Wulgarny kurier który przywiózł paczki do Zabki przy ul. Skłodowskiej 45 we Wrocławiu powinien być zwolniony w trybie natychmiastowym. Zwrócono mu uwagę że powinien być w masce ale kurier miał bardzo dużo do powiedzenia. Obserwowałem cała sytuację. Jestem klientem tego sklepu. Usłyszałem jego bezczelne odzywki łącznie z tekstem do Pani ekspedientki(spierdalaj). Mam nadzieję że zostaną daleko posunięte decyzje co do tego człowieka. Chętnie stanę jako świadek jeśli ta Pani zgłosi gdzie trzeba że DHL pozwala kurierom na wulgaryzmy w stosunku do ludzi.
Firma nie wywiązuje się z opłaconej przesyłki i nie zwraca za niewykonanie usługi! Kurier(kolejny raz ) podrzuca paczke do pasującego punktu, w kontakcie prymitywny i niegrzeczny,kłamie!( nie mam pojęcia kto weryfikuje takich ludzi do pracy?!). Kontakt w sprawie reklamacji żaden! Nie można się nigdzie dodzwonić. Powinni zamiatać ulice.
Zdecydowanie nie polecam tej firmy, korzystałem po raz pierwszy, nazwa ładnie brzmi i ma już wyrobioną markę ale to tylko złudzenie. Za pierwszym razem paczka spóźniona o 2 dni wróciła do sklepu, za drugim razem dostałem paczkę za pobraniem, więc zgodnie z zasadą "kota w worku nie kupuję" sprawdzam, przecinam czerwoną folię i widzę coś płynnego się rozlało, ciemna mokra plama na już rozmiękłym kartonie, natychmiast oddaję paczkę kurierowi, który jest z Ukrainy nic nie rozumie i jest przerażony, się zaklejam rozciętą folię taśmą papierową i pisze drukowanymi zwrot z powodu uszkodzenia.Za chwile kurier dzwoni do kogoś kto próbuje mi wmówić, że za paczkę muszę zapłacić a za pięć minut przychodzi kurier z kimś kto mówi po polsku podają mi telefon szefa, ktory wyzywa mnie od starych dziadków i odgraża się że będę jeszcze żałował i te 128zł za paczkę nie jest tego warte. Poinformowałem sklep i DHL centrale i czekam na wyjaśnienia. Nie dajcie się zastraszyć.
Firma nie wywiązuje się z opłaconej przesyłki i nie zwraca za niewykonanie usługi! Kurier(kolejny raz ) podrzuca paczke do pasującego punktu, w kontakcie prymitywny i niegrzeczny,kłamie!( nie mam pojęcia kto weryfikuje takich ludzi do pracy?!). Kontakt w sprawie reklamacji żaden! Nie można się nigdzie dodzwonić.
Witam jak wygląda tam praca na magazynie od 2-10, jak atmosfera?
Kolejna sytuacja kiedy kurier widmo nie dostarcza paczki pisząc że nikogo nie zastał pod wskazanym adresem. W domu było pięć osób. Nikt nie dzwonił przez telefon. Nikt nie dzwonił dzwonkiem do drzwi. Paczka zawiera zakupy na diabetyk24. Poprzednio dostała podeptana i rozplombowana. Reklamacja nie przyniosła żadnych rozwiązań. DHL parcel się kompletnie nie uczy. Najgorszy dostawca na rynku. Przedziwne że jeszcze na nim funkcjonuje!! Dramat!
Jak dużo osób pracuje w DHL?
Najgorsza firma kurerska! Otrzymałam mail że paczka będzię dostarczona do POP DHL( do Żabki) w dniu 25/01 . Dzisiaj 26/01 sprawdzam status przesyłki i jest napisane że w dniu 25/01 Odbiorcy nie było w domu w momencie doręczenia przesyłki. (usunięte przez administratora) to jest sklep który pracuję od 06:00 do 23:00 , nie jest możliwe że nikogo tam nie było. Zadzwoniłam dziś na infolinię udało mi się skontaktować z kurierem i tłumaczy się że jemu paczka nie weszła do systemu i musiał tak zaznaczyć.
