwa dni lub następny dzień znów idzie kolejne doręczenie. Tak oto wygląda cały dzień kuriera

PiotrK
Klient
 Pytanie
@Piotr

Kto rozdziela paczki między kurierów. Dzieje się to automatycznie na zasadzie paczka na ulicę... w rejonie kuriera... . Czy kurierzy zmieniają rejon rozwożenia?

MARIA
Klient

po ustaleniu dnia i godziny odbioru (10-17)- 7 godzin oczekiwania kurier się nie pojawił i nie powiadomił o przyczynie, po reklamowaniu ustalono następną date i godz. odbioru 15-17, kurier się nie pojawił, kolejna interwencja i data godz. 15-17, telefon o d kuriera czy może być godzina wcześniejsza tj 13 -ta do 17 kurier się nie pojawił w końcu zrezygnowałam z usługi ponieważ upływał termin zwrotu, konsultanci nie maja wpływu na to co robi kurier a mam wrażenie że kurier robi co chce-NIGDY WIĘCEJ DHL

1
Slawko
Użytkownicy czekają na odpowiedź 348 dni.
 Pytanie

Witam. Czy jest mi ktoś w stanie powiedzieć jak wyglądają warunki pracyw Mirkowie jako operator wózka?Będę bardzo wdzięczny

Pytanie
 Pytanie

Czy pracownicy w DHL dogadują się między sobą?

Lion
@Pytanie

Jesli chodzi o samych pracownikow bez zadnej wladzy tak ale z kordynatorami i przelozonym ciężko

LION

Jestem pracownikiem juz od ponad miesiaca i na poczatku bylo wporzadku nie bylo stresu owszem troche wysilku fizycznego i tyle w aktualnym stanie w firmie jest chaos bo jest mala liczba osob co skutkuje tym ze zucaja cie z stanowiska na stanowisko typowy (przynies podaj pozamiataj) dzis sytuacja robilem za jedna osobe co sie okazalo puzniej pomoglem 2 posprzatalem w jednym miejscu bledne paczki i wrocilem na swoje miejsce pracy po czym zaczelem robic i nagle przychodzi kordynator z tekstem ze za wolno pracuje i wyslal mnie na inne miejsce pracy totalna parodia jesli ktos bedzie chcial przyjac sie do dhl we wroclawiu i jesli macie inne ofetry pracy z podobna kasa odpufcie sobie ta firme bo bedziecie robic za 3 a i tak beda miec to w (usunięte przez administratora)

Żenada

Zamówiłam z chłopakiem rzeczy z superdry ponad miesiąc temu, a paczki nadal nie ma, ponieważ w dniu w którym kurier przyniósł nam paczkę, okazało się, że to nie jest nasza paczka tylko innej osoby, a na paczce były 3 etykiety innych adresów. Mój chłopak zadzwonił z jednej etykiety do Pana i okazało się, że ma paczkę innej osoby, a ta trzecia osoba ma naszą. Chłopak zadzwonił na infolinie i oczywiście Pani przemiła, że nas przeprasza, ponieważ to jest ich błąd pomylenia paczek i w ciągu 2 tyg. mają się odezwać w sprawie paczki. Po 2 tygodniach jest nadal cisza, więc chłopak pisze e-mail do DHL, a oni po kilku dniach odpisują, że naszą paczkę zgubili i proszę sobie radzić sam..... To są jakieś żarty. Dużo zamawiam przez internet i nigdy mi się nie przytrafiło, aby ktoś mógł zgubić moją paczkę.......

1
Izzy

Skandaliczne zachowanie- biorę pod uwagę zgłoszenie do Rzecznika Praw Konsumenta. Kurier dwukrotnie nie pojawił się w wyznaczonych godzinach ( pytanie czy w ogóle był?). Po pewnym czasie straciłam możliwość monitorowania przesyłki- PO PROSTU ZNIKNĘLA.Po dwóch kolejnych dniach dostaję informację że muszę odebrać przesyłkę z hurtowni z drugiego końca miasta w ciągu 6 dni roboczych! Wcześniejsze skargi nic nie pomagały- na prośbę o numer telefonu Pani z DHL przestała się do mnie odzywać... Dodzwoniłam się wreszcie do hurtowi we Wrocławiu i okazało się że dobrze nie jechałam bo przesyłka wróciła do ZALANDO! A podane godziny przybycia kuriera są tylko HIPOTETYCZNE!To są jakieś kpiny! Po tym doświadczeniu nie zamierzam korzystać ani z usług Zalando ani DHL. Moje sugestie dla DHL: Skandaliczne zachowanie- biorę pod uwagę zgłoszenie do Rzecznika Praw Konsumenta. Kurier dwukrotnie nie pojawił się w wyznaczonych godzinach ( pytanie czy w ogóle był?). Po pewnym czasie straciłam możliwość monitorowania przesyłki- PO PROSTU ZNIKNĘLA.Po dwóch kolejnych dniach dostaję informację że muszę odebrać przesyłkę z hurtowni z drugiego końca miasta w ciągu 6 dni roboczych! Wcześniejsze skargi nic nie pomagały- na prośbę o numer telefonu Pani z DHL przestała się do mnie odzywać... Dodzwoniłam się wreszcie do hurtowi we Wrocławiu i okazało się że dobrze nie jechałam bo przesyłka wróciła do ZALANDO! A podane godziny przybycia kuriera są tylko HIPOTETYCZNE!To są jakieś kpiny! Po tym doświadczeniu nie zamierzam korzystać ani z usług Zalando ani DHL.