Cała firma obrywa przez skandaliczną pracę niektórych kurierów. Nigdy w żadnej innej firmie czegoś podobnego nie widziałam. Olewanie klienta, wulgaryzmy, celowe doprowadzanie do zwrotu przesyłek. Kilka dni walczyłam z kurierem o nr pobocznym 326 we Wrocławiu. Czekalam na przesyłkę, specjalnie wzięłam dzień wolny. Rozmawiałam z kurierem, pisałam smsy dla przypomnienia. Pan nawet nie przyjechał i napisał że nikogo nie zastał. W kolejny dzień byłam już w pracy do 16.00 i prosiłam telefonicznie o dostarczenie przesyłki po 16.00. Nie reagował. Po prostu znowu napisal że nie było nikogo w domu. Przez telefon zaczął krzyczeć i przeklinać że on zapomniał, że ma dużo innych paczek. To ja się pytam po co podaje się telefon do kuriera?? Kuriera nie interesuje że ktoś wziął dzień wolny i czeka na ważną przesyłkę. Jak można zatrudniać takich ludzi? Chamstwo i bezczelność! Jakość obsługi jest poniżej jakiejkolwiek normy. Łaskę robią ludziom. Pani kierownik E. Tarno.. a powinna baczniej wybierać osoby do współpracy i wziąć odpowiedzialność a firmie na pewno tacy ludzie przyniosą tylko wstyd i negatywne opinie. Mam nadzieję że zostaną wyciągnięte konsekwencje wobec chamskiego kuriera
Na jakie narzędzia pracy może liczyć pracownik w DHL?
Jedna z najgorszych firm w których obecnie pracuję jako specjalista. Obiecują dużo i nie wywiązują się z obietnic. Płaca na poziomie 3.600 na rękę ( pensja+premia). Odejdę z dnia na dzień
Wulgarny kurier który przywiózł paczki do Zabki przy ul. Skłodowskiej 45 we Wrocławiu powinien być zwolniony w trybie natychmiastowym. Zwrócono mu uwagę że powinien być w masce ale kurier miał bardzo dużo do powiedzenia. Obserwowałem cała sytuację. Jestem klientem tego sklepu. Usłyszałem jego bezczelne odzywki łącznie z tekstem do Pani ekspedientki(spierdalaj). Mam nadzieję że zostaną daleko posunięte decyzje co do tego człowieka. Chętnie stanę jako świadek jeśli ta Pani zgłosi gdzie trzeba że DHL pozwala kurierom na wulgaryzmy w stosunku do ludzi.
Właśnie takich ludzi jak tutaj czyli ciebie powinno się tępić. Jak kurier by stracił prace przez ciebie to pamiętaj że nie problem byłoby cię znaleźć i sprawić żebyś ty też ja stracił . .....
Firma nie wywiązuje się z opłaconej przesyłki i nie zwraca za niewykonanie usługi! Kurier(kolejny raz ) podrzuca paczke do pasującego punktu, w kontakcie prymitywny i niegrzeczny,kłamie!( nie mam pojęcia kto weryfikuje takich ludzi do pracy?!). Kontakt w sprawie reklamacji żaden! Nie można się nigdzie dodzwonić. Powinni zamiatać ulice.
Zdecydowanie nie polecam tej firmy, korzystałem po raz pierwszy, nazwa ładnie brzmi i ma już wyrobioną markę ale to tylko złudzenie. Za pierwszym razem paczka spóźniona o 2 dni wróciła do sklepu, za drugim razem dostałem paczkę za pobraniem, więc zgodnie z zasadą "kota w worku nie kupuję" sprawdzam, przecinam czerwoną folię i widzę coś płynnego się rozlało, ciemna mokra plama na już rozmiękłym kartonie, natychmiast oddaję paczkę kurierowi, który jest z Ukrainy nic nie rozumie i jest przerażony, się zaklejam rozciętą folię taśmą papierową i pisze drukowanymi zwrot z powodu uszkodzenia.Za chwile kurier dzwoni do kogoś kto próbuje mi wmówić, że za paczkę muszę zapłacić a za pięć minut przychodzi kurier z kimś kto mówi po polsku podają mi telefon szefa, ktory wyzywa mnie od starych dziadków i odgraża się że będę jeszcze żałował i te 128zł za paczkę nie jest tego warte. Poinformowałem sklep i DHL centrale i czekam na wyjaśnienia. Nie dajcie się zastraszyć.
Firma nie wywiązuje się z opłaconej przesyłki i nie zwraca za niewykonanie usługi! Kurier(kolejny raz ) podrzuca paczke do pasującego punktu, w kontakcie prymitywny i niegrzeczny,kłamie!( nie mam pojęcia kto weryfikuje takich ludzi do pracy?!). Kontakt w sprawie reklamacji żaden! Nie można się nigdzie dodzwonić.
Firma nie wywiązuje się z opłaconej przesyłki i nie zwraca za niewykonanie usługi! Kurier(kolejny raz ) podrzuca paczke do pasującego punktu, w kontakcie prymitywny i niegrzeczny,kłamie!( nie mam pojęcia kto weryfikuje takich ludzi do pracy?!). Kontakt w sprawie reklamacji żaden! Nie można się nigdzie dodzwonić, a odpowiedzi chyba z automatu, no bezmyslne
pisali kiedyś, że słabo idzie się tu dogadać z przełożonym lub koordynatorem. Do dziś tak jest czy to zależy? Generalnie z ciekawości chciałabym podpytać o bieżące warunki jakie może tu mieć koordynator. Ktoś zrelacjonowałby pracę na tym stanowisku? ile płacą?
Teściowa zamówiła paczkę do Żabki. Okazało się, że paczka była uszkodzona przez co Żabka jej nie przyjęła. Paczka wróciła na ulicę Bierutowską we Wrocławiu, więc (zgodnie z tym co powiedzieli mi na infolinii) poprosiłem teściową o upoważnienie żebym mógł ją odebrać. Na miejscu uznali że po upoważnienie napisałem sobie sam i mi paczki nie wydali Poprosiłem o napisanie pisemnej odmowy wydania paczki, a sprawa trafi do sądu
Faktycznie niezłe zawirowania z tą paczką. Nie mogłeś skontaktować się z firmą że odbierzesz paczkę za kogoś i podać swoje dane? Ja nigdy nie miałem takiego problemu jak odbierałem paczkę za żonę albo córkę. Wystarczylo że pokazałem dowód i już. Na twoim miejscu bym nie odpuścił po takich przygodach.
Czy pracownicy w DHL dogadują się między sobą?
W piątek rano złożyłem zlecenie w DHL. Firma poinformowała mnie o tym, że paczkę odbierze dopiero w poniedziałek między 10.00 a 16.30. OK. Tyle że nikt w tym terminie się nie zjawił, nikt nie napisał ani nie zadzwonił. Zero kontaktu. Przez dłuższy czas walczyłem z infolinią. Gdy w końcu udało mi się połączyć z konsultantem, ten powiedział, że się takimi sprawami nie zajmuje, i kazał dzwonić jeszcze raz. Zadzwoniłem ponownie. Błogo płynęły minuty... W końcu odebrała pani, która z marszu po mnie pojechała, że kurier był o 17.00 i nikogo nie zastał. W związku z powyższym firma DHL leje na moje zlecenie, zamyka je, a po trzech dniach łaskawie dostanę z powrotem swoją kasę. Gdybym nie zadzwonił, nie dowiedziałbym się tego, że firma postanowiła paczki nie odbierać, bo... kurier się spóźnił. Zażądałem rozmowy ze zwierzchnikiem i pisząc to, właśnie wałkuję temat. Zażądałem też pisemnych przeprosin. Prędzej skisnę, niż kiedykolwiek skorzystam z usług firmy o tak niskich standardach...