3
TakaPrawda
@Izzy

Przesyłki ZALANDO... taaa, sa dziesiatki paczek od ZALANDO dziennie, ktore sa odsylane spowrotem do nadawcy tylko dlatego, ze siedzi w domu jedna z druga zamawia cos, nawet sie nie zastanawiajac czy to potrzebuje czy nie, by oczywiscie w dzien odbioru nie być pod wskazanym adresem, badz adres sie nie zgadza, badz nie ma numeru kontaktowego, badz kurier pojedzie tylko po to by przesylke zwieść na terminal bo Pani zamawijaca jednak sie rozmyslila i juz nie potrzebuje tego co wczoraj zamawiala. Niestety często jest tak, że to WY Klienci robicie (usunięte przez administratora) wlasnie przez takie bezmyslne zamawianie a biorac pod uwage wielkość terminala we Wroclawiu nie możecie się dziwić, że takie sytuacje się zdarzaja. Wina nie leży tylko po stronie DHL lecz często po sdtronie klienta. Dziekuje za uwage

Marcys

Magazynier 3000 bruttu plus premia do 20 %. Dodatek nocny 30% do godziny. plus bony 12 zł dziennie w okresie zimowym Specjalista 3300 brutto i tak samo Koordynatorzy nie wiem. Nikt się nie chwalił. Ogólnie tragedii nie ma. O wiele lepiej niż w Amazonie czy fedex-ie

Michał
@Marcys

Hahaha 3000 brutto mówisz poważnie?idź do biedronki tam tyle na rękę płacą

Artur
@Marcys

Z tego co piszesz zarobki plus benefity są na dobrym poziomie. Dodaj jakie umowy o pracę są proponowane nowym pracownikom, bo to ważna informacja dla starających się o zatrudnienie.

Marcys
@Michał

Michal po co mam.isc do biedronki jak wolę bez stresu pracować na magazynie za podobną stawkę i nie przychodzić do domu wykończonym . Przynajmiej z szacunkiem odnoszą się do mnie przełożeni i żaden klient nie drze na mnie ryja!

Marcys
@Artur

Ja pracowałem na agencji za 3000 brutto na umowę o pracę przez agencję ale umowa co.miesiac. przez dhl taka sama stawka ale co rok podwyżki jeśli otrzymałem pozytywną ocenę od koordynatora

Piotr

słuchajcie tak dużo się mówi o dhl i to że jesteście niezadowoleni. Ja rozumiem wszystko .Sam jestem pracownikiem DHL kurierem i na codzień widzę jak ta praca wygląda i zapewniam nie są to miody. po pierwsze w firmie DHL nie można płacić ani poprzez blik ani kartą osoba która zamawia paczkę za pobraniem powinna mieć odliczoną gotówkę a kurier nie ma obowiązku wydawać reszty tak stanowi prawo to że kurier dzwoni do klienta to jest jego dobra wola ale nie należy to do jego obowiązku.Ja akurat dzwonię do każdej osoby. paczki które mają powyżej 30 kg może kurier odmówić wnoszenia.

Mika

Przyjechała Pani Kurier (Pani z Urainy dosyć że nie wyrazie mówi po polsku to jeszcze bez gotówki ani karta nie można zapłaci ani nawet nie ma wydać żenada tylko czekają na NAPIWKI żeby im dac !!!!!

2
Hmm
@Mika

Na napiwki, powiadasz ,a dałaś chociaż raz?,no widzisz .Szkoda że nie widzisz ich ciężkiej pracy,chociażby 15 kg paczki

Przemek

PORAZKA!! zamowilem paczke dhl i kuriera nawet u mnie nie bylo i dostalem meila ze zostawil awizo i zadnego awizo nie bylo na drugi dzien napisal mi ze nieudane doreczenie paczki i rowniez kuriera go nie bylo u mnie dzwonilem na infolinie i kazali mi przyjechac do wroclawia po odbior paczki 70km odemnie!!!! NIE POLECAM!!!

1

Zostaw merytoryczną opinię o DHL - Wrocław

Administratorem danych jest GoWork.pl Serwis Pracy sp. z o.o. Dane osobowe przetwarzane są w celu umożliwienia ... Czytaj więcej

gemius

Wyniki badania GEMIUS/PBI dla wybranych węzłów w Marcu 2021r.

Ranking Użytkownicy
(real users)
  1. GoWork.pl 4 014 360
  2. linkedin.com 3 587 328
  3. olx.pl 3 276 288
  4. jooble.org 3 086 424
  5. pracuj.pl 3 054 024