Praca na magazynie, masa paczek do segregowania, przyjmuja kazdego. W biurze najwytrwalsi, tzn tacy co nic innego nie potrafia, robia kariere. Atmosfera jak w Amazonie. Za(usunięte przez administratora)nie kolegi masz dodatkowe przywileje, niektorzy nawet sie z tym dobrze czuja i sa z tego dumni.
Na jaką pensję można tu liczyć na początku? Czy oprócz podstawy są tu też jakieś premie i dodatki, a jeśli tak, to od czego są zależne? Mam nadzieję że niedługo mi odpowiesz, daj znać!
Absurd! już któryś raz z kolei kurier firmy DHL na niby nie zastaje nikogo w domu, kiedy wszyscy są. Cały czas czekamy na dostawę i dostaję maila, że kurier ponownie był i nikogo nie ma. W obecnych czasach pracujemy zdalnie, adres podany poprawnie, numer telefonu również, żadnego kontaktu z strony kuriera nie było. Po to się wybiera opcja dostawy do domu z opłatą, żeby dostać to od razu w domu. Dlaczego Państwo nie zwracają uwagę na tak ważne rzeczy, brak numeru do konsultanta, brak możliwości kontaktu z osobą, która to wytłumaczy. Brak podania numeru do kuriera, który dostarcza paczki. Przecież kuriery też tracą czas nie zostawiając paczki u osób zamawiających, choć teraz już wątpię, pewnie od razu to wszystko ląduje w w DHL bez próby nadania do ludzi. Jest to nieodpowiedzialne i jest to (usunięte przez administratora) ludzie płacą za komfort a pracownicy DHL nawet nie raczą zadzwonić lub podać numer. (usunięte przez administratora)
Na jakie zarobki może liczyć magazynier/ka?
DHL beznadziejna firma kurierska , kurier brak kontaktu telefonicznego i przesyłki a na infolinii informacja że paczka została odebrana przeze mnie ? ciekawe kto zapłacił ? Kurier to państwo w państwie .
Czy można być zadowolonym z firmy kurierskiej, która nie dostarcza przesyłek a na stronie DHL jest informacja, że kurier nie zastał odbiorcy w domu? W domu ciągle ktoś był, wiec nie ma takiej opcji. Numerów kontaktowych do kuriera nie ma, na Bierutowską również. Jest infolinia, która zabiera czas a niczego nie wnosi. Niestety nie miałam wpływu na to jaką formę wybrał sklep, w którym dokonałam zamówienia ale z pewnoscią nigdy nie skorzystam z usług DHL, wolę już żółwią Pocztę Polską!
Niestety nie jestem zadowolona z usług DHL. Po raz kolejny wystąpiła sytuacja, w której kurier nie zastał mnie w domu, więc dostałam informację, że kolejna próba doręczenia będzie następnego dnia. Następnego dnia czekam w domu 2,5h, okazuje się, że kurier w ogóle nie przyjeżdża, po czym muszę jechać przez cały Wrocław, aby odebrać paczkę i dowiaduję się, że kurier tej paczki nie dostał do przekazania. Błędne dane przekazywane są też na infolinii, gdzie rozmawia się nie z człowiekiem, a robotem. Brak kontaktu z DHL - chodzi o rozmowę z człowiekiem. Żenada, brak szacunku do drugiego człowieka!!!
Często zadawane pytania
-
Jak się pracuje w DHL?
Zobacz opinie na temat firmy DHL tutaj. Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy oraz kandydaci do pracy to 5.
-
Jakie są opinie pracowników o pracy w DHL?
Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy to 2, z czego 0 to opinie pozytywne, 2 to opinie negatywne, a 0 to opinie neutralne. Sprawdź tutaj!